lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Są nie na miejscu.co on wie o pracy fizycznej?wskoczył do tv głupoty pierdzieli
główna
Dodano: 15.01.2015, 19:24:41   przez: dzamall
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 119  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(110)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vacarius
2015-01-15 19:40:56
Ocena: 58(glosow:130)-+
A ja mam pojęcie o pracy fizycznej a i tak nie popieram dawania przywilejów górniczych. Bo to nie sprawiedliwe. Ze jakiś górnik ma a inne równie niebezpiecznie ciężkie zawody jak np drwal nie mają wcześniejszych emerytur. Nie powinno się też dotować w nieskończoność nierentownych państwowych kopalni. Nie potrafili tak robić aby przynosić zyski to zwolnić ich wszystkich i bez odpraw. Bo ja też żadych odpraw nie dostaje gdy mnie prywaciarz zwalnia.

jko69
2015-01-18 18:22:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeszcze górnicy niech do tv pracować pójdą, bo nikt oprócz nich nie może się wypowiadać na temat ich pracy.

Arachmit
2015-01-17 09:19:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lysy88
2015-01-17 01:25:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
tak tak jedźcie po górnikach a nasze elektrownie to morze na atom idą czy opłaca się sprowadzać węgiel z Wenezueli zastanówcie się bo tak właśnie jest to robimy bo jakiś tępak podpisał takie umowy a może dalej napędzajmy ruską gospodarkę sprowadzając od nich węgiel sprowadzając węgiel od nich zarzynając sami swój kraj sprzedajmy kopalnie Czechom albo Niemcom a potem kupujmy nasz węgiel od nich po wyższych cenach gratulacje dla polskiego rządu ile on nas kosztuje

galka666
2015-01-17 02:03:45
Ocena: 2(glosow:6)-+
tak tak, nasze elektrownie pala węgiel, który są zobowiązani kupić o takich kompanii węglowych po, uwaga, cenie ustalanej przez kopalnie. tak więc zamiast opalać elektownie węglem za 10 eu opalamy węglem za 120 eu i dziwimy się "co ten prund taki drogi?".

wojtekzelow
2015-01-17 20:47:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
galka, dziecko, już raz Ci wytłumaczyłem, żebyś się nie odzywał na tematy o których nie masz pojęcia. Wypisujesz głupoty nie sprawdzisz tematu, tylko klepiesz w klawiaturę. Gdzie masz węgiel po 10 eu? Dowiedz się ile kosztuje tona węgla z Chin, Rosji, Ukrainy ale razem z transportem. Następnie ile dostaje Polska kopalnia za tą samą tonę. Jak będziesz miał odp. to możemy rozmawiać.

wolff94
2015-01-18 05:07:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Naucz się ortografii a później o górnikach pisz. MoŻe i na atom idą.

galka666
2015-01-18 09:46:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
no to oświeć mnie jaśniepanie ile kosztuje tona węgla brunatnego, bo wiem że wydobycie nawet 6 eu. teraz czekam na odniesienie się do cen węgla narzucanych przez kopalnie w stosunku do elektrowni, które węgiel ten MUSZĄ kupić.

wojtekzelow
2015-01-19 19:40:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wojtekzelow
2015-01-19 19:44:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wojtekzelow
2015-01-19 19:49:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wojtekzelow
2015-01-19 19:55:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
galka, jesteś adminem, czy tylko jego koleżką?

wojtekzelow
2015-01-20 19:16:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
galka, jak widzę Ty nie odróżniasz węgla brunatnego od kamiennego, więc co z Tobą gadać? Miałeś sprawdzić ceny węgla KAMIENNEGO, bo o takim piszemy. Miałeś na to cały tydzień, ale jak widzę przerosło Cię to. Mógłbyś być politykiem, bo nie znasz się na jakimś temacie, ale kłamiąc (ceny są ustalane w oparciu o różne wskaźniki- ceny energii, ceny kosztów uprawnień emisji co2, średnie ceny węgla, itp), manipulując faktami (porównywanie ceny węgla brunatnego do kamiennego), ale sam nie potrafisz znaleźć cen. Jesteś albo hejterem, albo niedouczonym misiem, albo zaślepionym wyborcą wiadomo kogo.

