lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 29.05.2013, 16:52:33   przez: aaarob
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 365  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Aniolek1989
2013-06-06 13:50:37
Ocena: 20(glosow:26)-+
Ja jestem osobą wierzącą i praktykującą a przy tym w miarę zdrowo i trzeźwo myślącą i tak patrzę na ten okaz "Wiochy" i się zastanawiam "Po co" ... Kościoły są coraz bardziej puste, na Mszach są wolne miejsca (zwłaszcza w miastach), ludzie od Kościoła się odwracają (nie dziwi mnie to) a buduje się nowe Świątynie... Dla kogo?? Po co?? Po to, żeby kolejny księżulo pedofil mógł "za karę" zostać proboszczem?? Takie jest moje zdanie ....

patisol
2013-06-10 23:49:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
O 6stej rano i ja, oraz cale osiedle w koło Kościoła staje na rowne nogi! Mieszka tu wiele młodych małżeństw z maleństwami które co dzień o 6tej płaczą. Nie pomagają prośby by wyłączyć, wyciszyć, zmniejszyć ilość uderzeń dzwona z 40tu na 4! Zamiast dwupoziomowego Pustego Kościoła i pełnego 6cio piętrowego "Domu parafialnego" z podziemnymi garażami, windami i luksusowym wyposażeniem, z którego co noc taksówki wywożą Panie do towarzystwa, mogli by te pieniądze przeznaczyć na budowę Domu starców, opieki, dziecka lub coś co bedzie służyć lokalnej społeczności, a nie hipokrytom! Nie ws

lexisnexis
2013-06-09 22:53:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kirk666
2013-06-08 15:48:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
nie chcą kościoła to postawią im meczet xD

dudus54
2013-06-07 18:12:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
jezeli nie rozumiesz ironi to masz wyrazny problem z mysleniem

dudus54
2013-06-07 18:10:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
bezosobowy- jezeli nie rozumiesz ironi- to maszz malenki ten sprzet do myslenia

Ducho
2013-06-07 08:47:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomualdo1234
2013-06-06 23:45:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Coz jestem ze wsi , powiem szczerze od kilku lat obserwuje jak zanika u nas swobodne dziecinstwo a wchodzi cyberdziecinstwo , stare czasy minely bezpowrotnie mowicie ze spoleczenstwo jest coraz glupsze to prawda bo jesli dobrze widze face*shit nic nie uczy tak jak i kilku godz. gry nie przyniosa nam madrosci czy wspomnien , tak samo jest teraz z religja nie mowie o klerze bo to inna bajka , ale nie rozumiem dla czego wysmiewa sie ludzi ktorzy staraja sie miec jakies zasady i kierowac sie nimi w zyciu , chyba latwiej byc w polsce peda**m bo ma sie wieksza tolerancje , niz katolikiem

TakaSeJa
2013-06-07 03:36:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Moim zdaniem źle rozumiesz. Na celowniku nie są katolicy, a kler, w którym coraz więcej jest ignorancji i hipokryzji niż wiary i nauki. Wspomnienia to nie tylko I Komunia Święta, ale również wypad wakacyjny czy pierwsza miłość. Ile ludzi - tyle wartości i celów w życiu. Jedni wolą się niedzielę spędzać w kościele, inni "bijąc level", a jeszcze inni brylując na imprezie, jednak nie nam tych ludzi oceniać. Jestem ateistką, jednak codziennie o 6tej budzi mnie bicie kościelnych dzwonów (taka lokacja)i zapewniam Cię, że kościół wśród bloków jest uciążliwy nawet dla osoby wierzącej

dudus54
2013-06-06 21:54:08
Ocena: -6(glosow:10)-+
zdecydowanie lepszym posunieciem jest wybudowanie w tym miejscu meczetu!!!

bezosobowy
2013-06-07 07:09:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Najlepszym posunięciem byłoby sprawienie Ci rozumku.

