lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
...taniej siły roboczej przez prywatne firmy. Dla mnie to ciągle genialny pomysł...
główna
Dodano: 28.01.2015, 16:35:18   przez: GumowyRocco
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 504  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vacarius
2015-01-28 18:06:50
Ocena: 60(glosow:70)-+
Ta prywatna firma powinna zapłacić państwu za siłę roboczą. Tym SLD jest oburzone. Państwo ma pokrywać koszty utrzymania więźniów a oni będą pracować dla prywatnych firm za damo? Prywatna firma powinna zapłacić Państwu.

robsonic
2015-02-14 12:38:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
SLD oburzone z tego powodu że jak trafią za złodziejstwa z innymi do więzienia to będą musieli zapie....lać fizycznie za darmo.

adamek210199
2015-02-10 02:40:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

thyr
2015-02-02 21:57:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
przeciez tania sila robocza to synonim slowa polak , nieprawdaz chloaki z SLD

desmond1111
2015-01-30 20:24:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
gonić nierobów do pracy i to za darmoche za prąd na tv i konsole nie wspomnę o opiece medycznej i ton lekarstw

lolo88888888
2015-01-30 16:27:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
więzień powinien zarobić na swoje utrzymanie. nie pracuje-nie je-śpi na betonie. tyle w temacie.

pawel384
2015-01-30 14:18:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
j.gs/8891021/mia-khalifa-xxx-star

Vanderloren
2015-01-30 09:22:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czy może być jeszcze tańsza siła robocza niż 1250zł na rękę?

solariss
2015-01-29 23:34:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
I bardzo dobrze, że jest oburzone. Bo ta tania siła robocza, jaką są więźniowie, odbiera pracę zwykłym ludziom!!!!

sipek
2015-01-29 20:50:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zapewne boją się, że sami będą niebawem musieli zapierd.

Sebo30
2015-01-29 20:41:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
jeszcze racje żywnościowe szpitalne dać

lukasz198660
2015-01-29 20:28:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
kosic rowy trawniki smieci zbierac a nie na wczasy sie wybierac

grog
2015-01-29 19:22:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
wiezien powinien jesc chleb, pic wode i spac na deskach, internet, silownia, 7 roznych diet do wyboru, czytelnia, miekkie widzenia, to kur...a kara czy wczasy?

gordon.lameman
2015-01-29 19:44:23
Ocena: -3(glosow:7)-+
Gdyby tak było to każdy z nich wracałby do przestępstwa. Nie bez powodu resocjalizacja najlepsza jest w krajach skandynawskich, a nie tych dzikich, które stosują zasady podobne to tych, które tu opisałeś.

grog
2015-01-29 21:24:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
na przyklad taki Anders Breivik ur. 13 lutego 1979 w Oslo – norweski terrorysta, który 22 lipca 2011 roku dokonał dwóch zamachów: na siedzibę premiera Norwegii, w którym zginęło 8 osób, oraz na uczestników obozu młodzieżówki norweskiej Partii Pracy, w którym zginęło 69 osób, a 33 zostało rannych moze duzo powiedziec o skandynawskiej resocjalizacji

gordon.lameman
2015-01-29 22:42:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
To jest specyficzny przypadek. W dodatku odosobniony. Skandynawska resocjalizacja ma sukcesy, ludzie wracają na łono społeczeństwa, a nie do przestępstwa. A u nas? Bodaj co drugi staje się recydywistą. To właśnie roztoczenie sensownej opieki pomaga im wyjść z tej socjopatii. No, ale populizm i kary cielesne górą... :)

aneta.buziaczek
2015-02-15 21:26:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
co ty pierdzielisz gordon, w skandynawii jest najwyższy stopień resocjalizacji, z tego powodu, że do końca lat 70 za kradzież obcinano rękę, co prawda ostatni wyrok wykonano w latach 40tych, ale do końca lat 70 był zapis w kodeksie karnym, więc działało to na ludzką psychikę. W chwili obecnej co raz więcej kryminalistów powraca do recydywy, ze względu na prawa człowieka, które widzą człowieczeństwo jedynie w kacie, a nie w ofierze.

iksDeXDXD
2015-01-29 18:57:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
A kto powiedział że ma dostać pracę o która ja się ubiegam, he? Dla mnie to powinny powstać obozy pracy dla skazańców i powinni robić sami na siebie pod nadzorem! i nie mówię tu o własnym biurku, tylko kilofie, łopacie lub widłach!

