lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 19.07.2014, 15:26:58   przez: vilquor
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 222  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
potek2000
2014-07-19 17:13:27
Ocena: 24(glosow:54)-+
dobry sposób, jest jeszcze dzwonienie do rodziców - zawsze daje skutek, dzwonienie do pracy - wstyd straszny, wizyta w pracy - to już kaplica

art-ek79
2014-07-21 18:39:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Brawo!!! Pieniądze się wzięło ale oddać to już nie koniecznie.

ola78z
2014-07-21 15:40:42
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Samwise_Gamgee
2014-07-22 03:04:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
standard, hipokryzja i obłuda, nie ma z czego oddać ale brać poleciała bo debilka nie wiedziała że trzeba oddać, oczywiście obłudne polactwo które pewnie robi tak samo będzie plakać bo wierzyciel chce odzyskać swoje pieniądze! noż qrwa skandal po prostu! zycze ci żewby na ciebie trafiło cwaniaro i wcale nie musisz pożyczać kasy, wystarczy że firma w której pracujesz nie dostanie pieniędzy od zleceniodawcy, tedy vbędziesz inaczej piszczeć

wojteq66666
2014-07-21 12:43:19
Ocena: 5(glosow:11)-+
Ci, ktorzy sa pieprzonymi dluznikami beda bronic tej osoby, a ja jestem za takim rozwiazywaniem spraw! Napozycza taki jeden z drugim od ludzi, a potem ma w glebokim powazaniu 'frajera', ktory mu pozyczyl.

LenaK
2014-07-21 12:11:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
P.erdologia. Jest ochrona danych osobowych, od razu po sad za takie rzeczy. Przeciez nawet naziska w spisie lokatorow nie ma bez pisemnej zgody.

kermitzaba87
2014-07-21 09:50:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dla mnie ok. Dlaczego ktoś ma bezkarnie pożyczać kasę i jej nie oddawać kiedy a jak pożyczę to oddaję? Skoro podpisałeś umowę to do czegoś się zobowiązałeś a jeśli Cię na coś nie stać to nie kupuj...

immortallus
2014-07-21 11:04:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale od tego są sądy a nie samosądy :/ Dla mnie dłużnik mógłby skutecznie pozwać pożyczkodawcę za taki numer.

edziuxxx
2014-07-20 20:08:00
Ocena: -2(glosow:12)-+
rewelacyjna praktyka, wstyd wszystko zalatwi

Wonski80
2014-07-20 19:11:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
Przecie? wystarczy zas?dzi? zobowi?zanie, z nakazem zap?aty pj?? do komornika a on w ?wietle prawa wyegzekfuje d?ug. Dla mnie to wiocha takie firmy windykacyjne ktre w sumie nic nie mog? zrobi?.

yaiba83
2014-07-20 18:18:50
Ocena: -8(glosow:12)-+
Oklejanie klatki to głupi pomysł, ale drzwi dłużnika popieram na 100%. Jak wziął pożyczkę i nie spłaca to niech się cieszy, że go nie połamali na dzień dobry a potem powiedzieli po co przyszli. Tu widać kulturalną firmę windykacyjną.

Samsara
2014-07-20 16:09:01
Ocena: 2(glosow:16)-+
Nie widzę tu wiochy. Ludzie w tym kraju są tak głupie że to przeraża. Biorą kasę bez zastanowienia, a potem udają że cały świat jest przeciwko nim i gnębi ich. Co trzeba mieć we łbie żeby wziąć kasę a potem liczyć że ktoś zapomni o spłacie? To że ktoś coś daje czy oferuje nie znaczy że jest to dla ciebie i nie znaczy że musisz brać. Tak trudno to pojąć?

angie76
2014-07-20 14:22:13
Ocena: 3(glosow:13)-+
Oczywiście, że jest to niezgodne z prawem! Przykre jest to, że życie zmusza ludzi to korzystania z usług lichwiarzy... :-(

Samsara
2014-07-20 16:06:39
Ocena: 1(glosow:11)-+
A gdzie tu lichwa? Bierzesz kasę to ją potem spłacasz. Kurde ludzie ile wy macie lat? Gdzie się wychowywaliście? Na księżycu?

pjotrekkk
2014-07-20 14:08:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
pracowalem w jednej takiej firmie chwilowkowej. podobne naklejki kleilem.... pan kaze sluga musi...

wl666
2014-07-20 12:55:21
Ocena: 8(glosow:14)-+
Jeśli sprawa dotyczy osoby fizycznej, taka naklejka jest niezgodna z obowiązującym prawem. Co innego, gdyby dłużnikiem była firma. Za coś takiego można spokojnie wytoczyć proces firmie windykacyjnej.

energyman00
2014-07-20 12:40:08
Ocena: 15(glosow:19)-+
Prawo zabrani udostępniani danych osobowych bez zgody osoby wymienionej .ZA TAKIE COŚ czyli przyklejenie takiej naklejki na drzwiach mieszkania, Osoba tam wymieniona na takiej naklejce może wszcząć postępowanie cywilne przeciw firmie za niszczenie drzwi nakleją oraz za podawanie danych osobowych oraz informacji o długach co jest niezgodne z prawem. Kij ma dwa końce.

vonSupremo
2014-07-20 12:36:17
Ocena: 6(glosow:6)-+
no to jak to jest że jak ktoś jest winien kasę to można robić takie rzeczy a jak pedofile czy inny zwyrodnialcy wychodzą na wolność to są inne zasady?

