Ukryj komentarze(282)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
£owca
Wiatropylny
2014-12-15 16:02:08
Ocena: 277(glosow:349)-+
To jest prawdziwy PATRIOTA! Cze¶æ i chwa³a bohaterom!
sonicrobert
2017-05-24 21:00:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nagranie z 2015, on mowi ze ma 78. Mial 2 lata jak wojna wybuchla i 8 jak sie skonczyla, to jaki z niego kombatant? W pis du zeruje na takich ludziach. Z wierszowana polajanka troche sie zgadzam, ale juz z naginaniem historii to qrva nie!
piterek_gda
2017-01-28 20:20:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
Poje,.. stary pierdziel z mózgiem zlasowanym przez pis i alzheimera.
samsonNFS
2015-01-25 12:26:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
to jest do wszystkich którzy twierdz± i mysl± ¿e admin ma sie w g³owe popukac i wytykaj± mu czy to jest wiocha czy nie jest zastanówcie siê przez chwile gdzie indziej opublikowac ten materia³ bo jakby nie patrzec wiocha to jeden z najpopularniejszych serwisów gdzie mo¿na obejrzec takie materia³y lub im podobne nie wliczajac w to mediów czyli telewizji i radia które potrafi± opublikowac to tylko raz i to w wiêkszosci trafia to tylko do tej czesci spo³ecznosci której juz tylko zostaje ogl±danie telewizji i s³uchania radia
kolumbijczyk
2015-01-22 00:24:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
kl12123
2015-01-20 22:01:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Musisz: p³aciæ podatki (wszystkie razem ok 60% dchodu), mieæ rachunki jako dowód, ¿e nie ukrad³e¶. Mo¿na oskar¿yæ Ciê o wszystko!. Nakazuj± ci: my¶leæ i postêpowaæ w okre¶lony sposób, szeptaæ na ucho, klêczeæ w odpowiednim szeregu! Czy to s± ¯YDZI?, czy jeden ¯YD? - odpowiedz sobie sam? A KO¦CIÓ£ RZYMSKO-KATOLICKI mia³ i MA to WSZYSTKO, a mo¿e jeszcze wiêcej za DARMO!.
kl12123
2015-01-20 21:59:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wszyscy którzy osar¿aj± ¿ydów o ca³e z³o tego ¶wiata s± zara¿eni chorob± nieuleczaln± przenosz±c± siê przez uszy. W ¶redniowiecznej katolickiej europie sterowanej z rzymu te¿ tak oskar¿ano, wywo³ywano epidemie je¿li jaka¶ grupa my¶la³a inaczej. Palono na stosach ludzi którzy: potrafili czytaæ i my¶leæ samodzielnie, próbowali leczyæ lub dawaæ ludziom my¶l techniczn± b±d¼ intelektualn±. Jedyn± nacj± która powiedzia³a do¶æ to angole, zawojowali znaczn± czê¶æ ¶wiata i dzisiaj s± bogaci. Ty cz³owieku musisz: pracowaæ, odk³adaæ dodatkowo na emeryturê i p³aciæ za wszysko. Musisz: p³aciæ podatki (w
kl12123
2015-01-20 21:52:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bo¿e chroñ Jaros³awa "Polskê zbaw" Kaczyñskiego pomazañca Bo¿ego, wodza, przewodnika i mesjasza naszego, drogê i cel naszej wêdrówki po tym ³ez padole. ¦wiêty mê¿u stanu, prawdziwy Polaku-patrioto, ojcze narodu, zmaltretowanego przez historiê i okradzionego przez "Zdrajcê narodu polskiego"(ko¶ció³ rzymsko-katolicki). Oby¶ ¿y³ d³ugo i prowadzi³ Nas roboli - niegodnych spogl±daæ na Twe oblicze (spieprzaj dziadu), do szczê¶cia, pomy¶lno¶ci, wielko¶ci i potêgi naszego Ukochanego Kraju (prokuratorów i s±dów dla maluczkich, raju dla nierobów, z³odzieji i oszustów). I chroñ Antoni
slawek1245
2015-01-04 20:12:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
brawo
szuruburek
2014-12-23 14:19:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
"dajcie polakom rz±dziæ a sami siê wykoñcz±"
yamahahaha
2014-12-22 15:49:49
Ocena: 6(glosow:6)-+
Stra¿ Miejska,Policja,pods³uchy,kamery na wszystkich ulicach a wszystko poto by ciê zdeptaæ,zniewoliæ,by mieæ ciê na oku kiedy podniesiesz g³os na bandytierkê z Wiejskiej.Fikcyjne ¶rednie krajowe,masowa emigracja,¿ycie na skraju nêdzy,¿adnego Polskiego hipermarketu i tylko szlachta nietykalna z sejmowych koryt mo¿e powiedzieæ-¯yjemy..........
Customizer
2014-12-22 10:40:43
Ocena: -7(glosow:15)-+
Boli go, ¿e ojczyzna wyprzedana, ¿e nie by³o Polski na mapie ponad 120 lat a zaczadzenie katolicyzmem nie pozwala mu trze¼wo spojrzeæ, ¿e to w du¿ej mierze dziêki ko¶cio³owi - 1000 letniemu okupantowi ziem S³awskich - mo¿na podziêkowaæ za rozwalanie kraju.
slawek1245
2015-01-04 20:11:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
debil
jacek.lukasik
2014-12-19 19:18:04
Ocena: -10(glosow:20)-+
Ten Pan zb³±dzi³ w toku myslenia, kraj do ruiny doprowadzi³a SOLIDARNOSC banda nierobów i z³odziei
Alcatraz91
2015-01-12 13:48:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wioch± jest to co zmusi³o tego pana do napisania takiego wiersza.
sebo106
2014-12-19 16:13:38
Ocena: 1(glosow:19)-+
JAK £ATWO WAMI MANIPULOWAÆ - wystarczy pu¶ciæ ckliw± muzykê i gimbo-patrioci ³kaj± z wra¿enia. Nie dziwie siê, ¿e pó³idioci ¿±dz± tym krajem skoro tak ³atwo was OG£UPIÆ. Ten Pan, do którego mam szacunek z racji wieku i do¶wiadczeñ, siê myli. Po pierwsze Polska, w tym PGRy zosta³y roskradzione i rozprzedane nie przez platforme, ale przez POLAKÓW - postkomunistów, syndyków i zwyk³ych z³odzieji w bia³ych ko³ni¿ykach. Ani PO, ani PIS nic do tego nie maj±.
