lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 11.02.2014, 21:07:47   przez: ex-ogladacz1000
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 448  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(182)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MINTOR
2014-02-11 21:52:07
Ocena: 52(glosow:70)-+
Sam się sobie dziwię, ale plus. Absurd z dedykacją, ale kulturalny, no i ta sytuacja zasługuje na miano wiochy.

qfelnh
2014-03-02 22:15:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

borys88
2014-02-18 21:03:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

puszczyk82
2014-02-18 09:30:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
i to jest do przemyslenia i to sa normalne jajca!!

Arczano
2014-02-17 22:20:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
Doczekamy sie czasu kiedy prawdziwi Polacy beda placili tym skur..synom odszkodowania za przesladowania i obozy zaglady. Ja was blagam nie pozwolmy na to.

bodan
2014-02-17 18:56:01
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SickB0y
2014-02-17 18:04:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
Warto dodac,ze muzeum bedzie placic podatki i w cenie biletu zapewne zaplacicie VAT. Jest jeszcze funkcja edukacyjna. Jesli chodzi o swistynie to zwyczajne sekciarstwo w które angażuje sie państwo.

borys88
2014-02-17 22:12:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
W takim razie sorki ale żyjesz w kraju w którym jakieś 33mln mieszkańców należą do tej "sekty":) Chyba najwyższy czas się ewakuować z tego "sekciarskiego" państwa nie uważasz? Będzie lepiej i dla ciebie i dla nas.

SickB0y
2014-02-18 00:09:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
borys wierzysz sobie w kogo masz ochotę, tylko nie każ ludziom za to płacić. Kochasz Boga? Funduj mu kościółki z własnej kieszeni, z pomocą swoich 33mln popleczników.

borys88
2014-02-18 21:02:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oczywiście masz rację, każdy wierzy w to co chce. Każdy powinien szanować też wiarę innych, szczególnie jeżeli jest to wiara przytłaczającej większości społeczeństwa w którym żyje, no a już przede wszystkim jeżeli ta wiara jest nierozerwalnie związana z tożsamością narodową tego społeczeństwa, jego tradycjami, kulturą oraz historią. To są zasady które musisz respektować w tym kraju, nie musisz wierzyć w to co my, nie musisz dawać kasy na kościół, ale szanuj to co jest związane z polskością, a jeżeli nie potrafisz to to granice są otwarte, może poza nimi nikt nie będzie miał do ciebie pretensji

borys88
2014-02-18 21:05:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
o to że obrażasz jego i jego religię.

SickB0y
2014-02-19 17:52:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wiekszosc ludzi to idioci. To zdanie to nie obraza tylko fakt. Jeśli wolicie stawiać kościoły zamiast muzeów to zdanie dowodzi swojej słuszności

borys88
2014-02-20 22:59:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rozumiem, że według ciebie ty sam się zaliczasz do tej mniejszości tak?:) Czyli podsumujmy, według ciebie przejawem skrajnej głupoty jest współfinansowanie przez RP Świątyni dla tych 33mln "idiotów" która miała być centrum kultury polskiej i której budowę zaplanowały świeckie władze RP ponad 200 lat temu jako wotum dziękczynne za ustanowienie pierwszej w europie konstytucji, przypomnę ci jeszcze że oprócz świątyni w skład kompleksu ma wejść muzeum Jana Pawła II oraz Panteon Wielkich Polaków. Więc wobec ciebie bardziej korzystne dla Polaków jest finansowanie muzeum żydów polskich (któ

borys88
2014-02-20 23:05:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
których w polsce już prawie nie ma) przynoszącego roczny dochód z biletów w wysokości 350 tys pln? Czy za tym co piszesz oprócz nienawiści do kościoła oraz do kultury polskiej kryją się jakiekolwiek racjonalne argumenty? P.S. Po tym co piszesz wydaje mi się że zupełnie inaczej definiujemy idiotyzm:)

SickB0y
2014-03-01 15:54:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ostro ci się popierdoliła kultura Polski z twoją wiarą. Machasz polskością na lewo i prawo próbując bronić swoją wiarę. Ja myślę trzeźwo i oddzielam państwo i religię. Twój punkt widzenia jest bardzo na rękę kościołowi ale sprzeczny z interesem polaków. Jak mówiłem ,wierz sobie w co chcesz , niewidzialne ludziki w niebie, magiczne drzewka i gadające węże ale nie nazywaj mnie gorszym Polakiem bo wolę sobie tłumaczyć świat w inny sposób niż ty.

milorda
2014-02-17 13:28:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
To jakbyś porównał budowę np. muzeum handlu a wybudowanie komuś kolejnej Biedry.

milorda
2014-02-17 13:27:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
2014-02-17 11:44:37
Ocena: -15(glosow:21)-+
No, ale w czym problem? Czy to źle, że państwo buduje muzeum, żeby upamiętnić ludność, która tu żyła przez setki lat, stanowiła jakieś 5 - 10% Polaków i zniknęła bez śladu? Dla Ciebie to to samo, co dorzucanie się do budowy kolejnego kościoła?

