lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bez partii, struktur i publicznych pieniędzy. 100% obywatelskiego zaangażowania!
główna
Dodano: 13.03.2015, 19:06:43   przez: Rrrebela
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 648  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(59)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
KurdePL
2015-03-14 10:33:25
Ocena: 68(glosow:84)-+
Ma mój głos. Na każdym wywiadzie czy gdziekolwiek jak się pojawił mówił mądrze i nie robił z siebie shoguna. Wole eksperymentować z mądrymi ludźmi z niszowych partii, które mogą coś zmienić, niż głosować na kogoś to ośmiesza nas w oczach innych i pogorszą nasza sytuację. Jak Kukiz będzie gorszy to przynajmniej powiem sobie, ze próbowałem coś zmienić.

Szpadelek
2015-04-10 11:46:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mojego nie ma. Wklepcie sobie hasło kukiz majdan, a będziecie wiedzieć więcej.

kuty111
2015-03-20 16:55:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja pewnie tego nie doczekam ,ale przyjdzie czas że Polakami w Polsce bedą rządzić wybrani przez Polaków Polacy, i może ten kraj sie podniesie z tej nędzy, bandyctwa afer korupcji

hondzia1991
2015-03-17 19:42:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na mój głos może liczyć zdecydowanie !

tedex81
2015-03-16 12:45:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
piekne ale to utopia

kirer2
2015-03-16 12:36:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja jestem za :-)

gryu
2015-03-15 23:44:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pier.dolic tych darmozjadow dajmy facetowi dzialac jestem za. Jak ten zyd j.ebany Co teraz jest najwiekszym emigrantem polski to jemu uwierzyla wiekszosc I co wydymal wszystkich + drabinke bankowa se Je.bnal I co pora na zmiany choc nie wiadomo czy zapuzno, bo ogurka to zawsze można zakisic.

gordon.lameman
2015-03-15 20:30:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiecie, że po wprowadzeniu JOW w Polsce byłyby tylko 2 partie? Widać to na przykładzie wyborów do Senatu, gdzie istnieją JOW-y. 67% ma PO, Potem trochę PiS, trochę PSL i 3 komitety po jednym senatorze. I tak wyglądałby SEJM.

Rrrebela
2015-03-16 17:14:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
gordon - obejrzyj wywiad z Kukizem na yt "zmienimy Polskę albo z niej uciekniemy" część 2, tłumaczy jaka jest różnica w istnieniu partii po wprowadzeniu JOW

kuba55128
2015-03-15 12:32:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vanpablo
2015-03-14 23:11:06
Ocena: 5(glosow:5)-+
żeby w Polsce było lepiej,muszą sie zmienic dwie rzeczy nierealne do zmienienia:1 polskie prawo które jest legislacyjnym szambem służace prawnikom do okradania kraju, i toczy go jak rak organizm, a 2 polska mentalność, nikt nie chce byc murarzem elektrykiem pielegniarką- tylko wszytkim marketing i zarzadzanie w głowie-- z tego nic nie bedzie... musi byc 1 dyrektor 1000 pracowników a nie odwrotnie - jak w stanach czy uk, PKB bierze sie z pracy fizycznej a nie pierdolamento typu stosunki miedzynarodowe itd :(((

lordserpent
2015-03-14 21:33:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Paweł !!!

bubu226
2015-03-14 21:31:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jestem ZA! i wszyscy moi znajomi i rodzina. Jeden normalny człowiek co myśli przez pryzmat zwykłego obywatela.

pensulina
2015-03-14 20:38:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wszystko pięknie. Ale to tylko marzenia ściętej głowy. Odpartyjnienie? Proszę bez przesady. Ostatni trep rosyjski odszedł w 91 a dlaczego ciągle czujemy jego oddech na plecach. Powodzenia Kukiz ale z tymi chu...i nie dasz rady

zaldbag
2015-03-14 18:35:57
Ocena: -12(glosow:18)-+
I chcielibyście, żeby się spotkał Paweł Kukiz jako przedstawiciel Rzeczypospolitej z Królową Brytyjską? Mi by jednak było trochę niezręcznie...

