lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
też poprawiają bezpieczeństwo
główna
Dodano: 06.09.2014, 12:35:58   przez: thePr3z3s
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 255  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(116)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
leszkowaty
2014-09-08 17:42:22
Ocena: 31(glosow:47)-+
w motocyklach ta ustawa tez obowiązuje?

musziz698
2014-10-09 17:46:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak tylko ten problem ma bardzo latwe rozwiazanie nazywa sie rejestrator drogowy przyczepiony po lewej stronie przedniej szyby z wyswietlaczem skierowanym w strone kietowcy dziala jak lusterko boczne tylko do przodu ;]

BafiQ
2014-09-12 13:36:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie podoba mi sie to, bo jest dużo cwaniaczków za kółkiem a ja nie chce z nikim iść na czołówkę ;c

Gutek1983
2014-09-11 10:31:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
GaMeFaN1 ty wes przestan siedzieć przed tym kompem pierdzieć w stołek i żreć GILE bo masz problem ze rozumowaniem, a tak na marginesie jak bedziesz miał tyle zmarszczek na mózgu co ja na torbie to bedziesz godzien żeby zemną konwersować

micmil
2014-09-11 10:04:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
co za głupota jakis idiota to wymyslił czyli ze zeby poprawic bezpieczenstwo nie powinno sie w ogole wpuszczac takich samochodow do całej europy??

deadzio
2014-09-11 02:23:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
głupoty gadasz ;] też i się wypowiadasz.......tak samo w Uk widzę auta z włoch, holandii, francji, niemiec itp itd.

Gapioza
2014-09-10 13:44:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tybalt
2014-09-10 10:01:59
Ocena: 2(glosow:10)-+
Banda idiotków z was wszystkich , gówno wiecie a sie tutaj wypowiadacie , kiero z prawej strony w pl ... W Anglii jest ruch lewo stronny i polacy śmigają autami , jako jedyny naród który tam przyjeżdza . I nikt nie ma problemu , a w Polsce ? Cebulaki lat 14 bedą podważać ustawe o przepisach dotyczacych pojazdów . ..

szlachcikkrk
2014-09-10 09:29:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale Wy jestescie debile. To ze jest zalegalizowane to nie znaczy ze można takowymi autkami wyprzedzać. To dalej jest zakazane. A w legalizacji chodzi o to ze nie trzeba robic przekładki. A wczesniej człowiek musiał to uczynić do roku od zakupu pojazdu

rychurabarbar
2014-09-09 21:49:18
Ocena: 8(glosow:10)-+
Nie ma to jak wypowiedzieć na temat o którym się nie ma pojęcia. Połowa a tych hejterów anglików nie ma prawka a reszta to debile co wyprzedzają wszystko i wszędzie. Wyprzedza taki jeden z drugim ciężarówkę jadącą 90km/h na drodze z ograniczeniem do 60km/h bo zostawił cebule na gazie i mu się przypali

rychurabarbar
2014-09-09 21:39:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mirga
2014-09-09 20:36:58
Ocena: 5(glosow:7)-+
Bo w PL koniecznie kierowca musi wyprzedzać tych którzy jadą przed nim. Inaczej nie da się jechać

Pawlik987
2014-09-09 20:36:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ma sens w przypadku aut , które mają tylko i wyłącznie kierownicę po prawej stronie ( np coś z Japonii czy jakiś angielski klasyk )

kler_b
2014-09-09 16:32:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jakby bylo w polsce wiecej dróg dwupasmowych to nie bylo by problemu a tak...

payperday
2014-09-09 14:46:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bzinks
2014-09-09 14:09:05
Ocena: 6(glosow:10)-+
mój brat mieszka na stałe w UK a tu ma cabrio całkiem fajne sprowadzone z Londynu, jeździ nim 3 tygodnie w roku i myślę że przy takim użytkowaniu i odrobinie wyobraźni da się bezpiecznie jeździć

gixer
2014-09-09 11:55:26
Ocena: 6(glosow:18)-+
Jak się siedzi komuś na d.pie to nie ma się co dziwić, że wyprzedzanie jest problemem, wystarczy zachować większy odstęp żeby mieć większe pole widzenia i manewr przestaje być jakimś mega zagadnieniem

szatano999
2014-09-09 20:21:15
Ocena: -2(glosow:10)-+
jeździłem pół roku anglikiem po Polsce a wcześniej pół roku polakiem po UK i wiesz jaka różnica???...w Polsce musisz mieć pilota bo gó** widzisz i narażasz nie tylko siebie ale i innych. We Francji czy Belgii nie miałem problemów, nawet po Paryżu śmigałem anglikiem i da się jeździć tylko nasze durne drogi nie są przystosowane. Podczas wyprzedzania przytulasz się do rowu a później napierd*** ile dała fabryka i modlisz się żeby ci nikt nie wyjechał!!! To ma być bezpieczna jazda???

