Ukryj komentarze(214)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Ordon
2013-07-07 10:55:03
Ocena: 12(glosow:20)-+
I co ... tolerancja mniejszości ?!... O taki **uj !
jackalski
2013-07-16 16:48:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Afera ktora wybuchła 'przypadkiem' po tym jak amerykanskie wladze wydaly zakaz wjazdu dla kilku prominentnych rosyjskich urzednikow Skarbówki w zwiazku z tajemnicza smiercia Sergieja Magnitskiego który ujawnił ich machlojki. Pośmiertnie skazany :) Czytajcie więcej Faktu, Super Expressu i Russia Today ciemniaki...
PanKlekswKosmosie
2013-07-14 00:08:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oni też są winni, ale bardziej kraj który dał na to przyzwolenie.
PanKlekswKosmosie
2013-07-14 00:10:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Są prostsze i mniej kosztowne sposoby.
imram80
2013-07-10 22:49:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Najlepsze jest to: "Life Site News" pisze, że Adam został przekazany dwóm mężczyznom w 2005 roku, dwa dni po urodzeniu. Australijskie media relacjonowały przybycie dziecka, opisując homoseksualną parę rodziców jako "szczęśliwych, kochających ojców". Dodam coś od siebie, jak mam uwierzyć homosiom, że oni również zasługują na radość wychowywania dzieci ?
CraazyGirl
2013-07-10 20:31:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szataneska1990
2013-07-08 23:03:40
Ocena: 4(glosow:12)-+
Nie każdy homoseksualista to pedofil. Są też normalni homoseksualiści, którzy w życiu nie poszliby na coś, co nazywa się ''Paradą Równości''. Ale przecież Polacy muszą żyć stereotypami. Wracając do artykułu, i dla tych, którzy skrzywdzili to dziecko i dla osoby, która to dziecko sprzedała powinna zostać zastosowana kara śmierci albo dożywotnie więzienie. Tam by się przekonali, co to znaczy ''gwałt'', ''koledzy'' z celi by się nimi odpowiednio zajęli.
thaiboxer81
2013-07-08 21:13:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tylko dajcie jeszcze takim prawa adopcyjne.
ScaryClown
2013-07-08 17:04:27
Ocena: 3(glosow:11)-+
/Geje niech sobie będą, niech żyją ale niech nie afiszują się tym i nie robią jakiś manifestacji tylko po to by zalegalizować związki homosiów, innych nienaturalnych tworów i aby dziecko można było zaadoptować. Przecież jak będzie zalegalizowana adopcja dziecka przez pary homoseksualne to będzie idealna przykrywka dla pedofilii i zboczeńców, będą udawali homoseksualne pary tylko po to aby adoptować dziecko/dzieci a potem robić z nim/i straszne rzeczy. NIE POZWÓLMY ABY HOMOSIE ADOPTOWAŁY DZIECI.
parking12345
2013-07-08 14:12:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
zaje..łbym jak psów !
xxxdraco
2013-07-08 11:12:51
Ocena: 4(glosow:10)-+
A po co innego im te dzieci? Telewizyjna propaganda i poprawna unia tego nie zmienią - para pedałów nie będzie dla dziecka normalną rodziną. Oddanie im dzieci to wstęp do legalizacji islamskiego prawa, gdzie nawet seks z rocznym dzieckiem jest dozwolony. A wtedy współczuję naszym dzieciom.
TYGRYS-gej
2013-07-08 10:08:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
A ty Tygrysku kiedy przestałeś się z nimi utożsamiać??Uważaj bo dorwie cię pedalska mafia!
marcin1975rm
2013-07-08 10:01:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Cioty je...ne
Dark__Devil
2013-07-08 09:07:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Dark__Devil
2013-07-08 09:06:17
Ocena: 4(glosow:4)-+
Za takie kur*estwo jednego z drugim skur***yna za jajca na latarni powiesić!!
damian.szefo
2013-07-08 15:48:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Piszesz głupoty i do tego w sposób niezrozumiały. Używaj języka polskiego w piśmie w sposób komunikatywny, bo trudno zrozumieć ten bełkot!