lily13
2015-03-14 19:22:49
Ocena: 12(glosow:18)-+
mi chyba by bylo bardziej wstyd gdyby to Komorowski sie spotkal z krolowa...

kriskamila
2015-03-14 22:34:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lady Gaga sie spotkala to i oni moga. Krolowa juz stara i chyba ma wszystko gdzies

GanGstaRR
2015-03-15 22:12:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ch@j cie obchodzi jakas stara k@rwa w koronie chleptajaca earlgrey'a? Co, żreć ci daje? Chyba nie...

szydera88
2015-03-14 17:12:28
Ocena: -4(glosow:6)-+
nie wieżę ,że ktokolwiek jest tutaj w stanie coś zmienić tutaj nie ma już co ratować wszystko zostało sprzedane zostaliśmy okradzeni w majestacie prawa w biały dzień na naszych oczach i wyśmiani prosto w oczy a większość z was siedzących przed komputerami nawet się nie ruszy żeby się sprzeciwić takie jest młode pokolenie jedni ostro krytykują, drudzy plują na ten kraj i obrażają Polaków sami nimi będąc nie ma tu logiki możecie sobie głosować na Kukiza ,Korwina ,Palikota nie ma to najmniejszego znaczenia bo itak wygra komor bo całe te wybory to fikcja!!!

szydera88
2015-03-14 17:14:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
teatrzyk pod publiczkę tyle ,że bez szczęśliwego zakończenia bo to musi się w końcu zawalić

jaaack777
2015-03-14 17:00:25
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

minutsa
2015-03-14 16:48:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zauważyłem że na Wiocha.pl namnożyło się trolli plujących na Polskę i Polaków. Dzieciaki chyba dowartościowują się pisząc te kretyńskie komentarze.

Samwise_Gamgee
2015-03-15 02:23:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
skoro zrobiło się z wiochy polityczną agitkę i propagandę partyjną to się nie dziw że niektórzy się sprzeciwiają

Ingenue87
2015-03-14 16:30:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
"Zniesienie finansowania partii politycznych"- jak wiadomo, na polaczków działa najlepiej drogi PR, więc rozumiem, że największe szanse w wyborach miałyby mieć partie finansowane przez mafiosów i złodziei- bo w tym kraju najbogatsi są przestępcy a nie uczciwi ludzie. Puknij się w łeb Pani Kukiz. Pomijam już fakt, że jako prezydent tych swoich postulatów i tak nie mógłbyś wprowadzić.

pietrek2011
2015-03-14 20:42:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
W tym momencie mafia finansowana jest z podatkow

kjujik92
2015-03-14 16:16:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mój głos też już ma

gierand
2015-03-14 16:13:45
Ocena: 3(glosow:9)-+
panie kukiz zaryzykuje i zagłosuje na pana,tylko prosze uważać żeby przypadkiem nie przytrafił sie panu jakiś nieszczesliwy wypadek,bo z tą mafia nigdy nic nie wiadomo.

sliwa84
2015-03-14 16:01:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
Popieram, niech się weźmie za dupę tym złodziejom. KUKIZ NA PREZYDENTA !!!

Tahajpento
2015-03-14 13:37:57
Ocena: 4(glosow:10)-+
Wszystko fajnie tylko prezydent w tym kraju nie ma możliwości przeprowadzenia jakichkolwiek zmian, ma ładnie wyglądać i nie robić wiochy.To wszystko....Po co więc obiecywać gruszki na wierzbie?

kris072
2015-03-14 14:52:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
dokładnie..ma ładnie wyglądać, znać angielski nie nosić reklamówek i nie włazić na krzesełko no chyba że to będzie kandydat w stylu Putina ale nie sądzę żebyśmy chcieli takiego

w4ski
2015-03-14 15:40:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Aby dokonać wielkich zmian musimy dojść do nich małymi kroczkami ... :)