kwisniew
2014-09-09 11:21:44
Ocena: 9(glosow:23)-+
Pisać, że dla dobrego, ostrożnego kierowcy nie ma znaczenia, po której stronie jest kierownica, może tylko DEBIL. Fakty są takie: jak musisz wyjechać zza tira, żeby go wyprzedzić, w normalnym samochodzie wychylasz się najpierw kilkanaście lub kilkadziesiąt cm, żeby zobaczyć co dzieje się na przeciwnym pasie. W samochodzie z kierownicą po prawej stronie musisz się wychylić połową samochodu. Wtedy naprawdę można powiedzieć, że fotel pasażera to fotel samobójcy. Współczuję żonom i dzieciom tych wszystkich "mistrzów kierownicy", szczególnie np. na "starej gdańskiej".

Liberte
2014-09-09 15:43:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak się kiedyś kanałem przeprawisz na wyspy to zrozumiesz jakiej pokory i ostrożności wymaga poruszanie się autem w kraju o odmiennej orientacji ruchu. Cóż ponoć dla równości Europy nie wolno dyskryminować ani wyspiarzy ani ich pojazdów... jednak są równi i Brytole bo chyba łatwiej by było stopniowo nawrócić herbaciarzy na europejski standard niż standaryzować Europę do GB

aneta.buziaczek
2014-09-09 19:03:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
liberte - mam prosbe skoro twój nick znaczy "wolność" to usun tego skur*wialego zbrodniarza z avataru

Schwab
2014-09-09 19:48:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
@aneta dobra uwaga. Liberte zachowal sie bezmyslnie. Moze to swiezo upieczony student politologii, ktory jeszcze nie zaczaił.

samthebludger
2014-09-09 20:46:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
A przepisy mowia wyraznie ze jak nie masz widocznosci nie wyprzedzasz. Dalej nie wiem w czym problem?

kwisniew
2014-09-09 11:19:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

p4mike
2014-09-09 11:15:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
Gdyby administrator usuwał wszystkie komentarze zawierające jeden błąd ortograficzny lub więcej, to komentarzy by było znacznie mniej, ale za to być może przedstawiałyby one jakąś wartość... i czytanie ich miałoby sens. Co mnie k*rwa bardzo niepokoi, bo przecież każdy taki błąd jest podkreślany na czerwono.

s0nar
2014-09-09 11:01:12
Ocena: -1(glosow:13)-+
To jest po to, aby garstka nędzarzy mogła sobie kupić samochód za garść drobniaków (nie oszukujmy się - samochody z kierownicą po drugiej stronie są tanie jak barszcz, bo w Europie nigdzie poza UK dobrze się nimi nie jeździ).

GaMeFaN1
2014-09-09 17:32:50
Ocena: -4(glosow:6)-+
Dokładnie. Najbardziej dobijający jest widok szpanerów w super furach, a odwrotną kierownicą. Nie wiem co mają w głowach tacy ludzie. Obciach jak cholera.

krisu09
2014-09-09 10:58:50
Ocena: 6(glosow:20)-+
do autora: gówno wiesz o takiej jeździe, pewnie samochód anglika widziałeś tylko na necie i do tego nie masz prawka

rychurabarbar
2014-09-09 21:31:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
dokładnie! Nie ma to jak wypowiedzieć się nie ma pojęcia. Połowa a tych hejterów anglików nie ma prawka a reszta to debile co wyprzedzają wszystko i wszędzie. Wyprzedza taki jeden z drugim ciężarówkę jadącą 90km/h na drodze z ograniczeniem do 60km/h bo zostawił cebule na gazie i mu się przypali

Gutek1983
2014-09-09 09:04:04
Ocena: 3(glosow:13)-+
i co w tym złego ktoś madry będzie jeździł wariat nie zawsze może w końcu bedzie ich mniej a tak naprawdę lepiej kupić angola z 2005 roku niż od naszego kowalskiego golfa 3 złożonego z 4 samochodów który nie nadaje sie do jazdy i kosztuje tyle samo ja jestem za

mikmas
2014-09-09 09:12:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wiesz, czym jest przecinek? 3 razy musiałem czytać twoje zdanie zanim zrozumiałem przekaz.