Nightmare09
2013-07-08 02:04:36
Ocena: 4(glosow:8)-+
Tak, teraz zróbmy z gejów pedofili. Pedofilem może zostać każdy facet, nieważne, czy bi, homo czy hetero. Orientacja seksualna nie ma tu nic do rzeczy!
Karkuffka
2013-07-08 00:02:15
Ocena: 5(glosow:5)-+
Matko, ale nie każdy homoseksualista jest pedofilem ludzie... A ile ludzi heteroseksualnych gwałci i molestuje dzieci??? No właśnie. Mieszkam mieszkanie obok geja i jest najspokojniejszym i najmilszym z sąsiadów, ma faceta i wcale mi, ani nikomu to nie przeszkadza.
CocaineSystem
2013-07-08 00:21:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja też jestem najmilszym z sąsiadów względem sąsiadów, pomagam, kłaniam się i mówię dzień dobry a zrobiłem tyle złego wielu ludziom, że nawet sobie nie wyobrażasz.
extremetube
2013-07-07 23:11:57
Ocena: 1(glosow:13)-+
nie mówi się geje tylko pedały
AtlasPolski
2013-07-07 23:10:15
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jedna z takich "ciot" to : Michał Szczepaniak adres : Kowalskiego 19/98 , 08-530 Dęblin . To dość znany w swoich rejonach homoseksualista . Do tego jest to prawdopodobnie pedofil bo nieraz widziano jak nagabywał dzieci .
schirin123
2013-07-07 22:53:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
kara śmierci - powisić za fiuta i niech sdychaja z pragnienia i głodu
artur198430
2013-07-07 22:46:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kara śmierci to trochę mało :/
Piczer0000
2013-07-07 22:12:18
Ocena: -4(glosow:10)-+
Najpierw domagają się związków a potem adopcji(wiemy do czego) stwierdzą potem że im się należy bo przecież to rodzina jak nam wolno adoptować to czego im nie wolno.Dać palec a chapną całą rękę.
drobniak12
2013-07-07 21:22:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
A w telewizji oczywiscie ani slowa. Kocham nasze Polskie obiektywne i niezależne media. W dzisiejszych czasach normalny czlowiek jest nienormalny
pajakpajak
2013-07-07 20:24:15
Ocena: 23(glosow:45)-+
komentarz usunięty przez moderatora
malgolina
2013-07-07 19:13:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
A napisałeś pod absurdem o księdzu, który skrzywdził dziecko to samo co tutaj? Tuboosh, tutaj niestety będą pojawiać się takie wstawki, budzą spore emocje, ludzie będą wrzucać podobne nieszczęście nie tylko ze względu na punkty, ale na skalę problemu i chęć podzielenia się z ludźmi informacją.
tub00sh
2013-07-07 19:30:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
A żebyś wiedziała, że już kiedyś skomentowałem w ten sposób absurd o księdzy co wyruchał dziecko. Starasz się mi ciągle i wciąż zaimputować jaki to ja jestem nieobiektywny, jaki stronniczy i zapewne jaki lewacki, ale w moim przypadku to Ci się nie uda niestety. Tak samo pogardzam manifestacjami łysego plebsu jak i manifami. Tak samo brzydzi mnie ksiądz wkładający ministrantowi fiuta do ust, jak i wersja z nauczycielem czy czymkolwiek innym. A "faktoidalną" próbę działania na ludzkie emocje w wykonaniu tygrysa śmiem nazywać punkcikowym whoryzmem.
malgolina
2013-07-07 19:35:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiem, że nie wszyscy dbają tu wzbudzenie emocji i zastanowienie się nad tematem, tylko jadą na punkciki. Wybacz,że napisałam to w taki sposób, że odebrałeś to jak imputowanie ;) Nie mam takiego zamiaru, odpisuję po prostu to co zrozumiem z wypowiedzi ;) Nie czytam absolutnie wszystkich komentarzy.
aneta.buziaczek
2013-07-07 19:46:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
malgolina - po co polemizować z tym przygłupim, nawiedzonym i stronniczym filozofem ?