C2ShadowMan
2014-02-17 17:27:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
w przyrodzie nic nie znika

kitowiecs
2014-02-17 11:22:09
Ocena: 6(glosow:8)-+
czytam te komentarza i tak się zastanawiam, że można to wszystko określić jedym krótkim zdaniem; jurek to id,iota.

jinjuriken123
2014-02-17 11:06:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Według mnie obie z tych inwestycji to jest błąd.

matartur1
2014-02-17 10:05:12
Ocena: -7(glosow:13)-+
Tutaj mamy znaczącą różnicę. Muzeum Żydów nie jest budowane w synagodze (abstrachuje tu czy warto w ogóle coś takiego budować). Wiocha dla tego, który to wstawił.

large87
2014-02-17 08:35:31
Ocena: 5(glosow:11)-+
Żydy niech sobie na bliskim wschodzie budują za swoje pieniądze, a u nas ciągle festiwale. Politycy połowa z nich to agenci jak nie żydy to ruscy albo german.

Millais
2014-02-17 02:38:36
Ocena: -11(glosow:19)-+
Co to jest?! Idiotki z FB, kierowcy debile, kretyńskie wpisy, wieśniacka moda - wszystko to rozumiem. Wiocha. A po jakigo wała wrzucać tu taką politykę. Tutaj też wojenka Polsko-Polska? Dać więcej żydom a mniej katolom? Odwrotnie? Po równo? Wcale? Puknijcie się w te wasze łyse pały jakąś konkretną cegłówką. No chyba że wy też jesteście częścią... wiochy

Tetek2
2014-02-17 01:04:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebololo
2014-02-17 00:22:43
Ocena: -4(glosow:24)-+
Kraj który ładuje państwowe pieniądze w kościół jest ciemnogrodem.

przemek5d
2014-02-17 07:01:12
Ocena: 9(glosow:15)-+
a kraj który ładuje państwowe pieniądze w żydów jest tuskogrodem.

C2ShadowMan
2014-02-17 17:30:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
Grałeś kiedykolwiek w gry ekonomiczne lub chociażby Stronghold? Wiesz po co ludziom religia i obiekty kultu religijnego?

nev89
2014-02-17 00:22:38
Ocena: -13(glosow:29)-+
Tylko ze Ci Żydzi, którymi tak gardzicie to byli tacy samo Polacy jak wy... zal mi was...

Tetek2
2014-02-17 01:05:33
Ocena: 10(glosow:20)-+
Tak samo jak muzułmanie w Niemczech czy innych krajach Europejskich. Mają Niemieckie paszporty,obywatelstwo. Mieszkają tam od przynajmniej trzech pokoleń, a jak się zapytasz kim są to łamana niemszczyzną mówią że albo Turcja,Syria,Afganistan i takie tam podobne... Tak samo było z Żydkami w Polsce. Nigdy nie czuli się polakami

khartvin
2014-02-17 10:46:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
@Tetek2 - powiedz to młodemu Aaronowi, który ramię w ramię mojego dziadka dostał kulkę między oczy we wrześniu '39. Lepszy z niego Polak był, niż z Ciebie.

zbysiula154
2014-02-17 00:14:34
Ocena: 1(glosow:11)-+
Bardzo mi się podoba ten absurd chyba najlepszy jaki do tej pory widziałem na wiocha.pl Ex-ogladacz1000 czyżby bratnia dusza z prawej strony narodu?

ex-ogladacz1000
2014-02-17 23:26:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mam instynkt zachowawczy i mam rodzinę. Nie chcę żeby żyli jako obywatele drugiej kategorii w Polsce. A teraz wszyscy żyjemy, bo cały rząd przesiąknięty jest tą zarazą...

adam1234576
2014-02-16 22:58:50
Ocena: 4(glosow:10)-+
Moim skromnym zdaniem. To muzea i świątynie powinny być budowane dopiero wtedy gdy szpitale będą miały najlepszy sprzęt na świecie, nie będzie żadnego głodnego dziecka, przemysł będzie rozwinięty, infrastruktura na europejskim poziomie. W Polsce jest już wystarczająco dużo kościołów, a muzea są potrzebne ale można trochę tańsze budować.

ZeuS112
2014-02-16 22:21:01
Ocena: 8(glosow:10)-+
a prezydentem Warszawy, który poparł, ba nawet podpisał się pod aktem utworzenia muzeum był nie kto inny jak Lech Kaczyński, czyli potomek Żydów z pod Odessy. W jakim jak kraju żyję...

ex-ogladacz1000
2014-02-17 23:28:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
zgadza się i dlatego dla mnie PIS to to samo dno co PO, PIS to sztuczna opozycja, zgodnie z zasadą - bez względu na to kto wygra wygrają żydzi - czas oddać głos na ruch narodowy

matrosbum
2014-02-16 22:12:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
mala poprawka do wstawki..to jude sami sobie przyznali bo kto moze rzadzi naszym krajem???

mleko3.2
2014-02-16 21:38:20
Ocena: 2(glosow:12)-+
Nie dziwić się czemu w internecie panuje takie chamstwo jak tu same żydy się wypowiadają , wszak wiadomo nie od dziś ,że zYD to rasa niecywilizowanych chamów i prostaków pochodzących od małpy mająca z nimi wiele wspólnego .

grog
2014-02-16 22:48:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
ty zYDzie!

mleko3.2
2014-02-16 23:25:05
Ocena: 2(glosow:6)-+
Faktycznie zbyt skąpo określiłem zachowanie żYDOSTWA koczującego na wszelakich forach .

maxicoveri
2014-02-16 21:31:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
i tu i tu poszło się tyle kasy j...ać!nie szło tych pieniędzy przeznaczyć np.na obiady w szkołach?

marillion
2014-02-16 21:29:03
Ocena: -2(glosow:12)-+
Dane wyssane z palca

kredos
2014-02-16 21:28:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

achaja1
2014-02-16 21:54:23
Ocena: 0(glosow:10)-+
Zasadniczo masz rację, jednak pieniądze wydane na muzeum po jakimś czasie się zwrócą- ze sprzedaży biletów,organizacji wystaw itp, natomiast pieniądze wydane na kościół? Wyrzucone.

kredos
2014-02-16 22:17:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mingus33
2014-02-16 22:50:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
achaja, nic sie nie zwróci, koszty to 10 mln, wpływy to 350 tys. tak czy siak to wydane pieniądze w błoto. a na obiady dla biednych wielodzietnych rodzin nie ma...

