lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.11.2013, 17:52:04   przez: MagicalFire
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 392  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(184)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
makar161
2013-11-15 18:15:02
Ocena: 93(glosow:161)-+
i prawidłowo, osoba która nie potrafi trzymać nerwów na wodzy nie powinna nigdy być kierowcą

joshuas
2013-12-01 12:14:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
egzaminator tez powinien wyleciec z roboty bo jego obowiazkiem jest zabrac kluczyk wysiadajac

Izura
2013-11-25 01:55:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja się nie dziwie jej. Sorry, ale oblanie bo ktoś wpuszcza, czeka i macha żeby jechać? Oblanie, bo jakiś idiota idzie i nagle skacze na jezdnie mimo, że pasów ani widu ani słychu? Co z tego, że jeździć umiem, liczę na szczęście na egzaminie, który mam we wtorek. I nawet nie parkuje jak baba!

wisnia9919
2013-11-21 17:34:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja chciałem w Rybniku zdawać prawko :O Pieprze ide do Jastrzębia

moon_ona
2013-11-21 11:50:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Laska podobno dostała 600 zł.mandatu ,że prowadziła samochód sama bez uprawnień i nie miała pasów zapiętych .masakra Myślałam że ucieknie dalej .najbardziej rozbawiło mnie JEDZIE PAN

pitol26
2013-11-21 00:11:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
znajoma w polsce tez nie mogla zdac prawka,a w niemcach za strzalem zdala,i juz 4 lata jezdzi i nikogo nie zabila

SethAngel
2013-11-20 21:27:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
A co do doszkalania - niech będą bezpłatne to skorzystam. Skoro ktoś nie potrafi poradzić sobie w "ekstremalnych" sytuacjach (które faktycznie nie zdarzają się często) nie powinien dostawać PJ. Zdanie egzaminu jasno mówi, że posiadasz umiejętności kwalifikujące do prowadzenia pojazdów mechanicznych (prowadzenia oraz konsekwencji z nim związanych.) Właśnie przez takie chore egzaminy mamy tyle wypadków. Ludzie zamiast zastosować odpowiednie manewry, wpadają w panikę i zasłaniają oczy bo nikt ich nie nauczył sobie radzić w takich sytuacjach.

Justyna0810
2013-11-21 19:30:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie wierze w to co czytam. To takie POLACZKOWATE, egzaminy za darmo, DOSZKALANIE za darmo BO MI SIę NALEŻY. Człowieku, kto będzie poświęcał swój czas, auto, paliwo na to żebyś ty się czegoś nauczył? Może od razu sztuki pościgu i ucieczki? Nie przez egzaminy są wypadki tylko przez bezmózgów którzy nie mają pokory do auta, warunków na drodze itp. Nie pieprz takich bzdur bo się człowiekowi słabo robi.

KOCii
2013-11-20 19:08:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DXPac
2013-11-20 06:42:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Przewodnik007
2013-11-19 19:04:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
dziewczyna może przesadziła z czynem ale ze słowem nie

a123321
2013-11-18 23:36:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
o co chodzi z tym filmikiem że nie da się looknąć?????

MagicalFire
2013-11-19 08:38:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
wszystko jest oki film normalnie działa

Piotrek266
2013-11-18 15:42:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ile takich przypałów obojga płci zdaje egzamin.... Strach się bać.

bebzoneczek
2013-11-18 15:42:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ines16
2013-11-18 11:51:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie dziwie się tej babce. Teraz z prawkiem jest coraz gorzej.Prawda jest taka ze po 30 godzinach jazdy samochodem czlowiek nie jest w stanie nauczyc sie jezdzic autem

MagicalFire
2013-11-18 13:33:30
Ocena: 3(glosow:7)-+
jak ktos jest tumanem to po 200 godzinach się nie nauczy

rob73p
2013-11-18 10:56:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wczoraj widziałem jak parkowała sąsiadka pod blokiem (prawko od ponad roku - tak przynajmniej kojarzę) - parkowanie wzdłuż przy krawędzi jezdni. Po raz kolejny z dwóch miejsc parkingowych zrobiła jedno i nie ma szans żeby ją tego oduczyć. Za każdym razem gdy jej się zostawia z obu stron po półtora metra przestrzeni między samochodami to rano jest cyrk z jej ruszaniem. Jej egzaminator najwyraźniej nie "czepiał się" jak to niektórzy narzekają. Tylko my mamy problem żeby zaparkować jeżeli sąsiadka wróci wcześniej

sanho
2013-11-18 09:00:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kilka razy zdawała mogła wydać na PKSa i w Lublinie by zdała.

kr19is
2013-11-18 06:46:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Takie rzeczy tylko w Rybniku.

pawel1710
2013-11-18 01:19:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MagicalFire
2013-11-18 06:55:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
tak i poszła by siedzieć albo by ja zamknęli do psychiatryka

Laurenor
2013-11-18 00:44:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
przez chwile byłem pewien że ze złości przypierdzieli w to auto przed nią xD

patrycjagrychnikp
2013-11-17 22:31:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zootechniczka
2013-11-17 20:45:44
Ocena: -9(glosow:9)-+
hahaha jaka zajebista babka!!! jak to mówi Kora "kocham! kocham! kocham!";)

Aimshot
2013-11-17 19:12:11
Ocena: -6(glosow:14)-+
1. Nie ma nikt prawa publikacji tych filmów 2. Wiem jak WORD wali w kulki bo sam zdawałem prawo jazdy, mimo, iż od 2 lat nie miałem nawet słtuczki zdawałem 5 razy 3. Wina nie zawsze była wyjasniona, dlatego bo to automatyczny system wykrywania odegłości miedzy pojazdami zapalał czerwoną lampkę. 4. Powinli robić testy psychologiczne i badania EEG dla sprawdzenia osoby zdającej prawo jazdy. 5. jakieś 55%+ nastolatów 18/21 lat przyczyniają się do wypadków 6. Egzamin prawa jazdy powinien odbywać się za darmo.

