lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Skoro katolickie społeczeństwo się na nią zgadza? To szatan molestuje ksiądz jest niewinny!
główna
Dodano: 04.09.2014, 09:47:39   przez: zielunahaluna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 172  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zielunahaluna
2014-09-04 11:51:25
Ocena: 14(glosow:14)-+
Dokładnie tak. W dużym mieście ginie się w tłumie i faktycznie można mieć wy^ebane na mafiję. Ale w "pcimiach dolnych" proboszcz to realna władza. Znajdzie sobie paru przydupasów w urzędzie miasta/gminy, a ci już skutecznie utrudnią życie tym owieczkom, które księdza za mało głaszczą. Powszechnie wiadomo, że techniki psychomanipulacji opanowali na poziomie mistrzowskim. Jak nie po dobroci, to groźbą i szantażem, ale zawsze wyegzekwują swoje. A społeczeństwo oduczone jest samodzielnego myślenia, podzielone i słabe - robią co chcą i ugniatają jak plastelinkę.

Nato-Vanila
2014-09-17 16:44:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jestem katoliczką, ale nie zgadzam się z większością, a właściwie może i wszystkim, co mówią księża w takich sprawach ;) więc...

muslimo75
2014-09-15 20:02:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
On je dotykał na pewno w dobrym, zbożnym celu

kocurxtr
2014-09-15 12:07:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
jest bardzo dobra pigułka na pedofilię - kalibru 9mm; działa natychmiast po zaaplikowaniu, nie ma nawrotów choroby...

darek1708
2014-09-15 04:28:17
Ocena: -3(glosow:3)-+
walnij sie w leb debilu

videocop
2014-09-15 04:26:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
gość to nie Gallus tylko Fallus

Zubkownik
2014-09-14 23:45:46
Ocena: 5(glosow:5)-+
TO JEŚLI KTOŚ ZAMORDUJE TO JEST NIEWINNY BO TO SPRAWKA SZATANA? LUDZISKA STUKNIJCIE SIĘ W BERET

Loading121
2014-09-14 23:39:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dać księdzu pełny immunitet i pozwolić robić co się takiemu podoba, przecież i tak zostanie za to skazany przez Pana Boga... Śmiechu warte.

torturegates
2014-09-14 22:24:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
odciąc grzyba i posypac solą. A później dalej tak po centymetrze i znowu posypac solą :p

kapselxxx
2014-09-14 21:16:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Only God Can Judge him Only God

YourMate
2014-09-14 20:17:20
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rzeznianumer5
2014-09-14 16:54:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na taliba by się nadawał.

mikoss
2014-09-14 16:33:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
gallus-fallus do psychiatry się udaj!

harley81
2014-09-14 16:25:44
Ocena: 5(glosow:5)-+
zatem pozwac szatana

angie76
2014-09-14 16:25:17
Ocena: 10(glosow:10)-+
Przeczytałam uważnie wasze komentarze i mam tylko taką jedną, małą konkluzję : bez względu na to, czy to ksiądz, czy nauczyciel, czy hipotetyczny pan Stefan spod trójki, gdyby ktokolwiek choćby spojrzał pożądliwie na którąś z moich córek, już nie mówiąc o ty, że mógłby którąś skrzywdzić, nie wołałabym na pomoc męża - bez względu na konsekwencje wymierzyłabym mu dalece rozumianą matczyną sprawiedliwość! Bo na tzw. prawomocny wyrok ani na resocjalizację nie ma co liczyć. Właśnie tak!

timeofhonor
2014-09-14 16:08:14
Ocena: -11(glosow:11)-+
Najwięcej pedofilów jest wśród ludzi którzy pracują na budowie.

szulcik
2014-09-14 16:52:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czyżby ksiądz z Nami pisał ??

caleanka
2014-09-14 20:47:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ksiadz pedofil?

kary1977
2014-09-15 12:24:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
Timetotfhonor Procentowo czy ilościowo? Bo ilościowo to najmniej pedofilii jest wśród papierzy....

sebkop
2014-09-14 15:06:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czy gallus to gajcy? ;)

foytaz
2014-09-14 15:55:56
Ocena: -5(glosow:5)-+
po składni to raczej jurek albo vaca.

