lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 20.11.2013, 12:02:23   przez: dawidleeds
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1165  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(83)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rupi981
2013-11-20 12:18:36
Ocena: 42(glosow:48)-+
ciekawe czy można na allegro kupić takie nalepki np. na auto i jakie tego by były konsekwencje prawne

sirdragon
2013-12-06 11:45:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jaa28
2013-12-05 10:52:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tu nie chodzi o to że ktoś coś im zabrania chodzi o to jak oni postępują z chrześcijanami w swoich krajach prześladowania ile ludzi tam rocznie ginie tylko dla tego że są chrześcijanami ale o tym nikt nie powie a jak zginie jeden muzułmanin wtedy się zaczyna jacy to oni są poszkodowani co dzieje się we Francji ( ale i Niemcy Wielka Brytania itp na zdjęciach klasowych siedzi 20 uczniów w chustach i jeden normalny zamieszki płonące samochody nie chcą dostosować się do panującego prawa próbują narzucać swoje w obcym kraju dziękuje żeby do czegoś takiego doszło w moim kraju STOP ISLAM !!!!!!!!!

sebololo
2013-12-02 20:33:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kazsu
2013-12-02 18:32:21
Ocena: 7(glosow:7)-+
Przeciez każdy normalny człowiek nie może patrzeć na to tałatajstwo. Najczęściej arab występuje zawsze z kozą. DUZE NIE ISLAMOWI.

rodi79
2013-12-02 17:18:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

coolld5
2013-12-02 16:58:09
Ocena: -14(glosow:16)-+
Chyba każdy może wyznawać wiarę taką jaką chce xd

elpolloloco30
2013-12-05 13:01:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wyznawać okej, a narzucać innym? Pomyśl zanim coś powiesz/napiszesz.

a1on
2013-12-02 16:24:00
Ocena: 7(glosow:9)-+
rupi981: podobno jest 0.5 roku wiezienia za naklejki "obrażające arabów" są to treści "rasistowskie" A u nich jak prześladuje się chrześcijan lub inne wyznania to jest kór***w*A OK!!! Poj****E prawo! niedługo nic na nich nie będzie powiedzieć.... TO JEST WIOCHA!!!

ICanSeeYou
2013-12-02 04:38:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
To i ja się podepnę pod tę akcję.

burle
2013-12-02 00:27:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
hahahah mod lize islamskie dupy i usuwa komentarze w ktorych jest sama prawda brawo koniec zogladaniem tej stronki na penerze przynajmniej nie ograniczaja wolnosci slowa brawo jeszce raz hahahah

diotyma
2013-12-02 00:02:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
I tak wasze nerwy gówno dadzą, muslimy zaleją nas masą. rodzą się jak stonki i są agresywni. nie mamy szans statystycznie.

burle
2013-12-02 00:01:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Funka50
2013-12-01 20:10:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
wytępic zarazę nich wracają do siebie na pustynie

szulcik
2013-12-01 19:40:14
Ocena: 8(glosow:12)-+
W koncu niemiaszki sie budzą z lewackiego letargu ! Brawo ! Moze chociaż jedna rzecz , jeden element połaczy cała Europe i wszyscy wypier...limy tych brudasów z naszych ziem.

BlekitnaKrew
2013-12-01 19:21:08
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ty qrwa pajacu...co usuwasz moje kom.? Mamy chyba wolny kraj,opiniować nie wolno? Wstawiłem link przedstawiający prawdę,nie jest zabroniony a Ty to usuwasz ściero zafajdana!

BlekitnaKrew
2013-12-01 19:18:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BlekitnaKrew
2013-12-01 19:17:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zakalinki
2013-12-01 17:38:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
myślę, że póki jeszcze są takie inicjatywy jest nadzieja dla europy

Kirk666
2013-12-01 16:02:23
Ocena: 9(glosow:11)-+
już niedługo w tvn "brutalni niemieccy nacjonaliści otwarcie potępiają mniejszości religijne w niemczech"

kasiaweis
2013-12-01 15:51:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jestem teraz w Afganistanie. Są ludzie bardzo mili,pomocni,nie narzucający swojej wiary,ale są i też tacy ,których nie chcielibyście mieć w swoim kraju....

bezpieczna123
2013-12-01 16:39:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
a ty sie ich pytasz czy oni ciebie tam chca?