U¯YWAJCIE MÓZGU DO MY¦LENIa. Jest jedna prawda pokityczna w tym kraju 'PO-PIS to jeden ch...j'. Id¼cie i zak³adajcie nowe partie. Amen
Danone79
2015-01-18 11:43:55
Ocena: 0(glosow:6)-+
sebo .. naprawde jestes taki glupi czy tak sobie zartujesz teraz? twierdzisz ze dziadek sie myli? sadzisz ze ty wiesz wszystko najlepiej zapewne.. jak 99% troli w internecie./ bo bmw z silnikiem 2.5 tds to szajs.. nigdy nie mial a wie najlepiej.. tak samo jest teraz.. dzieci z gimnazjum wiedza wszystko najlepiej. uslyszales cos w tvn i cwaniakujesz.. czy dziadek mowi ze to po zniszczylo pgry? czy tacy sami ludzie jacy sa w rzadzie teraz? dziadek ma racje a jesli sadzisz inaczej to albo jestes po-wcem,, albo zwyklym komuchem i lewakiem.. precz!!!!
kolumbijczyk
2015-01-22 00:27:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
to trzeba wypaliæ
wszystko jak ³±ki
moze nowa krew co¶ zmieni !!!!??????????????
ciekawe
buczo108
2017-08-11 05:37:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Seba popieram. I d³ugi murzyñski ch*j w dupie tym zaszczutym PiSiorom, co siê pseudo patriot± nazywaj±. A tak naprawdê to banda zakompleksionych roszczeniowych komuchów i nierobów, którzy homofobie, ksenofobie i nacjonalizm pomylili z patriotyzmem i trze¼wym my¶leniem. Ale PiSiory specjalnie p³ytkie umys³y zaszczu³y takim my¶leniem, bo durniowi bez wiedzy i w³asnego zdania jest ³atwiej wmówiæ k³amstwo. A jak widaæ po w³adzy doskonale idzie im manipulowanie min. wiêkszo¶ci± takich starych ludzi jak ten na filmiku. ¯al mi tego Pana za to w jakich ¿y³ czasach i za to co kaczyñski z rydzykiem mu z
Metalliniac
2014-12-19 14:21:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wiele bym dal ¿eby móc u¶cisn±æ d³oñ tego Pana.
heerind
2014-12-19 12:28:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
I to jest najlepszy przyk³ad dla m³odych ludzi, ¿e nic siê samo nie zrobi i nikt za nich nie eksmituje tych z³odziei z Sejmu.Bo si³a jest, mo¿liwo¶ci s±, tylko chêci nie ma.Sam po sobie wiem, mia³em pój¶æ na te wybory, wkoñcu nie wiem nawet czemu, nie poszed³em.I jest to sytuacja standardowa w¶ród m³odych.Trzeba za mordê tych wszystkich staruchów zabetonowanych na wiejskiej wzi±æ i lepszej okazji nie bêdzie bo jest nas co raz mniej, a nie wiêcej z uwagi na ni¿ demograficzny, wiêc je¿eli teraz siê nie we¼miemy to bêdzie tylko gorzej.
xXxxxXx997
2014-12-18 20:39:35
Ocena: 9(glosow:17)-+
JAKA WIOCHA CZLOWIEK PRAWDE POWIEDZIAL.!!! JE..BAC platforme !!!
polska8585
2014-12-18 18:33:54
Ocena: 10(glosow:14)-+
Imbecyl To TWOJ stary z matka ze splodzili takiego barana JAK TY
Rhamiel24
2014-12-18 21:37:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
Patrze i nie wierze, widze ¿e albo kolega prowokuje, albo jest na utrzymaniu rodziców, ale jak bedzie w wieku tego pana to dopiero stwierdzi co za imbecylem, debilem by³ i nan ic ten jego spryt i wiedza sie zda³a bo PO jest sprytniejsze i skoñczy z go³a dup± na ulicy ;)
alexstaszkiewicz
2014-12-18 00:02:00
Ocena: 4(glosow:8)-+
Pop³aka³am siê. Czy wszyscy pamiêtamy o tych ludziach którzy walczyli o nasz± wolno¶æ? Którzy oddali ¿ycie? Co z nami siê dzieje? Cz³owiek cz³owiekowi wilkiem. Polsko Obud¼ siê w koñcu! Nawet tu komentarze w stylu i co z tego pewnie i tak na PIS g³osuje... ja te¿ tam by³am a na PIS nie g³osowa³am! Tu nie chodzi³o o PIS tylko o to by pokazaæ swoje oburzenie! Ludzie tam szli po to by pokazaæ swój sprzeciw!
Ludzie nie widzicie, ¿e specjalnie rz±dy robi± wszystko by ludzi sk³ócaæ i by nie by³o jedno¶ci? Powinni¶my siê trzymaæ razem a wtedy co¶ zyskamy!
ANUSIAK101093
2014-12-17 22:08:45
Ocena: 7(glosow:9)-+
..... a ludzie i tak g³osuj± dalej na te same gêby.Nie mogê zrozumieæ jak ludzie narzekaj± na czasy Gierka. To w³a¶nie On inwestowa³ w Polskê a te mendy co teraz rz±dz± w wszystko wyprzeda³y, a ludzie widz± tylko to ¿e siê zapo¿yczy³ ... ¶lepy naród..
Danone79
2015-01-18 11:51:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
w ktorej? w tvn? domysl sie dlaczego.. oni puszczaja tylko jak PO "rzadzi" tym krajem.. nie puszcza nic co ma cos wspolnego z patriotyzmem.. bo nie strzela sobie w kolano.. ktos kto chce zniszczyc polske nie bedzie nawolywal do patriotyzmu..wrecz przeciwnie.. wiecie kto bedzie walczyl za kraj w razie "w"? wojska nie mamy.. gimbaza spierdoli szybciej niz wam sie wydaje..az te ruski pogubia w ktorych chodza/../a moze gendery beda bronic co? nie.. wiem jedno.. jedyni ktorzy stana w obronie polski to KIBICE..ci ktorych tak gnoil tusk..bo wiedzial ze to patrioci.. bal sie..
