Ukryj komentarze(288)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
michalng
2013-11-25 18:22:51
Ocena: 107(glosow:153)-+
Tu nie wrzuca się to co "się popiera" tylko ludzi robiących wiochę.
djphantasma
2013-12-01 00:20:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dobrze mówi!!!
seba72
2013-11-29 23:17:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
Prawdziwa prawica a przy okazji Facet z głową na karku od kiedy Go pamiętam dobre 15 lat. Brawo panie Wojtku! zawsze wyrazisty co się nie zdarza wśród większości rozmemłanej(mówiąc delikatnie) papki obecnych decydentów, pożal się Boże. Dzieki Panie Cejrowski!
CaliforniaGirl
2013-11-28 13:52:18
Ocena: -7(glosow:15)-+
Wielu psychologów wypowiadało się w kwestii nieuzasadnionej nienawiści tego wieśniaka. Jego zachowanie idealnie pasuje do zachować homofobów-kryptogejów, którzy albo ze względu na traumatyczne przeżycia nie posmakowali tolerancji ze strony środowiska czy rodziny. Cejrowski jest głupim pedałem, najgorszym z najgorszych, który pluje na swoje "gniazdo". Przecież on nawet małżeństwa nie skonsumował bo pewnie myślał o Józku z dawnych lat szkolnych a jak podróżuje w Tajlandii pewnie opłaca męskie młode prostytutki. HIPOKRYTA najgorszy z najgorszych.
CaliforniaGirl
2013-11-28 13:31:45
Ocena: -3(glosow:13)-+
Przecież widać po zachowaniu że jest chory psychicznie. On jest zagrożeniem społecznym, musiał mieć ciężkie dzieciństwo. Skąd ta nienawiść? można czegoś nie popierać ale w nim siedzi nienawiść tak wielka, że byłby w stanie zabić a to już jest sprawa do psychologa. Cejrowski ty NAJWIĘKSZY POLSKI WIEŚNIAKU mam nadzieję, że w końcu jakiś krokodyl ci obciągnie podczas twojej podróży może wyluzujesz. Przecież on przynosi wstyd Polsce!
SenJestDlaSlabych
2013-11-28 21:30:28
Ocena: 2(glosow:8)-+
też bym chętnie wywiózł "padałów" na jakiś Madagaskar.
TOMAS19R20
2013-11-27 22:09:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dobrze gada,z buta ich,z suchej pięty
wasiliy_dobrowsky
2013-11-27 20:41:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
W tym samym czasie kiedy zniknie katolicyzm pojawi się islam, znuwu się cofniemy do średniowiecza czy epoki kamienia łupanego.
cielak12345
2013-11-27 18:49:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
Szkoda że wielu ludzi nie potrafi zrozumieć że każdy człowiek jest inny. Czy kiedykolwiek zdarzyło się że jakiś pedał/lesbijka wlazła Ci do łóżka bez twojej zgody? Podejrzewam że to są ludzi tacy jak hetero, robią to z osobami z ich grupy. A to że wam nie pasuje coś takiego to zaraz takie osoby mają być tępione? Zgadzam się że to zły pomysł by to promować, bo nacisk społeczeństwa że to jest złe albo dobre ma zły wpływ na dziecko które kształtuje swój popęd seksualny. Nietolerancja ze strony społeczeństwa skutkuje stresem i strachem, a nikt nie lubi się tak czuć.
cielak12345
2013-11-27 18:53:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Są to osoby które płacą podatki tak jak inni, są czasami nawet bardziej ambitni, wytrzymali psychicznie i zaradni niż nie jedna dziewczyna czy facet hetero. Znam kilka lesbijek które w niektórych sytuacjach które przeszły, poradziły sobie o wiele lepiej niż hetero dziewczyna. Nie znacie i nie chcecie poznać środowiska homo, boicie się chorób, a tak naprawdę statystycznie homoseksualiści to najmniejszy odsetek chorych, więcej procentowo i w liczbie choruje hetero. Po za tym te cioty co widzicie na paradach to dno demoralizacji środowiskowej.
Deathlike
2013-11-27 19:06:49
Ocena: 5(glosow:5)-+
Cielak i inni mylicie pojęcia. Homoseksualiści żyli i żyją sobie w spokoju szanując prywatność swoją i innych. Natomiast wszelkie te parady równości, tęcze czy "walka z homofobią" to sprawka pedałów, których jedynym celem jest skłócenie społeczeństwa. Takich typów i typki należy tępić.
Rocka08
2013-11-27 14:26:34
Ocena: 11(glosow:11)-+
Zgadzam się! Popieram i jestem w IDENTYCZNEJ sytuacji.
Wszystkich spedalonych idiotów, owszem, należy leczyć. Jednak nie z homoseksualizmu, a z zaburzeń psychicznych objawiających się takim zachowaniem.
Ja również jestem lesbijką, żyję spokojnie z moją partnerką. Nikomu nie wadzimy, nie skandujemy, nie chodzimy na te chore parady. Jesteśmy lubiane w środowisku w którym żyjemy.
Uważam, że adopcje dzieci przez pary homoseksualne powinno być ZABRONIONE.
Uważam, że małżeństwa powinny być legalne, na odpowiednich prawach (patrz wyżej!)
cielak12345
2013-11-27 18:59:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. Związek powinien być legalny prawnie i ludzie powinni zrozumieć że lesbijki, nie są fajne (szczególnie męska część) bo można trójkąt mieć z 2 dziewczynami, a dlatego że są zaradne i mają zajebisty charakter, taki kumpel do wszystkiego w żeńskim wydaniu. A gej to nie ubierający się w różowe kiecki facet (bo to już inaczej się nazywa), a męski facet i podejrzewam że niektórzy są bardziej męscy niż nie jeden hetero. I tak jak kilka postów wyżej napsiałem, na parady chodzą tylko zdemoralizowane jednostki.
zabardzochora
2013-11-27 14:21:29
Ocena: -3(glosow:5)-+
Co do tęczy to ma rację, nie powinni zabierać kasy za odbudowe. Jednak widać że jest jakimś homofobem. Źle mu, bo na tym świecie są homoseksualiści. Po co sobie włosy wyrywać?