tescovalue
2015-01-16 21:49:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dobrze mówi, polać mu!

grog
2015-01-16 21:24:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
co to za placek?

mirga
2015-01-16 20:26:28
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dobrze powiedział. Ciężka praca ok, ale za tą ciężkoą pracę mają odowiednio płacone. Dla wiadomości górników- w innych rejonach Polski, polacy też nie mają miejsc pracy w swoich małych miasteczkach i muszą dojeżdżać po 50 km a nawet i po 100 km do większych miast do pracy

raulek86
2015-01-16 19:55:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
górnicy i górnicy czy oni pomagali kolejarzom czy pomagali ratować polskie huty NIE siedzieli bo im było dobrze, posiadają zbyt dużo przywilejów z naszych podatków

gwizdek890
2015-01-17 03:39:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
ale nie zapominaj Warszawiaku kto odbudował Twoje miasto po wojnie :D

mirasek2201
2015-01-16 19:36:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
A co kler wie o współżyciu między kobietą a mężczyzną,czy innych sprawach małżeńskich.A wypowiadają się na każdy temat i uważają że mają rację

Oliolo
2015-01-16 19:22:44
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dudus54
2015-01-16 19:12:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
i oto chodzi aby zrobic Wam wode z mozgu!- rzecz nie idzie o 13 14 ale o to jak daleko jeszcze mozna sie posunac jest to test na narodzie! a wybrano gornikow bo jak ich sie udupi to juz mozna naprawde wszystko!!!

wojtekzelow
2015-01-17 20:50:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
albo, bo już nikogo więcej nie można, bo już wszyscy inni udupieni...

brumby
2015-01-16 18:31:36
Ocena: 2(glosow:14)-+
Tatuś mu pracę załatwił, nigdy w życiu się nie zmęczył to sobie może pieprzyć głupoty... i tak telewizja rządowa to pokaże.

ostry1315
2015-01-16 17:43:45
Ocena: -3(glosow:11)-+
GÓRNICY ŻENUA :) dla WAS

ostry1315
2015-01-16 17:42:26
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jedni bronią górników, inni nie, a ja mam pytanie. W całej tej "walce" górnicy dlaczego nie mówią że ich dzieci mają pierwszeństwo dostania się do pracy w górnictwie, że mają deputaty węgla, gdzie inni ludzie muszą za nie słono płacić, dlaczego nie mówią że mają wypłacane tzw. "trzynastki, czternastki, barbórkowe" itp. itd.? Marudzą tylko jak im źle a o dodatkach których dostają ani słowa nie mówią, mogą przechodzić do innych rentownych kopalni to nie, bo "5km" dalej, a nie jeden uczciwy człowiek dojeżdża 60 km a nawet więcej by móc wyżywić rodzinę. GÓRNICY ŻENU

galka666
2015-01-16 17:29:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
czytając ostatnie histeryczne wypowiedzi na temat kolejnych świętych krów tego kraju czyli górników, nasuwa mi się jedno pytanie - czy w polsce mamy przymus pracy i czy ktoś im każe pracować jako górnicy? jakoś dziwnym trafem w polce na zarobki i przywileje ględolą najwięcej ci,którzy akurat mają jak pączki w maśle - górnicy, rolnicy, lekarze, sędziowie i nauczyciele.

hpzzz
2015-01-16 17:17:55
Ocena: 4(glosow:8)-+
Trzeba być cienkim żeby najeżdżać tych co ciężko pracują pod ziemia a nie tych prezesów co zarabiają miliony i tracą miliony na głupich decyzjach lepiej jechać ciężko pracujących niż władze wydajając na lewo miliony .Był już proszek reklamowany może tata załatwi krem na odmłodzenie

pitko70
2015-01-16 17:13:01
Ocena: -1(glosow:13)-+
te PEDZIO DAWEJ NA KOPALNIA !!!!!!!!!!!!!!!! SZACUNKU cie NAUCZYMY !!! CIULU !!!