BlekitnaKrew
2013-12-01 19:06:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ci bardzo mili Twoim zdaniem to zapewne Ci,którzy Cię zdrowo posuwają Ty "wielbicielko" popaprańców.Co Ty tam w ogole robisz...na wakacje pojechałaś???Wiesz o czym Ty bredzisz???

BlekitnaKrew
2013-12-01 19:19:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BlekitnaKrew
2013-12-01 19:22:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BlekitnaKrew
2013-12-01 19:26:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2013-12-01 19:35:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
i po co te nerwy, skoro tam jest to znaczy ze musi bo nikt tam dla przyjemnosci nie jezdzi, a jak sa mili to pewnie wam wszystkim na zlosc. jakie zdrowe posuwanie, myslisz ze wszystko sie do tego sprowadza tylko dlatego ze tobie brakuje? jak to sie moza jednym obrazkiem zdenerwowac, no usiasc i plakac.

sebkop
2013-12-01 20:28:59
Ocena: -4(glosow:6)-+
Arabowie maja swoje plusy i minusy, ale jak się czerpie wiedze o tych narodach jedynie z filmików przedstawiających talibów lub religijnych fanatyków, komentarzy troli internetowych, to potem się głupoty pisze.

BlekitnaKrew
2013-12-02 01:39:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
bezpieczna123...nie wiem co z ciebie za g@wno,nick babski w profilu że chłop...mnie niczego nie brakuje,ale Tobie zapewne bardzo wiele bo albo jesteś palantem z piz@ą albo piz@ą z palantem:)))))

pisiu104
2013-12-01 15:05:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
sami sobie wpuścili islam do kraju a teraz wielce protestuja

czars5521
2013-12-01 19:32:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
to islam się do nich wpuścił

onogrzmot
2013-12-01 14:50:06
Ocena: -4(glosow:10)-+
Pieprzenie. Przez ostatnich 10 lat w Niemczech udzial mahometan wzrosl o....0,5% przy jednoczesnie spadajacej dzietnosci. Straszenie kalifatem za 50 lat to nic innego jak pic na wode, tym bardziej, ze statystyki maja problem z uchwyceniem tureckich rodzin, ktore wracaja do Turcji. A demonstracja na zdjeciu to wystep Pro NRW, ktorzy z dbaniem o demokracji i standardy zachodnie nic wspolnego nie maja. To zbiorowisko pogrobowcow REP pod nowa etykietka.

veyron2685
2013-12-01 14:32:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
ooo szwaby się obudziły?

MrTomikomi
2013-12-01 14:13:00
Ocena: -15(glosow:17)-+
pierdolić chrześcijan

SerKozi
2013-12-01 14:14:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
tomikomi weź się nie wyrażaj. pier***ić możesz samego siebie i muslimów. to polska buraku...

enteros
2013-12-01 14:55:59
Ocena: -5(glosow:5)-+
Tomikomi, a tobie co? Chrześcijan tak samo jak muzułmanów zostaw w spokoju.

miszcz82
2013-12-01 13:57:12
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wojtekmakaron
2013-12-01 16:33:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
dobrze prawisz trza ci wodki polac