MagicalFire
2013-11-18 06:57:04
Ocena: -5(glosow:7)-+
twarze sa zasłonięte czyli można zdawałes prawko 5 razy bo wydac ze jestes jakis walniety

robert.mokrz
2013-11-17 18:34:58
Ocena: 6(glosow:12)-+
makar161,strasznie p...lisz wiesz? Znam 3 osoby które zostały oblane na pierdołach na totalnych bzdurach,jeden zdawał 6x drugi 5x a trzeci za 8x zdał,i wiesz co? Ten co zdał za 8razem jeździ teraz na tirach nie zrobił żadnej kolizji od 11lat jak ma prawko,ludziom puszczają nerwy bo tylko chyba w Polsce jest tak pop...dolone zdawanie prawka! Ile można?! Co rok dokładają coraz to nowsze bzdury! To nie spowoduje że ktoś będzie jeździł lepiej i bezpieczniej!

Justyna0810
2013-11-18 12:19:16
Ocena: -3(glosow:5)-+
Pierdzielisz bzdury, NIKT nie uwala za byle co, a jak ktoś się czuje nie wiem jak pokrzywdzony, ZAWSZE może się odwołać, przecież są kamery. Ja przy zdanym egzaminie zrobiłam drobne błędy za które się oblewa- tak głosi LEGENDA, ale udowodniłam że potrafię jeździć, myśleć za kierownicą i reagować na różne sytuacje. Dziękuję, do widzenia.

bebzoneczek
2013-11-18 15:36:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kolesina
2013-11-17 13:27:53
Ocena: -7(glosow:23)-+
Laska miala racje ! Tyle kasy sie placi za te egzaminy wyklady i jazdy a upier* za byle co Za granoca nie ma takich problemow z egzaminami tylko TU sie takie go*** dzieje dobrze zrobiłaś ! ODWAŻNIE :D

MagicalFire
2013-11-17 13:38:25
Ocena: 2(glosow:16)-+
jak jest tępa i nie umie zdać egzaminu to będzie płacić ludzie ogarnijcie wszystko byście chcieli za darmo i bez większych przeszkód

videocop
2013-11-17 17:55:29
Ocena: 7(glosow:9)-+
A skąd ty wiesz za co ją oblał. Na nagraniu tego nie ma. Może miał rację a ty go obrażasz. Jedź za granicę. Tam twoje miejsce skoro tak ich chwalisz.

leszek951
2013-11-17 13:27:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marinpln
2013-11-17 13:03:04
Ocena: -4(glosow:4)-+
Pojawia się pytanie DLACZEGO nie wrzuciła kluczyków do kanalizacji.PS kto sie nie wkór@

saviola1
2013-11-17 11:20:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
mocne :D nigdy bym na to nie wpadł :D

walteros61
2013-11-17 11:00:45
Ocena: -11(glosow:11)-+
Nerwy jej puściły i tyle, ja bym mu pewnie przypie.....ł

cavefalcon
2013-11-17 08:55:03
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Justyna0810
2013-11-17 09:58:50
Ocena: 12(glosow:16)-+
Tak, nauka parkowania jest nie ważna a później buractwo rysuje innym drzwi,albo parkuje na 3 miejscach parkingowych na wszelki wypadek żeby mieć duużo miejsca. Dobrze że egzaminy są płatne. Ja robiłam błędy na zdanym egzaminie więc taka paplanina że oblewają na pierdołach to gówna prawda. Weź sie człowieku zastanów, nawet nasi posłowie-osłowie nie wpadliby na równie durny pomysł.

DkNG
2013-11-17 10:54:08
Ocena: 5(glosow:11)-+
cavefalcon - jesteś hiperdebilem; przecież sa kamery więc nie oblewają za "widzimisie" tylko za złe wykonanie manewru... idiotów na drogach i tak mamy już za dużo więc to dobrze ze kolejni są udupiani na egzaminie w momencie kiedy nie potrafią zaparkować jak człowiek... prawo jazdy to przywlej na który trzeba zasłuzyć a nie coś co ci sie należy jak psu buda

MagicalFire
2013-11-17 13:27:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
cavefalconczy ty jesteś taki głupi czy tylko takiego udajesz ?

SethAngel
2013-11-17 15:13:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Justyna0810 jak ci jakiś burak porysuje samochód to krzywdy za dużej nie zrobi, zaparkuje na 3 miejscach tym bardziej - dzwonisz na policje i po sprawie. Żadne egzaminu nie zmienią tego jak ktoś taki się zachowuje. Ciekaw jestem czy jesteś w stanie wyjść z poślizgu przy 50 km/h nie lądując w rowie? Bezpieczne jazdy powinno się uczyć a nie perfekcyjnego parkowania.

SethAngel
2013-11-17 15:19:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
cavefalcon wyraził tylko opinie w sposób prosty i kulturalny natomiast wasze komentarze (prócz Justyna0810)są poniżej jakiejkolwiek krytyki. DkNG kultury osobistej jak widzę bozia ci poskąpiła. Nie znasz człowieka więc nie wyzywaj nikogo od "hiperdebili". Skoro taki cwany jesteś pokaż mi w jaki sposób twoje super kamery udowadniają niesłuszne oblanie egzamin z powodu " małej dynamiki jazdy". Instytucja dbające o bezpieczeństwo publiczne tj Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska jak również WORD nie powinien być nastawiony na zarobek!!!!

Justyna0810
2013-11-17 18:16:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jednak niektórzy - myślący -kierowcy, wykorzystują to czego nauczą się podczas nauki jazdy, m.in prawidłowego parkowania. I owszem, zrobi mi dużą krzywdę, bo ja dbam o auto, zbierałam na nie każdy grosz, a jeden, drugi trzeci porysuje bo ma w nosie uważne wysiadanie, on musi pieprznąć drzwiami o drugie auto żeby mieć pewność że sie otworzyły,a parkując, z auta wychodzisz więc skąd masz wiedzieć kto Ci to zrobił? A to co się dzieje z Policją i SM woła o większą pomstę niż to co się dzieje w WORDZIE

cavefalcon
2013-11-18 09:55:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Justyna0810
2013-11-18 12:22:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Skoro ktoś nie potrafi zgodnie z przepisami przejechać 40 minut jazdy to prawka mieć nie powinien. To jest przywilej a nie coś co się NALEŻY. Nauka parkowania jest równie ważne jak inne rzeczy, i powinni większą wagę przykładać do takich rzeczy, zwiększyć ilość godzin do wyjeżdżenia, zaostrzyć przepisy dotyczące egzaminu praktycznego a nie dawać 1000 idiotycznych pytań na egzaminie teoretycznym.

cavefalcon
2013-11-18 23:09:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Justyna0810
2013-11-19 14:20:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ty nie możesz pojąć że twoja propozycja genialnego zapisu w ustawie jest do dupy? Po coś to małe plastikowe g**no jest, owszem to nie jest wyznacznik, NIGDZIE tego nie napisałam ( polecam czytanie ze zrozumieniem), ale o prowadzeniu pojazdu RÓWNIEŻ decydują zdolności manualne, umiejętność określenia odległości itp, skoro tak uparcie bronisz stanowiska że każdy powinien mieć prawko, a egzaminy za free to podejrzewam że go nie masz. Czyżby 40 minut przepisowej jazdy to dla Ciebie zbyt wielkie wyzwanie?

