lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 28.05.2013, 22:20:17   przez: BombowyAhmed
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1042  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(141)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
qwerty777
2013-05-29 11:05:01
Ocena: 78(glosow:96)-+
MUSIMY tolerowac to, ze sa inni i maja inna kulture. Ta tolerancja do islamistow nakazuje nam wskazywac tym, ktorzy sie zagubili, ze ich wylegarnie sa w innych panstwach. Badz tolerancyjny - pokaz zwierzakom doklad maja wyp******** . :)

maslanka208
2013-06-19 16:35:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
dlaczego mamy ich tolerowa? nienawidze cyganow z nimi do pieca dlaczego my mamy sie dostosowywac do innych wiar przyjada sobie takie islamistki i rzadaja jakis swoich praw a usiebie to nawet dupy nei otworza bo sie boja i tak robcie dalej TOLERUJCIE a oni zawładna ziemia i wami wszystkimi

adda2
2013-06-17 00:26:46
Ocena: -4(glosow:4)-+
Katole też

zgrywus32
2013-06-15 10:50:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kgr8
2013-06-10 01:22:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jedyna droga !!!

kazsu
2013-06-06 21:42:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
Popieram. Nic gorszego na świecie nie ma.

shogun13
2013-06-04 13:38:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
ISLAM = S Z A R A Ń C Z A - niszczą wszystko na swojej drodze. Darmozjady nie pracują, kolonizują Europę, żyją na koszt innych Państw i jeszcze mają żądania...żądania i wymagania. Wyrzucić ich do Afryki!!! Rządy się ich boją, bo jak się ktoś przeciwstawi to bomba w samochodzie murowana!!!

miszcz82
2013-06-03 10:03:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Antykleryk
2013-06-01 08:44:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Krzyż! A gdzie krzyż!

kroljuljan1983
2013-05-31 22:39:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
ciebie tez nikt tu nie chce wieszak i jakos musimy cie tolerowac

wieszjak
2013-05-31 20:49:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
gdzie tu wiocha? przecież nikt tu nie chce tych brudasów

Talges
2013-05-31 10:44:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
dobra rada. jak się dowiecie że u was meczet stawiać będą, to świński ryj rzućcie na działkę budowlaną i już nic tam nie zbudują. nawet budy dla psa.

Talges
2013-05-31 10:41:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
CaliforniaGirl mam tylko jedno do powiedzenia na twój temat. "Kuźwa, co to jest?!! Jak to się nakręca?!!"

AndreasEngel
2013-05-30 20:23:19
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zacznijmy mówić tak żydom... Bo to przecież oni najbardziej szkodzą. Co Islam zrobił złego Polsce? Nic... Co żydzi zrobili złego? Wszystko, na co teraz narzekamy. Ta nasza "tolerancja" jest głupotą godną pustych, dzikich świń.

CokoDoko
2013-05-30 21:33:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2013-05-31 08:59:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rebus364
2013-05-30 19:50:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tolerancja dla muslimów powinna polegać na odstawieniu ich na Sacharę i zaopatrzeniu każdego z nich w butelkę wody żeby nie umarli z pragnienia.

kaiser
2013-05-30 19:37:08
Ocena: 6(glosow:6)-+
Najwyrazniej trzy ostatnie pokolenia tureckie nie slyszaly kto to byl Jan III Sobieski.Nalezaloby ich uswiadomic.

m_p_123
2013-05-30 18:24:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
A czego oni mieliby tu szukać, w tym naszym dziadostwie?

Rolados
2013-06-02 00:16:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

agnie
2013-05-30 16:49:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Brak emigrantow w Polsce raczej nie jest spowodowany przez rasizm jej mieszkancow.

cyb155
2013-05-30 15:47:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dokładnie niech spadają do swoich jaskiń na pustniach

konar721
2013-05-30 13:17:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
jestem za!!!!!!!!!!!

witawu
2013-05-30 13:12:53
Ocena: 10(glosow:12)-+
Jak tak dalej pójdzie, to decydującą bitwę o Europę zachodnią stoczą muzułmanie z pedałami :D

Maciek256
2013-05-30 12:05:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja nie chce ich śmierci,ja chce żeby oni stąd spi******li

Arakiel666
2013-05-30 11:59:07
Ocena: -3(glosow:3)-+
SzeResZ Twoje wspomnienia z dzieciństwa słowo pedał? Turcy je tu sprzedają bezmózgu?

patryk2014
2013-05-30 10:01:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
a kto bedzie robic wam kebab?

szulcik
2013-05-30 09:47:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
No wspaniała i genialna wstawka !!!! W 100000% POPIERAM !!