kazsu
2013-06-06 21:35:51
Ocena: 5(glosow:9)-+
To prawda. Kościołów w Polsce jest najwięcej na jednego mieszkańca w Europie. Jak się ma taką ciemnotę w kraju to nie ma się co dziwić. Zamiast szkoły,przedszkola czy szpitala najważniejszy jest kościół. Klechy się cieszą bo ciemnotą najłatwiej się rządzi.Najlepiej aby jeszcze czytać i pisać nie umieli to bylby hepi. To tylko w POLSCE takie jaja.

minimale_ldz
2013-06-06 21:16:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Komuna o nich zapomniała. Mieli mieć raj na ziemi, a wylądowali w blokach. Ale nic nie zmądrzeli niestety.

davidstar
2013-06-06 20:35:33
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

innypolak
2013-06-06 15:09:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
yourselfcod umiesz czytac ? każdy, ateista, protestant, wyznawca Jahwe, Allaha, Buddy, hinduista, szintoista..każdy obywatel polski "placi" na tzw. fundusz kościelny, bez wyboru ( oczywiście KK bierze z tej puli najwięcej)... ja wolalbym żeby moje pieniądze były wykorzystane w odpowiedni sposób, nie do zatrzymywania postępu i ogłupiania, ale np. na sluzbe zdrowia ..dawanie na tace jest idiotyczne, bo i tak im płacisz, no ale "co kto lubi, swinia gowno, ksiądz pieniądze" jak chcesz zabrać glos to się najpierw zorientuj o czym mowisz

yourselfcod
2013-06-07 12:04:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale pieniadze z tego funduszu nie sa przeznaczane na budowe kosciola. u mnie tez buduja kosciol i to jest w interesie parafii i wiernych, zeby zalatwili na to kase. nie ma tak, ze ktos se wymysli kosciol i pieniadze pojawia sie znikad. wierni podczas mszy daja kase na to, zeby kosciol powstal. jak nie daja kasy to jest zastoj w budowie. wiec bez propagandy

zygmunt1952
2013-06-06 15:06:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Najlepiej to ani kościół ani meczet tylko jakiś teren rekreacyjny korty na ten przykład czy jakiś teren z miejscem do grilowania.

nerowing
2013-06-06 15:04:08
Ocena: -13(glosow:23)-+
Przyszły czasy co kościół atakuję się za wszystko. Wyszydzany, wyśmiewany, zacofany etc...tylko często te inwektywy są pozbawione logiki. Cała Europa łacińska powstała na podwalinach chrześcijaństwa czyli tu gdzie teraz żyjemy. Wiadmo kościół przeżywa kryzys, ale jak się krtykuje to prosiłbym o zachowanie równej miary.

raider667
2013-06-06 15:07:20
Ocena: 6(glosow:10)-+
ale dlaczego ABSOLUTNIE każdą krytykę Hierarchów Kościelnych uważa się za atak na cały Kościół? Nikt, absolutnie nikt nie powinien krytykować WIARY ponieważ jest to indywidualna sprawa każdego człowieka. Krytykować kler za to ma prawo każdy i za co mu się podoba. Zapamiętaj to sobie kolego.

miroslaw.45
2013-06-06 16:55:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Podwaliny kościoła były zdobyczą siłową a teraz się nalezą przez zasiedzenie? Bezczelni i fałszywi biznesmeni w sutannach. Bogiem jest pieniądz.

justynaskalska
2013-06-06 17:15:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
nie wiem czy wiesz raider czy dotrze to do twojej główki ale hierarchowie kościelni są częścią wiary tych ludzi jak i sama instytucja ;) radze poczytać wpierw bądz poprostu wziąść się do roboty zamiast bzdury wypisywać

