lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.01.2015, 11:08:56   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 471  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(76)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zbigniewboniek
2015-01-15 11:32:23
Ocena: 27(glosow:45)-+
"Widzisz synku? Tak wygląda zespół Downa" :)

Sherioza
2015-01-17 00:44:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pewnie znalezliby lepsze zloto za granica :D jak wegiel z ukrainy, ktory swa konsystencja jest niczym istny diament z blota w kolorze wegla :D ... Bo czemu by wesprzec wlasna gospodarke i obywateli jak mozna oszczedzic na imitacji...

Brst
2015-01-17 16:03:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
A mi się wydaje, że w elektrowniach i ciepłowniach pracują lepsi specjaliści od węgla i raczej kupują to co się opłaca i na czym ich firmy zarobią ale to tylko moje zdanie :D

jk112
2015-01-16 23:20:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

blackdevil22
2015-01-16 20:05:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
moim zdaniem powinni je z prywatyzować, a tak w nawiasie głosujcie na PIS kaczyński,opętany macierewicz i reszta bandy

Oliolo
2015-01-16 19:40:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

iksDeXDXD
2015-01-16 17:04:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
JA już nie mogę patrzeć na te czerwone lewackie twarze!! Ludzie powiedzcie mi jak to jest że sukcesywnie rośnie niezadowolenie a ONI wciąż prowadzą w sondażach! absurd totalny! ja powoli tracę nadzieje że w POLSCE będzie dobrze,,,,

atena110
2015-01-16 16:12:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Akurat na świecie jest wiele miejsc, w których wydobywanie złota jest nieopłacalne.

tellmetellme
2015-01-16 14:28:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kopaczowa ma taki seksowny uśmiech. Chyba się zakochałam...

spacz
2015-01-16 19:20:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Marmur87
2015-01-16 11:56:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2015-01-16 10:24:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2015-01-22 11:11:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cozakraj7
2015-01-16 08:35:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Swoją drogą to Kopacz na tym zdjęciu wygląda jakby miała dwie pary rąk hehehe Btw. Na zdjęciu przedstawiono rzeszę ekspertów od okradania Polski i przepierda*ania majątku Narodowego.

hubertberger
2015-01-16 10:10:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo do pieniążków, to tam każdy ma po dwie pary.

spacz
2015-01-16 19:23:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kubek4a7
2015-01-16 07:09:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wczoraj dostałem sms, czy jestem za specjalnym traktowaniem górników przez rząd (ankieta darmowa), nie nie jestem, ale jestem za spełnianiem obietnic wyborczych przez rząd.

kicek5
2015-01-16 00:39:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
nikt nie każe im pracować jako górnicy, mogą zawsze emigrować do innego miasta wielu ludzi tak robi. Po drugie skończmy z 13 i 14 pensją,piórnikowym,barbórką,deputatem węglowym i innymi przywilejami to kopalnie nie będą upadać,to że prywaciarzowi się opłaca przejąć kopalnie to się nie dziwie, u prywaciarza nie ma takich przywilejów a związki mogą mu naskakać tam też dobre pieniądze idą. Pensje swoją drogąi ich wysokość, węgiel z rosji jest tańszy bo tam nie ma przywileji jak w Polsce z ery PRL

Brst
2015-01-17 16:11:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Popieram. Jak to jest ,że ludzie zarabiający 1500 zł muszą pomagać górnikom którzy zarabiają 3000zł. Jak jakaś prywatna firma upada to nikt nie pomaga pracownikom nie daje im wypraw no może zasiłek na rok na który z resztą wcześniej sami płacili ze swoich podatków.