NAFTA87
2013-11-27 14:09:11
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wiem,ze zaraz sie posypia minusy i mnie tu zlinczujecie,ale jedna moja mala uwaga.Jestem lesbijka i ja akurat nie latam po paradach,nie stawiam teczy i nie dre ryja o tolerancje.Ja sama niektorym homosiom w pysk bym dala,bo przez takich kretynow reszta jest juz oceniona.Ja zyje sobie spokojnie,nikomu nie wadze i nie zmuszam,by mnie tolerowal-wiele osob jest takich jak ja.Wiec nie oceniajcie wszystkich na podstawie tych,ktorzy maja nierowno pod sufitem.A pana co pana Cejrowskiego to nie bede sie wypowiadala...lepiej to przemilczec.
caleanka
2013-11-28 16:09:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Respektuje Cie jako czlowieka, mimo ze jestem hetero, zycze powodzenia w zyciu.
ToRnADo147
2013-11-27 11:21:36
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Marekbroda1
2013-11-26 21:15:10
Ocena: -13(glosow:25)-+
Ciekawe jak by mu domek spalili razem z tęczą co by powiedział
Made-In-Poland
2013-11-26 18:31:08
Ocena: 13(glosow:25)-+
Gdzie Ty tu masz promowanie nienawiści? Lepiej odejdź czasami od tego komputera i zajrzyj do słownika języka polskiego.
jurek1102
2013-11-26 17:29:04
Ocena: -9(glosow:23)-+
A mówi się że Polacy to antysemici... Jakoś semickie pochodzenie Cejrowskiego tu nikomu nie przeszkadza.
markopolo4747
2013-11-26 17:53:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
IlluminaSilvere
2013-11-26 17:08:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
Trz,trza...Trzeba się mówi.Poza tym to prawda że jest na służbie społecznej,ale dla wszystkich a nie tylko dla kartofli którzy uważają podpalanie jakiejś instalacji za akt patriotyzmu.
Antykleryk
2013-11-26 15:41:36
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ciekawe co by było gdyby chodziło o kościół? Chamstwem jest to, że każdy pomyślał o kościele Rk.
vit14
2013-11-26 15:22:33
Ocena: 1(glosow:15)-+
Czyli u mnie w mieście też powinien być odwołany prezydent, bo ciągle stawia nowe kosze na śmieci w parku, kibole ja palą a władza je stawia na nowo i tak w kółko. Czyli u nas władza tak samo w ogóle nie słucha głosu społeczeństwa i robi swoje, ciągle stawia te kosze na śmieci.
caleanka
2013-11-26 15:29:09
Ocena: 4(glosow:16)-+
On juz jest w PiS-owym ugrupowaniu a tam sily nie ma, tylko prymitywny nacjonalizm katolicki.
piotrek2011m
2013-11-26 15:12:44
Ocena: 7(glosow:17)-+
Ciekawe jak by gadał, gdyby spłonęła jakaś kapliczka? Czy też nie chciałby jej, za publiczną kasę, odbudować?
piotrek2011m
2013-11-26 19:58:49
Ocena: 5(glosow:11)-+
"póki" co na kapliczkę opatrzności bożej w Warszawie wydaje się grube miliony z budżetu państwa
Peterz
2013-11-27 10:35:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
Owszem zrobiłem byka, przez pośpiech i lenistwo.
Świątynia Opatrzności Bożej w Warszawie (swoją drogą jak już jesteśmy przy ortografii - nazwy własne piszemy z dużej litery) to trochę inna kwestia - jest to pewna forma pomniku, która jest współfinansowana z budżetu. Dla mnie osobiście też jest to bezsensowny wydatek (przynajmniej na chwilę obecną, ale skandalicznym jest remont pomnika sowieckiego okupanta za bańkę.
nataliazaba
2013-11-26 15:06:31
Ocena: 1(glosow:19)-+
Brawo Panie Wojciechu trzeba o tym glosno mówić . Stop pederastom i innym kałem
jurek1102
2013-11-26 15:14:59
Ocena: 1(glosow:15)-+
Tylko że on sam hetero to nie jest...
caleanka
2013-11-26 15:16:30
Ocena: 1(glosow:11)-+
@nataliazaba - "Stop pederastom i innym kałem" a jak to bedzie po polskiemu? - nacjonalistyczno - katolicka talibanko
caleanka
2013-11-26 17:17:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
@jurek1102 - jestes genialny a ja sie dalem zwiezc :studia na " Katolickim Uniwersytecie Lubelskim", to tak jak ci zatwardziali komunisci co w ciagu jednego dnia stali sie katolikami i przyjaciolmi KK. Kiedy patrze to usta go zdradzily. Osobiscie nie mam nic przeciwko "rasie" ale cwaniak jest gotowy pochwaly.
caleanka
2013-11-26 14:40:18
Ocena: -3(glosow:15)-+
Widze ze PiS-ory w natarciu i bronia "swojego".(katolickie marginesy spoleczne)
jurek1102
2013-11-26 17:33:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
Cała gmina żydowska za Cejrowskim stoi :)
caleanka
2013-11-26 17:52:53
Ocena: -3(glosow:5)-+
Oczywiscie inaczej taka miernota by kariery nie zrobila.
wasiliy_dobrowsky
2013-11-27 20:25:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Peterz, daj im spokój, ona nawet samych siebie nie lubią a co dopiero drugiego człowieka. Niech żyją w swoim wyimaginowanym świecie
jurek1102
2013-11-26 14:48:28
Ocena: 1(glosow:13)-+
Raczej powinien siedzieć w pokoju bez klamek.
jurek1102
2013-11-26 15:51:35
Ocena: 6(glosow:14)-+
Arczano masz w avku Stop judaizacji Polski i zagłosowałbyś na ŻYDA ??????
marcel.przybylski
2013-12-07 14:52:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dla was każdy, kto nie popiera PO, jest PiSowcem? - Ten człowiek jest kimś, kto zdał sobie sprawę, że obie te opcje nie zagwarantują nam zmian. - Popiera KNP.