I-like-trains
2013-06-01 04:27:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
"jestem za a nawet i przeciw". Nie oceniajmy ludzi za to w co wierzą tylko indywidualnie po czynach. Żul-cik: bylo dac jeszcze więcej tych zer. Wyglądałoby to jak 19.000000000000000000000000000000%, które gdzieś już padło.

CaliforniaGirl
2013-05-29 23:15:39
Ocena: -4(glosow:8)-+
Oni i tak do nas nie będą emigrować. Jesteśmy zbyt mało atrakcyjni pod każdym względem bo w Polsce nie da się siedzieć na bezrobociu i mieć pieniądze nie martwiąc się o nic. Więc rozumiem oburzenie naszych obywateli i komentarze dotyczące Zachodu, bo coraz mniej chętnie zwiedzam Paryż i Londyn, ale przestańcie tworzyć zgrozę, że przybędą do nas. Z jakiej racji. Po co? Co ich tu przyciągnie?

Grafit00
2013-05-29 23:41:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Gdzie ty żyjesz ?? Bo chyba nie w Polsce ;p U mnie w Częstochowie jeszcze parę lat temu Turek kojarzył się tylko z knajpą koło PKP a dziś nie sposób przejść aleją NMP by nie napotkać grupki ciapatych;) A na Piłsudskiego cała gastronomia trafia powoli w tureckie łapy. Więc nie bagatelizuj problemu bo oni tu już są i będzie ich więcej ;) Im wszędzie lepiej niż u siebie;p PS. jeśli dobrze pamiętam to w Polsce mamy najwięcej bezrobotnych na zasiłkach w całej europie ;)

SzeResZ
2013-05-30 03:16:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
No to po co budujemy meczety i wracamy do rytualnych ubojów? Dla nas czy ciapatych, których ponoć u nas nie ma?

CaliforniaGirl
2013-05-30 13:35:57
Ocena: -1(glosow:7)-+
Tak, tylko w Polsce bezrobotni to patologia. W Niemczech na sozialu można dostatecznie żyć. Nie przyjadą NIGDY masowo do Polski bo polityka antyrodzinna i antyspołeczna im nie sprzyja. CO do meczetów - przeczytaj ile jest w Polsce meczetów. W Warszawie jest miejsce do modlitwy, w Białymstoku jeden i 2 (jeden na Kresach Wschodnich, drugi na Podlasiu o ile dobrze pamiętam, które były zbudowane za czasów Tatarów).

lucy123
2013-05-30 19:41:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
CaliforniaGirl, dziękuję że nazwałaś mnie i tysiące Polaków patologią. Jak nie masz o czymś pojęcia , to się nie wypowiadaj. Siedzisz sobie w tych stanach a masz najwiecej do powiedzenia o tym co się dzieje w Polsce. Mnóstwo ludzi pragnie znaleść godną prace i nie usmiecha im się byc na bezrobociu , na zasiłku 570 zł. Więc zastanów się o jakiej patologii piszesz. Muzułmanom nie chodzi tylko o to żeby miec lepiej ale o to żeby być wszędzie..

CaliforniaGirl
2013-05-31 12:31:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
lucy123 nie chodziło mi o ludzi, którzy w tym kraju nie mogą znaleźć pracy tylko o nierobów i leniów którzy po prostu nie chcą pracować, albo są tak głęboko w alkoholizmie i do tego bez wykształcenia i jest im dobrze. Pożebrzą, sprzedadzą jakieś płyty CD i na wódkę jest. Mogłam się źle wyrazić, ale nie miałam na myśli ludzi wykształconych i chętnych do pracy, którym ten zaśmierdziały kraj nic nie może zaoferować.

lucy123
2013-05-31 23:20:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
To precyzuj dokładnie..

CaliforniaGirl
2013-06-02 22:39:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
myśl dokładniej.

Grafit00
2013-05-29 22:54:41
Ocena: 7(glosow:9)-+
W internecie każdy taki mądry i klnie na ciapatych jak się tylko da. Szkoda że w prawdziwym życiu nikt nie odważa się z tym nic robić. A ciapatym coraz przyjemniej w naszym kraju i na pewno będzie ich tu więcej

Talges
2013-05-31 10:35:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ja coś robię:). w mojej pracy mogę im utrudniać życie jak tylko się da:). a jak się który stawia i szarpie to jeszcze w gębę i kopa dostanie

Grafit00
2013-05-29 22:46:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sasuko
2013-05-29 22:37:47
Ocena: 9(glosow:9)-+
w chinach nie dostaniesz obywatelstwa jesli do 4 pokolenia miales araba w rodzinie, chiny to pierwszy kraj ktory OFICJALNIE im sie przeciwstawil. brawo zoltki!!! mam nadzieje ze Polska bedzie nastepna.

