W Polsce nie ma pięknych i spokojnych zakątków, tylko Egipt
Ukryj komentarze(79)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
awi76
2013-08-19 10:25:39
Ocena: 27(glosow:77)-+
a co mozemy zrobic? zrezygnowac z urlopu, wypoczynku ? nigdy nie moglibysmy wypoczywac bo na swiecie cos sie dzieje ? i co w zwiazku z tym ? mamy się nie uśmiechac , nie zyc, palnac sobie w łeb ? wiocha za tok myslenia anemik123
Bluznierca
2013-08-23 09:45:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie wspieram gospodarki arabskich krajow wiec mam prawo do krytykowania ich bytnosci w Europie. Czesc chyba nie zauwaza zaleznosci. Najpierw pomaga im zdobyc kase na podroz i wizy, a potem rzuca sie ze za rogiem banda arabow zarznela Europejczyka bo ten jadl kanapke z szynka. Paranoja ludzie. MYSLCIE!!!
misiekph
2013-08-22 21:21:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
Generalnie rzecz biorąc wczasy w Egipcie, 2 tygodnie all inclusive = 1 tydzień nad polskim morzem w średnich warunkach bez gwarancji pogody. turystyka to znaczny procent przychodu brutto Egiptu a i za razem dofinansowanie także działań militarnych. Fakt - niesmacznie ta fotka wygląda ale to jest właśnie najprostszy obraz przedstawiający XXI wiek.
LordElefant
2013-08-20 11:15:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu też palą opony...
faille
2013-08-20 00:15:13
Ocena: 5(glosow:9)-+
tłumoki, pomyślcie mózgiem !!! Jak by nie turyści to by gospodarka Egiptu upadła do zera , bo Egipt i jego rząd Żyje z turystyki !. Stąd też żadnemu turyście nie może stać się krzywda. Wszyscy to wiedzą oprócz tępych gimbusów którzy wypisują tu brednie !
hopefeld
2013-08-19 21:43:19
Ocena: 7(glosow:7)-+
Po pierwsze zdjęcie to fake bo faktycznie pochodzi z Egiptu ale północnego gdzie nie ma ani jednego kurortu wypoczynkowego, z kolei na zdjęciu są sami Egipcjanie. Po drugie właśnie wróciłem z tamtejszych wakacji i gdyby nie jedyny polski program jaki był tam dostępny (TV Polonia), nikt nawet nie wiedziałby, że około 1/5 ludności Egipskiej wszczęła te krwawe masakry w imię allaha bo to są najzwyczajniej w świecie fanatycy religijni z którymi tamtejsza armia wraz z ludnością cywilną robi porządek.
residentevil1976
2013-08-19 20:18:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
Poczytaj sobie jaka była "czulica" w 1920, 1939 i 1944 roku innych narodów BETONIE.
SugarD
2013-08-19 18:52:18
Ocena: -7(glosow:11)-+
polskie bydło egipt, tunezja turcja. od biedy włochy albo gran canaria, ale to rzadziej. każdy żydzi te paręset złotych żeby do cywilizowanego kraju pojechać i tak to wygląda. wstyd jak się spojrzy na to co wyrabiają. Jak ktoś chce lepiej wypocząć, to polecam RPA albo Tajlandię, tam mniej tego tałatajstwa się pałęta. Na szybko to Grecja, tam jeszcze też w miarę.
zbysiula154
2013-08-19 16:35:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
Biją się niech się biją ich kraj mają prawo.Turyści lecą tam wypoczywać niech sobie lecą zostali ostrzeżeni wiedzą mniej więcej co sie tam dzieje więc ok mają takie prawo. Ale jak się zrobi naprawde gorąco niech nie biegną z płaczem do ambasady po pomoc żeby ich stamtąd wyciągnąć za naszą państwową kase. A ci co nawołują do zamieszek w Polsce niech może zaczną na wybory chodzić i przemyślane decyzie na nich podejmują będzie o wiele lepiej. Takie zamieszki niczemu nie służą i niczego nie rozwiążą pare osub napełni se kieszenie, a reszta jak biedna była tak będzie jeszcze do tego ludzi naginie
cozabzdet
2013-08-19 16:30:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
W Egipcie pogoda jest zawsze, w Polsce niekoniecznie, a nad morzem to w ogóle loteria. Poza tym drogi autorze to zdjęcie przedstawia plażę dla tubylców. Gdyby takie rzeczy działy się w pobliżu kurortów, to plaże byłyby puste. Pomyśl, jesteś w obcym, nie znanym sobie kraju, nie znasz języka tubylców, a tu walki z użyciem broni palnej. Co robisz? Spierdalasz i nie oglądasz się za siebie, ewentualnie improwizujesz pampersa z ręcznika plażowego, bo przecież głupio się wygląda z obsranym dupskiem. A Egipcjanie wiedzą o co chodzi i spokojnie sobie plażują.
