lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 05.07.2014, 22:04:47   przez: Gay_Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 282  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(150)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sangre666
2014-07-08 10:24:26
Ocena: 53(glosow:103)-+
Nie spotkałem araba, co by sprzedawał kebaba. Polacy kebaby kupują, Polacy kebaby produkują.Gdzie bym nie był, gdzie nie jadłem kebab zawsze polska knajpa, polski właściciel, polski sprzedawca. Ba - nawet będąc tydzień we wsi Warszawa nie spotkałem araba na ulicy. Tusk straszy putinem i ruskimi, jarek straszy tuskiem, prawiczki straszą arabami. A jak przychodzi co do czego, okazuje się że wszyscy postawili stracha na wróble w pszenicy, a pszenicę zeżarły myszy bo kota nie była.

bombiola
2014-07-15 13:28:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak se turas otworzy budke z kebabep i uczciwie zarabia, płaci podatki to niech se siedzi u nas i pracuje dalej, problemem są nieroby

polska_kurwa1998
2014-07-11 19:12:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
jadłem prawdziwego tureckiego kebaba jak byłem w turcji i o wiele lepszy był niż te w polsce które mają 1/4 cebuli.... przypadek z tą cebulą? qrwa nie sądzę

khartvin
2014-07-10 15:07:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pokażcie mi, gdzie kebaba sprzedaje prawdziwy Turek. Nie Zenek z czarnymi włosami, tylko prawdziwy arab. Pokażcie mi też, gdzie można kupić kebsa z prawdziwą baraniną, a nie tylko drobiowego lub wieprzowo-wołowego.

seta149
2014-07-12 15:41:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

khartvin
2014-07-14 12:32:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
dzieki, bede musiał obadać.

Greg0666
2014-08-16 16:59:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rydułtowy Ankara Kebab

cempra
2014-07-10 14:14:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jem matole bo lubię. Co ma wspólnego kołku religia z dobrą kuchnią? Poza tym np. w moim mieście kebaba ma polak i zatrudnia polaków.

susza89
2014-07-10 12:51:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie mam nic przeciwko dopuki pracuja sami na siebie ... gorzej jak lewaki odbieraja ciezko zarobione pieniadze ludziom i oddaja w formie zasilkow na nierobow ( czyli wiekszosc arabow) . Islam sam w sobie nie jest probleme tylko debilna lewacka polityka imigracyjna i socjalna

dezerter19892
2014-07-10 06:59:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
hahahah... to mięso w większości baraniny nie widziało ciemniaki!!!

Korektus
2014-07-09 21:22:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Uwielbiam baraninę i Chętnie zjadłbym ją w polskiej restauracji ale nie ma jej w menu , tylko u ciapatych można ja dostać.

bystry_kaziu
2014-07-09 21:08:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

endriu4g
2014-07-09 21:02:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
jedząc kebaba wspierasz araba, jedząc ziemniaka wspierasz polaka hehe

popek70
2014-07-09 19:25:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
kupując kebaba osiedlasz araba

deadzio
2014-07-09 17:41:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
W polsce dodatek baraniny to ok 7% a reszta to wołowinka i ciul wie co jeszcze :) Kiedyś widziałem program w polskiej telewizji z takiej fabryczki kebabów i właściciel wspomniał jak to w Polsce jest. W Uk lamb doner dupy też nie urywa, bo ta baranina to również różne śmieci.

Atana
2014-07-09 16:55:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli już zwracamy uwagę na tego typu kryteria to można chodzić na gyros, Grecy są w większości wyznawcami prawosławnego autokefalicznego kościoła greckiego :)

kermitzaba87
2014-07-09 13:06:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Baranine? Hahaaahahahahahahahahhaahhah może w legendzie gdzieś... coś.... kiedyś...

antylewak
2014-07-09 11:26:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rysiek31
2014-07-09 08:38:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
wynocha śmieci precz z kebabem

broda28
2014-07-09 07:01:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie wiem ale jak kupuje się kebap i są do wyboru 3 rodzaje mięsa i wszystkie są w tej samej cenie to nie sądzę żeby to była baranina czy wołowina

zoltanka
2014-07-09 05:09:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Moze zaprzestanmy jest chinczyzne,hot dogi,hamburgery bo sa amerykanskim wynalazkiem,pizze,frytki,gotujmy sobie codziennie bigos,rosol,pyzy,zupe mleczna i ciszmy sie,ze jestesmy polakami.