Wojtek1291
2015-01-29 18:34:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
Fakt, coraz więcej idiotów. Skoro się cieszycie, że więźniowie pracują na kogoś, a za Wasze się ich utrzymuje. Powinni pracować w zakłądach państwowych, które rząd wyprzedaje. I tym samym utrzymać siebie i generować zysk do budżetu Państwa, by odciążać Nas wszystkich. Ale dopóki rząd kradnie i cwaniakuje do tego stopnia, że prywatnej firmie się tanią siłę roboczą udostępnia spośród więźniów, to dalej My będziemy zapierdalać na wszystkich tylko nie na siebie.

kurwamac02
2015-01-29 17:51:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

h3h3
2015-01-29 17:45:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Powinni pracować za tyle, ile ich praca jest warta na rynku. Oczywiście do skarbu państwa na utrzymanie więźnia i ewentualne, zasądzone odszkodowania dla poszkodowanych w wyniku przestępstwa.

switchdm
2015-01-29 17:23:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może to będzie szansa na prace w Polsce...

mirga
2015-01-29 16:19:31
Ocena: 7(glosow:7)-+
Genialny pomysł wg autora to taki, żeby więźniowie utrzymywani za państwowe pieniądze, pracowali dla prywatnych firm za bezcen, kiedy to prywaciarz za grosze sprzedawał wykonanych rzeczy przez więźniów sprzedawał nie będzie. Za to kabza będzie nabijana do kieszeni prywaciarza bardzo szybko. Coś tam autorze zasłyszałeś, ale chyba nie do końca sens zrozumiałeś tego

cyb155
2015-01-29 16:06:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Taa pewnie planują zrobić związki zawodowe skazańców chyba ,że już są takie nie wiem .

dudus54
2015-01-29 15:16:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
ludzie dziela sie na tych co siedzieli, siedza, i beda siedziec- wiec zalecam ostroznosc bo jutro mozecie byc pensjonariuszami ZK

gurool
2015-01-29 15:15:28
Ocena: 3(glosow:5)-+
Więźniowie powinni pracować bezwarunkowo i obowiązkowo. Jeśli na rzecz państwa - wtedy zyski z pracy powinny trafiać do budżetu. Jeśli byłaby to praca na rzecz firm prywatnych - wtedy firmy prywatne powinny chociaż pokrywać koszty utrzymania więźniów a nawet płacić podatek od zysków wypracowanych przez więźniów.

Maniek783
2015-01-29 15:02:32
Ocena: -5(glosow:5)-+
A co z Karą Śmierci ?? Dlaczego, były prezydent zakazał wykonywania KŚ w RP ?? Teraz przeciwnicy PO(PiS), są oburzeni tym, że nie ma KŚ, tylko dlaczego? Skoro to, były "prezydent" zakazał, a nie PO, dlaczego zwolennicy PiSu, nie byli oburzeni, jak to zakazywał "prezydent"? Teraz pretensje do PO, że nie ma KŚ, a czemu nie mieli jak została zakazana KŚ, przez swojego "prezydenta" ?? Czemu nie "protestowaliście" ??

cellarka
2015-01-29 16:02:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo Polska jest krajem demokratycznym, i na postawie tego KŚ nie ma prawa w nim istnieć. Dlatego Stany Zjedonoczone nie mogą w tej chwili wykonać nawet połowy wyroków (chociażby James Holmes który nawet skazania za masakre w Arizonie unika już od 2 lat).

MarioZed
2015-01-29 14:45:02
Ocena: 4(glosow:6)-+
SLD jest oburzone bo jak ich w końcu wszystkich wsadzą to też będą musieli tak zapier-dalać.

mariusz.misza.7
2015-01-29 14:27:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
ICH WYZYWIENIE KOSZTUJE WIECEJ NIZ OBIAD W SZPITALU CZY SZKOLE A I NIE KTORZY NA MNIEJ W DOMU WYDAJA

sarna
2015-01-29 13:59:54
Ocena: -5(glosow:7)-+
najbardziej dziwi fakt że Ci więzniowie godzili się na harówę za darmo.... a II sprawa to skąd oni mieli na to siły skoro w wiezieniach karmi się ich jałowymi paściami , a przecież robotnik musi jeść dużo i pożywnie by mieć siłę

malaja26
2015-01-29 17:28:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
To dla nich jedyna szansa na kontakt z "prawdziwym" światem. Po kilku, kilkunastu latach pierdzenia w stołek w ciasnej celi, taka praca jest luksusem i przywilejem. Pewnie szli tam z pocałowaniem w tyłek. Druga strona medalu jest taka,że skoro uczciwy człowiek nie ma roboty, to trudno współczuć więziom.

