Cena remontu 1500 zł silnik nie zrobił nawet 2000 tys km efekt jak na zdjęciu !!!
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
druid1976
2014-02-04 14:44:29
Ocena: 108(glosow:120)-+
Wszystko ok ale 2000 tys to jakieś 2mln (2000000), czyli przebieg niczego sobie :)
Adam1708
2014-02-07 21:18:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
1500zł za remont? Sam sobie robiłem generalke (nie mówię o planowaniu itp - wiadomo wysyłałem do firm zajmujacych się tym) i na remont wydałem w sumie 4300zł - auto przejechało 85000km i nie ma problemów z silnikiem, który w sumie ma już ponad 480.000km. Takze jak chcesz oszczędzić, to licz się z wydatkami :)
dziewos
2014-02-06 22:54:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Chociażby po zrobieniu ponownej próby tzw. "olejowej", polega na tym że do cylindra w którym jest zbyt niskie ciśnienie wlewa się parę centymetrów sześciennych oleju i ponownie sprawdza się ciśnienie, jeśli ciśnie wzrośnie w znacznym stopniu(kilkadziesiąt procent) winne są pierścienie, jeśli ciśnienie wzrośnie w nieznacznym stopniu(kilka procent) winne są zawory. Powodem takiej diagnozy jest fakt że olej nie jest w stanie "uszczelnić" nadpalonego czy też krzywego zawora, ale wspaniale uszczelnia zużyte pierścienie.
Chev-Chelios
2014-02-07 16:37:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
@dziewos po pierwsze to zaworu ewentualnie zaworów, a "zawora" to chyba kolega cię trzymał jak pisałeś ten komentarz.
soulraver1984
2014-02-06 17:49:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja kiedyś też remontowałem silnik , też wydałem ponad 2 tysiace i zrobiłem aż 1tys km, poszła panewka . Kupiłem ze szrotu drugi i jeżdże do tej pory .Zrobiłem jakieś 150 tys już na tym silniku. Nigdy już nie będę robił żadnej kapitalki.
Melanz89
2014-02-06 16:48:56
Ocena: 5(glosow:5)-+
Durne myślenie.. już nie jeden tak zrobił i co ? silnik nowo nabyty do remontu :D kiedyś przyjechał facet passatem b3 na wymianę rozrządu ''ile za robotę?'' 200 zł (nie ja ceny ustalałem) ''nieee za drogo! sam sobie wymienię'' za dwa dni przyjechał na holu :D na jednym cylindrze nie było ciśnienia więc pewnie zawór pogięty... remontujesz ? ''eh pomyśle'' na dniach zadowolony przywozi inny silnik ''zakładajcie! 100% sprawny i gość mówi ,że tylko cyka'' no dobra, skoro tak...
Melanz89
2014-02-06 16:53:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
po założeniu odpalamy i co ? dymi na biało heh ;p ''no cholera!'' okazało się ,że pierścienie do wymiany... tak zaoszczędził debil. Ale jak to mówią chytry dwa razy traci i to się sprawdza. Dlatego proponuje remont. No chyba ,że będzie możliwość odpalenia tego ''nowego silnika'' w celu sprawdzenia. Na słowo nie ma co wierzyć.
M1CLAY19
2014-02-06 07:00:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
A gdzie ten silnik ...............bo ja tylko glowice widze.
PanEnderman
2014-02-06 00:20:53
Ocena: 5(glosow:13)-+
Wszystko ładnie pięknie, uszczelki pomontowane z tego co widzę to wina złego docierania ... ktoś nie wiedział, że na pełnej piździe z nowym silnikiem się nie jeździ ;)
Ameneah
2014-02-05 23:46:40
Ocena: 17(glosow:17)-+
Koledzy mechanicy a czy nie wydaje wam się że silnik został kręcony do maksymalnych obrotów bez odcinki. W momencie zerwania napędu wałka rozrządu któreś z zaworów powinni być zamknięte i nie ma możliwości ich ugięcia. I nie ma możliwości zeby wszystkie się ugięły A w tym przypadku silnik dostał maksymalnych obrotów gdzie zawory nie zdążyły się zamknąć. Więc jak dla mnie to wina kierowcy.
lukpan52
2014-02-05 22:57:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ten kto to umieścił jest totalnym debilem... Remont silnika nie oznacza czyszczenie z nagaru zaworów. Jestem mechanikiem od 20 lat, zależy to czego dotyczył ten remont. Po drugie nikt nie czyści do blasku zaworów, idiota ten kto to wystawia i takie głupoty pisze
Melanz89
2014-02-05 23:22:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zaworów nie musisz czyścić do błysku jeżeli nie chcesz... ale ,że ja jestem dokładny to zawsze nagar usuwałem i koniec. Remont głowicy polega na: planowaniu, docieraniu zaworów (jeżeli są nowe) i wymianie uszczelniaczy... ewentualnie można też sprawdzić czy głowica nie jest pęknięta itp.
