Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Czysta Moc
M1CLAY19
2015-03-20 12:10:24
Ocena: 5(glosow:5)-+
90% przesylek jest uszkodzonych przy sortowaniu.Uszkodzone przesylki to te ,ktore sa zle zapakowane.Kurier jest osoba ,ktora jako jedyna ma osobisty kontakt z klientem wiec jemu najbardziej zalezy zeby nie dostawac ..ujow i zeby przesylke doreczyc bez marnowania czasu na sprawdzanie i protokoly uszkodzenia. To tak jakby miec pretesje do krowy ze mleko smierdzi.Ktos ko napisal ten zal jest czlowiekiem o bardzo malym rozumku.
punkpropaganda
2015-03-21 08:23:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Paczki się psuja na taśmie, a nie przez jakiegoś kuriera. Wysyłasz paczkę ona idzie na taśmę do segregacji automatycznej. A jeśli wysyłasz paczkę z naklejka "ostrożnie kruchy towar", to paczka idzie do segregacji ręcznej razem z paczkami za ciężkimi na taśmę, i wtedy ryzykujesz ze na twoja paczkę ze szklankami położą 20 kilo telewizor :D Bo paczki się pakuje do kontenerów, a każda paczka ponad 20 kilo jest zrzucana z taśmy do segregacji ręcznej.
punkpropaganda
2015-03-21 11:07:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to ja bym takiemu klientowi odmówił przesyłki. Niech sam dostarczy paczkę. Kurier nikomu nie jest winny.. To ty wybierasz w jaki sposób twój towar jest transportowany.. Jeśli nie zapoznasz się z tym, a i tak poślesz paczkę, źle oznakowana, źle zapakowana, to twoja wina. Ale i tak firma kryje koszty i straty. Ci co segregują paczki robią to w nocy i maja cholernie ciężką prace i zero czasu na życie, bo maja same nocki. To nie oni psuja twoje paczki ale maszyny segregujące oraz regulamin do którego musi się pracownik dostosować. Wiec poproś o zdjęcie kierownika firmy i jemu zniszcz twarz.
pencammm
2015-03-20 19:59:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja pracuje jako kurier już 2 miesiące i nigdy nie zdarzyło mi się pisać protokół szkody, paczki szanuje. Gorzej z ludźmi bo niektórzy to szkoda gadać, ale tacy już paczki nie dostaną do rąk i to bez znaczenia czy DHL UPS DPD itp. Wieści się rozchodzą błyskawicznie, a domofony często się psują...
ZWR16
2015-03-20 17:21:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
ale to glupie, paczka przechodzi przez kilka osob sam bylem kurierem i nigdy nie chcialem uszkodzic paczki bo wiem ze szkoda mi czasu na spisywanie protokolow a za to ze go wypisuje nie mam placone wiec tylko idiota moze zle pakowac albo specjalnie to robi zeby od firmy kurierskiej odszkodowanie odzyskac, jezeli chodzi o sortownie raczej tam nie rzucaja bo sa monitorowani i idiota chcial by z roboty wyleciec a poza tym wszystko idzie na tasmach wiec nie ma po co rzucac. IDIOTA ROKU to moze byc ten co napisal to bezposrednio do kuriera i mu ubliza nie majac pojecia jak to wszystko dziala...
wieslav
2015-03-20 12:50:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
Niestety, ale duże firmy kurierskie zamiast same dać etaty i narzucić pracownikom odpowiednie standardy, wolą podnająć do sortowania i rozwożenia towaru prywatne firemki w których nie ma żadnych standardów. Większość paczek rozwożona jest przez ludzi pracujących na czarno po 14h dziennie, bez płatnych nadgodzin, bez predyspozycji, łamiących przepisy ruchu drogowego. Kierowcy jeżdżą starymi rozsypujacymi się gratami. W sortowniach paczki są rzucane. Lepiej nie pisać na paczce "ostrożnie" bo wtedy lata jeszcze dalej. Czemu w Niemczech nie ma takich podłych standardów?
M1CLAY19
2015-03-20 12:10:24
Ocena: 5(glosow:5)-+
90% przesylek jest uszkodzonych przy sortowaniu.Uszkodzone przesylki to te ,ktore sa zle zapakowane.Kurier jest osoba ,ktora jako jedyna ma osobisty kontakt z klientem wiec jemu najbardziej zalezy zeby nie dostawac ..ujow i zeby przesylke doreczyc bez marnowania czasu na sprawdzanie i protokoly uszkodzenia. To tak jakby miec pretesje do krowy ze mleko smierdzi.Ktos ko napisal ten zal jest czlowiekiem o bardzo malym rozumku.
M1CLAY19
2015-03-20 12:14:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kolejnym walkiem to wysylanie towaru juz uszkodznego lub swiadome zle pakowanie. Pare zlotych za ubezpieczenie i firma zamiast 1 sztuki sprzedaje 3 lub wiecej.Troche poczeka na kase z ubezpieczalni ale towar z magazynu zchodzi.
kakakaka
2015-03-20 10:14:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
Zaraz się zacznie, że kurier nie jest winien. Nie pieprzcie bo niektórzy (sporo z nich) kurierzy mają w dupie i traktują paczki gorzej niż skrzynki ziemniaków - wiem bo pracowałem u ubezpieczyciela firmy siódemka. Nie widzę różnicy między kurierem przyjmującym, doręczającym czy pracownikiem magazynu firmy kurierskiej czy też kierowcą tira który to po kraju rozwozi. Rzucają, depczą, paletują kładąc "uwaga szkło" pod lodówki czy pralki, zostawiają gdzie popadnie i nawet dokumentacji uszkodzenia nie chcą spisać bo im się spieszy a odbiorca to śmieć którego nie muszą szanować...dno
magicznamagda
2015-03-20 10:04:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
a może wiocha dla pakującego bo ja też wysyłam szkło i jakoś uszkodzen nie było??!
Brayan625
2015-03-20 10:58:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zgadzam się z tobą. Sam jeździłem jako kurier więc wiem jak to jest. Paczka trafia od nadawcy do kuriera odbierającego potem do magazynierów od nich na tira jedzie do centrali stamtąd na drugiego tira na magazyn wyjściowy przechodzi przez magazynierów i dopiero trafia do kuriera doręczającego i odbiorcy. No ale wg zwykłych ludzi winny zawsze jest kurier.
cavefalcon
2015-03-20 09:45:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
rrodziewicz
2015-03-18 15:22:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
hahaha dobre:)I w dodatku paczka z mojej firmy:)
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0