szulcik
2013-07-07 20:05:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tubosz Kolego tu nie chodzi o tą tragedię ,bo jako ,,sytuacja ,zdarzenie" to tragedia dla dziecka jak najbardziej masz racje ,ale tutaj bardziej chodzi o aspekt tolerancyjny ,który tutaj na naszej wioszy dośc mocno jest promowany ,a za którym wielu z Nas opowiada sie negatywnie. W tym strasznym absurdzie chodzi o to ,ze patologia jak zaadoptuje dziecko prowadzi to tylko do jednego do tragedii tak jak na tej straszliwej wstawce.Mam identyczna wstawke w poczekalni i wstawiałem to z zamiarem napietnowania adopcji przez pedałów/pedofili ..Powinni zawisnąć na stryczku ,badz powinni płonąć zyw
dariodiablo
2013-07-07 18:10:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
I proponuję rozgraniczyć UPODOBANIA:
1. Pedofil -----osoba ,która dąży i podnieca ją dziecko /czasem niemowlę/
2. Pederasta /pot.pedał/homoseksualista/- osoba którą podnieca dorosła osoba tej samej płci
3.związek partnerski składa się głównie/w 99.9% z relacji kobieta-mężczyzna , z osób które żyją bez ślubu a często mają potomstwo lecz nie akceptuje tego KK.
dariodiablo
2013-07-07 17:59:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kto zatem sprzedaje? 8000 $ to duża kwota nawet w PL... kto zatem jest winny?
kicia0690
2013-07-07 17:13:10
Ocena: -7(glosow:9)-+
P.S. Autorowi artykułu serdecznie gratuluję bo widzi mi się że to łeż i osielska bajęda.Ot siedzi taki i bzdury wypisuje pióro w nocniku maczając a durne ludzie się podniecaja....I zeby nie było tak wiem to cytat z Sapka ale jakze prawdziwy nieprawdaz?
kicia0690
2013-07-07 17:11:33
Ocena: -7(glosow:13)-+
Źle w głowach macie? Tak wam na mózgi zapadło czytanie szmatławych tekscików z równie szmatławych portali? Zabawni jesteście.... Kolejny zasrany narodek który nie odróżnia PEDERASTY od PEDOFILA.... Na ile ten artykuł jest prawdziwy? Wiadomo coś? No to nie ma sie co podniecać... Jest nagonka na gejów w mediach a zatem dawaj wygrzebiemy najgorsze gówna jakie tylko sa na świecie żeby pognębic na amen tych zasranych du*****ców prawda? Slicznie po prostu slicznie gratuluję bando cholernych niedouczonych kseno i homofobów. A teraz tylko kosy na sztorc i do boju za cokolwiek...
SuperGL
2013-07-07 17:55:27
Ocena: 4(glosow:8)-+
Sam żeś gej pedofil że bronisz innych gejuchów pedofili? jaka nagonka, w jakim ty swiecie żyjesz? co drugi dzień na wp, Onecie, o2 i innych szmatławcach jest artykuł jakie to gejowskie pary sa idealne i dobrze dogadujące się ze sobą. To jest ta nagonka? Nie mówiąc już o tym, że to cios np. w mój system wartości.
kicia0690
2013-07-07 21:49:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chciałabym jedynie stwierdzic ze po pierwsze nikogo nie bronie w dupie mam szczerze mowiac cudze upodobania w lozku czy poza nim. Ja jedynie poprosilabym uprzejmie zeby z łaski swojej nie mylic dwoch pojęć PEDALSTWA I PEDOFILII. Wikipedia jest ? Jest? Internet jest? Jest. Zatem zamiast czepiac sie moich upodoban politycznych radzilabym najpierw sprawdzic co z czym sie je. A ksiezy czepiac sie nie mam zamiaru, w sumie mi nie przeszkadzaja. Wadzi mi jedynie WIOCHA ot i tyle.Pally a Polacy nie kradna? Prawda?
kicia0690
2013-07-07 21:54:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Polacy nie kradna nie gwalca i nie morduja. Wszystko robia INNI. INNI sa be fuj i ble. My jestesmy Narodem Wybranym tak jest. Ide do kosciola sie wyspowiadac bo mi wstyd jest taki ze jejuniu jejuniu. Moze ksiadz mi da snickersa kto wie? Bawcie sie dzieci drogie, wakacje macie, dyskusja z wami jest ciut ponizej mojej wytrzymalosci nerwowej a poziom tolerancji regularnie mi opada...
