lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 19.09.2014, 05:47:04   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 308  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(83)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
LuskaI23
2014-10-16 20:35:39
Ocena: 27(glosow:65)-+
To nie chodzi o udawanie kaleki, tylko o to, że tramwaj czy autobus może gwałtownie wyhamować, przez co ciężarna może się przewrócić i nie daj losie upaść na brzuch. Siedząc ryzyko jest mniejsze. Sama jak jeżdżę, to nie ma dnia, żeby kierowcy autobusów nie dawali po heblach i wszyscy ludzie lecą na siebie. To zwyczajne zagrożenie dla ciąży i to o to chodzi, a nie o to, że nóżki bolą. Poza tym, miło by było gdyby spotykała nas zwykła ludzka życzliwość. Czy to ustąpienie miejsca ciężarnej, czy przeprowadzenie niewidomego przez jezdnię.

hanauer
2014-10-23 19:37:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ennilka
2014-10-21 22:28:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak czytam niektóre te komentarze to wprost mi słabo :/ Tak ciąża to nie choroba ale są kobiety które czują się wtedy rewelacyjne i są takie które mają anemię i różne inne rzeczy. żadnemu facetowi korona z głowy nie spadnie jak ustąpi miejsca ciężarnej. Na temat czyjegoś komentarza ze laski wtedy lezą i z 50 kg robi się 100. Ja przytyłam podczas 20 kg i lekarz mówił ze jak na moja wagę początkową za mało. Po za tym skoro już jest w tym autobusie/metrze więc z domu wychodzi. Nie widzę żadnego powodu aby w widocznej ciąży nie korzystać z przywileju siedzenia w komunikacji miejskiej.

piotrjanus
2014-10-20 13:50:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Daroeu
2014-10-18 03:36:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Fake. Z drugiej strony te z brodą tez mogą byc babami i jadą na Eurowizje.

ewelka11111
2014-10-17 22:39:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
ten z prawej to jak z Kac vegs:P

shaman987
2014-10-17 21:46:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
eeeee jak kobieta trzyma pod koszulką balon z wodą to zdjęcie to fake tak mi się przynajmniej wydaje

ggaajjaa
2014-10-17 19:14:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
czlowiek z zasadami ustapi miejsca, tuman nigdy-i tu nie chodzi o zadne rownouprawnienie, ktorego nota bene nie ma

Agona
2014-10-17 15:09:18
Ocena: -2(glosow:6)-+
a co ona tam przemyca bo na pewno nie brzuch. poza tym rownouprawnienie.

wnorekkk
2014-10-17 12:41:52
Ocena: 5(glosow:9)-+
Beznadziejna moda z brodami :] "kamuflaż" pedała :]

szaflor
2014-10-19 21:57:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Uważaj sobie,bo ja też mam spory zarost i nie jest to żaden kamuflaż ;-)

martenscool
2014-10-17 12:14:33
Ocena: 1(glosow:19)-+
Zachciało się równouprawnienia? To teraz wiecie ile straciłyście głupie baby!

manamanam
2014-10-17 11:46:46
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jak czytam te wasze komentarze, to naprawdę jestem za czystką społeczeństwa z idiotów. Powinni łazić po takich stronach, łapać autorów "komentarzy" i unicestwiać, bo to, co sobą niektórzy tutaj reprezentują, to dno jednego, pie*dolnego szamba.

acerB26
2014-10-17 11:08:40
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

fwio
2014-10-17 11:02:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
brzydkiej byś nie ustąpił, ciociu???

Andrzej313
2014-10-17 08:41:44
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ja bym tej Pani ustąpił chodżby dlatego że jest ładna :D

ChwalaSzatanowi
2014-10-17 01:22:29
Ocena: -4(glosow:6)-+
A cionza z ciebie kaleki

mk101
2014-10-17 03:45:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
cionza lol mam nadzieje ze to sarkazm

diilgandzior
2014-10-17 01:01:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
A ja jestem mężczyzną imam brodę, także spier*alać!

herbataizelki
2014-10-16 22:10:35
Ocena: 9(glosow:13)-+
Dlaczego ta pani wsadziła sobie piłkę pod bluzkę? Widać, że nie jest w ciąży.