SzalonyMagazynier
2013-06-06 19:22:19
Ocena: -4(glosow:12)-+
Najprościej bezrefleksyjnie opluć i powtarzać idiotyzmy, że Kościól jest zły, że fundusz Kościelny (i to jest hipokryzja do kwadratu, głosujcie na PO dalej to was w dziurawych skarpetkach puszczą, a przeszkadza Wam kilkanaście milionów rocznie vs kilkanaście miliardów przesranych przez POsłów-osłów), że pedofile itd... Ale gdyby nie chrześicjaństwo to dziś byście walili łbem 5 krotnie na dobe a Wasze kobiety/żony/matki/córki traktowaliby jak przedmioty.

bezosobowy
2013-06-07 07:15:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
SzalonyMagazynier - mam już najzwyczajniej dość pustaków i idiotów jak Ty powielających tą samą głupotę. Dzięki takim k@rwom jak Ty, ta czarna stonka robi co chce i pozwala sobie na wszystko, bo czego mają się bać, mając takich przygłupich wyznawców. P.S. Przedmiotem Ty jesteś i reszta kościelnych baranów, bo sami do tego doprowadziliście.

Makaron666
2013-06-07 14:13:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
pokaż mi jednego księdza który wyleciał z kościoła za gwałt na dziecku pedofilska mafia nie kościół

zoch2007
2013-06-06 14:57:08
Ocena: 7(glosow:7)-+
nie rozumiem, skąd pomysły i potrzeba budowania kolejnych kościołów. Przecież do tych co są coraz mniej ludzi przychodzi? Choć ostatnio zaczynam mieć wrażenie, że ludzie są coraz głupsi wiec tylko chwila dzieli nas od nowego średniowiecza.

yourselfcod
2013-06-06 14:44:36
Ocena: -3(glosow:11)-+
a dołożyliście się do tego kościoła chociażby złotówką? nie, więc skąd ten ból dupy

wadsfg7
2013-06-06 20:16:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

yourselfcod
2013-06-07 12:05:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
w mojej miejscowości cały czas coś budują, co jest niepotrzebne. dopóki nie biorą z mojej kieszeni to niech budują nawet świątynie jednorożca

Makaron666
2013-06-07 14:15:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
4,4% podatku zapłaconego w Polsce idzie na kościół odpowiedź brzmi tak dołożyłem się chociaż bardzo nie chciałem

innypolak
2013-06-06 14:26:48
Ocena: 2(glosow:12)-+
dodam tylko, że KK buduje i utrzymuje się glownie z podatkow obywateli...czyli pieniędzy, które moglyby zmiejszyc zadluzenie, unowoczesnic infrastrukturę, wspierać rozwój. A tymczasem pieniądze te ida na indoktrynacje, "dobra kościelne", utrzymanie pedofili, alkoholikow i hipokrytow

yourselfcod
2013-06-07 12:06:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
gowno prawda. KK nie buduje kosciolow za pieniadze z podatkow. Zeby kosciol powstal, zbierana jest kasa podczas mszy. wiec jak ktos nie chodzi do kosciola nie placi na budujacy sie kosciol.

heejt
2013-06-06 14:22:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
najwyrazniej bylo zapotrzebowanie, wiecie demokracja kapitalizm etc.

szalonyOrangutan
2013-06-06 14:01:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
i tak tam kiedyś meczet powstanie

Aniolek1989
2013-06-06 13:50:37
Ocena: 20(glosow:26)-+
Ja jestem osobą wierzącą i praktykującą a przy tym w miarę zdrowo i trzeźwo myślącą i tak patrzę na ten okaz "Wiochy" i się zastanawiam "Po co" ... Kościoły są coraz bardziej puste, na Mszach są wolne miejsca (zwłaszcza w miastach), ludzie od Kościoła się odwracają (nie dziwi mnie to) a buduje się nowe Świątynie... Dla kogo?? Po co?? Po to, żeby kolejny księżulo pedofil mógł "za karę" zostać proboszczem?? Takie jest moje zdanie ....