Papa_wiocha
2013-11-26 13:27:51
Ocena: -2(glosow:12)-+
Popieram w 100%, Cejrowskiemu tak namieszało się w głowie, że to wiocha na 100%
tomi2000
2013-11-26 12:41:03
Ocena: 7(glosow:19)-+
Przypominam panu Wojtkowi, że są ludzie, którzy nie pochwalają spalenia tęczy i dekorują zgliszcza kwiatami. To dla nich HGW ją odbudowuje. A palenie publicznej własności nie może być formą dyskursu społecznego i dlatego z buta to trzeba tych podpalaczy
tomi2000
2013-11-26 22:57:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie wiem kto ją dekoruje. Jako obywatel masz prawo nie chcieć tęczy. Napisz petycję, zrób wiec, a jak to nie pomoże zagłosuj na kogoś innego, kto każe rozebrać instalację. Tylko nie niszcz, bo może tych co chcą tęczy jest więcej niż Ciebie. Nie jestem Warszawiakiem, ale tęcza mnie również nie pasuje w tym miejscu ze względów estetycznych. Tylko, że w moim Wrocławiu zbudowano Sky Tower, który wygląda jak penis o poranku. I co? Idąc tropem rozumowania pana Wojtka mam prawo go spalić?
tomi2000
2013-11-27 19:16:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie rozumiem o co Ci chodzi w pierwszym punkcie, bo nie za bardzo po polsku to napisałeś. Co do Sky Tower masz rację, powstał za prywatne. Ale to nie ważne, przykładowo Ratusz odmalowali na ch..owy kolor za publiczne. Ciągle nie wiem do czego mnie próbujesz przekonać. Że należy palić coś co mi się nie podoba, nie zważając na innych. Płacisz podatki, ale ludki pokroju Edzi też płacą. A kasą zarządza HGW, bo ją Warszawiacy do tego wybrali. Jak wybiorą kogoś innego to zdemontuje tęczę i zbuduje pomnik Lecha. I też nie wolno go będzie niszczyć.
andrzej67k
2013-11-26 11:59:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Władza sobie rządzi i sobie robi dobrze.
wasiliy_dobrowsky
2013-11-27 20:29:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Rosji mogą a w Polsce nie?
caleanka
2013-11-26 10:59:57
Ocena: -11(glosow:23)-+
Prawdziwa wiocha, zalosny oszolom, widac ze ukonczyl szkole aktorska i zbiera punkty dla skranej prawcy katolickiej.
caleanka
2013-11-26 16:24:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
@Jakera - Wikipedia, jezeli nie PiS to jeszcze bardziej prawicowo, czyli faszystowskie poglady.
wasiliy_dobrowsky
2013-11-27 20:33:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oni nawet nie wiedzą, że SLD ma w sobie więcej prawicy niż PO czy PIS. Oni nawet pewnie uwierzyli, że Tusk obniży podatki i każdego będzie stać na mieszkanie.
Baraak
2013-11-26 10:54:09
Ocena: 2(glosow:18)-+
Kilka lat temu towarzysz Cejrowski jechał też po niepełnosprawnych. Dla niego Żyd, gej, Buddysta, cyklista czy ktokolwiek inny od niego zasługuje na krematorium. Takich ludzi jeszcze w 45-m nasi dziadkowie rozwalali w lasach. Trzeba umieć żyć i pozwolić żyć innym. Jak rozumiem wszyscy wyzywający na gejów zostali przez nich skrzywdzeni kiedyś ? Jakieś mroczne wspomnienia z palcóweczkami u sąsiada czy długie spowiedzi u księdza proboszcza ? No bo jeśli wam ktoś inny od was nic nie zrobił to chyba nie jesteście tacy durni żeby go nienawidzić bo wam ktoś kazał.
BlekitnaKrew
2013-11-26 09:56:02
Ocena: 8(glosow:18)-+
Zapewne jesteś urażonym homoseksualistą,albo jeszcze innym robakiem z rynsztoka wyjącym wszech i wobec o TOLERANCJI -mam już alergię na to słowo!!!!!!!!!!!!!
jacek.jacek
2013-11-26 11:08:40
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
antraxcdt
2013-11-26 11:13:54
Ocena: 4(glosow:12)-+
megasam1 i Talita - tylko czekać, aż będziecie wrzeszczeć o prawa do adopcji dzieci przez pedałów, a te wasze otwarcie na tą "wspaniałą" wielokulturowość doprowadzi do tego, co jest w UK czy Francji, Talita a Tobie, życzę byś popierdzielała w burce bo do tego doprowadzą Twoje poglądy. Ludzie pomyślcie poczytajcie pooglądajcie i zastanówcie się czy ta "ksenofobia" jest taka zła...
caleanka
2013-11-26 11:42:44
Ocena: -7(glosow:11)-+
@antrax - wygladasz mi na talibana katolickiego.
Talita
2013-11-26 20:15:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
antraxcdt wpadasz w skrajność. Nie chodzi o homoseksualizm i adopcję tylko o WC, który jest wariatem. Żyje kościołem, pan ksiundz jest dla niego najważniejszy, uwaza że kraj powinien być wyznaniowy i jest o wiele groźniejszy niż niejeden homoseksualista.
antraxcdt
2013-11-27 04:47:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
caleanka - przykro mi jestem talibem ateistycznym. Mam w du... wiary innych dopóki ktoś mnie do niej nie zmusza i nie straszy mnie, że mi łeb od... jeśli 5 razy dziennie nie będę "walił allahówa"...
Talia - a czym on Ci zagraża tym, że sobie pogada? Chyba normalniejsze jest gadanie by w przedszkolu uczyć miłości do rodziców i ojczyzny ( boga ), niż że dwaj tatusiowie to normalne, a jak koledze siusiaka do pupy wsadzisz to też jest super. Jak mówi JKM homosie są i będą ale oni o swoje prawa nie wrzeszczą, a Ci na "g" kojarzą mi się z gównem i ich widać najwięcej na ulicach
BlekitnaKrew
2013-11-26 09:14:45
Ocena: 13(glosow:27)-+
Gdy słyszę o tej cholernej tolerancji,to mi się rzygać już chce.Wszyscy,którzy tak szaleńczo do niej nawołują sami jej potrzebują...tak to już działa.Przez tę TOLERANCJĘ całe robactwo tego świata wypełza i domaga się praw.Islam-tolerancja(w jedną stronę,bo od nich jej nie uświadczysz),pedał-tolerancja,zoofil-tolerancja.Rzygać się chce.Już gdzieś na zachodzie chcą uznać pedofilię za orientację seksualną...więc zaraz będą się domagać czego? TOLERANCJI!!!! Wielki plus dla Cejrowskiego.
mephinx
2013-11-26 10:58:50
Ocena: -3(glosow:9)-+
I w imię tej większości banda idiotów biegała po ulicach łamiąc drzewka i spaliła tęczę ? Komuś ta tęcza przeszkadzała ? Za dużo doszukujemy się "głębokich sensów", wietrząc wszędzie spiski i knowania. Stało sobie kolorowe badziewie, nikomu nie przeszkadzało, ale wpadła banda pseudo-patriotów, okrzyknęła tęczę symbolem homoseksualizmu i wielkie oburzenie narodu raptem. Nie macie swoich mózgów ? Gdzie byliście jak ją budowali ? HGW nie lubię, bo to sucz (jakich w PO wiele), ale w tej kwestii ją popieram, z tą różnicą, że kosztami obciążyłbym tych pajaców w kominiarkach, którzy ją spal
BlekitnaKrew
2013-11-26 12:51:04
Ocena: -1(glosow:5)-+
mephinx,oczywiście jesteś pedałem...to już wiemy:)
mephinx
2013-11-26 18:25:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak jestem pedałem, żydem, murzynem, mam nadwagę i jestem rudy, o łupieżu nie wspominając.