ROBI00000000
2013-08-19 16:05:05
Ocena: 9(glosow:9)-+
Co ma piernik do wiatraka? Grekom nie chce się robić za psie pieniądze więc protestują...a u nas co? Gó..o dygamy za 1200zeta i nikt nie piśnie...Takim głupim jesteśmy narodem. Chyba że ktoś ma więcej.
Huzar1
2013-08-19 15:56:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Daje minus za tok myslenia autora, nie jednego marzeniem jest jechać do Egiptu i zobaczyć tamtejsza kulture, poza tym masz pogode jak w banku i wiesz ze nie zastanie cie gowniany deszczyk ( tak jak to jest w Polsce).
Wiekszosc tych turystow wyjechala przed zamieszkami do Egiptu i co maja zrobić ? Uciekac?Moze rzucic się z pomocą ? :p
jaro0700
2013-08-19 14:05:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
I dobrze. Srac na te wały CIA. Jeden wielki przekret. Wystarczy trzezwym okiem spojrzec na te smieszne propagandowe, korporacyjne relacje z tej niby wojny. Na zdjeciach z zamieszek widac po 5 osob, a tytuly "Tysiace demonstrantow to i tamto". Szara masa nie kuma co sie dzieje tylko chlona propagande...
Komsomolec
2013-08-19 13:29:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
zielunahaluna
2013-08-19 13:43:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
No i własnie o to chodzi, lepiej bym tego nie ujęła. Gonią radykałów, którzy mało tego, że fanatyczni, to jeszcze kraj pogrążali w kryzysie gospodarczym. Egipcjanie powiedzieli "basta", armia, która reprezntuje wolę większości narodu rozgromiła całe towarzystwo - i tyle. A nam wmawiają, że wojna, robiąc nam wodę z mózgu. A Egipcjanie jako naród sie cieszą i nie narzekają, bo dla nich to szansa.
traczek10
2013-08-26 12:24:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
@zielunahaluna
Armia egipska przede wszystkim reprezentuje swój interes (to instytucja dobrze płatna, bardzo zamknięta niemal rodzinna), ma szerokie wpływy w różnej maści interesach i nie chce by jakieś dzwine koraniczne pomysły obalonego prezydenta i bractwa w tych interesach przeszkodziły. A że większosć mieszkańców Egiptu w tym chrześcijanie nie chcą prawa szariatu no to jest bajzel.
x17luty1983
2013-08-19 13:25:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Osobiście bym czuł dyskomfort patrząc jak dwa kilometry dalej trwa wojna.
zielunahaluna
2013-08-19 13:46:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdyby faktycznie trwała wojna to tak. Ale w Egipcie to wojna bardziej jest medialna, niż realna, bo Egipcjanie twierdzą, że tam nie ma wojny. Zamieszki są wyłącznie w stolicy i nawet nie w całej. Tylko tam jest godzina policyjna. Giną nie przypadkowi ludzie, ale członkowie bractwa muzułmańskiego, którzy nie chcą ustąpić. Naród nie protestuje. Naród jest "za".
sangre666
2013-08-19 12:47:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
znieczulica? chwała im że chcą się pozbyć bractwa muzułmańskiego i że ich wycinają. w europie będzie przynajmniej mniejsze zagrożenie ze strony islamistów. i nawet TV przestała nazywać ich "protestującymi" tylko nazywa po imieniu "islamiści" brodaci idioci :)
LepszyMaysterek
2013-08-19 12:32:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sam to wymyśliłes?