NocnaGlizda
2014-07-09 02:37:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Łooo nieźle. Porównanie religii do jedzenia. Nieźle. Więc chodzi o to że wiochą jest ten co to napisał, tak? A to git.

omengts
2014-07-09 01:19:55
Ocena: -5(glosow:5)-+
Popieram, brudasy to dno, a kebab u nich to psie gowno zaladowane w przeterminowaną o kilka lat bulke. Ludzie, nie zastawiajcie sie tolerancją, tylko przejrzyjcie wreszcie na oczy, nie widzicie co sie dzieje w UK, we Francji, w Niemczech? Za kilka lat u nas bedzie to samo, trzeba zdusic to dziadostwo w zarodku, a nie jeszcze dawac im zarabiac. Najprostsza, bezinwazyjna metoda walki, nie kupowac tego syfu. Jem tylko polskie kebaby z kurczaka, albo wieprzowiny, w 100% polskich knajpach, bo bude tych sniadych pedalow mozna rozpoznac na kilometr.

sangre666
2014-07-09 17:10:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
No własnie się tam nic nie dzieje. Polacy są tam gorszą plagą niż 'brudasy'.

omengts
2014-07-09 19:37:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nic sie nie dzieje tak? Uzytkownik pieknykrzysio ładnie to opisal, w komentarzach ponizej co sie tam tak naprawde dzieje. Ja jeszcze dodam, ze pewnego pieknego dnia bedziesz sobie jadl w autobusie kanapke z szynka i dostaniesz za to po twarzy, bo komus to urazi uczucia religijne. Stop islamizacji Europy! No ale przeciez kebeby u turasow-brudasow sa takie pyszne, za duze poswiecenie dla was, zeby sobie odmowic takiej "przyjemnosci".

DawidBanolex
2014-07-09 00:41:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Pxxxxxxx49
2014-07-09 00:35:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak na marginesie to baranina jest za droga, dlatego to co sprzedają w kebabie to "zamiennik" :D Jak nie wierzycie to zapytajcie tych co tam pracują w tych kebabach :D

thcmotopride
2014-07-09 00:32:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
co ma k..wa kebab do rzeczy. ludzie pakole zra bigos i jakos nikt ich nie oskarza. IDIOCI

paoka
2014-07-09 00:15:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jem w Berlin Kebap...

saviola1
2014-07-08 23:43:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
tępy i debilny absurd, totalny absurd w tej chwili tzw. "turecki kebab" to już tylko i wyłącznie nazwa. kebaby robią w knajpach/restauracjach/barach itd w naszym kraju głownie nasi rodacy i to pracując za groszowe wynagrodzenie od polskiego szefa. Absurd uważam za totalnie nie trafiony - pewnie się posypią minusy ale taka jest droga gimbazo prawda

nonee
2014-07-08 23:04:57
Ocena: -3(glosow:5)-+
Kebab jest niemiecki a nie turecki

dragos210990
2014-07-08 22:55:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
kebab jest turecki a islam arabski tłuku

rooa
2014-07-08 22:52:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie chodzi o to że ktoś nie chce islamu u siebie. Tępy typku ludzie nie chcą fanatyzmu religijnego i innych szmatek na twarzach kobiet.

tomusmc
2014-07-08 22:49:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Żenada, w Gdańsku Turki sprzedają kebeby, a co ma to wspólnego z islamem? Nic? Oni po prostu sprzedają mi jedzenie nie narzucając mi żadnych poglądów. Jakiś kacap to wrzucił

grog
2014-07-08 22:17:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
Chrzescijanstwa tez nie chce, wiec ubierajac choinke w grudniu popieram pedofilie nieswiadomie

antylewak
2014-07-09 11:29:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Justyna0810
2014-07-08 21:52:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co za debilne rozumowanie. Nie wiem kto jest większym idiotą, autor tej światłej myśli, czy admin który dał to na główną

cestono
2014-07-08 21:51:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
kiedy kebab taki doobry

mikson
2014-07-08 21:35:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
ahaaaa czyli jak robie w domu spagetti to jestem Włochem? no ciekawe rozumowanie....