Drogowiec1234
2014-12-17 19:45:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
twojmiszczu
2014-12-17 19:27:14
Ocena: -26(glosow:40)-+
pierdolone PISIORY !
lukasz51195
2014-12-17 18:38:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ludzi zróbmy co¶ z tym
DamianciuCS1995
2014-12-17 17:33:52
Ocena: 17(glosow:25)-+
Dos³ownie pop³aka³em siê na koñcu.
Wielki cz³owiek, nie wiem jak to wyraziæ naprawdê odbiera mowê.
Starszy cz³owiek a wie co siê dzieje w Polsce niektórzy my¶l± ¿e a bêdzie ten premier a bêdzie ta partia g³êboko mam to w dupie.
Headliner1
2014-12-23 23:16:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
a no kogo ma g³osowaæ ?? na z³odzji i zdrajców z PO?
dj_stefan
2014-12-17 16:40:52
Ocena: 12(glosow:18)-+
Niestety i ja sam siê pomyli³em. By³em przciwnikiem polityki PIS, przeciwnikiem klerykalizmu ale teraz widzê jak wiele PO nakrad³o, jak wiele zniszczy³o i jak bardzo nas zniewoli³o w d³ugach. Ten starszy pan ma 100% racji i nie po walczy³ za nasz kraj by teraz p³akaæ na ulicy widz±c upadaj±ce god³o... PO - SPIER___Æ!!!!
Michus21
2014-12-17 16:31:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
a co ma ciê¿ka praca, wyrzeczenia itp. do kolejek do lekarzy, ¶miesznych ¶wiadczeñ socjalnych dla rodzin, wyzysku przez pracodawców, nieproporcjonalnej p³acy za wykonan± pracê, ciêcia i ¶mieszne "podwy¿ki" (o ile ju¿ s±), podczas gdy rz±d dzieli siê nagrodami po kilkadziesi±t tysiêcy, je¿d¿± prywatnymi samochodami pobieraj±c na ten cel publiczne pieni±dze dorabiaj±c przy okazji (po co w takim razie s³u¿bowe samochody - niech wszyscy je¿d¿± swoimi samochodami wed³ug ustalonego rycza³tu, a pojazd s³u¿bowy nie bêdzie potrzebny). Zarobki rz±dz±cych powinny byæ adekwatne do sytuacji w kra
Michus21
2014-12-17 16:42:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
zarobki powinny byæ adekwatne do sytuacji w kraju. niech s± nagrody, ale faktycznie za jakie¶ osi±gniêcia, a nie dlatego, ¿e tak po prostu. bo minister to musi dostaæ. W innych krajach rz±dz±cy nie dostaj± za to wynagrodzenia i jako¶ te kraje sobie dobrze radz±. u nas siê nic nie op³aca, ale z zagranicy wszystko jest ok - a kto jest odpowiedzialny za upadki naszych rodzimych przedsiêbiorstw kosztem tych z zagranicy.
lukashhekk88
2014-12-17 16:11:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
lukashhekk88
2014-12-17 16:13:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
do Grafit00
Grafit00
2014-12-17 14:56:33
Ocena: 1(glosow:15)-+
¯adna partia, ¿aden polityk nie da wam tego co by¶cie chcieli. Jedyna droga do wygodnego i szczê¶liwego ¿ycia to ciê¿ka praca, wyrzeczenia, oszczêdzanie, rozs±dne planowanie i zaradno¶æ ¿yciowa. Pracy jest pod dostatkiem dla kogo¶ kto naprawdê jej szuka, jak nie w Polsce to za granicami.(praca za granicami to przywilej o który walczyli nasi rodzice w latach 80dziesi±tych a nie "rz±dowe kalectwo") Ka¿dy mo¿e siê wybiæ niezale¿nie od tego kto rz±dzi naszym krajem. Narzekanie na rz±d to usprawiedliwianie swojej niezaradno¶ci.
Grafit00
2014-12-17 15:02:17
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dodam ¿e wszelkie marsze i protesty organizowane przez partie polityczne maj± cel promocyjny. To zwyk³a reklama maj±ca na celu pozyskanie nowych zwolenników i poprawê notowañ danej partii. Wszyscy uczestnicy marszu wierz± ¿e robi± co¶ dobrego dla polski, wznios³ego wed³ug wspólnej idei. Jednak w istocie pracuj± na sukces jednej osoby - lidera danej partii.
axonmen
2014-12-17 14:07:35
Ocena: 2(glosow:10)-+
Obaliæ rz±d. Z³odzieje i oszu¶ci. Wszyscy przyzwalaj± na takie bycie i traktowanie nas wszystkich. Jak to jest ¿e zamyka siê zak³ady produkcyjne przynosz±ce zyski ¿eby oddaæ za bezcen firmom zagranicznym a tworzy siê kolejne urzêdy. Tam nic nie robi±. Bior± kasê za nic.
majkelzeuropy
2014-12-17 13:13:59
Ocena: -26(glosow:42)-+
Co za oszo³om! Dziadek leków zapomnia³ wzi±æ; w równoleg³ej rzeczywisto¶ci ¿yje, jak Jarek z Antonim.
szczeniaczek89
2014-12-17 13:40:37
Ocena: 12(glosow:22)-+
czytaj±c twój komentarz, marze o mo¿liwo¶ci dawania w mordê przez internet...
RadekNioch
2014-12-18 18:01:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
@smiechen opanuj siê, proszê.