BloodyFace
2014-10-16 21:52:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
A może ona poprostu chciała stać ? Zdarzyło mi sie kilka razy ustępować miejsca w tramwaju czy pociągu starszym, czy w ciązy ale niektórzy wolali stać ot tak poprostu i co? miejsce ma być puste?

tlenowygonzo
2014-10-16 23:23:42
Ocena: -8(glosow:16)-+
Widocznie twoja higiena powstrzymywała ich od zajęcia miejsca po tobie.

Mr_Flood
2014-10-16 20:54:00
Ocena: 6(glosow:8)-+
przecież to jakiś plakat reklamujący uprzejmość. w Polsce widziałem obrazek w autobusie pt. "ustąp miejsca starszym"

davidbrian35175
2014-10-16 21:35:04
Ocena: 4(glosow:8)-+
acerowi to nie przeszkadza, wazne ,ze plusiki leca

mointor
2014-10-16 22:39:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2014-10-16 20:12:49
Ocena: -5(glosow:17)-+
Prawdziwi maczo. Tak często jakaś kobieta narzeka na wiosce ze brakuje jej prawdziwych facetów. Tacy są właśnie 100% faceci. Ma szczęście ze żadnego nie spotkała.

jadziodzia
2014-10-16 19:51:45
Ocena: 6(glosow:12)-+
Nie równouprawnienie- a kultura.

mointor
2014-10-16 19:51:41
Ocena: 0(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-10-16 22:02:16
Ocena: 10(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidbrian35175
2014-10-16 22:14:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
jak ty?

mointor
2014-10-16 22:29:21
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-10-16 22:40:24
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Peterz
2014-10-17 09:56:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
:D

darek87x
2014-10-16 19:43:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
ale fake

eww9
2014-10-16 18:36:43
Ocena: -18(glosow:36)-+
A brzuch nie robi z baby kaleki...

kontroler
2014-10-16 19:55:51
Ocena: -7(glosow:29)-+
Ale jesteś głupia! Takim jak ty życzę zagrożonej ciąży.

szulcik
2014-10-16 20:06:50
Ocena: -1(glosow:13)-+
Jak ktoś nie przezył tych problemów to co moze powiedzieć moja droga Kolezanko Kontroler .. ech ... No cóż .. ;[ tylko człapie dziobem że ,,ciąża to nie kalectwo" Przykre ..

Xandu89
2014-10-16 20:26:16
Ocena: -3(glosow:19)-+
Bo taka prawda. Wiele kobiet zachowuje się normalnie jak gdyby nigdy nic a nie tak jakby umierały, a takich damusiek pełno.

LuskaI23
2014-10-16 20:35:39
Ocena: 27(glosow:65)-+
To nie chodzi o udawanie kaleki, tylko o to, że tramwaj czy autobus może gwałtownie wyhamować, przez co ciężarna może się przewrócić i nie daj losie upaść na brzuch. Siedząc ryzyko jest mniejsze. Sama jak jeżdżę, to nie ma dnia, żeby kierowcy autobusów nie dawali po heblach i wszyscy ludzie lecą na siebie. To zwyczajne zagrożenie dla ciąży i to o to chodzi, a nie o to, że nóżki bolą. Poza tym, miło by było gdyby spotykała nas zwykła ludzka życzliwość. Czy to ustąpienie miejsca ciężarnej, czy przeprowadzenie niewidomego przez jezdnię.

LenaK
2014-10-16 23:51:47
Ocena: 0(glosow:12)-+
Dobra, sama bylam w ciazy 2 razy i nie wymagalam zeby mnie ktos w zwiazku z tym traktowal jak swieta krowe. Dziadek mi kiedys opowiedzial, ze urodzil sie przy zniwach, a 3 godziny po porodzie babcia wrocila do pracy. Ciaza to nie choroba, a kobity w ciazy glownie leza i sapia i to nie w zaawansowanej, tylko od razu jak test wskaze wynik pozytywny. A potem z 50 kg robi sie 100. Mozecie minusowac ile wlezie, ale ciezarnej babie ruch jest wskazany. A tak na marginesie kontroler, w zagrozonej ciazy autobusem sie nie jezdzi.