Asmodei
2014-07-20 11:20:04
Ocena: 7(glosow:23)-+
Jakie przesadzili? Co mają się prosić o odzyskanie SWOICH pieniędzy? Kobieta widziała co podpisuje, znała warunki pożyczki, a teraz głupa pali. Nie wiadomo ile razy dzwonili/wysyłali upomnienia w celu spłacania pożyczki. Ale takich rzeczy nie robi się od tak, czyli musiała po prostu mieć ich w d... Bardzo dobrze upubliczniać takich ludzi tak samo jak złodziei sklepowych. Trzeba sobie zdać sprawę, że to właśnie przez takich ludzi banki podwyższają koszty i kryteria pożyczek wszystkim ludziom.

AleDom
2014-07-20 14:43:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jestem podobnego zdania, ale najpierw trzeba by było zmienić prawo. Bo póki co takie działanie jest jego przekroczeniem.

Asmodei
2014-07-20 23:27:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dokładnie trzeba by zmienić prawo które niestety faworyzuje złodzieja ponad osoby pokrzywdzone w bardzo wielu przypadkach.

manamanam
2014-07-20 10:56:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
Fakt, posunęli się za daleko.

piotrbigaj
2014-07-20 10:25:49
Ocena: 0(glosow:14)-+
dlaczego przesadzili??? niech wszyscy wiedza...

kermitttt
2014-07-20 10:17:46
Ocena: 8(glosow:12)-+
Przesada, to zaciągnąć długów i palić głupa.

ironik
2014-07-20 10:00:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czyżby provident?

ronin000
2014-07-19 23:08:57
Ocena: -3(glosow:21)-+
W 99% ludzie nie spłacają kredytów nie dlatego że nie chcą tylko dlatego że nie są w stanie bo zmieniła się ich sytuacja

PaniKitsune
2014-07-20 10:01:44
Ocena: 11(glosow:19)-+
Statystyka z dupy. Jakbyś był w temacie, to byś wiedział, ilu geniuszy bierze kredyty, a potem mają gdzieś spłacanie, bo "co oni mi mogą za to zrobić".

potek2000
2014-07-19 17:13:27
Ocena: 24(glosow:54)-+
dobry sposób, jest jeszcze dzwonienie do rodziców - zawsze daje skutek, dzwonienie do pracy - wstyd straszny, wizyta w pracy - to już kaplica

jacekgr41
2014-07-19 17:08:28
Ocena: -7(glosow:9)-+
to jak ukradł czy pożyczył? to zjadł ciastko i miał ciastko? według prawa UE jest ałkowity zakaz zamykania za długi

dejveet
2014-07-19 17:27:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
gdzie widzisz relację miedzy ukradł/pożyczył i zjadł/miał ciastko? Coś kiepskie to Twoje porównanie, ale chętnie dowiem się dlaczego napisałeś akurat tak.

dejveet
2014-07-19 16:29:46
Ocena: 8(glosow:30)-+
gdyby to Tobie ktoś wisiał pieniądze, to zapewne nie zawahałbyś się skorzystać z usług firmy windykacyjnej, poza tym jeśli ktoś specjalnie unika płacenia długów to nie jest już dłużnik tylko złodziej

czarnobialykot
2014-07-20 11:23:52
Ocena: 8(glosow:8)-+
A ja mam taką sytuację, że nawet nie poprzedni właściciel mojego mieszkania, ale jeszcze wcześniejszy naciągnął wiele małych długów w różnych bankach i co jakiś czas mi wtykają karteczki i wysyłają listy na jego nazwisko, to co? Mają mi nakleić teraz coś takiego na drzwi?

dejveet
2014-07-22 17:58:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
chyba na tej kartce jest jakiś nr tel, zadzwoń, powiedz, że gość już tan nie mieszka, a przy okazji powalczyłbym chwilkę, że by jakoś zrekompensowali to że akurat na Cb trafiło, podczas gdy jesteś niewinny, niestety to raczej bardzo rzadkie przypadki, dlatego dalej popieram takie działania firm windykacyjnych z WYJĄTKOWO upartymi dłuznikami
Jak fachowo sprawdzić kabel pod napięciem
główna
Dodano: 20.05.2018, 19:21:38   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 118Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0