LuskaI23
2015-01-16 17:39:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
A gdzie on okazał brak szacunku że trzeba go tego uczyć? To teraz nie można czegoś skrytykować, bo to znaczy że się tego nie szanuje?

romanbnmbnm
2015-01-16 18:23:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
Po pierwsze - pisz po polsku. Po drugie wpadnij do mnie na radiologię, dam ci kilka zdjęć do opisania, kilka tomografii, 7.35 h za 2240 netto, a jak coś spier**lisz to masz prokuratora na dupie. A co do pracy fizycznej, to zapieprzałem na budowach całe studia, w Polsce, USA i Francji, więc wiem co to robota. A tu mi jakiś prostak będzie wyłaził na ulice i palił opony, a zarabia 6 koła brutto, +trzynastka + czternastka + barburkowe + węgiel. Won do swojej dziury skąd wylazłeś

kovol
2015-01-16 20:37:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tee romanbnmbnm. Jak ci tak dobrze szlo za granica to co dalej w polsce robisz? Zle ci na radiologii to zmien zawod(tak jak wy górnikom mowicie ze jak im sie nie podoba pod ziemia to niech zmienia prace)

romanbnmbnm
2015-01-16 21:07:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie jest mi źle. Zarabiam całe nic, nie mam 13, 14 i innych profitów, ale robię swoje, nie palę opon i tym 99% społeczeństwa różni się od górników. Za granicą tyrałem na budowach, żeby się utrzymać na studiach, wcale mi lepiej nie było.

gwizdek890
2015-01-17 03:46:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Romanbnmbnm bo jesteście CIULAMI !!!! Bo Tylko Górnicy maja jaja i walczą o Swoje a Ty dalej Bedziesz marudzić jak mało zarabiasz !!!! Rząd zawsze bd was okradać a Wy sie Bedziecie na to zgadzać .

maro1707
2015-01-18 12:06:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cazio
2015-01-16 17:12:28
Ocena: 4(glosow:8)-+
W Polsce to nawet kopalnia diamentów byłaby "nierentowna".

hatson
2015-01-16 16:48:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kazdy ma prawo do wypowiadania swojej opinii. Gornikow mi ogolnie szkoda bo nie chcialbym byc na ich miejscu. To zrozumiale, ze boja sie o swoje miejsca pracy i wychodza na ulice. Wine za to ponosi jednak caly zarzad, a nie gornicy. Oni chca poprostu pracowac. Dlaczego daje sie kilkuset tysieczne odprawy w firmie panstwowej ludziom, ktorzy doprowadzili do tego. Po jakiego diabla tyle prezesow i innych darmozjadow na wysokich stolkach. Obawiam sie, ze pozamykaja kopalnie, zwolnia gornikow, a ci z zarzadow i tak zostana gdzies przeniesieni i beda brac kase za nic.

omen100
2015-01-16 16:45:48
Ocena: 0(glosow:8)-+
To,ze mu sie powodzi nie odbiera mu prawa do wyrazania wlasnego zdania :) Poza tym uwazam,ze ma racje.

duszeek
2015-01-16 16:41:54
Ocena: -4(glosow:6)-+
"Są nie na miejscu.co on wie o pracy fizycznej?wskoczył do tv głupoty pierdzieli" Uczył się to pierdoli a ty jak miałeś nie po drodze do szkoły to zapierdalaj jak kret"

kovol
2015-01-16 20:39:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
I kolejny debil sie wypowiada ktory ,mysli ze na dole sami idioci pracuja. Kolego sloma z butow ci wychodzi czy slome z tej twojej szkoly wyniosles na ktora rzekomo nie rzucales kamieniami??

elconecho
2015-01-16 15:48:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie muszę być muzułmaninem, żeby móc krytykować agresję charakterystyczną dla tej religii i podobnie nie muszę być górnikiem, żeby dostrzegać złe strony zarządzania kopalniami. Osobiście uważam, że zmuszanie obywateli do dopłacania do pensji i emerytury górniczej jest wysoce niesprawiedliwe. Jeśli górnicy nie chcą zamykać kopalni to powinni osobiście przejąć dług swojego pracodawcy a nie liczyć, że reszta społeczeństwa to zrobi. Ja muszę zapłacić ZUS czy zarobiłem czy nie i w zasadzie nikogo to nie obchodzi...