SethAngel
2013-11-19 21:56:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Justyna0810 najwyraźniej nie zrozumiałaś o co nam chodzi. Więc zagadkę mam zadanie dla Ciebie. Jadąc z prędkością 50 km/h wjeżdżasz w łuk, nagle wpadasz w poślizg (szron, piach, koleina czy co tam wolisz). Tera używając TYLKO I WYŁĄCZNIE wiedzy teoretycznej oraz praktycznej zdobytej na kursie na PJ - co robisz? I tu się zaczynają schody bo uczono cię jak zaparkować (sytuacja nie zagrażająca bezpieczeństwu i życiu) a nie nauczono jak radzić sobie z takimi problemami. Jeździć uczysz się latami, ciągle doskonaląc umiejętności a nie po 30h za kółkiem na kursie i 40 minutach na egzaminie. Wniosek

SethAngel
2013-11-19 22:03:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odnośnie tego małego plastikowego g*wna o którym wspominasz. Koleżanka spowodowała stłuczkę auto-moto (klient na skuterze poobijany - ponad 7 dni w szpitalu). Sprawa w sądzie. Kierujący skuterem (NIE posiadający prawo jazdy, nietrzeźwy 0,5 promila) - 1000 zł mandatu, koleżanka (posiadające prawo jazdy, trzeźwa) - 500 zł mandatu + 2 lata w zawieszeniu na 3 lat. Złożona apelacja w celu udowodnienia że że skoro nie miał PJ nie powinno go być na drodze co skutkowałoby brakiem kolizji.

Justyna0810
2013-11-19 22:48:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zagadka dla Ciebie: ile razy dziennie wpadasz w poślizg a ile razy parkujesz? Na takie doszkalanie możesz się zgłosić sam we własnym zakresie, poślizg może się zdarzyć, ale w takim wypadku powinni uczyć wielu innych rzeczy by uniknąć niebezpieczeństw na drodze i kurs na prawko trwałby 3 lata. Powinni położyć większy nacisk na szkolenie praktyczne a nie teoretyczne, i zaostrzyć przepisu co do egzaminu praktycznego a nie na odwrót jak to zrobili teraz. A apelacja jest skazana niestety na porażkę bo na skuter nie trzeba mieć prawa jazdy a jedynie dowód osobisty.

SethAngel
2013-11-20 21:19:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Potrzeba jeśli skuter przerobiono powyżej 49 cm3 a w tym przypadku tak było. Jak sama napisałaś powinno liczyć się bezpieczeństwo. Przy 5km/h nikogo nie zabije a jadąc 50 zgodnie z przepisami owszem. A odnośnie skuterów - nie czujesz się pokrzywdzona że jakiś baran bez znajomości Przepisów Ruchu Drogowego jeżdzi skuterkiem do woli a ty tracisz swój czas nerwy i pieniądze? W końcu jesteście takimi samymi użytkownikami dróg! W zimie w poślizg wpadam bardzo często - takie drogi ;)

Justyna0810
2013-11-21 01:26:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja mimo fatalnych dróg jakoś w poślizg ( na szczęście!) nie wpadam. Jeśli skuter był przerobiony to zwracam honor, bo rzeczywiście to zmienia postać rzeczy. Czy czuję się pokrzywdzona? No cóż, z jednej strony tak, szczególnie gdy jedzie środkiem pasa na trasie 60km/h bo jest "panem dróg", z drugiej strony gdy ktoś rzeczywiście uczciwie nie przerabia skutera i służy mu do jeżdżenia po mieście, to nie widzę problemu. Aczkolwiek powinien być jakiś egzamin teoretyczny ze znajomości przepisów, i papier potwierdzający zdany egzamin.

SethAngel
2013-11-21 18:09:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja każdej zimy jak nadarzają się sprzyjające warunki (pusta droga, odpowiednio ślisko, mała prędkość itp)sam wprowadzam samochód w poślizg tylko i wyłącznie po aby ćwiczyć swoje umiejętności. Dzięki temu jestem pewny, że jeśli nie daj Bóg zdarzy mi się taka sytuacja będę w stanie uratować Siebie oraz Innych użytkowników dróg. Zakończmy tą dyskusje - Ty i Ja mamy trochę odmienne spojrzenie na obecne egzaminy. Polemizowanie które z Nas ma racje jest bezcelowe w końcu ile osób tyle zdań :) Dziękuję za kulturalną i konstruktywną dyskusję :) Pozdrowionka i do kolejnej dyskusji w innym temacie ;

robert34
2013-11-17 07:12:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

artun
2013-11-17 01:04:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
To jest prawda ja też zdawałem też było tak samo no może podobnie

qarla
2013-11-17 00:06:11
Ocena: -3(glosow:7)-+
Wedlug mnie egzamina na prawo jazdy jest najbardziej stresujacym egzaminem, jaki mialam dotychczas.. I egazminy z anatomii czy fizjologii, gdzie musisz wyuczyc sie po 5 ksiazek bez zajakniecia na pamiec a potem bez problemu odpowiedziec na pytanie, to jest nic w porownianiu ze stresem panujacym przy zdawaniu na prawko. Nie wiadomo co sie stalo, co zrobila ta dziewczyna, ze oblala i dlaczego tak zareagowla. Film ukazuje tylko jedna strone medalu..

plotkarek
2013-11-17 00:23:16
Ocena: 2(glosow:6)-+
Fakt, że nie pokazuje momentu oblania, ale trzeba zaznaczyć, że ta jej ucieczka (szczególnie wbicie biegu i ruszenie) wskazuje na to, że nie panuje dobrze nie tylko nad nerwami ale też samochodem.