Grafit00
2013-05-29 22:48:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fajnie by było ale nie jest tak różowo jak ci się wydaje ;) Tam nie chodzi o arabów tylko ogólnie o innych ;p np murzynów czy polaków ;) Tak więc wstrzymaj się i poczytaj trochę nastepnym razem zanim zaczniesz bić brawo ;)

SzeResZ
2013-05-30 03:15:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie mogę się z tym zgodzić, bo nie jedyny. Do Japonii nie maja prawa wjazdu. Pod żadnym pozorem.

martin987
2013-05-31 09:06:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sasuko
2013-05-29 22:33:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
piekne!!!

Szajba19
2013-05-29 22:19:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
No i prawidłowo... mają swój kraj to niech tam się zabijają, a jak chcą być u nas to niech się dostosują do nas, nie my do nich...

dave1978
2013-05-29 21:59:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bonifacq
2013-05-29 21:56:53
Ocena: 8(glosow:8)-+
Prawda jest taka że brudasy sie coraz bardziej rozprzestrzeniają jak zaraza , kiedyś po mieście chodzili skinheadzi i był spokój , nie było tego gówna na ulicy a teraz skinheadzi chyba powymierali a brudasy bezkarnie pałętają sie po POlskich miastach

CaliforniaGirl
2013-05-29 23:18:41
Ocena: -7(glosow:13)-+
Ja nawet w Warszawie mam problem, żeby zobaczyć Araba. Chyba, że w budce z kebabem więc po co panikujecie i robicie problem tam gdzie go nie ma. Ale Polacy zawsze muszą robić wokół siebie zamieszanie i znaleźć jakąkolwiek sytuację, żeby podnieść swoje ego i udowodnić sobie swoją atrakcyjność, że ktoś chce masowo do naszego kraju przyjechać

davidstar
2013-05-30 02:29:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-05-30 13:38:54
Ocena: -9(glosow:13)-+
W Tel Avivie byłam raz na wakacjach. W Polsce byłam niecałe 2 miesiące temu. No i oczywiście mój komentarz został zminusowany przez napuchniętych w swojej polskie dumie Polaczków. Taka jest prawda, lubi lamentować, marudzić, zwracać na siebie uwagę, jeśli ktoś ma problem - my też musimy go mieć, żeby na nas też ktoś swój wzrok odwrócił i żeby stworzyć kolejną okazję do strajków i narzekania bo w tym jesteśmy świetni. I jeszcze jak mówię prawdę, to mnie minusują hipokryci.

tomazz00
2013-05-30 14:18:48
Ocena: 6(glosow:8)-+
Chryste, jak ty pusta jesteś.. Naprawdę wierzysz w swój bełkot?? Problem się zaczyna, meczety się budują, powstają islamskie szkoły - jak ciapatych będzie w Polsce z 10mln będzie za późno, przykład: Zachód!

tomazz00
2013-05-30 14:23:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
Aa, najważniejsze: polaczkiem to jesteś ty, ja jestem Polakiem i dumnym patriotą. Siedzisz sobie w USA i myślisz, że jakaś lepsza jesteś? Won, nie chcemy tu takich jak ty!! Po co się tu udzielasz, skoro tacy beznadziejni jesteśmy? Żal du.pę ściska, że musiałaś wyjechać, bo w kraju nie-debili sobie nie radziłaś?

davidstar
2013-05-30 15:22:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

karolinaifrank
2013-05-30 19:07:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak brudasowo sie rozprzestrzenia mieszkam w malmö ktore mozna nazwac jednym wielkim gettem . Najciekawsze jest to ze robia manifestacje bo im sie nie podoba to i tamto , na pytanie : co tu w takim razie robicie skoro wszystko wam nie pasuje ? ... brudas na to : my sie umiemy dostosowac o innego kraju ale inni nie potrafia do nas.

CaliforniaGirl
2013-05-30 19:23:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja zdaję sobie sprawę, że na Zachodzie to jest to ogromny problem. Mam kuzynkę w Sztokholmie i wiem, że Szwedzi mają wielki problem ale nie my! Powiedz mi gdzie w Polsce budowane są meczety!? Aktualnie są 4, w tym jeden jest szkółką "paarafialną" a 2 są z czasów Tatarów. Brudni Marokańczycy i Pakistańczycy nigdy do Polski nie przybędą bo nasza polityka antyrodzinna nic nie ma do zaoferowania. Pogódźcie się, że nie każdy chce żyć w tym "pięknym" kraju. Ja jestem przerażona tym co jest w UK, ale nie lubię jak robimy problem tam gdzie go nie ma. I nie czuję się lepsza, ale pat