bezpieczna123
2014-10-17 08:50:53
Ocena: 5(glosow:13)-+
Bycie facetem to też nie choroba, żaden nie musi siedzieć.tylko na wiocha ktoś jeszcze kwestionuje podstawy dobrego wychowywania, gentlemani z koziej doopy- powinni jej ustąpić bez ciąży, tylko w oborze nikt nie nauczył kultury. Lucy masz rację z tym hamowaniem- znam dziewczynę która przy hamowaniu pasażer przycisnal do oparcia przy którym stała i bylo po dziecku.

bezpieczna123
2014-10-17 08:59:23
Ocena: 4(glosow:12)-+
Lena jesli ciąża to nie choroba to po co się chodzi do lekarzy i czemu w szpitalu porody? Nie każdy tak lekko przechodzi ten okres, niektórym hormony,wymioty i wszelkie dolegliwosci daja tak w kość ze ledwo chodzą. A ustapienie miejsca to podstawa kultury- raczej nie pytam starszych czy ciężarnych o książeczkę zdrowia. Bycie starszym to też nie choroba.

LenaK
2014-10-17 14:12:16
Ocena: -2(glosow:8)-+
Luska wez sie ogarnij. Jeszcze raz podkreslam, ciaza to nie choroba i przestan moraly prawic bo malo wiesz. Miewalam i mdlosci i hormonalne wahania nastroju a jakos pracowalam do 38 tyg. Normalnie prowadzilam dom. A ze sa takie gwiazdy ktore leza i wymyslaja juz od 7 tygodnia to wiem. Kobiety rodza w szpitalach bo chca. Jezeli ciaza przebiega prawidlowo to kazda moze rodzic w domu w obecnosci poloznej, wiec nie wymyslaj niestworzonych historii. Kiedys zadna kobieta nie myslala zeby z porodem leciec do szpiatal. wszystkie rodzily w domach z pomoca akuszerki.

LenaK
2014-10-17 14:16:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sorry, to do bezpiecznej bylo. Sorry luska.

LuskaI23
2014-10-17 14:17:41
Ocena: -2(glosow:4)-+
Chyba Ci się pomyliło, bo ja do Ciebie nic nie pisałam LenaK. Także nie wiem, czemu się do mnie zwracasz.

Untraceable
2014-10-17 16:23:33
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Massolit
2014-10-17 16:24:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2014-10-17 16:49:52
Ocena: -3(glosow:7)-+
Untracable, tak juz mam ze znam zycie od jego najciezszych/najciekawszych stron ba jeszcze potrafie na tym zarobic:)nie bede ni tlumaczyc w jaki sposob mam stycznosc z tyloma osobami bo ani to twoja sprawa ani potrzeby zadnej nie mam zeby co cokolwiek wyjasniac. toj argument jak zawsze taki sam: "no ku*wa mac" i nic poza tym. Lena ty masz swoje doswiadczenia w ciazy a inni maja swoje. Ciaza to nie hipochondria, wiec mow tylko za siebie. Nic w tym zlego ze dobrze znioslas ten czas, ale nie wypowiadaj sie za innych. co do porodow domowych to osobny temat rzeka, sa plusy sa i minusy.

bezpieczna123
2014-10-17 16:52:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
A co do tego jak bylo dawniej z tymi porodami w domach i z akuszerkami to poczytaj troche o tym jaka byla smiertelnosc wsrod noworodkow. Nie bez powodu przeniesiono porody do szpitali. Ja mimo ze szpitali nie lubie to mimo wszystko przy wyborze miejsca porodu sluchalabym tylko lekarza/poloznej, nie ryzykowalabym bo nie mozna przewidziec powiklan czy komplikacji. Tylko mi nie mow ze ich nie ma bo ty nie mialas. Dobrze ze nie mialas, ale bywaja.