BlekitnaKrew
2013-12-01 19:08:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wytępić zarazę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grzegomilo
2013-12-01 13:45:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
dobrze, ale co takie protesty dają ? kto ma zatrudnić Araba i tak to zrobi bo może mu płacić mniej a on i tak będzie pracował, rząd ma nie pozwolić na imigracją ze wschodu? jak? ludzie mają nie wynajmować im mieszkań? bez przesady pieniądz to pieniądz uczelnie mają ich nie przyjmować? dlaczego? edukacja jest powszechna nie popieram tego, ale wasze protesty są śmieszne władzę to nie obchodzi a muzułmanie się śmieją z waszych zakazów to tak jakby zabronić Cyganom Romom czy Murzynom na przebywanie na terytorium Polski po prostu się nie da !! minusujcie sobie ale i tak nic z tym nie da się

yarrid513
2013-12-01 16:02:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak się nie da? W Japonii się jakoś dało radę

bezpieczna123
2013-12-01 16:41:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
w japonii to jest inna planeta, tam nikt z was by nie wytrzymal, zycie ta wyglada jak na dziwnyc dragach

Slepecci
2013-12-01 12:52:28
Ocena: -3(glosow:9)-+
Normalnie jak w średniowieczu:D

sebkop
2013-12-01 12:42:10
Ocena: -4(glosow:12)-+
Faktycznie nie mamy poważniejszym problemów, tylu talibów pcha się do naszego pięknego, bogatego kraju, ludzi miłujących pokój i bliźniego.

bezpieczna123
2013-12-01 12:49:03
Ocena: -2(glosow:6)-+
zapewne dlatego ze jak wszystkim wiadomo w polsce nie trzeba pracowac, wystraczy sie modlic gorliwie i innych nawracac i zyje sie dostatnio i bogato wszystkim:)a nawet ci co pracuja ciezko, maja zapewnione godne wynagrodzenie, super emerytury, niskie ceny, mila atmosfre pracy, darmowa i skuteczna sluzbe zdrowia itd. nic dziwnego ze tylu muslimow wali do nas drzwiami i oknami ze juz trzeba ten naplyw powstrzymac, bo moze tych bogactw dla polakow braknac:)

sebkop
2013-12-01 13:32:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zobacz, może się myliliśmy, już nas zadowoleni bezrobotni obywatele minusują.

bezpieczna123
2013-12-01 14:33:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
minusowanie to kliknicie na klawiatuze a nie argument przeciw. jak mozna sie nie zgodzic ale nie umiec powiedziec dlaczego?

arrif70
2013-12-01 12:31:54
Ocena: -4(glosow:6)-+
enteros , jestes glupi jak snop siana! Niemasz zadnego pojecia o Faszyzmie , durne Komentaze to wszystko co umiesz! Wstydz sie! Ze w Polsce takie Palanty jak ty Zyjom jest przykre!

MINTOR
2013-12-01 12:56:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
"komentaze", "zyjom" mówi samo za siebie. Kolejny analfabeta.

enteros
2013-12-01 14:52:54
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jakie durne komentarze? Durne, bo sprzeciwiam się dyskryminacji do drugiego człowieka? Dziwne.

M1CLAY19
2013-12-01 12:26:23
Ocena: 3(glosow:11)-+
Budzimy sie!!!Budzimy !!!Juz czas. Niech chociaz raz Polska bedzie madrzejsza i uczy sie na bledach innych.

bezpieczna123
2013-12-01 12:37:01
Ocena: -4(glosow:8)-+
no i co widzimy jak sie budzimy? ze niby tylu muslimow mamy w Polsce i to jest problem nas dotyczacy? a moze sie jednak nie budzimy tylko dajemy sie uspic problemami zastepczymi ktorych nie ma w polsce? Moze pora sie naprawde obudzic, otworzyc oczy i zrozumiec ze wszystkie problemy polski nie pochadza od muslimow ktorzy nawet nie wiedza ze polska istnieje, tylko od polakow ktorzy tam zyja, rzadza, kradna, i nie tylko w parlamencie ale na codzien, pracodawcy, kler itp.