Vanderpool
2013-07-07 16:50:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dlaczego nigdy się nie pisze o parach heteroseksualnych które postępują w ten bestialski sposób z dziećmi?
szalonyOrangutan
2013-07-07 16:47:30
Ocena: 0(glosow:8)-+
teraz to będzie na początku dziennym, w końcu pedofilstwo od inna orientacja seksualna, często powiązana z homoseksualizmem
x17luty1983
2013-07-07 16:44:26
Ocena: 5(glosow:13)-+
Macie zwolennicy homosiów swoją tolerancje. Ciekawe czy chcieli byście by Wasze dziecko wpadło w łapy takich zboków.
Pingwin001
2013-07-07 17:10:08
Ocena: 0(glosow:8)-+
ty pewnie wolisz hetero pedofili co gwałcą małe dziewczynki, skoro tylko ci co lubią chłopców ci przeszkadzają, pedofilia W KAŻDEJ FORMIE jest karygodna
Vincenth666
2013-07-07 16:34:47
Ocena: 4(glosow:8)-+
A co ksiądz taki ciekawski?
jurnyptaszek
2013-07-07 15:09:47
Ocena: 7(glosow:13)-+
Jak można oddawać dzieci w adopcje takim dewiantom i wykolejeńcom,facetom ciotom
walącym się w doopska i obrabiającym se pały.
CaliforniaGirl
2013-07-07 14:50:23
Ocena: 6(glosow:16)-+
No a co z tymi co sprzedali to dziecko? Ile jest par heteroseksualnych które sprzedają swoje dzieci takim śmieciom. Wszyscy są winni i ci co sprzedali tak samo te bydlęta! Jak widać każdy może być śmieciem - gej, matka, ksiądz, nauczyciel, katolik, arab - człowiek to człowiek i śmieciem się jest albo nie. Ci jak najbardziej są.
CaliforniaGirl
2013-07-07 23:55:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Davidstar - jeszcze niedawno nazwałeś mnie .... Stachem? czy jak to tam było ;)
Karoolinka77
2013-07-09 19:44:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
dziecko sprzedala im matka-surogatka z rosji. nasienie bylo jednego z tych facetow, a zaplodnienie poprzez in vitro. w bbc bodaj (nie pamietam juz) byli bohaterami programu dokumentalnego, w ktorym przedstawieni byli jako super-idealna para homoseksualistow, ktorzy tak bardzo chca zalozyc rodzine i miec dziecko...
lola8940
2013-07-08 11:18:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Chyba to za dużo jak na wasze male główki. Orientacja się skądś bierze, może częściowo z chwilą narodzin, może trochę poprzez wychowanie, ale chodzi raczej o odpowiednie wzorce niż mówienie dziecku: rób tak, nie rób tak. My nie jesteśmy w stanie tego ocenić. Ale nie można mówić, że gej=pedofil. Nie można uogólniać, ludzie są różni. I to, kim ktoś jest o nim wcale nie świadczy, np. ksiądz nie jest bez grzechu, policjant czy sędzia nie zawsze praworządny.
lola8940
2013-07-08 17:03:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie muszę się dowartościowywać. Kiedy na czymś się nie znam, a mam swój pogląd to wyrażam go, przewiduję możliwe opcje, ale nigdy w tym temacie nie zakładam, że to, co mówię jest w 100% prawdziwe. Wy tacy "mondży" zakładacie, a tak naprawdę żaden z nas nie jest psychologiem, socjologiem, psychiatrą, czy jakimkolwiek innym specjalistą, który zajmuje się badaniem ludzkich zachowań.