LenaK
2014-10-17 17:37:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Bezpieczna w ogole bylas w ciazy ze moraly tu prawisz? Odnosze wrazenie ze nie masz zadnego pojecia na ten temat. zmyslasz historyjki na potrzeba chwili. Gdyby tak bylo jak opisalas, to 90% ciaz by bylo straconych. A to drzwiami ktos uderzy, a to pies czy dziecko wskoczy tak jak wiele razy bywalo w moim przypadku. Ty mi z czytaniem nie wyjezdzaj bo ja ten temat znam lepiej niz ty wlasny tylek. Pisalam prace akurat na temat wplywu ciazy na psychike. Wyobraz sobie ze wiekszosc kobiet nie odczuwa dotkliwych objawow. Nie bede sie zaglebiac bo i przeciez wszystkie rozumy pozjadalas Wszechwiedzaca

LenaK
2014-10-17 17:39:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nastepna rzecz o ktorej piszesz to powiklania. Oczywiscie, ze bywaja. I matki i dzieci umieraja w szpitalach. Ale co ma to wspolnego z tym co napisalam?

bezpieczna123
2014-10-17 17:45:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie bylam w ciazy, a gdybym byla nie twierdzilabym ze czyni to ze mnie eksperta w temacie, co najwyzej moglabym mowic o swoich doswiadczeniach w tym okresie i porownywac z innymi, ale na pewno nie wypowiadac sie za innych. co do pwoiklan to chodzilo mi o sens rodzienia w szpitalach ktorego mam wrazenie ty nie dostrzegasz i uwazasz ze powinno sie rodzic w domach bo dawniej tak robiono. W porownaniu z tym co bylo dawniej, dzis umieralnosc przy porodach jest nieporownywalnie mniejsza wlasnie przez to ze sa w szpitalach.

bezpieczna123
2014-10-17 17:48:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rowniez znam wplyw ciazy na psychike - nie jest to cos co sie uogolnia bo to sa bardzo indywidualne sprawy, ale nie ma to nic wspolnego z wypadkami fizycznymi jakie moga sie przydazyc podczas hamowania. I nie mowie tu o tym ze ktos cie lokciem traci, bo to jest oczywiste ze nie jest grozne. Chodzilo mi o grozniejsze wypadki. A sam fakt ustepowania miejsca kobiecie ciezarnej uwazam za oznake dobrego wychowania, ustepuje im i wcale nie patrze na nie jak rozkapryszone ksiezniczki. To samo ze starszymi osobami, ustepuje bo tak mnie wychowano, i korona mi z tego powodu nie spada z glowy.

bezpieczna123
2014-10-17 17:54:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wlasciwie malo mnie obchodzi jak sie czuje i jak znosi ciaze kobieta w autobusie czy metrze, widze taka i wstaje i nie zadaje pytan czy jest potrzeba czy nie. Bywa roznie w tym okresie, z doswiadczen kolezanek czy siostr nie moge powiedziec ze ciaza to zawsze czy w wiekszosci latwy okres. Mysle ze moja ciaza bylaby zupelnie nieadekwatna w porownaniu z twoja czy czyjakolwiek. Kilka wizyt na patologii ciazy daje do myslenia, po co takie oddzialy w ogole potrzebne.

LuskaI23
2014-10-17 18:42:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Bla bla bla ja sie znam lepiej, bla bla, nie bo ja znam sie lepiej, bla bla" Po co rozpisujecie się o jakiś powikłaniach, chorobach itp. Lena, ma rację w tym, że wypadek może się zdarzyć wszędzie i w każdej chwili. Natomiast sokoro może wydarzyć się w każdej chwili i wszędzie, jeśli jest to możliwe, należałoby zmniejszać ryzyko. Dlatego lepiej, jakby kobieta w autobusie mogła usiąść. I to nie chodzi o to że ciąża to choroba, czy że ją nóżki bolą, tylko o zwykłe bezpieczeństwo dziecka. No i zwyczajnie miło jest, kiedy ktoś jest dla nas życzliwy. Tak o po prostu.

iziss80
2014-10-17 18:48:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
LenaK Twardzielka!!!...piszesz takie pierdoły, że aż w tyłku szczypie! Bezpieczna, nic dodać nic ująć,ale tępocie i prostactwu nie przegadasz...