SethAngel
2014-07-08 21:29:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie no ludzie litości :D Co ma piernik do wiatrak. Wkładanie antyislamizmu i kebaba do jednego gara??? Żenada:/

mazakoo
2014-07-08 20:48:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
bo zeżarłbym schabowego z bułką... ale żaden polak nie robi :(

amstaffan
2014-07-08 20:27:14
Ocena: -1(glosow:11)-+
stare dobre powiedzenie Jedząc kebaba osiedlasz araba

nevereverlandart
2014-07-08 20:26:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
A co ma piernik do wiatraka? Jeśli lubie chońszczyznę to na buddyzm mam przejść? Jedząc kebaby nie wspierasz przecież islamu...

Dudson1986
2014-07-08 20:02:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
a ja lubie kebab od czasu do czasu ale w polskiej knajpie sam wpieprzasz ruskie pierogi i nie powiesz zlego slowa na swoja mameco?

papamuchadee
2014-07-08 19:41:17
Ocena: 3(glosow:7)-+
a ja spotkaŁEM. wole opierdolić polski posiłem ze swiniaka a nie kababa. tam gdzie muslimy to trzeba swinie podłozyc szybko sie zmyją

ham123
2014-07-08 19:18:52
Ocena: 5(glosow:13)-+
autor tego mema niech sie lepiej je*nie w czolo a potem wypisuje takie glupoty.

martin987
2014-07-08 19:16:00
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czapiewski
2014-07-08 19:00:22
Ocena: 0(glosow:8)-+
Kto u turka wpier*dala kebaba utrzymuje araba

zmudziak2
2014-07-08 18:58:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antyciapaty
2014-07-08 18:49:19
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Jordan54
2014-07-08 18:44:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja nie jem ale nie tylko z powodów ideologicznych ale głównie sanitarnych !

andrewtro
2014-07-08 18:22:37
Ocena: -3(glosow:9)-+
kupujesz kebaba osiedlasz araba

Piotrek266
2014-07-08 18:11:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
Muzułmanie nie dotkną wieprzowiny. Autor niech doczyta. Tyle w temacie.

neo86
2014-07-08 17:58:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

makosa24
2014-07-08 17:53:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
w ktorym kebebie spotkasz baranine hehehe

neo86
2014-07-08 18:02:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie jestem z Wawy i nie lubię Warszawy jako miasta ale... Polecam Kababy w Warszawie. Znam dwie bardzo dobre kebabownie gdzie podają oryginalny kebab z baraniny a nie jakieś tam kawałki drobiu lub wołowiny które są GYROSEM nie kebabem! Jeden oryginalny kebab jest pod PKiN a drugi jest naprzeciw Centrum Handlowego Praga Południe. Palce lizać!

Piotrek266
2014-07-08 18:12:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
W każdym dobrym hehehe

kriss92
2014-07-08 17:35:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Agona handlarze oczywiscie,ale zwykli ludzie nie majacy nic wspolnego z turystami rowniez u Ciebie problemem bylo by wejscie na odpowiedni terminal a potem bariera jezykowa po wyladowaniu :)

Agona
2014-07-08 17:12:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
na wakacjach to sa mili bo placisz im pieniadze, to ich interes a to o czym mysla tego nie wiesz

Agona
2014-07-08 17:10:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
autorowi proponuje zaczac od siebie i nie nosic odziezy szytej w turcji