Antycyponek
2014-12-17 13:12:23
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
muszka1984
2014-12-17 11:29:33
Ocena: 3(glosow:21)-+
Polsk± rz±dzi postkomunistyczne byd³o i ¿ydzi .Tak jak Kwa¶niewski (czyt Izak Stolzman ) i teraz Komorowski który zatai przed narodem i¿ jest ¿ydem a prawda wysz³a dopiero po wyborami na prezydenta RP . I takich rz±dz±cych ''cichych'' ¿ydów jest ca³a masa .To jest najwiêksza bol±czka tego kraju .
damian.szefo
2014-12-17 11:52:06
Ocena: -1(glosow:13)-+
Popro¶ lekarza ¿eby da³ ci silniejsze leki bo te ju¿ nie daj± rady
damian.szefo
2014-12-17 11:08:13
Ocena: -18(glosow:38)-+
"Polski ju¿ nie ma" niech to bêdzie wystarczaj±cy komentarz be³kotu starego sklerotyka omamionego przez pis i rydzyka do spó³ki. A jak rozminowywa³ Polskê to wtedy by³a Polska? Rz±dzona przez Bieruta, Bieruta - to dopiero byli patrioci na smyczy Moskwy.
rozpruwacz78
2014-12-17 11:10:04
Ocena: 4(glosow:10)-+
¯al mi Cibie lemmingu.
damian.szefo
2014-12-17 11:27:38
Ocena: 0(glosow:12)-+
Z wzajemno¶ci± oszo³omie
wojtekzelow
2014-12-17 12:13:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
seba_poland88
2014-12-17 10:27:08
Ocena: 13(glosow:21)-+
Prawdziwy Patriota!!Cze¶æ i Chwa³ Bohaterom, Stokrotka i Lis powinni uczyæ sie od tego Pana patriotyzmu!!
basik23
2014-12-17 10:06:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Wykonywanie tych samych czynno¶ci spodziewaj±c siê innego rezultatu" - definicja szaleñstwa/ob³êdu. Mam takie wra¿enie, ¿e dotyczy to polskich wyborów do sejmu, senatu, samorz±dów oraz prezydenckich. Je¶li mam wybieraæ pomiêdzy z³em a z³em, wolê nie przyk³adaæ do tego rêki i wcale nie wybieraæ i nie robiæ zasrañcom frekwencji.
andrzej67k
2014-12-17 09:53:24
Ocena: 8(glosow:16)-+
Wzruszy³em siê. Wielki szacunek dla tego Pana.
PawelJarosz89
2014-12-17 09:51:40
Ocena: 7(glosow:15)-+
niestety prawdziwi Polacy to ludzi ektórzy prze¿yli 1 i 2 wojne ¶wiatow± a nie gnojki co siedz± przed kompem i udaj± POlaków :)
davidbrian35175
2014-12-17 22:53:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
wracaj pod Biedronke, bo juz Ci gorzej cos idzie :)))))))
emil666
2014-12-17 09:49:54
Ocena: 9(glosow:15)-+
CZE¦Æ I CHWA£A BOHATEROM!!!!!!s³uchaj±c tego co mówi³ ten starszy Pan jestem w szoku co w tym kraju siê dzieje... wstyd mi za to co robi± z naszym krajem .... trzeba siê obudziæ i wyj¶æ na ulice!!!!!pokazaæ ¿e nie damy sob± pomiataæ na ka¿dym kroku!!!!!
Papa_wiocha
2014-12-17 09:48:06
Ocena: -10(glosow:26)-+
bzdura, tak jak ca³y ten marsz, kaczor wie jak takim ludziom narobiæ do g³owy, a wy to ³ykacie plebsie bez szko³y
BlackHawk95955
2014-12-17 12:43:05
Ocena: 4(glosow:10)-+
Plebsem bez szko³y mo¿esz byæ Ty panie m±dralo. Uwa¿asz, ¿e ludzie którzy narzekaj± na obecny rz±d i chc± zmian maj± narobione do g³owy przez "kaczora" ? Ja jestem zwolennikiem partii poza sejmowej, nie s³ucham kaczora, a jednak mam taki sam pogl±d obecnej Polski jak ten dziadek. To znaczy, ¿e kto mi teraz narobi³ do g³owy ? Polecam strzeliæ sobie baranka o ¶cianê albo zmieniæ obywatelstwo, bo na Polaka to Ty za g³upi i za ¶lepy jeste¶.
masiaciongalska
2014-12-18 19:17:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
dok³adnie tepe bezmózgi sluchaja kaczora jak hitlera a potem bêd± was ruskie waliæ w dupsko tepaki
Samwise_Gamgee
2014-12-22 06:50:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
BlackHawk95955 rz±d siê zmienia przy wyborach a nie na ulicy i zapamiêtaj sobie ¿e kto mieczem wojuje od miecza ginie, stare m±dre przys³owie, pamiêtaj ¿e w³adza wybrana przez ciebie mo¿e zostaæ tak samo obalona przez niezadowolonych, którzy nie mog± siê pogodziæ z wynikiem wyborów i tym samym zrobimy sobie w Polsce drugi bantustan z miejscowymi wata¿kami podburzaj±cymi non stop grupki niezadowolonych
masiaciongalska
2014-12-17 09:19:04
Ocena: -14(glosow:30)-+
mochery rydzykowe, dziady stalinowskie, mot³och, wiesniaki i pegeerusy, ogólnie oszo³omy pisuarowe czyli margines naszej Wolnej Polski, ale w ka¿dej spo³ezno¶cci funkcjonuj± tzw. nieudacznicy spo³eczni
seba_poland88
2014-12-17 10:29:10
Ocena: 6(glosow:14)-+
Wolê byæ mot³ochem rydzykowym(choæ mi do nich daleko) ni¿ byæ lewakiem bez zasad i honoru!!!
TowarzyszPancerny
2014-12-30 23:55:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
GumowyRocco
2014-12-17 09:00:25
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ten naród siê nie obudzi... Pochodzê z £odzi mam mikroklimat Polski w swoim mie¶cie... Wszyscy narzekaj±, mówi± jak jest ¼le, jakie s± afery a wybieraj± w moim mie¶cie Zdanowsk± - bo buduje... (na kredyt, ale o tym ju¿ nikt nie mówi) Ludzie pracuj± tutaj za 1,5 ty¶ z³otych i broni± tego - bo jest praca i trzeba jej siê trzymaæ. Obni¿± zarobki to i tak bêd± pracowaæ... To jest w wiêkszo¶ci Polski naród - s³aby, zdemoralizowany. Mog± nas poni¿aæ, okradaæ a my i tak to akceptujemy. Tak obecnie to wygl±da...
camel1990ts
2014-12-17 08:58:04
Ocena: 5(glosow:7)-+
no i kolejny idiota za PO rêce opadaj± i jak w tym kraju ma byæ dobrze?