Bierut, nie rozumiem Twojego toku rozumowania, czy Twoim zdaniem to "władza" sprowokowała znów burdy i podpaliła tęczę, żeby HGW mogła się popisać odbudowaniem ? Może już przestań oglądać filmiki z Macierewiczem, bo chyba Ci się udziela. A co do "głębszego sensu" to chodziło mi o samą tęczę i jej znaczenie.
mephinx
2013-11-26 18:27:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pani architekt, która ją projektowała miała w zamyśle ożywienie miasta i "ocieplenie" zwykłej szarej ulicy, ale przecież skoro coś jest kolorowe (swoją drogą nie widziałem mono-kolorowej tęczy) to odrazu jest symbolem pedałów i innych zboczeńców ? Rozumiem jakby się pod nią ładowali w zadki, ale jakoś nie kojarzyłem tego miejsca z popaprańcami. Proponuję spalić rynek w Zamościu, bo jest wyremontowany i kamienice pomalowane na kolorowo
BlekitnaKrew
2013-11-26 09:07:32
Ocena: 2(glosow:8)-+
Twoja stara:)
tlenowygonzo
2013-11-26 09:20:20
Ocena: -2(glosow:14)-+
jego stara nie ma cipy tylko fajfusa;)
BlekitnaKrew
2013-11-26 09:26:13
Ocena: -3(glosow:11)-+
Więc go wysrała:))))
leszkowaty
2013-11-26 01:13:40
Ocena: -10(glosow:20)-+
już cały elektorat się wypowiedział, ale po chooy w jakim kolwiek temacie odzywa sie "ktos/; kto wypierdolil z Polski
marcinko83
2013-11-26 07:13:45
Ocena: 6(glosow:18)-+
a czemu wyjechał on i tyle tysięcy rodaków? zastanów się co piszesz ,połowa kraju by wyjechała tylko jakby miała taką możliwość,tylko pedały ,złodzieje z rządu i ich zkorumpowani siepacze z państwowych urzędów mogą popierać wyrzucanie pieniędzy w błoto na pedalskie symbole przez jakąś żydówkę przy korycie( dla mnie cejrowski ma większe prawo się wypowiadać, niż gronkowiec waltz,która sobie gwiazdę dawida przypina podczas urocz. powstania:)
Obserwatorekk
2013-11-26 00:39:31
Ocena: 2(glosow:12)-+
czy się ktoś zgadza czy nie gość ma racje a wiocha dla wrzucającego
GREGORY1986
2013-11-25 23:34:27
Ocena: 4(glosow:18)-+
Cejrowski nie ale Tusk Ci dyktuje co masz robić i jak myśleć za [pomocą tvn
maxicoveri
2013-11-25 23:39:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
maxicoveri
2013-11-25 23:45:02
Ocena: 6(glosow:10)-+
ale cenzura jak za komuny!
jurek1102
2013-11-25 23:57:45
Ocena: -1(glosow:7)-+
Cejrowski stał się tu idolem :)
antraxcdt
2013-11-26 02:16:23
Ocena: -3(glosow:11)-+
nev89 - a czy pedały i cała ta zboczona i po.... hałastra może mi dyktować co mam robić? Z jakiej racji pedały mają mieć więcej praw niż normalni obywatele? Pedalstwo jest wbrew naturze, gdyż nie prowadzi do przedłużenia gatunku. I to właśnie z tego powodu powinni nie mieć, żadnych przywilejów w porównaniu do normalnych związków hetero seksualnych.
dunkelblau
2013-11-26 07:12:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
antraxcdt Wypowiedź pana Cejrowskiego dotyczyła burd i aktów wandalizmu jakich dopuścili się "patrioci" a nie pedalstwa tym razem. Przecież kibole się nie pedalą. No chyba że czegoś nie wiem...
antraxcdt
2013-11-26 11:24:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
dunkenbalu - a kto postawił tęczę? To pedały postawiły tęczę i zmuszają normalnych ludzi by na te gu... musieli patrzeć. Więc czemu oni nam mogą dyktować coś? Widzisz tu nie chodzi o Twoją wiedzę, a brak zrozumienia tematu. Chociaż nie no wiedzy też Ci brak bo gdybyś wiedział kto tęczę stawiał i po co to byś zrozumiał moją wypowiedź i Cejrowskiego:).
dunkelblau
2013-11-26 17:28:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
antraxcdt- Może i nie mam wiedzy na takie tematy bo ten cały cyrk mam d. i gówno mnie obchodzi banda łysych kryptopedałów demolująca własność innych pedałów. Nie mój cyrk, nie moje małpy. Ludzie naprawdę "normalni" (nie lubię tego słowa) są wtedy w pracy, z dziećmi w zoo albo jadą na ryby a nie robią z siebie debili na takich akcjach.
Chodziło mi o to, żeby w komentarzach odnosić się DO WYPOWIEDZI P. CEJROWSKIEGO, która w całości traktuje o wandaliźmie a nie dyskutować, kto postawił tęczę albo których pedałów bardziej nie lubię.
dunkelblau
2013-11-26 19:34:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
A jeśli mam się odnieść do ulubionego tutaj tematu, to z dwojga złego już wole takiego "tęczowego" pedzia niż łysego kryptopedała z bejsbolem czy maczetą. Taki łysy zboczeniec podpali ci auto, wytrzaska szyby w oknach, zniszczy nową elewację na domu albo zrobi na trwale kaleką. Dodatkowo kosztuje podatnika, bo pracy nigdy dla niego nie ma. Zero pożytku z gnoja, same szkody. "Tęczowy" to najwyżej cię za dupsko c h y c i :)
antraxcdt
2013-11-27 04:52:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
dunkenbalu - dobrze jak Ciebie chwyci a nie np. Twojego małego synka. Ja tam wolę łysego z bejsbolem bo po nim wiem czego mogę się spodziewać a po pedale nigdy. A do homosiów nic nie mam oni siedzą w domach i się nie afiszują z tym, że lubią w pupę ( więc, żeby nie było, że jestem homofobem ). I drażni mnie to, że jakaś popaprana zdegenerowana grupa społeczna zmusza normalne społeczeństwo by się podporządkowywało ich woli.
