lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 03.03.2014, 23:38:59   przez: armani7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 306  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(171)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
saviola1
2014-03-04 10:59:20
Ocena: 12(glosow:24)-+
ile już razy mówiłem nie tylko tutaj ze nie można mówić o "Wolnej Polsce" dopóki rządzą nami komuchy. A że lustracji nie było i pewnie nigdy nie będzie? To i historia będzie przekłamywana przez takie osoby na siłę, na rzecz "wybielającego się ścierwa"

Antycyponek
2014-04-03 08:07:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GMOzabija
2014-03-23 16:13:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
spryskac zanim zniesie jaja

zalukinus
2014-03-06 12:42:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zalukinus
2014-03-06 00:44:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak dobrze napisał sebololo propaganda była jest i będzie, w końcu historię piszą zwycięzcy, dlatego do wszystkich interpretacji faktów historycznych trzeba zachować dystans. Trudno mi zrozumieć jednak obecne postrzeganie bohaterów. Ja rozumiem że był reżim komuna itp., ja rozumiem, że były ideały i wola walki, ale pomyślcie skąd chowająca się po lasach wyklęta partyzantka brała zapasy - z chłopów, którym zabierali plony. Wątpliwym jest dla mnie sens walki z ustrojem kosztem osób, które też ponoszą koszty danego ustroju. Kolejną kwestia jest zabijanie osób bo "wprowadzały czerwoną zarazę&

Peterz
2014-03-06 01:31:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Poczytaj skąd brali zapasy - kupowali i otrzymywali -> skąd mieli fundusze -> ze środków wysyłanych przez rząd na uchodźstwie. Pomyśl jak by rabowali tych którzy ich chronią (bo oddziały działały w lasach i na terenie wsi i miasteczek - na terenie dużych miast wykonywali akcje, tj wyzwalanie więzień)to ich od razu wyłapali. Wystarczy trochę poczytać i pomyśleć zamiast pisać głupie frazesy.

damian.szefo
2014-03-06 09:15:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zaraza, która opanowała ludzi tu wypowiadających jest właśnie brak samodzielnego myślenia i powtarzanie komunistycznej propagandy. Tworzenie na siłę jakiś kompromisowych stanowisk w stylu jedni i drudzy nie byli bez winy itp. Porównywanie polskich żołnierzy nazywanych wyklętymi z aparatczykami narzuconego totalitarnego ustroju świadczy o skrajnej głupocie tak twierdzących. Jeszcze trochę zaczną twierdzić że Krzyżacy pod Grunwaldem byli ok a to Polacy ich sprowokowali

zalukinus
2014-03-06 00:43:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

fazill
2014-03-05 21:20:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wyklęci święci nie byli...może idee wielkie..ale jak bydlak tłucze dzieckiem o ścianę w imię tych idei...to do piekła bydlaka

Peterz
2014-03-05 22:47:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
Qe? Co gdzie kiedy ? ... to raczej ubowcy tłukli o ścianę -> patrz Danuta Siedzikówna "Inka"

damian.szefo
2014-03-05 22:59:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
fazill rzucanie o ścianę to opowieści z żydowskich gett, obozów a nie o wyklętych. Ty święty na pewno nie jesteś a już na pewno nie mądry skoro takie głupoty opowiadasz

thebill86
2014-03-05 15:15:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
co komentujący to ma inny obraz historii, widać każdego uczono inaczej. Jedna i druga strona ma troche racji nic nie jest tylko białe i tylko czarne.

lelumpo
2014-03-05 09:57:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bobas48
2014-03-05 09:22:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
prawda boli co ...... oj boli....

pitbull33
2014-03-05 09:14:57
Ocena: -2(glosow:8)-+
Patrząc na minusujących , to od ch u ja tu Lewaków. Pitolone pedzie i zbokole! do tego szkalują nielicznych Bohaterów naszego kraju.

pitbull33
2014-03-05 09:12:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kur zrobi ktoś z nimi porządek!!! nie głosować na lewaków!!!!

caleanka
2014-03-05 14:37:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pitbull to genetycznie skrzywiona rasa.

Peterz
2014-03-05 22:49:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
Komuch jeszcze bardziej

dostoj
2014-03-05 00:42:02
Ocena: -3(glosow:11)-+
Niestety taka jest smutna prawda, że większość z nich to byli zwykli bandyci... Nie rozumiem wybiórczego promowania historii w mediach.

damian.szefo
2014-03-05 07:18:52
Ocena: 2(glosow:12)-+
Smutna prawda jest taka że mądry to ty nie jesteś a historii uczyłeś się od dziadka z UB

zaldbag
2014-03-05 00:10:58
Ocena: 1(glosow:13)-+
Tylko pytanie: Co jest złego w tym co napisała?

damian.szefo
2014-03-05 07:36:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nieznajomość historii ignorancie!

zbysiula154
2014-03-05 00:09:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
Na zdjęciu: Jo Anna Szmatyszyn.

sebololo
2014-03-04 23:45:23
Ocena: 4(glosow:10)-+
Nie wszyscy Wyklęci byli bohaterami. Było wiele zwykłych band które należało zlikwidować. Za komuny była propaganda ale teraz też jest.Poczytajcie o Ogniu. Dla jednych bohater, dla innych gwałciciel, rabuś i bandyta. W tv pokazują teraźniejszy "jedynie słuszny kierunek". Rzeczywistość nie była jednak taka czarno- biała. Polecam filmy dokumentalne Agnieszki Arnold. Ona docierała do prawdziwych świadków. I dlatego w tv tego nie puszczają.

damian.szefo
2014-03-05 07:42:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
Mylisz pojęcia. Do jednego worka wkładasz zwykłych bandytów, którzy byli przed, w trakcie i po wojnie z żołnierzami którzy dochowali przysięgi i nie złożyli broni w obliczu nowego okupanta. po drugie był to wybór pomiędzy śmiercią z bronią w ręku w obronie ojczyzny i honoru a śmiercią na kolanach i katorgą w więzieniach UB, SB itd. Wiesz dlaczego wyklęci tak długo utrzymali się po wojnie? Dlatego że mieli poparcie w lokalnych środowiskach. Gdyby byli bandytami to by szybko ich wydali na katorgę. Nieznajomość historii to grzech, a szerzenie nieprawdy to głupota

sebololo
2014-03-09 12:30:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak to jest jak ktoś historii uczy się jedynie z filmów typu "Czas honoru". Uwierz mi, że gdybyś w tamtych czasach mieszkał w pobliżu lasów na terenie działania partyzantów polskich, radzieckich i ukraińskich to podczas nocnych wizyt każdego z nich zapewniałbyś o swojej lojalności bo inaczej byłbyś zlikwidowany jako wróg danej opcji. A później, po latach ludzie mający o historii takie pojęcie jak ty teraz głosiliby że zostałeś zabity bo byłeś zdrajcą.