Baron_Sanedi
2013-07-07 14:10:50
Ocena: -6(glosow:12)-+
Tygrys-1984 - i To ma być Wiocha?? to jest tragedia, a ty takie rzeczy dodajesz na ten portal - wstyd, ale co tam ważne punkty i rangi!!
aneta.buziaczek
2013-07-07 14:10:00
Ocena: 3(glosow:29)-+
Wśród homosi jest 10 krotnie więcej pedofili niż wśród hetero. Dziękuje dobranoc.
pajakpajak
2013-07-07 20:28:02
Ocena: 20(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora
IlluminaSilvere
2013-07-07 14:08:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wszystkim winowajcom obciąc kutasy a następnie co 6 godzin kolejną kończynę,bez znieczulenia i tępą piłą.
szydera6969
2013-07-07 14:05:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nie kumam hipokryzji wielu "nowoczesnych" ludzi. Za przeproszeniem świat dąży do g**wna a nie wolności słowa. Nie można już dzisiaj głosić swoich własnych poglądów bo jest się zaraz homofobem, antysemitą, rasistą, anty-islamistą, zacofańcem itp... Czy Ci którzy piętnują np. antysemitów nie są aby czasem anty-antysemitami? Gdzie tu miejsce na wolność słowa? Temat rzeka ale denerwuje mnie to więc musiałem napisać. Taka rozkmina na kacu. Pozdrawiam :)
szydera6969
2013-07-07 18:55:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
House32 nie rozumiesz w ogóle o co mi chodzi. Pewne grupy społeczne zaczynają dawać sobie prawo do nietykalności słownej. Dajmy na to jeżeli ja powiem głośno, że nie lubię Włochów to jest OK i mam do tego prawo; jeśli powiem że nie lubię Żydów to już jest szeroko pojęty antysemityzm i jak ja w ogóle mogę coś takiego na głos powiedzieć. To samo jest z krytyką- nawet jeśli masz rację to powiedzą że jesteś ANTY, nietolerancyjny itp. Ja nie miałem na myśli obrażania chociaż i do tego każdy ma prawo. To, że powiesz na mnie debil to trudno, świadczy o Twojej kulturze ale na tym polega wolność słowa.
lola8940
2013-07-07 13:51:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Haha, usunięty komentarz. Czyżby przez wklejenie linku? Zanim cokolwiek powiem, to wolę przeczytać całość. Znalazłam artykuł w googlach i polecam innym. Ciężko wyobrazić sobie ilu takich osób działa teraz w gangach i ile dzieci cierpi przez takich zwyrodnialców. Mam nadzieję, że pozostałych z gangu wyłapią i osadzą.
aneta.buziaczek
2013-07-07 14:11:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
w d*pe sobie wsadź swojego kciuka - chociaż dla ciebie to pewnie sama przyjemność.
koksubrak
2013-07-07 13:16:11
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jedno mnie powala, pismak, który napisał ten artykuł to totalny bałwan, bo homoseksualista nie jest pedofilem i na odwrót! dla mnie sprawa jasna jak słońce podszywają się pod homoseksualistów, by ukryć te swoje zamiary. Biedne dziecko, a ci co go sprzedali powinni zdechnąć!
aneta.buziaczek
2013-07-07 14:12:36
Ocena: -1(glosow:7)-+
jeśli facet o orientacji homo - jest przy okazji pedofilem - to jak się ma do tego twoja dziwna i pokrętna teoria
SuperGL
2013-07-07 12:59:54
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ty masz jeszcze bardziej ograniczone myślenie. Potencjalnym zwyrolom powinno się zabierać dzieci. Nam hetero jakoś potrafią zabrać, a jakby takim pedałom zabrali to co byście wymyślili? oczywiście wyzwalibyście nas od homofobów, bo do was i tak żadne argumenty nie trafiają.