BlekitnaKrew
2013-11-26 09:24:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tu nie chodzi o religię panie Jezus.Nie wszystko musimy z nią wiązać...Dobrze wiemy jaki jest islam,dobrze wiemy jaki jest Chrześcijanizm.Czemu zaraz musimy uciekać się do religii w sytuacji gdy z czymś się po prostu nie zgadzamy(a do czego mamy prawo).Życie drogi kolego...życie.I skończcie już z tą tolerancją,bo zwymiotuję.
maxicoveri
2013-11-25 23:22:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
tomi2000
2013-11-26 12:28:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak kiedyś podrośniesz i zmądrzejesz, to zrozumiesz, że Świat nie jest czarno-biały i nie dzieli się tylko na prawicowców i lewaków. Tak chcieliby farbowani prawicowcy, ale tak nie jest. To, że walisz gruchę prawą ręką i nienawidzisz gejów, chociaż żadnego osobiście nie znasz, nie czyni cię prawicowcem. To, że ktoś nie zgadza się z Cejrowskim, nie czyni go lewakiem, bo przy WC lewakiem byłby nawet Pinochet
SuperGL
2013-11-26 12:47:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak zdasz gimnazjum i pochodzisz troche do nastepnej szkoly to moze dojrzejesz na tyle, ze przestaniesz kazdemu wmawiać ze wali konia bo na pewno nie ma dziewczyny i wyraża sie o pedalach a na pewno żadnego nie zna. Tak sie sklada ze znam. Ludzie bardzo marudni, gorzej jak kobieta, ktora ma okres i zostaje bez tabletek przeciwbólowych, a jeśli takiego jawnie nie mozesz przesluchac to zarzuca ci homofobie. To dopiero terror
tomi2000
2013-11-26 22:47:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
:D Gimnazjum już nie skończę (szkołę się kończy, a nie zdaje), bo za moich czasów z podstawówki szło się prosto do średniej. Myślę, że wobec wykształcenia, które posiadam, obejdę się bez tego dyplomu. Gratuluję dziewczyny! Śmiesznie się oburzyłeś na aluzję o masturbacji - typowe dla małolata. I wreszcie, nie pisałem konkretnie do Ciebie (napisałbym Cię, a nie cię). Taki zabieg stylistyczny. Pisałem do wszystkich, którzy myślą, że są prawicowcami, a w rzeczywistości są nacjonalistami, rasistami, homofobami, lub wszystkim jednocześnie.
tomi2000
2013-11-26 22:50:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jednym słowem "czego nie kumają, reagują agresją", a to nie ma nic wspólnego z prawicowymi ideałami. Współczuję znajomości z marudnym gejem. Ja znam potwornie tępego prawicowca, ale nie posuwam się do generalizowania. Na pewno są na świecie mniej tępi. Pozdrawiam
kristopherus
2013-11-25 23:21:27
Ocena: -7(glosow:31)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Molotok
2013-11-25 23:49:57
Ocena: 4(glosow:16)-+
Niestety prędzej czy później będą rządzić nami katoliby bo PO ma małe szanse na wygraną kolejny raz ( nie jestem zwolennikiem PO ale wszystko lepsze niż PIS ) . Będę musiał się ewakuować z tej Polski bo nie chcę być spalony za herezje w centrum Warszawy :P
maxicoveri
2013-11-26 00:01:55
Ocena: 2(glosow:8)-+
my juz żyjemy w panstwie wyznaniowym!dzisiaj to bez księdza to nawet szambo nie może samo funkcjonowac nie mówiąc już o Burmistrzu Goleniowa który zawierzył gminę Chrystusowi!
lucy123
2013-11-26 00:02:23
Ocena: 0(glosow:8)-+
Myśle , że wcześniej. Ludzie wciąz się rozwijają, umocniają swoją inteligencję i racjonalne podejście do świata. Zobacz jaka jest różnica w podejściu do wiary między obecnymi czasami a np rokiem 1700. Myślę że na jakieś 200 lat religia przestanie istniec. Niestety nie dane nam będzie się o tym przekonac. Ale jestem tego pewna na 90%
Molotok
2013-11-26 00:09:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Może i przestanie istnieć i to byłoby nie głupie bo nie oszukujmy się większość zła tego świata jest właśnie przez religie i różnice wyznaniowe nie licząc oczywiście religii pokojowych takich jak buddyzm komu on coś złego kiedy zrobił . Ale my się tego chyba nie doczekamy .
MINTOR
2013-11-26 10:09:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
W czasach działalności człowieka były epoki ciemne(średniowiecze czy barok) i jasne (renesans, oświecenie), następowało to cyklicznie, w ciemnych religia była silniejsza, w ciemnych wprost przeciwnie. Może en proces nadal się utrzymuje, jest tendencja do osłabienia wiary, bo nastaje nowa epoka "jasna", a po niej przyjdzie kolejna ciemna? Kto to wie.
trzezwyinaczej
2013-11-25 23:15:06
Ocena: -2(glosow:8)-+
Robienie z teczy symbolu pedziów to pomyłka , tęcza na placu zbawiciela jest poprostu obciachowa , powinni zrobic z jakis laserow albo jakis fajny projekt i nie ze symbol homo
Steel
2013-11-25 22:56:48
Ocena: 3(glosow:17)-+
Za każdym razem kiedy kibole zniszczą stadion zmieńcie prezydenta! Za każdy zniszczony grób i pomnik zmieńcie prezydenta! Za każdy zniszczony przystanek zmieńcie prezydenta! Za każdy pomalowany sprayem mur zmieńcie prezydenta! Za każdą wyrwaną kostkę brukową zmieńcie prezydenta! - przecież nie będzie nam tu gadał, że odbuduje to co zniszczone no nie? Oto logika populisty.
jurek1102
2013-11-25 22:54:30
Ocena: 4(glosow:24)-+
Poglądy tego dewota to esencja wiochy.
maxicoveri
2013-11-25 22:52:07
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
marcel.przybylski
2013-11-25 22:57:02
Ocena: -1(glosow:13)-+
Nie ważne czego jest tak na prawdę symbolem, tylko z czym jest kojarzona. Podobnie jest ze swastyką, niby nie ma ona nic wspólnego z faszyzmem, ale jednak przez niemieckich faszystów była ona wykorzystywana i to z nimi się głównie kojarzy. Tutaj kojarzy się z lewicowymi "neotolerancyjnymi" wartościami, które są przeciwne wartościom kościoła. Coś takiego nie powinno zostać w ogóle zbudowane, a jeśli już, to na pewno nie w takim miejscu jak plac zbawiciela! I nie za publiczne pieniądze!
maxicoveri
2013-11-25 23:17:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
pewnie te minusy dostaje od katolików ale sorry wiem nie zgadzacie sie ze starym testamentem!
kasiek1984
2013-11-25 22:51:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
gieniaihela
2013-11-25 22:49:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tu nie ma żadnej wiochy!!!!
gieniaihela
2013-12-01 14:35:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie oceniam tego jakim jest człowiekiem tylko jego wypowiedź w której nie ma żadnej wiochy.