sarna
2015-01-30 14:04:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
co Wy im tak źle życzycie ? nawet tym ktorzy znaleźli sie tam tylko za obrazę cygana w internecie? sami się przecież tam mozecie znaleźć dosłownie za byle co...a dla mnie harówa za darmo to byłaby tylko dodadkową karą

xXx5226
2015-01-29 13:24:58
Ocena: -3(glosow:7)-+
Kiedy wy głupi ludzie pojmiecie że jeśli więźniowie będą pracować za darmo to raz nawet 1/5 z was wyleci na zbity ryj z roboty dwa będzie się opłacało zamykać ludzi do paki a chyba wiecie jakie mamy sądy, na każdego coś się znajdzie i zawsze znajdzie się świnia co będzie chciała się przy nowym korycie nażreć.

kurwamac02
2015-01-29 14:29:51
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zubkownik
2015-01-29 13:01:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
Więzienie powinno być karą a nie sanatorium czy długotrwałymi wczasami na koszt państwa-chcą żreć niech zap..ją.

cellarka
2015-01-29 12:44:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ok, a teraz popatrzmy kto siedzi w tych więzieniach, bo morderców i pedofili raczej do tej pracy nie wysyłają... Są to ludzie typu ojcowie, którzy nie płacili alimentów 3tyś zł miesięcznie, rodziny okradzione przez komornika i młodzież z nieszczęśliwego wypadku... Nie to, żeby mi wszystkich było żal, ale musimy spojrzeć na realia tego, kim jest owa siła robocza. Chociaż myślę, że i tak wolą popracować niż siedzieć w celi cały dzień.

GumowyRocco
2015-01-29 13:17:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie to nie są panowie co nie płacili alimentów czy rodziny okradzione przez komorników (jeszcze za to nie karają :P) Złodziejaszki, osiedlowe mordobijce itp tym jest wypełniony pierdziel.

asd1905
2015-01-29 12:30:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
dla ciebie to bardzo dobry pomysl masz racje zatrudnijmy wieznniow za 1/4 minimalnej stawki wywalmy z pracy jeszcze kilkanascie tys osob zeby wiezniowi meili co robic pomysl troche zanim napiszesz jaki to "genialny" pomysl, zycze ci zeby to na twoje miejsce przyjeli jakiegos wieznia

GumowyRocco
2015-01-29 13:15:39
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ty chyba nie rozumiesz koncepcji? Tak zatrudniajmy masowo ludzi, po to by sztucznie zmniejszyć bezrobocie. Administracja jest tego genialnym przykładem... To lepiej jak nic nie zrobimy, a kasę wydajmy na utrzymanie więźniów. To jest deal życia...

mariusz.misza.7
2015-01-29 14:30:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
KIEDYS WIEZNIOWIE PRACOWALI TO BYLA NORMA A PRACA I TAK BYLA DLA WSZYSTKICH, ONI POWINNI DOSTAWAC WYNAGRODZENIE KTORE POWINNO POKTYWAC ICH POBYT W WIEZIENIU A NIE Z NASZYCH PODATKOW

bingo73
2015-01-29 12:24:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
SLD jest oburzone tym, że więźniowie pracują za darmo. Mają pracować, ale ich praca ma być zapłacona i przeznaczona na koszty utrzymania tych że więźniów. A nie, że idą więźniowie do pracy, a cały dochód pozostaje w kieszeni firmy ich "zatrudniającej", a koszty utrzymania więźnia i tak pozostają na barkach państwa.

Szpadelek
2015-01-29 11:47:00
Ocena: 4(glosow:8)-+
Są oburzeni,bo wiedzą,co ich czeka za kilka lat....

punkpropaganda
2015-01-29 11:16:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
No nie masz racji.. Jezeli prywatne firmy beda robic kase na wiezniach wtedy wiezienie bedzie biznesem i beda ludzi za wszystko skazywac, nawet Ciebie jak przejdziesz na czerwonym.. Uwarzaj przyszlosc jest w naszych recach to ty decydujesz swoimi glupimi pogladami jak bedzie wygladala przyszlosc twoich dzieci.. Jesli uwazasz ze z wiezienia powinno sie zrobic biznes to moze udaj sie za kratki na jakis czas to chyba zmienisz tryb myslenia.

divide_et_impera
2015-01-29 11:19:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Więzienia już dawno są biznesem, który u nas dopiero raczkuje.