CaliforniaGirl
2013-05-30 19:27:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale patrzę bardziej obiektywnie jak wy, bo nie mieszkam w Polsce. Będąc w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu nie widziałam nikogo z turbanem, chyba, że pojedynczych turystów z Bliskiego Wschodu. Do jasnej cholery, jestem przeciwna Marokańczykom i innym postkolonialnym debilom, którym się w tyłkach poprzewracało, ale uważam, że Polacy tego problemu nie mają. Poza tym UK i Francja same są sobie winne (nieświadomie), budując oddzielne osiedla, dzięki czemu narastała agresja, podział i różnice etniczne zamiast integrować społeczeństwo jak to jest z Turkami i Niemcami.

davidstar
2013-05-30 19:31:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-05-30 19:47:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Amerykanko, oni też kiedyś pisali tak jak Ty, że nie ma problemu. To że nie widzisz Araba na ulicy w Warszawie, to aż dziwne, bo ja widze non stop, codziennie. U nas sie to dopiero zaczyna, lepiej dmuchać na zimne, nie rozumiesz tego? I popieram kazde słowo @tomaz00..

ferdal
2013-05-30 19:50:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
W Warszawie większość lokali użytkowych jest w rękach arabskich firm,od nich Polacy wynajmują,a nie od miasta czy gminy.

BombowyAhmed
2013-05-30 22:59:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
CaliforniaGirl - mentalność testovirona - tylko, że on ma styl, a ty nie.

martin987
2013-05-31 09:08:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CaliforniaGirl
2013-05-31 13:10:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
lucy123 oni od zawsze zdawali sobie sprawę, że tak będzie, że kolonie wrócą, z resztą zaraz po niepodległości Maroka, Algierii czy Indii zaczęli emigrować a nawet dostawali podwójne obywatelstwo, przez to żeby móc swobodnie się poruszać a Anglicy i Francuzi myśleli że będzie to tania siła robocza, a okazało się, że wolą siedzieć na bezrobociu i żądać coraz więcej. Davidstar - w Olsztynie, na Podlasiu czy Mazurach nigdy nie byłam. Nie moje klimaty, nie moi ludzie i dużo komarów. Kieruję się tym co widziałam w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku albo czego nie widziałam

ribeiro
2013-05-29 21:13:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
omijają Polskę ale ze względu, że nie mają czegu tu szukać ( roboty)

duda97
2013-05-29 22:22:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
chyba zasiłków

Og0rek
2013-05-29 20:52:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maciex8787
2013-05-29 19:18:34
Ocena: -27(glosow:35)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rei_Ayanami
2013-05-30 09:31:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
w Izraelu jest dużo miejsca, nie podoba Ci się Polska jedź

CaliforniaGirl
2013-05-31 13:11:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Izraelu dużo miejsca? :D

latrell
2013-06-01 10:34:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
odezwał sie ciapaty:D rzucic si łeb świnski do lokalu???Mamy na was sposób

agnlas
2013-05-29 19:05:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
,,wrzuciłem to tylko dlatego, że lemingi z tej strony dadzą mi za to plusy, bo to jest teraz modne i dzięki temu znowu ranga mi podrośnie do Padawana :D..." A tyle osób się niezdrowo podnieca...

marlo82
2013-05-29 18:57:44
Ocena: 3(glosow:7)-+
nie jedzmy kebabow to wyjada turasy

Arakiel666
2013-05-29 19:47:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
marlo82 Tobie też polecam dobrego psychiatrę.

aneta.buziaczek
2013-05-29 21:21:34
Ocena: -3(glosow:9)-+
arakiel - i mówi to przygłup, któremu się wydaje, że rozmawia przez telefon z lucyferem, a Boruta to jego bratanek

Arakiel666
2013-05-29 21:54:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
aneta.buziaczek jaki nick taki komentarz.

Arakiel666
2013-05-29 23:12:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
marlo82 od kiedy w Polsce sprzedaż kebabów to domena Turków zj*bie?

Arakiel666
2013-05-29 23:13:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
aneta.buziaczek skąd te info lachociągu? I dlaczego Lucyfer z małej?:)

davidstar
2013-05-30 02:27:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SzeResZ
2013-05-30 03:21:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lucyfer z małej, bo nie istnieje, tak samo jak bóg. Hmmm... zastanówmy się od kiedy sprzedaż kebsów jest domeną turasów... zdaje się, że od momentu powstania kebsów, które wymyślili turasy. Ped.ale

Arakiel666
2013-05-30 12:03:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
davidstar ciapek ćpałeś coś?