PoruczikRzewski
2014-03-10 04:48:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
@sebololo - Kwestia proporcji. Pewna zęść żydów pomagała Niemcom, najczęściej sądząc, że w ten sposób uda im się uniknąć śmierci. Czy to oznacza, że żydzi są odpowiedzialni za Holokaust? Nie bardzo. Złośliwie powiem też, że nawet bandyci działający w partyzantce nie robili niczego innego z niż władza radziecka.

magda713
2014-03-04 23:23:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dopuki takie szmaty będą nas reprezentować , tak będą nas odbierać na świecie

Darofiej
2014-03-04 23:20:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jeśli gloryfikują wyklętych niech mówią całą prawdę ani tylko wygodną, tak jak z ukrainą koleżanki ojciec już nie żyje, ale widział jak upa na Wołyniu mordowała Polaków, kobietom w ciąży wycinali płody, stalin chętnie brał do NKWD Ukraińców gdyż byli bezwzględni bez żadnych oporów. mamy okazję odzyskać Lwów :)

damian.szefo
2014-03-05 07:44:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mamy szansę? To śmiało ruszaj na Lwów. Jak ci się nie uda i polegniesz to żadna strata dla RP!

marc_s40
2014-03-04 21:42:14
Ocena: 1(glosow:19)-+
I bardzo dobrze powiedziała .gloryfikowanie bandytów jak Ogien,Bury,Wołyniak,Szary i innych sprawcow napadów czy mordów na czesto niewinnych ludziach zasługuje na potepienie a nie na chwałę...warto przypomniec ze liczba ofiar "wykletych" to ponad 10 tys ludzi najstarsza ofiara miała 92 lata a najmłodsza to 6 miesieczne dziecko,zabijano chłopow tylko dlatego ze brali ziemie od PRL i to ludzi ktorzy chcieli zyc w spokoju po okropienstwach wojny....bezczelnemu zaklamywaniu historii trzeba powiedziec dosc....tego wymaga pamiec o ofiarach zabitych przez tych "patriotów"

Peterz
2014-03-04 22:55:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Komuna i jej propaganda wiecznie żywa.

sebololo
2014-03-04 23:51:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Komuna miała swoją bardzo kłamliwą propagandę ale teraz ludziom także robi się wodę z mózgów. Jeśli ktoś ogranicza się tylko do tv to z prawdziwej historii wie bardzo niewiele.Choć tacy zazwyczaj najgłośniej krzyczą.

Peterz
2014-03-05 00:08:49
Ocena: -3(glosow:3)-+
A gdzie masz w tv historię? Chyba nie piszesz o Mamie Madzi.

damian.szefo
2014-03-05 07:47:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
Komuna upadła a jej bękarty dalej żyją, promując fałszywą wersję historii. A może Powstanie Warszawskie to była awantura karłów reakcji a bitwa pod Lenino to największe polskie zwycięstwo w historii? Marc jesteś g............ ja k but!

JebieWdenkoo
2014-03-04 20:23:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
Na stos z stalinowcami

polpot44
2014-03-04 18:13:28
Ocena: -2(glosow:34)-+
Pani Senyszyn napisała najświętszą prawdę o której większość społeczeństwa nie pamięta. Kto zabił mojego dziadka tylko dlatego że był sołtysem.

Peterz
2014-03-04 18:56:25
Ocena: 3(glosow:13)-+
Może tylko dlatego że sumiennie i z wysiłkiem wprowadzał komunę na nasze ziemie (tzn szerzył propagandę sowiecką i donosił na sąsiadów)

Peterz
2014-03-04 20:07:08
Ocena: -3(glosow:11)-+
PS: Gratuluję nicka - już wiemy kto jest twoim guru.

gjpk
2014-03-04 20:07:40
Ocena: 0(glosow:8)-+
G... prawda, pewno czerpiesz wiedzę z TVNu lub G...a. Zabili ok. 5000 cywili w tym tylko ok. 190 dzieci.

murinforte
2014-03-04 20:16:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dzieci do 14 roku życia

damian.szefo
2014-03-05 07:48:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Faktycznie twój nick wiele mówi o małym rozumku i poglądach. Szkoda więcej pisać.

bitter-sweet
2014-03-04 18:10:34
Ocena: 5(glosow:23)-+
"Żołnierze wyklęci" jest adekwatne, bo Ci wspaniali ludzie wyklęci byli przez komunę. Fabrykowano przekaz historyczny, pisano na zamówienie czerwonej władzy publikacje, w których przedstawiano Wyklętych jako pospolitych bandytów. Wstyd iż Polacy dla których oni przelewali krew ulegli fałszywej propagandzie. Dla mnie żołnierze Armii Krajowej to bohaterowie godni najwyższej chwały. Niezłomni mimo tortur, szykan i poniżania. Cześć i chwała żołnierzom niezłomnym, którzy o wolną Polskę walczyli do końca.

Qba_866
2014-03-04 18:22:49
Ocena: -7(glosow:25)-+
Ci wspaniali ludzie odpowiadają za śmieć 180 tys. cywili podczas powstania. (przy stratach niemieckich 1800 żołnierzy). i zniszczenie w 90% Warszawy. Przez co? Przez re ambicje. Brawo.

bitter-sweet
2014-03-04 18:48:02
Ocena: 7(glosow:9)-+
Pomimo, że powstanie zakończyło się militarną klęską, śmiercią tysięcy ludzi, prześladowaniami i zniszczeniem Warszawy, dla mnie jest niewątpliwie powodem do dumy i jedną z najchlubniejszych kart w historii narodu polskiego. Pomimo ogromnych strat, odwaga, poświęcenie, męstwo i ofiara powstańców Warszawskich nie poszły na marne. Ich patriotyzm miał ogromne znaczenie dla podtrzymania morale całego narodu polskiego. To nie chore ambicje nimi kierowały, a honor.

Peterz
2014-03-04 19:05:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
Qba_866 coś ci się chyba pomieszało w łebku ... od kiedy ktoś odpowiada za zbrodnie popełnione przez kogoś innego. Jednak szukasz winnych tego, że Powstanie Warszawskie poniosło klęskę ... to proszę bardzo wiń Aliantów którzy inspirowali od lat do powstania a kiedy przyszło co do czego nie pomogli. (Snuto nawet plany desantu polskich jednostek spadochronowych)

Peterz
2014-03-04 19:07:04
Ocena: 5(glosow:7)-+
Drugim winowajcą bardziej podłym byli sowieci bo podżegali do wspólnej walki z Niemcami ... a jak przyszło co do czego to zatrzymali się na Wiśle i przez 2 miechy czekali aż hitlerowcy wszystkich wyrżną. Dodatkowo nie wyrażali zgody na użyczenie lotnisk dla samolotów mających przynieść zaopatrzenie. Ogarniczali się jedynie do rozbijania i mordowania oddziałów AK idących na pomoc walczącej Warszawie. Więc matołku gdzie masz ambicje. Ps: Które to już twoje konto?