ZeuS112
2015-03-14 13:37:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
1. Utopijne pierdoły, w Polsce wybieramy krzykaczy a nie ludzi mądrych. Wystarczy przypomnieć historię Stokłosy, który pomimo wyroków i afer wokół jego osoby znów trafił do Senatu. 2. Jak najbardziej, problem w tym, że w momencie dobrania się do tyłków partiom te zjednoczą się tak jak w głosowaniu poświęconym podwyżkom dla posłów czy w głosowaniu poświęconemu podniesieniu emerytur dla Żydów. Prezydent nic im nie zrobi. A żadna partia nie ma interesu w tym by odbierać sobie strumień pieniędzy.

ZeuS112
2015-03-14 13:42:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
3. Jak najbardziej, problem w tym, że takie działania wybiórcze nie pomogą na dłuższą metę. Dlaczego? Bo nikt do tej pory nie wziął się za reformę KRUS i ZUS. Ładujemy w te studnie bez dna i ciągle mało środków. Do tego należy wziąć się za wszystkie przywileje w budżetówce i notorycznych rencistów, którzy mogą pracować ale nie chcą. 4. Referenda to również bzdura, tłumaczę dlaczego? Po pierwsze to koszty czyli marnotrawimy kasę. Po drugie, w ilu referendach będzie się chciało uczestniczyć przeciętnemu Polakowi, skoro na wybory chodzi mniej niż połowa Polaków?

ZeuS112
2015-03-14 13:46:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
5. Popieram, problem w tym, że nikt nie będzie uderzał w swój stały elektorat, od razu zaznaczę, że idioci opowiadający bajki, że każdy urzędnik głosuje na PO powinien palnąć się w łeb. Jest przecież wiele miast gdzie PO nie ma większości, gdzie władzę sprawuje PiS (choćby Ostrołęka, gdzie mieszkam, w której to przybyło bodajże 30 etatów w samym UM, a doszły jeszcze spółki miejskie, szkoły gdzie również pozatrudniano partyjnych kolegów).

ZeuS112
2015-03-14 13:48:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
6. W normalnym kraju by tak było, ale nie w Polsce, u nas na ministrów wybiera się idiotów bez znajomości języków itd. W ogóle uważam, że ilość posłów powinno się ograniczyć do 100 osób, zlikwidować Senat. Reformy trzeba rozpocząć od naprawy burdelu na Wiejskiej, bo to stamtąd wychodzą wszelkie absurdy. To jednak nie powinno nikogo dziwić, w końcu siedzi tam tylu idiotów, więc głupie pomysły muszą się kumulować.

Ingenue87
2015-03-14 12:56:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
Przywrócenie państwa obywatelowi? Polacy są tak głupi, że nawet z prawa do udziału w wyborach nie potrafią dobrze skorzystać.

maras2604
2015-03-14 12:32:42
Ocena: -4(glosow:4)-+
zaloze sie o banke ze sie wycofa i poprze Korwina. co jest slusznym rozwiazaniem w sumie

zwierzak250477
2015-03-14 11:21:55
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maras2604
2015-03-14 12:45:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
jesli ma sprawowac wladze przez 10 lat to zaden krol. krol sprawuje wladze dozywotnio, co zreszta ma sens bo gdy bedzie mial tylko 8 czy 10 lat to bedzie sie chcial nakrasc jak obecni politycy "puki czas". po 2 po co zmieniac krola jesli jest dobry?? po 3 wybieranie krola w wyborach to jeszcze durniejszy pomysl, nie wygra w nich nigdy zaden czlowiek dbajacy o dobro kraju tylko manipulant i obecywacz bo 90% spoleczenistwa niema bladego pojecia o polityce. wystarczy spojzec kto wygrywa wybory obecnie. niby chcesz monarchii ale takiej nie do konca

zwierzak250477
2015-03-15 13:18:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hagen24
2015-03-14 11:21:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
No i co się zmieni jak prezydentem będzie Kukiz, Duda, Ogórek czy nawet Grodzka jeśli w Sejmie będzie rządzić koalicja PO-PSL? Prezydent tylko podpisuje ustawy uchwalone przez Sejm. Może zawetować ustawę co w praktyce tylko opóźni jej podpisanie, ponieważ uchwaloną ponownie musi podpisać. Z całym szacunkiem dla Kukiza ale nawet jeśli wygra wybory prezydenckie to sam nie wprowadzi tych założeń programowych w życie.

