Ukryj komentarze(468)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
miodzjo
2013-08-19 12:08:54
Ocena: 27(glosow:127)-+
W całej europie jeździ się do samego końca zwężki, a tam na suwak, tylko nie w PL
Agnieszka90m
2013-09-17 17:54:58
Ocena: -3(glosow:7)-+
Wszyscy Co obrazaja kierowców Ciężarówek,pierdolnijcie sie w Beret!!!Posrani kretyni!!!!
bajer1
2013-08-31 18:35:49
Ocena: 1(glosow:7)-+
Popieram Kierowców tirów trzeba nauczyć się jeździć to nie trzeba będzie się posuwać do takich czynów, stałem ostatnio w Koszalinie 20 minut próbując włączyć się do ruchu, a na osiedlach nie wiedzą kierowcy o zasadzie prawej ręki.Ale tak niby jesteśmy dobrymi kierowcami. Jżdżę od czasu do czasu po europie tam nie ma takiego cyrku.
LepszyMaysterek
2013-08-27 09:15:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
Gdyby wszyscy kierowcy jeździliby kulturalnie, a nie blokowali pasy, to korki by szybciej znikały.
LepszyMaysterek
2013-08-26 11:29:14
Ocena: -4(glosow:4)-+
pewnie obsrał by zbroje i rzucał kałem im w szyby
Marcin_Marc
2013-08-24 00:15:47
Ocena: -3(glosow:17)-+
Brawo koledzy z NATAL-BUD :) Ludzie z wielkich miast (np. Warszawa) w weekend na wylotówce z miasta są jak psy spuszczone ze smyczy. Nie patrzy jak, gdzie, czy bezpiecznie, aby szybko i do przodu.
I żeby nie było, jeżdżę osobówką ;-)
LepszyMaysterek
2013-08-26 11:28:01
Ocena: 3(glosow:9)-+
Aaahahaha Woohohoho "ludzie z wielkich miast np. Warszawa" Ciekawe ilu rodowitych Warszawiaków jest na tej wylotówce. 5%? Reszta to warszawskie słoiki gnające na weekend do domu szlifowac jazdę po polnych drogach. :D :D :D :D
LepszyMaysterek
2013-08-26 16:29:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oho minus. :D
zbyszu138
2013-08-23 15:24:16
Ocena: -5(glosow:21)-+
a potem wszyscy z lewego sie wpier... a prawy stoi. dlaczego ja mam stac, a inni maja objezdzac? autorze filmu, miałes troche szczescia, ze gosciu nie roz**ebał ci łba, bo pewnie gdyby na mnie to trafiło to wbił bym Ci w łeb tą aparature do nagrywania.
LepszyMaysterek
2013-08-26 11:18:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
ahahahaha ten co go trzy razy chcieli zablokowac pięknie sobie radził. Z drugiej jednak strony to aż dziwne jest ile pedalastwa w jednym miejscu miało kumulację. :D
LepszyMaysterek
2013-08-26 11:22:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeszcze jedno. Niby ci co lewym jadą stwarzają zagrożenie. Tu się okazuje, że ci z prawej bezmyślnie, nagle zajeżdzają drogę i zmuszają do gwałtownego hamowania.
Agnieszka90m
2013-08-22 23:31:49
Ocena: 2(glosow:16)-+
I bardzo Dobrze ,ze odwazny sie znalazl!!!! Wkoncu:) Brawo chlopie :) Bo ci osobowkami jezdza jak pierdolnieci pchaja sie na zweszkach zagrazajac bezpieczenstwu swojemy i innym.... zreszta sama ostatnio mialam taka akcje ze tak sie w korku pchali ze gosciu odbil sie od barierki a pozniej naszej ciezarowki!!!! dlatego dobrze czasem zablokowac pas zeby sie tak nie pchali....
zwezka soie skonczy kjedz ile chcesz a nie jak nie ma takiej mozliwosci.... a ci sie pchaja osobowkami bez braku wyobrazni.... a ci co najezdzaja na kierowcow zawodowych powinni sie wstydzic... !!! kretyni
LepszyMaysterek
2013-08-23 07:23:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ahh ta kobieca, ułańska fantazja. Ja wogóle nie rozumiem tego Waszego problemu pchania się. Tyle jeżdzę ale mnie nie spotyka to wpychanie się. Chyba że macie takie ciśnienie aby nie puścic i wydaje Wam się, że się potwornie pchają bo jadą blisko obok. :D :D pozdrawiam
oley86
2013-08-22 08:55:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Polacy to oporny naród ale jednak się uczy... Dziś byłem w ogromnym szoku... GODZINY SZCZYTU! Korek na 3 - 3,5 km... finał był taki że na końcu zepsuł się autobus na prawym... ale nikt nie blokował, nikt nie pchał sie na chama, cały czas jechało się 20-30 km... cały czas, ani raz się nie zatrzymałem!!!
DA SIĘ??
maminsynek
2013-08-21 21:43:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
Salvatore, ciebie chce na końcu tego korka widzieć, sorry, ale debilu ty jeden!
maminsynek
2013-08-21 21:34:54
Ocena: -4(glosow:14)-+
"TIR-owcy" ( nie wszyscy, ale prawie ) zawsze łby byli, są i na zawsze pozostaną. Dlaczego kochają swój job? Bo są odizolowani od społeczeństwa, w którym nigdy nie potrafili by się odnaleźć. Paskudna rasa. Jeszcze raz: kierowcy TIR-ów, to łby!
Znam nieszczęsnym przypadkiem nawet dwóch i historia w obu przypadkach się powtarza, po za tym dużo jeżdżę, to też i widzę - stąd ma pewność.
lisu29
2013-08-21 19:36:04
Ocena: -2(glosow:8)-+
Nie wiem w czym problem, nagrać, wykręcić 112 lub podjechać przy okazji na najbliższy posterunek. Mandacik gwarantowany. Uzasadnienia takiego zachowania nie ma. Jak koledzy tirowcy mądrzy to proszę o uzasadnienie takiego zachowania poza robieniem sztucznego tłoku. Tak kierowców osobówek nie nauczycie jeździć kulturalnie na zamek. Nie w naszym kraju. Przyzwyczajcie się albo jeździjcie za granicą.
LepszyMaysterek
2013-08-21 19:32:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czas na podsumowanie debaty. Ahahahahha wohohohohoh koleszka ma wolny pas a mysli, ze w korku stoi. :D :D
gregorybry
2013-08-21 19:29:44
Ocena: -3(glosow:11)-+
jakiś spokojny ten gościu albo mizerny-ja bym gnoja na czterch łapach z tego tira wytargał i obił ryj
janastrans
2013-08-21 18:33:39
Ocena: -3(glosow:19)-+
bardzo ładnie jadą ja też tak robię
robolov
2013-08-21 19:34:30
Ocena: 0(glosow:10)-+
dziwne ze eksperci z zakresu ruchu drogowego oraz policja, uważają inaczej.. no ale zapewne Ty przejchałeś miliony km w swoim życiu po różnych krajach i wiesz lepiej.. z tego co wiem to posypaly się telefony do firmy bohaterów filmiku i obaj mają po premii, do tego filmik trafil na policje i ten z lewego pasa dostał mandat.. no ale dobrze zrobił nie? hehe niektórym do łba nawet łopatą wiedzy nie wbijesz
maminsynek
2013-08-21 21:37:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
Maxik, ksywe se zmień, np na "Baran1984". Pasuje ci lepiej, wierz mi, się znam i nie tam zaraz, żeby afera i takie tam... ;)
Salvatore999
2013-08-21 13:01:24
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ci ludzie w ciężarówkach zrobili to co mieli zrobić. w ten sposób rozładowuje się korki na autostradach. i wszystkie nie rozumne istoty, jeżeli nie wiecie o co chodzi to się nie wtrącajcie. HU WAM W DE :)
maminsynek
2013-08-21 21:45:12
Ocena: -4(glosow:4)-+
Salvatore, ciebie chce na końcu tego korka widzieć, sorry, ale debilu ty jeden!
malkon2000
2013-08-21 01:26:35
Ocena: -1(glosow:15)-+
jak kolega pojezdzi duzym to zrozumie dlaczego chłopaki tak zrobili... nie ma w tym wiochy. Osobówki sie gotują, bo trzeba jechac a "gówno" blokuje
przydałby sie temat z przed lata, jak w italii strajkowali kierowcy. szybko włosi nauczyli sie szacunku do duzych, jak w sklepach pustki były
LepszyMaysterek
2013-08-21 23:24:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Panowie życia i smierci niemalże.
leviticus_1
2013-08-21 06:05:26
Ocena: 5(glosow:17)-+
Żeby nie ten "śmieć" jak go nazwałeś to ciemniaku nie miał byś co żryć i czego na dupę włożyć, a już w szczególności twoich ulubionych legginsów. A tłuczesz to ewentualnie swoim mikrusem o umywalkę
robolov
2013-08-21 10:47:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
dodam jeszcze, że trwają pracę nad znakiem, który ma zakazywać zmiany pasa wcześniej, niż przed samą zwężką tym samym zmuszając kierowców do jazdy na suwak.. ale wy konserwatywne pajace nadal pewnie uważacie, że cały świat i znawcy tematu są na tyle głupsi od was, że nawet narażając się na mandaty nadal będziecie blokować itp... Jakby wszyscy trzymali sie zasady: jeden za jeden - to było by pięknie na drogach, ale po co nie?
Tarboszek
2013-08-21 12:07:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
No właśnie, tylko po komentarzach widzę, że niektórzy myślą, że to jest walka pomiędzy Tirami, a osobówkami. To jest walka z debilami i nie tylko tymi którzy blokują, ale głównie z tymi co nie wpuszczają jak powinni i co się wpychają. Gdyby nie oni to tych blokujących by nie było, no bo po co. Dla zasady?
thecreative123
2013-08-20 22:35:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dzwoni Niemiec do żony i mówi "Helga, spóźnię się na obiad" ona na to "co się stało" on "stoję w korkach" ona "długi jest ten korek?" on "Nie wiem, stoję pierwszy"
weteran000
2013-08-20 22:16:33
Ocena: -2(glosow:16)-+
wez nie pier..l. tirowcy to najgorsze szuszfole na drogach!!
pit13
2013-08-20 22:09:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
obaj mają rację ten co kręcił jak równiez wszyscy w koło wiedzą jak się jeździ na suwak więc z kąt taki korek ? Trzeba było 300-500 metrów przed zwężką szukać miejsca na pasie który idzie a nie dojechać do końca i sie wpier...zwalniając ruch .Ci panowie z Magnum zamiast blokować co nic nie daje przejść na lewy i do przodu jak nie ma zakazu to po hu na tym prawy stać jak można mieszać trochę małych trochę dużych na tym lewym wtedy pójdą oba w miarę a jak wszystkie ciężarówki stoją na prawym to zanim się zbiorą to tam 5 małych wjedzie a jeszcze 3 się wpierdo...
