lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 30.03.2014, 20:06:35   przez: mkkm
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 174  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(66)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Sebo30
2014-04-02 14:21:13
Ocena: 8(glosow:14)-+
nie wiecie czemu owy "buraczyna" tak robił może kierowca tirowca coś zrobił mu wcześniej

Sly79
2014-04-17 14:18:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
wielki spocony triowiec placze, ojej, sammi jezdza jak pi..y . a ci z z bylego zsrr to juz sami wiecie. placzek walony w czolo

gzes80
2014-04-15 00:38:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
No niestety, ale Panowie z "tirów" czasami przeginają tym wyprzedzaniem! Nie raz mi się zdarzyło że na autostradzie musiałem ostro hamować, bo taki jeden wyjeżdża jakby nie było za nim nikogo innego (a przecież widzi w lusterku że ktoś jedzie duużo szybciej) To jest zwykła ignorancja na drodze (przecież nie wjadę mu w tył tylko po to żeby dostał mandat za wymuszenie pierwszeństwa). Nie popieram też do końca BMW, ale chyba dobra nauczka dla "tirowca" niech nie myśli że tylko on tak może! - a chyba nieco on stracił na czasie przez to hamowanie raczej !

jaacaman
2014-04-05 12:06:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
pewnie najpierw zajechałes mu droge jak jechał ponad 200 i musiał awaryjnie hamować, a teraz zgrywasz wielce pokrzywdzonego. To ci pokazał, że niekoniecznie duży może więcej.

mag1488
2014-04-04 18:22:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lucek1988
2014-04-03 19:51:48
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jeżeli kierowca tira ma taką okazje i nie łamie przy tym przepisów to dlaczego ma nie wyprzedzać?? Autostrada jest dla wszystkich. Kierowca BMW to wieśniak.

kbrowarek
2014-04-03 16:44:51
Ocena: -6(glosow:6)-+
BMW to jest "WIESNIAKOWOZ"

stefan-lump
2014-04-03 05:57:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
Autostrady tylko dla osobowek,tiry na tory itp.Wystarczy wybudowac autostrade trzy pasmowa i frustraci moga polatac.Tylko ze i wtedy cos znowu bedzie na przeszkodzie moze inna osobowka co wolno wyprzedza.

pawel1710
2014-04-03 00:47:01
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomas76
2014-04-02 23:46:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
bo kierowca tia pewnie bezkarnie przed chwila tak samo zajechal droge,jezdze duzo i to u nas notoryczne,jestem wielki to niech inni hamuja

djetka228
2014-04-02 23:27:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kierowca BMW bez powodu tak na pewno się nie zachował.Ciężarówki mają tak zwany kaganiec, który odcina dopływ paliwa przy 90km/h. Nie które są podciągnięte np. do 92 km/h i potrafią się wyprzedzać nawet kilka minut. Oczywiście jeśli kierowca jest doświadczony i zna możliwości swojej ciężarówki to zacznie wyprzedać jak będzie miał pewność, że zrobi to szybko i sprawnie. Więc jak się nie znacie to nie dodawajcie tego typu filmików anie nie komentujcie.

kawalrafala
2014-04-03 13:45:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kafar_88
2014-04-02 23:15:45
Ocena: 2(glosow:6)-+
kierowca z BMW tak bez powodu tego nie zrobił. biorąc pod uwagę to co piszecie że sie wyprzedzały te tiry, nie zastanawialiście się kiedyś jak już taki tir wyprzedza drugiego to czemu wyprzedzany nie spuści na sekundę z gazu. cały czas mnie to nurtuje.

spokokoko1
2014-04-02 20:22:27
Ocena: -6(glosow:6)-+
rejestracja DW mówi sama za siebie :D

kristrucker
2014-04-02 20:20:10
Ocena: -4(glosow:8)-+
rychurabarbar blokowany to ty masz ale mózg. i nie obrażaj pracy kierowcy skoro niemasz o niej pojęcia.wszystkie negatywy dotyczące kierowcy tira piszą ci co nie mają pojęcia o tej robocie. na zegarku tez sie chyba nie znasz, jeżeli wyprzedzałby 15 min to zrobiłby sie korek na 5 km.ci ci pracują jako kierowcy to wiedza o co chodzi.myslicie że matoły w osobówkach sa lepsi?tez nie lubie takiego cwaniactwa.opis prawidłowy bo który mądry jedzi bmw.