Samwise_Gamgee
2014-02-16 21:09:28
Ocena: -2(glosow:10)-+
zapomniałeś jeszcze dodać że klechy będą gwałcić dzieci bo rabini też gwałcą a co!

Bluznierca
2014-02-16 21:06:14
Ocena: 1(glosow:19)-+
Jezus byl zydem. Watpie w jego istnienie, ale niewazne... Wiec byl zydem. To to samo. Muzeum dla zydowstwa czy muzeum dla katolstwa. Jeden ch... Oba tak potrzne ze tylko plakac.

deo_optimo_maximo
2014-02-16 21:15:15
Ocena: -5(glosow:7)-+
Ty prostaku

C2ShadowMan
2014-02-16 21:27:40
Ocena: 0(glosow:8)-+
dlaczego wątpisz w istnienie Chrystusa, skoro jest masa dowodów historycznych?

danuta1981
2014-02-16 20:47:19
Ocena: 8(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
2014-02-16 21:19:29
Ocena: 0(glosow:12)-+
zrób mu loda...

jurek1102
2014-02-16 21:21:13
Ocena: -4(glosow:22)-+
Przecież on mi reklamę zrobił a nie nosa mi utarł:)

cezarmilan
2014-02-16 21:23:33
Ocena: -4(glosow:10)-+
Daj sie pozachwycac Danucie, widac ma mało radości w życiu i byle g.... ją cieszy

FuckAtheist
2014-02-16 21:25:12
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ex-ogladacz1000
2014-02-17 23:30:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
ojej danuto spójrz, poniżej odezwali się młodzi, wykształceni czytający wyborczą i zachwycający się stoktotką w tvn. Od czasu do czasu nazywający nas ciemnogrodem, chociaż od was tchnie kulturą i kwiecistym językiem ;)

gregoryvictor
2014-02-16 20:31:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
Obydwa przypadki to skrajność

kapselxxx
2014-02-16 20:27:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
bez przesady niema 33000000 katolików w Polsce nawet tych przyjętych czyt. ochrzczonych bezwiednie jak nie mieli roku ale z resztą się zgadzam

C2ShadowMan
2014-02-16 21:26:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
niech będzie i 20 mln albo i 15 mln. Zawsze to większość

delysis
2014-02-16 20:11:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z Wikipedii (dot kosztów): Zakładano, że całość budowy będzie kosztować od 80 do 100 milionów złotych i większość wydatków pokryje Urząd Miasta Stołecznego Warszawy (40 mln zł), Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego (40 mln zł) oraz Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny wraz z prywatnymi sponsorami z całego świata (20 mln zł)[1]. W toku przedsięwzięcia koszty gmachu, finansowane ze środków publicznych wzrosły do ok. 200 milionów złotych, natomiast koszty wystawy, finansowane przez darczyńców prywatnych – ok. 120 mln zł[2]. Łączny koszt jego budowy i wyposażenia wyniesi

Sebastian1986
2014-02-16 20:07:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
Pracowałem na tym muzeum przy budowie jako elektryk, Tyle ile poszło tam stali na zbrojenie i betonu to Hitler pobudował by bunkier. Chociaż tego się od niego nauczyli.

C2ShadowMan
2014-02-16 19:58:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
2014-02-16 19:52:07
Ocena: 10(glosow:16)-+
jurek nie ma napletka.

danuta1981
2014-02-16 20:48:40
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-02-16 21:23:14
Ocena: -7(glosow:15)-+
Bo C2ShadowMan mi odgryzł :)

szulcik
2014-02-16 19:39:45
Ocena: 4(glosow:12)-+
Niczego bym nie dofinasowywał ,ani jednego ani drugiego !

sex4all
2014-02-16 19:31:48
Ocena: -4(glosow:12)-+
nie całe 2 mld zł to tyle ile rocznie RP pompuje w kler

sebololo
2014-02-25 21:02:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
-czyli w klasę pasożytniczą.

rene30
2014-02-16 19:10:59
Ocena: -3(glosow:9)-+
a ja bym nie dał na żadne z powyzszych.

kamil48745
2014-02-16 19:04:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
Skoro 33 miliony to katolicy a 8000 żydów to reszta ludzi w Polsce to Ateiści, którzy grają w lola 24/7

payperday
2014-02-16 19:03:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2014-02-16 20:00:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mr.Cpun
2014-02-16 18:47:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ani na to ani na to powinni nie dawać

jw12
2014-02-16 18:37:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
ciekawe ile politykiery pod stołem do podziału dostają , jak szenkną taką kupe hajsu tym nie robom !

maras2604
2014-02-16 18:26:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
zamiast wybierac ktore marnotrastwo bylo gorsze, mogli bysmy razem przyznac ze obie inwestycje to jeden wielki walek za nasza kase

ex-ogladacz1000
2014-02-13 14:33:25
Ocena: 14(glosow:38)-+
JUREK1102, FREEDOM80, FERDAL, VICARIUS i im podobne wywłoki - założe się się że jesteście resortowymi wnuczkami - trzecie pokolenie ubków z korzeniami w żydokomunie. Cieszę się że wasz czas powoli się kończy i że ludzie drugi raz na waszą propagandę się nie dadzą nabrać!