Arakiel666
2013-05-30 13:09:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
SzeResZ Twoje wspomnienia z dzieciństwa słowo pedał? Turcy je tu sprzedają bezmózgu? Bo ja myślę, że przede wszystkim Polacy.

davidstar
2013-05-29 18:04:43
Ocena: 16(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

j-andre
2013-05-29 18:02:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Popieram w pełnej rozciągłości. Musimy być tolerancyjni ale muzułmanie w........dalć

soltystejwiochy
2013-05-29 17:47:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
dzieki naglosnieniu tego zjawiska jakim jest islamizacja uswiadomilem sobie, ze zyje chyba w najbezpieczniejszym panstwie europy... hold trzeba oddac naszym wspanialym politykom. w innych krajach liberalnych politycznie paciaki dostaja zasilki i opieke zdrowotna a u nas pewnie nic by nie dostali wiec omijaja polandie szerokim lukiem a ci, ktorzy nie omijaja sa w takiej mniejszosci, ktora nie stanowi jeszcze zagrozenia... jeszcze...

qwerty777
2013-05-29 18:17:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
zasilki w krajach liberalnych........... Boze widzisz i nie grzmisz...

Arkowsky
2013-05-29 17:30:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marguyu
2013-05-29 14:13:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wirus0666
2013-05-29 13:27:29
Ocena: 13(glosow:23)-+
Ja taką tabliczkę bym postawił, ale dla KAŻDEGO fanatyka religijnego: i muzułmanów i katolików i żydów i wszystkich innych. W "mojej" Polsce jest miejsce dla każdego wyznania, ale nie ma miejsca dla fanatyków i radykałów religijnych. Chcesz sobie żyć wedle swoich zasad, to sobie żyj, ale jak spróbujesz zmusić do tego innych (pod dowolnym pretekstem - np. bo coś Cię w nich obraża), to wtedy WYPIER*ALAJ W PODSKOKACH!!! Inny przykład: nie chcesz pracować w sobotę lub w niedzielę, bo "religia" - to Twój problem! Itd....

pally
2013-05-30 00:43:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja tez jestem tolerancyjny tylko dla tych co mysla tak samo jak ja. Reszta won w podskokach.

SzeResZ
2013-05-30 03:23:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
wirus0666: Święte słowa. Popieram.

lotr123456
2013-05-29 12:58:44
Ocena: -21(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Pierdzielak
2013-05-29 18:09:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kupiłem dzis izraelskie kartofle. Strasznie brudne były i waliło od nich nawozem...

dave1978
2013-05-30 00:10:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
A zastanowiłeś się infantylny przygłupie dlaczego Polska jest daleko w tyle za zachodnimi państwami. Ano miedzy innymi dlatego, że Anglicy (o których interesy tak bardzo się martwisz) ,za których w czasie II wojny ginęli polscy piloci na ich własnym niebie, po wojnie w Jałcie sprzedali Polskę wujkowi Stalinowi bo srali przed nim w gacie. Jakoś wtedy nie dbali o nasze interesy prawda ??? Żydzi jakoś też szczególnie nie walczył o naszą wolność. Ich Amerykanie karmili dolarami a nas przez pół wieku komuniści Marksem i Leninem. Pozdrawiam Polak (nie twój Pan, bo mi jakoś na tym nie zależy)

lotr123456
2013-05-29 12:55:57
Ocena: -18(glosow:26)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

qwerty777
2013-05-29 13:28:58
Ocena: 8(glosow:14)-+
Widze, ze ciezki miales zycie za granica - caly bagaz doswiadczen... ale nie dziwie sie - po tym co wypisujesz tez bym Cie tak traktowal :)

lotr123456
2013-05-29 13:37:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dave1978
2013-05-29 22:09:05
Ocena: 6(glosow:6)-+
całe szczęście, że ty nie jesteś polakiem, bo dopiero byłaby wiocha.... Jeden jegomość już wyzywał Żydów od śmierdzących nierobów i troszkę uszczuplił ich populację. Źle skończył. A ty nie wyciągasz wniosków z historii i idziesz w "złą stronę". Podejrzewam, że z narodem żydowskim masz tyle wspólnego co ja z baletem. Aha...Tupolew spadł bo był stary i wiał mocny wiatr ??? hahahaha...napisz do Macierewicza, wróżę Ci błyskotliwą karierę w Jego "zespole"..Pozdrawiam Polak

marcinko83
2013-05-29 22:56:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
lotr123456 ty śmieciu,w Jedwabnym paliłem wasze żydowskie ścierwo jak widać twój ojciec kozioł i matka świnia spier...lili między deskami:)..