Liberte
2015-01-16 15:46:42
Ocena: -3(glosow:7)-+
Tylko tyle w temacie wczoraj w kopalni KGHM zginął górnik i co chcecie powiedzieć jego rodzinie?

LuskaI23
2015-01-16 15:54:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
Codziennie w wypadkach giną setki ludzi. Co chcesz powiedzieć ich rodzinom? Górnik wie jakie jest ryzyko jego pracy i się na to zgadza. Przyjmując się do pracy wie za ile będzie robił i wie że każdego dnia może zginąć (jak każdy) więc do kogo i o co pretensje skoro się na to zgodził?

vampir28
2015-01-16 15:59:25
Ocena: 5(glosow:13)-+
Dzisiaj rano zginął kierowca Tira czym się różni ??? A wiem zarabiał 1/6 tego co górnik i nie miał tylu przywilejów

kurwamac02
2015-01-16 16:29:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2015-01-16 16:46:50
Ocena: -2(glosow:8)-+
Nic,bo gowno mnie to obchodzi.

HerrSkorzeny
2015-01-16 17:13:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
A górnik to niby co jest? czym się różni od zwykłego Polaka? Za ciężką pracę otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie, hutnicy też nie mają lekko.Nikt nikogo nie zmusza do pracy pod ziemią i w ciężkich warunkach.Może iść do pracy w Biedronce, lżejsza praca i pensja też.

LuskaI23
2015-01-16 17:22:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
Każdy wybiera pracę świadomie. Idę na rozmowę mówią mi jakie będę miała obowiązki i jakie wynagrodzenie i albo się na to godzę albo nie, a jeśli się godzę to potem do nikogo nie mam o to pretensji. Zawsze w każdej chwili można zrezygnować. A Chajzer ma rację.

Liberte
2015-01-16 19:17:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Piszecie że wie na co się decyduje, piszecie że mu za to płacą to dlaczego kuźwa chcecie mu pieniądze zabierać?

grog
2015-01-16 21:38:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie zjechalbym za 5tysiecy na dol do kopalni

Samsara
2015-01-16 14:10:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ujme to tak - od kogo dostali górnicy(i inni fizyczni) przywileje? Od komuny. Kto obalał komunę? Górnicy (i inni fizyczni). Czego chcą teraz górnicy? Przywilejów. Tylko coś się popie...ło klasie robotniczej, bo ustrój który pakował w nich pieniądze przeminął, a ten aktualny opiera się na wyzysku najniższych klas... no tak wasz wybitny papież i Wałęsa wam nie powiedzieli. "Miałeś chamie złoty róg, ostał Ci się ino...."

wyrwisut
2015-01-16 13:00:05
Ocena: 0(glosow:12)-+
Przeciętnie górnik nie dociąga do 55 roku życia. Pylica, problemy ze stawami, kręgosłupem. Nie mówiąc o wypadkach. Wypadki tam to nie wybuch metanu raz na x lat. Codziennie komuś złamie rękę czy wyrwie palec. 6 tyś to średnia razem z pensjami zarządu. Zarządu którego jedynym zadaniem jest znalezienie kupca na węgiel. Jeśli ktoś tu jest winny to górnik który codziennie ryzykuje życie włażąc w dziurę w ziemi głęboką na 400m czy prezesik który mając 300 ludzi do pomocy nie potrafi sprzedać produktu?

pab5
2015-01-16 22:18:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
a kogo to obchodzi. Co jego tam na łańcuchach trzymają, czy to po prostu zwykła łajza jest co sobie roboty innej znaleść nie umowie bo nic innego niż noszenie gruzu nie potrafi!

davidstar
2015-01-16 12:57:10
Ocena: -6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

okido
2015-01-16 14:05:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
To następnym razem rusz dupę i zagłosuj.