Qba_866
2014-03-04 19:13:44
Ocena: -3(glosow:9)-+
Wybacz, ale nazywanie ignorancji rzeczywistości honorem, to bardzo infantylne podejście do sprawy. Londyn mówił stanowcze nie (brak dostaw broni itd), sytuacja geopolityczna była niesprzyjająca, a właśnie chora ambicja mówiła im, a nuż się uda. Z czego tu być dumnym, bo ładnie brzmi: "chwycił butelkę pełną benzyny....." Fakt. Młodzi ludzie bohatersko oddali swe życie. Tylko po co. Pomyśl ile mogliby dokonać gdyby głupio nie zginęli. Ot, "kamienie przez Boga rzucane na szaniec".....

Qba_866
2014-03-04 19:21:40
Ocena: -3(glosow:5)-+
A konto jedno o samego początku. Rzadko się udzielam to fakt. Ale czasami jak patrzę na prawicowych oszołomów, od których na prawo jest tylko ściana... to muszę się odezwać. Historia jest jedna. Fakty pozostaną faktami, a ich interpretacja to już inna sprawa. Mając 40 na karku doszedłem do wniosku, że prawda jest jak dupa. każdy ma własną, a to społeczeństwo przez swoje przywary zawsze już będzie na szarym końcu europy. Przykre, ale prawdziwe. Niestety......

Peterz
2014-03-04 19:59:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
"Londyn mówił stanowcze nie (brak dostaw broni itd), sytuacja geopolityczna była niesprzyjająca, a właśnie chora ambicja mówiła im, a nuż się uda" Gdzie Londyn mówił stanowcze nie - może szkoląc i posyłając "Cichociemnych" aby obieli stanowiska dowodzenia, a może zapewniając o swojej pomocy i pomocy Stalina? Sytuacja geopolityczna niesprzyjająca? Niemcy uciekający w popłochu przed Ruskimi stojącymi na przedpolach Warszawy. Na froncie zachodnim Alianci cisną w stronę Paryża.

Peterz
2014-03-04 20:01:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
"Pomyśl ile mogliby dokonać gdyby głupio nie zginęli" - No fakt więcej by krwi sowietom napsuli zaczem użyźnili by polską albo rosyjską ziemię. Nie ma co gdybać - prawda jest taka, że zarówno I jak i II konspiracja zasługuje na szacunek i żadna postkomunistyczna świnia nie powinna z głupawym uśmieszkiem ich opluwać.

sebololo
2014-03-05 00:00:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Powstanie Warszawskie to był wielki błąd. Alianci nigdy nie planowali desantu żołnierzy Sosabowskiego do walczącej warszawy. To nasi spadochroniarze bardzo tego chcieli ale były to zwykłe mrzonki. I całe szczęście bo powstanie tylko by się wydłużyło i doszłoby do jeszcze większej masakry ludności cywilnej.

Peterz
2014-03-05 00:12:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Owszem bardzo chcieli, ale alianci mamili ich przez jakiś czas że zostaną przerzuceni do Polski.... a tak wysłali ich do Normandii na masakryczne nieprzygotowaną misję Market Garden.

PoruczikRzewski
2014-03-10 04:54:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
@bitter-sweet - Honor tak, ale wyłącznie w XIX-wiecznym, angielskim rozumienia tego słowa (lepiej jest zginąć niż dać się złamać lub uwięzić). Problem w tym, że w powstaniu warszawskim śmierć ponieśli ludzie, którzy później mogli walczyć z okupantem. Co do morale - śmierć powstańców raczej zrobiłą to, co I wojna światowa zrobiła z Francuzami. I żebyśmy się zrozumieli - szeregowym powstańcom należy się wielki szacunek za ich intencje, honor i poświęcenie. Organizatorom powstania należy się zaś kula w łeb za pośrednie wsparcie udzielone Stalinowi.

Qba_866
2014-03-04 17:27:18
Ocena: -7(glosow:25)-+
Poniekąd ma racje. Wśród tych "wyklętych" były bydlaki, dla których liczył się tylko mord. Nieważne na kim i za co. Choćby niejaki "Ogień". Ludzie którzy pamiętają te czasy inaczej to przedstawiają niż chciały Kaczory i reszta patriotów idiotów. Gimbazie która tu pisze wcale się nie dziwię. Mają podręczniki jakie mają. A samodzielne myślenie..... bez jaj. To nie oni.

bobimen
2014-03-04 22:44:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
to napisz coś o Ogniu,przecież wiesz kim był i co robił

damian.szefo
2014-03-05 07:57:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
A ty swoją mądrość czerpiesz instrukcji dla UB? Komuno wróć, prawda?

guido1970
2014-03-04 17:20:44
Ocena: -5(glosow:21)-+
Pani Senyszyn ma jednak do pewnego stopnia rację bo prawdą jest że (tzw) bohaterowie narodowi nie przebierali w środkach,i mordowali bez skrupułów całe rodziny ówczesnych przedstawicieli władzy. Nie neguję oczywiście zbrodniczego charakteru tamtego ustroju,ale też nie mogę sobie wyobrazić co ma wspólnego z bohaterstwem zabijanie bezbronnych kobiet i dzieci.

Peterz
2014-03-04 17:29:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
Chyba ci się pomyliły strony. To raczej komuchy mordowały wszystkich którzy odbiegali od ich "wartości".

guido1970
2014-03-04 18:27:01
Ocena: -2(glosow:4)-+
Najpierw przeczytaj uważnie to co napisałem a potem wyrażaj swoją opinię.

Peterz
2014-03-04 19:12:43
Ocena: 1(glosow:9)-+
Przeczytałem dokładnie Żołnierze Wyklęci nie mordowali rodzin funkcjonariuszy partyjnych a UB tak robiło. Po drugie likwidacja nie odbywała się bez rozeznania i sądu. Nawet bycie w KBW czy partii nie powodowało wyroku jedynie najgorsze gnidy były likwidowane. Dla zwykłych żołnierzy kończyło się rozbrojeniem, za mniejsze przewinienia chłostą. Stąd mój "bulwers" twoim komentarzem.

foytaz
2014-03-04 17:19:37
Ocena: 11(glosow:15)-+
Za całokształt operacji przeciwko niepodległościowemu podziemiu: NSZ i WiN odpowiadał Departament III Urzędu Bezpieczeństwa, który oprócz terroru zbrojnego stosował agresywną propagandę anty niepodległościową poprzez fabrykowanie powiązań Żołnierzy Wyklętych z Werwolfem czy SS. Senyszyn to dziecko kacyków o ubeckim rodowodzie więc nihil novi.

klisza08
2014-03-04 17:26:41
Ocena: 8(glosow:16)-+
nihil novi ,ale sciekowe media,w ktorych pracuja dzieci bylych kacykow pracuja do dzis pelna para i zapraszaja takie scierwa do studia...a gawiedz wszystko lyka..

foytaz
2014-03-04 17:30:48
Ocena: 4(glosow:10)-+
bo metody się nie zmieniły, gdyż qrva qrvie łba nie urwie a to motto czerwonej hołoty od kiedy Marks z Engelsem się nawzajem pukali jak na pedałów przystało.