jurek1102
2014-09-15 12:16:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
foyty jak widać zaraziłeś się od ppajaka.

foytaz
2014-09-15 20:00:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
zmień manierę bo ta bawi już chyba tylko ciebie.

jurek1102
2014-09-16 19:22:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ty bądź sobą zamiast naśladować największego przegranego na tym portalu.

broncky
2014-09-14 14:51:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

minimale_ldz
2014-09-14 14:37:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomek-kt
2014-09-14 12:39:05
Ocena: 7(glosow:7)-+
Kolejny raz to napiszę: W tym kraju nie ma co zgłaszać na Policję tego, że ksiądz jest pedofilem. I tak nic mu nie zrobią. Jeżeli trafiłoby (oby nie), że taki zwyrodnialec skrzywdziłby moje dziecko to sam mu wymierzę sprawiedliwość.

ferdal
2014-09-14 14:10:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
Takiego nalezy powiesic na najbliższym drzewie

caleanka
2014-09-14 12:06:41
Ocena: 5(glosow:7)-+
Seksualnosc jest nasilniejszym instynktem, dzieki niej gatunek trwa. Jak moze byc normalna osoba, ktos twierdzacy ze wyrzeka sie tego instynktu? To wlasnie prowadzi do psyhicznego zwyrodnienia.

bezpieczna123
2014-09-14 12:17:10
Ocena: -9(glosow:9)-+
ale ze co, ze normalny czlowiek powinien miec potomstwo bo inaczej grozi mu zwyrodnienie psychiczne?

caleanka
2014-09-14 13:13:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
@bezbieczna - pomylilas matczyny instynkt z seksualnoscia.

bezpieczna123
2014-09-14 13:49:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ale matka natura nie wyposażyła nas w seksualnosc dla przyjemnosci - tylko żeby zachęcić do rozmnażania. Więc jakby zapytać matkę naturę to seks dla przyjemności jest wbrew naturze. W świecie zwierząt nie występuje na przykład.

angie76
2014-09-14 16:16:14
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nieprawda! Udowodniono, że wiele gatunków zwierząt - i nie mówimy tu tylko o małpach człekokształtnych - uprawia seks dla czystej, niekłamanej przyjemności! Do tego uprawiają seks oralny, jak i stosunki homoseksualne.

bezpieczna123
2014-09-14 19:31:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
tak samo jak homoseksualizm wystepuje w swiecie zwierzat co nie znaczy ze ma to cokolwiek wspolnego z przetrwaniem gatunku. przyjemnosc seksu to taki maly trik natury zeby zachecic do rozmnazania, inaczej malo kto zawracal by sobie glowe.

caleanka
2014-09-14 19:34:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
@bezpieczna - rozumiem Twoj tok rozumowania. Duza czesc samic gatunku homo sapiens (kobiety) nie czuje satysfakcji z relacji seksualnych. Robia to z innych powodow. Zachowania partnera, zaplodnienia lub innych korzysci materialnych. Jest to rowniez zgodne z regolami KK. To co napisalem dotyczy mezczyzn, ksiezy katolickich.

caleanka
2014-09-14 19:41:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mezczyzni z braku rozladownia napiecia seksualnego, popadaja w problemy psychiczne, tak jest wlasnie z ksiezami katolickimi, zyjacymi w celibacie.

caleanka
2014-09-14 20:41:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
@ bezpieczna - jeszcze raz pomylilas seksualnosc z plodnoscia. (moze to cos osobistego?)

bezpieczna123
2014-09-15 19:57:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
jedno z drugiego wynika, nie tylko kobietom natura sie kaze rozmnazac, mezczyznom tez, stad pociag do kobiet o konkretnych ksztaltach bo kojarza sie z plodnoscia, i sam pociag do urody bo kojarzy sie ze zdrowiem czyli dobry material genetyczny do przekazania. to sa sprawy podswiadome i bardzo pierwotne ale dotycza nas wszystkich, czy to sie nam podoba czy nie. Seksualnosc nie jest niczym osobnym od plodnosci, mimo ze sztucznie je oddzielamy dla przyjemnosci.

