lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W dwójkę raźniej pajacem ruszać.
główna
Dodano: 29.06.2013, 23:50:53   przez: ANALNY_LOWCA
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 620  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(166)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pwol01
2013-06-30 00:22:56
Ocena: 168(glosow:312)-+
Popieram ten slogan wszystkimi kończynami jakie mam! Tyle w temacie. Tolerujący, tolerujcie moją nietolerancję.

GMOzabija
2014-01-06 22:03:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
syfilizacja pod sztandarem uni

navoie
2013-07-14 12:34:04
Ocena: -1(glosow:11)-+
Zgadzam się, że ten transparent to kompletna wiocha! Homoseksualizm to nie choroba, aż dziwię się, że są jeszcze ludzie którzy tego nie wiedzą, a zdaje się, że bycie sobą w Polsce wymaga wielkiej odwagi i siły, wyklęci przez rodziny i społeczeństwo, wytykani palcami... upokorzenie i pogarda tłumu, nie macie pojęcia jakie to uczucie, a to wszystko tylko dlatego, że ktoś chciałby kochać w sposób jaki potrafi i chciałby być kochany...

AtlasPolski
2013-07-07 23:15:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jedna z takich "ciot" to : Michał Szczepaniak adres : Kowalskiego 19/98 , 08-530 Dęblin . To dość znany w swoich rejonach homoseksualista . Do tego jest to prawdopodobnie pedofil bo nieraz widziano jak nagabywał dzieci .

Dead91
2013-07-06 22:19:46
Ocena: 2(glosow:12)-+
CHOLERNIE ZGADZAM SIĘ, ŻE TEN TRANSPARENT TO WIOCHA.

new_face
2013-07-04 19:52:24
Ocena: 5(glosow:21)-+
Ja was ludzie nie rozumiem. Dlaczego wy jesteście tak uprzedzeni do tych homoseksualistów, przecież wszyscy zasługują na to by żyć. Homoseksualistą może okazać się każdy- nasz brat, syn, kuzyn czy nawet przyjaciel. Jeśli widzisz jakichś gejów którzy okazują miłość a Ciebie to brzydzi, to może najłatwiej w świecie odwróć się i na nich nie patrz? Każdy zasługuje na szacunek, więc jeśli Ty wymagasz tego od nich to traktuj ich tak jak siebie. Jeśli nadal nie zmieniłaś/eś nastawienia do nich, to wyobraź sobie że większością są homoseksualiści i że oni traktują i mówią na Ciebie tak jak Ty o nich.

CENTAUR4334
2013-07-05 17:45:57
Ocena: -1(glosow:25)-+
Słucham? Traktujesz homoseksualistów na równi z heteroseksualistami? Uważasz to zjawisko za normalne, że dany mężczyzna nadstawia odbytnicy drugiemu i tworzą związek? To jest zboczenie i choroba psychiczna. Przede wszystkim jednak działanie wbrew naturze, która ukształtowała nas w taki, a nie inny sposób. Są dwie płcie, które wspólnie dają początek nowemu życiu, inaczej się nie da. Kto tej zasady nie respektuje powinien położyć szyję na pień!

Dead91
2013-07-06 22:21:32
Ocena: 2(glosow:10)-+
To homoseksualiści nie wzięli się z natury? Co, Szatan ich stworzył?

zenon008
2013-07-03 23:06:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
wow jacy jesteśmy nietolerancyjni jacy oburzeni, moje łóżko to tak ma być nawet w łóżku nowaka bo ja tu jestem ten co fajnie jest nietolerancyjny taki jestem słuszny i przewodni i nie znam osobiście żadnego ale mi wolno bo jestem słusznie nietolerancyjny i cały czas zaglądam pod kołderkę może nie swoją ale co tam.....

laszlo26
2013-07-03 21:49:41
Ocena: -3(glosow:9)-+
No w koncu ktos jakis slogan wywiesil i nawet bardzo dobry i dlatego to nie jest jego miejsce poniewaz w Polsce nie mozna juz mówic ze rowerzysta pedalowal szosom bo to wg 2% dewiantów jest nie poprawne. Za to poprawne jest ze rowerzysta gejował szosą!!!. To w jakim kraju my zyjemy żeby reszta ich zakceptowala skoro oni osmieszja katolików. To nie moze tak byc ze 2% gejów z Biedroniem na czele chce cos wprowadzac moze zrobmy referendum na temat gejostwa i jego wproadzania w Polsce. Bo oni osmieszaja katolików, a jeszcze nie widzialem zeby osmieszali mulzumanow i zydow.

dlajajeec
2013-07-03 17:45:22
Ocena: -2(glosow:8)-+
Staralam sie wielokrokrotnie wyobrazic sobie jak to jest byc nimi , że czuja pociag do tej samej plci . Ale niestety nie potrafie . Powinni ich leczyc z tego . No na pewno sie da im to wybic z glowy ! Ja ogolnie nie mam nic do nich jesli oni sobie beda ale nie beda dziwnie sie ubierac , calowac sie na ulicy itd itd ! Nie chce tego widziec nie chce o tym wiedziec ble ! Tak , wiem ze oni chcieli by "zyc normalnie" ale korwa , zrozumcie .. Po prostu nie !