Drago33
2014-03-04 17:09:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zapakować czerwone ścierwo i na Sybir wysłać , a na jej koszt i do jej domu sprowadzić polaków tam kiedyś zesłanych !

polpot44
2014-03-04 18:25:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
i przyjechali Polacy z Sybiru do domu do Polski i co ich tu spotkało, że to ścierwo tu mieszkające inaczej ich nie nazywało jak kacapy, komuchy, ruskie itp.itd. więc spakowali się i pojechali skąd przyjechali.

Peterz
2014-03-04 22:57:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Że co, bo nie idzie cie zrozumieć tłuku.

burakza2zl
2014-03-04 15:50:42
Ocena: 3(glosow:11)-+
Jak będziecie kiedyś w Gorcach to popytajcie starszych ludzi co się działo w okolicznych wioskach gdy Kuraś (Pseud. Ogień) schodził z gór. Nic nie jest czarno-białe,a bandyta który zabije twojego wroga nadal jest bandytą. Żołnierze wyklęci to zbyt kontrowersyjna grupa aby formułować jakiekolwiek jednoznaczne, kategoryczne wypowiedzi, zarówno "za" jak i "przeciw".

Peterz
2014-03-04 16:04:07
Ocena: 6(glosow:14)-+
Taaaaa widziałem też powpinane emblematy ss w kołnierze podczas rozpraw czy na mundurach poległych. Tylko prawda jest taka, że to robili ubecy - by pohańbić i wykorzystać naturalną awersję ludności. Były też specjalne komórki rozsiewające pomówienia. Nagminne też z były mistyfikacje -tj. wysyłanie przebierańców by dokonywali bandytyzmu podając się za AK, WIN, i inne organizacje niepodległościowe. Wypadało by się zapytać tych starszych ludzi kim byli i czy Ogień coś im zrobił osobiście.

gienek_knur
2014-03-04 16:22:59
Ocena: -5(glosow:9)-+
Chyba sam nie wierzysz we własne kłamstwa. Tak jak ludzie opowiadają tak było i nie odwracaj kota ogonem bo nie ma żadnych podstaw by im nie wierzyć

Peterz
2014-03-04 16:24:49
Ocena: 7(glosow:13)-+
Ludku są akta operacyjne ub gdzie są opisane te rzeczy o których piszę. Zresztą możesz podpytać dziadka

Antycyponek
2014-03-04 15:46:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bubala
2014-03-04 15:43:24
Ocena: -6(glosow:20)-+
żołnierze wyklęci są dla mnie mniej więcej na takim samym poziomie jak bandy UPA

Peterz
2014-03-04 16:09:38
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ty jesteś dla mnie na poziomie towarszysza Wiesława Gomółki ... tępy cap bez wykształcenia ledwo potrafiący się podpisać.

damian.szefo
2014-03-05 08:01:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
bubala jesteś skończony kretyn

rustynail
2014-03-04 15:10:00
Ocena: 8(glosow:12)-+
jak kobiet się nie bije tak tej suce to bym wypie*dolił z rozkosza!!!

gienek_knur
2014-03-04 14:28:15
Ocena: -9(glosow:25)-+
żołnierze wyklęci nie byli żadnymi żołnierzami tylko zgrają bandytów którzy oprócz próby walki z hitlerowcami gwałcili i mordowali własny naród

pajakpajak
2014-03-04 15:24:20
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Peterz
2014-03-04 15:28:59
Ocena: 5(glosow:13)-+
Bandytą to był twój stary że spłodził takie bydle.

klisza08
2014-03-04 15:38:51
Ocena: 5(glosow:13)-+
Pani Senyszyn,prosze nie pisac na forach pod przybranymi nickami.Ma chyba pani resztki jakiejs godnosci?Jak pania cos gryzie -to na swojego bloga prosze wypocic resztki swoich frustracji ;-P

gienek_knur
2014-03-04 16:17:36
Ocena: -8(glosow:14)-+
nie wiem skąd się wzieliście ale nie wierze że żadne z was nie ma dziadka który opowiedziałby wam jak to wtedy wyglądło część świadków jeszcze żyje może popytajcie a nie piszcie bzdur

Peterz
2014-03-04 16:26:24
Ocena: 7(glosow:9)-+
Synku są akta poczytaj i nie słuchaj glindzenia swojego dziadka z ub.

klisza08
2014-03-04 16:27:25
Ocena: 5(glosow:15)-+
w mojej rodzinie byli AK-owcy w tym tez jeden cichociemny I nie pozwole jakims gienkom,Senyszynom i innym niedoukom o skrzywionej moralnosci , pluc na to czego dokonali..

gienek_knur
2014-03-04 21:38:35
Ocena: -6(glosow:6)-+
Te akta są nic nie warte, powtarzam jeszcze raz jedźcie na wieś popytajcie ludzi którzy przeżyli wojnę i byli naocznymi świadkami co myślą o waszych dziadkach. I tak nie ma sensu się między nami spierać o to tylko zapytać świadków, zresztą oni już swoją zasłużoną karę od Polski Ludowej otrzymali.

klisza08
2014-03-04 21:52:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
I oczywiscie swoja opinie na ten temat ,cale e to wielkie zagadnienie mam oprzec na doswiadczeniu jednej ,czy dwoch bezzebnych wiesniaczek z posunieta skleroza,ktore wprawdzie byly naocznym swiadkami ,ale nawet nie wiedzialyy co z czego wynika?Gieniu--prosze siegnij tez do innych zrodel i dopiero na tej podstawie wypowiadaj swoje napuszone teorie..

PoruczikRzewski
2014-03-10 05:14:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Heh, przecież są świadkowie, którzy powiedzą, że w obozach koncentracyjnych nikt nie mordował żydów (bo pracowali w obozach pracy i prawdziwych konclagerach, a nie obozach śmierci), znajdziesz i takich, którzy widzieli polskich żołnierzy w Gliwicach (bo wpadli przypadkiem na niemieckie speckomando). Pojedyncze, anegdotyczne świadectwa są mało warte, kiedy mówi się o zróżnicowanym zjawisku obejmującym całą Polskę.

max-max3
2014-03-04 14:27:39
Ocena: 5(glosow:9)-+
odpowiadam: tak długo jak WY obywatele będziecie ich wybierać, lub dopuszczac do tego aby ich wybierano

leo80
2014-03-04 14:06:56
Ocena: 7(glosow:11)-+
Niestety komuna przez te lata skutecznie zryła ludziom berety, masakra

pajakpajak
2014-03-04 14:04:53
Ocena: 4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cezarmillan
2014-03-04 21:02:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

k0mar
2014-03-04 13:59:36
Ocena: 6(glosow:10)-+
RAAAZ SIEERPEEEM, RAAAZ MŁOOTEEM CZEERWOONĄ CHOOŁOOTĘ!!!

karolekwojtyla
2014-03-04 13:48:34
Ocena: -4(glosow:18)-+
Udowodnione akcje mordowania ludzi to jest bohaterstwo? Wyklęci i owszem ale za to że mordowali

Peterz
2014-03-04 15:30:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pokaż co jest udowodnione.