qwerty777
2013-05-29 11:05:01
Ocena: 78(glosow:96)-+
MUSIMY tolerowac to, ze sa inni i maja inna kulture. Ta tolerancja do islamistow nakazuje nam wskazywac tym, ktorzy sie zagubili, ze ich wylegarnie sa w innych panstwach. Badz tolerancyjny - pokaz zwierzakom doklad maja wyp******** . :)

ulan1989
2013-05-29 10:46:11
Ocena: -1(glosow:17)-+
Tylko, że w połowie z tych krajów muzułmanie, to ludność rdzenna. Nie ma sensu zaznaczać Turcji czy Bośni, gdzie naród jest muzułmański. Z resztą myślę, że prędzej czy później muzułmanie w krajach zachodnioeuropejskich wtopią się w tubylców, tak jak to było w Polsce. Szacuje się, że w XVII wieku mieliśmy ok. 100 tys. Tatarów, a obecnie jest ich tylko 4-5 tys, bo się w nas wtopili. Na zachodzie będzie pewnie podobnie ;) Do tego wszystkiego np. Niemcy zasłużyli sobie na inwazję Turków. Przez wieki gnoili Słowian i rozpętali 2 wojny światowe, więc im się należy ;)

BombowyAhmed
2013-05-29 10:50:48
Ocena: 4(glosow:12)-+
nie zapomnij o Francuzach i Brytolach, którzy zapomnieli o nas we wrześniu 1939 i którzy ostatnimi dniami maja największy syf

ulan1989
2013-05-29 10:55:42
Ocena: 4(glosow:12)-+
Racje, im też się należy ;) Choćby też za same wielowiekowe wykorzystywanie kolonii. Setki lat gnębili kolorowych, to teraz mają obowiązek przyjąć ich do siebie. W końcu, to głównie na ich niewolniczej pracy wyrastały potęgi krajów kolonialnych.

Maupajoke
2013-05-29 14:02:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
My ich uratowaliśmy przed turkami oni nas przed samymi sobie

Asmodei
2013-05-29 14:15:31
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ulan serio jesteś taki tępy ?? Według Ciebie rdzenna ludność danego kraju to ta która żyje na danym terenie przez więcej jak sto lat ?? Bo takie masz rozumowanie . Tatarzy z XVII wieku NIE wtopili się w naród Polski , Tylko Rzeczpospolita utraciła tereny nad Dnieprem gdzie było ich najwięcej w ówczesnej RP . Zaraz zaczniesz wygłaszać banialuki , że rdzennymi mieszkańcami USA są Amerykanie ... w końcu są już tam od tylu wieków .

ulan1989
2013-05-29 16:42:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ech, Tatarzy byli osiedlani głównie na obecnym pograniczu polsko-litewsko-białoruskim i do dzisiaj żyją tam ich nieliczni potomkowie. Nie kojarzę natomiast żeby nad Dnieprem były jakieś większe skupiska tatarskie. I skoro osadnictwo tatarskie istnieje u nas od XIV wieku, to chyba można ich już uznać za ludność rdzenną.

Asmodei
2013-05-29 16:46:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widzę jest dużo więcej ułomów , nie mających za grosz historycznej wiedzy , więc się rozwinę dla uświadomienia . Ani turecka rdzenna ludność , ani bośniacka , czy serbska NIE są ludami muzułmańskimi . Chociażby wszystkie te kraje jeszcze długo przed powstaniem długo islamu były częścią imperium Rzymskiego , Potem imperium Bizantyjskiego i od wczesnego okresu XIII wieku dopiero zaczęło być wypierane przez Osmanów . Jak więc tu może być mowa o rdzennej ludności ? Jeszcze raz podkreślę , że wszystko co opisał ułan jest bzdurą ! Serbowie i Bośniacy zostali jeszcze pózniej przez Ottomanów podbici

Asmodei
2013-05-29 16:55:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ulan Ty wiesz co znaczy lud rdzenny ?? Na Litwie owszem osiedlali się gdzie piszesz , ale w Polsce osiedlali się głównie nad Dnieprem - Podole i wschodnia część Wołynia . Ale dalej NIE można powiedzieć , że jest to lud rdzenny ... to tak samo jakby powiedzieć , że Irlandczycy są rdzennymi Amerykanami ... no proszę !

ulan1989
2013-05-29 19:44:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
Za czasów Imperium nie było ani Serbów ani Bośniaków... Bośniacy wykształcili się pod wpływem islamu (są to Serbowie, którzy przeszli na islam i stworzyli nową grupę etniczną i kulturową), więc można ich uznać za lud pierwotnie muzułmański. Turcy przeszli natomiast na islam we wczesnym średniowieczu, tak jak my na chrześcijaństwo. Czyli według Ciebie nas nie można nazwać ludem chrześcijańskim? Przestań pisać, że ja piszę bzdury, bo sam je piszesz...