Agona
2014-07-08 17:09:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
co ma piernik do wiatraka i ktory kebab jest turasa

kriss92
2014-07-08 17:05:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nagasukaaa zgadzam sie z Toba,bylem w Turcji w czasie Ramadanu w okresie coś ale nasz adwent czy post a mimo wszystko bawili sie w klubach na calego majac gdzies Ramadan. Co do samego zdjecia,kebaby w Polsce prowadzone przez Arabów to zaledwie malutki odsetek... Co do baraniny u Nas jej nie ma bo jest droga w Polsce,a tam gdzie jest i zwie sie "baranina" to kolo baraniny nie lezalo,amen.

kriss92
2014-07-08 16:55:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Bo Ci tzw."anty Islam" to pajace,ktore nie maja zielonego pojecia o tej kulturze czy krajach muzułmańskich. To teraz takie "trendy" byc anty na Romów czy Muzułman. Jestesmy posranym narodem i tyle,jeden drugiemu noge podlozy za pare groszy,zniszczy cos innemu bo ma lepsze,zazdrosc i zawisc i nic wiecej. Jesli beda i beda sie stosowac do prawa obowiazujacego u Nas Niech se beda w czym wam to przeszkadza pier** prymitywy? Oni w przeciwienstwie do Was sa zyczliwi i sympatyczni moze kiedys jak Was bedzie stac na wakacje za granica to sie przekonacie buraki.

Benny
2014-07-08 21:24:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
kriss, trafiłeś dokładnie. Jestem za.

jamez
2014-07-08 16:33:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
galu chooj ci w doope bo lobię kebaba

Bolec1980
2014-07-08 16:29:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jakoś, gdy to piszę, to dostaję od Was minusy. Ech... Zresztą może słusznie? Wszak kebaby w Polsce sprzedają głownie Polacy, dla polskich wsioków.

pietiar80
2014-07-08 16:22:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jasiekr
2014-07-08 16:16:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
zacznijmy od tego, że w polskim kebabie nie ma ani % baraniny :)

burakza2zl
2014-07-08 16:05:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jedząc kebaby wspierasz polski przemysł spożywczy. Obecnie jedynym arabskim/tureckim akcentem w polskich kebabiarniach jest co najwyżej właściciel. Mięso, pity, etc. - robione są w Polsce. Od swoich tureckich odpowiedników różnią się głownie stopniem higieny produkcji.

Nagasukaaa
2014-07-08 15:50:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
Większość Turków ma Islam w dupie, to taka sama zasada jak te 90% katolików na papierze w Polsce. Turcja jest dość wolnym państwem i nie ma tam żadnego przymusu, nawet społecznego do praktykowania. Gruba część Turków którzy przyjeżdżają do państw unii jest w praktyce zwykłymi ateistami. Fanatyczni Islamiści przyjeżdżają z Iranu, Syrii (ci też emigrują do Turcji i sami Turcy mają z nimi problemy) i innych krajów arabskich w których panuje szariat. I jeszcze wspomnę - w Turcji NIE MA szariatu.

tango35
2014-07-08 15:48:54
Ocena: 5(glosow:13)-+
W_P_I_E_R_D_A_L_A_M_Y Wszyscy banany a małpy się jakoś nie zadomowiły ! - JEŁOPIE

Greg0666
2014-07-08 15:41:41
Ocena: 4(glosow:10)-+
Minusik za takie bzdury, kababy lubię i będę je jadł, a jak byś poczytał trochę internetów to byś się przekonał że kebab to nie wymysł Turków.

sirmatti
2014-07-08 15:36:18
Ocena: -5(glosow:7)-+
prawda jest taka ze najbardziej zajebiste kebaby to robią Araby.kiedys za 7zł kupiłem w KRK zapiekanke.2x większa nić Polacy zrobią. Co wam do chooja te Araby winne?zamiast przyrody czy grografi w szkole powinny być lekcje tolerancji...-.-

davidstar
2014-07-08 16:32:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sirmatti
2014-07-09 23:59:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
typowy gimbus.chujowac przez internet.a jak widzi "ciapatego" na ulicy to spierdala ile sił w nogach...