GaMeFaN1
2014-09-09 17:34:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gutek1983, ta data to lipa, czy cofasz się w rozwoju?

bierut1
2014-09-09 08:49:20
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

figo-fago
2014-09-09 08:40:36
Ocena: 4(glosow:10)-+
jeśli ktoś jadąc samochodem z kierownicą po prawej stronie będzie uzywał mózgu to w niczym to nie przeszkadza, ale najwidoczniej jak wynika z opisu,używanie mózgu przez polkich kierowców to wielki wysiłek...pozdrawiam tych co w głowie mają malutki orzeszek...

awesomebeauty
2014-09-09 08:26:14
Ocena: 11(glosow:15)-+
Jak nie mozna bylo rejestrowac to plakaliscie ze nie mozna. Teraz jak mozna to placzecie ze mozna oj dziwny ten narod dziwny.

fatpat
2014-09-09 07:50:39
Ocena: 6(glosow:14)-+
czytam komentarze i rece mi opadaja!! ludzie! ile w was nienawisci. niech kazdy sie zastanowi co ma napisac, przemysli i potem dopiero pisze. od 10lat mieszkam w Anglii. w Polsce jestem raz lub 2 razy w roku. najczesciej autem - anglikiem oczywiscie. zadna kamera po lewej i monitor, czy tez podpowiadajacy pasazer nie zastapi mi zdrowego rozsadku. nie pracuje na zmywaku i nie spie w 10 osob w pokoju. auto mam za 200tysiecy polskich zlotych. od 5lat splacam kredyt zaciagniety na 25lat za dom z ogrodem, garazem i wlasnym podjazdem. wiecie dlaczego mieszkam w Anglii? bo w Polsce mialem wielkie NIC

mikmas
2014-09-09 09:14:07
Ocena: 1(glosow:9)-+
Co to ma do obrazka?

fenixtbg
2014-09-09 07:35:07
Ocena: 8(glosow:14)-+
Na całym świecie można rejestrować samochody z kierownicą po prawej czy lewej stronie tylko w zacofanej Polsce nie. Jak umiesz jeździć to nie ważne po której stronie jest kierownica, no chyba że za jazdę biorą się osły które nie za bardzo radzą sobie z jazdą samochodem z kierownicą po lewej stronie.

quanticox
2014-09-09 06:33:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
Widać angolom nie mieści się już ten cały złom na wyspach.

samthebludger
2014-09-09 20:49:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak i forsuja w PE zeby kazdy Polak musial przynajmniej raz na 10 lat sprowadzic auto z UK.

rick007
2014-09-09 02:13:05
Ocena: 1(glosow:13)-+
jaka wiocha? wystarczy myslec! sam jezdze takim autem w pl i jakos nie mam z tym problemu. dlaczego w calej europie jest to normalne tylko nie w polsce? dlaczego w anglii mozna jezdzic autem z kierownica po lewej bez problemow? zacznijcie wreszcie myslec!

peter1
2014-09-09 01:20:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
Myślę że ktoś wpadnie na wspaniały pomysł aby na auta z kierownicą po prawej nałożyć większą stawkę ubezpieczenia bo przecież powiedzą że to nie bezpieczne i wtedy przestanie się opłacać kupować.

Vitas91
2014-09-09 07:19:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z tego co pamiętam to ma być 40% droższe ubezpieczenie na te z kierownicą po prawej.

antekma
2014-09-09 09:18:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja placilem w grudniu minimalnie wieksze ubezp niz normalnaie (+/-200 zl rocznie jak porownywalem z podobnym samochodem krajowym) ale nie wszystkie firmy chca ubezpieczyc angola. . . .

mc_daniel
2014-09-09 00:30:30
Ocena: -5(glosow:9)-+
Na wiadomości wp pl proszę sobie poszukać wypadek na obwodnicy szubina ,,, w tekście nie ma ale w relacji filmowej mówią o wypadku który spowodował BMW z kiera po prawej ,,, skutek śmiertelny dla dziecka 7 lat,,, baran kupił nowszy model "7" by szanować za małe pieniądze bo prawa ,, i proszę

samthebludger
2014-09-09 20:52:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
A slyszales o tym ze wszyscy ludzie pijacy wode umieraja? Powinno sie jej zdecydowanie zakazac,

robert_taki
2014-09-10 01:32:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ile w tym czasie zginęło ludzi w samochodzie z kierownicą po lewej stronie?Baranie.