Asmodei
2013-05-31 00:42:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak możesz pisać , że Turcy przeszli na islam w średniowieczu , skoro państwo Tureckie jako takie powstało dopiero po I wojnie światowej ?? Ogarnij się i przestań udawać , że masz pojęcie o czym piszesz . I gówno prawda , że Bośniacy i Serbowie wykształcili się pod wpływem islamu . Proponuje Ci poczytać o tych państwach - mieli liczne powstania na tle religijnym przeciwko Ottomanom . Obie te nacje (osobno) zostały wasalami - potem wchłonięte do imperium ottomańskiego . XIV nie jest wczesnym średniowieczem jak piszesz . Wierutne bzdury

ulan1989
2013-05-31 08:25:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobra, przestań już się kompromitować... Co z tego, że państwo tureckie powstało po I WŚ? III RP powstała dopiero po 1989, więc co ma piernik do wiatraka? Wcale nie napisałem, że Serbowie powstali pod wpływem islamu. Byli na Bałkanach grubo przed pojawieniem się Turków i od początku do końca stawiali im opór. Bośniacy natomiast wykształcili się pod wpływem islamu. Czytaj ze zrozumieniem to co piszę, bo chyba tego nie robisz. W którym miejscu napisałem, że XIV wiek, to wczesne średniowiecze? Dobra, mniejsza z tym. Z mojej strony, to koniec dyskusji.

Asmodei
2013-05-31 12:59:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
III RP jest ciągłością państwa Polskiego , Państwo Tureckie nie jest ciągłością imperium Ottomańskiego to ma piernik do wiatraka , ale Ty o tym nie wiesz bo masz wodę zamiast mózgu . "Turcy przeszli na Islam we wczesnym Średniowieczu" tak napisałeś - A to primo nie chodziło o Turków , tylko o Ottomanów , przed XIV wiekiem nazywanych Osmanami , A jeśli według Ciebie XIV wiek nadal jest wczesnym średniowieczem to gratuluje . Masz problemu z kojarzeniem to nie grzech .

ulan1989
2013-05-31 15:19:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobra, jeszcze trochę podyskutuję ;) Ciągłość między Imperium Osmańskim, a współczesną Turcją, jest mniej więcej podobna jak między carską Rosją a ZSRR, Cesarstwem Chin a ChRL czy PRL a III RP. Po I WŚ Kemal Ataturk dokonał przewrotu w państwie osmańskim i obalił sułtana. Przecież każde z tureckich państw było tworzone przez muzułmańskich Turków, czy to Seldżuckich, Ottomańskich czy Osmańskich. Nazwa państwa zależała od odłamu tureckiego, z którego wywodziła się elita państwa, ale naród przecież cały czas był turecki. Zarówno Seldżucy, Ottomani jak i Osmani, to byli Turcy!

Rexik
2013-05-29 10:27:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przekleństwo na głównej? słyszałam, że jakiś regulamin tu obowiązuje.

BombowyAhmed
2013-05-29 10:40:56
Ocena: -12(glosow:14)-+
wrzuciłem to tylko dlatego, że lemingi z tej strony dadzą mi za to plusy, bo to jest teraz modne i dzięki temu znowu ranga mi podrośnie do Padawana :D

Rexik
2013-05-29 17:06:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cola... masz u mnie wielkiego browara za ten avatar.. uśmiałam się do łez hehehehh

pontonus
2013-05-29 10:20:13
Ocena: -25(glosow:39)-+
islamofobia - to się leczy, PiSuary

tomazz00
2013-05-29 10:35:36
Ocena: 9(glosow:15)-+
rozeznaj się trochę w temacie islamu w Europie, potem komentuj. Sprowadzanie tematu ciapatych do mianownika rywalizacji PO-PIS jest debilne, a przez takich ignorantów jak ty, będziemy tu mieli drugą Francję..

deathmind
2013-05-29 10:49:00
Ocena: 7(glosow:11)-+
Życzę Ci tego żeby zajęli Ci jakąś dzielnicę w miejscu, w którym mieszkasz. Po jakimś czasie jako niewierny nie będziesz miał tam prawa wstępu. Zobacz co robią we Francji czy UK. Zostaw tam auto na muzułmańskiej dzielnicy to Ci je zdemolują za samo bycie innowiercą. Ja byłem tolerancyjny i dalej jestem tolerancyjny dla każdej religii pokoju. Islam to nie religia pokoju, bo do ch*** pana jej istotą jest walka z niewiernymi w imię Allaha, a śmierć w takiej walce daje zbawienie. Człowieku dla nich to jest grzech jeżeli Ty nie wierzysz w Allaha, a oni to akceptują i nie reagują. To jest chore.

ex-ogladacz1000
2013-05-29 14:17:45
Ocena: 2(glosow:6)-+
@pontonus - leczy się pożytecznych głupków, trendy niedługo się zmienią.

