Konsultant może nagrywać a klient nie?
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
seebeeck
2014-10-05 20:43:17
Ocena: 6(glosow:12)-+
często na takich infoliniach pracują ludzie którzy nie mają pojęcia o tym co mówią. Kiedyś rozmawiałem z trzema i każdego wersja była inna. ot dlaczego
dolent13
2014-11-11 13:16:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie pojmuje goscia gdyby znał trochę prawa , wiedział by ze jego proxba jej wręcz głupia rozmowa juz jest nagrywana jeśli na to wyraża zgodę, jesli sam chce hą nagrać może to zrobić bez informowania konsultanta, lub prosic o kopie rozmowy na adres @ . Dziekuję Sorki za błędy wiem są ale laptop nie slucha co piszę
kasik11991
2014-10-07 20:16:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pracowałem pare miesięcy na infolini. Pracownicy mojego call center również mieli prawo się rozłączyć, jeśli klient poinformował ich o nagrywaniu rozmowy. Jasne, chodzi często o nie pozostawianie śladów niekompetencji konsultantów, ale nie tylko. Chodzi też o bezpieczeństwo pracowników, którzy przedstawiają się swoim imieniem i nazwiskiem. Wielu dzwoniących to trole. Prowokują, zadają głupie pytania, gadają od rzeczy, często też wyzywają czy grożą konsultantom. Później wrzucją to na youtube. Napewno znacie takie takie rozmowy z sieci.
Crazy_Thug
2014-10-05 20:07:54
Ocena: 3(glosow:29)-+
co za matoł dzwoni na jakąś infolinię żeby załatwić sprawę, czeka ponad 7 min aż ktoś odbierze, po czym konsultantka go zlewa i się rozłącza zgodnie z jego życzeniem. to trzeba być debilem żeby swoją głupotę upubliczniać w sieci. a z drugiej strony co ten filmik ma na celu? chciałeś zabłysnąć ale nie wyszło. ups
tomas_ok
2014-10-05 19:33:56
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ale w czym problem? Nie rozumiem? Konsultant pyta się czy wyraża pan zgodę na nagrywanie jeśli nie to się rozłączasz, jeśli tak to gadacie i tyle. Czego wy ludzie wymagacie? Masz także prawo nagrywać osobę tylko musisz ją wcześniej o tym uprzedzić i zapytać o zgodę. Proste jak nie wiem co, oczekujecie nie wiadomo czego a konsultantka jest tylko człowiekiem, który musi odbimbać 8 godzin bo nie miała perspektyw na lepsze życie i tyle. Nagrywać może sobie ludzi pracujących na szczeblach urzędniczych w trakcie trwania ich pracy a nie prywatne osoby które mają prawo do prywatności w pracy i poza pr
znaszmojemail
2014-10-05 13:39:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
Z reguły rozmowy są nagrywane w celach szkoleniowych czyli polepszenia jakości obsługi - co w przypadku, gdy konsultant źle udzieli informacji? Sam pracuję w takiej instytucji zwanej potocznie infolinią. Jeśli Klient składa skargę na źle udzieloną informację bądź jakość obsługi to rozmowa jest odsłuchiwana i dokładnie analizowana, konsultant pouczany. Wybiera się też losowo rozmowy, które są osłuchiwane i sprawdza czy obsługa prowadzona jest zgodnie ze standardami i procedurami. Jeśli którakolwiek ze stron nie wyraża zgody na nagrywanie, można się rozłączyć, o czym wszyscy są informowani.
Nick-T_00
2014-10-05 18:15:01
Ocena: 1(glosow:13)-+
Konsultanci szkoleni są w jaki sposób wcisnąć coś czego nie chcesz. Powiesz jedno słowo za dużo i jesteś ugotowany. Przykład z życia - pani od kilku minut opowiada mi o wspaniałościach telefonu, który ma dla mnie w specjalnym abonamencie, a następnie pyta - "Czy to jest pana aktualny adres, na który mam wysłać telefon (i tu podany jest mój adres)?". Zgodnie z nagraniem potwierdzając adres potwierdzam chęć "otrzymania" telefonu, więc nie do końca jest tak jak mówisz.
tomas_ok
2014-10-05 19:38:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nick-T_00 jeśli nie podoba ci się wciskany tobie kit to się rozłączasz. Nikt ci nie każe prowadzić do końca tę rozmowę. Adres mają twój prawdopodobnie z jednego powodu. Gdy kupowałeś abonament lub podałeś dane gdzieś na jakiejś stronie internetowej wyraziłeś zgodę na przetwarzanie twoich danych osobowych w celach marketingowych i nie miej pretensji do konsultanta tylko do siebie bo wyraziłeś na to zgodę z własnej, nieprzymuszonej woli, co obecnie nie jest obowiązkowe w zawieraniu umów.