ikswohceicjow
2013-11-17 01:37:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeżeli ktoś tak przeżywa egzamin uznając go za najbardziej stresującym w życiu, to co będzie kiedy taka osoba potrąci pieszego? Ucieknie z miejsca wypadku jak ta 50-latka o której niedawno mówili w tv? Jak ktoś ciągnikiem siodłowym siądzie Ci na "tyłku" i zatrąbi to wjedziesz do rowu? Dla mnie osobiście ten stres jest niezrozumiały zważywszy na nieograniczoną ilość egzaminów w odstępie 2-tygodniowym

fekaliator
2013-11-18 00:18:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Tak" zareagowała, bo jest tępą kretynką i NIGDY nie powinna mieć prawa jazdy

Krzystek
2013-11-17 00:05:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Justyna0810
2013-11-17 10:02:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo faktem jest że powinieneś mieć obie ręce na kierownicy, tym bardziej kierując pojazdem z przyczepą, na tym cie chyba nie oblał, ale uwagę zwrócił Ci JAK NAJBARDZIEJ słusznie. I nie, nie oblewają na pierdołach, sama robiłam błędy na zdanym egzaminie a liczyło się to czy umiałam jeździć i myśleć za kierownicą.

Krzystek
2013-11-16 23:57:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kasandraaa88
2013-11-16 23:57:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak ona zdać chciała,skoro nawet spierdo**ć nie potrafiła...

bonifacq
2013-11-16 22:33:15
Ocena: -4(glosow:12)-+
Typowa Baba , każda powinna mieć badania psychiatryczne przed samym kursem na prawo jazdy ,

artun
2013-11-17 01:08:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
To prawda masz racją

kawalrafala
2013-11-17 01:21:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bonifacq
2013-11-17 19:59:40
Ocena: -3(glosow:3)-+
kawalrafala do lachy przystąp , a waceka to ciągniesz przed snem

marwod
2013-11-16 21:57:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
ja się k.rwa pytam jakie można mieć umiejętności po 20 godzinach jazdy i to takiej żeby spalić jak najmniej paliwa?

MagicalFire
2013-11-16 22:04:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
takie aby bezpiecznie poruszać sie po drogach

hohohohoho
2013-11-16 21:37:59
Ocena: 2(glosow:8)-+
Egzaminator za oblanie kogoś otrzymuje premię bo ma więcej czasu i egzaminuje więcej osób. Oczywiście są tacy Egzaminatorzy którzy są pozytywnie nastawieni dla osób które zdają egzamin i dają im normalną trasę którą da się bezstresowo przejechać. Jednak są też starzy wyjadacze którzy jak nie uwalą kogoś jednego dnia to chodzą chorzy...

MagicalFire
2013-11-16 22:06:47
Ocena: -3(glosow:11)-+
postaw sie na miejscu egzaminatora jeżeli przepuści kogoś kto nie umie jeździć i ta osoba spowoduje wypadek będzie on także ciągany za to ze przeprowadził źle egzamin

hohohohoho
2013-11-16 22:42:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
MagicalFire Mi nie chodzi o przepuszczanie tych co nie umieją tylko o to ,że są tacy Egzaminatorzy którzy specjalnie wywołują sytuacje które później uważają jako błąd osoby która zdaje. Od samego początku czekają aż powinie Ci się noga podczas jazdy i z uśmiechem wypisują papierek o nie zdanym egzaminie praktycznym.

MagicalFire
2013-11-17 13:29:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Egzaminator tez człowiek ma swoje złe dni ale nie brońcie tej dziewczyny bo każdy myślący człowiek stwierdzi ze sie zachowała jak skończona idiotka Wydaje mi sie ze ona juz prawka nie zda

kontroler
2013-11-16 20:40:06
Ocena: 4(glosow:8)-+
wcale mnie to nie dziwi, dzisiejsza roszczeniowa młodzież

ikswohceicjow
2013-11-16 20:38:24
Ocena: 3(glosow:9)-+
skończcie już z tym narzekaniem na egzaminy, prawda jest taka że kto prawidłowo zrobi to co ma do zrobienia ten zda, jak ktoś nie potrafi przez te 20-30 min poruszać się samochodem po mieście niech zapomni o zdaniu prawka, egzamin tak na prawdę to pikuś, jak już ma się swoje auto i parę nieprzewidzianych sytuacji drogowych to można mówić o dobrej jeździe, tak na prawdę to co na egzaminie to 1/5 tego co przy normalnej jeździe, trzeba wiedzieć gdzie się jedzie i czym się jedzie bo samochód to nie zabawka tylko często gilotyna dla ludzi. 50km/h "L-ką" z pedałami u pasażera to nie jazda

SethAngel
2013-11-16 21:57:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Umiejętności w prowadzeniu pojazdu trzeba posiadać nawet przy 5 km/h. Bez umiejętnego ocenienia odległości itp powodzenia życzę w zaparkowaniu samochodu na ruchliwym parkingu. A co do egzaminów na prawko - to jest żenada a nie egzamin. Teoria wzięta z ... nie mająca odzwierciedlenia z w realiach a praktyka to czysta loteria. O ile wykluczy się przypadki zwykłego zestresowania lub popełnienia drobnego błędu który każdy z nas popełni kilkukrotnie w ciągu dnia to reszta jest zwykłym fartem.

ikswohceicjow
2013-11-17 01:32:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
w sznurowaniu butów też trzeba posiadać "umiejętności" tyle że dla dobrych kierowców jazda jest przyjemnością, a wiązanie butów nieprzyjemnym obowiązkiem, osobiście stwierdzam że sam egzamin jest zbyt prosty i na jego podstawie nie można stwierdzić kto się nadaje na kierowcę, sam zdałem za pierwszym razem bez większych problemów ale pewności za kierownicą nabrałem może po tysiącu kilometrów jeżdżąc po Warszawie, o doświadczeniu mogę mówić po 7 latach i przejechaniu 300 tys.km. kilku zagrożeniach drogowych i wypadku w którym kobieta wjechała mi w drzwi

inviidiia
2013-11-16 20:34:46
Ocena: 3(glosow:11)-+
Jakie wy brednie piszecie. Teraz egzamin nie zależy TYLKO od umiejętności. Jakoś mój kolega oblał bo zatrzymał się przed pasami i przepuścił pieszych, no to ja się pytam gdzie tu zawinił brak umiejętności? ;/

ikswohceicjow
2013-11-16 21:17:26
Ocena: -3(glosow:7)-+
umiejętności to ma rajdowy kierowca, do zdania egzaminu prawa jazdy nie potrzeba żadnych umiejętności, bo o jakich umiejętnościach można mówić przy prędkości 50 km/h gdzie obok siedzi egzaminator z pedałami dla bezpieczeństwa kierującego pojazdem i ludzi zewnątrz. Co do kolegi to trudno żeby wprost ci powiedział że nie zdał bo jeszcze nie nadaje się na kierowcę

ikswohceicjow
2013-11-16 20:33:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Golisty
2013-11-16 20:32:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
wszystko ok ale moje pytanie jest jedno ZA CO JĄ OBLAŁ ??ZE NIE MOGŁA WYJECHAĆ??