Dune
2014-04-02 19:28:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kierowca TIRa nad wyraz tolerancyjny i czujny. Z drugiej strony - zabijesz debila w burakowozie, odpowiesz za normalnego kierowcę.

djetka228
2014-04-02 23:29:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
W burakowozie to co naj wyżej mogli cie zrobić pajacu. I tak poza tym to jest ciężarówka, anie TIR...

Dune
2014-04-03 08:00:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
No widać ciebie zrobili, spaprali i zapomnieli zdeptać. Poza tym, czy ciężarówka nie może być TIRem?

aro238
2014-04-02 19:02:02
Ocena: -7(glosow:15)-+
dla kupujacych BMW powinni robic testy na inteligencje

rychurabarbar
2014-04-02 19:46:14
Ocena: 2(glosow:14)-+
co ma do tego marka samochodu? zazdrościsz bo cię nie stać.

Cezarion
2014-04-02 20:15:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Smiga przeluk, co? A tobie robili test jak kupowales Tico?:)

djetka228
2014-04-02 23:31:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
Masz racje bo jest grono, które jeździ BMW tylko i wyłącznie dla szpanu i nazywając to po imieniu są po prostu burakami.

konniox5
2014-04-02 18:17:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
Prowadze Tiry i mam Bmw ale musze to napisac : ma niezle z glowa ten kierowca

Substytutka
2014-04-02 17:24:14
Ocena: -3(glosow:13)-+
Kibicowałam kierowcy tira. Szkoda, że dał radę wyhamować.

Adam2121qw
2014-04-02 17:11:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
Głupio postąpił kierowca Tira ,że hamował mógł go spokojnie taranować

thefi
2014-04-02 17:03:29
Ocena: 7(glosow:11)-+
Miałem podobną sytuację. Pan przez dobre 10km jechał sobie środkiem 70km\h krajową jedynką a więc miejsca miał spooooro i mógł znacznie szybciej jechać ale nie, środkiem musi jechać powoli bo mu się nie spieszy. Jak na złość droga którą normalnie śmiga auto za autem nic nie jechało, ale....w końcu coś z naprzeciwka się pojawiło. Wyprzedziłem i zrobiłem IDENTYCZNIE jak IDIOTA z filmiku. Odczekałem na wzniesienie i po hamulcach. Cóż się okazało PAN MIAŁ DZIAŁAJĄCE CB bo wyzywał mnie od najróżniejszych ale moje wcześniejsze prośby przez CB aby wjechał na swój prawy pas nic nie dawały.

bubatraker96
2014-04-03 16:10:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
pas awaryjny nie służy do jazdy za taką uprzejmość można dostać mandat 400,00 zł i 6 punktów

viceroya1111
2014-04-02 16:46:54
Ocena: 0(glosow:14)-+
a może pan z bnw ma również filmik??? czasem warto mieć kamerkę załączona :) bo taki kierowca tira myśli,że może sobie wyjechać z podporządkowanej a co tam że ktoś musi na maksa zahamować by mu nie przydupczyć...też wyprzedzam i też czasem sama hamuję.....mu przed nosem,. nie tylko tirom tak samo osobówką. trzeba czasem pomyśleć jak się jedzie!!!! więc ten filmik zaperwne jest ucięty i dodany po połowie....

katjonok
2014-04-02 15:29:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
2014-04-02 14:52:58
Ocena: -5(glosow:17)-+
Też jeżdżę tirem I bez zawahania był go staranował, co to wogóle za wyglupy na drodze zajezdzanie drogi I hamowanie od ruskich się uczycie jeździć czy jak.

igorw
2014-04-02 18:24:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
wy od litwinów?

djetka228
2014-04-02 23:34:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jak już to jeździsz ciężarówką. A pomyślałeś, że z tyłu w BMW mogło siedzieć np' dziecko? Jak byś tak staranował i byś odebrał życie temu dziecku. Pomyślałeś kiedyś,że możesz przez swoje idiotyczne podejście zabić nie winną osobę?