GumowyRocco
2014-12-17 09:04:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
S³ysza³em, ¿e robisz konkurencje tirówkom. Bogolu :)
seba_poland88
2014-12-17 10:31:23
Ocena: 5(glosow:7)-+
Oni s± wyznawcami Niesio³a oszo³oma który w ka¿dej wypowiedzi widza pis i kaczora taka to ju¿ choroba
MontyPython
2014-12-17 14:10:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
Za stwierdzenia "CZE¦Æ I CHWA£A POLSKIM BOHATEROM" dostajesz minusy. Dobry wyznacznik jacy inteligentni ludzie tu przesiaduj±.
ukland
2014-12-17 02:34:11
Ocena: 5(glosow:7)-+
wzruszy³em siê ale i zasmuci³em...
ja po tym filmie nie wiem czy to jest prawdziwy Patriota czy kolejne narzêdzie w polityce-smutne strasznie bo mo¿e i przychówek ma ale to nie têdy droga - dlaczego nie zabra³ wnuków czy dzieci - czy tylko on nad grobem wierzy ¿e marsze co¶ dadz±?? ju¿ za pó¼no na marsze - czas na barykady
hedonistka
2014-12-17 02:04:12
Ocena: -6(glosow:8)-+
glupi filmik o prezerwatywie ma tyle plusow ten tylko tyle ...
katarinka83
2014-12-17 01:59:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
Brawo!!!! Tylko szkoda ze to jest tutaj!!
katarinka83
2014-12-17 01:58:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
katarinka83
2014-12-17 01:55:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
varba
2014-12-17 01:38:00
Ocena: 1(glosow:11)-+
Szkoda Dziadka, bo nie rozumie, ¿e Kaczyñski jet tak samo odpowiedzialny za to co siê dzieje w Polsce jak Tusk i jego PO. Co PiS nie rz±dzi³ w tym kraju, jako¶ nie przypomninam sobie, ¿eby by³o lepiej. Ludzie musieli z kraju uciekaæ, bo siê wy¿yæ nie da³o i teraz za Platformy jest tak samo. Obaj rujnuj± nasz± kraj, a jeden zrzuca winê na drugiego, ¿eby dopchaæ siê do koryta.
zonkumariano
2014-12-17 01:18:47
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
kogut19812
2014-12-17 00:58:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
teraz kazdy moze to mowic
beem_obibok
2014-12-17 00:11:42
Ocena: 3(glosow:9)-+
Skoda mi dziadka :( To ten, co naprawdê walczy³ o woln± Polskê. Szkoda, ¿e na staro¶æ da³ sobie wypraæ mózg przez jedynie s³uszne media. Ciekawe co mia³ na my¶li mówi±c "czarny siê cieszy, czarny siê ¶mieje"?
mattirazor
2014-12-16 23:52:30
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
Qba2702
2014-12-16 23:15:55
Ocena: 15(glosow:19)-+
Taka jest prawda, wszystko sprzedane. Mam nadzieje ze jeszcze jest szansa na czystke i odbudowe POLSKI. Ludzie oddawali ¿ycie za ten kraj a takie KURESTWO je rujnuje. Opisy typu moher i inne taki............. SA NIE NA MIEJSCU, wiec spi.rdalaj jak masz pisaæ bzdury i podziêkuj tym ludziom za to , ze bronili tego kraju, zlamasie bez szacunku.
Z podziêkowaniem dla tych co oddali zycie za ten kraj CHWA£A BOHATEROM.
kogut19812
2014-12-16 22:28:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
a gdzie bog honor ojczyzna
kogut19812
2014-12-16 22:27:30
Ocena: -21(glosow:31)-+
nastepny moher
kogut19812
2014-12-16 22:19:32
Ocena: -9(glosow:15)-+
co gada czemu nie mowil tego 30 lat temu o 50 lat temu
grog
2014-12-16 22:18:35
Ocena: -6(glosow:14)-+
Kiedys to fajnie bylo, kolonie i obozy dla dzieci za darmo, wczasy dla dziadka za darmo, podatkow sie nie placilo a o zusie kto slyszal? W robocie nikt nie pracowal tylko patrzyl co by tu wyniesc, wiec teraz jak wnuki nie maja pracy dziadkowi sie nie podoba, ale spytajcie go czy klamstwo znajdzie w mojej wypowiedzi. Lemingi
archiequatro
2014-12-16 22:30:38
Ocena: 8(glosow:12)-+
Nikt nie pracowal,wszystko wynosil i dlugu bylo 40 mld dolarow. Teraz jest tak wspaniale a dlug wynosi grubo ponad bilion zlotych.Nawet jak to zamienisz na dolary to prawie 100 razy tyle. Jeszcze chcesz o czyms popierdziec glupi kmiocie?
grog
2014-12-16 22:52:45
Ocena: -7(glosow:9)-+
A moze wzruszyla cie opowiesc zolnierza jak to bronil ojczyzny? Durna niemoto, gdy sie wojna zaczela dziadek mial 5 lat wiec rozminowywac to on mogl ale poligon sluzac w wojsku pod panowaniem sowieckiego okupanta, jakies 10 lat po wojnie, wtedy na pewno nie narzekal i o zadluzenie ukochanej ojczyzny tez nie dbal, grunt ze micha pelna byla, zal mi takich jak ty
wiocha84
2014-12-16 23:11:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
Dro¿d¿ doszkol siê z historii wiesz ile trwa³o rozminowanie i rozbrojenie Polski ( wersja dla ciebie kraju z którego piszesz )? A nie ka¿dy robi³ tak jak twoi starzy i twoi dziadkowie czyli krad³ na potêgê bo z tego co piszesz takie mia³e¶ wzorce.
archiequatro
2014-12-16 23:20:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
Kiedys kradli lyzeczka.Teraz do dna.Ktos tu juz napisal-dlaczego szukasz dziury w doopie i juz obliczyles ile dziadek mial lat przy pierwszej minie zamiast odczytac jego przeslanie ze Polski juz nie ma bo sprzedana,rozkradziona,zadluzona.TAK-micha pelna,robota i dach nad glowa-90% spoleczenstwa chce tylko tyle.(a dzieki koloniom czy wczasom nie jeden zobaczyl morze czy gory-dzisiaj rodzicow na ksiazki nie stac)
szymon91tz
2014-12-16 21:42:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dobrze mówi.
roman1982
2014-12-16 21:48:46
Ocena: 10(glosow:22)-+
Nie co¶ tam mówi tylko mówi prawdê i trochê pokory buraku.Ten cz³owiek wiele prze¿y³ ¿eby¶ móg³ chodziæ po tej ziemi.Jak bêdziesz mia³ tyle lat co ten pan mo¿e bêdziesz potrafi³ odró¿niæ prawdê od fikcji z TVN.A na razie sied¼ cicho i siê ucz od prawdziwych patriotów.