bezpieczna123
2013-12-01 12:44:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
mozecie sobie pomarzyc o wrogu narodu ktorego tak latwo rozpoznac bo wyglada inaczej, modli sie inaczej, zyje inaczej i wystarczy go z kraju wygonic i to uleczy wszystkie problemy:) jakby to tak latwo bylo... problem w tym ze nie jest.Ci co sa prawdziwym problemem w polsce wygladaja tak jak wy, i zachowuja sie tak samo, i jeszcze moga decydowac o innych. Problem w polsce to tolerncja na to co polacy z wami robia a nie co muslimy robia. zaden musslim nie narobi polsce tylu klopotow co polacy narobili:)

martin987
2013-12-01 13:42:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

enteros
2013-12-01 14:54:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zdjęcie szympansa = mózg szympansa.

archiequatro
2013-12-01 15:12:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
bezpieczna bardzo dobrze polityce prawisz i przedstawiasz jej dokladny wyglad. W sprawie muslimskiej to chyba lepiej wiedziec gdzie goowna lezy by w nie nie wdepnac zamiast kupowc za miliony licencje na oczyszczanie obuwia.

M1CLAY19
2013-12-02 13:16:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
enteros i 987 bez wzgedu czy macie racje czy nie i tak bedziecie sie teraz przyp....c. Guz w wam w oko .Msciwe komenty takich dzieciakow puszczam przez wentyl. Nie macie wackow by sie nimi bawic to bawcie sie na wiosce.

zangieff
2013-12-01 12:18:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dassin
2013-12-01 12:14:10
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ciekawe jak szybko zmieni się twoje zdanie kiedy odetną Ci głowę :)

Dassin
2013-12-01 12:13:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

enteros
2013-12-01 12:03:11
Ocena: -6(glosow:14)-+
Na tym zdjęciu widzimy neofaszystów, którzy szerzą nienawiść do mniejszości religijnych w Niemczech, prawdziwi katolicy jak widać po twarzach, brak szacunku do innych ludzi. Mam nadzieję, że Parlament Europejski zacznie zwalczać islamofobię, bo nie może być tak że np. Marokańczyk jest dręczony przez swoich niemieckich współobywateli jedno państwa.

M1CLAY19
2013-12-01 12:29:25
Ocena: 3(glosow:9)-+
Marokanczyk ma byc w Marocco a nie w Niemczech. Jak juz ma takie parcie na bycie niemcem to istnieje takie cos jak asymilacja. Nie potrafisz sie dostosowac to wypier.... .

bezpieczna123
2013-12-01 12:33:01
Ocena: -3(glosow:15)-+
Powedz to 14 milionom polakow co nie chca indyka jesc i Thanksgiving swietowac w USA choc tam zyja:)i jeszcze bezczelnie dzieci polskiego ucza jakby w polsce zyli:) zakladaja sklepy polskie, instytucje polonijne, no naprawde zero asymilacji:)

enteros
2013-12-01 13:10:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

archiequatro
2013-12-01 15:21:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ameryka to chyba kraj imigrantow. Jedyni prawdziwi amerykanie to czerwoni w rezerwatach. Kazdy inny jest imigrantem tylko zalezy w ktorym pokleniu. Irlandczyka czy Szkota bedziesz karmic flakami i zmusisz do picia barszczu ? Asymilacja to przyjecie obowiazujacych norm a nie jak w przypadku muslimow wprowadzanie swojego chorego,barbazynskiego prawa.Nie badz zlsliwa.

bezpieczna123
2013-12-01 16:50:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
o to chodzi ze muslimow za granica obowiazuje to samo prawo co w danym kraju,nie ma nigdze szariatu, jeszcze nikt nikogo nie kamienuje w europie, nigdzie swojego prawa jeszcze nie wprowadzli, jesli praktykuja je miedzy soba to nie znaczy ze to jest legalne.a to ze by chcieli to chciec sobie moga, trzeba nie miec wyobrazni zeby myslec ze kiedykolwiek sie im to uda. jedyne specjalne traktowanie jakie widze ze otrzymuja za ganica to dyskryminacja. w przypadku prawa, chciec to nie zawsze moc.

bezpieczna123
2013-12-01 16:57:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
a jak ktos chce prawo czy normy zlamac to robi to i we wlasnym kraju, i nie znaczy z sie nie asymiluje, czy jest kims obcym. Juz pomijajac ze zbyt czesto dostosowanie sie hamuje postep ale to juz temat biegunowo odlegly od islamu.