CENTAUR4334
2013-07-05 17:58:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jest wielu normalnych gejów (nie, wymalowanych w tęczowe penisy odmieńców czy anorektycznych mięczaków gadających przez zatkany nos), ale z tego co widzę nap paradach równości, to oni w nich udziału nie biorą. To samo tyczy się lesbijek. Wniosek : wszędzie, w każdej sferze, grupie są ludzie normalni i chorzy, tych drugich zawsze będzie więcej.

paullo17
2013-07-03 00:57:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
-sicorec- twoja wypowiedz zaj*bista uzupełnione moja wypowiedz w zupełnosci!

paullo17
2013-07-03 00:55:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
a ja powiem tyle ... tolerancja toleranja powinismy zaakceptowac w czesci takie cos.mam na mysli ,przeszkadzaja wam dziewczyna z dziewczyna... no mi nie po za tym tak ich zycie nie popiore geji !h*j im w d*upe tak to lubia!

sicorec
2013-07-02 22:02:35
Ocena: 3(glosow:3)-+
Każdy może żyć jak chce ale skoro ja nie krytykuje to niech mnie tez nie krytykują i każą zmieniać moje poglądy z hasłem sto pro zgody nie pasuje to wypier...stop islamizacji

owcazogorkowca
2013-07-02 17:08:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chciałbym zauważyć że geje mają w dupie tolerancje :D

roksz21
2013-07-02 15:38:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Swięte słowa!!

roksz21
2013-07-02 15:37:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Swięte słowa!!

Synapsse
2013-07-02 12:03:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
POPIERAM

Zgon098
2013-07-02 11:43:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
bez sensu jest mówienie że tolerancja jest modna, zresztą teraz to jak widzę nietolerancja wchodzi do tzw mody. Ludzie, ogarnijcie, każdy może żyć jak chce a wam nic do cudzego życia

mikolayss
2013-07-02 10:31:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
JESTEM NIETOLERANCYJNY I PROSZĘ TO USZANOWAĆ!!!14/88!

eradicator
2013-07-02 21:04:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
14/88? do piachu, nazisto! nietolerancja nietolerancją, ale w liczbie 14/88 to co najwyżej można zamknąć cały wasz poziom IQ.

Samwise_Gamgee
2013-07-02 02:18:57
Ocena: -2(glosow:4)-+
i ja sie z tymz gadzam, tylko dlaczego nie jest tam dopisany kler? dlaczego obrońcy moralności nie mają nic przeciw peadałom i pedofilom w kieckach? przecież to też dewianci i zboki, dlaczego ostatnio gdzieś tam chcieli zlinczować pedofila, a jak klecha zgwałci to jeszcze na ofiare nalatują i że "atak" na kościół? czy to hipokryzja jak z żydami? żydzi z po bee, ale żydzi z pis cacy? teraz wiecie dlaczego nigdy nie popre polskich prawaków, bo są zaklamani i obłudni w swoich poglądach

Konquista
2013-07-02 18:23:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jestes zbyt ogólny w swojej wypowiedzi i głosisz stereotypy. że niewielki procent księży jest pedofilami lub ma na boku kochanki to nie znaczy ze wszyscy tak robią. Osobiście znam kapłanów, którzy są bardzo pokorni w swojej posłudze i wcale nie łakomi na kase. PS. wcale nie jestem PISowcem

ex-ogladacz1000
2013-07-04 17:01:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
sam jesteś zakłamany i obłudny. Na transparencie jest napisane "nie pozwólmy homoseksualnej gangrenie ... ześwinić Polski". W tym zawierają się księża homoseksualni - w gangrenie homoseksualnej. Całkiem logiczne jak się umie czytać.

Psychoness
2013-07-01 19:00:00
Ocena: 3(glosow:19)-+
Polska...jeden z najbardziej zacofanych i religijnych państw które kiedykolwiek poznałam. Trzymaj tak dalej i narzekaj że sytuacja jest taka a nie inna -.-

ZKRZ
2013-07-02 04:06:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mówisz tak bo teraz jest modne popieranie homoseksualistów i poniżanie kościoła. Jak modne stanie się wieszanie tamponów na drzewie też tak zrobisz bo powiedzą ci że tak jest poprawne moralnie. Zastanów się dobrze i legalizacja homoseksualizmu to nie koniec a konsekwencja poprzednich kroków boję się pomyśleć jakie będą następne kroki.

Mnemoniuk
2013-07-02 09:14:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
Skoro piszesz, że poznałaś, to może zauważyłaś, że Polacy po prostu są sobą, a nie dają sobie narzucić jakiejś głupiej mody na "syfilizację".

krzyzyk
2013-07-08 21:42:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Psychoness
2013-07-01 18:58:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2013-07-01 13:11:21
Ocena: 5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fusion84
2013-07-01 02:27:16
Ocena: 2(glosow:18)-+
wystarczyło zaakceptować tą odmienność, a rozniosła się jak zaraza..