Melanz89
2014-02-06 01:33:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co ja mam tą głowicę przed oczami ?? mówię teraz o regeneracji głowicy nie ?? a nie o krzywych zaworach! zresztą same z siebie się nie pokrzywiły... tak jest jak się nie potrafi ustawić znaków na rozrządzie, tak jest gdy się np pasek urwie (zazwyczaj jest zdecydowanie gorzej) więc nie podważaj moich kompetencji.
lukpan52
2014-02-05 22:56:27
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ten kto to umieścił jest totalnym debilem... Remont silnika nie oznacza czyszczenie z nagaru zaworów. Jestem mechanikiem od 20 lat, zależy to czego dotyczył ten remont. Po drugie nikt nie czyści do blasku zaworów, idiota ten kto to wystawia i takie głupoty pisze
przemo_wjcz
2014-02-05 21:50:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
opel. nie ma takiej opcji zeby sie tak pieknie zawory ustawily w pozycji otwartej na wszystkich garkach .
lewekonto-1987
2014-02-06 14:22:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
vw golf 4, 1.4 benzyna
znam ten przypadek.. :p
lukasz2323
2014-02-05 21:30:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
może zawory od dolotu trochę upalone. nie wiem jak z gniazdami zaworowymi ,ale pewnie też. jest to głowica z 16 v chyba z opla. więc rozrząd mógł walnąć i pokrzywić zawory. niewidzie dokładnie na tym zdjęciu.nawet w autach z salonu może walnąć rozrząd drugiego dnia:-). rzeczywiście wiocha 1500 za głowice heh.
ciuciubabek
2014-02-05 21:16:16
Ocena: 4(glosow:8)-+
ja sie nie wypowiadam bo na samochodach się nie znam
lookasf
2014-02-05 21:04:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jaki typ, model, marka? Widzę głowicę z 16 zaworami i informacją 2 tysiące km, 1.500zł remont? Co za remont? Jaki remont? Ja robiłem sam remont 1.9tdi 8 zaworów. Za ponad 2tyś zł całość. Głowica ok 400zł w tym płaszczyzna, prowadnice zaw. gniazda zaw. uszczelniacze zaw. szczelność i chyba ze 4 zawory nowe. Dalej pierścienie, półpanewki, i wszystkie symeringi uszczelki uszczelniacze olej filtry płyn chłodzący bez żadnej robocizny ponad 2000 zł. Co meccanik zrobił za remont za 1500zł w silniku 16 zaworowym ? tylko uszczelka pod głowica oczywiście głowica płaszczyzna uszczelka robota i w zasadzie
lola8940
2014-02-05 22:00:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
Sprawny silnik można kupić za 1500 zł. Akurat ta głowica ze zdjęcia nie wiem z jakiego auta (benzyna czy ropa), ale chyba jesteś świadomy, że diesle są dużo droższe w utrzymaniu? Droższe części, naprawy i częstsze awarie, więc nie dziw się, że bulisz jak za zboże. A, i chyba raczej 16v (przy założeniu 4 zawory na 1 cylinder)to przeciętność na polskich drogach, więc nie wiem czy trzeba to podkreślać.
Baron_Sanedi
2014-02-05 22:12:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nie wiem co za debil wymyślił określenie silniki na rope, a ludzie to powtarzają!!
Traian
2014-02-05 23:09:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
lola, ale wiesz, że silniki diesla są zdecydowanie bardziej niezawodne od benzynowych? Rzeczywiście jak już coś się pokicha to kosztuje więcej niż w benzynie, ale też nie dajmy się zwariować, nie aż tak dużo. I widać, że pojęcie o tym co jeździ po polskich drogach to masz blade, bo silniki 16V w nowszych rocznikach wprawdzie się zdarzają już dużo częściej, ale ciut starsze (nawet do początku obecnego wieku) zdecydowanie dominują silniki 8V. A autor rzeczywiście mógłby udzielić zdecydowanie więcej informacji co było dokładnie robione z silnikiem to wtedy można by było powiedzieć czy to drogo cz
DiamanteNegro
2014-02-06 01:05:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha silniki 8v sa w takich autach ze bys sie nawet nie spodziewal...