bossik93
2014-07-08 14:56:39
Ocena: -5(glosow:9)-+
Kupując KEBABA osiedlasz ARABA

luzak1977
2014-07-08 15:33:46
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dziarmolisz, bo jesteś gimbem.

malgonia281
2014-07-08 14:35:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
W Polsce nie ma tego problemu,. poza tym Turcy nie są tak uciążliwi w tym swoim wyznaniu. Gorzej z z tymi z Iranu, Arabii itd. Tutaj w Niemczech to jest tragedia i coś czuję że nie wytrzyma todługo, za dużo Arabów :/

Nagasukaaa
2014-07-08 15:51:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
Turkom bliżej do europejczyków niż do arabów ale przesądy i stereotypy zawsze są górą.

gurool
2014-07-08 14:15:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
dlatego jeśli już jem gyrosa to koniecznie wieprzowego, tam gdzie jest jakiś ciapek i baranina to się pytam "a nie ma wieprzowego? a dlaczego? łeee... do widzenia!"

MontyPython
2014-07-08 14:15:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Twój komentarz na temat mojej ostatniej wstawki na islam: Ja pier dole, posrało cię już do reszty? Ciągle dajesz bzdury z islamem, bo wiesz że ta banda debili wioskowych (która brudasa na oczy nie widziała) dowali ci parę łapek. To jest ku rwa wiocha, a nie Front Upierdliwych Antyislamistów.

szatanoslaw
2014-07-08 14:10:59
Ocena: 3(glosow:11)-+
Ja kupuję kebab u znajomego Turka, który jest Muzułmaninem - co w tym złego?

Wistblade
2014-07-08 14:10:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Autor niech sobie zwali to mu ulży. Oczywiście zasilanie kebabowni naszymi pieniędzmi przyczynia się do wzrostu emigracji kozojebców do Polski, yhym OK fuck logic, jesteśmy wolni, możemy iść.

LenaK
2014-07-08 13:53:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
ALe z ciebie imbecyl. W moim rodzinnym miescie pow. 300 tys. mieszkancow, jest sporo "kebabowni" a araba na oczy w nim nie widzialam. Zajmij sie lepiej rodzimymi 460 poslami i senatorami, co kradna i smieja sie nam w oczy, bo poki co, to zaden arab nam krzywdy nie zrobil.

fhtflash
2014-07-08 13:44:28
Ocena: 5(glosow:7)-+
co ty pie*****sz kebab powstał koło 1972 roku w niemczech to po pierwsze, po drugie nie wspierasz żadnych turków, u mnie kababa mają egipcjanie legalnie przebywający w polsce od 12 lat maja żony polki i dzieci , płaca podatki w polsce i sa zatrudnieni , sa mili i nie wysadzaja sie na kążdym rogu ,a ten tok myślenia prowadzi do, niejedz spagetti bo osiedlisz włocha , i niech bóg broni przed jedzeniem pierogów bo z całą pewnościa osiedlisz rosjanina. co to za brednie jeśli chcesz to nie kupuj w Auchan, Real itp bo stamtąd podatki leca zagranice i kraj nic z tego nie ma

bravoteampolska
2014-07-08 13:37:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

turkus85
2014-07-08 13:34:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie sadze żeby skala problemu była tak wielka, żeby rezygnować z jedzenia kebaba. Nie mamy tak dobrych socjali i mieszkań od ręki żeby mieć z nimi problem taki jak mają w innych krajach.

Marek-irl
2014-07-08 13:33:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

P8werOfNature
2014-07-08 13:00:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jest w tym jakaś racja, stary rynek w poznaniu opanowany jest przez tureckie kebaby, nie tylko z nazwy tureckie. Co się dziwić jak dla wielu ludzi polski obiad to obciach, a zamiast tego spotykaja sie w mcdonaldzie albo na kebabie.