Nightmare09
2013-07-01 01:21:41
Ocena: -9(glosow:29)-+
I znowu to samo... Orientacja seksualna jaką jest homoseksualizm nie jest parafilią!! Dokształcie się w końcu, to nie boli.

toudy666
2013-06-30 23:21:34
Ocena: 12(glosow:16)-+
Jeśli chcemy tolerancji to bądźmy konsekwentni... w USA od dawna można spotkać grzecznych białych mężczyzn z ułożonymi fryzurami (na zero) w wypastowanych glanach przyozdobionych swastykami, u nas za tego typu ozdoby można wylądować w sądzie. Nie jestem skinheadem ale skoro popadamy w skrajność to żądam tolerancji dla ich nietolerancji !!

eradicator
2013-07-02 07:34:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
żaden prawdziwy skinhead nie jest rasistą.

mikolayss
2013-07-02 10:34:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
JESTEM JEDNYM Z NICH I MAM PODOBNE ZDANIE!POZDRAWIAM

eradicator
2013-07-02 21:02:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rebus364
2013-06-30 22:01:56
Ocena: 3(glosow:21)-+
Dlatego w naszym kraju trzeba rozwiązań które wprowadzono w Rosji gdzie ustawowo zakazano szerzenia Sodomii.

maremilk
2013-06-30 21:46:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
jest miejsce ns ocen jest tez na skomentuj i zglos naduzycie.zglaszam naduzycie tolerancjii

krzyzyk
2013-06-30 20:57:17
Ocena: 9(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zgon098
2013-07-02 11:45:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
no to jak wam to tak bardzo przeszkadzało to trzeba się było przesiąść albo na nich nie lampić

MaRrYyXxX
2013-07-06 17:50:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak widzę kolesia i pannę liżących się publicznie i obmacujących się to też mam ochotę puścić bełta-.-

xxxdraco
2013-06-30 19:46:41
Ocena: 12(glosow:26)-+
No i wreszcie nie mam niczego do dodania. Podpisuję się pod transparentem.

cywil
2013-06-30 21:21:42
Ocena: 0(glosow:18)-+
Zawsze jest coś do dodania,bo niby sodomie i gomorze mówią NIE,a kościołów coraz więcej.

volante11
2013-06-30 22:06:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
sory ale co ma do tego ilość kościołów ??? nie jestem wierzący ale nie widzę w tym sensu...

cywil
2013-06-30 22:15:22
Ocena: -4(glosow:14)-+
A ma,watykanizacja niczym nie różni sie od islamizacji czy jak to tu ujęto syfilizacji. Poza tym tam szerzy sie dopiero sodoma i gomora,pedalstwo i paradoksalnie nie popierają tego lewacy tylko prawicowcy.

slawek1979
2013-07-01 07:07:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pwol01
2013-07-01 14:29:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
Cywil, lepiej więcej kościołów niż meczetów.

cywil
2013-07-01 22:05:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Lepiej więcej parkingów,bardziej pożyteczne,można też budować żłobki,przedszkola,ale np w Szczecinie wolą oddawać grunty za bezcen kościołowi. Skutkiem tego co 500m kościół a w kościele pustki.Tak jak Turasy zalali Niemcy tak Watykan zalewa Polskę.

pwol01
2013-07-02 08:14:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Cywil, masz całkowitą rację.

Lulaszynka
2013-06-30 18:38:38
Ocena: -11(glosow:35)-+
Czyli będąc lesbijką nie mam prawa kochać swojej partnerki, i żyć z nią w zalegalizowanym związku miłość jest miłością nie wybiera .

ringus136
2013-06-30 19:47:54
Ocena: 27(glosow:31)-+
ma prawo, ale w swoim domu i zachowując swoją miłość dla siebie ewentualnie najbliższych czy tam kolegów, a nie latać po paradach i telewizjach, czy domagać się jakiś chorych praw.

toudy666
2013-06-30 23:17:03
Ocena: 4(glosow:6)-+
Zrozumcie że nagonka medialna na brak tolerancji wcale nie poprawi waszego położenia. Im więcej was w TV tym prędzej szary obywatel stwierdzi że "pedalstwo się zaczyna panoszyć" nawet ja zaczynam to odbierać w ten sposób a ludziom pod kołdrę nie zaglądam

Mnemoniuk
2013-07-02 09:19:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
A chcesz kochać, czy promować zboczenie? Bo jeśli kochać, to nikt nie ma nic przeciw temu. Co innego nachalna propaganda i publiczne promowanie zboczenia.

bearpaws231
2013-06-30 17:58:24
Ocena: -10(glosow:32)-+
Albo przestancie wycierać swoją katolicka mordę chrześcijaństwem, to co sobą reprezentujecie to gówno a nie religia :-)

skejt187
2013-06-30 18:16:11
Ocena: 10(glosow:18)-+
Człowieku, kto tu mówi o katolikach? Religia nie ma znaczenia. Tak samo drażni, żydów i innych... Gej ma prawo istnieć w naszym społeczeństwie, ale swoją erotykę niech zostawi w łóżku a nie pokazuje gdzie się da.

sangre666
2013-06-30 21:33:45
Ocena: -3(glosow:11)-+
skejt - erotykę? jak do tej pory 90% par zachowujących się erotycznie tj. uprawiających seks w miejscu publicznym stanowią pary heteroseksualne.

