lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Tak nas oszukuja ...YTPlay
Dodano: 27.02.2014, 16:10:35   przez: alejajahahaha
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 289  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lowkick
2014-02-27 17:37:51
Ocena: 49(glosow:57)-+
Właściciel składu płakał jak sprzedawał, dlatego może taki mokry :D

GMOzabija
2014-03-23 19:22:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
spalanie wegla emituje opary uranu rteci i innych metali ciezkich dlatego jestesmy badzo chorowici

okoloczip
2014-03-02 20:23:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wilkuss123
2014-03-02 11:55:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
gdy widzisz, że węgiel jest mokry to pięknie dostawcy dziękujesz i nie płacisz proste...

Cleaner
2014-03-01 19:43:49
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jaki wieśniak, zamiast pojechać zobaczyć co kupuje to zamawia najtańszy szajs i się dziwi, że jakość do dupy... Równie dobrze mógł nabyć Rolexa przez internet za 50zł i dziwić, że to chińska podróba. Po pierwsze węgiel na kopalni zraszają, żeby był nie dostał zapłonu i nie robił się syf w promieniu 10km, po drugie to że u wieśniaka nie padało nie znaczy, że w Katowicach nie mogło padać skąd owy węgiel przyjechał. Poza tym jak widzi, że taka sytuacja miała miejsce (przyjechał mokry węgiel), to mógł powiedzieć że takiego nie chce i nie zapłaci - nikt by mu nie wysypał. PS. węgiel to nie gąbka wi

wiewior26
2014-03-01 09:23:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
hmmm prowadzilem swoj sklad wegla 3 lata i powiem ze to akurat nie prawda ze mokry wegiel wiecej wazy... tylko mial ktory sie w nim znajduje .... a oszukac to moga na wadze proste triki klient stoi obok sprzedawcy niby jest wszystko ok a na tonie spredawca wali 100 kg patrzac prosto w oczy

lasior
2014-02-28 23:25:10
Ocena: 7(glosow:7)-+
Sam pracuję w składzie opału. Węgiel z kopalni przyjeżdża zawsze mokry ( względy bezpieczeństwa ). W lecie wysycha dość szybko ( w zależności od sortymentu i wielkości hałdy 3 - 10 dni ), natomiast zimą nie wyschnie praktycznie wcale. Ktoś napisał, że można przykryć. Tam gdzie pracuje hałda eko-groszku nie schodzi poniżej 200 ton ( czasem jest tam 600 ton ) czyli 8 do 24 wywrotek. Nie przykryjesz. Rada na koniec. Kupujcie węgiel w czerwcu, jest tańszy i będzie prawie suchy. Chyba, że na składzie walają się węże strażackie, wtedy zmieńcie dostawcę :)

okoloczip
2014-02-28 22:20:29
Ocena: -6(glosow:8)-+
mokry węgiel dłużej się pali i jest lepsza kaloryczność woda zamienia się w parę po rozszerzeniu w wodór i tlen cycku malinowy a po drugie węglem pali się od góry

zetoxxx
2014-03-01 19:04:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gregorypeck11
2014-03-02 15:29:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
hahahaha debil

okoloczip
2014-03-02 20:25:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
gdybyś się uczył to byś wiedział co daje woda proponuje poczytać WODA PALIWEM i spalanie węgla od góry DEBILU :)

C2ShadowMan
2014-02-28 21:53:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
OCZYWIŚCIE SKŁADY WĘGLA LEJĄ DARMOWĄ WODĘ? Ludzie! Nikt was nie kantuje. Kantować mogą na wadze. Mokry węgiel nie jest ciężki. To nie gąbka. Węgiel polewa się po to, aby nie kurzyło się i ze względów bezpieczeństwa żeby nie zapalił się.

kasagaz
2014-03-01 08:43:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie

mis777
2014-02-28 21:10:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
kto na kopalni widział suchy węgiel to i u pośrednika też waga musi się zgadzać tylko klient w plecy

puszczyk82
2014-02-28 20:33:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
tak jak z piaskiem bo na tony tez sprzedaja, leja ile wlezie,oszusci gonia oszustów i to konca nie widac i zadnej kary a najgorsze medy to siedza na górze i zacieraja rece,szczególnie nasza kochana władza,ku...a mac!ile jeszcze,brak słów!

mar.orz
2014-02-28 20:15:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
polewają go żeby nie dostał Samozapłonu :)

mar.orz
2014-02-28 20:14:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pete78
2014-02-28 19:49:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
kup sobie u uczciwego sprzedawcy, a nie szukasz gdzie mają 20 zł taniej i potem i tak jesteś stówę w plecy

C2ShadowMan
2014-02-28 19:35:25
Ocena: 1(glosow:9)-+
Węgiel polewa się żeby nie kurzyło się. Podczas siania węgla lub po prostu przy załadunku pył z węgla może zawiewać na kilkakilometrów. Zresztą mokry wegiel na przekór pali się dłużej i lepiej niż suchy.

darko6761
2014-02-28 20:53:45
Ocena: -3(glosow:3)-+
uWAŻAM ZE TEN LERKARZ KTÓRY CIE LECZY MUSI PRZEJŚĆ NA EMERYTURE POWIEDZ MAMIE ŻEBY POSZUKAŁA INNEDO

mis777
2014-02-28 21:19:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
mokry pali się dłużej może ale piec działa krócej. wymyślone oszczędności.wolę do pieca wsypać suchy wiem z własnego doświadczeni niż naprawiać skorodowany piec

gregorypeck11
2014-03-02 15:31:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dużo energii idzie na odparowanie wody i piec ma mniejszą wydajność. Opał im bardziej suchy tym lepiej.