Slowianin14
2014-12-16 21:32:21
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
zimnylechh
2014-12-16 21:30:34
Ocena: 8(glosow:8)-+
No ca³± prawdê o stanie tego kraju przeczyta³. Cho.j, du.pa, i kamieni kupa. ¯al mi tego cz³owieka ¿ycie za ten kraj odda³ a te kut@sy wszytko za bezcen sprzedali.
Slowianin14
2014-12-16 21:29:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
ZeuS112
2014-12-17 00:39:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie, Onet czy chocia¿by dziennikarze z TVN dosyæ czêsto krytykowali rz±dz±cych. Oczywi¶cie media i elektorat PiS-u twierdzi inaczej bo u nich to 99% czasu po¶wiêca siê w³a¶nie PO, ale nie jest tak jak mówi±. Na wiosce natomiast twardog³owy elektorat PiS daje tylko minusy jak ich skrytykujesz, ma³o który z nich podejmie siê dyskusji.
wojtaszek12
2014-12-16 21:09:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
hvje g³upie to jest go¶æ
wojtaszek12
2014-12-16 21:06:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
chwa³a mu
wojtaszek12
2014-12-16 21:05:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
mówi prawdê, ludzie opamiêtajmy siê zróbmy tak ,¿eby zag³osowaæ za polsk± za patriotyzmem , a nie za w³asnym interesem , bêdzie lepiej. opamiêtajcie siê proszê Was
motorola_e398
2014-12-16 20:47:06
Ocena: 9(glosow:19)-+
DLACZEGO TO JEST NA WIOCHA!!!!!!! TO PRAWDZIWY PATRIOTA JEST!!!!!!! CZE¦Æ I CHWA£A BOHATEROM!!!!!! A NA DRZEWACH ZAMIAST LI¦CI BÊD¡ WISIEÆ KOMUNI¦CI!!!!!!!!!! LUDZIE ZRÓBMY W KOÑCU CO¦ W TEJ POLSCE , BO ONA NIED£UGO MO¯E ZNIKN¡Æ!!!!! A teraz lewackie ¶cierwa minusujcie do woli!!!!!
Lisek85
2014-12-16 20:26:08
Ocena: 0(glosow:8)-+
JEB@Æ CA£Y TEN ZESZ£Y I PRZYSZ£Y RZ¡D ONI OD W£ADZY NIE ODEJD¡ CZY PO CZY PIS i INNI TO JEDNE DZI@D0STW0 O STO£KI WALKA A MY SZARACZKI WY?JEB@NI BEZ MYD£A !!!!!!!!!! C+HU+J Z TYMI LUDZMI ODAJCIE W£ADZE UCZONYM A NIE CWANIAK¡ CO KABZE SOBIE I KOLE¦OSTWÓ NABIJA PRZYK£AD PIÊKNY ¦IKORSKI TY DZI@DU ODAWAJ PIENI¡DZE!!! BY¦ W GU£AGU ZGNI£ ¦MIERDZIELU!!!!!
M1CLAY19
2014-12-16 20:20:22
Ocena: 4(glosow:14)-+
Rece opadaja jak sie czyta komenty takich idiotow jak ponizej. Dla mnie przedstawione tu sa polskie flagi i wypowiedz Polaka. Idioci i mendy w swym chamstwie rowni politykom widza tu PiS przeciw PO. Niech tam bedzie nawet PZPR i SB .Problemu nie widzicie tylko walke miedzy soba? Zle gosciu gada ze Polski juz nie ma? Ze wszystko sprzedane a to co zostalo tonie w dlugach? Zlodzieje spacjalnie was sklucaja by krasc i niszczyc a wy jak te lemingi warczycie jeden na drugiego. Ja takze warcze-ale na idiotow. Nie wazne jakiej barwy. Na idiotow dazacych do samozaglady.
M1CLAY19
2014-12-16 19:59:53
Ocena: 1(glosow:15)-+
A po kurvach splywa jak woda po kaczce. Najlepsze zyczenia dla comDonka. Zeby cie tam na emigracji muslimy skrocili o glowe a leb utopili w toy-toyu.
fantomas3103
2014-12-16 19:58:21
Ocena: 0(glosow:18)-+
mo¿e ten starszy pan wyt³umaczy wszystkim POpieraj±cym PO-PSL co oni zrobili z tym krajem a ci co na nich g³osowali przyczynili siê do tego.
ZeuS112
2014-12-17 00:35:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
mo¿e Ty najpierw spojrzysz w roczne statystyki dla ostatnich 25 lat i u¶wiadomisz sobie, ¿e to nie tylko PO i PSL doprowadzi³ do tego co mamy. Zadziwiaj±ce jest to, ¿e ka¿dy udaje wielce o¶wieconego a jak mu poka¿esz b³±d w my¶leniu to jedyne co zrobi to da ci minusa.
jurajska333
2014-12-16 19:38:35
Ocena: -23(glosow:39)-+
Kolejny wierny s³uchacz ojca dyrektora.Jêzyk pe³en nienawi¶ci typowy dla tych wyznawców.
M1CLAY19
2014-12-16 20:03:00
Ocena: 5(glosow:21)-+
W twoim mozgu za to sam cukier- z niemieckich cukrowni ,przywieziony niemieckim statkiem z niemieckiej stoczni kupiony w Lidlu .
tedex81
2014-12-16 19:36:35
Ocena: 3(glosow:21)-+
faktycznie widze ze zyje w innym kraju niz znacz±ca czesc komentuj±cych, ale có¿ ka¿dy ma prawo tak uwazac, byscie ma³olaty pozyli troche w g³êbokim PRL-u to byscie zrozumieli moze ze od tamtych czasu przebyli¶my wrêcz astronomiczn± podró¿, ale faktycznie po 25 latach wolnosci chcieliby miec lepiej niz 250 letnia demokracja jak np.Stany. Bismark mia³ ca³kowit± racjê nie zas³ugujemy na wolno¶æ
M1CLAY19
2014-12-16 20:40:48
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jestes gorszy niz esbecki prowodyr na solidarnosciowej manifestacji.A ty kuvwa taki madry jestes od tego octu co tylko byl na sklepowych polkach za PRLu. A mieszkania,szkoly,zaklady pracy na najwiekszym zadupiu to wrozka zebuszka pobudowala?Jak tak tragedia byla za PRL to jak sie taki bystrzak uchowal.Pievdolisz jak pijana Monika Richardson.Jak nic nie bylo za PRLu to co kradli przez te twoje 25 lat i kradna do dzis .