MagicalFire
2013-11-16 20:47:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie wiadomo nie było tego na video a wróżkami nie jesteśmy

d_j_siwy
2013-11-16 20:14:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
co to są badania "psycholiczne" ??? :)

MagicalFire
2013-11-16 20:16:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
badają czy osoba jest zdrowa na umyśle ,badania psychologiczne kierowców polegają na ocenie czy człowiek nadaje sie na kierowce i czy nie będzie stwarzał zagrożenia w ruchu

Onczao
2013-11-16 23:24:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Psycho to rozumiesz, a liczne, czyli jest ich dużo :D

kawalrafala
2013-11-17 01:24:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mazur1392
2013-11-16 20:10:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Raz sierpem raz młotem Word-oską hołotę hehe

MagicalFire
2013-11-16 20:13:21
Ocena: -3(glosow:11)-+
raz łopatą raz sztacheta debili nie potrafiących zdać egzaminu zwalających wszystko na egzaminatorów ...

debeusz1985
2013-11-16 19:39:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie wiem za co ja oblał.Gość pisze cos od poczatku filmu ona odpina pas i zonk.

Ludi2506
2013-11-16 22:29:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Było już po egzaminie, momentu oblania nie ma na filmie...

loko2306
2013-11-16 19:10:13
Ocena: -1(glosow:15)-+
prawidłowo to mu powiedziała a tylko dlatego ze to co wyprawiają ci złodzieje przechodzi już ludzkie pojecie. Testy piecze nad nimi sprawuje prywatna firma która je sprawdza teoretycznie a tak naprawdę to wszystko jest w cały świat system który nakręca pieniążki istna maszynka żeby się jak najszybciej dorobić dużych pieniędzy porażka... oszukują ludzi i doprowadzają ich do własnie takiego stanu...robilem prawko w 2008 r już się zaczynały cyrki ale teraz już przeszli samych siebie w swojej głupocie...

MagicalFire
2013-11-16 19:27:59
Ocena: -5(glosow:15)-+
widać kolejny lamus który nie mógł zdać prawka

majka11826
2013-11-16 22:56:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
MagicalFire zapisz sie na egzamin w dużym mieście ze swoimi zajebistymi umiejętnościami i zdaj egzamin... prędzej w totka wygrasz

MagicalFire
2013-11-16 19:08:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zbyszek9009
2013-11-16 19:00:59
Ocena: -4(glosow:6)-+
To sa huie ja ich znam a koledzy ich bronia tu

MagicalFire
2013-11-16 19:06:45
Ocena: -1(glosow:13)-+
ch*je bo nie umiałeś jeździć i cie oblewali ??

oovvoo
2013-11-16 19:00:56
Ocena: -5(glosow:7)-+
Powiem krótko ona odpieła pasy i ja oblał.Oglądajcie po 0:10 zacznie odpinać pasy a kolo zacznie pisać.

MagicalFire
2013-11-16 19:09:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
gość pisze od samego początku ....

mercedess
2013-11-16 18:39:08
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jak można nie zdać prawka jak potrafi się jeździć? Ale najlepiej wymyślać, że egzaminator zły, linia przekroczona, krzywo zaparkowane... itd Kierowca nieudacznik zawsze będzie szukał winny... ale nie u siebie.

skullrs
2013-11-16 18:27:29
Ocena: 7(glosow:7)-+
Od czego są kamery... Masz focha na egzaminatora, ze oblał bez powodu? Możesz się odwołać. Widocznie poważny błąd zrobiłeś i "po ptokach"

exe17
2013-11-16 18:23:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
ROW ROW ROW RYBNIK ! DZIWKO ! :D

skullrs
2013-11-16 18:20:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cielak12345
2013-11-16 17:54:14
Ocena: 10(glosow:14)-+
Nie wiem czy on sobie zdaje sprawę, że jeżeli ona bezpiecznie nie wróci do domu (a skończony egzamin jest uznany jeżeli odwiezie ją na bezpieczne miejsce placówki z której wyjechali) to ten Pan pokazując całe nagranie sam może sobie narobić problemów. I rodzice tej dziewczyny jak będą mądrzy mogą w łatwy sposób załatwić temu Panu zakaz na wykonywanie zawodu. Nie zastosował się do zasad, że to ona powinna pierwsza wysiąść z pojazdu.

mercedess
2013-11-16 18:32:58
Ocena: 7(glosow:11)-+
Może jeszcze niech rodzice napiszą jej usprawiedliwienie.

MagicalFire
2013-11-16 18:47:45
Ocena: 1(glosow:9)-+
miał takie prawo jeżeli stworzyła zagrożenie ,miał prawo do natychmiastowego usunięcia z pojazdu

Fleuri
2013-11-17 01:17:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
hahaha a co on? przedszkolanka? ma odprowadzić za rączkę dorosłą osobę?

max996
2013-11-16 17:40:29
Ocena: 1(glosow:13)-+
jest tak ona się wkurwiła ponieważ takie kulfony doczepią się o wszystko absolutnie a jak mu dasz hajs żeby kamera nie widziała to kurw@ zdajesz z automatu...

Roman58
2013-11-16 16:11:43
Ocena: -12(glosow:24)-+
Takie właśnie kutafony są egzaminatorami .