Xelos
2014-02-28 19:17:15
Ocena: 7(glosow:7)-+
woda zapobiega utlenianiu się węgla

marekwitkowskp
2014-02-28 18:58:50
Ocena: 2(glosow:8)-+
wegiel który jest składowany na placach musi być polewany wodą z uwagi na mozliwośc samozaplonu raczej wiochy tu nie ma, raczej nieznajomosc fizyki i przepisów

pete78
2014-02-28 19:51:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
a świstak w te sreberka zawija

kasagaz
2014-03-01 08:55:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
marekwitko masz całkowitą rację, a po ilości ujemnych komentarzy widać jakie mamy durne społeczeństwo.

Sealtiel
2014-02-28 18:44:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

darko6761
2014-02-28 20:57:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
LEPIEJ POCZYTAJ DOKŁADNIEJ O CO TAM CHODZIŁO A DOPIERO SIĘ WYPOWIADAJ BO BZDYRY PISZESZ

neo86
2014-02-28 17:58:20
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jak węgiel jest na składowisku pod gołym niebem a padał deszcz to jaki ma być? Kupisz parasol, zbudujesz dach nad takim składem to wtedy sobie ponarzekaj a tak to nie marudź tylko kupuj! I proszę nie wstawiać takich idiotyzmów! To tak jak by ktoś prosto z pola i prosto z ziemi chciał ziemniaki bez ziemi na nich... no szczyt idiotyzmu!

Melanz89
2014-02-28 17:32:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
W moim mieście też na węglu oszukują... a dokładnie na wadze. Elektroniczna waga pokazuje tyle i tyle np na worku a jak się samemu zważy gdzie indziej to jest widoczna różnica. A później mają po trzy samochody (dla każdego osobny) złodzieje i krętacze.

makrelson
2014-02-28 17:29:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
byscie chate zobaczyli tego biedaka z skl...we..a co tak sie reklamuje w tvp,to janukowicza szopa sie chowa,a kit typu 28 kalori to mrzonka..o lodach na tonie nie wspomnne..podobno za tone z barki placa 300 zyla,wiec gdzie 500 spie...la ?

tymonek01
2014-02-28 17:17:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
to chyba od tego że węgiel trzymany jest pod chmurką więc zimą czy jesienią może być taki, z kolei latem składowisko polewa się wodą żeby przy wyższych temperaturach się nie zapalił

tobiaszciupinski
2014-02-28 16:16:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Do tego jeszcze nie doważają np zamawiasz 1000 kg a oni sypią 970,980,990 itp co przez cały dzień da im kolejną tonę lub więcej i znowu zysk :D dlatego jak kupujesz to chociaż bądź przy załadunku

mis777
2014-02-28 21:27:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
powiem tak nigdy nie byłem przy załadunku zamawiam od jednego pośrednika kiedyś wydawało mi się że za mało więc postanowiłem zważyć po wiaderku okazało się że muszę dopłacić za nadmiar i stracony czas kierowcy

k4rlos312
2014-02-28 14:31:14
Ocena: 6(glosow:6)-+
Sam jestem właścicielem składu i powiem wam że jak się bierze węgiel z kopalni to zawsze jest mokry bo jest płukany z kamienia. Do tego musi być mokry żeby sie nie kurzyło. Z tym że na tym filmiku ewidentnie widać że coś jest nie tak skoro od kilku dni nie padało. A co do znawców którzy twierdzą że miał i eko groch jest zawsze mokry to niech sobie biorą taki z zadaszenia bo powiem wam że nie raz w czerwcu odkrywało się śnieg spod węgla to jak ta woda ma odparować z pryzmy skoro śnieg sie nawet nie chciał stopić ?

mis777
2014-02-28 21:32:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
mokry ok zgadzam się ale przed zimą można przykryć plandekami. dlaczego wielu właścicieli składów tak właśnie robi?

hagen24
2014-02-28 13:55:26
Ocena: 6(glosow:6)-+
W końcu porządny absurd!To jest przykre że w tych niełatwych czasach wielu ludzi chce się nieuczciwie dorobić na innych.Ja wiem że najlepszy przykład idzie z góry, ale jak wszyscy będą tak robić to nigdy nie będzie normalnie.

payperday
2014-02-28 16:53:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hagen24
2014-02-28 19:26:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Parafrazując słowa pewnej minister: Sorry, taki mamy naród.

dziadekAndy
2014-02-28 13:06:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
I to jest WIOCHA !!!!