dejwidk
2015-01-15 23:24:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Proponowanie pasażerowie do ostatniego tupolewa i wylot w rejony separatystów

adamtrener2012
2015-01-15 22:55:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
To że kopalnie nie są rentowne nie jest winną PO,PIS czy innych gówie.. Zarządzajacych naszym Państwem .Przez lata kopalnie były dotowane przez państwo bo liczył sie przemysł i plany, normy itp.Wegiel w Polsce jest jednym z najlepszych/najbardziej kalorycznych węgli na świecie .Ma jednak wielka wadę - jego złoża są głęboko przez co wydobycie jest bardziej kosztowne niż wydobywanie węgla w Rosji metoda odkrywkową.Następna kwestia to niestety przywilej górników wypracowane jeszcze za Gierka ciągną te kopalnie z kamieniem u szyji pod wodę.Trzynastki, czternastki kredkowe, na pasku jest i kilka

adamtrener2012
2015-01-15 22:58:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Druga sprawa to sami odbiorcy kupując Wegiel gorszy tańszy zagraniczny rownież przyczyniają sie do pogłębiania kryzysu węglowego. Wolne weekendy gdzie wygasza sie kopalnie sprzedawanie węgla wyznaczonym dealerom. Emerytura 20 lat wczesniej niż przeciętny Kowalski to suma sumarum sprawia ze gdzieś te liczby sie nie zgodzą

cyb155
2015-01-16 00:07:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Polski węgiel ma dużo siarki przez co płacimy hołocie unijnej wysokie podatki bo przecież najważniejsza jest ekologia ku.rwy pi.e.rdo.lone jewropejskie pejsate szmaciarze!!!

mateos1708
2015-01-15 22:41:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
a kto wybiera takich ludzi? MY!!!!!! Ilu z nas wychodzi na protesty albo na strajk? kilka tysięcy? to co grupka 2-5tyś ludzi ma zdziałać skoro w kraju jest prawie 40mln ludzi?Więc autorzy i komentatorzy zastanówcie się co piszecie,a nie za PC czy lapkiem twardzi w gębie jesteście. W Bułgarii jakoś potrafili ludzie wyjść i obalić rząd. A u nas? same ciapciaki. P.S. Józef Piłsudski,Tadeusz Kościuszko,Polska Husaria, ludzie którzy walczyli o ten kraj,to się w grabach przewracają

bierut1
2015-01-16 10:17:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
2015-01-16 11:05:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kolego, W Warszawie przeciwko fałszerstwom wyborczym protestowało blisko 100 tysięcy ludzi! Pośród nich byłem i ja oraz kilku moich znajomych. I idę o zakład że w tym czasie siedziałeś na wiocha pisząc, wybacz, słabe komentarze.

pad2raz
2015-01-16 13:31:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
i co CI to dalo ZBIGNIEWboniek? do tej pory powinienes tam stac i walczyc a nie ..znowu przed kompa i czekasz... wyszedles , niby z grupa ludzi cos zaprotestowales i co? nic. ch..to dalo.Jak bylbys bardzo glodny i stalbys w sklepie po bulke i sprzedawca powiedzialby Ci,ze nie ma bulek to odburknalbys cos i odszedl pewnie. Albo sie o cos walczy albo nie. bo takie jedno dniowe, kilkugodzinne manifestacje nic ale to nic nie daja.

maxicoveri
2015-01-15 22:38:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak to jest kiedyś kopalnie decydowały same i przynosiły zyski odkąd sa w spółkach gdzie decyduja o tym pojedyncze osoby same straty!dziwne...

hanauer
2015-01-15 22:37:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hanauer
2015-01-15 22:35:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Expert1994
2015-01-15 22:15:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Skoro jest 15 nie rentownych kopalń to w jaki sposób zamknięcie 4 z nich pomoże pozostałym?- Zmniejszy(tylko teoretycznie wg. rządu straty)-zamiast znaleźć przyczynę strat w tych kopalniach to rząd je zamyka, pozbawiając pracy setki tyś. ludzi! Z tego co rząd przedstawia to te kopanie już od dawna przynosiły straty i nic z tym nie zrobili a wręcz gorzej zadłużali je. Moim zdaniem było to już dawno zaplanowane aby te kopanie były nie opłacalne ,żeby zbankrutowały i można je było za bezcen sprzedać prywatnemu inwestorowi- to jest moje zdanie! Jeśli się w czymś pomyliłem to proszę mi zwrócić uwag

pad2raz
2015-01-16 13:36:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
To sie nazywa Zimowa Wyprzedaz. W całej Polsce trwa całoroczna wyprzedaż. Kupujcie bo konczy sie kolekcja z lat 1945-2014.

sambakicikici
2015-01-15 21:54:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
Oderwać ich w końcu od tego koryta. Najpierw Bronka w maju a potem całą Platformę Oszustów w październiku!