M1CLAY19
2014-12-16 20:48:45
Ocena: 2(glosow:10)-+
Z tanimi sorowcami,milionami rak do pracy, ogromnym wew rynkiem konsumenta,w miare nowoczesnym przemyslem na tamte czasy moglismy zawojowac zachodni rynek i zasypac produktami lepszymi i tanszymi.Na dogonienie wystarczylo by 5 lat a ty chwalisz 25 lat cofania sie. Tego bal sie zachod i dlatego pozwolili cwaniaczkom z SB wykupic i zniszczyc wszystko.Podroz do jelita grobego moze dla ciebie jest astronomiczna. Mnie poraza twoja astronomiczna glupota.
beem_obibok
2014-12-17 01:12:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
m1clay19 co ty bierzesz i gdzie to mo¿na dostaæ?
archiequatro
2014-12-17 23:15:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja mysle ze tego sie nie kupuje . To by bylo zbyt proste i dla kazdego durnia co ma kase dostepne od zaraz. To trzeba troche przezyc ,umiec obserwowac i wyciagac wnioski .....a to juz dla nielicznych patrzac na komentarz twoj i pzostalych.
ks.proboszcz
2014-12-16 19:32:45
Ocena: -7(glosow:29)-+
To mo¿e w skrócie. By³oby ³adnie i piêknie gdyby nie fakt, ¿e Pan saper napie*dala to na partyjnym wiecu Prezesa Jaros³awa. Wszystkie partie- od prawa do lewa roztrwoni³y nasz kraj po roku 1989. Facet przespa³ lata 1989-2007 czy mo¿e Wy ,brandzluj±cy siê nad tym filmikiem, srali¶cie jeszcze w pieluchy?! Patriotyzm ¿e ja pie*dolê têpe gimbusy. I ten podk³ad muzyczny!! O zgrozo!
ks.proboszcz
2014-12-16 19:23:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
ks.proboszcz
2014-12-16 19:21:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
veyron2685
2014-12-16 19:33:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
powinni to nagranie pu¶ciæ ¶winiom w sejmie,mo¿e który¶ by zrozumia³
Maniek783
2014-12-16 19:52:09
Ocena: 0(glosow:12)-+
Masz racjê WSTYD mi za "prezydenta" co SPRZEDA£ RP UE ! Zostaj±c okrzykniêtym, przez swojego braciszka "patriot±", który STAWIA pomniki na KOSZT PAÑSTWA. WSTYD mi za prezesa, co uwa¿a siebie za "patriotê", który BRONI£ MORDERCÓW POLAKÓW, nazywaj±c ich BOHATERAMI ! Ludzie maszerowali, a w¶ród nich ZDRAJCA ! Czy tak postêpuje "patriota" ?????
maxicoveri
2014-12-16 18:45:26
Ocena: -1(glosow:13)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
Baron_Sanedi
2014-12-16 18:28:47
Ocena: -16(glosow:40)-+
dla PiSowskiego scierwa brak szacunku
fantomas3103
2014-12-16 19:21:38
Ocena: 9(glosow:13)-+
z ciebie to typowy dupow³az PO typowy burak
Podlasiak1977
2014-12-16 21:24:07
Ocena: -1(glosow:11)-+
baron-nazwac cie kurw..a to obrazic ta co du.pa zarabia.ty jestes gorsze scierwo.o tobie i tobie podobnym tez dziadek zwrotke napisal
beem_obibok
2014-12-17 01:01:07
Ocena: 2(glosow:6)-+
"dupow³az", "kurw..a", typowe okre¶lenia przepe³nionego mi³o¶ci± do bli¼niego, katolickiego elektoratu pisu. Przynajmniej brumby zachowa³ jaki¶ poziom.
dicktracy7
2014-12-16 18:22:50
Ocena: -4(glosow:4)-+
Prawdziwe Polskie nazwisko!!!
kera007666
2014-12-16 18:22:18
Ocena: -7(glosow:9)-+
M±drze prawi ale jakie Katolickie korzenie?
misiacze1235
2014-12-16 18:18:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
ludzie pomozmy my... dobrze mowi
Umarov
2014-12-16 18:14:08
Ocena: 6(glosow:42)-+
¯al mi tego cz³owieka, poniewa¿ nie dostrzega zasadniczego faktu, i¿ wiec w którym bierze udzia³ organizowany jest za jego pieni±dze. Ale PiS o tym nie wspomnia³, to tacy sami socjali¶ci jak PO, PSL czy SLD. Biedny ch³op naiwnie uczestniczy w wiecu tylko dlatego, ¿e ujrza³ krzy¿ i polsk± flagê. Na tym polega bezczelno¶æ pisowców, ¿e bêd±c socjalistami wycieraj± sobie mordy o krzy¿e, flagi i ludzk± naiwno¶æ.
Stifler2103
2014-12-16 18:12:33
Ocena: 3(glosow:9)-+
Bo wiadomo¶ciami rz±dzi ca³y rz±d .