Mankovich
2013-08-20 21:25:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dwa pedały się dobrały. Nagminne w Polsce, jeden pas pusty a jeden gęsty jak w mrowisku. Ale zwykły prosty debil nie zrozumie, że jazdą na suwak taki korek się rozładowuje szybciej. Polecam wpisać na youtube "jazda na suwak Niemcy" i zobaczyć jak to szybko idzie. Może wtedy jeden z drugim debil pojmie o co chodzi.
yellow_speed
2013-08-20 22:07:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
jak by twoja mataka 15 lat temu dobrze dupska nie umyła to pewnie by cie na swiecie nie bylo
thecreative123
2013-08-20 22:38:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Haha ale ty jesteś Tępy. Ty myślisz że to jest takie proste?. Nie zawsze się trafia na parking z prysznicem. Czasami się cieszysz jak na jakimś dzikusie znajdziesz rajke. Nigdy nie jeździłeś Tirem więc się nie wypowiadaj !
grzesiek070781
2013-08-20 20:44:50
Ocena: 0(glosow:10)-+
bardzo dobrze chłopaki robią a słoiki jak chcą uczyć jazdy na suwak niech najpierw sami się nauczą to polega na tym że jedzie się 1 na 1 a nie 1 z prawego 10 z lewego bo na prawym jest ciężarówka a nie TIR nawet nie wiesz co to jest ten TIR
daniel06060
2013-08-20 17:59:27
Ocena: -3(glosow:9)-+
Tak się składa,że jestem mechanikiem i zazwyczaj w zakładzie w którym pracuję naprawiam same ciężarówki :) zdarzają się osobowe ale żadko więc nie pier*ol jeżeli czegoś nie wiesz :P Rozumiem też twój wielki gniew i dziecinną złość do wszystkich,którym nie podobał się czyn tych ciężarówek .Żegnam,szerokości życzę :)
yellow_speed
2013-08-20 22:05:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
tak sie sklada że mechanika pojazdów a bycie kierowca zawodowym to sa dwie różne dziedziny. w przeciwieństwie do ciebie trzymam nerwy na wodzy. takie sytuacjie u mnie to codziennosc. nie wrzucam tego na youtuba.i zamiast pierdolic glupoty bys sprawdzil czy dwa razy kolo dokreciles bo ostatnio przez takiego paprocha jak ty blizniak mi sie odkrecil
daniel06060
2013-08-20 17:42:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
Widzę,że jak ktoś jest ciemny to i tak nie przetłumaczysz ..Trudno lepiej blokować ruch na jednym pasie,bo i po co budowali ten drugi pas:) Nie mam zamiaru się licytować z kims kto jeździ na co dzień rowerem a się udziela tam gdzie nie ma zielonego pojęcia .Zobaczymy jak Tobie tak ktos zatarasuje drogę to by dopiero było chamstwo,nie?
yellow_speed
2013-08-20 17:46:53
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
daniel06060
2013-08-20 17:37:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Bo pracował w Niemczech,a babcie miałem w PSS-ach,więc mięska i pieniędzy i różnych innych duperelek miałem do bólu ;)
daniel06060
2013-08-20 17:30:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za kiełbasą nie musiał stać,nie bój się o to :) Ale po co stać dłużej w tym korku,jeżeli można by było szybciej go rozładować?Jak ktoś jeździć nie potrafi to niech się na drogi nie wpier*ala bo aby uprzykrza życie innym,zdrowym uczestnikom ruchu.
yellow_speed
2013-08-20 17:37:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
szybciej to wyjedzie kilku cwaniaczkow a korek i tak bedzie :) lepiej uzbroic sie w cierpliwosc i grzecznie razem ze wszystkimi uczestnikami ruchu przeczekac sytuacjie
yellow_speed
2013-08-20 22:27:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie dziwie sie: dziadek z Wermachtu a stary ormowiec
yellow_speed
2013-08-20 17:09:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
jakos twoj ojciec za komuny umiał stac grzecznie w kolejce za kiełbasa. czyżby synusia nie nauczyl stac w korku? albo stoimy wszyscy albo samowolka
daniel06060
2013-08-20 16:57:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeździć może i nie potrafią a jak rejestracje zaczynają na "W" to wiadomo że bedzie wielkie cwaniakowanie i chamstwo... Bo tak zazwyczaj jest,jeżeli by nie blokował tym gównem to by szybciej korek był rozładowany..Ale tak to jest jak sie myśli tylko o swojej dupie..
daniel06060
2013-08-20 16:52:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wszyscy niby tacy światowi,narzekaja że w polsce jest h*jowo,a nie potrafia kultury przenieść do polski...Za granicą żaden by tak nie zrobił bo by dostał taki mandat że by nie wiedział gdzie patrzeć ale tu wjadą i zaraz chamstwo na drogach...
daniel06060
2013-08-20 16:45:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
yellow_speed
2013-08-20 16:41:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
jak by wszyscy umieli stac grzecznie w korku to problemu by nie było. ale ze znajada sie zawsze cwaniaczki co sie wszedzie wpie*dalaja bo im sie spieszy no to niestety . kierowca z tira wcale sie nie dziwie ze tak postapili
daniel06060
2013-08-20 16:39:19
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wyje*ać te tiry na tory,tak jak jest to w państwach lepiej rozwiniętych,jeszcze kolej by na tym zyskała!Bezsensu żeby te przeładowane kaleczne kolosy jeździły po naszych i tak rozje*anych wazkich drogach.Wyprzedzisz jednego to zaraz znajdzie się nastepnych 10.Nie dość,że blokują drogi to jeszcze uważają że mogą robić wszystko nawet ruchem kierować,nie wiem co próbują tym udowodnić,ledwo się człapie a pcha się do wyprzedzania.Żałosne...
jadlaciebie
2013-08-20 16:28:21
Ocena: -1(glosow:7)-+
popieram tego kolegę z ciężarówki,trzeba uczyć tych pseudo kierowców z osobówek.Wpieprzają się na sami na chama i a pretensja do kierowców ciężarówek. A tego pajaca z kamerką to można upieprzyć za to że wrzucił to do internetu i nie zamazał tablic rejestracyjnych i nazwy firmy.
leviticus_1
2013-08-20 15:55:31
Ocena: -5(glosow:7)-+
I co konfituro? przez ciebie chłopaki trafią do sądu bo prawdopodobnie jesteś jednym z tych cwaniaczków co ciągną do samego końca i drogę zajeżdżają i nie wytrzymałeś. Wyszedłeś z tą swoją kamerką i zabłysnąłeś..Podejrzewam, że wszyscy którzy musieli przez takich kwitnąć na "przejezdnym" pasie byli chłopakom wdzięczni. Mało tego dam sobie rękę uciąć, że nie jeden prosił przez CB żeby cwaniaków przyblokować. Kierowcy bardzo dobrze zrobili, skoro policja nie potrafi nauczyć kultury to ktoś musi
manekh
2013-08-20 15:32:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, jasne... w całej europie jeździ się "na suwak" tylko nie w Polsce? Ręce opadają... To, że jeździ się tak w Niemczech, Austrii itp. nie znaczy, że w całej europie, zapewne tak samo jeździ się w Portugalii, Rosji, Albanii, Macedonii, Bułgarii, Kosowie na Ukrainie;) Jest wiele europejskich krajów, w których się tak nie jeździ! A w Polsce też już się jeździ "na suwak", nie zawsze, ale coraz częściej.
Piwera
2013-08-20 15:15:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
dokładnie zgodzę się z padawanem! w Polsce ludzie jeździć nie umieją co pokazuje ten filmik! wszędzie jeździ się na suwak dokładnie tak barany z tirów! (nie wszyscy ale akurat to teraz tyczy się tych dwóch imbecyli) a jak tam z tyłu np jest jakiś wjazd czy zjazd i przez ich jakże szlachetne zachowanie ktoś nie może zjechać i musi czekać choć wcale nie byłoby to potrzebne gdyby nie blokowanie pasa nie wolno tak robić a natomiast wolno zmieniać pas na końcu film idealny do przesłania na policję
magik20043
2013-08-20 13:52:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
takie barany niszczą ten zawód
PanAnonimowy
2013-08-20 13:26:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Poczekaj, niech Cie wyprzedzę, będziesz zapierdalał 10 na godzinę xD Jebłem >.
kruellaa
2013-08-20 12:58:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
u mnie jak budowali drogę to tak samo robili tylko nie zastawiali 2 pasa tylko wyjeżdżali na środek tak ze na 2 pas żaden samochód nie mógł wjechać i jednym sznurkiem ruch szedł powoli ale szedł... a jak się wpychali na suwak to 3 h w korku trzeba było stać....
Widzewiaczek
2013-08-20 12:13:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
podziwiam typa z kamera ja juz bym wyciagnal tego typa i go punktowal...
cisnienie skacze jak widac takiego lba co blokuje i jeszcze sie pruje z samochodu.
Kolego miales latwa sytuacje tiry staly gorzej jak jada i nie masz jak mu wybic z glowy taka jazde.
Dla tych co popieraja "suwak" zauwazcie ze nie zawsze zalezy "im" zeby usprawnic ten ruch.. czesto to zwykle......
rumbarak
2013-08-20 11:00:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zgodnie z definicją, jadą na suwak. Samochody na lewym pasie dostosowują prędkość do samochodów na prawym (zgadza się). Każdy samochód z prawego wpuszcza tylko 1 samochód z lewego (zgadza się, ci co byli na lewym przed tirem już są na prawym), samochody z lewego wjeżdżają na prawy przy zwężeniu (tiry dobrze jadą, a Ci przed nimi już nie do końca). "suwak" to popularne hasło, problem w tym, że definicja jest większości osób nieznana.
AlexJSteel
2013-08-20 10:09:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
W tym roku w czerwcu mialam okazje jechac przez Europe autostradami, kolejno przez Francje, Belgie i Niemcy az do Polski. I pamietam kilka tego typu sytuacji, ze tiry jechaly obok siebie dluzszy odcinek trasy blokujac oba pasy ruchu, z ta tylko roznica ze do dluzszej chwili kiedy widzieli ze za nimi robi sie tlok, tiry zjezdzaly na jeden pas. Ale takiej chamskiej i perfidnej zagrywki jak tu nie widzialam.
sseebbaa86
2013-08-20 09:34:50
Ocena: 5(glosow:7)-+
Szkoda tylko,że was czas nie goni i jeździcie w opór a oni 9 godzin i koniec. Bądźcie poza domem 3 tygodnie i mieszkajcie w pomieszczeniu 2 na 2 to się dowiecie jak to jest. Ciekawe co wtedy powiecie cwaniaki.
Piwera
2013-08-20 15:26:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha jeździłem tak i stałem w korkach po kilka godzin np wypadki na niemieckich autostradach w godzinach szczytu wtedy można się przekonać co to korek ale są rzeczy których się nie przeskoczy aa i jeździłem po 4 tyg ;) albo dłużej ;) 3 tyg to rarytas :d i co to zmienia dalej twierdzę że takie blokowanie pasa to buractwo
LepszyMaysterek
2013-08-20 09:21:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ta. Jak mam dojechac skoro kultura na prawym pasie nie jedzie?
Nick-T_00
2013-08-20 08:13:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ogarnia mnie pusty śmiech - ilu tu "super kierowców". Idąc waszym tokiem rozumowania autostrady, obwodnice i wszystkie drogi wielopasmowe są w Polsce niepotrzebne. Każdy pownien grzecznie ustawić się w kolejce, bo wiadomo, że za jakiś czas ta droga się skończy. To, że Polacy nie potrafią jeździć na zamek nie jest winą tych jak tu piszecie "cwaniaków" jadących lewym pasem do końca, tylko tych, którzy ustawiają się w kolejkę kilka km przed zwężeniem. Gdyby ludzie nie ustawiali się w kolejki jak za mortadelą za komuny nie byłoby dyskusji i niepotrzebnych nerwów.
mineralki1980
2013-08-20 12:26:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
stales za mortadelą na zamek?:)
eryk369321
2013-08-20 00:24:49
Ocena: 9(glosow:15)-+
żeby jeszcze na suwak dawało radę ale jak jednego wpuścisz to od razu 10 ci się wpierdala nie raz miałem takie akcję
LepszyMaysterek
2013-08-20 09:13:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
No to albo masz 200 metrów odstępu, zamiast przychamowac to się zatrzymujesz, masz zapłon szachisty przy ruszaniu, nie umiesz ruszyc delikatnie aby podgonic tego co puszczasz i nie bylo miejsca dla innych, gaśnie Ci auto. Poprostu nie potrafisz kontrolowac sytuacji na drodze. Ja robie ponad 10000 km miesiecznie i nie mam problemu z jazdą. Jak nie chcę aby ktoś wjechał to nie wjedzie. Jeżdzę tak aby sytuacja na drodze mnie nie zaskoczyła.
LepszyMaysterek
2013-08-20 00:01:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
U Was też tak deszcz napiehrdala, błyska się oraz grzmi a także jest burza i co chwila łubudu i dzeszcz nakoohrwia?