bezpieczna123
2014-10-17 18:51:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
zgadza sie lucy z bezpieczenstwem, nie twierdze ze jestem ekspertem w temacie ciazy, niech sie ginekolodzy wypowiadaja choc w tym watku to akurat niepotrzebne. Dla mnie to sa kwestie kultury i wychowania, bezpieczenstwo swoja droga.

rusofil4
2014-10-16 18:35:49
Ocena: -26(glosow:38)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidbrian35175
2014-10-16 20:40:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Oj wstyd

mointor
2014-10-16 21:55:02
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidbrian35175
2014-10-16 21:55:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ferdal to porzadny MILF

LenaK
2014-10-16 18:29:50
Ocena: -2(glosow:8)-+
Tak jak poduszka pod sukienka nie zrobi z ciebie kobiety w ciazy.

trumpor113
2014-10-16 18:13:36
Ocena: 6(glosow:10)-+
Zgadzam się, to samo tyczy się ustępowania osobą straszym. Rozumiem że teraz obsługa Iphone czy smartphon-a jest na tyle trudna że koniecznie trzeba siedzieć, jednak są ludzie starsi i kobiety w ciąży które tego miejsca bardziej potrzebują niż Pou czy skacząca kupa.

krewky
2014-10-16 17:53:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale za to zrobi hipstera ;)

immortallus
2014-09-19 15:01:37
Ocena: 3(glosow:37)-+
No co? Równouprawnienie tylko tak gdzie łatwo i przyjemnie? Ja ustępuje miejsca, ale nie lubię jak się tego wymaga lub twierdzi że jest to obligatoryjne lub stoi przy mnie i tupie bo "mu się należy".

Nick-T_00
2014-10-16 17:54:08
Ocena: 3(glosow:25)-+
Mówisz o równouprawnieniu - to sam noś 9 miesięcy swoje dziecko w brzuchu przygłupie.

miemik
2014-10-16 18:17:12
Ocena: -5(glosow:7)-+
pewnie jakby było jego to by ustąpił miejsca - ale pewnie nie jest i nie musi - a z robienia tego dziecka też zadniej przyjemności nie miał - więc co to za interes :)

kocurman
2014-10-16 18:33:57
Ocena: 7(glosow:11)-+
Życzę Tobie, a byś znalazł kobietę z którą będziesz miał dziecko. Będzie w ciąży to zobaczysz jak szybko zmieni Ci się punkt widzenia, sam będziesz upominał się o wolne miejsce dla dziewczyny. To samo tyczy się karmienia piersią w miejscach publicznych

Maciek256
2014-10-16 18:36:03
Ocena: -3(glosow:11)-+
mam tak sama,raz jechałem tramwajem i jakiś stary dziad szuka miejsca,po czym na spontanie usiadł na podłodze przy drzwiach,ja do niego potem grzecznie "czy chce pan usiąść ?" a on do mnie wyjeżdża że ja niewychowany jestem,a co ja kur*a ?! w myślach potrafię czytać !? nie mógł powiedzieć "czy ustąpi mi pan miejsca" ale potem mordę to darł na cały tramwaj,tak samo wygląda sytuacja na zdjęciu powyżej,nie zapyta się czy ktoś jej ustąpi miejsca,tylko tego oczekuje,daje +

jamez
2014-10-16 21:03:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
orzesz ty i jeszcze debila pulsują co za hołota

vanilia69
2014-10-16 22:05:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
To przepraszam Maciek256, w zaawansowanej ciąży lub innej takiej sytuacji ma się chodzić i pytać (może wręcz żebrać) czy przypadkiem ktoś nie ustąpi?

Maciek256
2014-10-16 22:32:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
vanilia69-a może zapytać ? tak prościej,a tak na marginesie,panowie na zdjęciach mają brody,idąc za logiką tego plakatu każdy brodacz to skur*ysyn,na tym świecie są jeszcze osoby które ustępują miejsca ludziom starszym i kobietą w ciąży,ale jak opisałem mój przypadek,wkur*ia mnie takie podejście,to tak jak byś poszedł do kiosku,stanął przy okienku i kazał sprzedawczyni (TELEPATYCZNIE) powiedzieć że chcesz np:czekoladę,ona dalej nie wie co chcesz i drzesz na nią mordę tylko dlatego że czegoś od niej oczekiwałeś bez uprzedzenia jej o tym.

