Ukryj komentarze(196)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
deathmind
2013-10-09 10:50:45
Ocena: 65(glosow:155)-+
Bo jak ktoś nie ma prawa jazdy na osobówkę albo ma, ale nigdy za kierownicą nie siedział po egzaminie to g*** wie o realiach jazdy samochodem, więc jeździ jak święta krowa. Ja nigdy nie wpieprzam się rowerem przed sygnalizator jeżeli droga jest wąska. Po drugie jeżeli słyszę lub widzę za sobą karawanę aut to zjeżdżam na pobocze na te kilkanaście sekund żeby ludzie mogli sobie w spokoju przejechać. Niestety takich jak ja na rowerach prawie nie ma, bo większość uważa się za święte krowy. Ja tam wolę żyć niż skończyć pod kołami samochodu :)
CzuowiekBanan
2015-08-01 20:36:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
widze ze polowa idiotow przewinela film i nie widziala jak idiota w 0.18 wyprzedzal...
fuckir_88
2014-07-22 12:52:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Burak to sam jestes. Jak masz scigacza to se mozesz mijac fury z prawej i wpieprzac na sygnalizacji (pod warunkiem ze start masz taki ze nikomu nie przeszkodzisz). Ale jak masz 50cm3 albo rower stój grzecznie w kolejce sam robie dokladnie tak jak koles na filmie jak mi sie ktos wpierdala pod kola i mysli ze bede jechal za nim 20km/h tylko dlatego ze sie zmiescil miedzy samochodami.
henri
2013-10-15 15:57:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Od nowelizacji Kodeksu Drogowego w 2011 roku rowerzysta ma prawo wyprzedzać inne pojazdy z prawej strony.
"Rowerzysta może wyprzedzać wolno jadące samochody także z prawej strony, przepis ten jednak nie znosi innych przepisów dotyczących wyprzedzania, np.: nie wolno wyprzedzać na skrzyżowaniach, trzeba też upewnić się, że będzie można bezpiecznie zakończyć manewr, należy uważać na wysiadających pasażerów. Podczas skręcania w prawo kierowca samochodu, widząc rowerzystę jadącego przy prawej krawędzi jezdni, musi go przepuścić, zanim wykona manewr."
arkadiusz3011
2013-10-14 15:52:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale żeby od razu się szarpać... Sam jestem kierowcą, na rowerze też kilkaset kilometrów robie rocznie, ale takiej sutuacji jeszcze nie widziałem... Widocznie zakompleksiomy koleś z Peugeota chciał pokazać przed "laską " z którą jechał jaki on jest twardy he hehe...
rycerz-nadziei
2013-10-13 19:52:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
cama
2013-10-12 19:55:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Proponuje wszystkich rowerzystow w Polsce po prostu wystrzelac... A calkiem serio - sama jezdze na rowerze i jakie to szczescie, ze tu gdzie mieszkam nikt nie wyzywa rowerzystow od kut**asow i nie spycha na pobocze. Jakie to szczescie, ze kultura na drodze obowiazuje tu OBIE strony...
bubatraker96
2013-10-11 20:46:49
Ocena: 4(glosow:12)-+
jeżdżę ciężarówką i jak mi rowerzysta wyjedzie przedemnie to muszę czekać aż inni przejadą i wtedy mogę dopiero wyprzedzić go ale zazwyczaj na następnym skrzyżowaniu świeci się już czerwone więc muszę stanąć a on znów mnie wyprzedza więc później się tłukę za rowerzystą przez pół miasta a jak dojadę do krawężnika żeby mnie nie wyprzedzili to zjeżdża taki na chodnik przejeżdża przez przejście dla pieszych na czerwonym i znów wjeżdża na pas i znów mnie blokuje więc niejednokrotnie miałem ochotę żeby wyjść i przypierniczyć takiemu rowerzyście
henri
2013-10-15 15:58:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Od nowelizacji Kodeksu Drogowego w 2011 roku rowerzysta ma prawo wyprzedzać inne pojazdy z prawej strony.
"Rowerzysta może wyprzedzać wolno jadące samochody także z prawej strony, przepis ten jednak nie znosi innych przepisów dotyczących wyprzedzania, np.: nie wolno wyprzedzać na skrzyżowaniach, trzeba też upewnić się, że będzie można bezpiecznie zakończyć manewr, należy uważać na wysiadających pasażerów. Podczas skręcania w prawo kierowca samochodu, widząc rowerzystę jadącego przy prawej krawędzi jezdni, musi go przepuścić, zanim wykona manewr."
martenka28
2013-10-11 14:37:34
Ocena: 0(glosow:12)-+
TY ZNAWCA KTÓRY KODEKS DROGOWY POZWALA WYPRZEDZAC Z PRAWEJ STRONY STOJĄCE POJAZDY PRZED SYGNALIZATOREM NIE MÓWIĄC O MANEWROWANIU MIĘDZY NIMI. CO BY BYŁO JAK KIEROWCA PEUGOTA CHCIAŁ BY SKRĘCIC W PRAWO CZEMU NIE WIDAC CAŁEGO FILMIKU PRZYPUSZCZAM ZE TAKIE ZACHOWANIE ROWERZYSTY BYŁO JUZ NA WCZEŚNIEJSZYCH ŚWIATŁACH STĄD TAKA AGRESJA DLA MNIE TU BURAKIEM JEST ROWERZYSTA A NAWET CZUBKIEM ZE WRZUCIŁ TEN FILMIK
RPGRider7
2013-10-11 11:11:21
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ci którzą sądzą, że była to wina rowerzysty to kompletni idioci!! Oczywiste jest, że rowerzysta jechał zgodnie z przepisami. Gdy nie ma wyznaczonej ścieżki rowerowej ma obowiązek jechać ulicą, trzymając się oczywiście jak najbliżej prawej strony. Chodnik służy wyłącznie dla pieszych. Kierowca samochodu zachowywał się karygodnie, nie zachowując w trakcie wyprzedzania odległości conajmniej 1 metra.
nocnydemon
2013-10-10 22:52:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
zapraszam do Londynu !!!!!! czlowieku zesrasz sie w gacie w centrum..tysiace ludzi na rowerze rzeba miec oczy w kolo glowy..a na swiatlach takie zachowanie to norma buraku!! zjedli by Cie jak bys tak postapil jak ten z Peugeota!!