DkNG
2015-01-15 21:07:57
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dwuletnie odprawy im proponują a tym ch*jom dalej mało... 15 pensji w roku, ołówkowe i inne pierdoły a im ciągle źle... oni na tle innych polaków zarabiają zajebiscie dobrze tymbardziej że nie muszą wcześniej kończyć studiów żeby wziąć do łapy kilof i napirdzielać w ściane. Pracowałem w banku, zarabiałem 2,5 na rękę, zwolnili mnie w tydzień z powodu reducki i nawet długopisu czy kubka nie dali w ramach odprawy a tu pyk 24 pensje jeszcze mają dostać za siedzenie na dupie... won z tą postkomunistyczną kliką brudasów ja nie chce na nich płacić

Liberte
2015-01-15 21:17:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zwolnili cię bo byłeś najsłabszym ogniwem i jesteś jakiś ograniczony. Pomyśl troche, to nie zabija, co z odpraw jak nie ma gdzie pracy podjąć? Cały region jest ekonomicznie powiązany z kopalniami stąd między innymi obawy samorządowców, notabene wielu z opcji PO. Pieniądz z odprawy się skończy i co dalej? Nie ma przemysłu, nie ma sektora usługowego i handlu bo dla kogo. I co to to jest reducka panie bankowiec?

siecino1
2015-01-15 23:21:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
DkNG, zostań górnikiem. A tak na poważnie, gdzie jest w Polsce najwięcej milionerów ? Na Śląsku. Dlaczego ? Bo górnictwo jest dojone przez rozmaitych cwaniaków powiązanych z politykami. Dlatego nasze górnictwo jest nierentowne.

cyb155
2015-01-16 00:09:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Z taką odprawą można naprawdę dużo zrobić ! Jak się ma mózg zam iast tego pier.dolo.nego styropianu !

iMarket
2015-01-15 21:07:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
Pod rządami związków zawodowych chcesz powiedzieć i rozdętego do niewyobrażalnych rozmiarów socjalu górniczego, ja bym tych kopaczy nauczył dyscypliny.

grzegorz6713
2015-01-15 21:02:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
o parę wyborów za pużno

thazael
2015-01-15 20:52:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2015-01-15 20:32:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Liberte
2015-01-15 20:41:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kiedyś ktoś powiedział... "Nie ma znaczenia jakie są prognozy ważne kto głosy liczy"

minutsa
2015-01-15 20:48:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tylko lemingi wierzą w te sondaże

kurwamac02
2015-01-15 21:15:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cyb155
2015-01-16 00:11:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kogo bym nie zapytał to jeszcze nie słyszałem żeby ktoś mówił, że jest za PO . Sondaże nie dość, że robione pewnie w Wawie to jeszcze ładnie przekłamane !

Samwise_Gamgee
2015-01-16 02:14:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
to samo mam z pis a jakoś mają 30 %

kurwamac02
2015-01-15 20:31:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grog
2015-01-15 20:03:49
Ocena: -2(glosow:8)-+
kopacz powinni wrzucic na tydzien do kopalni, zreszta ona powinna tam zostac na etacie, samo nazwisko do czegos zobowiazuje...

kbrowarek
2015-01-15 20:11:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jak by wszyscy pracowali w tej kopalni to zarl bys tylko wegiel.Czy zadzila by partia ta czy inna to gornicy i tak mowili by ze za malo zarabiaja

kbrowarek
2015-01-15 20:01:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ludzie opamietajcie sie ja tez nie jestem za PO ale gornicy czuja sie w tym kraju jak szejkowie arabscy 13-stki 14-stki ktora firma to wytrzyma na zachodzie tego nie ma a pracownicy sa bardzo zadowoleni nasi wlasnie sie tego boja ze straca swoje przywileje.Ja rowniez pracuje w bardzo wysokich temperaturach w bieznikowni gdzie moj szef nie pozwala nam wietrzyc zakladu zarabiam 2-tys zlotych i nie mam co liczyc na wiecej a im sie w du.pach poprzewracalo od tego dobrobytu