Komsomolec
2013-12-01 11:32:36
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

receptNaKarpia
2013-12-01 11:09:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
skoro jesteś "za", to po kiego grzyba wrzucasz to na wiochę?? Schizofrenię masz czy co???

dziurek7
2013-12-01 11:09:39
Ocena: -7(glosow:17)-+
I znowu to samo? Ileż można szerzyc te propagandy? Adminie, skupiasz i gromadzisz tych faszystowskich polglowkow na tej stronie by odwrócić uwagę od prawdziwych problemów w kraju...

zangieff
2013-12-01 11:48:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
prawdziwym problemem tego kraju są takie liberalne cioty jak ty, które zgodzą się na wszystko w imię poprawności politycznej a ludzi chcących bronić swój kraj i kulturę przed najazdem zdziczałej hołoty nazywasz faszystowskimi półgłówkami. Nawet nick masz adekwatny do poglądów, więc nadstaw dziurkę i niech cię ruch***ają

dziurek7
2013-12-01 11:55:51
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ahaaaa... A ja myślałem ze problemy w tym kraju to: niskie zarobki, wzrost emigracji, wysokie ceny żywności i leków, brak dostępu do mieszkań, co raz mniej polskich przedsiębiorstw w kraju - eksport gotówki za granice... Itd, itp. Ale sie myliłem sorry... Prawdziwym problemem w Polsce są Muzlumanie... Tia, faszystowski polglowku ;-)

zangieff
2013-12-01 12:11:04
Ocena: -4(glosow:8)-+
to co wymieniłeś to skutki istniejącego problemu, istota problemu jak wyżej, ale chyba odbiegasz od tematu

bezpieczna123
2013-12-01 12:30:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
ale ze co, niskie zarobki w polsce, bezrobocie itd, to niby skutek islamizacji polski? ze niby mamy problem islamem w polsce? to juz tak tam dobrze ze innych problemow wazniejszch nie ma? Wielka arogancja uwazac sie za kraj do ktorego oplaca sie muzulmanom przyjechac, daleko wam do tego, a ze politycy to jedni z was,bo tez polacy to raczej na lepsze sie nie zapowiada. Problem imigrantow to problem bogatych krajow a nie dziadow co sami musza zagranice jechac za chlebem.

dziurek7
2013-12-01 12:54:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja pierdziu... Człoswplieku (zagief), wróć Ty do szkoły i skończy 6ta klaę wbo brednie piszesz... Akurat, to my Polacy, masowo uciekamy z kraju i osiedlamy sie w innych krajach... Do nas co najwyżej przyjedzie garstka muzułmańskich studentów na prywatne uczelnie i tyle w temacie... Nie było, nie ma i nie będzie czegoś takiego jak islamizacja Polski. Na zachodzie nie jest to tak wyolbrzymione jak u nas w Polsce - a tam widzieli muzlumanow na oczy (mniej niż 4% w UK). Zaś na Polaków narzekają przez takich zacofanych buraków jak Ty...

bezpieczna123
2013-12-01 12:55:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
@zangieff, to ty godzisz sie na cale zlo ktore jest w polsce pod warunkiem ze nie bedzie tam muslimow, no nie ma, i co tak super sie tam zyje?prawdziwe liberalne cioty to te ktore sa robione w konia przez wlasny rzad i nic z tym nie robia a jak ich szlag trafia to dalej nic z tym nie robia tylko szukaja sobie kozla ofiarnego gdzies za granica zeby na nich wylac cala frustracje i w ten sposob nabrac sil zeby radzic sobie z byle jakim zyciem we wlasnym kraju wsrod swoich.