caleanka
2014-09-16 08:20:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
@bezpieczna - nazywamy sie "homo sapiens", czyli istoty myslace. Dlatego powinnismy zdawac sobie sprawe z roznic miedzy seksualnoscia, plodnoscia, rozrodczoscia i innymi zjawiskami zwiazanymi z instynktami, jednoczesnie swiadomie panowac nad nimi. To ze mozemy sie rozmnazac nie znaczy ze musimy. Ksieza katoliccy wyrzekaja sie swojej seksualnosci ale jak kolejne przyklady wskazuja, nie potrafia nad soba panowac. Jedyna gwarancja celibatu jest chemiczna kastracja. Inaczej jest to fikcja, prowadzaca do frustracji i psychicznych dewiacji.

bezpieczna123
2014-09-16 19:20:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie bardzo rozumiem jakie dewiacje masz na mysli. w sensie takim ze dotycza tylko ludzi (nie tylko ksiezy) ktorzy wyrzekaja sie wspolzycia.

caleanka
2014-09-16 19:26:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
@bezpieczna - napisalem prostym jezykiem, jezeli nie rozumiesz to Twoja strata. Podpowiem jednak: PEDOFILIE I HOMOSEKSUALIZM ksiezy katolickich.

caleanka
2014-09-16 19:34:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
@bezpieczna - jezeli jestes aseksualna i masz problmy ze swoja seksualnoscia i decyzja o urodzeniu dziecka, to ja tego nie dyskutuje, to jest Twoja prywatna sprawa. Nie mieszaj swoich problemow w dyskusji o pedofilji w KK.

kucejko
2014-09-14 12:02:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
Tylko pedofile bronią pedofili !! Apel do Policji o zainteresowanie się osobą "gallus"

caleanka
2014-09-14 11:51:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wszystkiemu jest winien SZATAN.... Ale kto go wymyslil? To takie wygodne a w wypadku tego zwyrodnialca, nawet pozytywne.

ivy88
2014-09-14 11:29:16
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jestem agnostyczką, także mogę nie być w pełni obiektywna. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego księża są ponad prawem. Żyjemy teoretycznie w laickim państwie prawa, ale niektórym wolno więcej. Popieram nagłaśnianie takich spraw, może z rotacją pokoleniową coś wreszcie się zmieni.

mikmas
2014-09-15 09:31:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
Spokojnie. Ludzie w moim wieku (rocznik '90) w większości to agnostycy/ateiści lub osoby wierzące w Boga, ale nie w kościół. Myślę, że czas tej instytucji jest już policzony.

kontroler
2014-09-14 10:32:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
Aż nie chce się wierzyć, że ludzie są tak poje.bani.

bolo37
2014-09-14 09:53:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Księżulo sam to sobie napisał i myśli że jest święty , zresztą oni wszyscy uważają się za wybranych i bezkarnych

saizen30
2014-09-10 19:19:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
cyt: "powinny podlegać jedynie Jego osądowi po śmierci a nie ziemskim sądom" jak czytam coś takiego to przypomina mi się tekst z jakiegoś filmu, płatny zabójca mówi: "ja nie wymierzam kary bo tylko Bóg może to zrobić, ja im tylko umożliwiam z nim spotkanie" Za pedofilię i zniszczenie psychiki dziecka oraz tragedię jego rodziny 9 gram ołowiu w rdzeń przedłużony i do piachu.

ferdal
2014-09-04 18:12:32
Ocena: 1(glosow:7)-+
Myslę że to szatan podstepnie pisał ręką tego łatwowiernego i dobrego człowieka, katolika

zielunahaluna
2014-09-04 18:15:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wszak szatan może przybrać każdą dowolną postać przecież, to dlaczego by nie?! Ja tylko jestem ciekawa, czy ten szatan tak samo by pisał, jakby inny szatan konkretnie jego dziecko molestował, ciekawe, czy wtedy miałby tyle tolerancji wobec szatana i wyrozumiałości wobec "chwili słabości" księdza.

plokijuty
2014-09-04 16:56:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odnośnie komentarza ~gallusa do artykułu. Bóg na swych sług wybrał to co głupie w oczach świata a nie uczonych w szkołach teologicznych (1 Koryntian 1:26-31).