mineralki1980
2013-10-11 23:23:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
a w londynie to czasem nie ma sciezek rowerowych?byles tam burzuju z miasta:)
Arthum
2013-10-10 22:49:08
Ocena: 1(glosow:9)-+
Rowerzysta tutaj jechał całkowicie zgodnie z przepisami, nawet ten manewr przy światłach, zapoznajcie się z kodeksem ruchu drogowego ZANIM napiszecie tutaj komentarz. Co do komentarza o ruchu kierownicą w 0:56 utrzymaj kierownicę prosto jak tuż obok Ciebie przejedzie samochód i prawie lusterkiem walnie w rękę, życzę powodzenia. Kierowca samochodu zachował się karygodnie wyprzedzając na podwójnej ciągłej i nie zachowując bezpiecznej odległości(min 1 metr) od rowerzysty, stwarzając zagrożenie na skrzyżowaniu ostro hamując i parkując na chodniku. Myślenie nie boli.
cama
2013-10-12 20:01:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ty - buraku w samochodzie, obejrzales dokladnie ten material??? Koles przejechal obok chlopaka na grubosc lakieru, ewidentnie zrobil to z premedytacja, naprzeciw jechalo kilka innych aut a baranowi nie chcialo sie czekac!!! I to chamskie hamowanie zaraz za skrzyzowaniem!!! Do twojej wiadomosci - my rowerzysci jestesmy na drodze PELNOPRAWNYMI JEJ UZYTKOWNIKAMI !!!
Antycyponek
2013-10-15 01:29:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
diabelek71
2013-10-10 22:18:58
Ocena: -10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Chawadapa1
2013-10-10 20:32:35
Ocena: 2(glosow:10)-+
Generalnie rowerzysta BURAK, co mu dało ominięcie na światłach tego auta, po co się wpycha, drogi mamy jakie mamy, rowerzystę ciężko wyprzedzić, a ten hyc na światłach i znowu takiego wyprzedzaj, i tak po 5-8 razy w mieście...
upsidedown81
2013-10-10 19:58:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Obiektywnie patrząc rowerzysta nie powinien go wyprzedzać na światłach... droga to nie poligon ani stadion aby udowodnić innym, że jest się lepszym
wujekalfret
2013-10-10 19:41:03
Ocena: -4(glosow:6)-+
SORY PAŃSTWO ! TEN KOLEŚ JAKBY MI TAK POWIEDZIAŁ TO BY W CZAPE DOSTAŁ ... DOPIEPRZA SIE ŻE ROWER POWINIEN METR OD AUTA BYĆ? O.17
hiroszima90
2013-10-10 18:22:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
Według mnie to po prostu brakuję specjalnych dróg po poboczu dla rowerzystów. Nie byłoby problemu. Dlaczego w Niemczech tak jest, a u nas nie może? Proste. Bo to Polska...
hakkar100
2013-10-10 17:47:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
kierowcy osobówek (którzy jeździli wyłącznie tymi pojazdami) narzekają praktycznie na wszystkich rowerzyści motocykle tiry i to sa prawdziwe święte krowy którym wszystko wolno ja akurat śmigam motocyklem i w mieście widać kto jest taka mendą jak ten gość od samochodu a kto porusza sie np rowerem i motocyklem oprócz osobówki
zachod
2013-10-10 17:27:54
Ocena: -7(glosow:7)-+
Jak się wam pajace rowerowi nie podoba tutaj to jedźcie do tych niemiec, danii, holandii. TYLKO PAMIĘTAJCIE, że tam rządzi lewica, spójrzcie się krzywo na GEJA albo DZIKIEGO ISLAMISTE to będziecie mieć NIEMIŁE KONSEKWENCJE i jeszcze Z PODKULONYM OGONEM WRÓCICIE do Polski.
CzuowiekBanan
2015-08-01 20:31:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
koles na rowerze mogl mu wjechac w tyl by sie pedal nauczyl jezdzic
krzysztof212
2013-10-10 17:16:59
Ocena: 2(glosow:10)-+
kolego możne się zamienisz z tym rowerzystą co skoro mówisz że ten rowerzysta to wiocha
powiem ci tylko tyle to kierowca jest palant bo spycha go z drogi sam jeżdżę rowerem i znam to
bodziokiller
2013-10-10 16:18:54
Ocena: -5(glosow:17)-+
burakiem to ty jestes ze to wrzucasz... bo wieksza wioche wy robicie na tych rowerkach.
C2ShadowMan
2013-10-10 12:32:31
Ocena: 10(glosow:16)-+
WIDZĘ ŻE WSZYSCY PRZEWINELI DO MOMENTU ŚWIATEŁ. OBEJRZYJCIE OD POCZĄTKU. FACET WYPRZEDZAŁ ROWERZYSTĘ W NIEPRZEPISOWY SPOSÓB. PRAWIE ZGARNĄŁ GO LUSTERKIEM. OBURZONY ROWERZYSTA DOPADŁ GO NA ŚWIATŁACH I CHCIAŁ MU DAĆ NAUCZKĘ.
mineralki1980
2013-10-10 21:29:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
taa,kierowca peugota musial zachowac 1m odstepu,w druga strone to nie dziala niestety(dziwny przepis,jeden z komentujacych tutaj mnie uswiadomil ze tak jest)rowerzysta gdyby jezdzil tez autem to zrozumialby co kierowca auta czuje w takiej sytuacji.pol biedy jak ominie nas motocykl na styku lusterka.pozniej nie trzeba go wyprzedzac zgodnie z przepisami ,wlokac sie jak za rowerzysta 15km na godzine i niewiadomo jak dlugo(uczucie ulgi i szczescia jak sie wyprzedzi ),byc moze do nastepnych swiatel:)
mineralki1980
2013-10-10 21:41:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
no i rowerzyscie malo braklo zeby jechal srodkiem drogi,brak wyobrazni z jednej jak i drugiej strony.