JeannYine
2015-01-29 11:09:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
Aczkolwiek uważam ze powinni pracowac za FREE ale na pozytek publiczny- sprzatanie terenów miejskich, lasów, segregacja odpadow, malowanie np. lawek czy slupkow... jest tego duzo i kazdy bedzie mial z tego pozytek.

tub0_osh
2015-01-29 10:50:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
Popieram. Więzień powinien ZA-PIER-DA-LAĆ na swoje wyżywienie i "mieszkanko" tak samo jak każdy normalny człowiek. Nie pracuje, nie żre, prosto i korzyścią dla wszystkich.

divide_et_impera
2015-01-29 10:34:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znam kilku ex-skazańców i jedyne na co narzekali to nuda. Mieli siłkę, xboxy, przepustki, etc. Gdyby nie ta nuda to nie było źle. Tak pokrótce wyglądało życie więźniów. Dodam, że wszyscy siedzieli za rozboje i ciężkie pobicia.

jemil
2015-01-29 10:31:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
ciężka praca dla więziennictwa niech pracują na własne utrzymanie

pawllo
2015-01-29 10:27:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie rabotajesz nie kuszajesz. SLD chyba zapomniało jak to było za komuny.

V-T-S-S
2015-01-28 22:55:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
WSZYSCY więźniowie skazani za lżejsze "przewinienia" powinni Z.A.P.I.E.R.D.A.L.A.Ć na swoje utrzymanie. Najlepiej przy budowie dróg i w kopalniach. Wtedy drogi były by tańsze i węgiel rentowny. Wielu uczciwych ludzi, pracujących za głodowe pensje nie stać na nic praktycznie, a więzień grzeje dupę za jakieś 2500 w więzieniu, spędzając czas na spacerniaku lub w świetlicy. I jeszcze ośmiela się strajkować "bo ma złe warunki".

wiesiek45
2015-01-29 12:24:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tylko ci za lżejsze "przewinienia"? a za ciezsze to darmowe wczasy?

V-T-S-S
2015-01-29 18:47:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ci za cięższe powinni też Z.A.P.I.E.R.D.A.L.A.Ć... ale jak w stanach - zakłąd zamknięty i klepią znaki drogowe, rejestracje itp. Jakoś nie widzę tego, żeby zabójców, pedofili i innych takich wysyłać na zewnątrz zakładu zamkniętego żeby pracowali. No... chyba że jakiś zamknięty obóz pracy w stylu kamieniołom.

zigi333
2015-01-28 20:54:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

andreczaja
2015-01-28 19:57:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
tacy powinni odsniezac drogi w zimie lopatami

vacarius
2015-01-28 18:06:50
Ocena: 60(glosow:70)-+
Ta prywatna firma powinna zapłacić państwu za siłę roboczą. Tym SLD jest oburzone. Państwo ma pokrywać koszty utrzymania więźniów a oni będą pracować dla prywatnych firm za damo? Prywatna firma powinna zapłacić Państwu.

GumowyRocco
2015-01-28 22:20:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tutaj bardziej chodziło o warunki, traktowanie... Ale fakt zgadzam się z Tobą w tej kwestii.

dolek11
2015-01-29 11:29:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zapłacą , nie zapłacą .. z tej kasy i tak my podatnicy nie skorzystamy, ba nawet o niej nie usłyszymy, bo zaraz zostaną ładnie podzielone i wykorzystane na wszelkiego rodzaju premie.

axel2000
2015-01-29 12:31:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
W pełni zgadzam się z tym komentarzem. Zwróćmy uwagę, iż na takim działaniu zarabia prywatne przedsiębiorstwo. Dodatkowo zabiera się pracę ludziom, którzy maja rodziny na utrzymaniu. Moim zdaniem każdy więzień powinien mieć naliczane koszty jego utrzymania tytułem długu wobec Skarbu Państwa i tak przykładowo idąc na rok do więzienia, przy średnim koszcie utrzymania więźnia wynoszącym 2500 zł, wychodząc powinien mieć do zapłaty 12x2500zł, czyli 30.000 zł. Może by to odstraszyło co niektórych od kilkumiesięcznego "zimowania" w zakładach karnych

Bebok_69
2015-01-29 17:56:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
vacarius, nie masz bladego pojęcia na jakich zasadach i uwarunkowaniach prywatne firmy dostają więźniów do pracy. Wystarczy jedna skarga skazanych, np. że nie zapewniłeś im odpowiedniego posiłku w wyznaczonej godzinie, nie otrzymali pełnej i to nowej odzieży roboczej, oddzielnych szatni na czyste i robocze ubrania, łaźni zgodnych z wymogami. Więźniowie również otrzymują wynagrodzenie tylko, że wynosi ono chyba 40% minimalnej płacy i otrzymują je na konta.