MagicalFire
2013-11-16 16:19:17
Ocena: 1(glosow:15)-+
właśnie takie debile piszą takie durne komentarze

MagicalFire
2013-11-16 16:11:25
Ocena: 4(glosow:20)-+
dla tych co piszą ze WORDY o Egzaminatorzy to zło to niech teraz pomyślą nad tym co to by było jak by każdy zdawał prawko bez żadnych problemów doszło by do tego ze było by strach wychodzić z domu

Arnold19944
2013-11-16 16:50:16
Ocena: -5(glosow:15)-+
Co ty ku#$%^ pie#$%^&*( w innych krajach prawko zdać jest bardzo łatwo i jakoś jeżdżą a tu najedziesz lekko na linie albo odskoczy tb migacz na rondzie i co ku@#$%^&* usłyszysz ??? ( Pani/Panu Już podziękujemy proszę zjechać na parking ) Nie znasz sytuacji to nie udzielaj się ...

krzyzyk
2013-11-16 16:53:40
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MagicalFire
2013-11-16 16:58:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
Arnold19944 tak np w Rosji i zobacz co tam się dzieje

nowus12
2013-11-16 16:07:12
Ocena: -5(glosow:11)-+
nawet nie pozwolił jej ruszyć bo co za długo stała. To pewno przed pasami by jej powiedział ze za blisko albo za daleko stanęla lub ze się w lusterko nie spojrzała

Preside1
2013-11-16 17:09:14
Ocena: 10(glosow:10)-+
człowieku, zanim zaczniesz pisać komentarz to upewnij się 100 razy czy masz rację. Od samego początku filmu słychać że ma włączone światła awaryjne i widać że egzaminator sporządza notatkę. Więc już jest po fakcie i nie wiadomo dlaczego oblała.

Melanz89
2013-11-16 15:45:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
Chyba okres się jej zbliża

tub0Osh
2013-11-16 15:31:17
Ocena: -12(glosow:14)-+
bo katolickie polskie WORD-y ino czekają aby się nachapać. Nie podoba mi się ta poważna konkurencja z moją Izraelską krainą marzeń!!!

MagicalFire
2013-11-16 15:44:51
Ocena: 2(glosow:8)-+
nie mają wszystkich przepuszczać walnij sie w głowę

Nagasukaaa
2013-11-16 15:08:48
Ocena: 9(glosow:11)-+
Najlepiej jak się nie zdało to zrzucać winę na "złodziejskie" instytucje bo przecież ja to jestem idealny i na pewno się nie pomyliłem...

Rambo_1995
2013-11-16 14:56:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zagrożenie na polskich drogach dobra jest :D

mexico1980
2013-11-16 14:20:37
Ocena: 2(glosow:22)-+
Taka pRawda ile mozna zdawac jak oszukuja wszystkie wordy w polsce tylko kase pruja zlodzieje

shark7
2013-11-16 14:12:45
Ocena: 11(glosow:13)-+
Brak prawa jazdy oszczędzi jej nerwów i potrzeby wyszukanego "rzucania mięchem" gdyby stała się stałym użytkownikiem polskich dróg.

MagicalFire
2013-11-16 17:43:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
jak by sie gdzieś nie zabiła .... albo kogos

gienek_knur
2013-11-16 13:25:25
Ocena: 2(glosow:8)-+
gimbuska pewnie dostanie żółte papiery i na tym się skończy

gienek_knur
2013-11-16 13:23:15
Ocena: 7(glosow:7)-+
Gupia dupa

sebkop
2013-11-16 13:03:04
Ocena: 5(glosow:11)-+
Kiedyś trafi na drogę, a wtedy lepiej na nią nie trafić.

antylewak
2013-11-16 13:00:54
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

closterable
2013-11-16 12:21:40
Ocena: 16(glosow:30)-+
I po prawku. Bardzo bardzo dobrze. Ona nawet uciec nie umiała mu a prawo jazdy chciała. Nie umiesz jezdzic to do garów. Jeszcze to obrzydliwe dziewuszysko jak przeklina... obleśna, z kuchni nie powinna wyjść.

yooallegro
2013-11-16 18:53:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
tak, tak. Baby to zawsze do garow i do kuchni. Ja jestem kobieta i zdalam za pierwszym razem, egzaminator nie mial zadnych watpliwosci, ale jak tylko sie jakiemus narwancowi cos nie spodoba na drodze, to leca wyzwiska, ze baba za kierownica. Tak najlatwiej gadac jest, jak argumentow nie macie na dobrych kierowcow. Wspaniali kierowcy - mezczyzni sie znalezli. Won babom w kuchni pomagac zamiast morde na drodze drzec patalachy.

closterable
2013-11-16 19:51:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
uderz w stół a baba sie odezwie. Mowilem tutaj o tym konkretnym przypadku. Skoro jej bronisz to musisz byc podobna do niej. Nie dziw sie więc, że wyzwiska padają pod twoim adresem. Nie jestem kierowcą idealnym, ale nie o d p i e r d a l a m takich cyrków. Jesli ta dziewucha zdaje prawko juz po raz enty to znaczy, że jej powołanie jest w kuchni a nie za kolkiem. Nie kazdy moze byc spadochroniarzem i nie kazdy moze byc kierowcą...

kasienkakc
2013-11-16 12:02:55
Ocena: 12(glosow:18)-+
I jeszcze powiem ,że cieszę się ,że egzaminy są jakie są, ten kto potrafi to zda a ten kto nie to bardzo dobrze bo ja chce żyć :D Potem stoi taki na skrzyżowaniu i myśli kto ma pierwszeństwo :D

vacarius
2013-11-16 12:39:10
Ocena: -2(glosow:10)-+
Lepiej niech pomyśli niż miałby wjeżdżać w ciemno.

swirus231
2013-11-16 11:50:44
Ocena: 13(glosow:15)-+
Ja zdałem za czwartym ale dwa razy z mojej winy oblałem bo zestresowałem się , ale paradoksalnie latem przy idealnych warunkach nie zdawałem a zdałem w listopadzie o 6:30 , ciemno , mokro , deszcz lał , paradoks. Ale każdy musi przez to przejść, ok są niektóre jednostki egzaminatorów co się chyba dowartościowują oblewając ale to jest skromny ułamek. A ta pani nigdy nie powinna z takim zachowaniem zdać bo naraża bezpieczeństwo swoje i innych. awet hulajnogi nie powinna prowadzić

kasienkakc
2013-11-16 11:57:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tak właśnie tak :D Niech się zdający potrafią przyznać dlaczego oblali a nie ,że egzaminator wymyśla :D

kasienkakc
2013-11-16 11:46:58
Ocena: 10(glosow:12)-+
Ludzie jak ktoś umie jeździć to zda. Logiczne ,że tak dokładnie to jeździmy tylko raz w życiu (na egzaminie) , ja zdałam za drugim razem i wcale nie miałam pretensji do egzaminatora ,że mnie oblał. Po prostu ludzie się wstydzą przyznać przed znajomymi i zwalają winę na egzaminatorów a to jest śmieszne, owszem zawsze się znajdzie jakiś co oblewa ,ale nie dajmy się zwariować bo to są nieliczni :D