Baron_Sanedi
2014-02-06 18:48:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
lola 8 zaworowe (8V) są 1.9 TDI - typowy silnik na polskich drogach
Melanz89
2014-02-06 23:48:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lola gary to Ty umyłaś ? ;p ''to 16v oznacza, że na 1 cylinder jest 16 zaworów?'' hahaha :D zobacz zdjęcie i policz ile zaworów przypada no cylinder - gołym okiem widać! Fiat to złom ale ''szmelcwagen'' ?? w życiu. Np taki stary B3 zrobisz remont i jeździsz, jeździsz do usranej śmierci... jeżeli chodzi o mnie to tylko benzyna + Lpg. Ktoś wspomniał o Alfie? TO dopiero jest kupa złomu i dziadostwa... nikomu nie polecam tego problemu.
lola8940
2014-02-07 22:49:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ktoś napisał 8 v, to znaczy, że na jeden cylinder przypada 8 zaworów? Czy w ogóle? To był sarkazm, trudno, że nie zrozumiałeś. Jeśli mówimy "16v" to mamy na myśli 4 na 1, więc jeśli powiemy "8v" to chyba wychodzi 2 na 1. I nie mówię o starych autach, ale jak ktoś mówi mi o fiacie albo szmelcwagenie w 1.9 TDi to chyba nie o te starszaki chodzi prawda? Oczywiście wiem, co znaczy klasyk i się zgadzam. Nawiązywałam do komentarza.
Melanz89
2014-02-08 04:04:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
SIEROTY, dawać minusy - dajcie mi znak ,że istniejecie jeszcze :D:D każdy facet ma umieć wymienić koło/akumulator - inaczej jest CIOTĄ! kpina i żal hahaha! jechać do mechanika 6 km aby wymienić akumulator (i to jeszcze z dziewczyną) DWIE LEWE RĘCE! heheh żenada i kpina. W domu matka też wam dupę podciera ?? cieniasy... co to za facet jak koła nie umie zmienić, akumulatora wymienić... SIEROTA!! :D:D i gardzę takimi ciotami. Dawać minusy CIOTY (którzy nie umiecie klemy odkręcić) cioty! hahahhaha
maciek809
2014-02-06 17:55:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mój komentarz był anegdotą kolego a że pracujesz jako mechanik (widzę z niewielkim doświadczeniem) nie musisz wszystkich pouczać... Trochę dystansu do siebie!!!! Też pracowałem w tej branży tylko przy samochodach ciężarowych więc nie jesteś jedyny na tym portalu który wie cokolwiek o silnikach spalinowych
sebastianw1985
2014-02-05 18:30:02
Ocena: -1(glosow:11)-+
Widzę tu szesnasto zaworówke, więc za remont takiego silnika musiałbyś zapłacić co najmniej 4000zł. Sam szlif kosztuje około 2000zł. Drugie tyle to części. Więc jak dałeś 1500 za wszystko to się nie dziw, że teraz musisz robić jeszcze raz.
ManiacHonda
2014-02-05 20:08:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
Z dupy te ceny wziąłeś?
frodowielki
2014-02-05 18:30:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ze zdjęcia widać że zawory pokrzywione (pewnie zerwało pasek rozżrządu) a to moim zdaniem nie wina mechanika tylko użytkownika
Melanz89
2014-02-05 23:15:56
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jeżeli się pracowało w zawodzie to i się wie co jest grane. Wow! Amerykę odkryłaś :P jak wiesz silnik samochodowy nie jest silnikiem 2T prawda ?? dlatego pierścienie wymienia się bardzo rzadko. Zazwyczaj są to uszczelniacze zaworów (i ZAWSZE uszczelka głowicy - gdy demontujemy głowicę) oczywiście luz na pierścieniach też trzeba sprawdzić dla pewności a nie robić w ciemno... Zresztą mierzysz ciśnienie sprężania i wiesz czy pierścienie są do wymiany. Kogo Ty chcesz uczyć ? ;p ale plus za wypowiedź.
lola8940
2014-02-06 17:32:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Miałam na myśli to, że jedzie się do mechanika, a ten zamiast wziąć pod uwagę różne opcje, od razu zakłada, że jest to usterka, która zdarza się w 90 % przypadków przy występowaniu pewnych symptomów. Płaci się za naprawę, samochód przestaje jechać, okazuje się, że brak oleju i silnik na złom, bo mechanik postawił złą diagnozę.
cu2recu2re
2014-02-05 17:52:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Pewnie jakiś mechanik chce wygrzyźć konkurencje i pisze pierdoły.
air_jordan_show
2014-02-05 19:37:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
troszku źle napisał ale każdy normalny wie że chodzi o 2 tyś.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0