Liberte
2015-01-15 20:21:20
Ocena: -5(glosow:9)-+
Powiedz mi tylko jedno, jaka jak wygląda karta bezpieczeństwa w twojej bieżnikowni, jakie są współczynniki niebezpieczeństwa, jaka jest średnia wypadkowa z przyczyn zewnętrznych i na koniec powiedz m i ile ton skały masz nad głową codziennie jak zaczynasz pracę? Ja wiem że warunki atmosfery pracy są w górnictwie złe, ja wiem że pożary i zagrożenia metanowe i pyłowe to coś co jest spektakularne w mediach, ale czy ty wiesz ile jest zdarzeń z obrywaniem się mas i bloków skalnych? Kwestie pensji 13 i 14, które poruszasz to tez nie tylko przywilej górniczy, sprawdź budżetówkę.

Liberte
2015-01-15 20:25:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
I na koniec przykro mi, że masz niesatysfakcjonujące warunki pracy i płacy ale dlaczego ja mam mieć też złe? I uwierz mi, ze nigdy nie poprę takiego sobka jak ty kiedy bedziesz płakał ze masz mało... bo niby za co? Za to, że tobie sola w oku są zarobki innych na zasadzie ja nie mam to i innym upier..olić? Teraz górnicy z poparciem kolejarzy i rolników mówia to o czym tacy jak ty nie mają odwagi powiedzieć. Częściej wychodź na zewnątrz z tej swojej firmy boś się gumy nawdychał.

kbrowarek
2015-01-15 20:44:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jakos kopalnia "SILESIA" sobie porzdzila po przejeciu przez prywatna czeska firme nie zarabiaja tyle co wczesniej choc i tak maja bardzo wysokie zarobki.A dla was i tak zawsze bedzie za malo bo komuna was tak nauczyla ze panstwo bedzie wam doplacalo z naszych podatkow prawda?

Liberte
2015-01-15 21:07:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kopalnia Silesia to nie polska państwowa firma to raz, dwa jako obcy inwestor tworzący miejsca pracy Czech uzyskał potężne zwolnienia z podatku dochodowego, trzy nie sprzedaje węgla na rynku polskim wedle polskich zasad. Komuna mnie niczego nie uczyła bo upadła gdy byłem dzieckiem. To tobie jest mało a masz przecież tłuste dwa tysie a są w tym kraju ludzie co mają mniej... durna logika prawda? I ostatnia kwestia jestem górnikiem KGHM Polska Miedź S.A i to na ten czas ja dopłacam do ciebie poprzez podatek nałożony ma moją tylko firmę, a który obniża realnie mój dochód z tytułu nagrody....

Liberte
2015-01-15 21:10:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
... za wypracowany zysk. Dalej jeśli umiesz liczyć to przelicz sobie co do kogo dopłacasz, jeśli koszt wydobycia tony węgla to 400 PLN a Państwo do każdej tony dopłaca 44PLN to gdzie można kupić węgiel za 360PLN za tonę? Jak znajdziesz daj mi znać.

adamtrener2012
2015-01-15 23:13:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Górnik pracuje cieżko,warunki pod ziemia nie sa łatwe i nie jest to przyjemna praca.natomiast dopóki pensja górnika bedzie składać sie z kilkunastu dodatków,przydziału węgla który dostaj rownież emerytowani górnicy, emerytury w wieku 45lat, 13,14 Barborek, wolne weekendy( kopalnie nie pracują w soboty i niedziele a koszty podtrzymania sa ogromne)i innych dodatków to żeby Wegiel spadał z drzew to nigdy interes nie bedzie rentowny bo jes przeżerany przez jego pracownikow.

siecino1
2015-01-15 23:16:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Liberte, przytomnie dzisiaj piszesz. Tylko czemu masz avatar mordercy ?