ToRnADo147
2013-08-20 11:47:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LepszyMaysterek
2013-08-19 23:53:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
W Polsce brakuje poziomowych autostrad.
marcin78
2013-08-19 23:52:14
Ocena: -7(glosow:21)-+
ten co to nagrywał to burak . A ci kierowcy z ciężarówek są w pracy i chcą zrobić dobrze swoją robotę bo mają czas na zawiezienie ładunku . Każdą pracę innego człowieka to trzeba szanować. Bo tzw. tirowcy wiedzą że w POLSCE kierowcy nie umieją jeżdzić na suwak
ToRnADo147
2013-08-19 23:47:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LepszyMaysterek
2013-08-20 09:16:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
powiedziała kobieta na temat problemu motoryzacyjnego
beeveer
2013-08-19 23:26:25
Ocena: 0(glosow:20)-+
tak jak zawsze qrwuję na kierowców ciężarówek, tak tym razem udzielam im pełnego poparcia. do jazdy na zamek musi istnieć kultura. a w plsce to jeszcze minimum 50 lat. gdyby nie zablokowali to prawy pas nigdy by nie miał szans sie ruszyć. a poza tym przestancie pieprzyć o tych zamkach, bo w niemczech też są przepychanki i prawy pas tez się ślimaczy.
wlamywaczpl
2013-08-19 23:17:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
stizek
2013-08-19 22:59:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
tak kolego shoffer12 będzie szybciej za pasem ale jeżeli prawy pas stoi a z lewego lecą kilometry samochodów to zanim prawy pas pójdzie to z lewego przejedzie aut z poznania do warszawy.bo cwaniaki wpychają się z lewego bo szybciej idzie a na koncu się wpieprzają przed maską...Jedynie to można mieć pretensję do drogowców i urzędników za to że leci droga 4pasmowa 200km zwężenie na 2 pasy po czym po 20 km znów 4 pasmowa bezsens!oszczędności szukają a bezpieczeństwa zero
ksaksaksa
2013-08-19 23:48:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tyle, że jakby nie te "grubasy" to byś w sklepie nic nie kupiło bo większość towarów przewożonych jest właśnie tirami. Tak samo jak oni czasem przeszkadzają osobówką to zobacz jak niekiedy osobówki im się ryją albo specjalnie blokują. Widziałem wileu kierowców tira, którzy zjeżdżali na pobocze (o ile było) i specjalnie przepuszczali.
shoffer12
2013-08-19 22:51:36
Ocena: 4(glosow:10)-+
Koledzy z ciężarówek mogę Was prosić, abyście tylko przemyśleli jedną sprawę?? Mianowicie od którego momentu zaczyna się "suwak"?? to raz... Dwa to jaki jest cały jego przebieg aż do "zwężki"?? aaaaa już wiecie?? Czyli wiecie już że szybciej będziecie za zwężeniem??? super dziękuję. P.S. Tak na poważnie, to jeśli się człowiek dobrze nad tym zastanowi, to dojdzie do wniosku że blokując lewy/prawy pas jest totalnym idiotyzmem. no... teraz se minusy walcie.
ogladacz121212
2013-08-19 22:50:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
molesta Tobie tylko się wydaje, że wiesz
stizek
2013-08-19 22:46:17
Ocena: 0(glosow:14)-+
Chłopie domyśl się po co to zrobili...Po to żeby prawy pas nie stał godzinami a cwaniaczki wyprzedzają i się wpychają na końcu zwężki lewego pasa i tamują ruch i wszyscy stoją...bardzo dobrze panowie z tira postąpili...Ale cwaniaczek który leci nowym bmw któremu dupa się pali,zmieniając pas bez kierunkowskazów i czuje się jak Bóg na drodze tego nie zrozumie....
LepszyMaysterek
2013-08-19 23:26:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Domyśl się tego. Zajęte dwa pasy. Kazdy jedzie w odstępie aby zmiesciło się spokojnie auto. Jedni wiedzą, ze mają wpuscic a drudzy, że mają wjechac. Dwa pasy idą płynnie. Pomysl. Ostatni w korku ruszą szybciej jak bedzie jeden pas z autami na 2 kilometry czy dwa pasy z autami na jeden kilometr. Przeciez to już było dowiedzione dawno.
ogladacz121212
2013-08-19 22:45:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
nie jestem kierowcą tir-a, ale wiem jedno,że najwięcej wypadków spowodowanych jest przez kierowców sam. osobowych,Proporcjonalnie rzecz biorąc, przekładając na kilometry, kierowca osobówki do kierowcy sam. ciężarowego wypadek powoduje jeszcze nie wyjeżdżając ze swojej posesji. Dlatego teraz się zwracam do tych wszystkich co kierowców ciężarówek nazywają matołami po zawodówce. Gdyby oni jeździli tak samo jak wy ,to w tym momencie już by nie trzeba było martwić się o korki, bo wszyscy z identycznym pojmowaniem prawa o ruchu drogowym(jak to sam. osobowe), leżeli by albo w kostnicy albo w szpitalu
yellow_speed
2013-08-20 16:45:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
życze ci abyś wpie*dolil sie pod takiego tira cwelu. gdyby nie oni to bys nie mial czym dupska umyc ani wytrzec.
abadon84
2013-08-19 21:33:40
Ocena: -1(glosow:21)-+
kolego rozumiem ze to ty kreciles ten zalosny filmik. jak bys zrobil wiecej niz 100 kilometrow na miesiac zroumialbys dlaczego blokowany jest lewy pas. ruchu. i owsze w calej europie jezdzi sie do konca pasa ruchu ale polskie cwaniaczki w 10letnich passatach i bmkach nie dorosli do tachi zachowan
bartek22391
2013-08-19 21:33:14
Ocena: 1(glosow:11)-+
hahahah jakby cie "yebnął" to byś szybciej wypadł niż byś tam wpadł. pieprzona gimbaza
bartek22391
2013-08-19 21:44:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
hahaha. widać kulturę polską. raczej to ty jesteś podobny do tego chama co nagrywał ich wbrew ich woli
banan3k9221
2013-08-19 22:37:18
Ocena: 3(glosow:11)-+
Powiem Ci coś teraz mądralo... Gdyby nie Ci kierowcy 'tirów' jak to bezmyślnie nazwałeś, bo TIR to nazwa międzynarodowej konwencji transportowej a nie typu pojazu to byś bencwale nie miał co do garnka włożyc, chodził byś na golasa i mieszkał w lesie pod krzakiem. Bezmózgowcy pomyślcie ile robią dla Was Ci kierowcy zanim ich zbluzgacie...
LepszyMaysterek
2013-08-19 21:18:43
Ocena: 8(glosow:8)-+
Zlikwidowac drogi o wiecej niz jednym pasie a na pasie co zostanie zrobic buspas.
bartek22391
2013-08-19 21:14:11
Ocena: 5(glosow:11)-+
niestety ale polscy kierowcy nie potrafią jeździć na suwak i jak ktoś na początku wpuści jednego to się pcha dziesięciu
saperek99
2013-08-19 21:12:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
Tak się zastanawiam po jakiego h_ja tusk kasę na autostrady i drogi szybkiego ruchu wywala skoro i tak nie umiemy z nich kożystać.
Jak kierowca ciężarówki zrobił dobrze to powiedzcie mi po co są te 2 km drugiego pasa, tym tokiem rozumowania tych 2 kierowców powinno zaraz po wjeździe na drogę 2 pasmową zablokować oba pasy bo przecież w końcu kiedyś będzie zwężka.
bartek22391
2013-08-19 21:17:41
Ocena: 1(glosow:9)-+
te 2 km by funkcjonowały gdyby nie jeździli po chamsku czyli do końca i na chama
bartek22391
2013-08-19 21:34:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
no niestety ale jest jeden stanie z prawej aby wpuścić jednego z lewej a z lewej wjedzie 10
bartek22391
2013-08-19 21:40:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
dzięki czemu z przodu jedzie szybciej i ci z terminowym ładunkiem dojadą na czas i nie przegną tacho. jestem ciekaw jakby jeździli gdyby w osobówkach też było tacho i wszyscy by patrzyli jak kto jeździ
bartek22391
2013-08-19 21:51:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
jabyś miał tacho nad głową to też byś próbował jak najszybciej wyjechać z tego korka ponieważ kierowcy robiąc kilometry zarabiają na życie swoje i swoich rodzin co widzą je jak świnia niebo kierowca za stanie w korkach nie zarabia a traci czas jazdy i pieniądze a jak przegnie tacho to jeszcze więcej straci.
LepszyMaysterek
2013-08-19 23:50:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
A stojąc w korku nie można jakiejs pauzy yeahbnąc?
bartek22391
2013-08-21 07:57:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
pauza musi mieć 45 minut bez zadnego ruszania się. można ją rozdzielić na 30 min i np po godzince dokręcić te 15 min ale w korkach zazwyczaj tyle się nie stoi
bartek22391
2013-08-19 21:52:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
sam jesteś gamoń. jakbyś siadł za kółkiem to byś nawet metra nie zrobił bo byś nie wiedział jak
WiesuaFxD
2013-08-19 21:06:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
Debile nauczcie sie wreszcie jeździć.. w calej europie jak wspomnial kolega wyzej jeździ sie do samego koncą a nie takei choy wie co.. Raz mialem podobna sytuacje jak jechalem , wkoncu sie wkurwilismy bo przykozaczyl stanelismy na poboczu i juz taki kozak nie byl bo z tira nei wyskoczyl ..
lisowczycy2
2013-08-19 21:03:18
Ocena: 2(glosow:16)-+
Popieram kierowców ciężarówek...debile pchają się do końca i nie wiedzą jak wjechać później,dzięki takiej akcji korek się porusza chociaż (tyle że stoi w czasie tego filmu) a kręcony film to "bałwan do kwadratu" bo TIR to dokument celny a nie samochód!!!
LepszyMaysterek
2013-08-19 20:55:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
A ja w korkach nie stoje. Staram się tak szybko jezdzic aby nie miały czasu powstac.
domooo
2013-08-19 20:53:57
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ci, którzy pochwalają kierowców tirów praktykują jakąś zamierzchłą szkołę jazdy. Może Ich zdaniem działali w dobrej wierze, ale przy okazji łamali przepisy i zdecydowanie należy im się mandat. W każdym cywilizowanym kraju jeździ się na suwak. U nas jeśli ktoś do końca pojedzie lewym pasem to oczywiście jest chamem, który chce się wepchać. Polscy kierowcy w 90% nie mają pojęcia o suwaku i zajmują prawy pas 2 km przed zwężeniem. Mam nadzieję, że powoli zacznie się to zmieniać, bo inaczej po jaki grzyb robić drogi 2-u pasmowe?
dareczek1119
2013-08-19 20:53:14
Ocena: -4(glosow:14)-+
Boze ludzie o co sie tak sraja Ci ktorzy jezdza osobowkami masakra bo sie palant wcisnac nie mogl to oczywiscie filmik na wiocha ze kerowcy ciezarowek nie kulturalni itp na "na suwak" jasne do konca wiechac a potem na chama sie wcisnac masakra
LepszyMaysterek
2013-08-19 20:57:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
nie na chama się wcisnąc tylko chamy nie chcą wpuscic
jakubkrak
2013-08-19 20:50:29
Ocena: 3(glosow:9)-+
Kierowcy ciężarówek właśnie chcieli by jazda na suwak miała sens.. Co to za sens gdy wszyscy stoją na prawym pasie a z lewego cwaniaki wpychają się na prawy.. Wpuszczając debila sam dłużej stoisz!!! Gdy te dwie ciężarówki dojadą do końca zwężki będzie tyle samo samochodów na lewym jak i na prawym pasie i sens będzie miała jazda na suwak!! Jazda na suwak nie polega na tym by kierowcy stojący 30 minut na prawym pasie wpuszczali cwaniaków którzy przejechali kilometr lewym pustym pasem bo im się stać nie chce...!!!
LepszyMaysterek
2013-08-19 21:00:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
nie cwaniaki z lewego wpychają się na prawy tylko frajerzy stoją na prawym kilometr za wcześnie
bartek22391
2013-08-19 21:37:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
majsterek nie jeździsz najwyraźniej dużo po polsce i nie wiesz jak to jest stać bo chamstwo z lewego pasa pcha ci się pod zderzak a jak sie pcha to nie uderzysz bo narobisz jeszcze większego bigosu blokując autostradę na wiele wiele godzin
LepszyMaysterek
2013-08-19 22:29:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LepszyMaysterek
2013-08-19 22:43:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LepszyMaysterek
2013-08-19 22:46:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeżdze. Cała zjechana. Ja mam zasadę, że jak komuś się spieszy to niech jedzie. Proszę bardzo. Nie mam cisnienia aby nie wpuscic kogos jak mu się pas kończy. Jak widzę, że ostro idzie i będzie się wbijał to wystarczy wziąc nogę z gazu i nie prowokowac sytuacji. Sam też się potrafię wbic i cfaniakowac. Wykorzystuję powiedzmy ciapowatośc i brak ruchów innych. Nigdy nie wyeahbooye się aby inny musiał hamowac ani na gazetę przed lory. Sądzę, że jeżdzę z głową. Mam też miejsca gdzie denerwuje jazda do końca i nie wpuszczam ale w tym samym miejscu czasami denerwuje jak ktos blokuje pas.
LepszyMaysterek
2013-08-19 23:07:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
Obserwuje drogę. Jak widzę, że jedzie tir z przeciwka i ma prędkosc aby coś wyprzedzac a za mną nic nie jedzie, to zjeżdzam aby nie musiał hamowac i mógł wcześniej rozpocząc manewr. Poprostu czysta logika. Choc świety tez nie jestem. Rekord po miescie 210, uniknięte kontrole, Toruń-Łódź nic mnie nie wyprzedza. Wszystko można robic ale z głową. Pooki co 4xstrzała w doope dostałem a raz ja wymierzyłem. Ale splot,że chooy. Zielone,przysnałem,orient,but a to automat3,4,wózek na jezdnie,odbiłem,tramwaj na mnie,but,słonce oślepiło,powrót na pas,odzyskałem wzrok, patrze,czerwone i stoją,hantle,abs,sr
Migdal1234
2013-08-19 20:39:21
Ocena: -3(glosow:7)-+
co za jemioł z tego koleśa sam sie wepchac chciał i sie pluje pozatym morze sie denerwuja ci z tirów ale sa sprawiedliwi a nie jemioły sie pchaja a on musi stac bo nie ruszy z ładunkiem jak osobówka
ks.proboszcz
2013-08-19 23:28:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zdecyduj się wreszcie czym jest TIR, bo przeczysz sam sobie! Albo mimowolnie,po sprawdzeniu w necie skrótu, w drugim wpisie wychodzi twoja głupota.