freedom80
2014-02-13 15:37:24
Ocena: -10(glosow:30)-+
ja jestem czarną lesbijką która kiedyś była facetem. Do tego jestem żydem. Ogólnie rzecz biorąc jestem twoim największym koszmarem :)

cezarmilan
2014-02-13 15:54:07
Ocena: -7(glosow:25)-+
Wypraszam sobie, ja jestem pierwszym pokoleniem. Wyklęty powstań ludu ziemi....

ex-ogladacz1000
2014-02-13 21:23:20
Ocena: 10(glosow:22)-+
rozumiem "cezaemilan" że jesteś czwartym profilem jurka, zapomniałeś się juruś przelogować - czy może nie jesteś kolejnym kontem płatnego błazna a po prostu czujesz się im "podobną wywłoką"

cezarmilan
2014-02-14 11:30:25
Ocena: -9(glosow:13)-+
Ex no nie pal głupa że nie wiesz kim jestem?

freedom80
2014-02-14 11:32:16
Ocena: -12(glosow:20)-+
ahahaha. Ja myślałam że wszyscy wiedzą kim jest cezar :D

Klub_Smolenski
2014-02-14 12:57:27
Ocena: -3(glosow:19)-+
sex-podglądacz ma zespół Macierewicza i wszędzie wietrzy spisek :)

ex-ogladacz1000
2014-02-15 02:58:34
Ocena: 15(glosow:27)-+
Czytałem, że w 1939 z tych co mówili o nadchodzącej wojnie szydzono i śmiano się, że wierzą w teorie spiskowe. Jedni uczą się na błedąch innych, głupek zawsze będzie głupkiem.

FuckAtheist
2014-02-12 15:12:33
Ocena: 12(glosow:32)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-02-12 23:56:00
Ocena: -18(glosow:24)-+
Untra jak ty dużo o mnie wiesz...

FuckAtheist
2014-02-13 09:35:43
Ocena: 11(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbysiula154
2014-02-17 00:34:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jurek1102 to podstarzały były ministrant fanatyk, który kiedyś w kościele katolickim nie opuszczał żadnej mszy, w późniejszym czasie postanowił się dostać do seminarium, ale nie został przyjęty. Teraz jurek1102 mści się w różny sposób na księżach i katolikach gdyż myśli, że nie dostał się do seminarium dlatego bo jest rudy, a nie dopuszcza do siebie faktu, że prawdziwym powodem jest jego bezkresna głupota. Mondroćś każdego zwykłego człowieka jest ograniczona, za to głupota Jurka1102 nie ma takiego upośledzenia.

cezarmilan
2014-02-12 09:32:46
Ocena: -14(glosow:40)-+
"Muzeum Żydów Polskich" to placówka kulturalna, Świątynia Opatrzności to kościół i tu jest różnica, nie istotne jaki pretekst został użyty do jej dofinansowania, KK ma sam budować swoje "markety wiary" na tym min. polega rozdział państwa od kościoła.

jurek1102
2014-02-12 10:10:35
Ocena: -9(glosow:23)-+
A jak widać tego rozdziału wyraźnie brakuje.

dagmik
2014-02-12 10:58:35
Ocena: -1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-02-12 11:09:39
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-02-12 12:22:27
Ocena: 4(glosow:26)-+
A ciekawe, czy pialibyście tak samo, gdyby za te same pieniądze powstało "Muzeum Katolików Polskich", które nie byłoby żadnym miejscem kultu, a placówką kulturalną.Bo coś mi się zdaje, że poszłoby wtedy oburzenie, hipokryci.

cezarmilan
2014-02-12 12:28:44
Ocena: -4(glosow:14)-+
Najpierw zgadujesz, bo nie wiesz nie pytałeś nas o to, co byśmy powiedzieli, wkładasz nam w usta swoje własne przemyślenia, a następnie krytykujesz nas za swoje poglady i nazywasz hipokrytami. To jest właśnie hipokryzja, dyskusja z samym sobą udajac że dyskutujesz z naszymi pogladami. Lecz się na pupę bo na głowe za późno.

Mundzio84
2014-02-12 12:32:54
Ocena: 4(glosow:20)-+
Cwerdal, czyli rozumiem, że się myliłem cieciu i razem z jurkiem powalilibyście taką inicjatywę, tak?

freedom80
2014-02-12 12:52:26
Ocena: -9(glosow:19)-+
Mundek, katolicy i kultura to się gryzie ;P

dagmik
2014-02-12 12:54:19
Ocena: -3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2014-02-12 12:57:44
Ocena: -3(glosow:17)-+
dagmik, gdyby tak włączyć jeszcze eksponaty historyczne np. z czasów inkwizycji to chyba sama bym poszła. Historia KK jest ciekawa i bardzo burzliwa. Gdyby w takim muzeum było wszystko pokazane bardzo rzeczowo i zgodnie z faktami historycznymi to pokusiłabym się o odwiedzenie takiej placówki.