Nick-T_00
2014-10-05 20:41:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Drogi tomas_ok. Ja nie piszę konkretnie o sobie, tylko o pracy konsultanta. Jego praca to wciskanie ludziom kitu - o czym już napisałem wcześniej. Ja na takie rzeczy się nie nabieram, ale jest mnóstwo ludzi, którzy w to wierzą i moim zdaniem jest to po prostu zwykłe niemoralne naciąganie. Wracając do mojej osoby. Ja się nawet nie rozłączam - nie muszę. Wystarczy tylko, że powiem "nie wyrażam zgody na nagrywanie". Konsultant wtedy zazwyczaj mówi: "ojej, ale ja wtedy będę musiał się rozłączyć..." odpowiadam tylko: "przykro mi" i koniec rozmowy. I nie do końca jest t
nosferatu382
2014-10-06 08:03:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nick-T_00 to o czym mówisz, to telesales. Sprzedaż. Tymczasem nagranie jest z kanału inbound. Jest to spora różnica, ponieważ konsultanci infolinii przychodzącej nie wciskają tobie niczego, tylko udzielają tobie informacji, bądź na twoje życzenie zarządzają twoimi usługami. Filmik jest idiotyczny. Konsultanci dostają wytyczne że nie mają zgadzać się na nagrywanie rozmowy. Klient także nie musi się zgadzać. Może się rozłączyć. Sam kiedyś pracowałem jako taki konsultant i takich cwaniaczków było kilku.
krzyspi25
2014-10-05 10:29:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dlaczego innych komentujących nazywasz baranami? Nie znasz nas, więc nie masz prawa tak mówić. Dlaczego osobę która wrzuciła ten filmik nazywasz idiotą? Nie znasz go, więc nie masz prawa tak mówić. Zastanów się nad swoją wypowiedzią - jest poniżej jakiegokolwiek poziomu merytorycznego. Gdy brakuje logicznych argumentów w dyskusji nad danym zagadnieniem, wtedy ludzie często atakują w mało kulturalny sposób osoby uczestniczące w dyskusji. Jedyny argument to ten, że nie wolno tych nagrań umieszczać w internecie. Ale zastanów się odrobinkę, jeśli nagrywam to nie znaczy że publikuję.
tomas_ok
2014-10-05 19:45:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale masz ustawowe czy tam konstytucyjne prawo do prywatności. Czy to jesteś rolnikiem, ślusarzem, kierową, czy też konsultantem lub kimkolwiek innym. I ta pani ma prawo do skorzystania z tego prawa więc jak można mieć do kogoś pretensje że korzysta ze swoich praw. Jeśli ci to nie pasuje to napisz ustawę, uzbieraj 100'000 podpisów i może przejdzie w rządzie. Bo to równie dobrze można porównać, jakby ktoś miał pretensje do ciebie za to że postawiłeś sobie w ogródku krzeseł kilka i stół, bo mu to nie pasuje estetycznie. Ma prawo do tego więc może i jak najbardziej słusznie niech z tego korzystają
krzyspi25
2014-10-05 21:22:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mogę nagrywać kogo i co chcę, i to opublikować nawet bez zgody nagrywanego pod warunkiem że: nie będzie możliwa identyfikacja tej osoby na podstawie nagrania (zamazana twarz, zniekształcony głos). Jako przykład podam program "Uwaga! Pirat" gdzie nawet zamazują numery rejestracyjne zatrzymanych aut. Czyli telewizja działa nielegalnie?? Przecież oni nagrywają, ba, nawet puszczają to w świat!
alawrynowicz
2014-10-05 02:20:53
Ocena: -6(glosow:8)-+
co za barany z was , automatyczna sekretarka wyraźnie powiedziała , żaden konsultant nigdy nie wyraża zgody na nagrywanie właśnie z takich względów że później idioci to wrzucają na youtuba czego nie macie prawa zrobić , dlatego konsultanci nie wyrażają na to zgody , natomiast wszystkie infolinie mają prawo nagrywać rozmowy ponieważ nie służą one do celów publicznych . tu się kłania prawo o ochronie danych osobowych tzw. klauzura poufności , więc gratuluje idioto za ten filmik :)
Nick-T_00
2014-10-05 18:19:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
Zgodnie z tym co napisałaś - twierdzisz, że konsultanci mają prawo nagrywać rozmowy zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Dlaczego więc odmawiasz tego prawa drugiej stronie? Właśnie o tym jest ten filmik, który nie do końca zrozumiałaś. Poza tym skandal czekać ponad 7 minut na połączenie z konsultantem.
tomas_ok
2014-10-05 19:53:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nick-T_00 Konsultant nie ma prawa nagrywać twoich rozmów, i co usłyszałeś na początku rozmowa jest nagrywana, jeśli nie wyrażasz zgody rozłącz się. Gościu wyraził zgodę i się nie rozłączył, konsultantka nie wyraziła i się rozłączyła. Czego nie rozumiesz?
ichbla
2014-10-07 13:23:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Różnica jest i to spora. Konsultant wyraża zgodę na nagrywanie przez pracodawcę w ramach swoich obowiązków oraz w celach szkoleniowych. Osoba kontaktująca może wykorzystać rozmowę w bliżej nieokreślonym celu, np szykanowania danej osoby czy zniesławienie jej.
Co do samego opisu filmu, to nikt nie karze Ci kontynuować rozmowy, możesz ją przerwać przez co nie zostanie ona nagrana. Możesz wówczas kontaktować się na innym kanale kontaktu, mail, chat, list, fax wówczas nie zostaniesz nagrany.
ferdal
2014-10-04 20:27:51
Ocena: -7(glosow:11)-+
konsultant ma obowiązek zapytac czy wyrażasz zgodę na nagrywanie, jeśli tego nie robi popełnia przestępstwo
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0