Meloman1
2014-09-04 15:41:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
To na pewno fake. Przecież wiadomo, że w Tymkraju takie sprawy zamiata się pod dywan. Ksiądz może zgwałcić dziecko, zabić je i zjeść (co zdarza się bardzo często, w zasadzie na ogół), a za karę zostanie przeniesiony co najwyżej do innej parafii, gdzie jest więcej dzieci do zjedzenia.

Antek999
2014-09-05 04:01:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dokładnie, wszystko zamiecione pod dywan, a przecież wydaje się że to musi się wydać - tysiące dzieci zabijane przez księży miesięcznie na macę. W samej Polsce miliardy rocznie - przecież tego nie da się ukryć. Tylko Rój Much Palikota może z tym zrobić porządek!

Meloman1
2014-09-05 09:22:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
Cóż, tępy naród cicho siedzi, bo się boi plebana, a jak mu ksiądz dziecko zje, to sobie robią następne. Więc na ogół nic się nie wydaje, nikt nic nie wie i jest o tym cicho. Na szczęście jest multum afer z tym związanych i ciągle o tym mówią, więc mimo że jest o tym cicho, to jest też o tym bardzo głośno. Dlatego Mój Ruch Palikota rośnie w siłę.

liberro
2014-09-04 11:43:18
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wolę określenie chrześcijanin bo katolikiem przestałem być już dawno temu. Wierzę w Boga przestałem jednak wierzyć w tłuste świnie zwane proboszczami , bp czy abp

jurek1102
2014-09-04 12:23:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
I to jest bardzo zdrowe podejście.

stary.kocur
2014-09-04 10:40:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
Będą dzielić włos na czworo, żeby tylko katabasowi krzywdy nie zrobić. A potem ktoś pisze, że w statystykach o skazanych pedofilach księży jak na lekarstwo.

zielunahaluna
2014-09-04 11:40:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
No bo powinno się brać 2 parametry - nie tylko 1. Tak - skazanych faktycznie jest niewielu, bo choć wina jest dowiedziona i oczywista, poparta dowodami - to sąd i tak grozi palcem wskazującym i na tym koniec. A druga sprawa to księża, którym winę dowiedziono. To tak, jak by mówić, że korupcja wśród polityków jest zjawiskiem marginalnym, bo raptem w ciągu 10 ostatnich lat mieliśmy zaledwie 3 afery korupcyjne. Poza tym statystyka to wiesz - jest jak latarnia dla pijaka. Służy tylko do podpierania, nie do rzucania światła.

ferdal
2014-09-04 11:47:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Do tego dochodzi mentalność, ludzie z małych miejscowości wolą przemilczeć obawiając się ostracyzmów.

zielunahaluna
2014-09-04 11:47:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ile ostatnio było afer związanych z pedofilią duchownych? Multum. A ile wyroków skazujących zapadło? Chyba żaden. Nawet taki Gil, gdzie dowody są jednoznaczne, nie ma wyroku. No tak - jak nie ma wyroku, to samych świętych przecież mamy. No ale skoro część społeczeństwa na to pozwala, nie widzi w tym nic złego i jeszcze udaje, że to ksiądz jest ofiarą, to co się sądom dziwić... Tak ludziom mózgi wyprali.

zielunahaluna
2014-09-04 11:51:25
Ocena: 14(glosow:14)-+
Dokładnie tak. W dużym mieście ginie się w tłumie i faktycznie można mieć wy^ebane na mafiję. Ale w "pcimiach dolnych" proboszcz to realna władza. Znajdzie sobie paru przydupasów w urzędzie miasta/gminy, a ci już skutecznie utrudnią życie tym owieczkom, które księdza za mało głaszczą. Powszechnie wiadomo, że techniki psychomanipulacji opanowali na poziomie mistrzowskim. Jak nie po dobroci, to groźbą i szantażem, ale zawsze wyegzekwują swoje. A społeczeństwo oduczone jest samodzielnego myślenia, podzielone i słabe - robią co chcą i ugniatają jak plastelinkę.

ferdal
2014-09-04 11:54:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Do czasu Zielona, coraz więcej ludzi, zwłaszcza młodych otwiera oczy i zaczyna myśleć samodzielnie.

zielunahaluna
2014-09-04 12:12:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niby otwierają oczy, ale takich, którzy potrafią się otwarcie postawić nadal jest niewielu. Psioczą na księdza w domowym zaciszu, albo hejtują w necie, a jak wiek odpowiedni osiągają, ślub im się marzy w ładnej oprawie - gnają do księdza. Potem dzieci chrzczą, do komunii posyłają. I biznes się kręci. A czy mafii chodzi o wiarę? Nie, o to, żeby się biznes kręcił, więc w tym układzie i tak są stroną wygraną.