dagmik
2014-02-12 12:58:34
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-02-12 13:18:24
Ocena: 2(glosow:16)-+
Dagmik, czyli rozumiem, że żydzi mieli większy wpływ na naszą kulturę aniżeli religia katolicka, która jest z nami od wieków?Rozumuem, że nie byłoby co pokazywać w takim muzeum, jeśli dotyczyłoby katolicyzmu?Bo właśnie tak wywnioskowałem z twojej pierwszej wypowiedzi.A Świątynia Opatrzności też będzie ciekawą budowlą, nawet dla ludzi, którzy tak jak ja nie są katolikami.Mnie bardzo podoba się ten futurystyczny design.

freedom80
2014-02-12 13:23:12
Ocena: -2(glosow:14)-+
Mundek, byłeś chrzczony? Brałeś ślub kościelny? Chrzciłeś dziecko? To nie mów, że nie jesteś katolikiem... pomijając ten wątek, to sama uważam że historia KK jest bardzo ciekawa, zresztą tak samo jak żydowska. Tyle, że i w jednym i drugim miejscu będzie się omijało "wstydliwe" fakty.

foytaz
2014-02-12 13:26:02
Ocena: 2(glosow:14)-+
Dagmik, podaj mi nazwiska znanych polskich żydów, którzy wnieśli swój wkład w rozwój i bogactwo naszej rodzimej kultury. Zaznaczam, że interesują mnie tylko ci, którzy deklarowali się jako Polacy wyznania mojżeszowego.

Mundzio84
2014-02-12 13:48:31
Ocena: 4(glosow:10)-+
Fredziu, ty też przecież byłaś ochrzczona, więc jesteś najprawdziwszą katoliczką.Chyba, że skorzystasz z apostazji, a o ile się nie mylę, jeszcze tego nie zrobiłaś.Dlatego też uprzejmie cię proszę, przestań się zwracać o katolikach w trzeciej osobie, bo sama należysz do tej wspólnoty, podobnie jak niby ja.

freedom80
2014-02-12 13:51:10
Ocena: -8(glosow:18)-+
Mundziu, apostazji poddałam się w zeszłym roku a mimo to nadal nie czuję się w pełni wolna od katolicyzmu. Chrztu niestety nie zmażę, natomiast o katolikach mogę się wypowiadać w trzeciej osobie.

Mundzio84
2014-02-12 13:58:29
Ocena: 9(glosow:11)-+
Nie no, jeżeli apostazji poddałaś się w zeszłym roku to jak najbardziej jesteś wolna i możesz mówić o katolikach w trzeciej osobie.I nie udawaj tu Fredziu na pokaz, jakiego to piętna psychicznego nie odcisnął na tobie chrzest.Przecież według ateistów, to tylko zanurzenie w wodzie przez księdza.Boisz się wody, Fredziu?

dagmik
2014-02-12 14:02:52
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2014-02-12 14:03:26
Ocena: -3(glosow:11)-+
No jak widać, ateiści przywiązują większą wagę do sakramentów niż sami katolicy. Taki tam paradoks.

Mundzio84
2014-02-12 14:08:58
Ocena: 6(glosow:12)-+
Fredziu, to może w takim razie powinnaś się zamienić z tymi babciami w koronach, które wstawiłaś niedawno?Wziąwszy pod uwagę twoje stwierdzenie, bardziej byś tam pasowała.Dagmik, zapominasz, że w Polsce w czasie IIWW ginęli i w walce i w obozach zagłady nie tylko Żydzi.Dlatego też nie rozumiem, dlaczego akurat w tym kontekście ma się oddawać im jakiś rodzaj chrzci poprzez stawianie muzeum?Nie rozumiem też tego, że widzi się tylko w Żydach największe ofiary wojny.

cezarmilan
2014-02-12 14:17:36
Ocena: -6(glosow:12)-+
Ta dyskusja nie powinna dotyczyć kto czego więcej włożył w rozwój Polski, tylko manipulacji jakiej dokonuje Cwelundzio. Zwróćcie uwagę ze prawie każdy swój post kończy pytajnikiem, bądź w treści zawiera pytanie, albo gostek jest tak głupi że nic nie rozumie, albo z premedytacja wkręca rozmówcę, ale najbardziej obrzydliwe dla mnie jest to o czym pisałem w pierwszym komku, Cwelundzio swoje własne przemyslenia wstawia w usta innych po czym z tym polemizuje.

freedom80
2014-02-12 14:19:41
Ocena: -7(glosow:11)-+
cezar, taka rola trolla :)

dagmik
2014-02-12 14:23:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-02-12 23:51:57
Ocena: 0(glosow:12)-+
W czasie IIWW Polacy też nie ginęli z osobna.To był pogrom zarówno Żydów i Polaków.Aczkolwiek rozumiem cię, bo Żydzi od zawsze uważali się za największe ofiary wojny, robili z siebie największe ofiary i próbowali wszystko przedstawiać tak, jakby tylko oni wtedy cierpieli.A co do ciebie Cwerdek, wiem że jesteś dobry w głębokiej anal izie, ale jak widać niekoniecznie w analizie tekstu.Miłych snów na brzuszku, Ferdziu.

jacek.jacek
2014-02-16 20:07:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Klub_Smolenski
2014-02-12 07:03:03
Ocena: -7(glosow:11)-+
Ale z tym 8000 żydów to dokazałeś :) Widać po tym jak jesteś odklejony od rzeczywistości :)

majorero
2014-02-11 23:29:24
Ocena: -9(glosow:25)-+
Te 33 mln katolików w Polsce, to z uwzględnieniem 3 miesięcznych, ochrzczonych dzieci chyba i według "statystyk" organizacji, która ich zrzesza, a zatem ma interes w tym aby podawać nieprawdziwe, zawyżone dane. Jeżeli za katolika uznać osobę, która w miarę regularnie uczestniczy we mszach, to sukcesem będzie doliczenie się 5 mln, czyli około 15% społeczeństwa.