pigbull
2013-10-10 09:32:50
Ocena: -3(glosow:13)-+
mirga jezeli to ty jestes tym rowerzysta to penis ci w nere łajzo,czemu nie czekasz jak kazdy tylko wymijasz poboczem/chodnikiem i zajezdzasz stojac potem na swiatlach?? utrudniasz ruch a na to jestparagraf w kodeksie,jestem rowerzysta i nienawidze takich wiesniakow jak ty bo psuja dobre imie wszystkim pozadnie jezdzacym,ty mozesz jezdzic co najwyzej swoim stolcem po muszli klozetowej buraku spedalowany
mirga
2013-10-10 10:29:42
Ocena: 13(glosow:15)-+
Ja ten filmik wrzuciłem na wiochę, nie jestem jego autorem. Rowerem nie jeżdżę, jeżdżę autem i mimo wszystko nie sprawia mi problemu wyminięcie rowerzysty nawet jeśli muszę kilka metrów się za nim powlec. Mam świadomość tego, że jeśli będę się zachowywał jak burak to mogę komuś krzywdę wyrządzić. Mam pod nogą prawie 1.5 tony blachy i wiem że w starciu z rowerzystą on nie ma żadnych szans. A droga należy nie tylko do mnie. Tyle w temacie
mirga
2013-10-10 07:38:11
Ocena: 5(glosow:17)-+
Czytam komenty i powiem tak- zero kultury na drodze. Kierowcy aut często uważają się za święte krowy. W czym problem żeby bezpiecznie wyprzedzić rowerzystę na filmiku? Jeżdżę sporo autem i 5 minut mnie nie zbawi. Chyba że ktoś nie potrafi wyprzedzić... No ale wiadomo jak u nas ze szkoleniem kierowców- później przenosi się to na ulicę
marazzzz
2013-10-10 06:30:57
Ocena: -4(glosow:12)-+
Narobili przywilejów rowerzystom i takie są skutki. Szlag mnie trafia jak światła są krótkie, a cymbał stanie na szpicy i zanim nadusi na pedał to już żółte się zapala, albo jak na wąskich uliczkach wciska się po lewej na styk tak że prawie lusterko od pasażera upier...oli. "Najlepsi" to potrafią wpier...ić się nawet na 3 pasmowe rondo.
marcind5891
2013-10-09 23:56:41
Ocena: 2(glosow:20)-+
rowerzysta pajac, po co się wpychał przed sygnalizator skoro i tak zaraz byłby wyprzedzony. Kolejny bezmózg na rowerze...
kinio322
2013-10-09 21:07:53
Ocena: 3(glosow:11)-+
obydwaj to buraki 1 przy wyprzedzaniu zajechał drogę 2 który w zamian za to zajechał na światłach drogę temu 1. Tak rowerzysta ma prawo do wyprzedzania od prawej strony jednak na wąskiej drodze powinien sobie to darować ponieważ blokuje w ten sposób pojazdy za sobą. Każdy manewr na drodze jest obarczony ryzykiem. Rowerzyści pomyślcie niekiedy nie warto ryzykować własnego życia drogi mamy za wąskie aby można było bezpiecznie wyprzedzać, przecież samochód to bardzo często 1,5 tony to wystarczy na połamanie wszystkich kości. Cóż wam przyjdzie z poczucia racji na wózku?
zajcew26
2013-10-09 20:53:23
Ocena: 5(glosow:13)-+
A to wszystko jest przez to, że tym ku * rwom z sejmu szkoda pieniedzy na rozbudowe scieżek rowerowych. Drogi są dla samochodów a dla rowerów powinny być chodniki, ale zaraz piesi się skarżą, że strach. Więc finałem tego są przepisy, które nakazują posiadaczom aut robić miejsce dla rowerów. W finale, rząd kosztów nie ponosi, piesi są zadowoleni, rowrzysci wymagają a kierowcy płacą mandaty, denerwują się i ponoszą odpowiedzialność.
Mario456xx
2013-10-09 20:30:20
Ocena: 4(glosow:18)-+
Mam takie pytanko do Pana na rowerku. PO CO SIĘ WPIERDOLIŁEŚ PRZED SAMOCHÓD NA SKRZYŻOWANIU? Bałeś się że będziesz musiał się za nim wlec i nie będziesz mógł go wyprzedzić? Często szlag mnie trafia jeżdżąc po mieście, gdzie co 500m, za każdym skrzyżowaniem muszę kombinować jak wyprzedzić tego samego rowerzystę, albo jechać za nim 30km/h. Tacy jak ten rowerzysta powodują jeszcze większe korki.
Bluznierca
2013-10-09 20:25:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
Pewnie kierowca peugeota z Radomia jest...
Hugo_Mineta
2013-10-09 20:21:45
Ocena: -2(glosow:20)-+
No cóż ,typowe zakompleksione polactwo.Mówię o śmieciu z pezota.
kubagarbacz
2013-10-09 20:16:59
Ocena: 2(glosow:8)-+
buractwo ze stolicy...... wszędzie
Coldzio
2013-10-09 20:15:51
Ocena: -2(glosow:8)-+
zaraz bedzie jaki to ja zly i niedobry jestem...ale prawda jest taka ze wiekszosc rowerzystow traktuje siebie samych jak pojazdy uprzywilejowane. przejezdzaja na czerwonym, wpychaja sie jak chca...
Jestem zdania ze powinni miec zdane PRAWO JAZDY KATEGORII "0" (do wprowadzenia odpowiednia ustawa, dla rowerzystow i skuterow)
co wiecej... obowiazkowe badania psychotechniczne dla WSZYSTKICH KIEROWCOW (zarowno samochodow jak i rowerow motocykli i skuterow; takie same psychotesty zdaja kierowcy zawodowi tj: autobusy, taksowki, ciezarowki; mozliwosc wykonania-raz na rok co ograniczy przek
Coldzio
2013-10-09 20:20:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
..przekrety; do wieku 50 lat psychotesty co 5 lat 50-60 co 30 miesiecy po 60 raz w roku)
nastepnie wprowadzil bym obowiazkowe OC i NNW dla wszystkich rowerzystow (potraci taki pieszego i spieprza bo rowerem szybciej)...ahh...i obowiazkowa rejestracja roweru z tym ze tablica przypisana do wlasciciela a nie konkretnego roweru.