Wiesniakznetu
2013-05-29 21:57:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Islam jest bardzo niebezpieczny. Im od początku się wpaja, że tylko Allah jest i wszystkich innych trzeba zniszczyć. Te kampanie z obrazkami antyislamskimi po prostu kształtują świadomość młodzieży, która tu wchodzi. Być może dzięki temu nie pozwolimy się zislamizować

freedom80
2013-05-29 10:17:01
Ocena: -2(glosow:10)-+
ale do Egiptu albo Tunezji na wczasy to co drugi tu pewnie jeździ...

foytaz
2013-05-29 10:42:54
Ocena: 6(glosow:6)-+
Tak jeżdżą tylko "szybkodaje".

freedom80
2013-05-29 11:03:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
foytaz, a Ty byłeś? Ja nie. I przyznam, że w tamte rejony w ogóle mnie nie ciągnie. Wolę jechać rzadziej na wakacje, ale w jakiś kraj europejski czy nawet nad nasze polskie morze ( uwielbiam ten specyficzny deszczowy klimat ;)) niż co roku za grosze do krajów arabskich.

foytaz
2013-05-29 11:25:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Off Road 4x4 "Rabat-Algier-Tunis" 2009 a w Egipcie nie byłem. Co do reszty Twojej wypowiedzi to o zgrozo zgadzam się z Tobą. Jednak moja familia lubi dupy na plaży smażyć więc jeździmy do Bułgarii albo Gruzji.

justynaskalska
2013-05-29 12:15:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dobrze napisane na wczasy nie na stale, mogli by z nas brac przyklad i jezdzic do nas na wczasy a nie na socjal. Pomijajac fakt ze nie wszyscy jak ty widza wypoczynek w tych krajach

marcinko83
2013-05-29 23:04:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja ci się freedom nie dziwię ,że cię nie ciągnie do krajów muzułmańskich na wczasy , w końcu homoseksualistki tam kamienują

Hustlin
2013-05-29 10:14:14
Ocena: 7(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wojtekmakaron
2013-05-29 10:23:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dobrze mówi dajcie mu wódki

Arakiel666
2013-05-29 10:58:11
Ocena: -1(glosow:19)-+
Następna parówa wielbiąca Hitlera. Antypolskie śmiecie.

ethnie
2013-05-29 16:06:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
wiadomo Hustlin to Hustlin, ale kto go plusuje?

davidstar
2013-05-29 18:06:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Arakiel666
2013-05-29 19:42:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
davidstar beznapletkowy ciapaku nie podniecaj się bo sobie stringi zlepisz.

davidstar
2013-05-29 20:12:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

aniusia2010
2013-05-30 17:37:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Adolf współpracował z muzułmanami! Fascynował go islam. W końcu jako jedyna religia nie tylko pozwala, ale wręcz nakazuje zabijać....

zboj75
2013-05-28 22:51:00
Ocena: -2(glosow:6)-+
kogoś fantazja poniosła co do ROSJI :-D

tomazz00
2013-05-29 07:48:57
Ocena: 8(glosow:10)-+
Być może obrazek przedstawia bliską przyszłość.. Dzikusom stanowcze nie!! Moja noga w ciapatkowym fast-foodzie już więcej nie postanie! Zjedz kurczaka u Polaka - nie kebaba u araba!!! ;)

david.brian.35175
2013-05-29 10:19:06
Ocena: 5(glosow:7)-+
Zobacz ile jest w Rosji muzulmanow (Tatarzy, Czeczeni etc)

BombowyAhmed
2013-05-29 10:19:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Akurat Rosja przyjmuje miliony muzułmanów z Kaukazu, więc zero fantazji.

ulan1989
2013-05-29 10:50:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Rosja podbiła Kaukaz i wiele krajów islamskich, więc siłą rzeczy są u nich muzułmanie.

Magruder
2013-05-28 22:27:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
AMEN,HIHIHI

xherki
2013-05-31 01:05:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja pierdziele co wy wąchacie. mylicie pojecie religii muzułmańskiej z islamska

Magruder
2013-05-31 16:49:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
JA WĄCHAM KADZIDŁO I MIRRĘ,HIHIHI
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Trumpizm.
  •  Takie tam żarciki.
Cieszmy się z naszych polskich madek, bo te z importu są o kilka klas gorsze, jak widać.
główna
Dodano: 10.06.2018, 13:10:35   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (44) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0