GREGORY1986
2013-11-25 22:46:29
Ocena: -2(glosow:10)-+
PRAWDA PANIE WOJTKU !!!!!
maxicoveri
2013-11-25 22:40:54
Ocena: 2(glosow:16)-+
dlaczego wszyscy się tu pieklą o homosiów jak ta instalacja tęczy została postawiona z okazji przekazania prezydencji Polsce w Unii Europejskiej!wystarczyło że jeden idiota rzucił hasło a wszyscy poszli za nim jak lemingi!
Nagasukaaa
2013-11-25 22:45:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
maxicoveri
2013-11-25 22:45:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Nagasukaaa
2013-11-25 22:34:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
I co to kuźwa jest lewactwo? Słowo które gdy wypowiesz leczy wszystkie twoje kompleksy? W każdym kraju lewica i prawica powinny współpracować dla dobra, wcale nie zmieniacie kraju na lepsze pogłębiając te chore wojny.
prusi
2013-11-25 22:34:20
Ocena: 2(glosow:10)-+
Tęcza kiedyś symbol nadziei, zmiany na lepsze. Teraz symbol grupy ludzi która uważa że musi się obnosić z tym jak lubi uprawiać seks i prosząca o specjalne względy dla nich z powodu ich orientacji ( typu zalegalizowane związki czy adopcje ). Dlaczego faceci pijący wódkę w parku dostają mandat a homoseksualistom całującym się na ławce w parku nikt nie wlepia ? Jeden kocha wódkę drugi faceta a równości nie ma. Też chcę się ochajtać z butelką wódki i mieć z nią dzieci z adopcji dlaczego im wolno a mnie nie :(
kasiek1984
2013-11-25 22:41:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
bo picie w miejscu publicznym jest niezgodne z prawem :)
mam nadzieję, że rozwiałam Twoje wątpliwości :P
MINTOR
2013-11-25 23:30:18
Ocena: -5(glosow:5)-+
To, że pedalstwo sobie zawłaszczyło tęczę jako swój symbol nie oznacza, ze wszyscy muszą tęczę z nimi utożsamiać. Są ludzie, którzy obnoszą się ze swastyką i oburzają się, gdy ktoś ich utożsamia z nazistami i tłumacza, że swastyka ma też inne znaczenia i nie musi być symbolem nazizmu. Nie możemy zrobić z tęczą analogicznie?
Nagasukaaa
2013-11-25 22:32:44
Ocena: 2(glosow:12)-+
Tak walczysz z tęczą co stoi na ulicy ciemniaku? Szkoda żeś nie jest taki chwat do księży co dzieci za dupy rabują i się wykręcają że to nie ich wina, czekam Wojtek co powiesz o nich chojraku. Wielki "niepoprawny" bojownik się znalazł a sam tłuk. Minusujcie gimbusy
kasiek1984
2013-11-25 22:09:34
Ocena: -1(glosow:19)-+
nie zgadzam się.. to że jest paru ludzi, którym się tęcza nie podoba nie znaczy że reszta społeczeństwa ma się dostosowywać.. moim zdaniem jest to bardzo sympatyczny i radosny akcent szarej Warszawy, ludzie cierpiący na homofobię dostrzegają w niej coś więcej niż ozdobę miasta, i to jest ich problem.. proponuję zasięgnąć porady specjalisty w zakresie psychiatrii a swoje frustracje wyładowywać na siłowni lub przy pracach społecznych a nie niszczeniu wspólnego mienia.
Mr.Spook
2013-11-25 22:36:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
HGW, Sienkiewicz, stołeczny komendant policji, na bruk... bo nie potrafią ogarnąć około 100 bydła, mając do dyspozycji resorty siłowe... które nadają się tylko do pałowania przypadkowych ludzi jak w zeszłym roku... bo taktyczne łapanie prawdziwych zadymiarzy im nie idzie...
prusi
2013-11-25 22:39:34
Ocena: 3(glosow:9)-+
Tylko problem jest w tym ze LGBD czyli homosie i inne dewiację chcą aby reszta społeczeństwa dostosowała się do mniejszości. To tak jak Kalim... Jak Kali ukraść krowę to dobrze ale jak Kalemu ukradną to już nie dobrze. Ja się nie zamierzam dostosować
kasiek1984
2013-11-25 22:46:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
brak akceptacji homoseksualistów musi być okazywane takim zachowaniem? Mi sobiście oni nie przeszkadzają, niech sobie żyją, nikomu do łóżka nie zamierzam zaglądać.. a tęcza nie została postawiona na znak akceptacji par homoseksualnych, polecam rozszerzyć wiedze w tym zakresie.
kasiek1984
2013-11-25 22:13:23
Ocena: 3(glosow:13)-+
to miej, kto ci broni.. aczkolwiek rodzić z takimi poglądami nie byłby dla mnie żadnym autorytetem.. tylko współczuć. W Biblii tęcza jest symbolem przymierza pomiędzy Bogiem i człowiekiem a to że ludzie cierpiący na homofobię widzą w tym coś innego to już ich problem.
kasiek1984
2013-11-25 22:23:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
Cryboc ależ ja jestem bardzo tolerancyjna dla wszelkich poglądów, nawet jak mam odmienne.. jestem - dopóki nikt sobie wzajemnie nie przeszkadza, nie niszczy, nie krzywdzi. Każdy ma prawo żyć na tym świecie i niezależnie od poglądów nic, absolutnie nic nie usprawiedliwia niszczenia wspólnego mienia, wandalizmu, przemocy i agresji.. czy takiego świata chcemy dla swoich dzieci?