bierut1
2015-03-14 13:02:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Pablo93csw
2015-03-14 18:19:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grog
2015-03-14 11:20:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
piekne i wzniosle zalozenia, tylko pytanie: jak zamierza tego dokonac, bedac zwierzchnikiem polskich sil zbrojnych? Jesli marzy mu sie wladza ustawodawcza powinien walczyc o posade posla, ale w pojedynke, bez wlasnej partii jak sobie wyobraza przeforsowanie projektow wlasnych, moze i najpiekniejszych ustaw? Przeglosuje je swoim jednym glosem rozumiem?

slashxxl
2015-03-14 11:08:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
z całym szacunkiem ale jak będzie szczekał skończy ja Niemcow. Prezydent w tym kraju nic nie może

heerind
2015-03-14 10:52:43
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zawsze jak sobie przypominam, że partie są finansowane z budżetu to mnie mierzi, przecież to jest zwyczajne piyerdolone partyjniactwo, tylko że w odróżnieniu od komuny nie ciągnie jedna partia wszystkiego tylko kilka po trochu, ale CO ZA RÓŻNICA, w czerwonej Szwecji jest brak dofinansowań partii z budżetu chociaz ludzie płacą ogromne podatki, ale TAM faktycznie coś z tego mają i jak mawiał pan rurkowiec "nie martwią się o swoje pieniążki", a u nas jakoś magicznie podatki coraz wyższe, a pieniędzy co raz mniej.Przypadek?Nie sądzę.

KurdePL
2015-03-14 10:33:25
Ocena: 68(glosow:84)-+
Ma mój głos. Na każdym wywiadzie czy gdziekolwiek jak się pojawił mówił mądrze i nie robił z siebie shoguna. Wole eksperymentować z mądrymi ludźmi z niszowych partii, które mogą coś zmienić, niż głosować na kogoś to ośmiesza nas w oczach innych i pogorszą nasza sytuację. Jak Kukiz będzie gorszy to przynajmniej powiem sobie, ze próbowałem coś zmienić.

fvvc
2015-03-14 18:55:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja też będę głosować na niego

chrofa
2015-03-14 00:18:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
niedlugo popelni samobojstwo :)

doris252
2015-03-13 20:48:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Putin były sportowiec człowiek bogaty, a co z Rosja zrobił ? Każdy ryczy bo wie że jak dorwie sie do tego co zostało nagrabi i zrobi to co panujące nam Po.

Rrrebela
2015-03-14 07:57:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wierzę, że jest jeszcze w tym kraju grupa uczciwych ludzi. JOW-y utrudnią drogę krętaczom, którzy liczą na nachapanie się. Niesponsorowany z budżetu Państwa kandydat, będzie musiał ZASŁUŻYĆ na głos, nie będzie miał kasy na busy. Będzie zmuszony chodzić od drzwi do drzwi, aby się pokazać, aby wzbudzić zaufanie będzie musiał działać lokalnie. Co do samego Kukiza - poświęć z 30min obejrzyj wywiady z nim. Sprawdź na yt wywiad "zmienimy Polskę albo z niej uciekniemy"

vacarius
2015-03-13 20:43:40
Ocena: -11(glosow:17)-+
Prezydent z innej partii niż partia która ma większość w sejmie to tylko szkodzenie Polsce. Bo już lepsza jest zła władza niż niezgoda i brak zdolności decyzyjnej. Brak zdolności decyzyjnej to nieistnienie Polski. Na to tylko czeka Putin aby Polska nie wiedziała kto ma rządzić. W takiej właśnie sytuacji była Ukraina gdy Putin wysłał wojska do Krymu. W takiej sytuacji była też Polska Trojga Narodów, tam też był brak zdolności decyzyjnej. Dlatego nas zniszczono i rozebrano cały kraj. Aby w ogóle uniknąć ryzyka ze kiedyś to nastąpi to należałby usunąć urząd prezydenta.