LepszyMaysterek
2013-08-19 21:03:04
Ocena: 0(glosow:8)-+
filmik bardzo dokladnie ilustruje ile przepisów zlamał operator
gregor400
2013-08-19 20:02:07
Ocena: 0(glosow:28)-+
Bardzo dobrze koledzy zrobili. A pajace w osobówkach płaczą bo nie mogli się wepchać na chama z lewego pasa. Najpierw nauczcie się jeździć kulturalnie a nie tylko płakać i pluć na kierowców Tirów.Dużo jeżdżę po Europie i tam takie zachowanie też ma miejsce i jakoś nikt nie narzeka. Robią tak nawet niemieccy kierowcy 40 T.Jak ktoś chce,to niech minusuje. Mam to gdzieś. pozdro dla wszystkich kierowców 40T i do zobaczenia na szlaku.
bartek22391
2013-08-19 19:29:09
Ocena: -2(glosow:16)-+
tępe barany jak wiecie jadąc do końca lewego pasa i wciskając sie na zwężce zaczynacie rówież blokować prawy pas. Dlatego ciężarówki blokują ten pas żeby się nie ładowali na chama i korek się rozluźnił ponieważ kierowca ciężarówki ma tzw. czas jazdy którego nie może przekroczyć bo mu ITD dowali taką kare że się osra. Dlatego nie róbcie korkó ponieważ nieraz 4.30 które ma kierowca nie starcza aby dojechać do parkingu
bartek22391
2013-08-19 20:41:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
prawka nie mam ale odkąd mam paszport jeżdżę tylko kiedy się da z moim tatą w trasę i widzę jak jeżdżą inni jak ładują się awaryjnym. co oni są jacyś lepsi od innych. a tak poza tym to jak ma dowieźć ładunek na czas nie przekraczając przy tym czasu jazy. Kierowca ciężarówki w ciągu dnia może jechać tylko 9 godzin i dwa razy w tyg 10godz
Grel
2013-08-19 19:27:44
Ocena: -3(glosow:27)-+
A ja też jeździłem i Tirem i samochodem ciężarowym (niektórzy wiedzą jaka jest różnica) i powiem Wam, że tak samo robiłem, bo manekiny z osobówek w Polsce nie potrafią jeździć, a potem płaczą przy takich sytuacjach. Jakbyście byli w Anglii zobaczylibyście jaka jest kultura jazdy...tam osobę z kierownicą po lewej stronie traktuje się jako uprzywilejowaną. A takie sytuacje są normalne i ja teraz mimo iż jeżdżę tylko osobówką to zgadzam się nadal z Panami z ciężarowych !
A teraz minusujcie manekiny !
Nick-T_00
2013-08-19 20:25:14
Ocena: 2(glosow:12)-+
Wow, kolega czepia się nazywnictwa a sam pisze, że jeździł TIR-em. TIR mój drogi to międzynarodowa konwencja celna z 14 listopada 1975, dotycząca przewozu towarów samochodami ciężarowymi. Więc jeździłeś i ciężarówką, i TIRem. Coś mi się wydaje, że jeździsz tylko rowerem. Piszesz o kulturze jazdy a pochwalasz blokowanie pasa. W Angli ktoś blokował Ci pas ruchu?
piracinadrogach
2013-08-19 19:09:57
Ocena: 1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LepszyMaysterek
2013-08-19 19:09:16
Ocena: 5(glosow:11)-+
Ja yeahbe. Tyle afer o autostrady a się okazuje, że Polakom jeden pas wystarczy. Po wjezdzie na autostradę zacznijcie blokowac lewy pas bo tam może byc za 20 kilometrów zwężka.
chestervil
2013-08-19 18:50:50
Ocena: 0(glosow:10)-+
Nie potepiam zachowania kierowcy tira poniewaz gdyby wszyscy kierowcy stali na dwoch pasach tak jak reguluje prawo nie musialby uciekac sie do blokowania ruchu zeby zadbac o swoj interes. Tylko polacy jak widza znak "zwezenie drogi za 1000 m" od razu laduja sie na prawy pas a potem pluja jadem na ludzi jadacych do konca mimo ze maja do tego prawo.
LepszyMaysterek
2013-08-19 19:16:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
To są ci sami co przy fotoradarze na 90 zwalniają do 40.
chestervil
2013-08-19 18:46:23
Ocena: 6(glosow:10)-+
Wszędzie w Europie jezdzi się do samego znaku zjazdu na drugi pas nastepnie wlacza sie do ruchu na przemian i ma to swoje racje ponieważ:
- czym dluzszy rząd samochodow tym dluzej trwa reakcja zanim dany pas ruszy, zamiast jednego 4 kilometrowego korka mamy dwa 2 kilometrowe i ruch odbywa sie szybciej
- jesli gdzies na dlugosci korka bylby zjazd w który chcialby zjechac pojazd stojacy na koncu korka musi on czekac zwiekszajac dlugosc korka bezsensownue czekając(czesto w miastach)
- jest to uregulowane prawnie rowniez w polsce, a od jakiegos czasu ustawia sie znaki o ruchu na tzw "suw
bartolini333
2013-08-19 18:45:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
I co byś kozaku zrobił? Głupota ludzka nie zna granic.
familimen
2013-08-19 20:21:19
Ocena: 0(glosow:10)-+
taa...kozak w wielkiej ciężarówce..szcza do butelki,żre łajno po barach i myśli że jest panem świata...jak by internetu na świecie nie było to by jeszcze mu słoma z butów wystawała...światowy człowiek pełną gębą,a jak krokodyli zobaczy to osrany po uszy...
zagi trafisz kiedyś może na mnie to chętnie ci nadstawię drugi policzek :)- jeden taki próbował mnie na drodze "wystraszyć",teraz chleb w piekarni rozwozi...powodzenia
bartek22391
2013-08-19 20:46:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
gdyby nie ciężarówki to byście fiuty nie mieli co jeść
familimen
2013-08-19 21:15:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
ta gdyby samoloty latały wolniej to byśmy na urlop się spóźnili,jak by karetki nie jeździły to byśmy wszyscy poumierali...bartek słaby argument...nie chodzi o ciężarówki-chodzi o zadufanych w sobie pierdzieli co nimi kierują,uważających się za lepszych,mądrzejszych(..),(w ich mniemaniu)tylko dlatego że przejechali milion kilometrów,a że buractwo na naszych drogach się szerzy to już inna sprawa..oczywiście są kierowcy i kierowcy...pozdrawiam w szczególności tych silnie urażonych moim powyższym postem :p
bartek22391
2013-08-19 21:47:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
jak ty byś się czuł gdybyś musiał stać bo ci z lewej wjedzie 10 bo ty się wolno rozpędzasz i możesz kogoś przychaczyć co ci może sprawić więcej kłopotu i innym podróżującym bo zablokujesz droge na pare godzin
yellow_speed
2013-08-20 17:04:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
przy pełnym zaladunku w takiej ciezarowce podczas gwałtownego hamowania hamulce ida sie j*bać w jednej chwili. koszta takiej tarczy to ok 600zl i co buraku wyciagniesz z portfela i zapłacisz?
kt0siu
2013-08-19 18:15:25
Ocena: 2(glosow:18)-+
Bezmozgi pajacu suwak powinno się zaczynać od początku a nie od dupy strony. Czyli kierowca TIRa zachowal się prawidłowo, za nim będzie już ruch suwakowy, a żaden cham nie będzie się wpychal. Wiec w czym widzisz problem? Bo ja nie widze problemu, w ruchu zamkowym i tak swoje tamci kierowcy by musieli odczekać.
petma
2013-08-19 18:06:32
Ocena: 2(glosow:20)-+
blokują pas żeby się chamy nie pchały. miodzjo to co piszesz to prawda ale też inaczej wygląda kultura jazdy. w Polsce każdy tylko patrzy jak wychujać innych czy to lewym pasem czy awaryjnym jak jest. tak że kierowcy tirów robią dobrze bo zmniejszają korek.
Booh
2013-08-19 18:00:53
Ocena: 3(glosow:23)-+
A wiecie dlaczego oni blokuję lewy pas ? Dlatego żeby kierowcy chamsko się nie wpychali z przodu ... Tak trzeba by było ich wpuścić albo by się wpychali na siłę stwarzając zagrożenie bezpieczeństwa innych kierowców.. I według mnie kierowcy ciężarówek postępują jak najbardziej w porządku, gdyż sama kilkakrotnie byłam świadkiem lekkomyślnego wpychania się na drugi pas . A no i zgaduję, że po prostu kilka metrów czy kilometrów dalej była zwężka do jednego pasa. Czy tylko ja to rozumiem ?
LepszyMaysterek
2013-08-19 19:05:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak tylko Ty.
LepszyMaysterek
2013-08-19 19:14:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Siemano raz jeszcze. Tak z ciekawosci. Jechałas juz kiedys lewym pasem?
LepszyMaysterek
2013-08-21 17:09:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
:D Chodziło mi czy poruszałas się już kiedys lewym pasem. Wybacz ale nie zaskoczyło mnie, że poruszając się lewym pasem blokujesz ruch. :D Rączki całuje.
mariusz333
2013-08-19 19:16:16
Ocena: -3(glosow:5)-+
palnąć to trzeba takich jak ty myślących inaczej! Pomyśl synku co by sie działo jak by gość zjechal tą magnumką? wolna amerykanka i sali by 3 razy dłużej tymi zestawami a tak cholota grzecznie pykała jak powinna za nimi.
p.s co tego sztyla co ich kamerowal to kierowcy powinni z tych magnumek wyjśc i przynajmniej mu wrzocić tą kaere pod oś za nie legalne nagrywanie.Nie mówie już o klapsie.
A negatywnie wypowiadający sie to pewnie nawet w ciężarówce nie siedzieli a szczekać dużo potrafią .POZDRO DLA KIERO MANUMEK
karacdebili
2013-08-19 17:53:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jonynewyork
2013-08-19 17:51:08
Ocena: 1(glosow:13)-+
Nie wiem czy dobrze zrozymialem tytul tego filmiku. Chodzi o nagrywajacego i jego ostry wulgarny jezyk tak??? Pozdro dla kolegow 40 ton. Podoba mi sie rowniez najwyzej oceniony komentaz, nie wiem kto go zatwierdza bo jesli admin to wydaje mi sie ze moze podac reke Panu kamerzyscie.
Lynor
2013-08-19 17:49:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tymi komentarzami stwierdzacie że wszyscy Ci, którzy są przed tymi tirami to idioci? Gratulacje! Znowu reguła "Większość ludzi twierdzi że wiekszość to idioci". Skoro oni mają wolny pas po swojej lewej, nie zablokowany żadnymi tirami to dlaczego nie korzystają z tej możliwości? Żal patrzeć na te wulgarne i bezmyślne komentarze które tylko potwierdzają jak wspaniali i rozwinięci są mieszkańcy naszego kraju! To włąśnie jest WIOCHA!!!! Gdzie jest moderator?
siwy1979malpa
2013-08-19 17:34:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bunio38
2013-08-19 17:19:08
Ocena: 6(glosow:24)-+
Nie widze w tym wiochy. Przecież to jest sposób kierowców aby odblokować drogę. Przy zwężeniu wpychają się chamy które uważają ze czekać nie będą. Więc na początek niech ktoś się dowie o co chodzi a później wyraża swoje bezsensowne zdanie.