Samsara
2013-11-25 23:05:15
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ja też mam rodzinę, ale nie lubię jak ktoś mi mówi jak mam żyć, spędzać swój wolny czas itp. Jak dwóch facetów chce mieszkać ze sobą to ok, tak samo z kobietami, ba dla mnie mogą nawet dmuchać się w pięciokącie w różnych kombinacjach. Mnie to gandz z pomadą, co kto robi ze swoją dupą, byle mnie nie zmuszał do zachwycania się tym i nie wtryniał się z tym do przedszkoli/szkół.
receptNaKarpia
2013-11-25 21:01:34
Ocena: 4(glosow:10)-+
skoro "popierasz" to po jaki gwizdek wrzucasz na WIOCHĘ???
awesomebeauty
2013-11-25 20:35:05
Ocena: 3(glosow:21)-+
To jest dobre miejsce dla takich pogladów
novmaster
2013-11-25 20:55:20
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ciężka sprawa, bo spalenie tęczy to niewątpliwie zniszczenie mienia i na to jest paragraf, z drugiej jednak strony jest to głos ludu, władza bezpośrednia w kraju demokratycznym :) W tym drugim znaczeniu Cejrowski ma racje w momencie, gdy HGW ma za nic pokaźną grupę warszawiaków którym się ta tęcza zwyczajnie nie podoba, a ulega uciskom mniejszosciowym. Brak demokracji w demokracji. Idę o zakład że tęcza będzie jeszcze spalona nie raz nie dwa, a cały czas będzie odnawiana z pieniędzy podatników ( ok 100tys zł)
kasiek1984
2013-11-25 22:28:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
taaa.. będzie palona, odbudowywana i tak w kółko.. a później społeczeństwo będzie jęczeć że to za ICH podatki, że można było przeznaczyć te pieniądze na inne rzeczy.. owszem - można było nie niszczyć to by pieniądze poszły na inny cel, nie na odbudowę.
Mr.Spook
2013-11-25 22:38:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dość dla HGW, Sienkiewicza, stołecznego komendanta policji, na bruk... bo nie potrafią ogarnąć około 100 bydła, mając do dyspozycji resorty siłowe... które nadają się tylko do pałowania przypadkowych ludzi jak w zeszłym roku... bo taktyczne łapanie prawdziwych zadymiarzy im nie idzie...
Mr.Spook
2013-11-25 22:34:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bydło jest po lewo i prawo... ten naród po prostu sk(_)rwiał, a władza jest nie udolna, bo jej głównym celem jest nachapanie się na lewych przetargach, niż umiejętne rozwiązywanie problemów społecznych... to lewactwo i kibolstwo powinno walić w władzę a nie siebie ludzi w podobnej d(_)pie, bo władza ma ich w d(_)pie ...
jacek.jacek
2013-11-25 20:12:08
Ocena: 8(glosow:26)-+
komentarz usunięty przez moderatora
samthebludger
2013-11-25 20:20:22
Ocena: -1(glosow:19)-+
Tak masz racje. Poglady typu: albo bedziesz taki jak my albo cie nie bedzie - to zdecydowanie to o co wiekszosci ludzi chodzi. Takie typowo polskie wchodzenie z buciorami do czyjegos domu. Co Cie to obchodzi z kim spi Twoj sasiad czy sasiadka. WEZ SIE ZA ROBOTE A NIE ROZWALASZ TO NA CO INNI CZIEZKO PRACOWALI!
babkaceska
2013-11-25 20:05:13
Ocena: 6(glosow:18)-+
-jak wiekszosc bedzie chciala spalic krzyz to niech spali, narazie tak nie jest
-wiekszosc nie chce tęczy - to precz z teczą
-niestety nasz ustrój jest daleki od demokracji
grigore
2013-11-25 20:50:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
a mi sie podobala taka pozytywna choc rzeczywiscie do polski cos pozytywnego pasuje jak krawat swini...przeciez to kwiatki tylko byly i nic poza tym a kazdy jakas nie wiadomo jaka ideologie to tego dopisuje pali bo mysli ze swiat tym zmieni. nic sie nie zmienilo, mozna tecze odbudowac, palenie teczy nie pomaga, stwierdzono juz to chyba kilka razy:)
kasiek1984
2013-11-25 22:31:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie wiem skąd masz te statystyki..
kasiek1984
2013-11-25 22:49:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Panie uchowaj..
merlinseducer
2013-11-25 19:59:01
Ocena: 1(glosow:19)-+
Swoją drogą Cejrowski to mało rozgarnięty człowiek, udowadniał swojego czasu, że w dżungli amazońskiej mu duszno, bo rośliny konsumują więcej tlenu niż produkują dwutlenku węgla i dlatego mu duszno. A że wiglotność i temperatura były pewnie w granicach 100% i 45 stopni, to już nie... Wymądrza się, a wiedzy na poziomie podstawówki nie ma.
Albo jak tłumaczył, że wypalanie traw ma sens, bo przecież w jakiejś afrykańskiej wiosce noszą popiół na pole. No tak, ale co innego jest puścić z dymem i ulotnić azot i węgiel, a co innego jest WNIEŚĆ na pole wiaderko popiołu. ;)
jacek.jacek
2013-11-25 20:14:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
merlinseducer
2013-11-25 19:55:38
Ocena: 5(glosow:19)-+
Czy tylko ja uważam, że niszczenie mienia publicznego powinno być tępione za wszelką cenę?
Czy tylko ja uważam, że fakt spalenia tęczy nie świadczy o tyn, że większości się to nie podoba, tylko że nie podobało się kolesiowi z racą?
Czy tylko ja uważam, że jeśli coś komuś nie pasuje, to powinien głosować na inną partię albo założyć własną?
Każdy ma prawo kształtować ten kraj, tylko trzeba to robić w jakiś sensowny sposób. Prawdziwy patriota i chrześcijanin nie powinien być bydłem, tyle
ZeuS112
2013-11-25 22:49:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie tylko ty, ale czego spodziewasz się po ludziach, którzy klaszczą na słowa Cejrowskiego o tym, że mamy konstytucyjne prawo do niszczenia ambasady ruskich. Ciekawe co gość by powiedział, jakby polską ambasadę w swoich krajach zaatakowali Meksykanie czy Litwini, im też przyznałby konstytucyjne prawo do tego?
bingo73
2013-11-25 19:47:12
Ocena: 3(glosow:19)-+
nie spodziewałem się tego po tym człowieku ... wydawać by się mogło, że jest badziej tolerancyjny i otwarty, niż większość z nas, a tu się okazuje, że to ktoś bez grama tolerancji. A i sam opis postepowania władz Warszawy (których nie znoszę) jest poniżej poziomu człowieka, za którego go uważałem ...
GangBangStyle
2013-11-25 19:35:43
Ocena: -5(glosow:5)-+
To nie władza ma służyć tobie tylko ty władzy.. kiedy w końcu to zrozumiesz??
nile25
2013-11-25 19:29:53
Ocena: 3(glosow:19)-+
Cejrowski akurat powiedział prawdę i mam dla niego szacunek za to że nie boi się publicznie wyrażać swoich opinii. Ciekawe ilu z was odważyłoby się na to? Umiecie tylko obrażać go za poglądy polityczne.. Tolerancja u was też bokami wychodzi. Popieracie pedalstwo a w większości brzydzicie się osobami kalekimi i upośledzonymi. Banda hipokrytów...