ANDRZEJ8999
2014-04-02 14:32:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
brawoooooooooooooo

hasterer
2014-04-02 14:24:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
aaa i te Twoje obliczenia... jadąc 90km/h w sekunde pokonujesz ok 30 metrów;) więc jakie 40m w 2 min? i uwierz, że przejechałem ponad 2 miliony km i wiem co mowie;)

beeveer
2014-04-02 23:09:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
w 2 min pokonujesz o 40 metrów więcej niż wyprzedzana ciężarówka - czytaj do cholery ze zrozumieniem!!

Sebo30
2014-04-02 14:21:13
Ocena: 8(glosow:14)-+
nie wiecie czemu owy "buraczyna" tak robił może kierowca tirowca coś zrobił mu wcześniej

awesomebeauty
2014-04-02 14:58:01
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nic go nie obliguje to takiego zachowania.

trrapez
2014-04-02 15:59:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
z takim podejściem chamstwo i nieuprzejmość nigdy nie zejdzie z naszych dróg. Nie lepiej się uśmiechnąć pod nosem i pomyśleć sobie o poziomie inteligencji kierowcy TIRA - jeśli jest tak jak piszesz, że coś mu zrobił... Wszyscy lubią narzekać na niemiłych kierowców... pamiętajcie, zę sami jesteście kierowcami i czy nie zrobiliście kiedykolwiek manewru na drodze, który by kogoś wkurzył? Życzę bezpiecznej i przyjemnej jazdy.

Dune
2014-04-02 19:29:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
gadasz jakbyś ty cokolwiek wiesział.. i juz widze jak TIR z "kagańcem" wyprzedzi osobówke i jeszcze zajedzie jej brawurowo drogę.

hasterer
2014-04-02 14:09:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
z reszta... mam rejestrator tak jak mobil z filmiku... i szczerze? po twojej wypowiedzi grubo się zastanowię czy przy takim zachowaniu kogokolwiek użyje hamulca.. jestem na prawie, mam dowody niewinności. A chcesz rozdupcyć auto czy siebie?? twoja sprawa i strata.. ja z miejsca dzwonie na policje, proszę o wypis z protokołu lub o notatkę, na podparcie, że miałem kolizje spowodowana przez jakiegoś barana... wtedy mi nikt nic nie zrobię;) także przemyśl to,

kowalinio83
2014-04-02 12:31:37
Ocena: 4(glosow:12)-+
wyprzedzałem kiedyś tira byłem w jego połowie a on też zaczął wyprzedzać i prawie zepchnął mnie do rowu a jechałem z rocznym dzieckiem do tego wyprzedziłem go i zwolniłem do 40 a jak mnie chciał wyprzedzić to przyśpieszałem i tak z 3 km bo duży wszystko może i nie patrzy na innych

Adi22Str
2014-04-02 17:10:09
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jak byłeś w jego połowie, to miał cię w martwej strefie, od tego masz klakson. I tak hamowałeś z rocznym dzieckiem... gratulacje!!!

przemekbeenkovski
2014-04-04 23:07:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo duży Cię może nie widzieć głąbie, poprowadź kiedyś zestaw to zobaczysz jaka jest zajebista widoczność!

bandit228
2014-04-02 12:25:13
Ocena: 5(glosow:21)-+
Dobrze zrobił człowiek z BMW , na 100 ten z tira wyprzedzał przez 5 km innego bo jechał od niego o 0,5km szybciej, walić tirowców co blokują non stop drogi

Dune
2014-04-02 19:34:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ewidentnie jestes wspaniałym przykładem że głupich nie sieją a sami się rodzą.

trensor
2014-04-02 12:05:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
2014-04-02 18:28:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szejkkuba
2014-04-02 11:03:04
Ocena: 5(glosow:15)-+
Prawodłowo!!! cieżarówki sie wyprzedzaja bo jedna od drugiej o 1-2 km/h szybciej jedzie !!!!

beeveer
2014-04-02 11:20:37
Ocena: 8(glosow:60)-+
mylisz się przyjacielu. nie raz mierzyłem z nudów czas i dystans, z reguły wyprzedzają się już jak jakiś jedzie 0,35-0,6 km/h szybciej. jeśli tak było to gratulacje dla pana z bmw. jeśli jakiś baran w ciężarówce wy przedza ponad 1,5 min to też tak robię. ten ćwok powinien zrozumieć że dla mnie jazda na autostradzie z prędk 90 to jak dla niego 40. a ja też jestem w pracy. i proponuję wysyłać filmy z takiego wyprzedzania policji. wg nich w polsce wyprz ponad 45 sek na autostradzie to już tamowanie ruchu, a nie wyprzedzanie.