PS U nas jazda na suwak nie istnieje bo każdy jest chamem!
siwy1979malpa
2013-08-19 17:37:13
Ocena: -3(glosow:5)-+
bez sensu jesteś ty!!!!
wiosenka0
2013-08-19 17:08:55
Ocena: 4(glosow:24)-+
do tych wszystkich bezmózgich pajaców i "znafcóf" tematu - za to nalezy się mandat jak ch*, to normalne blokowanie przejazdu, a jak się jeden z drugim nie zna na jeździe to proponuję powrót na naukę jazdy. Kłaniają się podstawowe zasady ruchu w takich przypadkach - lewy pas podjeżdża pod sam znak zjazdu na prawy pas i tam na "suwak" wchodzi. Własnie przez takie kretyńskie zachowania jak tego debila z Tira robią się mega korki
DK69
2013-08-19 16:56:03
Ocena: 4(glosow:28)-+
A ja popieram Tych dwóch kierowców. Już daleko wcześniej na pewno było wiadomo, żeby zjechć na prawy pas ale każdy liczy na to, że dojedzie do końca i sie wpie..oli komuś kto stoi w korku od 30 min. Wystarczy odpowiednio wcześniej zjechać na zwęzeniu i wszystko by szło płynnie.. A przez Wpychających się robią sie jeszcze większe korki. Tak więc wiochą dla mnie jest Twórca filmu. Dziekuje
krzysiekpli
2013-08-19 17:21:24
Ocena: -1(glosow:9)-+
ciemna maso i tak prawy pas musi zjechać na lewy, więc różnica taka że jadą na przemian 3 km dalej i nie ma korka na 6km
DK69
2013-08-19 17:32:26
Ocena: 8(glosow:8)-+
Chyba kierowcy lewego pasa na prawy a nie z prawego na lewy jak napisałeś. A po za tym napisałem, że jak by wszyscy już wcześniej zjechali na prawy pas to jazda byłaby PŁYNNA. Wiesz co to słowo oznacza? A jeżeli ktoś zaczyna Ci się wpychać to co chwilę trzeba zatrzymywać samochód i automatycznie każdy z Toba musi to zrobić.. Poza tym ja Cię nie obrażam tak więc Ty też nie musisz. Pozdrawiam
Rozlimbus123
2013-08-19 16:51:18
Ocena: 0(glosow:24)-+
Na tym odcinku jest zwężenie za jakieś 200m. każdy z lewego pasa wpier**lał się na prawy tuż przy samym zwężeniu więc nie wypowiadajcie się jak nie wiecie o co chodzi. Kierowca tira bardzo mądrze postąpił.
ks.proboszcz
2013-08-19 17:51:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
To obejrzyj jeszcze raz nagranie i przemyśl te metry.
misio1987lbn
2013-08-19 16:43:58
Ocena: 9(glosow:23)-+
NIech ten z Tira sie cieszy ze to nie u ruskich.., bo juz by piec razy byl wyciagniety z kabiny za morde i przekopany
deo_optimo_maximo
2013-08-19 16:41:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
mcluki2000
2013-08-19 16:39:59
Ocena: 7(glosow:19)-+
Jesli taki kozak to niech tym tirem taki numer w niemczech odpirdoli. Tam to raz dwa go nauczą jak się jezdzi
Lynor
2013-08-19 16:25:33
Ocena: -2(glosow:36)-+
Ludzie, wy tu nie tłumaczcie o co w tym chodzi bo to tak jak byście chcieli wytłumaczyć nienormalnym dlaczego 2+2*2=6!!! Po prostu tego nie zrozumieją! Jeżdżę osobówką i w 100% popieram zachowanie w tym wypadku kierowców ciężarówek! Co 2 gnojek będzie zapieprz.ć do zwężki i wciskać sie na chama!! jak bydło! A autor filmu? gratulacje za błysk słowny i godną podziwu postawe, nadajesz sie do naszego rządu! Pzdr!
deo_optimo_maximo
2013-08-19 16:43:34
Ocena: 3(glosow:13)-+
Zgadzam się w 100%. Bo wieśniak się spieszy i musi w ostatniej chwili wjechać, najlepiej po barierkach jeszcze by się wje#$%@ał
cozabzdet
2013-08-19 16:23:01
Ocena: 6(glosow:14)-+
Jazda na suwak ma o tyle sens, że jazda odbywa się w miarę płynnie. Pojazd jadący pasem, który zanika, wjeżdżać powinien płynnie w miejsce zrobione przez kierowcę obok. Zjazd z pasa zanikającego na pas zasadniczy wcześniej niż przy "zwężce" powoduje zatrzymywanie wszystkich pojazdów poruszających się tym pasem. Przerabiam to codziennie. Lepiej toczyć się 5km/h niż co 3 metry zatrzymywać samochód. Ale jak widać tępogłowych sqwieli nie brakuje. Chyba czas zacząć napierdalać głąbów, to będą się zachowywać przyzwoicie choćby ze strachu przed wyjebką w ryj.
piotrbigaj
2013-08-19 16:22:27
Ocena: -1(glosow:15)-+
trzesiesz kur*a ta kamera jakbys druga reka konia walil...
debeusz1985
2013-08-19 16:15:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
rodzyn3197
2013-08-19 16:06:50
Ocena: -10(glosow:24)-+
Solar45, brudasie z woodstocku, jak dla mnie, to tym filmikiem się tylko ośmieszyłeś. ;)
zbysiula154
2013-08-19 16:03:56
Ocena: 0(glosow:18)-+
Niech sobie starą w dzwiach blokuje jak mu chce w domu z kuchni spierd.lić, a nie droge publiczną -oszołom piepszony.
foytaz
2013-08-19 16:01:19
Ocena: 5(glosow:23)-+
Na debili z tirów są dwa sposoby: #1 pierwszy pomijam bo podpada pod KPK, #2 drugi jest bezpieczny - wystarczy pstryknąć parę fotek ciągnika i naczepy z ustawioną opcją daty. Potem wysłać to do ITD wraz z opisem i nr drogi. Samochód trafia na ich listę 'życzeń' i od tego momentu będzie 'wypatrywany' na drogach naszego kraju. Właściciel firmy szybko zorientuje się dlaczego frachty nie dojeżdżają na czas i taki tępaczek juz długo nie popracuje a przy okazji wilczy bilet w branży zaliczy.
zbiczeek
2013-08-19 16:25:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Foytaz - Marzycielem jestes. Niby dlaczego frachty mialby nie dojezdzac na czas? Bo kontrol na drodze bedzie? Nawet przy zalozeniu, ze ITD sobie kogos upatrzy, to czas kierowcy/dostawy i tak ogranicza glownie tachograf, wiec czy zrobi przerwe na parkingu/poboczu, czy w trakcie nawet i godzinnej kontroli to w przyblizeniu wychodzi na to samo. A zdjecie/film, to moze kazdy kazdemu zrobic, wiec to nie jest zaden argument akurat przeciw kierowcom ciezarowek.
Nick-T_00
2013-08-19 15:47:39
Ocena: 0(glosow:24)-+
Przestańcie uświadamiać kretynów. Niech dalej ustawiają się w kolejki. Skoro mają takie hobby (bo nie widzę innej możliwości... ma pas do wyprzedzania z lewej, ale woli ślimaczyć się na prawym) Proszę nie zmuszać do swojego hobby innych kierowców i nie nazywać ich cwaniakami. Jadą zgodnie z przepisami. Przepisy to łamie taki kierowca, który bawi się w szeryfa i blokuje pas ruchu.
mwa4
2013-08-19 15:43:22
Ocena: -9(glosow:23)-+
i bardzo dobrze że tak robią bo wszyscy z osobówek wpychają się robią co chcą a jak dojdzie do wypadku to przez kierowce tira!!! a tak naprawde to wy z małych osobówek jesteście chamy i nie umiecie jeździć!!!! gdyby nie kierowcy ciężarówek w sklepach byście g*wno kupili bo oni dostarczają wszystkie towary!!!! zastanówcie się pseudo kierowcy z osobówek!!!!
immortallus
2013-08-19 15:51:25
Ocena: 1(glosow:9)-+
A mnie zawsze wydawało się, że gdyby nie producenci tych towarów, to kierowcy ciężarówek powietrze by wozili albo na zasiłku siedzieli... To tak w tonie podobnym do Twojego.
sylwester2712
2013-08-19 15:37:31
Ocena: -1(glosow:11)-+
tak zrobili tak aby kolega który jest na prawym szybciej opuścił korek , ten z lewej po prostu zablokował ruch mam nadzieje że filmik trafi tam gdzie trzeba i będzie mandacik , po resztą powinien dzwonić na policje od razu
sebastianw1985
2013-08-19 15:15:30
Ocena: -14(glosow:24)-+
Bardzo dobrze zrobili. Jeśli widać znaki że, droga się zwęża to należy zjechać na prawidłowy pas. w ten sposób przy samym zwężeniu wszyscy jadą dalej jednym pasem na którym ustawili się już wcześniej. A dojeżdżanie do samego końca powoduje że i kierowcy z lewego i prawego pasa muszą zwalniać żeby się przepuscić. Kierowcy tirów najlepiej wiedzą o co chodzi bo całe życie spedzają w trasie.
krzysiekpli
2013-08-19 17:26:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
tępy to mało
Marek23033
2013-08-19 15:07:26
Ocena: 7(glosow:15)-+
debile z tych ,,tirowców'' co by zrobili jakby karetka jechala ratowac zycie straz gasic jakis pozar w bloku ??
zbiczeek
2013-08-19 15:32:21
Ocena: -1(glosow:9)-+
@chudy, wydaje sie, ze sam nie pojmujesz, ze i tak i tak przez zwezke przejedzie nie mniej i nie wiecej, tylko dokladnie tyle samo samochodow. Bez znaczenia jest, czy podjada do niej z jednego, czy dziesieciu pasow. Czas stania w korku bedzie dokladnie taki sam.
zbiczeek
2013-08-19 15:50:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
Aby ulatwic zrozumienie podam przyklad jak dziecku - Lekarz przymuje jednego pacjenta co 10 min (vide przez zwezke przejedzie przykladowo 30 aut na minute), wtedy czy po jednej stonie poczekalni na krzeselkach usiadzie 20 pacjentow, a po drugiej nikt, to i tak wszyscy beda czekali tyle samo, jakby po jednej stronie poczekalni usiadlo 10 pacjentow i po drugiej stronie tez 10. No chyba, ze ktos sie wpakuje poza kolejka (vide jedzie do konca pasa i wpycha sie na cwaniaka).
siedemnascie
2013-08-19 17:11:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
@zbiczeek zapomniałeś o rzeczy zasadniczej. Nie każdy chce przez zwężkę przejechać. Po drodze może być skrzyżowanie, zajazd, posesja lub mnóstwo innych "powodów", żeby z drogi zjechać. Jak sam zauważyłeś czas przejazdu przez samą zwężkę jest taki sam, więc po co korek ma mieć 1 kilometr w przypadku gdy wszyscy stoją na jednym pasie, kiedy może mieć pół kilometra gdy wykorzystane są 2 pasy? Jeżeli 505 metrów od zwężki jest cel podróży osoby stojącej w jednopasmowym korku to po co ma stać skoro NIE MUSI. Wystarczy życzliwość i odrobina oleju w głowie. JEDNO auto z lewego pasa i JEDNO z
karateka15
2013-08-19 15:03:42
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jaki suwak ludzie ten korek ciągnie sie hen hen przed tymi tirami nie ma miejscja na suwak, kolejni którzy nie szanują innych kierowców byle on był pierwszy
Verathez
2013-08-19 15:03:38
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jazda na suwak i akcja tutaj to dwie odrębne sprawy. Kierowca tira zwyczajnie łamie tutaj przepisy, więc powinien być mandacik i tyle w temacie.
Mamy 100 pojazdów ustawionych w jednej linii i poruszającej się stałą prędkością 20kmh (czyli to jest prędkość naszego "korka"). W momencie gdy mamy 2 pasy po 50 pojazdów + jazda na suwak korek tak czy tak będzie się przemieszczał z prędkością pierwszego pojazdu - zero różnicy prędkości. Za to różnica w spalaniu będzie widoczna. Jazda na suwak tylko sprawia wrażenie szybszej...
zbiczeek
2013-08-19 15:25:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Masz problem ze zrozumieniem tego, co widziesz, to wlasnie gosc z kamera ma "syndrom dnia swira" - nawet wyszedl z samochodu i poszedl sie doje@ac do kierowcy ciezarowki, ze musi w korku stac, chociaz i tak wszyscy inni stoja i bez znaczenia jest czy w tym miejscu, czy 200m dalej.
tuomollo
2013-08-19 15:33:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie 'wizualnie wygląda na krótszy' tylko rozciąga się na krótszym odcinku drogi. Czekasz tyle samo, jednak bardzo długi korek może rozciągnąć się do kolejnej krzyżówki, blokując tym samym możliwość wcześniejszego zjazdu. Poza tym, przez to, że korek zaczyna się wcześniej, prawdopodobnie rozładuje się też on później - poczytaj o przyczynach tworzenia się korków - czasami potrafią się one robić pozornie bez powodu, wystarczy, że ktoś zahamuje na drodze, kolejny za nim zahamuje (ostrzej) itd..
karateka15
2013-08-19 15:00:41
Ocena: -5(glosow:15)-+
Banda baranów popieram kierowców tirów, część ludzi uczciwie czeka w kolejce na prawym pasie a paru buraków jedzie do samej zwężki i później zajeżdżają drogę żeby sie wtłoczyć i PRZEZ TO ROBI SIE WIĘKSZY KOREK, część nadal nie wie poco stawia sie znaki inf. dużo wcześniej przed zwężką!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verathez
2013-08-19 15:08:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Na polskich drogach ciężko o jakieś objawy uczciwości;) przy jeździe na suwak (w momencie gdy mówimy o standardowym suwaku 1/1) zyskują Ci co pojadą do zwężki i tam zostaną wpuszczeni (albo się wpierdzielą), zaś tracą ludzie, którzy cały czas okupują prawy pas. Jednak ogólnie przejazd 100 samochodów będzie trwał mniej więcej tyle samo w wypadku jazdy na suwak co w wypadku jazdy tym samym pasem
MOLESTAT
2013-08-19 15:00:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Typowe polactwo-zawiść, zazdrość o to co sąsiad ma za płotem jest to juz wpisane w definicje bycia Polakiem zgredem i malkontentem. Cała Europa jeździ na spokojnie suwakiem bez znaczenia stary mlody biedny bogaty. BO TO DZIALA RUCH JEST WOLNY ALE JEST!! to jest po prostu zalosne.......