bierut1
2015-01-16 14:08:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ethnie
2015-01-16 19:25:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Głosuj, głosuj, jakoś od ,,wolnych" wyborów jest to samo. Dosłownie to samo. Kolejne wybory nic nie zmieniały, tylko gęby przy korycie. Polacy są już tym wszystkim zmęczeni, sfrustrowani i nikomu nie ufają. Jak kolejne wybory ktoś niszczy ich zaufanie a co rusz wyłażą jakieś afery to człowiek ma dość. Po Drugie: jesteś naiwniakiem jeśli myślisz że ludzie są uczciwi. Ludzie przede wszystkim myślą o sobie

JANEK1331
2015-01-16 12:37:27
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zakalinki
2015-01-16 14:38:15
Ocena: 3(glosow:9)-+
tylko że jemu państwo nie dokłada do pensji

Oliolo
2015-01-16 15:07:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JANEK1331
2015-01-16 15:19:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mingus33
2015-01-16 16:27:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie trzeba robić pod ziemią, żeby wiedzieć że jest to nieopłacalne. czasy się zmieniły również dla górników.

ZeuS112
2015-01-17 00:12:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
chłopaczku a od kiedy płacisz abonament na TVN? Przecież to stacja komercyjna utrzymująca się z reklam. Opowiadaj bajki dalej.

Free80
2015-01-16 12:27:38
Ocena: 1(glosow:7)-+
Polecam fan page" "Tyle zarabia Górnik Koniec kłamstw" - macie tam paski normalnych, przeciętnych górników. Można zobaczyć, że historie o płacach rzędu 6000zł miesięcznie ma się nijak do rzeczywistości.

kurwamac02
2015-01-16 14:12:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Free80
2015-01-16 14:20:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oczywiście, że mają różnego rodzaju potrącenia. Mimo wszystko nie wychodzi z tego 6000zł miesięcznie. Weż też pod uwagę ile tam jest sobót i niedziel pracujących. Co do stażu, to przy większości fotek jest informacja o przepracowanych latach. Ale zgadzam się z tym, że przywilejów mają za dużo - choćby deputat węglowy uważam za niepotrzebny.

JANEK1331
2015-01-16 15:28:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2015-01-16 15:42:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kapelushnikov
2015-01-16 12:24:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak tak zazdrościcie górnikom, to przenieście się na Śląsk i zatrudnijcie się w kopalniach. To nie wina górników, że jesteście nieprzystosowani do życia w kapitalizmie.

kurwamac02
2015-01-16 12:23:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2015-01-16 12:22:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

heerind
2015-01-16 12:21:17
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie mogę patrzeć na tego typa, może to płytkie stwierdzenie z mojej strony, ale jest po prostu obleśny.Wygląda jak taki nie dorobiony Pierce Brosnan.

Lysy88
2015-01-16 11:35:48
Ocena: -5(glosow:9)-+
proponuje wam wy tępe gorole zjechać na dół na 8 h i potem się zacznijcie wypowiadać!

Savage78
2015-01-16 11:07:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
Miesięczne wynagrodzenie górnicze wynosiło w 2012r. ponad 6 000 zł !!!! Teraz zapewne jeszcze więcej - obciąć połowę (albo i więcej), ukrócić przywileje i kopalnie przestaną mieć straty.

malgolina
2015-01-16 11:43:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gwiazdy telewizji dostają jeszcze więcej.

Free80
2015-01-16 12:25:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
savage jak czytam takie wypowiedzi to mi się nóz w kapsi otwiera. Naprawdę wierzysz, że tyle zarabiają górnicy? To średnia, liczona wraz z wypłatami zarządu i całej reszty niepotrzebnych "figur". Powstał na FB fanpage Wypłaty górników - górnicy publikują tam swoje paski z wypłat. Zerknij i zobacz ile tak naprawdę zarabia przeciętny górnik, a nie jaka jest średnia płac na kopalni. Jedno z drugim na niewiele wspólnego.