hasterer
2014-04-02 14:05:32
Ocena: 0(glosow:12)-+
beever... a dlaczego jadąc ciężarówką, gdzie nie mam zakazu wyprzedzania nie moglbym sobie wyprzedzić drugiej ciężarowki? tobie sie wydajepewnie że co to, jak strace 5 min.. a takie wyprzedzanie nawet to dla mnie dziennie nawet do 20km dalej. a uwierz, że jadąc przez Polske czasem brakuje tych 20km.. Mnie trzyma czas pracy, umowa AETR, płace podatek drogowy za ciągnik, naczepe, płace myto za "drogi"... a Ty co z tego płacisz? nic nie dajesz a chcesz mieć wyższość

beeveer
2014-04-02 14:18:19
Ocena: 3(glosow:9)-+
haster, najprawdopodobniej za wszystko płacisz nie ty,a twój pracodawca. oczywiście że możesz sobie wyprzedzać. ale nie jechać obok 2 minuty!!! bo to znaczy że w te 2 minuty nadrabisz 40 metrów, czyli w ciągu godziny 1200 metrów!!czyli przez 8 godzin ok 10km - czasowo 7 minut!!! ja natomiast nie raz sobie liczyłem, że gdyby nie to to mógłbym zrobić dziennie 100 km więcej. - nie mówic o spalani, bo ciągłe zwlanianie ze 160 do 90 i z powrotem daje mi w plecy dobre 2l/100. płacisz podatki bo to twoja prac i narzędzia. a ja płacę od tego co zarobię tam, gdzie dojadę.

hasterer
2014-04-02 14:20:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
to ja jestem pracodawcą, samodzielnie też jeżdżacym;) tyle w wolinwyjaśnienia;)

hasterer
2014-04-02 14:22:28
Ocena: 2(glosow:6)-+
no i kolejna sprawa? na jakiej drodze w Polsce można poruszać się szybciej niż 140? to podstawowe pytanie, a później płacz, bo wypadek.. no coż, komuna z tego kraju jeszcze nie wyszła.. i z takim podejściem ludzi nie wyjdzie... popełniasz wykroczenie i Ty jestes taki dobry i poszkodowany.. ja jadąc przepisowo jestem tym złym.. nie rozumiem twojego myslenia..

hasterer
2014-04-02 14:34:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
aaa wlaśnie, kolego beever... podaj mi dokładnie przepis dotyczący tego wyprzedxania powyżej 45 sek.. nie interesują mnie "czyjeś przemyślenia" tylko konkretny artykuł z kodeksu PoRD.. nie wiem tylko gdzie to było, ale zakazu wyprzedzania ciężarówek na autostradzie nie ma.. tylko wg znaku jesli jest.Bo ja szybko mogę Ci przedstawić przepis o stwarzaniu zagrożenia w ruchu drogowym, przez celowe, bezpodstawne hamowanie.. wyobraź sobie ze cięzarówka waży 40 ton.. pneumatyczny układ hamulcowy ma dłuższy czas zadziałania niż hydrauliczny o ok 0,3 sekundy;) to może doprowadzić na prawde do

awesomebeauty
2014-04-02 15:30:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
Beever jak chcesz jeździć szybciej to napisz raczej do ministra transportu o trzeci szybki pas ruchu, a nie do bogu ducha winnych kierowców się czepiasz ze musisz wolno przez nich jezdzic, bo tego co u Nas jest to ja bym autostrada nie nazywał a raczej droga ekspresowa.