jurek1102
2014-02-11 23:44:47
Ocena: -16(glosow:20)-+
Trynkiewicz też jest ochrzczony :)

jurek1102
2014-02-11 23:49:16
Ocena: -5(glosow:5)-+
I Waśniewska jest ochrzczona :)

majorero
2014-02-11 23:55:42
Ocena: -11(glosow:19)-+
Ulubieniec "prawdziwych Polaków" czyli Jaruzelski też.

jurek1102
2014-02-12 00:02:18
Ocena: -6(glosow:12)-+
A może tak by ktoś podpowiedział jaką negatywną postać z naszego kraju nie ochrzczoną ?

majorero
2014-02-12 00:09:39
Ocena: -4(glosow:10)-+
Urban na przykład, bo Rydzyk to chyba chrzczony.

ex-ogladacz1000
2014-02-12 00:11:34
Ocena: 3(glosow:13)-+
Nie zapomnij dodać że trynkiewicz jest gejem - tęczowym synkiem

jurek1102
2014-02-12 00:11:47
Ocena: -11(glosow:17)-+
Nie wiedziałem że Urban jest nie ochrzczony :) A kogo zabił ten wstrętny bezbożnik ?

jurek1102
2014-02-12 00:17:46
Ocena: -5(glosow:17)-+
Dzięki za przypomnienie sex-podglądacz:) Zapomniałem dodać że Trynkiewicz jest gejem który od 10 do 12 roku życia był systematycznie gwałcony przez swojego proboszcza.

majorero
2014-02-12 00:21:30
Ocena: -3(glosow:11)-+
Trynkiewicz jest pedofilem, a nie gejem.

jurek1102
2014-02-12 00:24:40
Ocena: -8(glosow:18)-+
Dla pewnej grupy ludzi jest wygodniej nazywać pedofila gejem.

dagmik
2014-02-12 00:25:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-02-12 00:36:34
Ocena: -16(glosow:22)-+
No a on miał tego pecha że miał głęboko wierzącą mamusie która go sama do pedofila prowadzała.

dedede66
2014-02-12 13:20:51
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jurek, Twoja ostatnia wypowiedz byla zidiociala do cna.

foytaz
2014-02-12 13:30:42
Ocena: 6(glosow:12)-+
bo jurek miał na myśli siebie jak zwykle, narcyzm to częste u tej 'orientacji' :)

dedede66
2014-02-12 18:26:01
Ocena: 3(glosow:13)-+
Ale Trynkiewicz jest tez pedalem. Przynajmniej idzie to wywnioskowac z tego co pisza.

pajakpajak
2014-02-12 19:05:10
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

polak30
2014-02-11 22:37:42
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-02-11 22:07:51
Ocena: 6(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
2014-02-11 23:46:44
Ocena: -7(glosow:17)-+
Budynek łącznie z wystawą to 320 mln, z czego wkład z pieniędzy publicznych to 200 mln (łącznie z działką). Cały budynek ma 12 000 m2 powierzchni, łącznie z piętrami, więc nie może zajmować 5 ha powierzchni.Otoczenie muzeum to ogólnodostępny park. Na marginesie, intratne to może być przedsiębiorstwo, nie działka. Działka może być: wartościowa, cenna itd.

pajakpajak
2014-02-12 00:11:30
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
2014-02-12 00:29:25
Ocena: -5(glosow:17)-+
To muzeum powstało dla upamiętnienia obywateli polskich, więc chyba warto było. Tak samo jak Muzeum Wojska Polskiego i inne muzea wszystkiego co polskie. Do przedmiotów, w tym gruntów, nie używa się słowa intratny. Intratny używa się do działań. Można powiedzieć, że dzierżawa działki jest intratnym biznesem, ale nie,że działka jest intratna.

freedom80
2014-02-12 06:08:47
Ocena: -8(glosow:18)-+
majoero, podnieciles mnie ta wymiana zdan z pp. Pieknie go niszczysz ;)

mlw1488
2014-02-12 12:00:11
Ocena: 5(glosow:7)-+
nikt tu raczej nikogo nie niszczy, kulturalnie sobie argumentuja co jest rzadkoscia na wiosce.

Mundzio84
2014-02-12 12:12:12
Ocena: 4(glosow:14)-+
Fredzia, nie spuść się w majty z wrażenia.

cezarmilan
2014-02-12 12:30:47
Ocena: -5(glosow:9)-+
Mlw " kulturalna wymiana argumentów " jak to określiłes to sie skończyła z nadejsciem Cwelundzia, który nie trzyma żadnego poziomu

Mundzio84
2014-02-12 12:38:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
Cwerdziu, ja podobnie jak Fredzia nie uczestniczyłem w żadnej wymianie argumentów, więc stul buźkę.

freedom80
2014-02-12 12:59:19
Ocena: -5(glosow:9)-+
mlw, argumentacją też można "zniszczyć" :)

MINTOR
2014-02-11 21:52:07
Ocena: 52(glosow:70)-+
Sam się sobie dziwię, ale plus. Absurd z dedykacją, ale kulturalny, no i ta sytuacja zasługuje na miano wiochy.

jurek1102
2014-02-11 22:03:29
Ocena: -15(glosow:25)-+
Sam dałem plusa bo to muzeum to wcale nie mniejsza wiocha niż finansowanie kościoła z budżetu państwa.