Obesrator
2013-08-19 14:54:53
Ocena: -4(glosow:12)-+
Ale z kamerzysty wieśniak,popieram kierowców ciężarówek,pajac jeździ bez cb to zapewne myśli że stoją sobie o tak dla zabawy,na miejscu kierowcy wyszedłbym do niego tak jak to w Rosji zrobili kierowcy ciężarówek do kilku cwaniaków,w Polsce musi się wreszcie skończyć te chamstwo i nienawiść do kierowców ciężarówek bo gdyby nie oni to nic byśmy nie mieli,czego by nie dotknąć do okola wszystko jest związane z transportem więc nie rozumie takiego typu filmików.wiocha to dla kamerzysty
zbiczeek
2013-08-19 14:43:09
Ocena: -7(glosow:13)-+
Co za gamon z kamera. Droga ma dokladnie taka przepustowosc, jak jej najslabsze ogniwo. Jesli w danym miejscu jest wypadek/roboty/itp i maksymalnie moze tam przejechac przykladowo 30 aut na minute, to nie ma zadnego znaczenia, czy podjezdzaja one na tzw suwak, z jednego, dwoch, czy dziesieciu pasow. I tak wiecej samochodow nie przejedzie. Szkoda, ze w PL zawsze musi sie znalezc taki glupio-madry, ktory innym bedzie rady dawal jak jezdzic.
stodola111
2013-08-19 14:34:06
Ocena: -4(glosow:16)-+
Wiocha to tu jest ale dla nagrywajacego!!!!!!
Justyna0810
2013-08-19 14:25:26
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ciekawe co by zrobił ten tempak z TIRa jakby miała przejechać karetka. Sprawy sobie nie zdaje że takim zachowaniem ( bo od teraz to on i tylko on będzie kierować ruchem i uczył innych jazdy), naraża na niebezpieczeństwo innych uczestników ruchu i nie tylko. Powinni mu dosrać mandat w wysokości jego miesięcznej pensji za takie coś.
Justyna0810
2013-08-19 17:05:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
No chyba nie rozumiesz bo zobacz jaki burak z TIRa po lewej zrobił korek. POMYŚL ile czasu zajmie zanim karetka przebije się przez taki korek gdzie wszyscy z prawej dzięki Panu Szeryfowi z TIRa musieliby wpuszczać tych z lewej praktycznie przy zerowej prędkości!!! Ty tylko te dwa TIRy na tym filmie widzisz chłopczyku?
bubatraker96
2013-08-19 14:25:24
Ocena: 1(glosow:13)-+
podstawowy pas w polskim kodeksie drogowym to prawy pas lewy służy do wyprzedzania jak się lewy pas kończy to większość już wcześniej ustawia się na prawym ale co większe cwaniaczki wpierdzielają się przed samą zwężką i oni jada wielcy panowie ale ci co uczciwie są na prawym pasie to stoją więc blokując lewy pas wszystko idzie grzecznie i uczciwie prawym pasem i się równo ale powoli jedzie odblokowując lewy pas to wszystko pójdzie chwilowo szybko ale później prawy pas stanie a lewy będzie jechał. Jak ja takie coś robiłem to stałem przed zwężką 5 minut a jak nie robiłem to stałem 10 minut
zdzichu120
2013-08-19 14:13:10
Ocena: -7(glosow:21)-+
jak jeden pas nie jedzie to po co suwak jeszcze gorzej by się zakorkowało. tak samo może zrobić osobówka trzeba słuchać cb jak chamstwo się wpycha to trzeba blokować drugi pas a ten pajac z kamerką to nie wiem co chciał pokazać.
czanselini
2013-08-19 14:08:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
czanselini
2013-08-19 14:05:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Arabski_Szejk
2013-08-19 14:00:26
Ocena: 2(glosow:14)-+
nie na darmo jest powiedzenie, że jak nie umiesz używac mózgu to idziesz na kierowce:) zreszta wystarczy posłuchać na CB zasobu ich słów :)
garson84
2013-08-19 13:42:36
Ocena: -1(glosow:15)-+
TŁUMACZY GOŚCIOWI NA SUWAK A SAM NIE MA POJECIA CO TO JEST JAK BY ODBLOKOWALI SAM BY DOJECHAŁ DO KONCA I SIE WPIERDZIELIŁ A INNI NA TYM PRAWYM PASIE DALEJ BY STALI W TYM SAMYM MIEJSCU ILE RAZY BYŁO TAK ŻE LEWY SCHODZIŁ A MY NA PRAWYM STALI JAK TE CIU...E
robolov
2013-08-19 13:24:45
Ocena: 3(glosow:9)-+
ta dyskusja zmierza donikąd, każdy przedstawia swoje racje i każdy przekonany jest że to jego racja jest większą racją ;] o ile faktycznie na drogach szybkiego ruchu, lepiej byłoby pozostawić wolny pas dla ewentualnych służb itp, to w mieście nie wykorzystywanie wolnego pasa jezdni, niesie za sobą naprawdę więcej szkody niż pożytku, ale co kogoś obchodzą inni jak już sam zjedzie z krzyżówki, prawda? tylko ze to powinno byc w nas, a nie tak że jakiś burak w tirze będzie ustalał zasady na drodze, bo to już zakrawa na wiochę, i dobrze że sie tu znalazł
goska88833
2013-08-19 13:22:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
haha jak to oglądałam to padłam xD haha - nie zesraj się - hahahahaha xD
olokaloryfer
2013-08-19 13:14:01
Ocena: -16(glosow:20)-+
powinni wyjsc i ci naje...a kluczyki wyrabac w pole wtedy taki kozak bys nie był
narwal101
2013-08-19 13:11:45
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ten filmik to kolejny przykład na to, że kierowcy (i osobówek i tirów) traktują drogę jak pole bitwy. Wyjeżdżając na drogę już nastawiają się bojowo. Rozumiem, że każdemu mogą pójść nerwy jak stoi 2h w korku, sam niejeden raz stałem. Ludzie, trochę uprzejmości na drogach!!! Mamy i tak nerwy przez ciągłe roboty drogowe, dziury w asfalcie i brak odpowiedniej infrastruktury drogowej. Cwaniactwo było i będzie, a zachowanie tych z tirów niczego nie zmieni a wręcz przeciwnie.
Nick-T_00
2013-08-19 13:04:25
Ocena: 0(glosow:12)-+
Zawsze to powtarzam i powtórzę raz jeszcze. Nie uczcie debila, czym jest jazda na zamek. Niech nadal ustawiają się w kilometrowe kolejki. Dzięki temu ja jadę sobie szybciej na koniec pasa i prawidłowo włączam się na zamek. Oszczędzam czas kosztem głupków. Zawsze powtarzałem, że głupota jest potrzebna.
mineralki1980
2013-08-19 13:13:53
Ocena: 4(glosow:10)-+
jakby zjechal filmujacy na prawy pas przed tirem to by go wpuscili(wbrew pozorom umiemy jezdzic na zamek).a prawidlowo to mamy sie trzymac prawej krawedzi jezdni,lewy pas sluzy do wyprzedzania(wyprzedz pojazd i na prawy)i dla pojazdow uprzywilejowanych.kodeks drogowy jest po to aby Nam ulatwial nie szkodzil.no ale..
TheMaciej
2013-08-19 15:58:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nick-T_00 właśnie przez takie dzieci wojny jak Ty zamiast jechać po ludzku na zamek trzeba blokować drogę TIRami żeby w ogóle dało się przejechać.
Wyprzedzając w korku rozpoczynasz manewr wyprzedzania mając pewność że nie zakończysz go nie wymuszając pierwszeństwa.
Nick-T_00
2013-08-19 17:34:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
The Maciej - dlaczego wymuszając? Bo takie dziecko wojny jak ty uważa, że normalne jest ustawianie się w jedną długą kolejkę i jazdę zderzak w zderzak? Przed takimi faktycznie trzeba by było wymuszać, ale na szczęście są normalni kierowcy, którzy wiedzą czym jest jazda na zamek. To, ze jest ich mało uważam za plus. Ustawiajcie się dalej w kolejeczkę.
mineralki1980
2013-08-19 23:09:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
nick sam na siebie bata krecisz:)jesli ci z prawego pasa beda mieli Twoj tok myslenia to nie pogonisz.fizyki nie oszukasz.szerokosci zycze:)
robolov
2013-08-19 13:11:08
Ocena: 6(glosow:14)-+
następny, który myśli że to dobre.. serio aż tylu nie myślących mamy? jak myślisz co zrobiła by policja temu kierowcy tira? powiedzieli by mu.. dobrze pan robisz? mandat by dostal i tyle by mial ze swojego tłumaczenia, a chyba każde dziecko wie, że zawód kierowcy wiąże się z tym, że na drogach różne rzeczy się zdarzają.. wiesniakiem bym tirowiec i mam nadzieje ze autor tego filmu przekazal video odpowiednim sluzbom
magdalena006
2013-08-19 13:45:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
uczciwie w korku maja stać? a co to komuna i kolejki ?
gizmos1991
2013-08-19 12:44:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dokładnie wszystko jest kwestią kultury kierowców.. Gdyby zarówno Ci "szybcy" w swoich brykach troche ruszyli swoimi "mózgami" i Ci w tirach pomyśleli, a ruch odbywałby się zgodnie z zasadą "na suwak" nie było by takich sytuacji.. A leczenie kompleksów i pokazywanie kto jest silniejszy, a co gorsza KIEROWANIE RUCHEM jak robi to kierowca tira jest głupie i ZABRONIONE... i jedyne do czego prowadzi to właśnie takie spory.
LepszyMaysterek
2013-08-19 12:42:43
Ocena: 6(glosow:18)-+
Ci co blokują pas ruchu powinni sobie co najwyżej palcem kupe w kiszce blokowac. Od sterowania ruchem jest policja a nie samozwańczy koorwa szeryf. Idiota chce rozładowac. Jazda na zakładkę, kazdy zostawia odstęp na długosc auta i idą dwa pasy na bieżąco. Ale aby to pojąc trzeba miec jakies zwoje.
robolov
2013-08-19 12:53:59
Ocena: -1(glosow:9)-+
tzreba bylo tez byc tym cwaniakiem a nie płakać, po to są 2 pasy żeby z nich korzystać, chyba że znaki nakazują inaczej, pomyśl.. lepszy korek 2x dłuższy, który np dochodzi aż do jakiejś miejscowości, czy wręcz uniemożliwia włączenie sie do ruchu z dróg podporządkowanych, czy jednak lepsza jazda na suwak? Ale przeciez polscy kierowcy nie dorosli jeszcze do tego by tak jeździć, bo to przecież wymaga myślenia, lepiej stać w korku i co chwile bluzgac pod nosem, że znowu ktos lewym jedzie i jaki to on mega cham.. żałosne no ale kobieta 50l - wszystko jasne
tlenowygonzo
2013-08-19 13:07:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lepszy jest taki, w którym krócej się stoi. Może być nawet trzy razy dłuższy, ale jechać płynnie. Co ci z tego, ze korek jest krótki, kiedy stoisz w miejscu 20 min a potem podpełzasz 5 metrów. To blokowanie właśnie stąd się wzięło, ze pas kończący się jedzie dosc szybko, a pas "właściwy" stoi w miejscu. a dlaczego tak jest? dlatego, ze polska wersje suwaka to nie jest na zakładkę na końcu zwężki, tylko "gdzie się da" pod koniec zwężki i na jednego czekającego jest czterech wepchniętych.
waho1
2013-08-19 13:07:56
Ocena: 5(glosow:11)-+
Co Wam da suwak??!!!