Manowarrior
2014-07-08 12:58:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bary z 'kebabami' na naszych ulicach nie mają w 95% nic wspólnego z islamem ani arabami.

Sieciech
2014-07-08 12:58:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kebaby nie są Tureckie idioci... Niemiec wymyślił kebaba, a to że Turek ci kroi kebaba to jedno a to że jego szefem jest z reguły Polak to drugie...

ermene3
2014-07-08 12:56:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
ten Twój kebab ma tyle wspólnego z mięsem co rower z klasztorem karmelitanek bosych... nie jedz ścierwa po prostu

klisza08
2014-07-08 12:47:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
powiedzial "Żal animoz" wpieprz@jac kebaba

BOBY102
2014-07-08 12:43:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jem KEBABA ale tylko od POLSKIEGO przedsiębiorcy ;) drobiowy ;)

kurwamac02
2014-07-08 12:40:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-07-08 12:53:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wcale nie... Absurd wzbudza kontrowersje. Takie są najlepsze.

kurwamac02
2014-07-08 13:44:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-07-08 13:56:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tematy do narzekania to jest wrzucanie Tfuska. Każdy wie jak jest ale lubimy sobie pod wstawkami z nim ponarzekać.

renia161
2014-07-08 12:38:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

paja-cyk
2014-07-08 12:10:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
U mnie kebaba prowadzą bracia z Syrii. To moge jesc czy nie bo ciul z wiochy zabrania? Poza tym wszystkim to ten kebab, którego my jemy nie ma nic wspólnego z prawdziwym kebabem...

lolazbroda
2014-07-08 12:03:23
Ocena: -3(glosow:7)-+
JEDZĄC KEBABA, OSIEDLASZ ARABA !!!

kulkaoolo
2014-07-08 17:42:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
pisząc głupoty wychodzisz na głupka

Dzika22
2014-07-08 11:50:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Napisał ten, który pewnie nigdy kebaba nie jadł xD

JeBusChytrus
2014-07-08 11:10:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Truth
2014-07-08 11:05:59
Ocena: 2(glosow:8)-+
akurat Turcy zagrożeniem nie są, jest to region bardziej rozwinięty i nie tak zeżarty przez tą chorą religię. U nas w Kaliszu jest super kebab u prawdziwego Turka.

kermitttt
2014-07-08 11:04:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jem kebsy głównie u białego kolegi z osiedla.

olcia147
2014-07-08 10:44:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
ale wiecie, że te "tureckie" kebaby moją swój początek w niemczech?

kapselxxx
2014-07-08 10:36:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
a jak ktoś kebaba je u polaka to tez się liczy ?

DXPac
2014-07-08 10:36:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

menzoberranzan
2014-07-08 10:32:00
Ocena: 5(glosow:5)-+
a co to ma do rzeczy kretynie jeden? rzad im na to pozwala i gowno masz do powiedzenia, zaleja nas tak jak francje i reszte bardziej rozwinietych krajow eu, wiesz dlaczego bo zamiast cos z tym zrobic fizycznie to tacy jak ty sa bohaterami tylko zza klawiatury

konditron
2014-07-08 10:30:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
No ja kupuje kebaba w polskich budach od polskich ludzi, jakby to był arab nigdy bym nie kupił.

sangre666
2014-07-08 10:24:26
Ocena: 53(glosow:103)-+
Nie spotkałem araba, co by sprzedawał kebaba. Polacy kebaby kupują, Polacy kebaby produkują.Gdzie bym nie był, gdzie nie jadłem kebab zawsze polska knajpa, polski właściciel, polski sprzedawca. Ba - nawet będąc tydzień we wsi Warszawa nie spotkałem araba na ulicy. Tusk straszy putinem i ruskimi, jarek straszy tuskiem, prawiczki straszą arabami. A jak przychodzi co do czego, okazuje się że wszyscy postawili stracha na wróble w pszenicy, a pszenicę zeżarły myszy bo kota nie była.