davidstar
2015-01-16 12:53:51
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Free80
2015-01-16 14:29:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
David, a skąd Ty w ogóle jesteś? :)

davidstar
2015-01-16 14:54:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2015-01-16 10:52:07
Ocena: -6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2015-01-16 10:49:12
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2015-01-16 10:51:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2015-01-16 10:53:59
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pab5
2015-01-16 22:15:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
to niech to towarzystwo górnicze znajdzie sobie inne zajęcia. Tak jak to jest w innych branżach. Nikt ich tam pod ziemią na siłę przecież nie trzyma. Dziś praca to nie obowiązek. Jak się nie chcieli uczyc za młodu to poszli pod ziemię tyrać. Ja w tym czasie zap... po nocach w książkach. I teraz nie wyciągam łap do państwa jak oni...

bierut1
2015-01-17 09:51:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anabarbara
2015-01-16 10:44:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak w przyslowiu:jaki ojciec taki syn.Jeden i drugi pi.....i od rzeczy i trzyma sie lapskami zeby tylko wyrwac pare groszy,aferzysta lepszym jest stary (afera z telefonami,naciaganie ludzi ze niby wygrali i sraty taty)a teraz dzieki protekcji mlody robi z siebie wariata ale to normalne bo takie rzeczy tylko w TVN.Tak to juz jest jak kaze sie gadac na wizji bzdety o ktorych samemu nie wie sie o co chodzi. To przyklad typowy wlasnie dla Wiocha.pl.

hubertberger
2015-01-16 10:20:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
A może by tak przytoczyć co on takiego oburzającego dla autora napisał? Jak boli to pewnie prawdę...

chester998
2015-01-16 10:18:19
Ocena: 6(glosow:6)-+
Znam ludzi, którzy pracują równie ciężko za 30 % pensji górniczej bez dodatków, trzynastek i deputatów.

kubek4a7
2015-01-16 09:25:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
Górnicy nie powinni mieć specjalnych przywilejów to jest fakt, ale rząd też nie powinien mieć specjalnych przywilejów za kłamstwa (obietnice) wyborcze powinni być rozliczani bardzo szczegółowo, a nie każdy pierdzieli co mu ślina na język przyniesie, kiwa się tusk z bieńkowska z górnikami a potem ich wydyma jak resztę narodu.

myszak7
2015-01-15 21:52:21
Ocena: -2(glosow:6)-+
to skonczony ch a m i bu ak

jonc3
2015-01-15 21:26:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Milton
2015-01-15 21:07:07
Ocena: -7(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dzamall
2015-01-15 22:00:41
Ocena: 2(glosow:8)-+
piszesz tak aby tylko pisać czy znasz takich górników.spotkałem paru górników nad morzem powiem ci super ludzie.żaden z tych co ich opisałeś no ale na tytuł wieśniak trzeba zarobić.

matys601
2015-01-16 11:01:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kurde Milton a u ciebie kultura ......

JANEK1331
2015-01-16 12:21:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

peterkaxxl
2015-01-15 21:00:14
Ocena: 2(glosow:14)-+
ludzie muszą wyżywić rodzinę za 1200 zł a oni mają 3 albo 4 tysie i jeszcze im źle Za robote się brać Jak im tak źle to na budowe na czarno bez urlopów chorobowego premii w deszcz śnieg po 12 godzin na dobe za gówno nie pieniądze!!!

dzamall
2015-01-15 21:17:05
Ocena: -1(glosow:9)-+
ludzie nie muszą za 1200 pracować.czyja wina,że się na to godzicie?.wystarczy poszukać a nie brać co popadnie i tylko narzekać.

michalng
2015-01-15 21:17:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
To raczej moze ci ci maja 1200 zatrudnią się w kopalni i zarabiają 3-4 tysie ? Skoro tak źle na budowie na czarno to może warto do kopalni na etat ?

marcinek235
2015-01-16 12:20:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pan w bajki wierzy, bez znajomości nikt z ulicy w kopalni się nie zatrudni. Każdy górnik chce swojego syna wprowadzić do tej roboty.