mc_daniel
2014-09-09 00:27:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

teren21
2014-09-09 00:14:38
Ocena: 6(glosow:16)-+
Wielkie mi halo! Nigdy niejezdzilem w polsce autem , zrobilem prawojazdy w UK i od kilku lat jestem na wakacjach w polsce , Nigdy jada niesparwila mi zadnego klopotu oprocz debili na drogach ( polskich kierowcow , ktorzy sie popisuja ) poprostu niewyprzedam jak nie widze i tyle 10 min /15 min to nic mozna zaczekac na lepsza widocznosc i wyprzedzic, Jaka w tym wiocha ? A po za tym Bezpieczenstwo ? puknij sie wleb polacy uwazaja ze pieszy niema pierszenstwa, W UK tylko pieszy do pasow podejdzie masz mu TY KIEROWCO piwszenstwa ustapic.Niema sensu sie tu wypowiadac szkoda slow

teren21
2014-09-09 00:20:29
Ocena: 5(glosow:9)-+
Dodam jeszcze Niewazne gdzie po ktorej stonir jest kierownica liczy sie kto zania siedzi !!! W UK auto po lewej stronie kierownica byly juz tu 10 lat temu i nieslyszlem zeby mialo to jakis wplyw na bezpieczenstwo , po za ty Do UK przyjezdzaja Francuzi . Niemcy , Belgowie i nigdy nieslyszalem o afeze "kierownicy po drugiej stronie " Mysle ze wielu przyzna mi racje ! btw srry za pisownie jestem po paru piwkach i sie wpienilem jak to zobaczylem

teren21
2014-09-09 00:23:42
Ocena: 4(glosow:6)-+
Na dodatek kretynie sie cieszyc powinienes Bo Za polowe ceny fajne Auto kupisz moze w koncu z malucha sie przesiadziesz Wkur**les mnie na maksa ! Z tym co tu wrzuciles

teren21
2014-09-09 00:28:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dodam jeszcze puki dam rade pisac Pajacem jestes thePr3z3s

kosma1
2014-09-09 01:16:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
W Polsce samochód to "auto",status społeczny itp itd.Na szczęście powoli to się zmienia, już czasem można przejść po pasach.

scalak1
2014-09-09 07:30:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

teren21
2014-09-09 22:30:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
scalak1 A ty jak bierzesz sie za komentowanie to czytaj dokladnie przeprosilem za pisownie Wiecej nic juz niebede pisal bo widze ze sporo tu "Uczonych"

pionio222
2014-09-09 00:14:08
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

peter1
2014-09-08 23:51:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
Maszyna gwizda! TO KIEROWCY PIZ..!!!! Jak ktoś nie umie to niech nie jeździ i tyle!!!

peter1
2014-09-08 23:50:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

peter1
2014-09-08 23:48:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kolo951
2014-09-08 23:34:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
trzeba z pasażerem jeździć

menzoberranzan
2014-09-08 23:12:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
w uk sa dobre drogi poza miastem i ludzie z fajera po lewej nie maja z tym problemu, w miescie nikt nie wyprzedza bo nie ma potrzeby. chyba ze jakis narwany polanski pokaze ile siana ma we lbie. jak ktos nie jezdzil autem z fajera po prawej to powinien zamknac morde i calkowiecie sie nie wypowiadac, bo robi z siebie totalnego debila...

antekma
2014-09-08 22:49:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
czepiacie sie "angoli" a i tak bez tego bezmozgowi "kierowcy" plasuja nas w europejskiej czolowce dzwonow na drodze z kierownica po normalnej stronie. . .

byku54cm
2014-09-08 22:25:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
a co was tak to boli ze mozna? lepiej jak co? nie mozna?

pawelwiktor15
2014-09-08 22:41:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
to nie ból to zazdrość :D

pawel1710
2014-09-08 23:40:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawelwiktor15
2014-09-08 23:57:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
1710 a co w "angliku" takiego nie normalnego? Że ma pełne wyposażenie?