Jachociacho
2013-07-01 21:57:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
90 procent par uprawiajacych seks w miejscu publicznym to pary heteroseksualne? Osoby homoseksualne stanowią około 0,5 procenta społeczeństwa. Policz sobie...

skejt187
2013-07-02 18:47:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
kolejne fakty naciągane na swoją korzyść...

bearpaws231
2013-06-30 17:56:39
Ocena: -9(glosow:21)-+
he he, komentarze nacjonalistycznych "chrześcijan" to większa wiocha od tego pożal się boże bilbordu. Skoro już wstawiacie krzyże w awatary i tak popieracie "normalność" to poczytajcie może własny katechizm albo biblię, poczytajcie w jakich kręgach obracał się Jezus i czy też, tak jak wy, pluł na ludzi. Piszący takie plakaty to ci sami którzy pluli jezusowi w twarz jak niósł krzyż, ale skąd taki nienawistny katolik ma wiedzieć co jest w biblii. No ale nie dziwię się, pokolenie wychowane na propagandzie nienawiści sianej przez księży na każdym kroku.

tub00sh
2013-06-30 18:09:05
Ocena: -10(glosow:16)-+
Jeszcze tego by brakowało żeby katolicy czytali (nie daj 'buk' ze zrozumieniem!!) biblię, pfff. Nie znam ani jednego takiego.

skejt187
2013-06-30 18:18:15
Ocena: 8(glosow:14)-+
Biblia nie popiera homoseksualizmu. A my plujemy na obnoszenie się ze swoją mniejszością. Nie na ludzi.

Mnemoniuk
2013-07-02 09:25:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jezus nie pluł na ludzi - mówił im: "Idź i nie grzesz więcej". Kolejna rzecz - "nienawiść siana przez księży". Tak się składa, że od kiedy księża przestali zabierać publicznie głos na temat moralności, zaczęli się odważniej odzywać tacy mądrale jak ty.

skejt187
2013-06-30 17:52:26
Ocena: 7(glosow:21)-+
największą wiochą są osoby hejtujące poniżej. Pedał to pedał.. a nasza poprawność polityczna zaszła za daleko.

Mr_Flood
2013-06-30 17:31:28
Ocena: 3(glosow:9)-+
islamizacja europy już jest, teraz czas na pedalizacje

orzel77
2013-06-30 17:30:13
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

skejt187
2013-06-30 18:20:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja odkąd odkryłem swoją seksualność nie znudziłem się kobietami...

szulcik
2013-06-30 17:19:00
Ocena: 4(glosow:14)-+
U którego taki transparent ???? Przyznać sie !!!! Jutro jestem u Ciebie z kratą whisky !!

wxxxxxxxxxx
2013-06-30 17:35:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
U mnie. Ale jak wpadniesz z whiskaczem to już masz prze...e na wiosze.

szulcik
2013-06-30 18:05:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Spokojnie ;) nikt nikomu spożyć dobrego alkoholu nie zabroni ...

wxxxxxxxxxx
2013-06-30 18:10:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale będziesz miał na głowie allaha ferdka i jego sektę. Więc uważaj.

szulcik
2013-07-01 06:54:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Spokojnie nie sa aż tacy zli .. a whisky też z pewnoscia piją .. Nie zabronią ;)

james19111
2013-06-30 17:16:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
WOLNY POLAK WALDEMAR BONKOWSKI poczytajcie sobie. Oszust i oszołom skazany prawomocnym wyrokiem,który robiąc z siebie pajaca PIS na siłę chce dostać się do koryta.

salmaa
2013-06-30 16:48:49
Ocena: -1(glosow:19)-+
a oto nasza polska dzicz zupełnie jak muzułmanie , gdzie wasza tolerancja co ? a komu co gej złego robi ,katolickie bestie rządne tylko zemsty na tych wszystkich mniejszosciach was jest wiecej ale wiekszość nie oznacza lepszości

krzyzyk
2013-06-30 20:55:57
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ethnie
2013-06-30 21:34:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
krzyzyk, jaki ty wrażliwy

salmaa
2013-06-30 16:44:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

reunion1
2013-06-30 15:59:56
Ocena: -5(glosow:11)-+
Sodoma i Gomora z dużej litery bo to biblijne miasta.Ale skąd katoliby miałby wiedzieć co jest napisane w Biblii.