Ponadto wprowadzil bym zakaz wpychania sie... masz metr wolnego miejsca ...wtedy mozesz wyprzedzic stojace np na swiatlach samochody)
Umowmy sie...rowerzysci nie znaja przepisow ruchu drogowego, a jezeli nawet znaja jako kierowcy samochodow, to bedac rowerzystami
matty1000
2013-10-09 19:31:59
Ocena: -3(glosow:25)-+
jeśli rowerzyści i kierowcy mają być równi na drodze, to OC dla rowerów jest jedynym wyjściem. ja nie po to płacę OC, przegląd, naprawy, paliwo, żeby jeżdzić 10km/h za bałwanem na rowerze, który ma wszystkich w d*pie. chcecie być równi?? płaćcie OC ćwoki!!! albo za robote sie wezcie, a nie udajecie prozdrowotnych, proekologicznych czy innych pedałów!!
dirlewanger
2013-10-09 19:28:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
dirlewanger
2013-10-09 19:01:50
Ocena: 4(glosow:16)-+
Trzeba być kompletnym idiotą, żeby próbować zgnieść człowieka na rowerze. Jesteś winny innym rowerzystom, żeby mu się dobrać do dupy.
1. Daj koledze strzelić sobie tubę w ryj.
2. Znajdź kolege "świadka" który akurat przechodził i wszystko widzial.
3. Rozwal w rowerze to co chcesz wymienić.
4. Zgłoś na policję i udaj się na obdukcję.
5. Znajdź adwokata który wyśle panu tzw. list ugodowy: straty w mieniu + szkody moralne + pogwałcenie nietykalności osobistej + uszkodzenie ciała powyżej dni 7 + rachunki za leczenie + zwolnienie lekarskie. Razem do zapłaty dajmy na to.. 10000zł.
Justyna0810
2013-10-10 17:54:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
No nie zesraj się z tymi 10000 zł....
dirlewanger
2013-10-10 20:46:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gdybym sam nie doprowadzil raz takiego gnoja do tego ze kleczal mi przed drzwiami płakał i prosił o litość, to bym się nie wypowiadał Justynko:>
Justyna0810
2013-10-27 16:29:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak a potem wyszli sąsiedzi i zaczęli klaskać. Człowieku to nie jest USA tylko Polska, tu ciężko zasiłek a ty chcesz z powodu pierdoły kosmiczne pieniądze. Nie opowiadaj historyjek ani bzdur
chudy007kkkkk
2013-10-09 19:00:10
Ocena: 3(glosow:11)-+
Z tego co tu poczytałem komentarzy, to stwierdzam; że co niektórzy to powinni się nieźle ogarnąć.
Nie chce tu zachwalać zachodu i pisać że tam ludzie są kulturalni na drodze, bo u nas też to występuje. Ale na tym filmiku widać że bliżej kierowcy auta do ruskich; rowerzysta miał prawo w taki sposób się zachować na światłach, poza wyprzedzeniem z prawej strony.
Dlatego to auto i kierowca powinni oberwać, a Ci którzy mają problemy z emocjami niech siedzą w domu, debili już wielu widziałem na drodze.
tomekkacz74
2013-10-09 19:59:24
Ocena: -2(glosow:8)-+
doslownie,nasz kraj to jeszcze sredniowiecze w kulturze na drodze,widac to po komentarzach potepiajacych rowerzyste,w kazdym cywilizowanym kraju rowerzysta jest swiety,nie powieksza korkow bo nie siedzi w aucie i nie zatruwa spalinami,w krajach zachodnich jest specjalne miejsce dla rowerow tuz przed swiatlami,uk zielony pas,te wszystkie ostatnie komentarze sa zalosne i swiadcza jaka u nas ciemna masa porusza sie autami po drogach...
hexhex
2013-10-10 21:03:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zgadzam się,że wielu tutaj powinno się ogarnąć. Rowerzysta postąpił w pełni zgodnie z przepisami i proszę nie narzekać,że polskie przepisy są głupie,bo w większości Europy w tej kwestii są właśnie takie. Jedynym burakiem jest kierowca samochodu,mam nadzieję,że solidnie beknie za odstawianie takiej szopki.
PyTian14oN
2013-10-09 18:58:30
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kierowca zachował się jak prostak już przy wyprzedzaniu rowerzysty przed skrzyżowaniem prawie go lusterkiem zahaczył . Jedynie co można zarzucić rowerzyście to że podjechał pod sygnalizator lecz jeśli koleś np stał na światłach za nim to gdy na skrzyżowaniu podczas wyprzedzania też bym to samo zrobił ,rowerzysta jechał prawidłowo czyli trzymał się prawego pobocza wiec jeśli kierowca zahaczył bym na skrzyżowaniu tego rowerzystę wina była by po stronie kierowcy
dirlewanger
2013-10-09 19:24:54
Ocena: 4(glosow:10)-+
Domyślam się, że sam dostawałeś kablem w ciemiączko od papy.
Zaytsev9
2013-10-09 18:39:03
Ocena: 5(glosow:11)-+
a po drugie jak to napisał nie jaki deathmind - "zjeżdżać na chwilę żeby auta przejechały" :/ człowieku to jak ja robie 100 km w ok 3/4 godz to gdybym tak zjeżdżał to bym te 100 km zrobił w 8 godzin :/ ! a po2 to widac ze tym rowerem nie jechał jakis amator który jedzie 20 km/h więc czego wy chcecie !