Obserwatorekk
2013-07-07 13:50:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
freedom ma ograniczone myślenie, odsetek pedofili wśród homo jest większy niż wśród hetero ( tak samo jesli chodzi o inne dewiazje i problemy psychiczne homo sa bardziej podatni) w dodatku homo i hetero pedofil to jedno i to samo kazdy normalny o tym wie.
lola8940
2013-07-07 13:59:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie dość, że macie ograniczone myślenie to jeszcze wysłowić się nie potraficie. Homoseksualista nie musi być pedofilem. I nie wiem skąd pomysł, że są bardziej podatni na dewiacje? Proszę o jakieś źródło. A jak zabrać gejom dziecko, skoro oni nawet w większości krajach nie mają prawa do adopcji? I w większości przypadków nie posiadają dzieci. Takich dwóch nawet nie przeszliby procedury adopcyjnej, bo w jej trakcie, jak sądzę, wyszło by, że nie ma ku temu warunków.
CaliforniaGirl
2013-07-07 14:51:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
A kto się spodziewał, że będą je gwałcić? Nie każdy jest takim śmieciem. Ludzie, tematem wiochy jest gwałt (niezależnie kto by tego dokonał) więc po co wchodzić na temat par homoseksualnych.
Asmodei
2013-07-07 12:40:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
I dlatego trzeba im dawać więcej praw !!! Jakby mogli adoptować dzieciaka nie musieli by wydawać tych 8 tysięcy . Tylko nich mi tolerancyjny ciemnogród nie mówi , że w normalnych parach też są patologie ... bo o kupowaniu dziecka w takich celach to pierwszy raz słyszę i nie jest to przypadek , że wydarzyło się to tuż po tym jak dostali jakiekolwiek prawa .
Podlasiak1977
2013-07-07 12:25:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
dlaczego w mediach o tym nie mowia?
szulcik
2013-07-07 12:36:54
Ocena: 4(glosow:10)-+
Bo to mój Kolego nazywa sie ,,poprawnosc polityczna wzgledem mniejszosci seksualnych " tak by to okresliła Unia Europejska! Nie nagłasniaja tego ,bo MY NORMALNI tzw.,,homofobicznie nastawieni" skatowalibyśmy takich ..
Własnie dlatego media milczą ...
Podlasiak1977
2013-07-07 12:45:19
Ocena: 1(glosow:7)-+
aha.ale jak trafi sie ksiadz pedofil to juz temat sie walkuje przez tydzien,a jesli to zrobi homoseksualista to juz cisza.ale czasy
balladynka83
2013-07-07 12:16:07
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie geje tylko pedofile.
kawalrafala
2013-07-07 13:21:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Szymas1968
2013-07-07 12:03:45
Ocena: -6(glosow:8)-+
Chłopaczek Nieźle Przeorany Musi Być 3==p tyle go w dupkę jechało Pedoli że chu* -,-
thakanori11
2013-07-07 11:50:32
Ocena: 3(glosow:9)-+
dlatego księża mają taki pociąg do dzieci
CaliforniaGirl
2013-07-07 14:53:32
Ocena: -3(glosow:7)-+
A kto normalny toleruje pedofila!? Co za idiotyczny komentarz. Bycie gejem nie robi z nikogo pedofila. Oni są, bo są skrzywieni. Jak facet gwałci dziewczynkę to też jest pedofilem, a jest orientacji heteroseksualnej. Tych bym tutaj za jaja powiesiła, przez to co zrobili.
wiejskisplaw
2013-07-07 11:26:58
Ocena: 5(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wiejskisplaw
2013-07-07 15:36:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ncaso
2013-07-07 11:40:58
Ocena: -6(glosow:8)-+
"Ma wjazd i kordon by mu nie pomógł", "rozerwaliby na strzępy" - prawicowe parszywe szmaty są mistrzami w mówieniu co to by oni nie narobili :DDD
ps. hipokryto? nie używaj półgłówku słów, których znaczenia nie jesteś pewien a zabolało pisze się razem prawicowy analfabeto ;)
ncaso
2013-07-07 14:03:32
Ocena: -4(glosow:4)-+
Davidek - bezmyślny zero-jedynkowy półidioto, pokaż mi jakiekolwiek moje słowo gdzie bronię pedofili :D Większego mocarza w gębie na wiocha pl niż ty to nie ma - każdego byś "rozerwał na strzępy" albo "wjeżdżał na plebanię" (z kolegami - rzecz jasna, bo sam srasz się w kącie swego pokoiku parszywy prawicowy pedofilu)
ncaso
2013-07-07 14:16:32
Ocena: -5(glosow:5)-+
Szulcik - żaden normalny człowiek nie popiera pedofili, logicznie biorąc ktoś popierający pedofilię automatycznie nie jest normalny. Mój wpis miał jedynie wykpić zero-jedynkową bezmyślność tego nadpobudliwego debila - davidka który nawet potykając się na ulicy węszy spisek żydowsko-gejowsko-lewacki...