Mnemoniuk
2013-07-02 09:29:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
A może świadomie małe litery? Ale co taki oświecony gimbus (świadomie z małej litery) wie o ortografii?

SzalonyMagazynier
2013-06-30 15:54:49
Ocena: 10(glosow:14)-+
Tolerancja to nie: 1. Akceptacja 2. Zmuszanie do zmiany zdania A do obu rzeczy zmusza nas i Europa, i rządzący nami pseudliberałowie, których ciężko sklasyfikować, typowi populiści. Popieram transparent i minusuje autora za prostactwo i BRAK tolerancji dla innych poglądów.

kawalrafala
2013-06-30 16:26:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pitek599
2013-06-30 15:47:59
Ocena: 3(glosow:9)-+
jestem za 100%

tasior777
2013-06-30 15:47:19
Ocena: 0(glosow:16)-+
Ale czego to się znalazło na wiosze??? Popieram te hasła całym sercem!!!! nie wiem co analny dawca chciał osiągnąć wrzucając to na wiochę

Marek23033
2013-06-30 15:45:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
w 100% popieram to !

magda713
2013-06-30 15:38:09
Ocena: -2(glosow:12)-+
także popieram takie slogany ,a partia palikota to dno polskiej polityki, ale zami ich wybieraliśmy!

jurek1102
2013-06-30 21:13:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Masz spory problem z pisownią.

martin987
2013-06-30 15:21:58
Ocena: 4(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mnemoniuk
2013-07-02 09:43:15
Ocena: -2(glosow:2)-+
Onet wydaje owoce. Jakie "przekłamanie genetyczne"?! Homosiom właśnie chodzi o to , by nachalnie propagować zboczenie, któremu ulegli, bo inaczej się nie da wychowywać nowych zboków. A większość pedryli lubi wciąż nowe mięsko.

Deyk
2013-06-30 15:05:23
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dobrze oby więcej takich bilbordów!

a1on
2013-06-30 15:03:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
wstawiający jest ZA czy PRZECIW?? z opisu nie mogę nic odczytać...

kawalrafala
2013-06-30 16:27:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marguyu
2013-06-30 14:39:16
Ocena: -9(glosow:19)-+
Od razu widac, ze to protest najbardziej "yntelygentnej" czesci spoleczenstwa. Sodoma i Gomora pisze sie z duzej litery, to nazwy miast, matolki. Zanim zaczniecie protestowac, przestancie zaswiniac jezyk polski. Pseudopatrioci i nieuki.

kapselxxx
2013-06-30 15:06:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
skup się na treści zamiast na gramatyce bo przekaz do Ciebie nie dotarł

bakcyl00
2013-06-30 14:27:03
Ocena: 4(glosow:12)-+
Widze ze wiekszosc to homofoby... I bardzo dobrze boja tez nim jestem :)

daras301
2013-06-30 14:24:58
Ocena: 6(glosow:10)-+
Mnie uczono w szkołach,że to jest dewiacja,zboczenie i nadal uważam,że tak jest.Bo to naprawdę nie jest normalne.I tu nie chodzi o brak tolerancji,bo gejów i lesbijki mogę tolerować,kiedy nie demonstrują swojej inności,ale niech nikt mi nie wmawia,że to nie jest zboczenie,bo tego jako normy nigdy nie uznam.Dewiacji pod żadnym hasłem tolerować nie będę,ani wmawiania mi ,że brakiem tolerancji jest trzymanie się jedynej prawdy,że są to zwykłe zboczenia.

Spartacus85
2013-06-30 13:45:53
Ocena: 10(glosow:18)-+
Dokąd zmierza świat że bycie gejem czy lesbijką jest kool i na modzie. Ale największą wiochą jest pozwolenie na paradę miłości gdzie wszyscy ci homo-niewiadomo, robią z siebie pajaców i pokazują że są pajacami, a także wszech ogarniające programy TV które promują homoseksualizm i wielką tolerancje wobec nich. Niedługo żeby coś osiągnąć trzeba będzie być gejem czy lesbijką albo jeszcze innym odmieńcem.

kawalrafala
2013-06-30 13:45:40
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
2013-06-30 13:47:49
Ocena: 10(glosow:12)-+
Ale wstawienie tego obrazka, przez analnego, osiągnęło efekt odwrotny do zamierzonego.I bardzo dobrze, bo widać, że mamy wielu trzeźwo myślących ludzi w tym kraju.

djyas
2013-06-30 13:06:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
popieram!

xmaniax
2013-06-30 13:00:11
Ocena: 6(glosow:8)-+
Popieram w 100%!!!!!

darkflower
2013-06-30 12:37:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gabriezxc
2013-06-30 12:34:24
Ocena: -22(glosow:40)-+
Wrzucanie gejow i lesbijek do jednego worka z zoofilami pokazuje jacy sa katolicy, ktorzy to napisali.To po jakiego grzyba razem trzymają.Sami chcą aby ich tak postrzegać

Sebb31
2013-06-30 12:48:51
Ocena: -3(glosow:13)-+
1)napisali to "heterofoby-katolicy". 2)prawdziwy gej sie pod tym nie podpisze, 3) wbrew wszystkiemu, nie da wyleczyc z homoseksualizmu...4) tego typu akcje maja TYLKO cel polityczny (Palikot widzi w tym swoja szanse - a ze narod jest ciemny). Ubolewam rowniez nad tym, ze osoby ktore tym kieruja sa nieswiadome...i po czesci "chore". Osoba swiadoma nigdy tak nie powie. Starowac mozna wszystkimi nieswiadomymi - nie wazne co soba reprezentuja..