bezpieczna123
2014-10-17 09:07:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Maciek braki o których mówisz to efekt tego ze w pewnym wieku gdy siorbales zupę/dlubales w nosie/zadawales takie głupie pytania zamlast ustepowac miejsca ktoś kto miał cię wychować zapomnial dać ci w łeb żebyś się raz na zawsze oduczyl głupoty.

immortallus
2014-10-17 13:05:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
W odpowiedziach intelektualiści teoretycy, jak z koziej dupy trąba, a czytać nawet nie potrafią (może potrafią, ale wychowani na testach sensu nie rozumieją). do kocurmana: mam 2 dzieci więc dziekuję za rady, ale właśnie dlatego mam takie zdanie a nie inne, po miałem okazje porównać prawdziwą ciążę, z tym czymś co gdy tylko zobaczy test pozytywny, przyjmuje postawę roszczeniową, idzie na zwolnienie, wymaga wszystkiego, a szlaja się po knajpach, imprezach i zakupach. Ciąż zagrożonych realnie jest nikły procent, ale one nie jeżdżą środkami komunikacji miejskiej.

bezpieczna123
2014-10-17 16:59:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
immortalus, a czemu osoby z zagrozonymi ciazami nie jezdza publicznymi srodkami transportu? czyzby zagrozonym ciezarnym przyslugiwaly jakies auta "sluzbowe" z tego tytulu? Ja na przyklad nie posiadam samochodu i korzystam z publicznego transportu, jakbym byla w takiej ciazy to co wtedy? na piechote wszedzie? czy taksowki? bo ambulans nie potrzebny na codzien.

immortallus
2014-10-27 11:05:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo leżą w łóżku w domu lub w szpitalu. Jak masz siły i odwagę jeździć tramwajem przy ciąży zagrożonej, to albo jesteś niespełna rozumu, albo określenie "ciąża zagrożona" jest co najmniej "nadinterpretacją" stanu faktycznego (żeby nie powiedzieć dosadniej).

takitam28
2014-09-19 08:38:03
Ocena: -22(glosow:38)-+
no i co to za niby durny przekaz same sobie to zgotowały ku.wią sie dają nagie zdjęcia do netu so nic nie wartymi dzi..mi ciągle podkreślaja swoją siłe i wyższość nad facetami więc niech nie oczekują szacunku ku..wą sie nie należy

Nick-T_00
2014-10-16 17:52:26
Ocena: 1(glosow:13)-+
Z ciebie mężczyzny nie zrobi ani broda, ani nic innego.

LuskaI23
2014-10-16 18:08:10
Ocena: 8(glosow:16)-+
Takimtam, gdzie ty mieszkasz, że masz takie doświadczenia? W przejściu podziemnym?

kontroler
2014-10-16 20:00:51
Ocena: -3(glosow:7)-+
Witam Cię Lusiu Strażniczko Mojej Moralności, w końcu Cię napotkałam. A czy to moje zdjęcie z avatara tym razem Ci odpowiada?

LuskaI23
2014-10-16 21:40:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie bo masz krzywe nogi i nie jestem strażniczką Twojej moralności, bo jak dla mnie możesz być naczelną kur*wą w kraju.

bezpieczna123
2014-10-17 09:10:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
Takitam to ze ty na ten świat przyszedłeś w taki sposób to nie znaczy że każdy.

kontroler
2014-10-17 16:02:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czyli gdyby nie te, jak twierdzisz krzywe nogi, to by Ci się podobało. Uff ulżyło mi, czyli podoba Ci się bo krzywych nóg nie mam. Czemu Lusiu w Tobie jest tyle zawiści? Mimo wszystko pozdrawiam Cię i życzę więcej radości w życiu.

bezpieczna123
2014-10-17 17:27:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lucy nie jest zawistna, ona jest po prostu zajebiscie "kawa na lawe" tylko trzeba ja troche poczytac zeby to zobaczyc.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Trumpizm.
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
Co za dużo, to nie zdrowo
główna
Dodano: 02.07.2018, 20:53:50   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 377Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0