Beatmaker24
2014-03-04 13:31:46
Ocena: 8(glosow:16)-+
W tamtych czasach formowano"oddziały pozorowane",Byli to wszelakiej maści przestępcy którym dano prosty wybór:Albo kara więzienia,lub czapa,albo do lasu udawać AKowców itd,napadac na wieśniaków,grabić i zabijać,dla celów komuszej propagandy jacy to AKowcy zli i straszni!.Inną rzeczą były procesy ustawiane,w których brano jakąś osobe i oskarżano ją o kolaboracje z Naziolami.Komuchom chodziło by imie AKowców zmieszać z błotem,by ludzie ich wydawali ówczesnej władzy.pogarda ta i zakłamanie widoczne są do dziś.

Peterz
2014-03-04 15:47:00
Ocena: 3(glosow:9)-+
Są przypadki wyrolowania komuchów ... niektórzy zatrzymani żołnierze podawali się za pospolitych bandytów (nawet morderców) bo wtedy dostawali 2-3 lata odsiadki zamiast kulki w tył głowy. Zresztą spośród najgorszych degeneratów i przestępców rekrutowało swoje kadry UB.

klisza08
2014-03-04 17:16:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie tylko widoczne ,ale zywo odczuwalne. Ten caly rzad wyrosl na takich wlasnie zaklamanych wartosciach- ich obrzydliwe mordy wykrzywione w falszywych usmieszkach ,ich obrzydliwe czyny ,ktore kiedys ujrza swiatlo dzienne bede znow woda na mlyn kolejnych pokolen...mam nadzieje ,ze jednak madrzejszych od naszego i wyciagajacych wreszcie sluszne wnioski...

latrell
2014-03-04 13:18:18
Ocena: 7(glosow:13)-+
CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!! CZEŚĆ I CHWAŁA ŻOŁNIERZOM WYKLĘTYM!! POLSKA WALCZĄCA!!

caleanka
2014-03-04 13:25:43
Ocena: -5(glosow:13)-+
Masz racje, Polska zawsze walczaca i jaki rezultat historyczny?

Peterz
2014-03-04 15:33:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
taki że nie piszesz krzesełkami.

caleanka
2014-03-04 13:14:25
Ocena: -4(glosow:16)-+
Gdyby nie "heroizm i bohaterstwo" Warszawa po wojnie wygladala by jak Praga czy Paryz.

szprocior
2014-03-04 14:10:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
idź być ciot@ gdzie indziej...

Peterz
2014-03-04 15:52:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
To sobie poczytaj o planach hitlera względem Warszawy.

caleanka
2014-03-04 13:02:16
Ocena: -5(glosow:11)-+
Jedni zyja historia i przeszloscia, inni terazniejszoscia i przyszloscia.

foytaz
2014-03-04 14:17:53
Ocena: 6(glosow:8)-+
a ty z dnia na dzień wypinając się ciapatym i licząc na jakiś grosz.

caleanka
2014-03-04 14:23:19
Ocena: -4(glosow:6)-+
Widze ze ogolonych nacjonalistow sie tu nazbieralo.

Peterz
2014-03-04 20:03:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Gdzie masz ogolonych nacjonalistów tu sami fashysci :) ... weź się jeb@ij w dekiel.

PoruczikRzewski
2014-03-10 05:17:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Naród, który nie zna swojej historii zmuszony jest ją powtarzać".

szprocior
2014-03-04 12:54:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
"Naród piękny tylko ludzie K@RWY"

Zbowidowiec
2014-03-04 12:00:01
Ocena: -10(glosow:18)-+
Kiedy do was dotrze że dla Polski ustrój socjalistyczny był wówczas najlepszym rozwiązaniem z możliwych? Przynajmniej udało się znieść nierówności społeczne, odbudować ten kraj ze zgliszcz wojennych. W kapitalizmie wyobrażam sobie powojenną Polskę jako kraj nędzy i rozpaczy.

Peterz
2014-03-04 12:09:58
Ocena: 9(glosow:9)-+
To jesteś głupi ... Jakoś państwa które nie były dotknięte socjalizmem a były zniszczone są dziś potęgą (czego nie można powiedzieć o krajach które były okupowane przez komuchów).

klisza08
2014-03-04 12:53:55
Ocena: 0(glosow:12)-+
no nie wiem-inne kapitalistyczne panstwa nie odbudowaly sie po wojnie?Jest tam jakas nedza I rozpacz??Wydaje mi sie ,ze socjal jest tam na takim poziomie,ze nasze postsocjalistyczne panstwo musi jeszcze dlugo od nich sie uczyc..Sole trzezwiace dla tego Pana!

mlw1488
2014-03-04 14:47:33
Ocena: 1(glosow:9)-+
tutaj najlepszym przykladem jest porownanie wschodnich i zachodnich Niemiec. Tak, ustroj socjalistyczny byl najefektywniejszym rozwiazaniem powojennej rzeczywistosci;)

pisiu104
2014-03-04 14:56:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
komunizm jest najgorszą chorobą na świecie! To jest Czarna ospa, ebola ,AIDS ,dzuma,trąd itd. zebrane do kupy i podniesione do kwadratu .To właśnie jest komunizm.A ty jak mówisz ze to jest fajne to wez sie spakuj i spier.. do korei albo na kube

Zbowidowiec
2014-03-04 16:34:36
Ocena: -8(glosow:8)-+
No więc II RP nie była 'skażona' socjalizmem i co wyrosła na potęge czy była burdelem na kółkach?

Peterz
2014-03-04 17:01:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Była potęgą na tyle by spuścić wpie@ol komuchom i to po dwóch latach istnienia. Na tyle by bronić się dłużej i skuteczniej od Francji, Belgii (pomimo tego, że kraje te nie borykały się z takimi problemami jak Polska), na tyle by powierzchnia kraju była o prawie 1/3 większa i to z sąsiadami z którymi trzeba było wywalczyć tę granicę. Na tyle by Hitler ganiał do nas z próbami zawarcia koalicji.

damian.szefo
2014-03-05 08:36:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Peterz za całość wypowiedzi w tym temacie gratuluje ci znajomości historii i ciesze się że pośród motłochu i ignorantów tu wypowiadających się jest także ktoś kto zna i rozumie historię. Szacunek!