kary1977
2014-02-11 22:41:22
Ocena: -4(glosow:8)-+
Jurku jak sam wczoraj napisałeś- jesteś sławny!

jurek1102
2014-02-11 23:23:16
Ocena: -11(glosow:13)-+
Już powędrowało na fejsbuczka:)

ex-ogladacz1000
2014-02-12 00:35:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
to muzeum to dokładnie 30 razy większa wiocha, więc szkodza, że nie krzyczycie 30 razy głośniej!

jurek1102
2014-02-12 00:40:05
Ocena: -7(glosow:15)-+
sex-podglądaczu a czy ty nie rozumiesz że wiochą tu nie jest kwota tylko cel? Uważasz że to normalne że państwo które podobno jest świeckie pompuje publiczne pieniądze w kościoły? Spróbuj raz być obiektywny:)

majorero
2014-02-12 00:41:35
Ocena: -3(glosow:9)-+
To muzeum to nie wiocha, bo powstało dla upamiętnienia kilku milionów obywateli polskich.

ex-ogladacz1000
2014-02-12 00:56:52
Ocena: 6(glosow:16)-+
tym ostatnim wpisem majorero upewniłeś mnie co do swojej parszywej tożsamości. W tym muzeum historii żydów polskich powinno być skrzydło o mordercach żydowskich, o współpracownikach gestapo, o tym jak radośnie donosili na AK do obu gestapo i nkwd i o tym jak byli większością w represyjnym, zbrodniczym UB. Ale takie skrzydło nie powstanie - dopóki w Polsce są wśród nas takie gnidy jak ty

jurek1102
2014-02-12 00:59:57
Ocena: -7(glosow:11)-+
Zaczyna się ubliżanie :) Na katolikach zawsze można polegać:)

ex-ogladacz1000
2014-02-12 01:12:52
Ocena: 5(glosow:11)-+
na ateiście panie jurku. ateiście... słabą macie towarzyszu pamięć

Klub_Smolenski
2014-02-12 06:49:06
Ocena: -2(glosow:10)-+
Brakuje argumentów zaczyna wyzywanie:)

majorero
2014-02-12 10:04:42
Ocena: -3(glosow:13)-+
Tematyka muzeum wyklucza ekspozycję na temat żydowskich morderców z UB. Taką wystawę można i powinno zrobić się gdzie indziej.Powinny wisieć na takiej wystawie zdjęcia wszystkich bandytów:Żydów, Polaków, Rosjan. Powinno się bo to też jest fragment naszej historii, tak samo jak fragmentem tej historii jest życie kilku milionów Żydów w Polsce przez kilkaset lat.I to życia przynoszącego korzyści wszystkim.

pajakpajak
2014-02-16 19:49:45
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
2014-02-11 21:51:59
Ocena: -8(glosow:26)-+
Świątynia-własność prywatna kościoła, Muzeum-własność m. st Warszawy. Wpływy Muzeum 350 000 zł(?)-przeznaczone na jego funkcjonowanie, wpływy Świątyni-nieznane, przeznaczone na kolejne mercedesy pracowników, czyli księży.Muzeum-płaci podatki, Świątynia-nie płaci ani złotówki.Muzeum-ładny i nowoczesny budynek, ozdoba miasta, Świątynia-kolejny koszmarek architektoniczny mający sławić wielkość instytucji.

new.cianide
2014-02-11 22:03:04
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2014-02-11 22:31:48
Ocena: 9(glosow:15)-+
@majorero jeśli wierzysz, że mhzp to własność m. st Wawy to albo jesteś zwyczajnie głupi i naiwny albo obrzezany. Obstawiałbym to pierwsze bo ci drudzy głupich do siebie nie biorą.

kary1977
2014-02-11 22:38:55
Ocena: -3(glosow:11)-+
Mądry człowieku tam nie dobierają. Żydem trzeba się urodzić. Idiotyzm...

majorero
2014-02-11 23:19:07
Ocena: -4(glosow:12)-+
@foytaz, zajrzyj do: statutu muzeum i księgi wieczystej działki, na której stoi muzeum.Będziesz miał wszystkie odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Własność to nie kwestia wiary i o faktach się nie dyskutuje, fakty można sprawdzić.

foytaz
2014-02-11 23:27:13
Ocena: 3(glosow:9)-+
@statut to ja mogę dla ciebie napisać tak, że będziesz wniebowzięty ale i tak będziesz tylko gościem. Obsesja wiary już dawno unicestwiła u was zdrowy rozsądek. Jak działają statuty i inne przepisy było ostatnio widać podczas przetargów na budowę kilku km nowej sieci kolejowej w USA.

majorero
2014-02-11 23:34:03
Ocena: -2(glosow:6)-+
@teorie spiskowe są mi obce. Mało kto na tym portalu ma obsesję wiary, choć tacy są oczywiście. Za to wielu nie podziela uwielbienia do ludzi, którzy na wierze innych zbijają majątki.

foytaz
2014-02-12 00:25:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
@majorero: w żyjecie w świecie teorii spiskowych opartych na istnieniu KK ale wracając do tematu "Francuskie koleje państwowe mogą zostać wykluczone z wartego 4,4 miliarda dolarów projektu w USA, jeśli nie wypłacą Żydom odszkodowań za „udział w holocauście” czyli transportowaniu ich do obozów koncentracyjnych podczas II wojny światowej. Prawnicy ze stany Maryland zaproponowali projekt ustawy, który zakłada wykluczenie SNCF z projektów publicznych w USA do czasu wypłacenia żądanych odszkodowań."