Zaytsev9
2013-10-09 18:36:35
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ci co wyzywają rowerzystów wsiedli by pewnie na rower to by nie wiedzieli jak się jeździ po szosie i przeżucili się na MTB ale jak wiadomo na takie przejażdżki tez trzeba dojechać i to szosą :/ więc rzucili by rower w piz... gdybyście chcieli cwaniaczki wiedzieć to rowerem po chodniku nie można jeździć kon..ny :D a kierowca ma min 1 metr jechac od rowerzysty... pozdr dla kolarzy :D
zachod
2013-10-10 17:25:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
po jaki ch*j mają się przesiadać na składaki jak mają samochody ? Cywilizowani ludzie jeżdżą samochodami, a wy zatrzymaliście się w latach 80 i jeszcze dajecie się zmanipulować lewackiej PSEUDOEKOLOGICZNEJ unii europejskiej żeby jeździć składakami, oni chcą żebyście wy jeździli składakami, a sami latają wygodnymi samolotami i jeżdżą luksusowymi drogimi furami.
neurotyczny_jan
2013-10-09 18:30:01
Ocena: 2(glosow:10)-+
ja tu widzę dwóch debili. nr1 na rowerze za wjechanie przed auto. ja dużo jeżdżę i rowerem i autem i znam sprawę z obu stron dlatego nie robię tak jak ten rowerzysta. nr2 to kierowca za żywiołową reakcje. przesadził i to na tyle aby oberwać w papę.
neurotyczny_jan
2013-10-09 22:58:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
@NOIMASZ ja dzielę się swoimi doświadczeniami zdobytymi z obu stron barykady i wiem jak to wygląda zza kierownicy, dlatego nie robię jak ten rowerzysta. po twoim komentarzu stwierdzam, że ty nigdy nie siedziałeś za kierownicą samochodu w ruchu (nie mam na myśli gier komputeromych).
gothu123
2013-10-09 18:08:39
Ocena: -4(glosow:18)-+
boże burak z peugeota burakiem to on jest z tego względu ze nie zaczekał na psy bo rowerzysta( pajac w getrach) miałby przesrane wymijanie z lewej na sygnalizatorze + zasady dla kierowców są takie same nie zależnie od tego czym jada.
Słowo dla buraka na siodełko masz farta ze nie trafiłeś na jakiegoś młodszego gościa bo cały byś stamtąd wyszedł a kamerka nie była by po twojej stronie
CzuowiekBanan
2015-08-01 20:26:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Przemoc666
2013-10-09 17:50:52
Ocena: 1(glosow:19)-+
Ludzie to debile. W Polsce 90% kierowców to jeszcze większe debile, na dodatek nie znających swoich (oraz innych) praw i obowiązków na drodze. Gość w tym aucie wykazał tylko 2 rzeczy: 1) jest debilem; 2) swoją rejestrację. Jako rowerzysta chciałbym zaapelować aby kut@sowi podpisać się na masce i "ukraść" powietrze z kół.
winniczekgogogo
2013-10-09 17:49:17
Ocena: 0(glosow:14)-+
BRAK KULTURY POLSKICH KIEROWCOW I TYLE !!!!! WYSTARCZY JECHAC NA ZACHOD I SIE PRZYJZEC A NIE STRUGACIE BIZNESMYNÓW :):):) WARSZAWSKIE SŁOIKI I RESZTA POLSKIEGO SWIATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! Rowerzysta i oplaty OC Chyba Was pogieło totalnie !!! Przeciez tez mozecie nie placic OC i rowerkiem sobie smigac !!! No ale jak sie dupska nie chce ruszyc to nie moja wina !!!!! Samo zdrowie a ile korzysci !!! Wy zatruwacie tymi swoimi samochodami powietrze !!!! Smierdziele !!!
soulraver1984
2013-10-09 17:44:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
We wszystkich cywilizowanych krajach jest prawie wszędzie ścieżka rowerowa , która biegnie równolegle z jezdnią , ale jest całkowicie od niej odłączona. Jeżdżą po nich rowerzyści , małe dzieci i starsi ludzie i nie ma jakiejkolwiek możliwości na kolizje z rowerzystą , nawet mają własne sygnalizatory na skrzyżowanich. W Polsce w życiu nie puściłbym dziecka rowerem po mieście.
marinpln
2013-10-09 17:13:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
1 Rowerzysta to uczestnik ruchu wiemy to raczej już z kartą motorowerową.
2Może ma prawo jazdy
3Rower to kolega kierowca(być może z prawem jazdy) widział raczej z daleka tylko że gdyby zamiast roweru jechał tam TIR to by się nie pchał na 3 ego.
4dno i wodorosty
lukasz_wd
2013-10-09 16:58:05
Ocena: -1(glosow:11)-+
Ok kierowca przesadził, ale jest też druga strona medalu. Skoro ja jako kierowca musze mieć ubezpieczenie OC zeby jeździć po drogach publicznych za moje mieniąze z paliwa itp robią ( byle jak ale robią) drogi to jakim prawem użytkownicy rowerów mają miec lepiej, Won na ścieżki rowerowe a nie wpieprzacie sie tam gdzie mozecie zginąć i to jeszcze z własnej winy...
dirlewanger
2013-10-10 21:27:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie, w Szwecji gdyby sąsiedzi się dowiedzieli, że próbował rozjechać człowieka, najlepszym wyjściem byłaby przeprowadzka, bo nikt tego już nie zapomni i ręki mu nie poda.
dzieci_proboszcza
2013-10-09 16:42:11
Ocena: 3(glosow:9)-+
Pewnie mu ta panienka co tam ja wozi dupska nie dala to i na cisnieniu ciec.
Paindemonium
2013-10-09 16:26:54
Ocena: 2(glosow:8)-+
Krótko i zwięxle bym temu burakowi odpowiedział by się pie....ł a jak mu się coś nie spodoba i spróbuje się z rekami na mnie rzucić, to wszystko jest nagrane. Sam jeździ jak świania po korycie i jeszcze ma pretensje do innych. Tak, powinni mu ku...a ludzie ustępować jak jasnie wielmożny burok jedzie.
gizmos1991
2013-10-09 16:19:56
Ocena: 5(glosow:13)-+
Jak czytam to, to aż widać, że przewija się buractwo z brakiem znajomości przepisów.. ROWERZYSTA MA PRAWO WJECHAĆ przed samochód do tzw śluzy.. A kierowcy MUSZĄ sięprzyzwyczaić do tego, że coraz więcej rowerzystów jest i MAJĄ TAKIE SAME PRAWA !!!!! Sam jestem zarówno kierowcą jak i rowerzystą i takie nagranie szybko przedstawiłbym służbom odpowiednim ;) kierowca myśli, że ma samochód to ma wszystko? Rowerzysta to też uczestnik drogi!