ncaso
2013-07-07 18:46:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
davidek zrozum jedną rzecz, ktoś o poziomie kompletnego debila, choćby nie wiem jak się starał - nie jest w stanie mnie obrazić... Daremny, więc twój trud - tak wysoko nie jesteś w stanie podskoczyć.
O jakich argumentach ty piszesz? my prowadzimy jakąś dyskusję? Ty mi zadałeś jakieś pytanie? Na podstawie czego twój kołtuński, bezmyślny, pusty łeb wywnioskował, że popieram pedofili? Odpowiedź na swoje pytanie (jeśli jesteś w stanie to przetworzyć i zrozumieć) masz w odpowiedzi do Szulcika.
ncaso
2013-07-07 23:13:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jasne! :D wszedłeś mi na psychikę, że piszesz dwa posty na mój jeden :DDD i cały dzień musiałeś główkować żeby wreszcie załapać że w zdaniu nie popieram pedofilii ;)Więc zakończ ten bełkot bo oprócz swoich fantazji na mój temat i bluzgów nic ci mądrego nie wychodzi. Mój pierwszy post to nie było żadne kontrpytanie tylko kpina z twoich fobii bo to nie robię z siebie codziennie błazna nazywając każdego lewakiem, gejem czy innym żydem :) Zacznij więc naprawiać swój własny świat kiedy ubzdura ci się w tym zero-jedynkowym pustym łbie wytykać to innym. Podskakuj dalej ;)
CaliforniaGirl
2013-07-07 23:57:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
A kto popiera pedofilów? Nawet Biedroń czy Partia Palikota z pogardą wypowiadają się o pedofilach. Pedofil nie znaczy homoseksualista. Są miliony gejów, którzy są dobrymi, normalnymi ludźmi i potępiają takie czyny. Zwyrodnialec znajdzie się w każdej części środowiska - w rodzinie, kościele, szczęśliwej parze hetero.. wszędzie.
ncaso
2013-07-08 00:03:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nawet teksty moje kopiujesz upośledzony, prawicowy ciemniaku :D Jakie argumenty? jakie ty przygłupie argumenty tu podałeś? :) Podaj mi jeden:) Wiesz bicie takich tępych prawiczków jest o tyle łatwe, że ja nawet nie muszę się specjalnie starać, ty sam pisząc te alogiczne wypociny sam dostatecznie się kompromitujesz. Starałeś się podskakiwać - szacun, ale lata świetlne dzielą cię od mojego poziomu. Zostań w rynsztoku z którego pochodzisz, ja nie zaszczycę cię już odpowiedzią, nie ten poziom... bez odbioru :DDD
BakeRolls1992
2013-07-07 11:08:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dokładnie ;) Takich się leczy tylko w jeden sposób.
daniel.kamionek
2013-08-03 14:14:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
I tak byś nic im nie zrobił. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta... Po pierwsze jesteś zapewne 13to letnim dzieckiem, które nie potrafi się bić, przesiadujesz w internecie 24/7.
gregor5454
2013-07-05 11:46:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
SwordAngel
2013-07-05 10:29:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
no to w końcu geje czy pedogile?
TYGRYS-1984
2013-07-05 22:20:44
Ocena: 6(glosow:18)-+
SwordAngel, a co za różnica? I jedno i drugie to ścierwo
dywizjon33
2013-07-05 22:23:41
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dokładnie ścierwo !
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0