Metaloid
2013-08-19 12:12:54
Ocena: 6(glosow:6)-+
Za przeproszeniem ,,Je...ć ciapatych. Ja się cieszę że oni między sobą walczą. A turyści co mają zrobić rozdawać ulotki ,, pokój na ziemi'' albo ,, czy ma pan chwile porozmawiać o bogu i pokoju'' Nie rozumiem co autor miał na myśli. A jak Autorowi przeszkadza takie ,,znieczulenie'' to może wstał by od kompa, otworzył okno i pomógł komuś kto jest blisko. ,,W czyimś oku widzimy drzazgę, a w swoim nie oku nie dostrzegamy beli''
radoszadok
2013-08-19 12:03:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
W Polsce piękne zakątki ??? Jasne ! ! ! Koń by się uśmiał. Wszędzie drożyzna i zdzierstwo, cwaniaki z nad morza już nie wiedzą co mają z kasą robić. Barany z całej Polski nabijają im kabzy a ci się śmieją do rozpuku z frajerstwa. A poza tym jest pięknie. Pogoda super: na dwa tygodnie nad morzem 2 dni jest słonecznie, reszta leje, plaża czysta a jakże, kopniesz to albo gówno, albo kiepa wykopiesz, a i morze cud miód, malina. Wchodzisz i jaj nie czujesz, taki cieplutkie. Polska jest albo dla ludzi bardzo bogatych, albo dla idiotów którzy lubią nijakie krajobrazy, nijaki morze (zimne i brudne)
zielunahaluna
2013-08-19 13:51:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
Co prawda to prawda. Nie po to jedzie się nad morze, żeby przez holelowe okno podziwiać jak deszcz pada. Tam pogoda jest gwarantowana. Nie ma możliwości, żeby pogoda nie dopisała. Jest trochę pięknych zakątków w Polsce - no ale ile razy można to samo podziwiać? Jak w filmie "W krzywym zwierciadle: Europejskie wakacje" - rodzina Griswoldów cały dzień jeździ wkoło na ronbdzie i podziwia Big Ben i parlament...
anemik123
2013-08-19 18:45:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czytam wasze komenty i śmiać mi się chce,ja co roku miedzy 1lipca a 15 sierpnia jestem w Juracie i Gdańsku,jesli lubisz ciszę i spokój polecam Jurate plaże piękne czyste może też,tanio nie jest za 3 osoby placę 210pln za dobę jest ok,natomiast w Gdańsku płacę 150pln za chatę dwu pokojową mam wszystko do dyspozycji i nie pi... że jest drogo,jasne jak chcesz być jak panisko to sie udaj do Grand Hotelu tam jest drogo,niewiem skąd macie takie dane pogodowe zawsze wracamy zaje... opaleni i zadowoleni z wczasów jasne czasem pada ale co,woda oczywiscie nie jest jak ukrop ale da się wytrzymać wolę to
Paindemonium
2013-08-19 11:39:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wakacje idealne... Piasek, słońce i ginący fanatyczni muzułmanie... czego chcieć więcej?
szczeryham
2013-08-19 11:26:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Znieczulica...? Miałem iść im pomóc, ale akurat mi się naboje skończyły w moim AK-44.
misiek2004
2013-08-19 10:50:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Po pierwsze "ZNIECZULICA ZEROWA" jeśli w ogóle cokolwiek oznacza, to tyle, że znieczulicy NIE MA. Po drugie ta wstawka jest idiotyczna. Co konkretnie autor miał na myśli?
FerreiraPepe
2013-08-19 10:48:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
a co turysta ma tam pojsc ? ogarnij
nawiedzona91
2013-08-19 10:40:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie rozumiem, na czym ma polegać ta znieczulica ? Bo ludzie jadąc na wczasy do Egiptu, biorą ze sobą pieniądze, które zostawiają właśnie tym "ofiarom tragedii".
zielunahaluna
2013-08-19 10:46:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Egipcjanie to ciapaci? No a czemu nie mają miec demokracji? Tak samo o bloku wschodnim w latach 80tych można by powiedzieć - że "zachciało się burakom demokracji, kiedy ktoś ich porzadnie trzymał za jajca". No ale puścił, demokracja jako taka jest i to sprawa nasza, nie innych państw, nie wiem, czemu więc my mamy sie mieszać w sprawy Egiptu, skoro nas o komentowanie nie proszą?
zielunahaluna
2013-08-19 10:49:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale w jednym masz rację. USA się z tego cieszy, bo handelek bronią kwitnie, zawsze jest okazja do wtrącenia swoich "5 groszy", a jak uda im się dobrze popodjudzać i napuścić jednych na drugich, to nawet pretekst do nalotu na Egipt znajdą i do rozpętania kolejnej wojny. Wiadomo, kazda wojna napędza ich gospodarkę. Podobnie jak konflikt w Afganistanie, Iraku. Taki agresywny kraj.
zielunahaluna
2013-08-19 11:28:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiecie co, chłopaki, nie wiadomo, czy się sprawdzi, czy nie sprawdzi, póki co demokracji tam nie było, dajmy im szansę zrobić po swojemu. My też nie chcieliśmy, żeby nam się ktoś wtrącał. Wyszło jak wyszło, nie twierdzę, że mamy idealnie, bo jak pokazuje choćby przykłąd z podpisami w sprawie 6latków w szkole - czasami się jednak i u nas nie sprawdza.