zangieff
2013-12-01 13:08:01
Ocena: -3(glosow:7)-+
dziurek, naucz ty się najpierw czytać ze zrozumieniem, nie napisałem że islam jest prawdziwym problemem w Polsce (i mam nadzieję że jeszcze długo nie będzie) tylko tacy "tolerancyjni" jak ty, którzy tak naprawdę mają wszystko w dupie, następnym razem więc przeczytaj dokładnie zanim odpowiesz na komentarz, którego treści nie jesteś w stanie zrozumieć.

dziurek7
2013-12-01 13:30:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czyli sam przyznałes ze nie ma i nie będzie czegoś takiego jak islamizacja Polski :-) koniec tematu! Bycie tolerancyjnym Ci przeszkadza? Ja oceniam ludzi po tym jak ich poznam i sam wyrobie opinie... Ty na podstawie YouTube i wiocha.pl . I jakbys nie znał konstytucji swojego kraju Ty nie masz prawa obrażać nikogo na tle religijnym... Koniec kropka! A na zachodzie jak wspominałem bardziej narzekają na nas - bo ludzie maja właśnie taka zacofana mentalność jak Ty :-) chłopie znajdź sobie jakieś konstruktywne zajęcie bo narazie glupotami sie zajmujesz i do dyskusji sie nie nadajesz...

zangieff
2013-12-01 13:58:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dziurek o czym ty do mnie piszesz? Czy napisałem coś o islamizacj Polski? Popieram ludzi, którzy swoją postawą i działaniem sprzeciwiają się czemuś z czym się nie zgadzają a nie płyną z prądem jak śmiecie. Jeżeli przez to uważasz że jestem nietolerancyjny to i owszem, i jestem tego świadomy. Natomiast ty chyba nie do końca wiesz o czym dyskutujesz ani nawet jakie stanowisko zajmujesz, piszesz że oceniasz ludzi po tym jak już ich poznasz a jednak nie przeszkadza ci to nazywać ludzi faszystowskimi półgłówkami dlatego że stają w obronie swoich poglądów...

dziurek7
2013-12-01 14:16:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Chłopie ja nie generalizuje wszystkich Niemców (patrz zdjęcie w absurdzie). Wypowiadam sie na temat ludzi którzy neguja muzlumanow a nigdy nie widzieli ich na oczy - tu na tej stronie szczególnie to widoczne. Ty zacząłes komentować mój wpis - przeczytaj sobie jeszcze raz... Po raz kolejny szerzona jest tu propaganda antimuslim a jednak nie jest to ŻADEN problem dla nas Polaków... My mamy inne problemy a te wszystkie propagandy są od tego by odwrócić uwagę od tego co sie naprawdę dzieje... Zobacz jak ludzie tu komentują islamizacje - szerzone są hasła nienawiści BEZPODSTAWNIE... Pomysl!

roman17
2013-11-23 16:00:19
Ocena: 3(glosow:9)-+
MUSIMY U NAS ZROBIĆ TAKĄ AKCJE "Stop Cyganung" :D

rupi981
2013-11-20 12:18:36
Ocena: 42(glosow:48)-+
ciekawe czy można na allegro kupić takie nalepki np. na auto i jakie tego by były konsekwencje prawne

oemos
2013-12-01 11:50:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Obraza uczuć religijnych, ale nie muzułmanów, tylko co bardziej zajadłych lewaków, którzy nie mogą zdzierżyć, że ludzie chodzą do kościoła, ale uważają, że muzułmanie mają święte prawo do walenia łbem na środku drogi w czasie modlitwy. A konsekwencje nieprawne to rozbita szyba w aucie.

sebkop
2013-12-01 12:39:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Żadne konsekwencje prawne, masz prawo to wyrażania swoich opinii, a ta nikogo nie obraża.
Z człowieka chorego na padaczke
główna
Dodano: 31.08.2018, 09:47:19   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (64) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0