PoruczikRzewski
2014-03-10 05:05:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Zbowidowiec - W ciągu 20 lat II RP udało się stworzyć nieźle funkcjonujące państwo z trzech różnych systemów politycznych i prawnych, które nawiązało dobre relacje z sąsiadami i wygrało wojnę z również formującym się ZSRR. Poza tym, II RP nie była skażona _komunizmem_, socjaliści mieli się bardzo dobrze, nawet przez pewien czas rządzili. Socjalizm to fajna rzecz, obecna w każdym cywilizowanym państwie, zwłaszcza w połączeniu z wolnym rynkiem i kapitalizmem (Szwecja, Wielka Brytania, Niemcy, Szwajcaria). Komunizm to totalitaryzm, który nie zadziałał nigdzie.

trumbol
2014-03-04 11:59:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pisiu104
2014-03-04 11:46:46
Ocena: 9(glosow:15)-+
Po niektórych komentarzach twierdzę że, sa tu ludzie którzy nie odrobili lekcji,kiedys poddali się propagandzie komunistycznej i teraz gadają takie brednie o AK albo o NSZ bądź też są poglądów jak Seneszyn (serdecznie współczuje). Jak ktoś chociaż trochę mysli ,to jedną kluczową rzeczą w oczernianiu AK i podziemia anty komunistycznego przez komunistów była propaganda że AK współpracowała z hitlerem przeciwko Ruską! To była jedna z wielu bredni o żołnierzach wyklętych.Więc osoby którzy plują na żołnierzy wyklętych niech się trochę do uczą aalbo niech zrobią las.ę jaruzelskiemu kiszczakowi b

Andy1313
2014-03-04 13:23:49
Ocena: -6(glosow:18)-+
Biedny pisiu to ty jestes niedouczony, sądząc po twojej polszczyżnie. Historia nigdy nie jest czarno-biała. Bądż łaskaw sie douczyc i poczytaj jakie zwiazki taktyczne NSZ i WiN wycofywaly sie z naszego kraju wraz z armią hitlerowską do niemiec. Nigdy nie jest tak, ze ci po jednej stronie są tylko cacy, a ci po drugiej tylko bee. Wszedzie sa ludzie porzadni i sa bydlaki. Zarowno po prawicy, po lewicy jak i w centrum. Senyszyn jest pogięta, i ty masz nierówno pod beretem, bo oboje jestescie skrajni, i swiat widzicie wąsko przez pryzmat waszej lewicowości lub prawicowości.

Peterz
2014-03-04 15:39:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Co zrobiły ? To albo jesteś matołem albo cały świat jest niedouczony ... bo według powszechnej wiedzy II wojna skończyła się w 45.

sebololo
2014-03-05 00:03:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
Andy nie ma sensu tłumaczyć historii komuś kto zna ją tylko z filmów typu Czas honoru.

ccoecontrol
2014-03-04 11:43:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
zmienic lekarza

Ssebol001
2014-03-04 11:37:51
Ocena: 2(glosow:14)-+
zagazować te skrzeczącą suke!

saviola1
2014-03-04 10:59:20
Ocena: 12(glosow:24)-+
ile już razy mówiłem nie tylko tutaj ze nie można mówić o "Wolnej Polsce" dopóki rządzą nami komuchy. A że lustracji nie było i pewnie nigdy nie będzie? To i historia będzie przekłamywana przez takie osoby na siłę, na rzecz "wybielającego się ścierwa"

ElManiaco
2014-03-04 10:58:53
Ocena: 5(glosow:5)-+
A kiedy zaczniemy głosować na innych niż PO i PIS...przecież to ta sama Partia. Robią dramat między sobą żeby dać na ułudę wyboru. A potem mamy takich ludzi nas reprezentujących...coś mi się wydaje że tym razem przy wyborach będzie niezłe frekwencja. Może z JOW (jednomandatowe okręgi wyborcze) byłoby mniej takich nie ciekawych ludzi przy władzy.

krebson
2014-03-04 10:50:35
Ocena: 2(glosow:8)-+
zakopał bym to stare kur...ko żywcem.Nie ważne jaka prawda,Ci którzy zginęli byli ludźmi i naszymi rodakami.

zygmunt1952
2014-03-04 10:41:35
Ocena: -5(glosow:23)-+
Osobiście nie lubię p.Senyszyn ale w tym konkretnym przypadku absolutnie się z nią zgadzam.Nie ma tu miejsca na polemikę o tym jak ci bohaterowie walczyli z sowiecką okupacją powiem tylko że słuchałem opowieści naocznych świadków jak to ci obrońcy Polski walczyli nocami z nauczycielami i chłopami,którzy przyjęli ziemię z reformy bo nie mieli innego wyjścia.Walka ta polegała przede wszystkim na paleniu obejść wraz z rodzinami w środku i rabunku wszelkiego dobra.

szprocior
2014-03-04 12:42:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
2014-03-04 15:42:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ta? A kto t ci mówił dziadek ubek? Człowieku gdyby tak było to przy takiej dysproporcji sił, inwigilacji i bez przychylności miejscowej ludnośći długo by się nawalczyli. Trochę rozumu życzę.

gienek_knur
2014-03-04 10:39:24
Ocena: -19(glosow:23)-+
Bo akowcy to tacy sami jak nie gorsi mordercy niewinnych jak banderowcy

Peterz
2014-03-04 20:11:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za kłamstwa jest paragraf. Twoim psim szczęściem w Polsce ściga się za kłamstwa na temat nazistów zupełnie olewając drugi bardziej zbrodniczy system.

szulcik
2014-03-04 10:37:11
Ocena: 5(glosow:15)-+
ja bym ją spalił na stosie po mordzie widać ,ze do niczego innego sie nie nadaje ..

Peterz
2014-03-06 01:35:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jesteś okrutny ... skazałbyś kogoś na wdychanie tego czerwonego smroda .... jeszcze by się ktoś zatruł.

ADASKO64r
2014-03-04 10:32:27
Ocena: 7(glosow:9)-+
Kiedyś, czarownice palono na stosach...

janosik2000
2014-03-04 10:24:07
Ocena: -6(glosow:22)-+
powiedziała kilka słów prawdy...a widzę już jakieś radyKAŁY się oburzyły...kiedyś okupowały nas niemcy potem ZSRR a teraz watykan...co za różnica?

Peterz
2014-03-04 10:38:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jakiej prawdy? Chyba g. prawdy.

antyciapaty
2014-03-04 09:48:42
Ocena: 32(glosow:64)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

siwythc666
2014-03-04 07:31:38
Ocena: -2(glosow:16)-+
w każda organizacja ma dobre i złe strony , złą i dobrą historię.... ta baba pieprzy trzy po trzy.... oni na wsiach byli przyjmowani jako bohaterowie... nikt nie walczył w swoim regionie więc podczas żniw pomagali kobietom i starcom za to robiono im przyjęcia o dawano część plonów.... a co do rabunków wsi to rabowali je komuniści zmiast zabierając cały dobytek a na ciężarówkach widniały szydercze hasła ... "dary z Polskich wsi dla miast" Polskie wsie wspomagają miasta " i tym podobne.... a mieszkańcom wsi kazano pod pretekstem śmierci kazano zeznawać że to partyzanci, AKowcy zro

jarjar
2014-03-04 10:33:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
A tego to Cię w szkole nauczyli? :)

siwythc666
2014-03-04 18:31:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
poczytaj sobie książki .... za moich czasów w szkole o tym milczano .... polecam np... Ćwierkot wróbla w zafajdanej sytuacji" Krzysztofa Mędrka to Ci wiele wyjaśni .... a to

admin1944
2014-03-04 05:48:48
Ocena: 1(glosow:11)-+
PANI SENYSZYN KLAMIE ??. NO TO DOBRZE, ZE SAMI UCZCIWI I PRAWDOMOWNI TERAZ DORWALI SIE DO WLADZY !!!. CALY CZAS SLYSZYMY TYLKO I WYLACZNIE SAMA PRAWDE !!!.