dami121
2014-02-28 12:56:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powiem tak , jeszcze sie nie spotkalem zeby na ktoryms skladzie byl suchy węgiel, szczegolnie mial lub ekogroszek .. Wiec poprostu ten kraj to jedno wielkie oszustwo , ale nic sie na to nie poradzi jesli chce sie miec cieplo w domu :)

Robos1990
2014-02-28 12:15:59
Ocena: 7(glosow:7)-+
Baron_sanedi 100 zł na tonie... co jest naprawdę dużą sumą. Pamiętam jak moja babcia z 6 lat temu zamówiła 8 ton węgla. Liczyła na "taczki". Wg jej "obliczeń" brakowało blisko 1 tony!" Zadzwoniła, powiedziała, w ciągu godziny przyjechali z powrotem oddali kase i zabrali węgiel i przeprosili. Nie dziwię się facetowi z filmiku. Połowa składów węgla to jedna wielka mafia. Polityka węglowa w kraju też pozostawia wiele do życzenia. Poczytajcie sobie o Kampanii węglowej i zwałach węgla którego nie mogą "sprzedać" bo po prostu nie chcą go sprzedawać.

payperday
2014-02-28 13:23:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

C2ShadowMan
2014-02-28 19:33:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
zajebistą masz babcię. Przepier***ć hałdę 8t węgla? Młode wysiadają. Ale wagę taczki odjęła?

payperday
2014-02-28 12:02:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Baron_Sanedi
2014-02-28 11:56:12
Ocena: -15(glosow:15)-+
"100 złoty"?? haha złoty to może być: "1 ZŁOTY"!!!!

mediar
2014-02-28 11:54:27
Ocena: -7(glosow:9)-+
haha zal goscia 0_o co za intelligent ;/

mayer211
2014-02-28 11:35:00
Ocena: -5(glosow:7)-+
To trzeba by?o by? przy za?adunku. Jak sk?ady przywoz? w?giel z kopalni to te? jest mokry bo jest hydroskopijny. Norm? jest ok 5%wagi.

goel86
2014-02-28 11:25:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
ciesz się żeś kamieni nie dostał...

bomber72
2014-02-28 11:18:10
Ocena: -7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

WD-40
2014-02-28 12:42:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
hahahahahaha

payperday
2014-02-28 13:27:18
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Meriviorz
2014-02-28 11:13:40
Ocena: -5(glosow:5)-+
taa to tez pewnie wina hanysów że węgiel w łodzi jest mokry i brudny.Kupcie sobei ukrainski-tanszy,czysty,biały.........

monix-86
2014-02-28 10:46:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Byś napisał z jakiego składu, właśnie jadę kupić węgiel w Łodzi.

pawel1710
2014-02-28 10:39:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2014-02-28 10:35:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
No ktoz by inny byl madrzejszy jak nie idler. Wy sie nie znacie. To jest wegiel uprzywilejowany. Bedzie wojna. Przed wojna tez byl mokry wa,giel.

soltera5
2014-02-28 10:33:02
Ocena: -5(glosow:5)-+
to wegiel?? to żwir jakis....takie odpady są skłądowane w dołach aby było wiecej miejsca...ładowarka gdy nabiera bierze do dna...wiec przestań koles sciemniac

pawel1710
2014-02-28 10:40:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

astaii
2014-02-28 10:21:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
Aleś zabłysnął wiedzą idler73!!! Normalnie jak wykład prof. MIODKA Logicznym jest że każda materia chłonie wilgoć,ale nie kur.wa do tego stopnia oszołomie!!! Niedawno nawet była afera którą pokazywali w uwadze jak to składy węgla lecą w chu.ja polewając hałdy węgla wężem strażackim!!!

tymonek01
2014-02-28 17:23:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
po to by sie nie zapalił latem

lowkick
2014-02-27 17:37:51
Ocena: 49(glosow:57)-+
Właściciel składu płakał jak sprzedawał, dlatego może taki mokry :D

idler73
2014-02-27 16:22:15
Ocena: 0(glosow:20)-+
Węgiel ma strukturę organiczną, nie będę rozwodził się nad procesem chemicznym powstawania węgla, ale krótko. Powstał z drzew rosnących na planecie jakieś 200 mln lat temu. Jasnym jest, że chłonie wilgoć. Mimo braku opadów, wilgoć występuje w powietrzu, jest niesiona przez wiatry, oraz jest efektem nocnych przymrozków. Dla tego, węgiel powinno się kupować w czasie upałów letnich, składając nań pieniążki przez cały rok. Proste, logiczne, ale dla niektórych nieosiągalne.

mirga
2014-02-28 10:18:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
Był taki program ostatnio emitowany, jak na składach z węża z rana wodą węgiel polewali, do tego wagi kalibrowane były tak, żeby wskazywały więcej

markopolo4747
2014-02-28 10:20:57
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Makaron666
2014-02-28 12:54:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
im wyższa kaloryczność tym mniej wody bierze w siebie przy słabym węglu nasiąknie nawet 22-25%

bebul
2014-02-28 14:19:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0