SuperGL
2013-06-06 14:10:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
Popieram i tez jestem wierzący. Kosciol z ludzi zdziera kasiore az huczy. A powinno być "jak chcesz to daj".

Aniolek1989
2013-06-06 14:43:16
Ocena: 5(glosow:5)-+
niestety ale taka prawda. Za ślub zapłać, za chrzest zapłać, za pogrzeb zapłać, na I Komunię Świętą złóż się dla proboszcza..... Ale przecież to wszystko są SAKRAMENTY i do jasnej cholery mi jako katolikowi należą się za przeproszeniem jak psu micha. A tutaj - niedawno za mąż wychodziłam i nie dość, że musiałam zapłacić za Mszę, to jeszcze kupić wino u kościelnego, które potem w darze dać księdzu, który notabene tego wina nawet nie otworzył, w dodatku musieliśmy u siostry zakonnej kupić świeczki (przynajmniej mamy je na pamiątkę).... wino 50 zł, świeczki też 50 zł, za Mszę oczywiście "co

szulcik
2013-06-06 21:06:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tez jestem wierzacy i tez bym sie sprzeciwił .. Dlaczego ? Bo stanowczo za duzo kosciołów jeden przy drugim ,na kazdej niemalże dzielnicy.A koscioły zaczynaja swiecic pustkami .. Po co kolejna budowla ,czemu nie hala gdzie mozna by było zatrudnic ludzi i dac im prace ??

nivi
2013-06-06 13:14:24
Ocena: 2(glosow:8)-+
lepiej kościół niż meczet

Aniolek1989
2013-06-06 13:37:41
Ocena: 4(glosow:6)-+
a może lepiej publiczne przedszkole lub żłobek niż kościół albo meczet?? Ludzi z kościoła ubywa a kościołów przybywa....

pushq
2013-06-06 14:09:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wolałbym prywatne przedszkole lub żłobek

Aniolek1989
2013-06-06 14:45:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
pushq a czemu nie publiczne ??

raider667
2013-06-06 15:08:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
A gdzie tu ktoś dał jakiś wybór? Co za głupi post ...

lupa2004
2013-06-06 12:49:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
jak meczety wejdą do polski to dopiero będziecie mieć gówno do gadania a za te transparenty pewnie głowy spadną

wiocha1930
2013-06-06 12:27:38
Ocena: -5(glosow:11)-+
Co was tak dupa boli o tych katoli. Straszni z was flustraci. Nawet jakby kościół całkowicie zlikwidować pomordować wszystkich księży, poburzyć wszystkie kościoły to wy i tak bedziecie mieli te same problemy z głową. MI tam katola ani kosćoły nie przeszkadzaja ani księża jeste niewieżacy i nie widze tego na codzien nie spotykam sie z tym nie interesuje mnie to, nie ma tematu. WY jestescie ateisci i ciagle macie z tym problem i ból dupy o to jakas wasza fiksacja , fetysz czy co. Dziwie sie że ludzicie tak sobie zatruwać życie mózg myśli tą nienawiścia, mi by się tam nie chciało no chyba że bym

Aniolek1989
2013-06-06 13:40:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
masz rację, ale Ci co tak plują to nie ateiści. Ateista to ktoś, kto w Boga nie wierzy, a więc tym samym uznaje że Go nie ma. Ateista to ktoś komu kościół i katolicy nie przeszkadzają. A ktoś, kto wiecznie ujada na kościół jest pseudo-ateistą.

krakersik7
2013-06-06 12:06:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
popieram sto procent oby wiecej takich akcji trzeba tym kurwą ukrócic

tub00sh
2013-06-06 11:41:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czarna stonka strikes back!!