Przeca przepustowość zwężenia jest taka sama czy to suwak czy tylko prawy pas.Rzekł bym nawet ze przy wykorzystaniu TYLKO prawego pasa jest szybciej bo auta nie czekają aż wjedzie ten z lewego tylko jadą zderzak w zderzak. SUWAK NIE ROZWIĄŻE WSZYSTKICH PROBLEMÓW!!!
robolov
2013-08-19 13:36:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
tlenowygonzo - w sumie trudno się z tym nie zgodzić, bo rzeczywiście niektórzy nie wiedzą jak sie zachować w tak zwanym suwaku, ale uwierz mi, że to dobra metoda, z której korzystają kierowcy w wielu krajach, nawet ostatnio wracając z Hiszpanii przejeżdżałem przez kilka krajów, nie obyło się bez korków, co chwilę jakieś incydenty na drogach sie zdarzały, ale 2 pasy szybko się w miarę rozładowywały, nikt się nie pluł, każdy kulturalnie i grzecznie dla innych.. no ale polska mentalność jest troszkę inna... nie rozumiem w sumie dlaczego, ale chyba każdy kto jeździł po innych krajach ma takie zdan
ssij_mi_jaja
2013-08-19 12:37:37
Ocena: -1(glosow:13)-+
ręce opadają na tych zacofanych buraków w wiejskich tirach i tych debili którzy nie rozumieją jazdy na suwak
ELMER7
2013-08-19 12:34:25
Ocena: 6(glosow:12)-+
By?em ostatnio w takiej sytuacji i zadzwoni?em na Policje przyjechali wlepili 2 mandaty. Od razu na radyjku pojawi?a si? informacja i da?o si? jecha? na zak?adk?. A tak poza tym to kierowcy tirw je?d?? po Europie i widz? jak si? je?dzi. Prawid?owo zrobiona zak?adka zawsze ma sens. I usprawnia ruch. Wa?ne s? odst?py. Ale kierowcy Tirw s? na to za G?UPI!
Morfii
2013-08-19 12:26:10
Ocena: 0(glosow:14)-+
Przecież tam wszyscy stali w miejscu to gdzie on chciał jechać? i nie wiem gdzie im się tak spieszy jak Ci spieszno to wyjedz sobie 2h wcześniej a nie wciskaj się potem myślą ze mają BMW to im wolno i zamiast płynie powoli jechać to trzeba za każdym razem stawać i hamować bo buraki się wciskają
goblin84444
2013-08-19 12:07:36
Ocena: -1(glosow:19)-+
Do wszystkich bardzo milych i inteligentnych ludzi. Mieszkam za granica i tu jazda na suwak jest zabroniona:) i co?? korki sa dwa razy wieksze bo najszybsi na drodze elita naszych drog(kierowcy osobowek) dostala prawo jazdy za cukierki kupione na bazarze i nie rozumieja ze nalezy sie ustawic na jednym pasie gdy inny jest zamkniety, cisna sie do samego konca powodujac zagrozenie wjezdzajac przed maske tym co jada kulturalnie. wiekszosc ludzi co tak robia to sa wiejskie cwaniaczki którzy mysla ze im wszystko wolno:)
magdalena006
2013-08-19 12:17:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
chyba za granicą jakiegoś pola pod lasem...
robolov
2013-08-19 12:46:36
Ocena: -2(glosow:6)-+
bzdury piszesz takie ze az sie srać chce :] podam przyklad jednego skrzyzowania w moim miescie, otoz są sobie 2 pasy jezdni idące od skrzyżowania jakies pół kilometra, a później robi się jeden pas, zacofanie polskich kierowców takich jak tych panów z tirów nakazuje im ustawianie sie tylko na tym jednym pasie, w konsekwencji pol kilometrowy pas zostaje pusty a przed skrzyżowaniem mega korek.. gdzie tu jest logika? a i zdarzaja sie tacy co tak tez blokuja lewy pas, zeby przypadkiem jakis cwaniak nie przejechal... wiec po co ten 2 pas? narzekaja ze drogi mamy kiepskie a korzystac z nich nie umiej
siedemnascie
2013-08-19 12:03:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
siedemnascie
2013-08-19 12:02:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
bukos77
2013-08-19 12:00:40
Ocena: -11(glosow:25)-+
Tylko pędraki z osobówek pchający się na chama do samego końca zwężki tego nie rozumieją i w życiu nie pojmą-nie będę tłumaczył na czym polega szybsze i sprawniejsze rozładowanie korka w ten sposób,bo też tego nie pojmą.Jeszcze szczeniak się wiele rzucał do drivera-miał szczęście że w pałę nie zarobił,bo jakby na mnie trafiło to by szybciutko odszczekiwał!
robolov
2013-08-19 13:05:40
Ocena: -5(glosow:9)-+
a powiem przewrotnie, że to kierowca tira mial fart ze nie trafil na mnie, od kiedy to on ma uprawnienia do kierowania ruchem? przez właśnie takich tępaków jak ty i ten drajwer są w PL takie korki na drogach uwaga!!!: SZYBKIEGO RUCHU :) a że biedaczek z tira ma tacho i nie może nadgonić sobie czasu to jego sprawa, chyba świadomie wybierał swój zawód i wiedział z jakimi problemami może się to wiązać, że wypadki sie zdarzają, że roboty drogowe się zdarzają itp. taki ma zawód to niech siedzi w swojej kabinie potulnie i nie kozaczy, dziwie sie tym stojacym za nim, że nic z tym nie zrobili
bubatraker96
2013-08-19 14:34:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
@miodzjo tylko że w całej europie jak jest korek i trzeba przejazd zrobić dla karetki straży czy policji to polski cwaniaczek od razu jedzie do przodu korytarzem jak reszta europejczyków stoi. Kiedyś w niemczech miałem taką sytuację polaczki w beemkach pchali się więc stanąłem w poprzek i się skończyło cwaniakowanie podeszli na to policjanci i kazali zjechać na bok po pokazaniu im cwaniaczków kazali zjechać im do bandy i grzecznie stali i czekali na posprzątanie wypadku
cavefalcon
2013-08-19 14:53:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
miodzjo
2013-08-20 08:18:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
@cavefalcon, nie wyprzedzasz samochodów stojących w korku, bo na obu pasach jest korek, tylko zamiast ciągnąc się przez 2 kilometry ciągnie się przez 1km. Jak byś tak kodeks stosował jak piszesz, to ciekawie by wyglądały 4 pasmowe drogi w centrach dużych miast. Wszyscy stoją na prawym, a 3 pasy wolne :D
lisciu82pl
2013-08-19 11:30:25
Ocena: -11(glosow:35)-+
TEŻ BYM TAK ZABLOKOWAŁ BO SIĘ PCHAJĄ MAŁE DO KOŃCA A POTEM WBITKA NA HARPUNA!!! KAŻDY NIECH SWOJE WYSTOI I NIE MARUDZI!!! OSIOŁ Z KAMERĄ I TYLE!!!
cavefalcon
2013-08-19 11:24:31
Ocena: -5(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
mineralki1980
2013-08-19 11:59:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
mineralki1980
2013-08-19 12:27:04
Ocena: -2(glosow:6)-+
zontas a na zachodzie jaki czas jest przejechania korka jesli 100aut rozmiescimy na dwa pasy po 50 aut.korek sie zmniejszy ale te uta nie wyparuja(w korku najwazniejszy jest czas w jaki go pokonamy)jazda na suwak jak najbardziej tak ale w miescie dla rozladowania tegoz miasta gdzie skrzyzowan jest duzo-nie na takiej drodze.
magdalena006
2013-08-19 11:18:15
Ocena: 3(glosow:15)-+
wczoraj przy wyjeździe z Torunia w stronę Warszawy na skrzyżowaniu z drogą na Grębocin-Łysomice byłam świadkiem wypadku. Wypadek spowodowany był właśnie tym, że polscy kierowcy zamiast korzystać z lewego pasa za skrzyżowaniem ustawiali się jak barany na prawym bo jest zwężenie po ok 150 - 200m. Lewy pusty a skrzyżowanie całe zablokowane bo zamiast się na lewym ustawić to na chama na ten prawy i stali na środku skrzyżowania. Jaki sens tego ja się pytam? Suwak i jeszcze raz suwak - do końca i po jednym czy to takie trudne?!
Wika007
2013-08-19 11:08:47
Ocena: -2(glosow:28)-+
Już wyjaśniam dlaczego kierowca tira zablokował lewy pas.
Wcześniej wydarzył się wypadek i jeden pas został zablokowany .
Kierowcy powinni więc jechać dalej ale na tzw.suwak czyli ci z lewego pasa powinni wpuszczać tych z prawego aby ci z prawego nie stali non-stop.
Tak się jednak nie stało z braku kultury i lewy pas jechał a prawy stał.
Przyznacie chyba , że to nie fair.
W takim przypadku , w pewnej odległości od zwężenia kierowca tira zablokował lewy pas , umożliwiając jazdę tym na prawym pasie - i tirom i osobówkom.
Uważam to za dobre rozwiązanie jeżeli nie ma innego sposobu na
gigizmo1987
2013-08-19 10:56:50
Ocena: -11(glosow:31)-+
O widzę że tu sami znawcy. Możecie minusować mnie, ale blokowanie lewego pasa ma na celu przyspieszenie czasu oczekiwania na przejazd właśnie dla tych kierowców tira! Masz szybszy samochód? Spoko, za korkiem wyprzedzisz ciężarówkę, ale jak maja Ci kierowcy dojechać z ładunkiem na czas gdy muszą czekać aż wielmożny pan w osobowym powciska się wszędzie gdzie się da. Wpierniczacie się nie patrząc na nic a oni muszą stać godzinami, bo większość kierowców nie ma wyobraźni. Szerokiej drogi z rozwagą
FerreiraPepe
2013-08-19 10:47:57
Ocena: -7(glosow:7)-+
wywlac to do tej girmy niech szefostwo zobaczy jaka ma anty reklame. gdyby kyos jechal z tylu fo szputala nie wiem cos by sir dzialo i co wtedy ?
mineralki1980
2013-08-19 10:42:02
Ocena: -3(glosow:15)-+
suwak tak ale w miescie na krzyzowkach nie na takiej drodze.w polosce mamy ruch prawostronny,kierowca ma obowiazek trzymac sie prawej krawedzi drogi.lewy sluzy do wyprzedzania.a swoja droga ci wszyscy z lewego pasa niech sie zastanowia jesli mamy wypadek na poczatku korka,co zrobia jak pogotowie bedzie chcialo przejechac.
mineralki1980
2013-08-19 11:51:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
moge sie mylic ale kodeks drogowy jest tak sformulowany zeby Nam ulatwic zycie,nie szkodzic.no ale...
mineralki1980
2013-08-19 10:57:16
Ocena: -3(glosow:5)-+
wyszlo na to samo a nawet gorzej.Czas przejechania korka bedzie gorszy z jazda na suwak tego pana z filmu(zmiana pasa,wpusci czy nie wpusci itp)100 aut na jednym pasie czy 2 razy po 50 aut -zwezka-auta nie wyparuja
brunoganz
2013-08-19 10:22:39
Ocena: -3(glosow:27)-+
Kto z was wymaga kultury i ogłady od kierowców TIR-ów? przecież to najniższy sort ludzki, tępe buraki z ilorazem inteligencji na poziomie jamochłona. Nie potrafią pełnego zdania wypowiedzieć.Te ciężarówki życie im uratowały bo nic innego nie potrafią robić!
DkNG
2013-08-19 10:39:36
Ocena: 4(glosow:8)-+
@djstefan: jakto "buraki z osobówek myślą, że mogą się wszędzie śpieszyć"?? co to ma znaczyć? puknij sie w czoło jełopie - jak jedną furą da sie jechac szybciej niż drugą to po chu ta druga ma tą pierwszą blokować? Powtarzam że droga to nie miejsce do leczenie kompleksów małego przyrodzenia - jak ktoś chce jechac szybciej czy dalej niż Ty to go puść a nie blokujesz bo sam musisz mulić nere z tirze bo ci sie nie chciało ogarnąć innej roboty
Justyna0810
2013-08-19 10:18:49
Ocena: 2(glosow:14)-+
Mógł zadzwonić po policję i dosrali by mu mandat za blokowanie ruchu. Widać jaki kawał drogi jeszcze został a takie zachowanie przy korkach niczego nie załatwia. Myślę że jak co 3 kierowca wpuszczał by przed siebie jedno auto to szybciej by to szło niż zabawa w ostatniego sprawiedliwego tego buraka z TIRa
zbukzbuk
2013-08-19 10:40:01
Ocena: 1(glosow:13)-+
Jesteś tępym wackiem jak ten który kręcił całe zajście... jak wiadomo najbardziej efektownym sposobem rozbijania korka na zwężeniu to właśnie jazda na zamek, tylko do tego trzeba kultury na drodze a nie buraków lecących lewym do końca żeby się tylko wcisnąć. Efekt tego jest jeden lewy pas (w większości buraki) jedzie a prawy ( w większości normalni kierowcy) stoi. Jak by zamek w Twoich spodniach działał jak te na polskich drogach to co chwilę byś miał/a mosznę albo wargi przycięte...