Meloman1
2014-09-04 15:47:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
No to zdecydujecie się. Albo wiadomo, ile jest przypadków pedofilii wśród duchownych, albo nie wiadomo. Jeśli nie wiadomo, to koniec dyskusji. Jeśli wiadomo ("multum"), to ile to multum konkretnie wynosi? I jak się ma do ogólnej liczby? Ilu duchownych choćby podejrzewano o pedofilię? 1%? 90%? Podajcie liczbę, choćby szacunkową. Ale nie, wy się boicie liczb jak ognia, bo to konkret, a dla takiego sekciarskiego, fanatycznego myślenia nie ma nic bardziej niebezpiecznego niż konkret.

Meloman1
2014-09-04 16:39:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Takie liczby oczywiście są dostępne, zarówno dla Polski, jak i dla innych krajów (jeśli wierzycie w jakiś spisek w Polsce). Ale one wam nie odpowiadają, bo nie potwierdzają waszych rojeń opartych na tym, że jedna baba drugiej babie powiedziała to, co przeczytała w "Faktach i Mitach".

Moose
2014-09-14 11:41:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dlaczego jest to istotne ilu dokłądnie jest pedofili wśród księży? Każdy jeden to za dużo. Ludzi bulwersuje ten temat z dwóch powodów. Po 1-jest to zbrodnia obrzydliwa, która powinna być surowo karana, jednak jest wyselekcjonowana grupa przestępców tej karze nie podlegająca i jest to niesprawiedliwe. Po 2-księża to grupa ludzi z założenia mająca posiadać silny kręgosłup moralny i umieć wierzących nakierować na dobrą drogę ku zbawieniu. Innymi słowy powinni dawać innym przykład jak należy życ aby być dobrym. Tymczasem nie tylko popełniają obrzydliwą zbrodnię, ale jeszcze nie odpowiadają za nią.

antonio44
2014-09-16 19:40:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Takie liczby oczywiście są dostępne, zarówno dla Polski," - jakie liczby? Skąd one są brane? Podchodzą do każdego księdza z pytaniem czy jest pedofilem? Żądasz statystyk, to najpierw powiedz mi skąd mają być brane dane do nich? Albo raczej pytanie od kogo? Tylko dlatego, że prawdziwa skala tego zjawiska nie jest znana - jak może być skoro tuszują wszystko - Ty masz czelność twierdzić, że ono nie istnieje. Jak za Stalinowskiej komuny. W końcu do szkoły parafialnej uczęszczał i do seminarium. Widać skąd czerpał wzorce.

malgolina
2014-09-04 10:13:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jestem katolikiem, ale komentarz niejakiego Gallusa uważam za brednie.

HybrydXXL
2014-09-04 09:56:55
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dla wyjaśnienia: jestem katolikiem i chodzę do kościoła, ALE wobec tego co się dzieje chciałbym aby takie "istoty" jak rafalala wpadły na zakrystie i ostro przeleciały kilku zwyrodnialców w sutannie (a najlepiej spasionych biskupów co tylko kasa...kasa) to by na wszystko inaczej patrzono (księży jest tysiące, więc wiadomo że różni są - jedni z powołania i chwała im, inni bo mamusia kazali lub nie mieli lepszego pomysłu na życie i teraz dzieci cierpią).

zielunahaluna
2014-09-04 18:08:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
To byś im dopiero dobrze zrobił! :D

zielunahaluna
2014-09-04 09:51:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
A gdyby ktoś miał wątpliwości dotyczące pochodzenia niniejszej sprawy, informuję, że można ją znaleźć na stronie głównej WP, w serwisie informacyjnym.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Trumpizm.
To zdumiewające, jak ludzie próbują zaoszczędzić kilka funtów.
główna
Dodano: 03.07.2018, 17:07:57   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 34Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0