Peterz
2014-03-04 10:40:51
Ocena: 6(glosow:10)-+
Hahaha pewnie ze kłamie, a kto od 89 roku siedzi przy władzy ciągle te samo postkomunistyczne g.

klisza08
2014-03-04 01:13:09
Ocena: -1(glosow:17)-+
przyjela typowa taktyke celebrytek-kiedy juz nie moze zaimponowac wiedza,uroda to przynajmniej zrobi lub powie cos skandalicznego.U mnie ta skrzeczaca wiedzma ma dawno czerwona kartke ...

Kwinto
2014-03-04 00:53:23
Ocena: 2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bubala
2014-03-04 10:22:32
Ocena: -3(glosow:13)-+
z takimi poglądami na majdan, ale ty z pewnością tylko szczekasz jak kundel, bo tylko kundle są głośne i wiecznie osrane w poważnych sytuacjach

foytaz
2014-03-04 00:37:45
Ocena: -1(glosow:15)-+
Jak widzę i czytam te ubeckie popłuczyny to chciałbym być jak Stefan Dąmbski, pseudonim Żbik I i tak jak on załatwiać te sowieckie wszy.

armani7
2014-03-03 23:54:49
Ocena: 7(glosow:15)-+
jak slysze jej glos to mi sie scyzoryk w kieszenii otwiera !

PauliusPL
2014-03-03 23:52:35
Ocena: 5(glosow:35)-+
Za PRL historia była przekłamana: pluto na AK, wybielając AL - dzisiaj wcale ta historia nie jest rzetelna: wyświęca się AK, oczernia AL. Prawda leży pośrodku i może z czasem do tego dojdziemy jako naród...

Peterz
2014-03-04 00:22:19
Ocena: 0(glosow:20)-+
Nie wyświęca tylko przywraca pamięć a to różnica. Prosty przykład - na "Wileniaku" stoi kłamliwy pomnik bydła jakim była armia czerwona (kłamliwy bo ani nie wyzwalali Warszawy ani nie pomagali byli takim samym najeźdźcą jak Niemcy. Jedynie co robili to mordowali tych co im nie pasowali, kradli i niszczyli). Na to pomimo kryzysu bufetowa daje bańkę z naszych pieniędzy (zamiast rozpi*dzić lub odesłać temu kto sobie postawił - kacapom). Z drugiej strony nie pozwala się ufundować skromnej tablicy upamiętniającej pomordowanych Polaków

Peterz
2014-03-04 00:24:48
Ocena: 7(glosow:13)-+
W budynkach otaczających "Wileniak" znajdowały się katownie NKW i UB). Gdzie na przesłuchaniach katowano i mordowano ludzi (strzelając w potylicę). W tym przypadku nie ma "Prawda leży pośrodku".

PauliusPL
2014-03-04 00:55:28
Ocena: 1(glosow:19)-+
ZAWSZE prawda leży pośrodku.AKowcy też mieli swoje za plecami...Wywołanie bezsensownego powstania w celu zaspokojenia ambicji człowieka,który i tak później wszystkie sekrety Polskiego podziemia wygadał nazistom podczas tworzenia Werewoolfu. Każda akcja AK powodowała odwet niemiecki nie na działaczach podziemia,który działali w ukryciu lecz na niewinnych mieszkańcach,którzy ginęli setkami.Zaś żołnierze wyklęci musieli coś jeść,ich apetyty były znacznie większe od podarunków wieśniaków-nie pracowali,siedzieli w lasach,jedli co zgrabili i zabijali niewinnych poborowych, którzy musieli walczyć.

JohnMilton
2014-03-04 01:02:10
Ocena: -3(glosow:13)-+
@PauliusPL, gdyby w Polsce było płatne szkolnictwo, to mógłbyś swoją szkołę pozwać i za zasądzone odszkodowanie spokojnie żyć do późnej starości. Na ale jest jak jest, no i nic na to nie poradzisz. No chyba że znajdziesz prawdę gdzieś na środku.

klisza08
2014-03-04 01:19:11
Ocena: -4(glosow:14)-+
PauliusPL masz klamliwa retoryke ,typowa dla bezpieki.Zachowujesz sie jak zakichana wtyka.a moze ..nia jestes?Ciagle burzysz i dzielisz-przyzanja sie -placa Ci za to?

PauliusPL
2014-03-04 01:56:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
Tak: Putin. Zresztą pracujemy w tej samej firmie: ja jestem od siania bredni historycznych, a ty od dzielenia społeczeństwa na tych, co potrafią pisać i na dysortografów. Też kiedyś pisałem o historii tak jak wy, ale z czasem gdy się zacząłem zagłębiać w temacie odkryłem kilka faktów o których się nie mówi w szkołach. Wy dopowiadacie sobie, albo przemilczacie niektóre fakty, a ja pisze co wiem. W rzeczywistości popieram działania żołnierzy wyklętych, jednak wiem o nich też te złe rzeczy.

klisza08
2014-03-04 02:09:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
oboje jestesmy duzi i mamy swiadomosc,ze swiat nie dzieli sie na czarne i biale..jednakze uwazam,ze na plucie na tych,ktorzy tyle wycierpieli jest troche za wczesnie.0wszem-wszedzie byly gnidy,ale powiedz mi-kiedy bedziemy czcic ich pamiec?osobiscie potrafie sie pochylic nad losem radzieckich zolnierzy,gnanych nahajem na front pod grozba smierci.Potrafie sie za nich pomodlic I uronic lezke..Dlatego tez pozwol uczcic pamiec tych,ktorzy walczyli o NAPRAWDE suwerenna Polske.Daj szanse prawdzie ujrzec swiatlo dzienne a ich duszom odpoczac w pokoju a potem jak zechcesz- ujadaj do woli.

PauliusPL
2014-03-04 02:21:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
ty jeszcze nie widziałaś chyba jadu - ja po prostu napisałem kilka faktów historycznych na ich temat. Czepiaj się Senyszyn, która pluje na nich pewnie nawet nie znając tych faktów robiąc po prostu prowokację niczym internetowe trolle. Zresztą wystarczy ją posłuchać podczas debat: cięte teksty oraz prowokacje nie poparte faktami. z jutuba, próba jej możliwości: /watch?v=Ovoz1IeMJEg

klisza08
2014-03-04 02:34:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
na temat Senyszynowej wypowiedzialam sie powyzej.Jej idiotyczne pseudointelektualne wyklady juz dawno stawaly mi gula w przelyku..A Ty jestes typowym Polakiem skrojonym na Bismarckowska modle-szarpanie sie ze swoimi i plucie we wlasne gniazdo to Twoja domena..A ja tak nie chce-chce mowic nastepnym pokoleniom,ze Polska to wspanialy kraj,pelen bohaterow z ktorych moga byc dumni I tych prawd nie trzeba specjalnie przeklamywac czy koloryzowac.Dzieki tradycji jeszcze Polska nie zginela niezaleznie od jej granic.Oslabiajac wiare w przeszlosc zabijamy przyszlosc..