Kalesonek
2014-04-02 17:18:12
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jakie prawidlowo ? Nawet gdyby kierowca Tira wyprzedal drugiego tira przez 10 km nie usprawiedliwia kierowcy bmw do takiego zachowania, mogl spowodowac wypadek i moze by mu sie nic nie stalo ale kierowca Tira jadac 90km/h przy pelnym zaladunku kolo 24ton zrobil by miazge na utostradzie....

beeveer
2014-04-02 22:57:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
a propo wyprzedzania, hasterer - niestety doskonale o tym wiesz, że prawo w polsce jest tworzone przez baranów - i wielu przypadkach nie jest jednoznaczne, tylko podlega "interpretacji" - czyli działania na szkodę obywatela. jet paragraf o utrudnianiu ruchu, a policaj przyjęła zasadę jak napisałem. z tego paragrafu moja znajoma dostała mandat za jazdę 35/godz po mieście i jeszcze się obraziła jak się uśmiałem:))) a propo łamania przepisów - daj spokój. wy ciężarowcy macie dużo więcej na sumieniu.

beeveer
2014-04-02 23:04:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
ileż to razy jechjałem przez głupią lubawkę (maks 10T o ile pamiętam), a na radiu ciągle prośby, żebym trzymał się 2 km z przodu i dał znać o miśkach czy kroko. co do ogreaniczeń - wszyscy wiedza że znaki w polsce stawiane są przez idiotów. dzisiaj przeleciałem m in całą DK 297. KAŻDE ograniczenie do 50 można spokojnie przejechać 120 - mówię tu o zakrętach czy hopkach nie wsiach czy skrzyżowaniach. i jak tu ufac znakom? w czechach wiem, że pojadę 70 to na bank wylecę

beeveer
2014-04-02 23:08:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
I ostsni temat - prędkość. akurat na autostradzie łatwo ocenić warunki, a nie będzie mi ich dyktował ministerek syn szwagra - który tyle o tym wie ile ja o botanice. Prawie cała A2 i ponad połowa A4 nadaje się do zniesienia ograniczeń. jakoś niemiecka np 45 nie ma żadnego ograniczenia, choć trudno tam utrzymać auto powyżej 200. a całą A2 przelecisz 280 dłubiąc w nosie. a ja już się nauczyłem, że jak niemcy coś opracują- to szkoda czasu na poprawianie.

hasterer
2014-04-03 07:25:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dyskusja ta powoli przestaje miec sens.. uwazasz ze znaki stawiaja debile.. ok nie raz tak jest.. ale zwaz na to ze ograniczenia predkosci czesto wynikaja z norm halasu.. a te w Polsce sa zwyczajnie niedorzeczne.. nigdzie w Eu i dalej nie widzialem tylu ekranow akustycznych

hasterer
2014-04-03 07:32:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po nastepne.. policja sama z siebie nie moze sobie przyjac zalozen, a mimo, ze to kwestia subiektywna musi byc podparta DOKLADNYM artykulem. Ja o takowy zawsze prosze.. a kwestia najwazniejsza.. nawet gdyby go wyprzedzal dlugo.. nie raz chce wyprzedzic ciezarowke.. niestety czesto to obcokrajowcy.. jedzie 70. A podczas kiedy go wyprzedzam on przyspiesza.. z osobowkami to samo.. a to zabawa juz nie jest..5l

beeveer
2014-04-03 15:05:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
A nie przeczę. nic tak nie wku..ia, jak litwin na autostradzie. Na DK zresztą też.

bebul
2014-04-11 12:55:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
beeveer az się zalogowałem żeby dac ci minusa. pozdrawiam

rychurabarbar
2014-04-02 10:46:07
Ocena: -5(glosow:17)-+
I prawidłowo! Idioci w ciężarówkach! Pewnie wcześniej blokował lewy pas przez 15min bo ktoś przed nim jechał 1km/h wolniej

swirus231
2014-04-02 11:25:47
Ocena: 3(glosow:13)-+
jasne jasne a takie hamowanie to co? to stwarzanie zagrożenia w rcuhu drogowym na miejscu keirowcy ciężarówki wbiłbym mu się w dupę to by się nauczył jeździć tak sie nie robi .

bierr
2014-03-30 20:55:07
Ocena: 6(glosow:24)-+
to pewnie była zemsta za wyprzedzanie się dwóch ciężarówek na autostradzie przez 10 km

znaszmojemail
2014-03-30 21:20:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Polska taki naród, u nas zaczyna się robić tak jak w Rosji

przemekbeenkovski
2014-03-30 21:35:33
Ocena: 7(glosow:27)-+
Zemstę, to jego stary zrobił ściągając kondoma!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0