Antykleryk
2013-10-09 16:17:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja tam zawsze nie wyprzedzam na czerwonym. Niczego nie przyspieszę a samochód zawsze ma problem z wyprzedzeniem. No chyba, że motocyklem to jak najbardziej.
krzysiekpli
2013-10-09 15:26:35
Ocena: 2(glosow:12)-+
Rowerzysta - minus. No jasne wjedź pan jako pierwszy, przecież ze świateł też się pierwszy zbierzesz i po co 5 aut ma przejechać na zielonym jak za tobą mogą sobie spokojnie tylko trzy przejechać a reszta sobie poczeka może znowu jakiś fajny rowerzysta wjedzie na czoło peletonu i zmusi wszystkich do przejechania skrzyżowania parę razy wolniej. No tak naprawdę jest sprawniej i lepiej rowerzysto myślący.
Makuszek
2013-10-09 15:14:01
Ocena: 3(glosow:21)-+
Do tych, którzy mają problem z wyprzedzaniem rowerzystów mam radę, chodźcie pieszo. Jeżdżę zarówno rowerem jak i autem. Na tej drodze dobry kierowca, każdym samochodem zmieści się z rowerzystą bez żadnego problemu. Problem mają ludzie, którzy nie powinni mieć prawa jazdy i potrzebują miejsca tyle co ciężarówka. Po za tym rowerzysta jest takim samym uczestnikiem drogi jak każdy inny. A że jest wolniejszy? U wielu osób też mózg wolniej pracuje, a może pisać komentarze :) A Ci co piszą o wyprzedzaniu z prawej strony niech poczytają kodeks drogowy i opis sytuacji widocznej na zdjęciu. Miłego dnia
xyz1000
2013-10-09 15:07:35
Ocena: 4(glosow:10)-+
Gosc z peugeota moze troszke przesadził ale nie dziwie mu sie, ze sie wkurzył. zarowno rowerzysci jak i piesi traktowani sa na polskich drogach jak swiete krowy. Zreszta jeden z policjantow w progranie ''stop drogowka'' czy czyms w ten desen uzył dokladnie takiego saego okreslenia. uwazam ze przepisy na troszeczke zbyt duzo pozwalaja rowerzystom i pieszym. No ale coz. Mieszkamy w polsce. O sprawiedliwosci i racjonalnym mysleniu rzadzacych mozna pomarzyc. Lepiej obmyslic gdzie by tu jeszcze fotoradar wcisnac
przemek33333
2013-10-09 14:26:58
Ocena: -1(glosow:13)-+
ALE BURAK TEN W AUCIE
milypiast93
2013-10-09 14:23:06
Ocena: 6(glosow:24)-+
rowerzysta też burak, wyprzedza z prawej strony stwarzając zagrożenie a później wstawia do internetu filmik bo sie gość zdenerwował
JDredd
2013-10-09 14:02:46
Ocena: 7(glosow:13)-+
Nie dziwię się gościowi. Sam sie wkurzam jak mi baran na rowerze ciągle staje z przodu i za każdymi światłami trzeba go mijać. Ja jestem akurat niespotykanie spokojny człowiek, to nie robię takich akcji, tylko wyzywam barana se pod nosem, ale ten tutaj nie miał tyle zimnej krwi i dobrze - nie wszyscy muszą baranów tolerować. Znaczy w sumie teraz muszą, bo barany ustanowiły takie prawo dla baranów na rowerach. Wiocha tutaj jest, ale nie dla pana w samochodzie tylko dla barana na rowerze, tamtemu po prostu puściły nerwy i tyle. Dziwi Cię to? Mnie nie.
Pozdro!
JD
twpk
2013-10-09 13:47:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kodeksu Drogowego w 2011 roku rowerzysta ma prawo wyprzedzać inne pojazdy z prawej strony.
Do 2011 roku kierujący rowerem nie mogli legalnie wyprzedzać stojących i wolno jadących samochodów w korku. Obecnie jest to legalne. Pamiętajmy jednak, że i w tym przypadku obowiązują nas pewne ograniczenia.
Wyprzedzać innych pojazdów nie wolno:
na skrzyżowaniach
na przejściach dla pieszych/rowerów
po prawej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w prawo
po lewej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w lewo
Prawo o Ruchu Drogowym
Art. 24
6. Kierującemu pojazdem wyprzedza
wirus0666
2013-10-09 13:38:50
Ocena: 5(glosow:9)-+
Kierowca i rowerzysta byli siebie warci. Rowerzysta przyhamował kierowcę przed skrzyżowaniem, kierowca zaburaczył za skrzyżowaniem. Wiocha dla rowerzysty, bo to nagminne. Ładują się na skrzyżowanie i spowalniają przejazd przez nie wszystkim pozostałym uczestnikom ruchu. Są sytuacje, gdzie nie da się inaczej - bo nie ma sensu stać w korku z dwuśladami - ale tu miałby przed sobą tylko jeden samochód!
el.palacio
2013-10-09 13:36:04
Ocena: -1(glosow:15)-+
Prawda stara jak świat . Bo chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa nigdy . Przykład pan z Peugota. Burak ze wsi i tyle !!!
PiterX
2013-10-09 13:06:28
Ocena: 2(glosow:16)-+
Po pierwsze na drodze której jechali były 2 pasy na której mógł bez problemu go wyprzedzić, ale typ z Peugota ma widać jakąś manie wielkości i musiał pokazać że byle rowerzysta nie ma prawa go wyprzedzić. Koleś będzie miał spory problem bo może Kolarz może mu bez problemu wytoczyć proces i tak się skończy jego kozaczenie na drodze. Osobiście jestem kierowcą samochodu i kolarzem (amatorsko uprawiam MTB) i jadąc samochodem jakoś nie sprawia mi dużego problemu wyminięcie rowerzysty, ba nawet jak rowerzysta chce włączyć się do ruchu to go przepuszczam żeby mógł bezpiecznie wjechać na jezdnie.
krzysiekpli
2013-10-09 15:28:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
wytoczyć proces?? ile procesów wytoczyłeś?? jak coś będziesz na ten temat wiedział to wtedy się odzywaj
PiterX
2013-10-09 16:27:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widać na filmie było że kopnął mu rower, gdyby coś się z nim stało to osobiście niezależnie jak wyglądają procedury wytoczenia procesu to bym to zrobił (i tak, pojęcia nie mam jak to wygląda bo nigdy tego nie robiłem) i typ by musiał pokryć koszty jego naprawy (niestety za głupotę trzeba płacić). A Ty rozumiem wytoczyłeś tyle procesów że wiesz że nie ma to sensu ?