sangre666
2014-07-08 10:25:47
Ocena: 0(glosow:8)-+
A zapomniałbym - będę wpierd*** kebaba, pizze, spaghetti i rybę z frytkami bo schabowy, rosół z makronem i bigos po 20 latach żarcia stracił smak i mam tego dość.

vert0
2014-07-08 11:11:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
2014-07-08 11:41:42
Ocena: -3(glosow:7)-+
@vert0 a znasz tych ludzi z Sahary? Tak się składa, że ja znam ich, znam synów właścicieli, którzy otworzyli swój kebab również w Ostrołęce. Spoko ludzie, pochodzą z Syrii, zachowują się normalnie, żadnych religijnych problemów. Serio proponuję najpierw ludzi poznać a potem oceniać.

darti123
2014-07-08 14:25:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
U mnie w mieście kebaba prowadzą Egipcjanie .

drazu
2014-07-08 19:11:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
każda knajpa z kebabem w których kiedyś byłem to bar arabusa !!!

ryszardadam
2014-07-08 10:22:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sorry z tego co pamietam z historii w czasach 15- 16 wieku kiedy przez Polske prowadzil szlak handlowy z Turcji i krajow dalekiego wschodu kebab w Polsce byl jednym z podstawowych dan byl w naszym spoleczenstwie przed pierogami, bigosem itp co za ironia :D

asthawk
2014-07-08 10:21:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
I nie latac do Turcji, Egypt, Tunis, tam gdzie tanio.......

ryszardadam
2014-07-08 10:19:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bajubaju
2014-07-07 01:52:25
Ocena: 5(glosow:5)-+
A gdzie mogę znaleźć listę posiłków katolickich?

luc-o
2014-07-06 23:40:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Islam Raus!

Maciek256
2014-07-06 17:33:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
ja pier*ole,co za ironia "Bądź konsekwentny,a nie najpierw mema na Wiochę" HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

pieknykrzysio
2014-07-06 09:36:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Polecam tez kanal na yt gotkoran - gosc jasno przedstawia jak dziala islam. Myli sie ten ktory sadzi ze islam to religia. To jest zlozony system polityczny, malo tego, jest elastyczny a wiec plynnie dostosowuje sie do warunkow. My polacy jestesmy idiotami, bo nawet europejskie przyklady nas nic nie ucza...

pieknykrzysio
2014-07-06 09:31:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale wy pusci jestescie. Poczytajcie troche o tych smieciach, a najlepiej odwiedzcie profil na fb "stop islamizacji..." lub "polish defence league". Islam zaklada trzy poziomy walki z niewiernymi. W zachodniej czesci europy mamy juz drugi, walcza o szacunek dla ich religii, a jak przyjdzie trzeci to sie europa zesra...

Krzysmro
2014-07-06 09:15:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Polski kebab raczej z baraniny nie jest tylko ze świniaka, a więc prawdziwy muzułmanin nie kroi kebaba

Egoiste.PL
2014-07-06 08:36:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DirtySanchez1121
2014-07-06 08:28:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
tak ich bronisz tymi wrzutkami i masz pretensje, że inni wrzucają na ich temat absurdy a sam podkręcasz temat... zmienisz zdanie jak ekipa ciapatych zgwałci i pobije Ci żonę lub córkę... czarnuchu

Egoiste.PL
2014-07-06 08:38:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dryga4ever
2014-07-06 00:21:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
zacznij wpierd.alać hamburgery to będziesz miał Amerykę.Większość polskich kebabów nawet koło baraniny nie leżało.

funkiller
2014-07-05 22:53:26
Ocena: 3(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kisiak
2014-07-05 22:49:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
Baranine?! w Polsko-Tureckim kebabie, baranine?! Dobre!!!

aneta.buziaczek
2014-07-05 22:37:08
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wpierdalaj*c kebaba - osiedlasz araba.