majorero
2014-02-12 00:39:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
I słusznie. To tylko potwierdza, że Żydzi potrafią zadbać o swoje i to,że jeden drugiemu pomaga. Francuzi w większym stopniu niż my, w większym bo w sposób odgórnie zorganizowany, współpracowali z Niemcami. U nas była to oddolna inicjatywa jednostek.Ja nie żyję w świecie teorii spiskowych dotyczących kościoła.Mi się tylko nie podoba,że korporacja nastawiona na zysk żeruje na wierze innych.

foytaz
2014-02-12 01:25:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
też twierdzę, że potrafią i ten absurd właśnie o tym jest. Żydzi zawsze rządzili zza parawanu używając pożytecznych idiotów. Ale nie musi mi się to podobać.

kostacz
2014-02-13 04:36:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
Foytaz wykazuje ewidentne objawy schizofrenii paranoidalnej.

dobuzibralska
2014-02-11 21:32:43
Ocena: 4(glosow:16)-+
w obydwu przypadkach pieniadze uwazam za wyebane w bloto

kuboll1
2014-02-11 21:31:40
Ocena: 2(glosow:14)-+
Wiesz ,że jurkowi nie chodzi o kasę.To chory człowiek który ma z głową na punkcie kościoła.Koń Kary ma to samo. Durna propaganda którą oni się posługują ma duży posłuch wśród motłochu który ""pełnię informacji""czerpie z ich wioch(głupi obrazek ,głupi komentarz i masa głupich się ma radochę)

new.cianide
2014-02-11 22:04:05
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-02-11 21:25:13
Ocena: -8(glosow:20)-+
Piękne :) Uważasz że Żydów jest w naszym kraju tylko 8000 ?

dobuzibralska
2014-02-11 21:35:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
w samym tylko sejmie, senacie i skarbowce

kuboll1
2014-02-11 21:35:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oficjalnie tak

vacarius
2014-02-11 21:21:47
Ocena: -10(glosow:20)-+
Chciałbym aby w Polsce już nie było katolików i aby budowano tylko muzea katolicyzmu.

ex-ogladacz1000
2014-02-11 21:23:42
Ocena: 9(glosow:23)-+
A ja bym chciał żeby takich antypolaków i zdrajców jak ty nie było, ale cóż... jest jak jest.

kuboll1
2014-02-11 21:34:09
Ocena: 4(glosow:12)-+
Komuchy też chciały!

Patriotka
2014-02-11 21:34:32
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ci katolicy robią dla swojej wiary więcej niż Ty napiszesz te swoje komentarze o tym jak bardzo kościół i wiara katolicka mogłaby nie istnieć w interneciku.

Patriotka
2014-02-11 21:35:57
Ocena: 3(glosow:7)-+
kuboll1 nie tyle co komuchy, to była okupacja hitlerowsko-sowiecka

vacarius
2014-02-11 21:50:35
Ocena: -5(glosow:13)-+
Ja jestem komunistą ale takim jak Pitagoras i Jezus. A Stalina i Kima nie uważam za komunistów, bo nie dzielą się swoim majątkiem z ludźmi. To są monarchiści a jedynie swoich poddanych okłamują ze jest komunizm i ze wszyscy mają tyle samo.

kuboll1
2014-02-11 21:54:53
Ocena: 1(glosow:9)-+
Patriotka hitlerowcy mordowali księży,ale komuchy w dziedzinie ateizacji i mordów wierzących byli mistrzami.Dla Vacariusa pewno komuchy w tej dziedzinie są wspaniałymi wzorami bo oni mordowali ,a w kościołach urządzali muzea lub magazyny.Choć muszę ci przyznać rację że polskie czerwone bały się społeczeństwa

vacarius
2014-02-11 21:59:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dla mnie wzorcem jest Pitagoras, Jezus, Aleksander Wielki Macedoński, Albert Einstein, Richard Dawkins, Gill Gates, Spinoza, Spartakus i prezydent Urugwaju José Mujica.

ex-ogladacz1000
2014-02-12 00:37:06
Ocena: 4(glosow:10)-+
@kuboll1 - dla vacariusa niedoścignionym i jedynym wzorem jest J. urban żydokomunistyczny parszywy łgarz. I dlatego vacariur robi to co jego guru - łga i zmyśla. Pewnie jakiś resortowy wnuczek...

kostacz
2014-02-13 04:50:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
Obrońcy sekty, pseudopatryjoci ostro mózgi mają przeprane i żyją hen hen poza rzeczywistością. Podkreślam w normalnym świecie w którym najwyższą wartością jest rozum,wolność i równość, dla bezpieczeństwa społeczeństwa siedzieli by w szpitalu psychiatrycznym.Sex podglądacz już się kwalifikuje do mocnej farmakoterapii lekami psychotropowymi.

ex-ogladacz1000
2014-02-13 15:09:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
@kostacz: Całe szczęście że jesteś zwykłym zindoktrynowanym gimbusem i twoje zdanie ma tyle siły nośnej co zdanie mojego kota. A z drugiej strony to właśnie wy komuchfile wymyśliliście "psychuszki". Każdy kto nie zgadza się z kominternem do domu bez klamek. Brawo! - w przyszłości będziesz świetnym członkiem nowego EU NKWD

szprycel
2014-02-11 21:21:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
Szacun .
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zaoranie
  •  Nawet taboret
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Szczerze przepraszam !
główna
Dodano: 27.07.2018, 11:42:17   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (11) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0