krzysio139
2013-10-09 12:03:45
Ocena: 1(glosow:13)-+
Popatrzcie najpierw co zrobił ten kierowca jak go wyprzedzał. Prawie go potrącił więc nie dziwie mu się ze na swiatlach wjechal przed niego. I nie zrobil nic niezgodnego z przepiasami, to nie byl manewr wyprzedzania bo samochod stal.
stingi
2013-10-09 11:55:34
Ocena: 2(glosow:18)-+
Tacy rowerzyści stają się plagą. Powinien trzymać się prawej krawędzi drogi, a jedzie środkiem pasa i z nieskrywaną satysfakcją utrudnia wyprzedzanie kierowcom. Kiedy pojawi się korek lub światła, to nagle okazuje się, że potrafi poruszać się blisko krawędzi drogi i wszystkich wyprzedza. Sam jeżdżę rekreacyjnie rowerem, staram się unikać zatłoczonych dróg, ale jęsli muszę poruszać się na drodze razem z samochodami, to staram się ułatwić im wyprzedzanie.
kermitzaba87
2013-10-09 11:33:56
Ocena: 7(glosow:19)-+
Bez przesady, minąć roweru nie potraficie? I co z tego, że na światłach znowu był pierwszy? Motocyklistów to puszczacie ale rowerzysta już jest ten gorszy... Zgłosiłbym ten incydent na policję i wytoczył proces.
krzysiekpli
2013-10-09 15:32:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
właśnie moto puszczamy bo nie spowalniają ruchu na skrzyżowaniu
felek84
2013-10-09 11:32:31
Ocena: -1(glosow:17)-+
heheh to ładnie, nie rozumiem kometnów niektórych osób, bo rowerzysta nawet jak by objechał dwa razy samochód do okoła to pan kierowca nie powinien tak się zachowywać, jak ja bym był rowerzystą to sprzedał bym mu jeszcze wiosennego liścia i dopiero wrzucił to do sieci :D
tytus_de_zoo_1973
2013-10-09 11:10:52
Ocena: 3(glosow:29)-+
Kierowca Peugeota to burak, ale rowerzysta powinien się ustawić na światłach za samochodem, a nie wyprzedzać (omijać) go z prawej strony.
Film powinien mieć tytuł DWA buraki
robolov
2013-10-09 10:55:17
Ocena: 2(glosow:18)-+
jak dla mnie to obaj to zwykłe buraki... rowerzysta faktycznie idiotycznie robi, że na światłach wyprzedza po prawej wszystkich tych co za chwilę będą musieli znowu wyprzedzać jego, a każde wyprzedzanie rowerzysty to zwiększone ryzyko niebezpieczeństwa.. rozumiem, że gdzie nie ma ścieżki rowerowej to się jedzie po drodze, ale kurde nigdy, ale to przenigdy nie można wyprzedzać z prawej, a zwłaszcza jak się jest wolniejszym od innych użytkowników drogi.
deejaydk
2013-10-09 11:12:59
Ocena: -1(glosow:9)-+
z prawej można wyprzedzać jeśli jest droga dwupasmowa (lub więcej) i obie nitki (oczywiscie o przeciwnym ruchu) rozdziela pas zieleni (nie linia przerywana)... nr paragrafu nie pamiętam... dla mnie glupie jest to, ze byle kto nie majac pojecia o ruchu drogowym moze jezdzic legalnie po drodze publicznej - czyli zapakuje moja babcie na skuter (18 lat ma skonczone wiec legalnie jedzie po drodze) i na miasto, a ona wie tylko ktora to prawa strona, na znakach i zasadach sie nie zna, nie mowiac o nawykach kieryowcy, patrzenie w lustera i ostroznosc mimo pierszeństwa...
robolov
2013-10-09 11:14:56
Ocena: 10(glosow:10)-+
"Do 2011 roku kierujący rowerem nie mogli legalnie wyprzedzać stojących i wolno jadących samochodów w korku. Obecnie jest to legalne. Pamiętajmy jednak, że i w tym przypadku obowiązują nas pewne ograniczenia.
Wyprzedzać innych pojazdów nie wolno:
na skrzyżowaniach
na przejściach dla pieszych/rowerów
po prawej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w prawo
po lewej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w lewo"
Dziękuje dobranoc :)
robolov
2013-10-09 11:19:04
Ocena: 8(glosow:12)-+
poza tym, tu naprawdę nie chodzi o kodeks, tylko o zwykłe ludzkie podejście do tematu.. co ten rowerzysta zyskał tym manewrem poza wkurzeniem kierowców? na czasie raczej dużo nie zyskał, więc po co się pchać na skrzyżowaniu jako pierwszy? przecież tylko spowolni na nim ruch.. same minusy tego manewru widzę i zero plusów, ale przecież jemu wolno i to się liczy najbardziej nie?
deathmind
2013-10-09 10:50:45
Ocena: 65(glosow:155)-+
Bo jak ktoś nie ma prawa jazdy na osobówkę albo ma, ale nigdy za kierownicą nie siedział po egzaminie to g*** wie o realiach jazdy samochodem, więc jeździ jak święta krowa. Ja nigdy nie wpieprzam się rowerem przed sygnalizator jeżeli droga jest wąska. Po drugie jeżeli słyszę lub widzę za sobą karawanę aut to zjeżdżam na pobocze na te kilkanaście sekund żeby ludzie mogli sobie w spokoju przejechać. Niestety takich jak ja na rowerach prawie nie ma, bo większość uważa się za święte krowy. Ja tam wolę żyć niż skończyć pod kołami samochodu :)
robolov
2013-10-09 11:01:41
Ocena: 10(glosow:10)-+
święte słowa :) ja jestem i kierowcą i rowerzystą więc mam spojrzenie z 2 perspektyw i w pełni zgadzam się z Tobą.. jaki jest sens na światłach podjechać te kilkanaście metrów bliżej rowerem i narażać się by ponownie wyprzedzała nas cała masa aut, które chwilę wcześniej musiały kombinować (tak kombinować, ale kto nie jest kierowcą ten nie zrozumie) by nas wyprzedzić - chyba tylko idiota widzi w tym sens, albo coś normalnego
snr3
2013-10-09 12:49:16
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wszystko fajnie ale jest jeszcze jeden aspekt o ktorym nikt tu nie wspomni. Mam porzadny rower i te 50 km/h moge osiagnac dosc szybko ruszajac z miejsca a buraki ktore mnie wyprzedzaja w terenie zabudowanym dokladnie tak jak na tym filmiku nie zostawiajac mi wystarczajaco miejsca pop... duzo szybciej niz jest to dozwolone i juz tym sprawiaja wielkie zagrozenie, bo kazdy wie czym grozi upadek rowerzysty przy takiej predkosci...