Lukasz_wa
2014-07-06 08:55:31
Ocena: -5(glosow:7)-+
Nie każdy musi żyć o pyrach i cebuli jak ty opasła hejterko.

wiejskisplaw
2014-07-08 10:34:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gay_Anonim
2014-07-05 22:32:29
Ocena: 0(glosow:18)-+
Dałem to bo wkur wiaja mnie już te wrzutki o islamie. Każdy wrzuca dla paru łapek a brudasa nigdy na oczy nie widział oprócz Turka w kebabie. Jak ci islam nie odpowiada to nie wspieraj go finansowo. Straszą że po zasiłki przyjada do Polski. Jakie ku rwa zasiłki 700 PLN. Natomiast kręcić biznes i owszem.

jurek1102
2014-07-05 22:37:04
Ocena: -1(glosow:11)-+
Gay jesteś wielki + :)

jurrek
2014-07-05 22:42:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
ZASIŁKI I KK skutecznie odstraszają potencjalnych pensjonariuszy islamu i nie tylko.

foytaz
2014-07-05 22:46:15
Ocena: -3(glosow:15)-+
komentować swoje własne wypociny to dopiero trzeba być cwelem.

pablopablosz
2014-07-05 22:32:22
Ocena: 2(glosow:16)-+
Nie każdy arab to muzułmanin, a nie każdy Muzułmanin to terrorysta. Jeśli Turek przyjeżdża do Polski i potrafi się dostosować to nie mam nic przeciwko. Jeśli przyjeżdża i narzuca nam swoją religie to won do siebie!

DirtySanchez1121
2014-07-06 08:30:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
jak przyjeżdżali do UK to też byli grzeczni... aż ich się nazbierało i pokazują prawdziwe oblicze

sangre666
2014-07-08 10:28:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dirty - coś ci się myli. Przyjechali grzeczni za pracą i zostali za pracą. Cwaniaki widzieli, że ich nie wywalają wieć przyjechali za socjalem, bo po co pracować jak można na socjalu jechać? Potem jak fanatycy zobaczyli, że nie wywalają poprzednich grup przyjechali i oni żeby islamizować. I właśnie drugą i trzecią grupe trzeba tępić, tak samo jak jakichkolwiek innych fanatyków. Gdyby polaczki nie cwaniakowały w UK i nie jeździli na socjal, premier UK też by nie miał żadnego ale. Na muzułmanów też nadaje, tylko tego nawet polskie "niezależne" media nie pokazują..

caromon
2014-07-05 22:29:43
Ocena: -1(glosow:7)-+
Masakra ale cóż. Koleś poleciał od kulinariów po przez ekonomie na Religi kończąc.Nic tylko usiąść i płakać

reunion1
2014-07-05 22:29:29
Ocena: 4(glosow:14)-+
a u mnie w mieście kebaby sprzedają jakieś takie słowiańskie mordy i co począć mistrzu?

kewals69
2014-07-05 22:27:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
bo lubię?

Gamge
2014-07-05 22:26:30
Ocena: 3(glosow:11)-+
To tak jakby ktoś powiedział że każdy Polak to złodziej -.^. Mało u nas religijnych fanatyków ?

murinforte
2014-07-05 23:31:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Złodziej,nierób i pijak :)

PIZDZITO2
2014-07-05 22:22:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
tak wiec słaby twój wystep

PIZDZITO2
2014-07-05 22:20:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
jem kebaba z kurą

dantoon
2014-07-10 21:09:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja też wolę kebsa z kury a najlepszy jest w Łowiczu u Hasana na trójkątnym rynku. Kiedyś bardzo dobry robili Turkowie w Warszawie na Górczewskiej a i baklawa była tam zajebista, ale niestety zniknęli z rynku a szkoda. Ludzie mówią ze kebab zły ze Turcy źli, ale jak jedzą tem zrobiony ze złej jakości produktów i przez ludzi niemających o tym pojęcia to marudzą i zrzędzą,

kreoo1
2014-07-05 22:13:39
Ocena: -4(glosow:10)-+
kulinaria ,a religia to dwie różne sprawy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
Praca reportera
główna
Dodano: 13.07.2018, 08:12:17   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 245Skomentuj (20) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0