Bodzio17
2013-11-16 11:29:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
żeby egzaminator za pierwszym razem dopilnował procedury "przesiadania" tak jak w drugim podejściu zaoszczędziło by to bólu obu stronom :-)

pawel224466
2013-11-16 11:23:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Raxem
2013-11-16 11:19:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
Moim zdaniem ona sie zdenerwowala na kolejne wywalone pieniadze w bloto.. przerabialem ten temat, ale nie robilem takich cyrkow. Faktem jest ze WORD specjalnie tez oblewa kursantow zeby napchac sie kasa. Mnie raz oblal bo mialem szybe boczna zaparowa... Niby glopota a jednak... Ida na egzamin trzeba pamietac o kazdym szczegole..

bartega
2013-11-16 11:10:19
Ocena: -5(glosow:13)-+
Ja zdałem za pierwszym razem.

Justyna0810
2013-11-16 11:29:05
Ocena: -5(glosow:13)-+
Ponoć Ci co zdają za pierwszym wcale nie są najlepszymi kierowcami, a to nie ma reguły

astaii
2013-11-16 11:02:36
Ocena: 5(glosow:15)-+
Wogóle się jej nie dziwię,z tego co wiem to zdać teraz egzamin graniczy z cudem,i raczej nie pierwszy raz go oblewa,a to wszystko kosztuje nie tylko pieniądze ale i stres z tym wszystkim związany. Niektórzy bardzo potrzebują samochodu,są od tego zależni. Nie dość że pytań teoretycznych do nauki jest masa i do tego co niektóre są absurdalnie głupie,to jeszcze ci pier.doleni egzaminatorzy na koniec cię uje.bią. KOMUCHY ZASRANE I ZŁODZIEJE

Raxem
2013-11-16 11:20:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zgadzam sie z Toba. Ale jesli ktos umie jezdzic to zda... ale czasem i takiego uwala bo pomysla ze jak taki pewniaczek to za 2 razem tez zda..

freedom80
2013-11-16 11:00:43
Ocena: -5(glosow:19)-+
Ja zdałam za pierwszym razem i jestem z siebie dumna :)

Mundzio84
2013-11-16 11:21:56
Ocena: -3(glosow:7)-+
Widocznie jesteś dobra w zaciąganiu ręcznego, Fredziu:)

liszka91
2013-11-16 11:24:46
Ocena: -2(glosow:8)-+
Umie dobrze operowac gałką :D

Mundzio84
2013-11-16 11:29:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
Pan Egzaminator musiał być widocznie zadowolony z hmmm... szybkich postępów.Może trafimy kiedyś na nagranie z tego egzaminu, na jednym portali zajmujących się tego typu tematyką:)

liszka91
2013-11-16 11:34:07
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ej, ale ja też zdałam za pierwszym razem i mnie proszę nie przypisywać takich rzeczy :D

Mundzio84
2013-11-16 11:41:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
Ale jakich rzeczy?Że dobrze jeździsz i jesteś w stanie bez problemu okiełznać tego rumaka?Znaczy samochód?

liszka91
2013-11-16 11:43:47
Ocena: -3(glosow:5)-+
Taaa to znaczy oczywiście, ale fredzi nie dorównam to ona jest tutaj mistrzynią :)

Mundzio84
2013-11-16 11:46:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie sposób nie przyznać ci racji:)

freedom80
2013-11-16 12:47:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie musiałam uciekać się do takich tanich sztuczek. Miałam zayebistego instruktora i to wystarczyło bym mogła zdać za pierwszym razem. Ale za to widzę, że wy macie inne doświadczenia i zdaliście na innych zasadach.

Mundzio84
2013-11-16 13:45:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
A czy ktoś wspomniał o jakiśch innych zasadach i tanich sztuczkach?:)Przecież ja ci wierzę Fredziu i serdecznie gratuluję:)

sodoms1
2013-11-16 21:38:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
samochód to nie rumak ktoś tu chyba się pomylił hehe :P

ziomal19922
2013-11-16 10:42:57
Ocena: -6(glosow:8)-+
Przesadzają z tymi egzaminami 20 lat temu było bardzo łatwo zdać prawo jazdy co słyszałem, Ale jak ktoś nie zrobi żadnego błędu to zda na pewno za pierwszym razem to nie jest tak ze za pierwszym razem nie można zdać ja zdałem za 2 w Bytomiu :) jakiś rok temu.

rbk17
2013-11-16 10:59:00
Ocena: 3(glosow:9)-+
Znam 19-latka, który niedawno zdał za 1 razem, jak widać można i nikt nikogo nie okrada. Jak się oblewa egzamin to zawsze z jakiegoś powodu.

roman8887
2013-11-16 12:43:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
20 lat temu po ulicach nie jezdziło tyle samochodów co teraz

C2ShadowMan
2013-11-16 10:37:43
Ocena: 5(glosow:23)-+
prawko zdałem za pierwszym i to bezbłędnie. Da się? Da się. A skoro jakiś yebany idiota nie potrafi myśleć, to i na codzień będzie idiotą. Stąd biorą się wypadki, stąd biorą się zabawne filmy na YouTube. Nie każdy może być informatykiem, pilotem, maszynistą, nauczycielem, to i nie każdy może być kierowcą. Co to w ogóle za myślenie, że każdy MUSI mieć prawo jazdy?

liszka91
2013-11-16 10:49:26
Ocena: -4(glosow:14)-+
Jesteś taki zajebi*ty bo zdałeś za pierwszym razem..

C2ShadowMan
2013-11-16 10:51:36
Ocena: 0(glosow:12)-+
nie. Po prostu można zdać za pierwszym. Podobnie z innymi egzaminami jak matura czy magisterka.

agontier
2013-11-16 10:56:02
Ocena: 4(glosow:14)-+
Nie, za to ona jest zajebista nie umiala zdac i foch na caly swiat ale nie do siebie, a prawda jest taka ze jak sie ma pojecie to sie zda... durne pokolenie wymagac od kazdego ale nie od siebie

liszka91
2013-11-16 10:59:38
Ocena: 5(glosow:7)-+
Oczywiście, że można, ale patrząc na to z drugiej strony Word to pazery, które liczą tylko, ze ktoś nie zda i mają z tego kasę , a ludziom po prostu szkoda już jest się poddawać i zdają nadal. Jak czasem słyszę na czym potrafią uwalić to aż śmieszne to jest.