Melanz89
2014-09-08 22:09:39
Ocena: 3(glosow:9)-+
Nie popieram tej legalizacji.

hejkumtejkum
2014-09-08 21:34:02
Ocena: -1(glosow:15)-+
"Stop Wariatom Drogowym" bo jak by na to nie patrzyć trzeba być wariatem, żeby w kraju o o prawostronnym ruchu jeździć heblami przystosowanymi do lewostronnego ruchu.... no ale unia wie lepiej, a właściwie nie unia tylko jakieś debile którzy żądają równości!

jan0sik
2014-09-08 21:31:49
Ocena: 6(glosow:14)-+
W ..... mam gdzie jakiś idiota ma kierownice ja BOJE SIE O WŁASNE ŻYCIE. Do ludzi którzy pisza żeby większy odstęp zachowac i po kłopocie. Gauno prawda. Trzymasz się za tirem powiedzmy 30-40 metrów żeby dobrze widzieć. Ja z kierą po lewej moge jechac za nim 10 metrów. Czas wyprzedzania anglikiem bedzie dwa razy dłuższy niż normalnie. A nie na darmo piszą że wyprzedzanie to najniebezpieczniejszy manewr na drodze. Kazał bym kretynowi który to zatwiedził jezdzić służbowym bmw czy audi z kierownica po prawej.

pe_ka_0
2014-09-08 22:22:13
Ocena: 3(glosow:7)-+
Po pierwsze, nie ma obowiązku wyprzedzania (zresztą, jazda w peletonie to mniejsze zużycie paliwa, tylko trzeba umieć trzymać odstęp i nie szarpać się z gazem i hamulcami). Po drugie, wyprzedzanie z pozycji "na zderzaku" jest bardziej niebezpieczne niż takie, kiedy ma się dużo miejsca do następnego samochodu. Dlaczego? Bo po wypatrzeniu dziury w ruchu z przeciwka można bezpiecznie nabrać prędkości i zmieniać pasy już z tym zapasem, a nie wyskakiwać na lewą stronę i się dopiero rozpędzać. Tylko trzeba umieć to wymierzyć.

merlinseducer
2014-09-08 22:54:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
10 metrów za TIRem? Wow, gratuluję rozwagi, nie dziwię się, że boisz się o własne życie... W przypadku zderzenia lub nagłego hamowania, przy 50 na godzinę, przejedziesz ten dystans szybciej niż przełożysz nogę z gazu na hamulec.

gravgon
2014-09-08 21:16:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Równie dobrze mogłeś zatytułować gratulacje zakupu pojazdu z kierownicą po prawej stronie

cavefalcon
2014-09-08 21:13:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
2014-09-08 21:08:11
Ocena: 5(glosow:13)-+
Jazda z w Polsce z fajera po prawej stronie to masakra (tylko niech jakis madrus nie wspomni autostrad lub wielopasmowek). Na zwyklej drodze niezastapiony jest kumaty pasazer-pilot. Ja osobiscie montuje kamere w lewym gornym rogu szyby i monitor na desce.Troche pomaga ale to ciagle polsrodek. Jazda na co dzien "anglikiem"w Polsce to samobojstwo.

thyr
2014-09-08 20:59:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
brytyjczycy pozwalaja legalizowac auta z kierownica po lewej z prostego powodu : maja siec autostrad z prawdziwego zdarzenia .Kazdy moze korzystac bez haraczow i innych danin .W zielonowyspowej polszy jest jak jest ja bym sie bal jechac anglikiem

pawelwiktor15
2014-09-09 00:01:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja tam jeżdżę dwa razy do roku od siedmiu lat i jest git majonez :-D

pe_ka_0
2014-09-08 20:54:26
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jak się nie siedzi komuś na zderzaku, to o wiele lepiej widać, czy jest miejsce na wyprzedzanie. Nawet w "angliku". Ale najpierw trzeba odburaczyć większość kierujących.

milten1975
2014-09-08 20:51:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie widzę w tym żadnej wiochy

mis777
2014-09-08 20:40:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ja pitole z prawej czy z lewej i tak buractwa pełno.! Czy bezpiecznie? I tak kto ma się rozwalić to się rozwali.!Brak wyobrazni i rozumu.

samthebludger
2014-09-08 20:15:36
Ocena: 6(glosow:12)-+
W UK sporo jezdzi aut z kierownica po lewej stronie i jakos nie ma specjelnie z tym problemu. W Polsce jak widac po komentach najwiekszy problem to wyprzedzanie. Tylo nikt nie pomysli o tym ze te polskie wyprzedzanie i tak czesto jest nielegalne. Jak bylem ostatnio i na ograniczeniu do 40km/h jechalem 40 to mimo linii ciaglej, kretej drogi wiekszosc musiala mnie wyprzedzac jak by nie mozna bylo przestrzegac przepisow.