PauliusPL
2014-03-04 03:48:30
Ocena: 1(glosow:9)-+
Tja, wczoraj nieźle srałaś na Polskę... Co do przetrwania kraju to mogłabyś się nie odzywać, bo się do tego nie przykładasz robiąc w Anglii :) Pamiętaj: to moje dzieci będą polakami, a twoje Anglikami! Wyobraź sobie, że z nas dwóch to ktoś taki jak JA będzie tworzył przyszłe pokolenia Polaków - to powinno cię zmotywować do powrotu do kraju :P

Peterz
2014-03-04 09:24:51
Ocena: 5(glosow:9)-+
PauliusPL rozumiem że swoją wiedzę czerpiesz z publikacji Dänikena a nie źródeł historycznych. Po pierwsze powstanie nie było wywołane dla widzimisię. Zostaliśmy zdradzeni jak w 39, nasi sojusznicy pchali nas do powstania i obiecali pomoc (zarówno angole jaki i kacapy). Po drugie przygotowana i szkolona młodzież i tak by wyszła na ulice. Po trzecie nie każda akcja AK powodowała odwet, a cierpieli wszyscy - bo wyobraź sobie, że podziemie tworzyli ludzie a ci mieli swoje rodziny. Po za tym poczytaj o tym jak akcje podziemia wpływały na morale okupanta.

Peterz
2014-03-04 09:53:17
Ocena: 3(glosow:7)-+
Likwidowano kanalie które wyjątkowo gnębiły Polaków, a następca zastanowił się dwa razy zanim kontynuował politykę zlikwidowanego poprzednika. Jak g wiesz o Ak, tak g wiesz o II konspiracji i podstawach partyzantki. Po pierwsze oddziały powstańcze zazwyczaj operowały w terenach skąd się wywodziły. Bardzo często żołnierze dostawali pomoc od rodzin.Po drugie w okresie względnego spokoju część żołnierzy pomagała rodzinom na roli (w okresie prac polowych). Po trzecie odziały dysponowały funduszami na zakup żywości, przekazywanymi przez rząd na uchodźstwie.

Peterz
2014-03-04 09:59:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jeśli by grabili nie zyskali by raczej poparcia ludności i ich walka bardzo szybko by zakończyła się. Piszesz o mordowaniu poborowych - kolejna bzdura. Likwidowali ubeków, donosicieli, aparatczyków partyjnych i zwykłych bandytów. Nie mordowali bez sensu żołnierzy LWP (ci ginęli jedynie w walce podczas obław organizowanych na Żołnierzy Wyklętych). Bardzo często całe oddziały LWP dezerterowały i przyłączały się do Żołnierzy Wyklętych, lecz ta zasada z nielicznymi wyjątkami nie działała w drugą stronę.

Peterz
2014-03-04 10:02:27
Ocena: 5(glosow:9)-+
Odziały które we wczesnych latach przechodziły do LWP lub ujawniały się na mocy "amnestii" były rozwiązywane, a członkowie aresztowani i mordowani (poczytaj sobie o obozie w Skrobowie). Człowieku nic nie wiesz a piszesz, że wiesz. Wynika z tego, że albo jesteś zwykłym trollem albo zakochanym w sobie ignorantem.

klisza08
2014-03-04 12:50:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
Paulius jezeli Twoje dzieci beda takimi Polakami jak Ty to niech nas reka boska przed nimi broni.Przypominam,ze skoro zabory nie wynaturzyly ludzi z polskosci,to emigracja rowniez nie bedzie w stanie tego uczynic.Wszystko zalezy od domu,w ktorym dziecie wyrasta.Natomiast problemem sa ludzie tacy jak Ty wlasnie.Jestes prawdziwym wrzodem na d@pie wszelkich rozejmow.Jaki z Ciebie patriota,skoro tylko dzielisz, ktory chorobliwie wrecz lubuje sie w konfliktach,celowo je wywolujac?Przez taka postawe oslabiasz swoje wlasne panstwo.Siedzisz niczym zmija w rozach.Zmien sobie nicka na HypokrisisPL

PauliusPL
2014-03-04 15:44:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak, moje dzieci będą dokładną kopią mnie - zideologizuje je na wzorowych antyemigrantów :) Bzdury pleciesz na temat zaborów: w ciągu tamtych 123 lat wyemigrowało 15 000 000 Polaków i to oni właśnie są dzisiaj tymi wszystkimi McKovsky czy Lechowitz nie wiedząc nawet, gdzie leży Polska - celowo negujesz zjawisko asymilacji, by się wybielać, ale to jest piękny proces, dzięki któremu każdy kraj zachowuje swoją kulturę i tradycję, jednak dla emigroprawicy jest to coś szkodliwego.

klisza08
2014-03-04 21:22:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
jpdl-niereformowalny beton jestes.Zadufany w sobie gad.No coz-wyzej nerek nie podskocze..Nie ma co tlumaczyc,skoro jak sie ktos jak sie uprze to sie usmarka a nie utrze..Zdrowia zycze,bo nie wiem co z tym rozumem-wlasnie takim jak Ty najbardziej przydalaby sie emigracja.Bylbys madrzejszy o te nauke nie pyszczyl bezmyslnie na forach na swoich..Adios,Tschuss,Do swidania,Bye!

new.cianide
2014-03-04 21:29:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PoruczikRzewski
2014-03-10 05:27:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
@PauliusPL - Prawda nie leży pośrodku. Prawda leży tam, gdzie leży. Dlatego należy jej szukać do skutku, a nie zadowalać się kompromisem. @Peterz - A ja przyznam, że zostawiłbym te radzieckie pomniki. Niech stoją, jako pamiątka po totalitaryzmie. Tyle że trzeba mówić otwarcie, że ZSRR nie był żadnym wyzwolicielem, a sojusznikiem III Rzeszy i totalirystycznym okupantem.

beeveer
2014-03-03 23:49:53
Ocena: -8(glosow:16)-+
lży, drwi itd. a powiedziała nieprawdę?

Peterz
2014-03-04 00:15:13
Ocena: 10(glosow:14)-+
A powiedziała prawdę? Prawda jest taka, że mordercy, zdrajcy i okupanci mają tłuste emerytury (GL&AL,UB, NKWD), drudzy nie mogą się nawet bronić, ba pozbawieni są nawet grobów.

majorero
2014-03-03 23:46:16
Ocena: 0(glosow:10)-+
Tak długo jak niewykształcona ludność będzie ich wybierać. To taka sama ludność, która głosuje na Kaczyńskiego. Różni ich tylko stosunek do wiary.I kierunek "polityki historycznej". Jedni i drudzy chcą ją zakłamać, tylko każdy w swoją stronę.

caleanka
2014-03-04 12:57:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
"owieczki" becza zawsze glosno a "psy" zaganiaja je tam gdzie trzeba, zgodnie z celami "pasterza".
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Dodano: 15.06.2018, 17:50:31   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 157Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0