RuterFull
2015-01-15 20:37:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
I macie reżimową telewizję...

arek121247
2015-01-15 20:15:37
Ocena: 0(glosow:6)-+
lepiej żeby się pub;licznie nie wypowiadał,bo mu psychol Duda wjazd na chatę zrobi.:):):)

Avalons3
2015-01-15 19:44:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
A może założycie kolejny 141 związek zawodowy w jakiejś kopalni KW???

vacarius
2015-01-15 19:40:56
Ocena: 58(glosow:130)-+
A ja mam pojęcie o pracy fizycznej a i tak nie popieram dawania przywilejów górniczych. Bo to nie sprawiedliwe. Ze jakiś górnik ma a inne równie niebezpiecznie ciężkie zawody jak np drwal nie mają wcześniejszych emerytur. Nie powinno się też dotować w nieskończoność nierentownych państwowych kopalni. Nie potrafili tak robić aby przynosić zyski to zwolnić ich wszystkich i bez odpraw. Bo ja też żadych odpraw nie dostaje gdy mnie prywaciarz zwalnia.

dzamall
2015-01-15 19:49:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bakblejo
2015-01-16 11:38:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bo mieszkasz w bloku to inni też powinni mieszkać. Bo nie stać cie na ładne auto to inni też mają mieć brzydkie. Bo masz brzydką żonę to inni też powinni. Bo jesteś debilem to inni też powinni nimi być? itd. itd. "Nie życz drugiemu co tobie nie miłe"

ZeuS112
2015-01-16 13:51:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
dawanie przywilejów górnikom to pomysł komuny. Kto obalał komunę? Górnicy... Teraz popatrzcie jak to jest, że obalali coś bo im się nie podobało, ale tego co im dał ten system nie oddali. Nosz kurde, starłem się z takim jednym w komentarzach na jednej ze stron. Opisałem mu co musi przejść kierowca ciężarówki, którego zawód znam bardzo dobrze. TO mi powiedział, że siedzieć w klimatyzowanej kabinie to można i kilkanaście godzin. Zaprosiłem go w takim razie do zmiany zawodu na kierowce, w końcu polski transport się rozwija. Gość zamknął się i nie podjął dalej tematu.

Liberte
2015-01-16 15:38:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kto zabroni drwalom walczyć o przywileje? Ten naród to farsa, małostkowość i zawiść to cecha narodowa. Dlaczego nie pójdziesz tropem jeśli oni moga to nam tez się nalezy zamiast tego dupnego ja nie mam to i im zabrać. I proszę cię nie porównuj pracy górnika do drwala zupełnie inna bajka zupełnie inne obciążenie organizmu i diametralnie inne zagrozenia.

ZeuS112
2015-01-17 00:15:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
@libetrte a to mamy komunę żebym ubiegał się o jakieś przywileje za swoją pracę? Wskazałem prostą zależność, górnicy wywalili komuchów, ale przywilejów nie oddali. Teraz będą obalać kapitalizm bo im się znów nie podoba, przywilejów nie oddają. Za kilka lat znów im się coś nie będzie podobać to co, kolejna powtórka z rozrywki i obalanie? Ile kurde można, w takim tempie to my nigdzie nie zajdziemy bo im wiecznie coś się nie podoba. Skoro górnikom tak źle, to dlaczego jeden z ich związków domagał się dziedziczenia etatów? Taki ciężki los chcą zgotować swoim dzieciakom? Jacyś chorzy ludzie z nich.

jahoo07
2015-01-15 19:35:10
Ocena: 1(glosow:9)-+
nie ma się czego dziwić w końcu TVN=PO, tak dla zainteresowanych

waclawwaclaw
2015-01-15 19:27:39
Ocena: 1(glosow:7)-+
resortowe dzieci zawsze z władzą...

dzamall
2015-01-15 19:30:39
Ocena: 0(glosow:14)-+
zgadza się ale wnerwia mnie,że tacy gogusie zabierają głos o czymś o czym nie mają pojęcia ja wiem to jest TVN

ferdal
2015-01-15 19:35:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
Był taniec z gwiazdami zribic fedrowanie z górnikami
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Trumpizm.
  •  Zaoranie
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Dodano: 20.07.2018, 15:00:44   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0