Justyna0810
2013-08-19 12:09:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tępym wackiem jesteś ty skoro nawet nicku nie potrafisz przeczytać. Zobacz tępa gnido jaki kawał drogi jeszcze zostało, więc skąd ta pewność że wszyscy chcieli cisnąć do końca? Może stopniowo chcieli zmieniać pas na prawy? Kierowca TIRa bawi się w ostatniego sprawiedliwego i sam sobie nadał miano króla szos.
zbukzbuk
2013-08-19 13:05:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Potrafię przeczytać, tylko nie wiem jak on ma się do rzeczywistości... a po moim stwierdzasz że jestem wackiem czy wackową? Wiesz dlaczego wiem, że nie chcieli stopniowo zmieniać pasa? Bo to jest w Polsce... U know, taka tendencja. W Niemczech droga nie zwęża się do skrajnego pasa (wiadomo nie zawsze) przy zwężeniu tylko do środka =- coś takiego, i potrafią się wpuszczać nawzajem. U nas to by się chyba na takich zwężeniach pozabijali... więc nie opowiadaj mi pipo że masz rację, bo pewnie mniej km przejechałaś po kraju, niż ja po europie ;)
Justyna0810
2013-08-19 14:28:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ty fiutku lecz kompleksy swojej męskości gdzie indziej, bo to TIRowcy są specjalistami od wyprzedzania na trzeciego gdzie osobówka- nie mająca szans w zderzeniu z TIRem musi zjeżdżać po poboczach. A co by było jakby do kogoś z TWOJEJ rodziny miała przyjechać karetka i nie dotarła by na czas bo ktoś uznał że zablokuje dodatkowo lewy pas skoro prawy też jest zakorkowany bo zachciało mu się uczyć innych jazdy?
DkNG
2013-08-19 10:18:29
Ocena: -2(glosow:18)-+
Nie rozumiem jak kierowca tira wpadł na to że on teraz będzie kierować ruchem... kolejny mały siurek do leczenia na drodze? Do kierowania ruchem jest policja a nie jakiś wujo z tira no żesz kierwa jego mać... A wszyscy Ci którzy tu piszą o jeździe na suwak - niestety nie w tym kraju :/ Tego trzeba nauczyć w szkole potem na kursie a potem na ulicy ale nasz naród nie dojrzał jeszcze do tego...
Mr86Cris
2013-08-19 10:16:28
Ocena: 1(glosow:21)-+
Wiadomo jest to nadużycie przepisów ruchu drogowego ale kierowca tira ma rację bo w osobówkach będa sie wciskać na chama. Dziadostwo to jest to że jak wszyscy stoją normalnie czekając na swoją kolej to inni chcą być lepsi i jada do samego końca, uważają że trzeba ich wpuścić. Korki w mieście to jedyne miejsca gdzie status społeczny lub majatkowy nie ma znaczenia :)
zbukzbuk
2013-08-19 10:49:02
Ocena: 5(glosow:13)-+
vert0 - po to żeby ruch był płynniejszy. Polecam Ci stanąć kiedyś i popatrzeć przez 15min co się d dzieje na zwężeniu, może wtedy zrozumiesz idee blokowania lewego pasa. Za każdym razem jak lewy pas się chce wcisnąć jadąc do końca, auto na prawym musi się na chwilę zatrzymać... gdyby to wszystko było robione wcześniej przed zagęszczeniem w gardle, można by było mówić o płynności jazdy ;>
oley86
2013-08-19 09:12:06
Ocena: 6(glosow:8)-+
Problem polega na tym, że ani to popierać ani karcić... Blokowanie pasa - jest to dziadostwo, bo to NIC nie przyspiesza, jednak z drugiej strony wciskanie się na "wariata" na końcu też nie. Generalnie ludzie zachowują się jak małpy, jeśli 2-3 auta wejdą na zakładkę - kolejne 10 też tak zrobi. Ale potem trafi się jeden czy dwa pajace - i kolejnych 10 którzy podpatrzą. MORAŁ? Postawić radiowóz na końcu. Niech piszą mandaty dla tych co blokują i dla tym co wciskają się na chama - wymuszają... tak po 5 stówek na przetrzeźwienie...
zimnylechh
2013-08-18 23:17:48
Ocena: -1(glosow:25)-+
Brawo dla kierowcy tego tira!! Też bym tak zrobił!! Wszystko przez cwaniaczków, którzy pędzą do samego końca lewym pasem a potem się wierd@l@ją na prawy pas tamując ruch. A tak nikt nie cwaniakuje i się nie wpycha z lewej przez co ruch nabiera płynności i korek się zmniejsza, a nawet zanika. a pomyślcie przeciwnicy takiego postępowania co by było jak by jechała karetka? Alb straż a dwa pasy zablokowane? A tak tir zjeżdża na prawo i wszystko OK. Posty typu "jazda na zamek" to nie w tym kraju, może u Niemców ale nie tu.
jakub1975wawa
2013-08-19 00:59:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
Chamstwa raczej nie wolno leczyć chamstwem zwłaszcza ze jest to ewidentne złamanie przepisów ruchu drogowego
jakub1975wawa
2013-08-19 01:01:33
Ocena: 4(glosow:10)-+
Macie żal do cwaniaczkow zajezdzajcych z lewego pasa to nie wpuszczjcie wiecej niż jednego samochodu wtenczas sposób nauczyciele jazdy na suwak i nie lamiecie przepisów ruchu drogowego
Cobi78
2013-08-19 10:23:27
Ocena: -1(glosow:9)-+
O czym Ty piszesz? Blokowanie pasa zmniejsza korek?
Właśnie o to chodzi by dojechać do samego końca i tam jeden na jednego!
Za grube miliony tworzy się kilku pasmowe drogi ale buraki zablokują co się da i zrobią z tego jeden pas z wielokilometrowym korkiem.
Tępić i karać takich debili!!!
trepek
2013-08-19 12:27:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak karetka jedzie to kierowcy z lewego pasa zjezdzaja w lewo, z prawego w prawo a karetka jedzie srodkiem. Jakos na zachodzie da sie tak jezdzic i jazda na suwak idealnie sie sprawdza. Tylko Polaczki zawsze madrzejsi sa i beda blokowac ruch...
I nikt nie wpychalby sie z lewego pasa jakby kazdy w korku jechal gesiego, jeden za drugim a nie, ze jeden ruszy to drugi za nim ruszy za pare sekund. W zachodnich krajach przy sygnalizacji swietlnej prawie wszystkie auta w danej kolumnie ruszaja w tym samym czasie. A w Polszy? Jeden jedzie, drugi bieg zapina, trzeci radiem sie bawi...
Natasza
2013-08-18 22:54:13
Ocena: 3(glosow:15)-+
Ja nie wiem, że osoby które pozytywnie wypowiadają się o autorze filmu mają same minusy... czy wy już kurcze nie znacie całkowicie zasad ruchu drogowego ? czy wiecie jak się jeździ po za granicami naszego kraju ? Buraki.. bo inaczej nie nazwę Panów z tych dwóch tirów którzy blokują pas ruchu gdzie stwarza się w tym momencie większy korek a jazda na suwak o której mówił autor filmu jest jednym z najbardziej rozładowujących korki systemów ruchu na całym świecie.
diabelek71
2013-08-18 22:54:02
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pawelekszalony21
2013-08-18 21:55:47
Ocena: -4(glosow:22)-+
Ty buraku co to filmowaleś chyba tak jak gosc podemna nie wiesz jak sie jezdzi na suwak bo jezeli by puscili te osobowki to kazdy z nich do konca jedzie a nie odblokowuje baranie i nie mow ze sie znasz na jezdzie bo troche przejezdzilem i wiem a Ty chyba prawko dostales za ziemniaki pojezdzisz to sie nauczysz!!!
jakub1975wawa
2013-08-19 01:03:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jakub1975wawa
2013-08-19 01:08:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
To nie pozwalają mu sie wcisnąć , to zgodne z przepisami
raadzi
2013-08-18 19:18:11
Ocena: 3(glosow:11)-+
w każdej naczepie z tyłu z prawej lub lewej strony jest taka skrzynka a w niej najczęściej czerwony wielki guzik który trzeba wcisnąć lub wyciągnąć więc jak was jakiś tirowiec zagotuje to poprostu to zróbcie, najlepiej działa na skrzyżowaniu w mieście,)
tadeusz.radonski
2013-08-18 19:01:13
Ocena: -5(glosow:27)-+
śmieć który to zamieścił jest zwykłym śmieciem i popaprańcem żeby jechać na suwak to trzeba ogólnie się poruszać jakoś ruchu samochodów nie było widać
Probe100
2013-08-18 18:39:37
Ocena: 4(glosow:58)-+
Nie jestem kierowcą Tira ale bardzo dużo jeżdżę po Polsce i to zachowanie nie jest pozbawione sensu bo naj prawdopodobniej dalej jest zwężenie jezdni i cwaniaki jadą lewym pasem i wciskają się w ostatnim momencie najczęściej widzę to w Gdańsku i Toruniu .
A Ci co piszą te głupie komentarze pewnie po mieście się bujają rowerem lub z buta
sharkopi
2013-08-18 22:10:36
Ocena: -2(glosow:16)-+
Czyli z tego co wynika ci twoi cwaniacy jeżdżą zgodnie z przepisami. Po to jest zwężenie drogi kilometr dalej żeby tam dojechać i tam zjeżdżać na 2 pas. To nie jest cwaniactwo. Cwaniactwo by było gdyby jechali po chodniku. Jeśli mam prawo dojechać szybciej tym drugim pasem to czemu nie mam skorzystać?
tommyproshootspl
2013-08-19 10:15:23
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jestes typowym pajacem, ktory potrafi tylko narzekac. W Warszawie juz pojawiaja sie znaki nakazujace jazdy na suwak. Z czasem swiadomosc kierowcow bedzie wieksza i jazda plynniejsza ale przez takich buraków jak bohater z tira lub takich komentatorów jak Ty, ciezko o progres.
trepek
2013-08-19 12:21:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Polskie przepisy jasno nakazuja aby jechac dwoma pasami az do zwezenia, przy zwezeniu powinna obowiazywac jazda na suwak, czyli raz pojazd z jednego pasa, raz z drugiego. I to jest OPTYMALNE rozwiazanie na rozladowanie korkow. We wszystkich zachodnich krajach obowiazuje jazda na suwak. Pamietam, jak w Krakowie remontowali Rondo Ofiar Katynia i jakie korki sie tworzyly. Oczywiscie byla czesc burakow, co to wciskala sie pasami awaryjnymi ale nigdy nie moglem zrozumiec, czemu na kilometr przed zwezeniem ludzie ustawiali sie na jednym pasie oraz czemu tiry blokowaly droge jak na filmiku wyzej?
TheMaciej
2013-08-19 16:03:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
90% piszących tu komentarze nie ukończyła 18 roku życia...
Czytam już o obowiązku jechania lewym pasem, obowiązku jechania dwoma pasami, obowiązku jechania za przekładkę (lub zasówak o.O)
@trepek jak TIR zablokuje w ten sposób drogę korek idzie (tak z doświadczenia) 25% szybciej, nikt się nie wpycha.
Ale to nie jest najważniejszy aspekt takiej jazdy. Jadąc w ten sposób jedziesz powoli w równym tempie co przekłada się bezpośrednio na znaczne zmniejszenie zużycia paliwa w porównaniu do "żabkowania" w korku "byle by się Warszaffka nie wcisnęła burakolotem".
siedemnascie
2013-08-19 17:16:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
yellow_speed
2013-08-20 17:11:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
goni to sie właśnie twoja matka. zaraz u niej bede
pieknykrzysio
2013-08-18 18:04:22
Ocena: -2(glosow:32)-+
Nie do konca autor filmu ma rację, doświadczenie w takich sytuacjach mowi ze jak kierowcy debile podjada do miejsca powstania zatory to nie beda umieli sprostac, z jednego pasa nie puszcza nikogo z drugiego i vice versa, tak, majac miejsce do nabrania rozpędu beda wykorzystywać gapiostwo ruszajacych z drugiego i tak oto w ten sposob w krajowych warunkach wyjdzie lepiej, patrzac z boku mozna by domniemywać racji autora, jednak przekladajac to na idiotyzm i upór polskich drajwerow kierowca tira powinien dostac medal honorowego użytkownika drog.
jakub1975wawa
2013-08-19 01:07:05
Ocena: 7(glosow:15)-+
Żaden kierowca w tym tira nie jest od nauki zasad ruchu drogowego ani kultury na drodze. Od tego jest Policja coś ci leży na wątrobę dzwon 997. Kierowca ma jezdzicmzgodnie z przepisamimi być przewidywalny dla innych użytkowników dróg
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0