SuperGL
2013-06-30 12:57:26
Ocena: 9(glosow:13)-+
to katoli wymien w Polsce na ciapatych. oni tez lubia bara-bara ze swoimi młodszymi bracmi mimo, ze wielu uważa ze w islamie homo się zabija:d

szulcik
2013-06-30 17:25:10
Ocena: -3(glosow:5)-+
gabriezxc jestes w błedzie !! Pedałow mozna leczyć !! Pedalizm to choroba ,a dokładniej choroba mózgu.wszsytko zwiazane jest z Udarem mózgu.

kermitzaba87
2013-06-30 12:19:45
Ocena: 21(glosow:23)-+
Jeśli ktoś jest gejem i zachowuje się normalnie to nie wiedzę problemu ale jak robi się jakieś parady dla kretynów to mnie szlag trafia - na takie rzeczy chodzą tylko patologie bo porządny gej się z tym nie utożsamia. Nie trzeba walczyć z gejami tylko z kretynami.

Ferencyvoros
2013-06-30 12:52:24
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SuperGL
2013-06-30 12:54:41
Ocena: 12(glosow:14)-+
gej może publicznie i prywatnie zachowywać się jak człowiek. nie musi szukac rozgłosu, rzucac się w oczy i walic w kakao na ulicy

Mundzio84
2013-06-30 13:17:22
Ocena: 12(glosow:14)-+
Dokładnie, jest wielu gejów, którzy ograniczają się do swoich własnych czterech ścian.Wśród ludzi zachowują się normalnie i są w porządku - jedyne czego pragną to tylko prywatność, z niczym się nie obnoszą i nie krzyczą o małżeństwa i adopcję dzieci.Po ich zachowaniu nie poznasz, że są gejami.

kermitzaba87
2013-06-30 14:21:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pewnie że gej może być porządny. Przewrócisz się to poda Ci rękę, a pseudo gej pokaże dupę w stringach o pójdzie dalej z tym, że to może zrobić też osoba hetero

Ferencyvoros
2013-06-30 14:44:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sebb31
2013-06-30 12:14:29
Ocena: -2(glosow:16)-+
Wrzucanie gejow i lesbijek do jednego worka z zoofilami pokazuje jacy sa katolicy, ktorzy to napisali. Czlowiek swiadomy tak by nie napisal. Tylko ludzie reprezentujacy ciemnote. W Polsce wszystko jest znieszkszalcone, wyrwane z kontekstu. Kazdy walczy o cos, o czym nie ma zielonego pojecia - macie swoja demokracje. Jestescie "katolikami" a zachowujecie sie jak faryzeusze...to jest dopiero syf...a swoja droga ciekaw: czy jesli twoje dziecko okaze sie gejem lub lesbijka co zrobisz: wyprzesz sie go?, bedziecz "leczyl" elektrowstrzasami?, zniszczysz jego osobowosc? to dopiero

Mundzio84
2013-06-30 12:02:25
Ocena: 11(glosow:21)-+
Analny, brawo.Homoseksualna gangrena i poprawność polityczna to rzeczywiście wiocha.Jak najbardziej popieram te hasła.

akr69
2013-06-30 12:02:13
Ocena: -5(glosow:7)-+
a teraz kucac i bita smietane zlizywac....

boombeel
2013-06-30 12:01:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jestem ZA.

kojak20
2013-06-30 12:00:23
Ocena: 2(glosow:6)-+
POPIERAMY KOJAK Z RODZINĄ :d

pajakpajak
2013-06-30 12:00:21
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SuperGL
2013-06-30 12:48:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
wstawki na wiocha nie zawsze sa wiocha. tak jak na demotywatorach nie wszystko to demotywatory.

bereichl
2013-06-30 11:59:26
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jak ktoś nie popiera pedalstwa to już wiadomo że ciemnota, tu autor coś pisze o sterowaniu pajacem , ha to właśnie takimi pajacami steruje Palikot i jego szajka

pitbull33
2013-06-30 11:40:40
Ocena: 6(glosow:12)-+
Nie ma wiochy. Popieram, zakazac propagowania zboczeń.

RuterFull
2013-06-30 13:25:38
Ocena: 4(glosow:4)-+
Rosja to jednak 100% słowiański kraj. U nas też powinni taką samą uchwałę przyjąć. No ale cóż poPAPRAŃCE w efekcie zrobią nam na silę drugą Francje - wprowadza zakaz uzywania MAMA, TATA...