SickB0y
2013-11-25 19:08:16
Ocena: 4(glosow:24)-+
Ciekawe czy gdyby z dymkiem poszedł jakiś krzyżyk czy inne religijne dziadostwo za publiczne pieniądze Pan Wojtek mówiłby to samo... . Sama tęcza mało mnie rusza, nie lubię za to hipokryzji i wybiórczego postrzegania rzeczywistości. Wandalizm to wandalizm - nieważne czy tęcza, wielki fallus czy pomnik Dmowskiego... .
siwythc666
2013-11-25 18:53:30
Ocena: 7(glosow:27)-+
ma racje..... łatwo budować za czyjeś pieniądze ...... a swoich to jej na bilet autobusowy szkoda...
gregorek59
2013-11-25 18:49:36
Ocena: -7(glosow:15)-+
Jak HGW pieprznie to ten WC wpadnie tam gdzie jego miejsce za drzwi z rozkraczonym chłopczykiem czyli do WC
Komsomolec
2013-11-25 18:48:59
Ocena: -4(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Komsomolec
2013-11-25 18:37:49
Ocena: -1(glosow:35)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jacek.jacek
2013-11-25 20:18:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Bolec1980
2013-11-25 18:13:38
Ocena: -5(glosow:43)-+
Minusujcie od razu. Dla mnie to kmiot, kryptopedał (najgłośniej drą japę, ci co sami nie wiedzą, które mięsnie brzucha wolą - Kaczyński, Ziobro, Kammel, Palikot itp.) i sto kompleksów w każdym hemoroidzie. Katolik pełnym ryjem: bezdzietny bosy łazik po rozwodzie, nawołujący do nienawiści na Ruskich, pedałów i wszystkiego, czego on nie miłuje w miłosierdziu swoim. Debil i jego arcyciekawe programy podróżnicze nie zmienią tego, że to kołtun i cham.
monster0
2013-11-25 18:36:20
Ocena: -2(glosow:12)-+
@novmaster, zauważ, że to co napisał @Bolec1980 to prawda o typowych katolikach. Od gościa kipi nienawiścią do ludzi. A przecież katolik to taki pogodny człowiek, otwarty na ludzi. Dalej niż swoje ciasne umysły takie osoby nie potrafią wyjść. Co nie znaczy, że czasem Cejrowski ma rację dlatego, nie lubię oceniać gościa bo budzi skrajne emocje.
thakanori11
2013-11-25 18:12:50
Ocena: -11(glosow:21)-+
katolski ćwok
Pan_Tofel
2013-11-25 18:06:57
Ocena: -9(glosow:33)-+
Jasne. Jak gnojki dewastują wiaty autobusowe, to też przestańmy odbudowywać, bo to przecie buta władzy odbudowywać to, co chamstwo i prostactwo dewastuje pod wpływem.
Im dłużej słucham Pana Cejrowskiego tym bardziej mam go dość...
Szkoda, że jest tylko mocny w gębie i nie wyprowadził się z Poski tak, jak obiecywał...
Pan_Tofel
2013-11-25 18:57:06
Ocena: -1(glosow:7)-+
@arigold7
tak? to ciekawe... Bo ja byłem przekonany, że ta tęcza stanęła z zupełnie innych powodów...
Ale jasne - najpierw pal, potem pytaj. Albo najlepiej nie pytaj, bo po co - spaliłeś, jest fajnie.
Ale dajmy na to, że masz rację. Korzystam dzień w dzień z komunikacji miejskiej, ale zostanę adwokatem diabła.
Jeśli ktoś jeździ samochodem i autobusy mu przeszkadzają, to dlaczego nie miałby dewastować wiat, skoro palenie tęczy jest ok?
Tęcza została postawiona, jest dobrem publicznym, nieważne czy się z nią zgadzasz, czy nie, czy Ci się podoba czy nie - wandalizm jest wandalizmem.
Pan_Tofel
2013-11-25 19:07:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
@arigold7
a tak w kwestii "służy tylko promowaniu pedalstwa"... Księga rodzaju: 12 Tedy rzekł Bóg: To jest znak przymierza, który Ja dawam między mną i między wami, i między każdą duszą żywiącą, która jest z wami, w rodzaje wieczne.
13 Łuk mój położyłem na obłoku, który będzie na znak przymierza między mną, i między ziemią.
14 I stanie się, gdy wzbudzę ciemny obłok nad ziemią, a ukaże się łuk na obłoku:
15 Że wspomnę na przymierze moje, które jest między mną i między wami, i między każdą duszą żywiącą w każdem ciele; i nie będą więcej wody na potop, ku wytraceniu wszelkiego ciała
arigold7
2013-11-25 19:39:45
Ocena: 0(glosow:6)-+
kolejny ciolek co biblia sie zaslania. lgtb parszywie przywlaszczylo sobie ten znak przymierza zeby go zbezczescic to raz, a dwa jesli jezdzisz samochodem to dalej ludzie ktorzy nie maja samochodow korzystaja z przystankow jako dobra wspolnego a ta tecza to nic innego jak promowanie zbokow
Pan_Tofel
2013-11-25 23:07:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Drogi arigold7,
nie wiem, czy zauważyłeś, ale staram się dyskutować kulturalnie. Prosiłbym więc żebyś z "ciołkami" się powstrzymał.
Widzisz, może i sobie korzystają z komunikacji, ale mi to przeszkadza, bo autobusy są wolne, a tramwaje mają niesprawiedliwie pierwszeństwo. Ja jeżdżę samochodem, jak większość ludzi, więc ich podróżowanie w komunikacji miejskiej powinno się podporządkować ruchowi samochodowemu.
sposób myślenia ten sam - nie mój punkt widzenia? Zdewastuję.
Wandalizm jest wandalizmem, koniec kropka.
Onanista_Przodowy
2013-11-25 18:06:52
Ocena: -4(glosow:20)-+
Cejrowski - a kogo obchodzi ta ultrakatolicka CIOTA?
Peterz
2013-11-24 21:47:02
Ocena: 7(glosow:39)-+
Ja go lubię, jest charakterny i ma swoje przekonania których nie zmienia tak jak wieje wiatr. Dla mnie jest świetnym publicystą i dziennikarzem, mówi ciekawie i posiada "dawny sznyt", dziś rzecz unikatową ... nie tak jak ulizane plastikowe pismaki ala Lis.
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0