zielunahaluna
2013-08-19 11:30:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
No ale chodzi o to, że to w sumie ich biznes, nie nasz, dopóli nas to bezpośrednio nie angażuje. Są u siebie, niech robią po swojemu. Inny kraj, inna kultura - niech kombinują, jak im pasuje. Wkurza mnie tylko wyolbrzymianie tego problemu przez zachodnie media i wmawianie ludziom, że tam trwa otwarta wojna, kiedy sami Egipcjanie twierdzą, że wojny u nich nie ma, jedynie konflikt polityczny o władzę.
willager666
2013-08-19 11:35:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
jestes idiota. Tym wiekszy ze jestes przeciwko muzulmanom, a nawet sieroto nie zauwazyles, ze egipt wlasnie przeciwko muzulmanom walczy w tej chwili. Czyli jestes podwojnym idiota...
Goviki
2013-08-19 11:55:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
kolego willager666 chciałbym zauważyć, że oni nie walczą przeciw muzułmanom bo musieliby walczyć przeciwko swojej religii. Oni walczą przeciw FANATYCZNYM muzułmanom ale przy okazji zabijają również ludność innych wyznań (katolików, koptów itp.). Demokracja to tylko iluzja i ustrój utopijny. Nie ma człowieka, który dochodząc do władzy nie chciałby pokazać innym kto tu rządzi. Demokracja zawsze prowadzi do dyktatury.
zbiczeek
2013-08-19 15:17:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chodzi o to abys pojechala nad Baltyk, jadla kupiona z drewnianego kiosku mrozona wpierw smazona rybe, podana na papierowej tacce, z plastikowymi sztuccami i z rozcienczonym piwem z plastikowego kubeczka siedzac przy plastikowym stoliku turystycznym. I tak przez 2 tyg, mieszkajac w pokoju wielkosci kibla, gdzie kasuja od osoby, a calosc kosztuje wiecej niz te 2 tyg za granica. Wtedy bedziesz swojska jak inni i beda Cie lubic, bo zostawiasz kase w PL i nikomu gul nie skacze o Twoj zagraniczny urlop.
Bluznierca
2013-08-23 09:41:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czesc sie zachowuje jakby swiat mial byc jedynie Polska i jakims arabskim gownem. Mozna jechac do mnostwa fajniejszych miejsc niz do obciachowego Egyptu czy innej rownie ch.... Turcji. No ale spoko, jedz(cie) i kupcie se plastikowe repliki piramidy jako breloczek do kluczy. Super sprawa. Sasiad zazgrzyta zebami.
zielunahaluna
2013-08-19 10:17:39
Ocena: 6(glosow:6)-+
Anemik, co ty chrzanisz? jakie tragedie? Trwa normalna walka o demokrację, tak, jak w pod koniec lat 80tych w Europie. Sami Egipcjanie choćby w polskiej telewizji mówią, że nie ma wojny domowej, starcia są wyłacznie w stolicy, i to nie całej, a w 2 kluczowych miejscach, w których obecna władza nie chce ustapić. Modny temat, co?
giaur500
2013-08-19 10:12:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
Arabusy to nie ludzie. Stoją na niższym szczeblu rozwoju. Nigdy się między sobą nie dogadają - nic nie róbmy i poczekajmy aż sami się wyrżną wzajemnie. Podobnie murzyni w Afryce. To nie jest cywilizacja, to jest dzicz proszę państwa.
Zła wiadomość jest taka, że mnożą się jak robactwo i rozpełzają się już powoli po Europie, oczywiście należy temu przeciwdziałać. Zobaczcie ilu brudasów jest we Włoszech - przepływają przez morze uciekając przed swymi pobratymcami, którzy chcą im poderżnąć gardła.
zielunahaluna
2013-08-19 10:19:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rozumiem, że godny następca Komorowskiego jesteś i kandydujesz w najbliższych wyborach?
misiek2004
2013-08-19 10:46:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się i nie rozumiem, co takiego ludzie widzą w tym kraju. Wygląda jak jedno wielkie wysypisko śmieci.
ireneusz1965
2013-08-18 00:13:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
O co wam chodzi przeciez na tej plazy same ciapate
Bluznierca
2013-08-17 21:47:17
Ocena: -1(glosow:11)-+
Bo buractwo chce karmic arabstwo. Wiekszosc tej ciemnoty pewnie nawet nie zdaje sobie z tego sprawy. Ale fota z Egyptu w sandalach i skarpetkach musi byc.
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0