C2ShadowMan
2013-06-30 11:33:26
Ocena: 6(glosow:10)-+
tym od Paligłupa już się we łbach pier..., bo myślą, że ludzie głupi i zgodzą się, że slogan to Wiocha. Niestety wszyscy popierają te słowa. A wiochą jest wrzucający

kakaoo1
2013-06-30 11:31:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
Popieram. Niech ci "na górze" przejrzą wreszcie na oczy.

majdan_91
2013-06-30 11:30:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po prostu popieram.

kapselxxx
2013-06-30 11:18:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
POPIERAM W 100% ORAZ JESTEM ZA I TYLKO ZA

astaii
2013-06-30 11:11:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak najbardziej ZA

Ferencyvoros
2013-06-30 10:49:20
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ajatollach
2013-06-30 10:39:54
Ocena: 7(glosow:13)-+
Warto też dodać, że kwestia homoseksualizmu nie jest taka oczywista jak się co niektorym wydaje. Proszę sobie przypomnieć burzliwe głosowanie lekarzy w WHO. 51% zagłosowało, że nie jest to choroba, natomiast wg. aż 49% głosujących jest to schorzenie dające się całkowicie wyleczyć, PRZY CZYM głosowanie było zorganizowane w chwili gdy frekwencja wynosiła tylko ok. 70% lekarzy (nacisk lobbystów). To daje do myślenia.

prymcik
2013-06-30 11:19:48
Ocena: -5(glosow:11)-+
Ja tylko czekam na ta chwile, gdy ktorys z was wysle swoje dziecko na lecznie, bo wyzna ze jest homo.

Ajatollach
2013-06-30 11:49:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
prymcik czy jesteś na tyle kompetentny, aby podważyć zdanie 49% biegłych specjalistów? jestem głęboko przekonany, że nie zrobiłeś i nie zrobisz w życiu nawet 1/10000000 tego co najsłabszy z nich. Trochę pokory.

Sebb31
2013-06-30 12:25:49
Ocena: -5(glosow:9)-+
...z tego nie da sie wyleczyc!!!!!!!..49% lekarzy sie myli....chyba, ze wiesz jak zmienic kod DNA...zalecam glebsza ostroznosc w opieraniu sie na cudzych osadach

SuperGL
2013-06-30 12:46:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
To nie wina kodu DNA tylko niewłaściwego wychowania lub/i zaburzeń psychicznych.

prymcik
2013-06-30 13:27:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ajatollach, nie jestem. Dlatego nie bede wypowiadal sie na ten temat w sposob naukowy. Troche pokory? Czy ja sie tu wywyzszam, wypowiedzialem sie w taki sposob, poniewaz kazy z was uwaza sie za modrale w sprawach, o ktorych nie ma pojecia i ktore was nie dotycza. Nawet jakby byla to choroba, psychiczna, genetyczna vzy jakas jescze 'yczna', nie wyslalbym dziecka na leczenie tak jak na pewno kazdy z was. Latwo wam jest krytykowac cos co was osobiscie nie dotknelo.

prymcik
2013-06-30 13:41:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ajatollach. W sprawie twojej pierwszej wypowiedzi, czy moglbys nam przekazac zrodlo tych informacji oraz w jaki sposob mozna wyleczyc, oraz przyklady wyleczen (udowodnione) nie osoby z otochenia kosciola, ktore w USA sa wynajmowane do pracy jako byli homoseksualisci.

klansman
2013-06-30 10:37:35
Ocena: 5(glosow:9)-+
Wiochy brak.

Ajatollach
2013-06-30 10:36:36
Ocena: 6(glosow:18)-+
Bardzo mądre hasła. Pierwszy raz w historii warto też wziąć przykład z Rosji, Serbi, Gruzji gdzie prawnie ustalono zakaz promowania nienaturalnych zachowań. Pedzie mogą sobie dalej wkładać penisy w odbyty we własnych domach, ale za próbę promowania tego typu zachowań jako normalne grożą wysokie mandaty i więzienie.

davidstar
2013-06-30 10:52:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

prymcik
2013-06-30 11:21:41
Ocena: -7(glosow:15)-+
W takim razie trzeba zakazac: celibat, malzenstwo, monogamie i religie. Zadne z nic nie jest naturalnym zachowaniem.

Ajatollach
2013-06-30 11:40:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
prymcik nie mówisz na temat. Położ się jeszcze spać z godzinkę.

prymcik
2013-06-30 11:44:36
Ocena: -6(glosow:6)-+
Mowisz o krajach, z ktorych trzeba braz przyklad, a w ktorych jest zakaz promowania nienaturalnych zachowan. Zakaz powinien byc albo na wszystko nienaturalne albo na nic.