Liberte
2015-01-18 08:29:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
adamtrener2012 ko ci powiedział, że kopalnie nie pracują w weekendy? W mojej w roku może było dziesięć dni bez fedrunku. Był to dni wynikające z potrzeby postoi technologicznych np. wymiana lin maszyn wyciągowych, skipów czy remonty zbiorników retencyjnych... pozostałe były fedrunkowe.

szulcik
2015-01-15 19:45:35
Ocena: -4(glosow:12)-+
Powinni byc rozstrzelani jako zdrajcy Narodu Polskiego.

kbrowarek
2015-01-15 20:03:46
Ocena: -1(glosow:11)-+
Ale za co ja sie pytam ty jestes za gornikami za ich przywileje wieksze od reszty pracownikow w tym kraju?ja tez nienawidze vPo ale klika gornikow juz przesadza

DkNG
2015-01-15 21:03:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
z szulcikiem nie gadaj bo to nie ma sensu on by tylko strzelał pluł i spuszczał wpier*ol... biedak umysłowy który musi w necie sobie pokrzyczec

szulcik
2015-01-16 08:25:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlaczego NASZ *NIE*rząd nie promuje naszego wegla w swiecie ? Dlaczego nasz wegiel jest nierentowny ?

szulcik
2015-01-16 08:28:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dlaczego gaz łupkowy ,którego zasoby mamy na kilkadzisiąt lat jest nierentowny w wydobyciu ? Dlaczego ? Dlaczego ta sama klika rządzi od 25lat? Dlaczego wybory i przeliczniki PKW były sfałszowane? Ale to lepiej zadać głupie pytanie czy ja sie udzielam za górnikami ,tak udzielam sie za górnikami ,ale nie za prezesami spółek weglowych ,którzy okradają górników i Nas odbiorców. Tyle w temacie. A ty DkNG typowy leming z ciebie ,typowy lewicowy gnom.

caleanka
2015-01-15 19:38:53
Ocena: -9(glosow:13)-+
PiS-ory atakuja?

konnycky
2015-01-15 19:55:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie, buraki od cukru i Stalowcy od stoczni oraz rzesza innych zdradzonych obywateli, PO srako. P.S. PIS w PIS du.

kakakaka
2015-01-15 16:21:13
Ocena: -6(glosow:10)-+
to kopalnia złota nie może być nierentowna ? już abstrahując od tematu nierządu

brumby
2015-01-15 18:31:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
Właśnie na tym polega dowcip, że pod rządami PO pewnie by była.

Liberte
2015-01-15 20:33:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pewnie że może być nierentowna, nawet jeśli złoże byłoby bardzo bogate. Można przecież wyobrazić sobie rozpoznane złoże zalegające w pokładzie trudnym do eksploatacji, zagazowane siarkowodorem w warunkach drogiej siły roboczej i drogiej energii. Wtedy jeśli koszty technologi i nakłady przewyższają cenę wydobytej rudy powstaje nierentowność faktyczna. Ale ten absurd dotyczy sytuacji w której o nierentowności decyduje nie ekonomia tylko polityczne decyzje, ustaw, obciążenia fiskalne i restrykcje w wolnym obrocie surowcem.

tymsol
2015-01-15 14:50:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
tos trafil;)

waclawwaclaw
2015-01-15 14:21:44
Ocena: 9(glosow:11)-+
kolega Schetyny szykuje się na te kopalnie od dłuższego czasu więc wszystko jasne

seba_poland88
2015-01-15 12:17:29
Ocena: 6(glosow:8)-+
Boże że Ty na to pozwalasz.....

kbrowarek
2015-01-15 20:06:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co on kur.wa ma do tego od samego poczatku istnienia Polski ma Polakow w pier.dolonej du.pie a wy i tak w niego wierzycie frajerzy

BOBY102
2015-01-15 11:53:58
Ocena: 1(glosow:9)-+
ZBIÓR "PANTOFELKÓW" organizmy JEDNOKOMÓRKOWE hahhahaha

lemingjager
2015-01-15 12:27:30
Ocena: 9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
2015-01-15 11:32:23
Ocena: 27(glosow:45)-+
"Widzisz synku? Tak wygląda zespół Downa" :)

skomorucha
2015-01-16 08:29:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlaczego ubliżasz chorym?

zbigniewboniek
2015-01-16 10:57:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoro jureczku uważasz że chorym na Zespół Downa ubliża porównanie ich do tego rządu to pewnie masz rację. Nawet Down wstydziłby się utożsamiać z nimi. Podobnie zresztą jak Debil, Kretyn czy Idiota :]
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Religia to opium dla ludu ?
  •  Takie tam żarciki.
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
główna
Dodano: 24.08.2018, 18:20:04   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 82Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0