Rrrebela
2015-03-14 07:44:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
vacarius - masz rację dbajmy by jedna klita trzymała władzę lub zagłosujmy na inną. Niech nas przez kolejne 4 lata dyma bez wazeliny inna frakcja. Teraz jest czas na zmiany, bo za chwilę zostaną tu emeryci i renciści którzy ostatkami sił będą dalej głosować na to kto ich będzie okradał - przy nieustannym narzekaniu, że jest źle, że nie mają za co żyć/leczyć się. Prezydent i rząd tej samej frakcji= niekontrolowane przez nikogo rozbestwienie- to jak zostawić dzieci samopas w sklepie pełnym słodyczy.

Rrrebela
2015-03-13 19:53:37
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ponownie odsyłam do powyższego obrazka. Wprowadzenie Jow-ów rozsypie w drobny mak partyjniactwo. Czy nie warto dać szansę, aby narobił zamieszania, powytykał złodziejom z Wiejskiej ich przekręty?Gdyby każdy kto mówi "nie ma szans" na niego zagłosował- byli byście mocno zaskoczeni wynikiem jaki by osiągnął. Przypominam o prawie WETA. Jeden sprzeciw i pomysł sprzedania lasów Państwowych (przy ostatnim nocnym glosowaniu zabrakło już garstki głosów) - i tak zacne pomysły nie miałyby prawa bytu. Sorrry faktycznie głosujcie w kółko na te same gęby licząc na to, że jednak COŚ się zmieni...

jusef19
2015-03-13 20:55:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rrrebela
2015-03-14 07:35:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
jusef19 masz rację. Przykładowo znów chcą sprzedać lasy - Prezydent mówi NIE, ustawa znów przechodzi wszystkie etapy -OK, może ustawa przejdzie, może trafi do trybunału. Czy przy JOW - wiedząc kto zagłosował na "tak" znów wybierzesz tego samego złodzieja? TO jest powolny proces przywracania władzy OBYWATELOWI. Mocno się zastanowią jak mają głosować. Lepiej małymi krokami coś zmieniać niż tkwić w tym samym bagnie. Żyjemy w innych krajach? Nie widzicie co się dzieje?

ZeuS112
2015-03-14 13:33:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
W normalnym kraju JOW-y miałyby rację bytu, ale nie w Polsce. Proponuję zobaczyć jak wyglądały wybory do Senatu bo odbywały się na zasadzie właśnie JOW-ów. Idąc dalej, Twoje utopijne marzenia o tym, że rodacy nie wybiorą złodzieja na następną kadencję weryfikuje rzeczywistość, która jasno pokazuje coś innego. Jako przykład mogę podać osobę Stokłosy, który pomimo wyroków itp. został ponownie wybrany w wyborach uzupełniających.

bestb
2015-03-13 19:23:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Prezydent ma prawo zorganizować referendum o które był niejednokrotnie proszony niestety nigdy tego nie zrobił... Kukiz nie ma szans na wygrana, ale jego działania mogą doprowadzić ze JOW będą wprowadzone w życie. Dodam ze PO i Bronek w swoich postulatach wyborczych kilka lat temu mówili o sprowadzeniu JOW i co? jak zwykle zapomnieli...

rosyjskaelita
2015-03-13 19:13:58
Ocena: 8(glosow:12)-+
Ładnie i pięknie tylko że ... prezydent stanowi władzę reprezentacyjną !! a posłowie stanowią władze ustawodawczą !! Czyli możemy wybrać Konowicza a i tak on nic nie zrobi :)

KurdePL
2015-03-14 11:04:44
Ocena: -2(glosow:4)-+
Powiedz to putinowi
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Trumpizm.
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Dodano: 22.08.2018, 11:25:05   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0