krzysiekpli
2013-10-09 15:36:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
do snr3 o porządnym rowerze to ty śnisz, 50km/h dość szybko, sam się przekonujesz o takiej prawdzie już pewnie od dłuższego czasu
robolov
2013-10-09 15:44:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
snr3 - no to szacun, bo ja mimo iż też mam dobry rower to 50km/h bez górki ciężko mi wyciągnąć a jeżdżę naprawdę dużo na rowerze.. a nawet jak wyciągniesz te 50km/h to jak długo taką prędkość utrzymujesz? Prawda jest taka, że i rowerzyści i kierowcy potrafią być kutafonami na drodze, gorzej jak się spotkają w jednym miejscu jak ci na filmie ;p
Zawiany
2013-10-11 03:40:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja osobiscie tez mam prawo jazdy i lubie jezdzic na rowerze, majac porzadny rower (typowo szosowy, podobny do tego na filmiku) i wieloletnie doswiadczenie, bez wiekszego problemu mozna spokojnie trzymac 50km/h przez dlugi, nawet kilkukilometrowy odcinek (zawodowcy utrzymuja na plaskim 60-70) a co do wyprzedzania przy swiatlach itp, to jesli ktos wie kim jest kurier rowerowy, to wie ze dla min takich osob, doslownie te pare sekund razy kilka to bardzo wiele. a zjazd na miekkie pobocze tak waska i twarda oopona moze skonczyc sie b.zle o czym tez sie juz przekonalem
C2ShadowMan
2013-10-09 10:39:06
Ocena: 3(glosow:9)-+
Typowy polski biznesmen.
deathmind
2013-10-09 10:54:18
Ocena: 10(glosow:20)-+
Ahmmm, ale kierowca ma prawo wyprzedzić rowerzystę potem. Wiesz tylko w czym problem? Jeżeli droga jest wąska albo z naprzeciwka napieprza niezły wężyk aut to ile wg Ciebie człowiek jadący do lub z pracy będzie ciągnąć się za jakimś dudusiem na rowerku? Wyprzedzi go z minimalnym odstępem, a potem widzę na autobusach kampanię "proszę tylko o metr odstępu"...pff sorry, ale jeżeli rowerzysta ma się za świętą krowę to jego problem, bo ja nie będę jechać 20 km/h za jakimś cudakiem na hipsterkim rowerku przez pół miasta.
normal
2013-10-09 10:33:45
Ocena: 5(glosow:21)-+
Sam jesteś burak, omijasz bokiem, stajesz pierwszy i opóźniasz ruch pacanie, samochód jest szybszy i szybciej nabiera przyśpieszenia nawet nie łamiąc przepisów, nawet jeśli rozpędza się do 50 km/h to blokujesz mu drogę, wpier.dala.jąc się przed niego. Stań w kolejce tak jak wszyscy to nikt nie będzie miał pretensji. Co robiłeś jako pierwszy pod światłami ? Sam jesteś burak i palant niestety !
zaldbag
2013-10-09 10:29:25
Ocena: 11(glosow:17)-+
Widzę, że wszystkim kierowcom się włączył agresor od razu. Rowerzysta jest normalnym uczestnikiem ruchu. Ten gość kilka razy wyprzedził nie zachowując bezpiecznego odstępu (co najmniej 1 metr). Jechał tak jakby specjalnie chciał postraszyć rowerzystę. Takie zachowanie jest bardzo niebezpieczne. Bezpieczne wyprzedzenie roweru zajmuje kilka dodatkowych sekund i nie boli.
robolov
2013-10-09 11:12:59
Ocena: 3(glosow:15)-+
niebezpieczeństwo stwarza właśnie rowerzysta ustawiając się pierwszym na skrzyżowaniu: - zmusza ponownie tych samych kierowców do wyprzedzenia go, co zawsze jest związane z ryzykiem - spowalnia ruch na skrzyżowaniu (mniej aut przejedzie. ewentualnie co jak będzie nagle jechać karetka na sygnale przez te skrzyżowanie?) - ile czasu zaoszczędzi ten rowerzysta podjeżdżając do świateł jako 1? a ile czasu zmarnuje kierowcom, którzy muszą znowu po kolei go wyprzedzać? owszem rowerzysta to uczestnik drogi, ale myślenie nie boli i nie trzeba sobie utrudniać, skoro można ułatwiać ;]
CzuowiekBanan
2015-08-01 20:28:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
a najwieksze to te w pedalskich peugeotach albo fiatach
kazikstopa
2013-10-08 19:26:05
Ocena: 8(glosow:12)-+
Oba buraki.
C2ShadowMan
2013-10-09 10:44:02
Ocena: 0(glosow:14)-+
Obejrzyj jeszcze raz, a potem kolejny. Burak z pedalskiego francuza wyprzeżał. bez zachowania metrowego odsępu. Zajechał drogę r0werzyście.
PiterX
2013-10-09 12:55:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pedałem to jesteś Ty skoro tak piszesz, widać nigdy nie jeździłeś na rowerze (przykre to jest). Średniej klasy auto nie jest w stanie szybciej opuścić skrzyżowania niż osoba na rowerze, a tym bardziej na rowerze szosowym, a widać że osoba na nim jadąca ma nogę do tego żeby tego dokonać.
krzysiekpli
2013-10-09 15:39:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
PiterX- pojęcia o rowerach to nie masz za grosz, ale niech ci się wydaje może to ci ułatwia życie
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0