MINTOR
2013-06-06 11:29:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak znam nasze polskie realia to na nic te protesty się niestety nie zdadzą :/

Antykleryk
2013-06-06 11:22:01
Ocena: -1(glosow:9)-+
Dajecie dzieci do chrztu, chcieliście religii w szkołach, bronicie pedofili w sutannach a majętność kościoła uważacie za wymysł komoruskich? To macie.

xander119
2013-06-06 10:55:14
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bubala
2013-06-06 10:46:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
te 99% katolików to nie puste dane statystyczne, a skąd ?? stąd, że każdy zdeklarowany przeciwnik kościoła i tak pobiegnie dać "co łaska", bo sąsiedzi go palcem pokażą jaki bezbożnik, bo stara babcia prosiła i nie wypada odmówić i dzieciaka do komunii i ślubik w kościele, czysty cynizm, jak się deklarujesz jeden z drugim to do końca, takie niezdecydowanie to słabość i pożywka dla kleru, któremu żyje się coraz lepiej, bo nigdy by nie powstało tych ich "świątyń" bez waszego udziału

mikmas
2013-06-06 10:58:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Faktycznie nie pomyślałem, jak się 'deklarowałem'. Hust z tym, że jeszcze nie mówiłem, jak mnie przypisywali do tej sekty.

mikmas
2013-06-06 11:03:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
[EDIT] Najbardziej mnie śmieszy, że do wszystkich organizacji trza się SAMEMU zapisać. Tu natomiast trza się natrudzić, żeby z niej wypisali, bo na wpis nie ma się jeszcze wpływu. A później dziwota, że jest 99% katoli w Polsce

Wera27
2013-06-06 13:07:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
bubala ma rację,ludzie chociaż w głębi duszy nie wierzą i nie podobają się im "wartości" jakie reprezentuje KK i tak się z niego nie wypisują. Boją się co rodzina i sąsiedzi powiedzą,czy nie będzie problemów z pogrzebem po ich śmierci. Myślę,że gdyby wszyscy powątpiewający się wypisali to statystyka była by ok.50% katolików, jak nie mniej.

Aniolek1989
2013-06-06 13:45:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
mikmas sprawa prosta ... idziesz do kościoła z dwoma świadkami (zupełnie jak do ślubu) dokonujesz apostazji. Pismo do biskupa i masz z głowy. Ale niech później po Twojej śmierci członkowie rodziny nie robią zadymy, że ksiądz odmówił pochówku "po katolicku". Albo nie dziw się, że jak będziesz chciał ochrzcić dziecko "bo taka tradycja" to Ci ksiądz wskaże drzwi-bierzmy odpowiedzialność za nasze czyny. A jak zostałeś ochrzczony jako niemowlę to widocznie rodzice wierzący i chcieli Cię "po katolicku" wychować. Ale masz szansę to zmienić :)

Makaron666
2013-05-30 01:02:02
Ocena: 8(glosow:8)-+
Szczecin Gumieńce brakuje przedszkoli i żłobków kościoły w okolicy są 3 będzie 4

dinxik
2013-05-29 19:46:54
Ocena: 5(glosow:11)-+
stare dewotki umierają młodzi na tacę nie dają idą ciężkie czasy dla kleru

bacabaca
2013-06-06 11:48:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
...oj nie martw się, rząd im nie pozwoli zginąć, a podatki tak czy siak będziesz płacił, więc kasa dla czarnych będzie...

freedom80
2013-05-29 18:32:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Coś pięknego :)

wiochman75
2013-05-29 18:05:33
Ocena: 5(glosow:11)-+
Gdyby banda durniów nie nosiła pieniędzy do kościoła to nie byłoby za co budować. Ale w polsce wystarczy, że pan ksiądz powie z ambony - Potrzebujemy nowej świątyni- i już owieczki (a może barany) sypią forsę.

