Ukryj komentarze(17)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
wiochman78
2014-06-13 11:26:29
Ocena: 24(glosow:24)-+
Nieszczęścia chodzą parami.
Nie dość, że gość ma (według danych ADAC i TUV) najbardziej awaryjny samochód dostępny na rynkach UE (Kia Carnival) to jeszcze serwis stałego klienta robi w bambuko.
Z deszczu pod rynnę.
kermitzaba87
2014-06-20 15:16:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
kto takim rzęchem jeździ do serwisu? Pewnie sprzęgło jest droższe od całego auta
VAG.gruppe
2014-07-12 15:42:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jesteś w serwisie, on zużytych części mają kontenery... Jeśli byłbyś bardzo zdeterminowany żeby dostawać do zwrotu stare części to musiałbyś je przez wymianą znakować w ukrytych miejscach i robić im zdjęcia jako dowody.
ToRnADo147
2014-06-14 13:31:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcin1975rm
2014-06-14 08:41:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety nie pierwszy on i nie ostatni.
szulcik
2014-06-14 07:07:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dlatego trafić na dobrego i uczciwego fachowca ,to jak wygrać w LOTKA ! Na szczescie mam takiego ,znalazłem i moje autko w końcu jezdzi ,tez mialem takich pseudo fachowców ,którzy zamiast coś robić i skasować za poprawnie wykonaną robotę ,kasowali za coś czego nie zrobili !
loloskolos
2014-06-14 00:52:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Miałem znajomego pracującego salonie Forda, prosty chłopak. Dziennie przytulał 2 - 3 oleje, bo po prostu ich nie wymieniał, zapisując w karcie, że był wymieniony. Podejrzewam, że to dosyć popularna praktyka w nie jednym serwisie. Ja pojechałemdo VW na wymianę klocków, po pół roku znów zaczęły piszczeć, aż zdarłem tarcze. Czyja wina? HGW, zapłaciłem za tarcze 300 PLN. Serwisy gwarancyjne i pogwarancyjne w autoryzowanym serwisie są po to, żeby dymać właścicieli aut. Z pierdołami się tam po prostu nie jedzie, tylko grubsze sprawy się tam załatwia, jeżeli wiemy, że Pan Mieciu sobie z tym nie pora
wojtus13579
2014-06-14 05:33:56
Ocena: 5(glosow:5)-+
no żeby nie zauważyć że klocki nie są nowe trzeba mieć talent
jurrek
2014-06-13 22:23:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Miałem podobny przypadek,zostawiłem samochód do wymiany oleju,filtra czyli przeglądu obowiązkowego w ASO aby gwarancja była ważna. Oczywiście nic nie wymienili ale skasowali kasę. Zeby nie było anty-reklamy chodzi o nieuczciwych pracowników ASO sprzedawców i zarazem serwisantów firmy fiat
nightstalker777
2014-06-13 18:46:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
archiequatro
2014-06-13 21:08:59
Ocena: 6(glosow:10)-+
I zawsze sie jakis bystrzak trafi ,ktory zamiast widziec problem w danym temacie szuka dziury w doopie. Ten ogonek od E zmienil treesc zdania? Czegos nie zrozumiales mongole?
wiochman78
2014-06-13 11:26:29
Ocena: 24(glosow:24)-+
Nieszczęścia chodzą parami.
Nie dość, że gość ma (według danych ADAC i TUV) najbardziej awaryjny samochód dostępny na rynkach UE (Kia Carnival) to jeszcze serwis stałego klienta robi w bambuko.
Z deszczu pod rynnę.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0