szulcik
2014-09-08 19:59:52
Ocena: -2(glosow:8)-+
przekladka i po klopocie ,ale to trzeba troche pomyslunku i wiedzy...

mateo133
2014-09-08 20:30:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
...i pieniędzy.

szulcik
2014-09-08 21:35:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
No jezeli stać cie na droższy samochód to i powinno stać na przekładkę ..Proste.

jokerssxx
2014-09-08 19:46:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tak jak ktoś tam napisał: to Unia kazała. Bo angole byli oburzeni że szwaby złomują grctwo w Polsce a oni muszą zaśmiecać swój kraj (sam takim jeżdżę). Niedawno jechałem za takim Mercedesem (ładne auto) na odcinku 20 km (przeważnie teren zabudowany) popełnił tyle rażących i niebezpiecznych błędów że nie wieżę że on dojechał cały do celu. Jak sprawdzał czy może wyprzedzać trafiał prosto na samochód z naprzeciwka.

Slayer18
2014-09-08 19:55:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
Człowieku do tego to trzeba myśleć, nie dalej jak tydzień temu pokazywali w wiadomościach dziadka który jeździ już wiele lat po warszawie takim autem niby nie miał prawa jak dobrze pamiętam ale to swoją drogą, miał zamontowane takie podwójne lusterko na szybie po lewej stronie i widział w nim jakby oczami pasażera a jak ktoś nie myśli to trudno

nexus4610
2014-09-08 20:22:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
w koncu ktos wpadl na to genialne rozwiazanie. LUSTERKO to tak mozna ?! i kierowcy rajfowi od seichento z kieralka po lewej nie maja argumentow ;d

pawelwiktor15
2014-09-08 19:41:12
Ocena: 0(glosow:10)-+
Wyczuwam zazdrość wstawiającego :-)

ciuciubabek
2014-09-08 19:38:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mam vauxhall corsa 1.2 na sprzedanie odbiór w UK.

jacek.jacek
2014-09-08 19:36:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

murzyn.bambo123
2014-09-08 21:19:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
My nie muec ani droga ani autostrada.. A w polska ty móc siedzieć pijany obok kierowca

spacz
2014-09-09 03:50:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Jerry__PL
2014-09-08 19:36:02
Ocena: -3(glosow:23)-+
Qrwa nigdzie indziej ludzie nie widza tego problemu tylko jak zwykle zacofani i zakompleksieni Polacy

picnawode33
2014-09-08 19:56:33
Ocena: 7(glosow:15)-+
Bo nigdzie indziej nie kupują samochodów z kierownicą po prawej stronie gdy obowiązuje ruch prawostronny. Widziałeś żeby Niemiec miał samochód z kierownicą po prawej stronie? Polacy tylko takie kupują bo są tańsze, a potem sami siebie oszukują, że nie ma problemu z jazdą samochodem z kierownicą po prawej stronie.

irekpszk
2014-09-08 20:16:27
Ocena: -5(glosow:11)-+
@picnawode33 - widać, że w dupie byłeś i gówno widziałeś. Przejedź się do Niemiec, Francji, czy Holandii to z pewnością zobaczysz auta na tamtejszych tablicach z kierownicą po prawej. Co do "tańsze" - założę się, że po wejściu tego przepisu auta z kierownicą po prawej pójdą w górę.

Mr86Cris
2014-09-08 19:35:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
ale zeby zarejstrowac takie auto ma byc przymusowa kamera dla kierowcy

rav2323
2014-09-08 19:31:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Z 1 strony pomysł słuszny np. Takie Mitsubishi Lancer Evo Wagon które wyszło tylko na Japonię wiec kiera po tylko prawej, jeśli ktoś chce posiadać akurat takie auto, nie wolno mu tego zabronić. Ale z 2 strony ja bym sobie takiej krzywdy nie zrobił żeby jeździć na co dzień po prawej. Wiec miejmy nadzieje że zadziała zdrowy rozsądek obywateli!... W co jakoś nie wierzę ;) Wiec pomysł chory :P