Expert1994
2013-11-16 17:08:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zależy na jakiego egzaminatora się trafi, np: moja koleżanka zdawała z 2tyg temu egzamin, po 10min jazdy egzaminator powiedział do niej "Wie pani co.. nie chce mi się już dziś po nocy(godz. przed 17) jeździć z panią po tym mieście wracajmy do WORD-u.. pozaznaczał jej tam rożne manewry i dziewczyna zdała za 2 razem.

Justyna0810
2013-11-17 12:44:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
@Expert co ty pierdzielisz? Przecież w pojeździe są kamery, albo jesteś takim debilem że uwierzyłeś w słowa "koleżanki" albo masz innych za debili że takie bajki opowiadasz. Idź precz

jaja900
2013-11-16 10:37:33
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

qrier
2013-11-16 10:49:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po czym wnosisz ?

sikorr30
2013-11-16 11:24:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
coś ci sie pokićkało!!!!bystrzaku:)

wiosenka0
2013-11-16 10:26:42
Ocena: 4(glosow:16)-+
Brawo!!! znam ludzi którzy w Słupsku czy Gdyni podchodzili po 5-10x a te ch* oblewały tylko za to że ktoś w stresie nie potrafił przełączyć w kolejności świateł albo nie potrafił wskazać odpowiedniego zbiorniczka płynu pod maską. Ludzie są oblewani dla samego oblania i wyciągnięcia od nich kasy. np oblany bo przed pasami przed rondem ktoś zatrzymał się o 20 cm za blisko albo za daleko?!?! (serio, z miarką gość chodził) To oni powinni przechodzić porządne psychotesty bo są jeb*. Dopiero odpowiedniej grubości koperta wszytko nagle załatwiała. Dobrze laska zrobiła a nawet za mało gnojowi wyrzygał

wiosenka0
2013-11-16 10:28:45
Ocena: 2(glosow:6)-+
a patrząc na obecne testy egzaminacyjne to po prostu człowiek idzie dać na mszę żeby je przejść, za rok może prowadzą obowiązkowe rozbieranie, renowację i ponowne składanie silnika?

Fleuri
2013-11-17 01:24:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
po co komu jakieś głupie płyny w samochodzie... np taki hamulcowy, i kij, że się skończył, po co to...

tyomex
2013-11-16 10:23:03
Ocena: 2(glosow:14)-+
Wiadomo, że nie powinna tak robić, ale te jeb*ne egzaminy są popierdzielone, wymagają nie wiadomo czego, jakiś kosmicznych umiejętności. Człowiek po tych kilku godzinach nauki nie umie prawie nic. Jak chce się dobrze nauczyć to musi na własną rękę jeździć z kimś kto ma prawko, albo wykupić milion godzin. Na egzaminach oblewają za byle ch*j tylko po to żeby nabić sobie kasę. Zmieniają pytania na testach, kombinują, utrudniają. Zdawałem 10 lat temu i miałem stres gorszy niż na maturze i na studiach. Robi się z tego wielką sprawę, a powinna to być formalność tak jak na zachodzie.

zarowka6662
2013-11-16 00:35:24
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jestem za wprowadzeniem psychotechniki przed pod rozpoczęciem kursu! Selekcja naturalna.

MagicalFire
2013-11-16 07:57:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
no i by wszystko wyszło

Mati_89
2013-11-15 22:37:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
kroją na egzaminach, taka prawda..

MagicalFire
2013-11-15 22:44:15
Ocena: -3(glosow:17)-+
nie bo maja puszczać wszystkich jak umiesz jeździć to zdajesz jak nie to idziesz dalej się uczyć aż się nauczysz

wiosenka0
2013-11-16 10:37:29
Ocena: 4(glosow:10)-+
Magical to ty chyba nie znasz realiów zdawania egzaminu na prawko... czy umiesz czy nie to znajdą ci taki element że choćbyś się posrał to i tak oblejesz bo - jesteś po prostu do oblania.

Justyna0810
2013-11-17 12:48:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
@wiosenka - tak jak ty mówią typowe osoby które za kierownicą nie myślą, i zwyczajnie oblały ze swojej winy, ale najlepiej zgonić na egzaminatora. Ja zdałam za 3, i za 3 razem zrobiłam pare błędów ale facet widział że nie boję się jeździć i myślę za kółkiem, więc to się liczyło a nie to że "zaliczyłam" krawężnik. Przestań pieprzyć, dokup godziny i nie lamentuj

xyz1000
2013-11-15 20:12:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
mogła w latarnie pierd...

energyman00
2013-11-15 20:11:26
Ocena: 8(glosow:38)-+
Dobrze babka zrobiła krew człowieka zalewa, bo w biały dzień jest okradany z kasy na powtórkowe egzaminy po to by zasilić kasę WORD, i taka jest prawda.Dlatego dużo ludzi jeździ bez PJ znam takie osoby...

Jarewa
2013-11-15 20:26:26
Ocena: 1(glosow:17)-+
Człowiek krew zalewa jak ktoś myśli że wszystko mu się należy.

MagicalFire
2013-11-15 20:44:02
Ocena: -1(glosow:11)-+
chciał bys żeby ona dostała prawko ???

makar161
2013-11-15 18:15:02
Ocena: 93(glosow:161)-+
i prawidłowo, osoba która nie potrafi trzymać nerwów na wodzy nie powinna nigdy być kierowcą

sarabela
2013-11-16 10:27:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wiosenka0
2013-11-16 10:38:35
Ocena: 10(glosow:16)-+
w takim razie z 80% obecnie jeżdżących i posiadającyh uprawnienia do kierowania powinna być do skasowania.

drakhonus
2013-11-16 10:47:21
Ocena: 3(glosow:7)-+
Prawda, pozniej mamy idiotow wymuszajacych pierszenstwo i wyskakujacych pozniej z lapami do innych ludzi. Wyobraz sobie ze puszcza jej nerwy jak kogos potraci czy uderzy w inny samochod i ucieknie z miejsca wypadku, co tez ja wytlumaczymy ze sie zdenerwowala...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tarczyński niebawem
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Kibice krótko...
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0