Sebb31
2013-06-30 12:37:38
Ocena: 0(glosow:6)-+
...widze, ze z ciebie prawdziwy "intelygent".....moze i masz informacje, ale nie jestes w pelni obiektywny....prawdziwy gej nie podpisze sie pod czyms tak prostackim jakim jest pochod organizowany przez Palikota....to jest wiocha i administrator ma racje...prymcik ma racje...wypowiadasz sie i myslisz ze wiesz wszystko - prawda jest taka, ze to ty musisz sie przespac...ale nie godzinke tylko cala wiecznosc...

davidstar
2013-06-30 15:08:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sex4all
2013-06-30 10:34:43
Ocena: 2(glosow:12)-+
to dlaczego księża-pedofile są ok?!!!

SuperGL
2013-06-30 12:50:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
są może dla innych pedofili i biskupów pedofili. No i lewicowców dla których pedofilia to namiętność, bo któż inny w polityce promuje dewiacje

Gruber
2013-06-30 10:34:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dune
2013-06-30 10:31:26
Ocena: 0(glosow:16)-+
Nie wiem gdzie tu widzisz wiochę. To jest cała prawda p[od którą się podpisuję. Nadmierna tolerancja powoduje wejście nam na łeb. Pewne zasady powinny być nienaruszalne... no chyba że lubisz rodzinę gdzie masz dwóch ojców, ale tylko jeden z nich robi analnie rolę matki.

davidstar
2013-06-30 10:30:19
Ocena: 10(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
2013-06-30 17:28:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
choroba mózgu .. Wystarczy udar mózgu ,by wszystko naprawić ..

Rexik
2013-06-30 10:19:21
Ocena: 4(glosow:14)-+
Ja tu wiochy nie widzę.. cała prawda w kilku słowach :)

czapiewski
2013-06-30 09:17:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
Co prawda to prawda

kajo1502
2013-06-30 09:05:04
Ocena: 1(glosow:7)-+
jestem za

TotalnaWiocha11
2013-06-30 02:16:39
Ocena: -15(glosow:25)-+
jezu co za chory kraj

foytaz
2013-06-30 01:28:37
Ocena: 5(glosow:9)-+
W to mi graj muzyko.

matrosbum
2013-06-30 00:32:51
Ocena: -5(glosow:15)-+
freedom boli co??? boli boli heheheh

SuperGL
2013-06-30 12:52:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bardzo dobrze, musi boleć

pwol01
2013-06-30 00:22:56
Ocena: 168(glosow:312)-+
Popieram ten slogan wszystkimi kończynami jakie mam! Tyle w temacie. Tolerujący, tolerujcie moją nietolerancję.

ex-ogladacz1000
2013-06-30 02:52:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
+1

Dune
2013-06-30 10:32:51
Ocena: 6(glosow:10)-+
i brawa dla Ciebie. W tym temacie mamy idealną zgodność.

ringus136
2013-06-30 12:32:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
również podpisuję się pod tym:)

salmaa
2013-06-30 16:51:43
Ocena: -5(glosow:7)-+
tyle że trudno to nazwać tolerancją ,tolerancja będzie wtedy gdy nie będziesz się wpieprzać ze swoją nienawiścią do czyjegoś łóżka

ringus136
2013-06-30 19:55:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
@salmaa, nic nie wiesz o tolerancji, powtarzasz tylko marne hasełka :)Tolerancja jest wtedy gdy nie masz nic przeciwko innym poglądom i zachowaniom KTÓRE MIESZCZĄ SIĘ W GRANICACH ROZSĄDKU, DANEJ KULTURY I NIE SĄ DEWIACJAMI. Taka jest moja definicja. Pozdrawia.

pwol01
2013-07-01 18:50:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
@salmaa, widzę, że za dużo TVNu oglądasz, bo już nie myślisz samodzielnie. Ja nie pałam nienawiścią do nikogo (no, może z wyjątkiem muslimów) Po prostu szanuję wzorzec rodziny i nie chcę w Polsce żadnych dewiacji i nigdy nie będę tolerował pedałów, lesb, pedofili i tym podobnych! Koniec. @ringus, mam dokładnie taką samą definicję tolerancji. Pozdro

freedom80
2013-06-29 23:55:23
Ocena: -9(glosow:17)-+
Wyglada na dzielo numy:D

SuperGL
2013-06-30 12:53:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wyciągasz błędne wnioski.

freedom80
2013-06-30 13:51:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
SUPERGIRL będziesz teraz wszędzie to zdanie powtarzał? Z jednej strony mi miło, że tak mnie chętnie cytujesz, ale z drugiej obawiam się, iż robisz to całkowicie bez zrozumienia.

SuperGL
2013-06-30 16:12:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
obawiam się ze ty mnie nie zrozumialas. zresztą już nie pierwszy raz;)

freedom80
2013-06-30 18:56:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
i z wzajemnością ;)
A nagrywa telewizja i przaypadkowy świadek
główna
Dodano: 03.08.2018, 18:19:05   przez: skibulek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 442Skomentuj (56) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0