Bebok_69
2015-01-29 18:00:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
axel2000 i tym samym koło się zamyka ponieważ nie będą mieli z czego zapłacić i znów pójdą siedzieć za długi, które tylko będą generowały fikcyjny (nieściągalny) dług wobec skarbu państwa.

ElManiaco
2015-02-02 10:36:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
I właśnie dlatego więzienia powinny być w prywatnych rękach. Jak większość w USA. Więźniewi pracują, dostają 1/8 tego co zarobią a reszta dla firmy (więzienia)

akr69
2015-01-28 17:57:56
Ocena: 7(glosow:9)-+
Widze ze gimbusy nie rozumieja istoty sprawy, tu nie chodzi o skazanych tu chodzi o urzednika panstwowego ktory to w niejasny sposob wykorzystuje stanowisko do prywatnych ukladow.

rafalemilian
2015-01-28 17:51:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
Gdyby więźniowie nie byli by pozbawieni praw wyborczych SLD sprawiło by im raj na ziemi :)

czarniawy
2015-01-28 17:04:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
kase powinno dostawać wiezienie na ich utrzymanie a nie żeby szło z naszych podatków

Hubertx
2015-01-28 16:44:52
Ocena: 9(glosow:9)-+
Tak ale ciekawe kto wziąl kasę za ich pracę.

zimnylechh
2015-01-28 16:49:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
a powinni mieć ci więźniowie zapłacone

tomo84
2015-01-28 16:53:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
maja placone ale baaardzo malo,miesiecznie moze z 50 zeta zarobia

GumowyRocco
2015-01-28 17:01:36
Ocena: -6(glosow:10)-+
Nie interesuje mnie to kto wziął kasę, interesuje mnie, lekcja pokory, którą ma nauczyć obecnych i odstraszyć przyszłych więźniów. Jeżeli na tym zyskają jeszcze polskie firmy to... bajka.

kocyk01
2015-01-28 20:18:44
Ocena: 2(glosow:8)-+
Mnie interesuje kto wziął kasę.To jest istotne.Dla czego firmy kolesi naczelników więzień mają mieć darmową siłę roboczą.

depech2
2015-01-28 16:40:53
Ocena: 6(glosow:6)-+
tak, pod warunkiem, że prywatna firma zapłaci więziennictwu a ci z kolei przeznaczą tą kasę na utrzymanie więźniów (jedzenie, prąd, ogrzewanie)

GumowyRocco
2015-01-28 17:03:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie genialne rozwiązanie. Niech zaczną utrzymywać swoje dupska...

GumowyRocco
2015-01-28 16:38:57
Ocena: -3(glosow:5)-+
SLD oczywiście w obronie tych najbardziej poszkodowanych... Zamiast siedzieć, dostawać lepsze wyżywienie niż w szpitalach niech zapierdzielają nawet jednego dnia odkopując a drugiego zasypując ten sam dół. Nauczą się pokory, że cela to nie "nasz świat", a ciężka praca, aby dostać talerz żarcia. Pomyślą następnym razem jak zaczną coś na wolności kombinować. To czy ich prywatne firmy wezmą to nawet lepiej, nauczą się czegoś, a prywaciarze ich przycisną. Koniec turnusów wypoczynkowych za naszą kasę. Czas zasłużyć na obiad.

barabarabarabum
2015-01-28 16:51:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
jak tam takie turnusy, to dlaczego jeszcze nie siedzisz? Opowiadasz brednie jak każdy, kto nie zna realiów i rzeczywistości. jakoś nie widzę tłumów chętnych do odsiadki. Skończ więc pierdolić i zajmij się czymś bardziej pożytecznym.

GumowyRocco
2015-01-28 17:00:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
To chyba Ty nie wiesz jak tam wygląda, znalazł się specjalista. Nie siedzę bo nie łamię prawa proste. Prawo europejskie bardzo broni osadzonych, dlatego mają lepsze wyżywienie niż pacjent w szpitalu. Mogą się odwoływać i rościć sobie odszkodowania. Zdarza mi się pracować z nimi więc wiem co oferuje nasze więziennictwo. A może to nie każdy pierdzieli brednie, a to Ty jesteś w błędzie? Pomyślałeś o tym?

barabarabarabum
2015-01-30 17:35:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Kibice krótko...
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Dodano: 22.08.2018, 11:25:05   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0