Talita
2013-05-29 17:07:45
Ocena: 5(glosow:19)-+
ciekawe co na to nasi wioskowi fani kościoła, osobiście obstawiam komentarze w stylu: "skoro to nie wasze pieniądze, to co was to obchodzi", trafiłam?:)

glupichtepic
2013-05-29 17:11:20
Ocena: -15(glosow:23)-+
zesralas sie , nie trafilas , twoj komentarz jak zawsze zachwyca inteligencja i oryginalnoscia , lipicipka jak bylas tak bedziesz

dzieci_proboszcza
2013-05-30 09:36:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
To nasze pieniadze, bo kosciol kase kradnie z budzetu!

Aniolek1989
2013-06-06 13:59:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
nie trafiłaś. Komentarze są w stylu "zesralas sie , nie trafilas , twoj komentarz jak zawsze zachwyca inteligencja i oryginalnoscia , lipicipka jak bylas tak bedziesz" ... i to jest właśnie smutne... że ludzie, którzy uważają się za katolików zioną taką nienawiścią do osób niewierzących i wyznających inne poglądy.

cipun666
2013-06-06 17:11:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
pis-do katole , radiomaryjni dyżurni gimnazjaliści i klerycy nie wydup..ni przez klechę dają glos w obronie WARTOŚCI które kur..a atakują podli ateisci ;)

turandot
2013-05-29 16:58:37
Ocena: 5(glosow:7)-+
Gdyby wszędzie tak było... marzenie ściętej głowy.

jurek1102
2013-05-29 17:04:33
Ocena: 8(glosow:42)-+
W mojej okolicy kilka lat temu też protestowali jak kościół w parku chciano wybudować. Na tyle się to zdało że kościół powstał z wielką plebanią a park jest terenem tego burdelu. Ludzkie protesty mają głęboko w du.pie.

turandot
2013-05-29 17:08:18
Ocena: 5(glosow:5)-+
Smutna opowieść, można zacząć jak bajkę : Dawno, dawno temu był piękny park.....

wiocha1930
2013-06-06 12:37:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wszędzie tacy deperaci i chorzy na glowe ludzie, którzy zamiast cos robić to wywieszaja na blokach transparenty ze swoimi kompleksami, problemami i flustracjami. Jaki ból dupy trzeba mieć że takei coś robić i jakim nieudacznikiem by nie dogadac się z ludzmi nie zorganizować czegoś itp cha zapomnialem poza paroma takich chorymi na glowe reszta ma to w dupie i nie ma takich kompleksów.

jurek1102
2013-05-29 16:58:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ludzie nie mają nic do gadania w tym temacie.

wiocha1930
2013-06-06 12:31:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale bełkotasz a w jakim mają ?! We francja wyszlo na ulice 1,5 miliona ludzi przeciwko jakiej tam ustawie i co rzad ja przyjal. W polsce jedynie a ACTA cos wyszlo ale nie przez protesty a tak ostatni u nas w miescie politycy po sie spinali z pis zebralismy kilka tysiecy glosow i co olali nas bo maja swoje sprawy. NA tym poelga demokracja na wybrani jakiegos cyrkowca ktory ciebie reprezentuje ale ty nie podejmujesz zadnej dycyzji odnosnie niczego tylko raz na czas wybierasz jakiegos cyrkowca ktorego korporacje i firmy sponsoruja i jego kampanie.

PaniKitsune
2013-06-06 12:57:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
TU JEST POLSKA, NIE FRANCJA. Zapamiętać sobie to, tępaki. Tutaj z kościołem nie wygrasz, o ile nie użyjesz ognia.

dzieci_proboszcza
2013-05-29 16:58:25
Ocena: 5(glosow:11)-+
Racje maja ale klechy i tak zrobia co chca. Dopoki beda rzadzic partie na kleczkach to tak bedzie.

wiocha1930
2013-06-06 12:34:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Klechy robia to na co im pozwala prawo tak samo wy mozecie. Stękacie jak zarzynane wieprze a nic nie robicie. Zróbicie coś macie demokracje hahahaha.
Czyli „Włączę awaryjne i pójdę po gofra”.
główna
Dodano: 10.06.2018, 12:54:35   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 98Skomentuj (33) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0