Baron_Sanedi
2014-12-16 18:30:44
Ocena: -17(glosow:37)-+
po co tepego starucha pokazywac, który wie tyle co powie mu rydzyk i kaczor
Podlasiak1977
2014-12-16 21:25:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
kret-jeszcze bys to cos zabil niechcacy a dostalbys wyrok jak za czlowieka....
beem_obibok
2014-12-17 00:53:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
kret i podlasiak - boli prawda, oj boli
hujochwyt_123
2014-12-16 17:58:28
Ocena: 0(glosow:12)-+
ale w co SETNO ? Rocznice setno czy mo¿e co innego ?
jurek1102
2014-12-19 18:43:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli twoje przeciwieñstwo.
beem_obibok
2014-12-17 00:50:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Majezon naiwniaku, ci co maj± kasê, umiej± j± trzepaæ i nie pójd± pracowaæ za marne kilkana¶cie tysiêcy - im to siê po prostu nie op³aca.
extremesoft
2014-12-15 18:19:17
Ocena: 4(glosow:12)-+
Panie Stanis³awie wielki szacunek, ca³a prawda.
energyman00
2014-12-15 18:07:56
Ocena: 9(glosow:17)-+
Szacunek dla tego pana serce siê kroi jak siê patrzy co te kur... z rz±du zrobi³y z krajem ;-(
orion1974
2014-12-15 16:59:45
Ocena: 0(glosow:36)-+
K..estwem jest wmawianie takim ludziom jak ten pan ¿e Polska nie jest wolna ,jest chora,a jedynym lekarstwem jest Jarek cz³owiek mówi±cy s³owami Jana Paw³a II "Nie lêkajcie siê". Wierzcie mi nie jestem zwolennikiem w³adzy,wiem jednak ¿e ten ma³y cz³owieczek nic na lepsze nie zmieni.
C2ShadowMan
2014-12-16 17:58:05
Ocena: 10(glosow:22)-+
trzeba byæ albo tatalnym debilem z wrodzonym wodog³owiem, ¿eby uwa¿aæ, ¿e ¿yjemy w normalnym kraju i nie widzieæ co siê dzieje, albo p³atn± internetow± ku**** z pejsackimi korzeniami. Nawet cz³owiek m±dry i bogaty zauwa¿y, ze co¶ jest nie tak jak powinno byæ.
Podlasiak1977
2014-12-16 21:28:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
marcus a pamietasz Olszewskiego?chcial oczyscic ten syf z postkomuny i sprzedawczykow.zalatwili go momentalnie min. dzisiejsza PO
markopolo4747
2014-12-16 22:37:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
markopolo4747
2014-12-16 22:50:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
beem_obibok
2014-12-17 00:29:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Markopolo, by³e¶ ³awnikiem i widzia³e¶ jak wszyscy siê trzê¶li... A czy dostrzeg³e¶, ¿e zdecydowanej wiêkszo¶ci z nich uda³o siê udowodniæ swoj± niewinno¶æ i teraz dostaj± odszkodowania, oczywi¶cie z bud¿etu pañstwa. Czy pañstwo policyjne to twoje marzenie? W normalnym pañstwie, jakim teraz jest Polska trzeba udowodniæ winê, za rz±dów pisu trzeba by³o udowadniaæ niewinno¶æ.
BoaKrztusiciel
2014-12-15 16:35:37
Ocena: -1(glosow:15)-+
Genialne. Coelho mo¿e mu buty czy¶ciæ. Powinni wprowadziæ do szkó³ zamiast przestarza³ej Inwokacji;)
banialuki123
2014-12-15 16:14:29
Ocena: 11(glosow:13)-+
Dobrze mówi... Niestety...
Mój Dziadek równie¿ bra³ udzia³ w odbudowie Polski i zawsze mówi³ ¿e dziwi nam siê czemu jeszcze "M³ode pokolenie nie walczy o swoje" gdy by by³ 40 lat m³odszy za³o¿y³ by "podziemie". A co do PRL-u nic nie by³o a wszystko by³o, dzi¶ wszystko jest a nikt nic nie ma... Tyle.
Samwise_Gamgee
2014-12-22 07:00:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
co zrobi³e¶ nazywaj±c mnie lewackim pomiotem, je¶li nie obrazi³e¶ za³gany hipokryto? gdzie te twoje argumenty poza wyzwiskami i jakie przyznaje siê do wiary, kto wam zabrania wiary, skoro katolicy panosz± siê i narzucaj± innym katolick± kulturê?! sam siê o¶mieszasz
Wiatropylny
2014-12-15 16:02:08
Ocena: 277(glosow:349)-+
To jest prawdziwy PATRIOTA! Cze¶æ i chwa³a bohaterom!
vacarius
2014-12-15 16:22:02
Ocena: -1(glosow:23)-+
Gdyby komuni¶ci wpadli na to aby po³±czyæ religie z komunizmem to by PRL istnia³ do dzi¶.
PIS ³±czy komunizm z chrze¶cijañstwem i chce powrotu PRLu w klerykalnej wersji. Nic gorszego Polski teraz by nie mog³o spotkaæ jak powrót centralnego planowania. Gdzie centralnym planist± by³by kler z Rydzykiem na czele.
tub0_osh
2014-12-15 17:07:43
Ocena: -1(glosow:17)-+
Nic dodac nic ujac, pis to lewica gospodarcza i prawica swiatopogladowa, taki troche narodowy socjalizm w wersji light, najwieksze dno jakie mozna sobie wyobrazic. Po to syf ale jesli ktos glosuje za pisem to musi byc niedoje...ny bardziej niz ustawa przewiduje.
tub0_osh
2014-12-15 21:01:11
Ocena: 2(glosow:10)-+
No pewnie, najlepiej niech wszystko nalezy do panstwa i jest prowadzone przez "kompetentnych" ludzi, tak jak do tej pory. Typowe komusze gadanie, otoz nie, albo jestes prawicowcem i wspierasz wolny rynek, albo jestes zakamuflowanym komuchem dzialajacym pod plaszczykiem nacjonalizmu, buga i wloszczyzny, nie ma nic pomiedzy. Odnoscie obrazania osob o innych pogladach - fajnie ze ty i tobie podobni tego nie robicie...
C2ShadowMan
2014-12-16 18:00:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
ZeuS112
2014-12-16 22:21:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
@pittero ale ty jeste¶ idealist±, niemo¿liwym jest to co pisa³e¶ o zarz±dzaniu przez kompetentnych ludzi. Podam Ci taki przyk³ad, PiS od pewnego czasu krzyczy, ¿e PO za³atwi³o stocznie. Problem w tym, ¿e oni za swoich rz±dów na dyrektora stoczni powo³a³ go¶cia, który by³ etnografem. Pañstwowe zak³ady to wylêgarnia nepotyzmu, po co komu zak³ady, które bêd± tworzyæ azyle dla ca³ych rodzin?
Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0