AREK_GDYNIA
2014-09-08 19:27:32
Ocena: 4(glosow:10)-+
W czym problem? Nie mam widoczności to nie wyprzedzam. Proste, jasne. Zdecydowanie TAK dla rejestracji "anglików"

abyrell
2014-09-08 18:59:03
Ocena: 3(glosow:7)-+
I tak dobrze, że siedzi jeszcze przodem w kierunku jazdy.

ciopie
2014-09-08 18:45:52
Ocena: 3(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maniek63
2014-09-08 18:56:14
Ocena: 0(glosow:12)-+
ciekawe gdzie ty zarobiles na swoja tak zwana fure pajacu napewno nie w polsce

ciopie
2014-09-08 19:05:50
Ocena: -4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ciuciubabek
2014-09-08 19:31:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tak i wszyscy mieszkający za granicą, jadący na urlop raz w roku też muszą kupić sobie auto z kierownicą po lewej? A po urlopie ma stać 11 i pół miesiąca w ogródku albo pod blokiem.

pawelwiktor15
2014-09-08 19:48:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
Cipie ty cipo (sorry) co ty myslisz że w Anglii sie leży? Trzeba zapier..ać ale przynajmniejwiado mo za jaka kasę. Pomyśl dwa razy zamin coś napiszesz. Miodu nie ma ale nie jest źle :-)

pawelwiktor15
2014-09-08 19:49:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Apropos tego zmywaka.nie wierz w to to mit :D

Nick-T_00
2014-09-08 18:24:03
Ocena: 7(glosow:15)-+
Fotoradary poprawiają bezpieczeństwo. Odkąd dostałem mandat w Łęgu - zawsze zwalniam kiedy przejeżdżam przez Łąg. Nic tak nie uczy jak uderzenie po kieszeni. Ale zgadzam się z tym, że nie powinno się zalegalizować kierownicy po prawej stronie. Potrafią zabrać dowód rejestracyjny za brak żarówki nad tablicą rejestracyjną, a kierownica po prawej stronie nie stanowi problemu..

MArcin11122_1M1
2014-09-08 18:20:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
niestety to Unia na Nas wymusiła Polska do końca nie chciała tego zalegalizować tłumacząc w ten sposób że większość dróg jest jednojezdniowa

vacarius
2014-09-08 19:34:02
Ocena: 4(glosow:8)-+
Trzeba było powiedzieć Unii ze Polacy wyprzedzają jak popi.rdoleni. I ze nie można polskim wieśniakom pozwalać na jeżdżenie autami z kierownicą po prawej bo się pozabijają na drogach.

vacarius
2014-09-08 18:09:37
Ocena: 0(glosow:20)-+
Danie polskim kierowcom auta z kierownicą po prawej to jak danie małpie brzytwy. Takimi autami powinni moc jeździć tylko obcokrajowcy.

leszkowaty
2014-09-08 17:42:22
Ocena: 31(glosow:47)-+
w motocyklach ta ustawa tez obowiązuje?

rav2323
2014-09-08 18:33:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Żebyś wiedział w moto na europe są światła asymetryczne, wiec teraz skoro mogą pojazdy przystosowane do ruchu lewostronnego to będziemy się oślepiać symetrykami ;) Powodzonka życzę na drodze ;)

leszkowaty
2014-09-08 20:08:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
w pojazdach z kierownica z lewej czy z prawej (a nawet na środku) światła muszą spełniać wymogi danego kraju, bo diagnosta nie "przybije pieczątki". w uk motocykle chyba tez maja asymetryczne, tylko ze w inna strone

enter69
2014-09-08 20:20:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie tylko... w rowerach i w hulajnogach...

elpe81
2014-09-08 21:04:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dune
2014-09-08 17:41:21
Ocena: 7(glosow:21)-+
Teraz trzeba odzłomować Wyspy.

Gargoli
2014-09-06 23:09:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Po prostu, nie może wyprzedzać na własną prośbę.

chlewnia666
2014-09-06 17:40:56
Ocena: 1(glosow:11)-+
wprowadzenie tego przepisu to dowód, że koperta musi być odpowiednio gruba

fekaliator
2014-09-06 13:24:34
Ocena: -5(glosow:11)-+
Trzeba wprowadzić przepis, że samochody z kierownicą po prawej stronie mają prawo jechać jak w ruchu lewostronnym
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kibice krótko...
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  TVN masakruje Dudę Dudą
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
Sprawca podobno uciekł z miejsca zdarzenia.
główna
Dodano: 24.06.2018, 15:41:00   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 137Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0