Ukryj komentarze(130)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
pitras
2015-03-10 20:05:34
Ocena: 45(glosow:69)-+
ruski to też nie mój brat-matka już za młodu przestrzegała " uważaj bo ta swołocz wbija nóż w plecy" i masz ukrainę !
masterpolska
2015-07-11 12:07:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widziałem ten obrazek na Jeja.pl wyobraźcie sobie że prawie wszyscy są pozytywnie nastawieni do tych brudasów nawet jak napisałem że ukrainiec dostaje lepszy socjal i ma większy zasiłek który pochodzi z pensji polaków z najniższą krajową.
Widać że połowa jeja.pl to dzieci bogatych rodziców głosujących na po.
Łatwo ich poznać gdyż mają gdzieś gdzie idą pieniądze innych są przyjaźnie nastawieni do ukraińców magia PO.
dzieci_proboszcza
2015-04-03 13:07:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poczytaj o AK w tamtych rejonach tempaku, chyba ze wiedze zdobyles w rosji to wspolczuje. Ukraincy zwalczali AK przy wsparciu szwabow. SS wspieralo dzialania ukraincow przeciwko Polakom.
sebololo
2015-04-04 23:30:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zamiast faktycznie samemu poczytać to nałykałeś się frazesów o świętych wyklętych. Rządowi w Londynie nie warto było ryzykować ujawnienia na tych terenach partyzantów AK bo miał dla nich inne zadania. A co do wiedzy zdobytej w Rosji- czyż to nie sowieci zabili Banderę? Czyż to nie komuniści zrobili porządek z ukraińskimi bandami w Bieszczadach przeprowadzając akcję Wisła? Nadrzędnym obowiązkiem każdej partyzantki powinna być obrona miejscowej ludności a dopiero daleko potem polityka.
lasebastiano
2015-03-23 16:29:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
a mówi może wam coś jedwabne? to chyba lekka przesada żeby rozpamiętywać coś co wydarzyło się x lat temu i wsadzanie wszystkich Ukraińców do jednego worka
mordi
2015-03-23 14:01:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
kretynami i szkodnikami angażujacymi sie w nikomu niepotrzebna wojne. nikomu nie zależy na Ukrainie bo to rosja jest powaznym graczem w europie a my zamiast walczyc o poprawne (poprawne a nie przyjazne) relacje z Rosja zraziliśmy do siebie naszych największych i najgroźniejszych sąsiadów czyli Niemcy i Rosję. Rządzą nami debile..
mordi
2015-03-23 13:58:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Na zachodzie mamy niemcy które są nam raczej przyjazne bo bedąc w UE jestesmy zrodlem taniej sily roboczej i tanich towarów. Poza tym dzieki nam Niemcy nie granicza z dzikim wschodem bo granica UE jest na Bugu a nie na Odrze. Jednakze podstawowym partnerem handlowym Niemiec jest Rosja. Niemcy oficjalnie potepiaja rosje ale tak naprawde dobrze im sie współpraca układa. Za to my swoimi idiotycznymi zagrywkami z Ukraina popsulismy sobie stosunki z Niemcami. to dlatego niemcy i francja układały sie z Rosja w Mińsku a nie w Warszawie i to bez nas. w oczach Francji i niemiec jesteśmy niebezpiecznymi
mordi
2015-03-23 13:52:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
"W interesie Polski jest silna Ukraina - bariera przed Rosją i silna jednolita UE, której będziemy częścią."
Sorry @zaldbag ale myslenie masz proste jak konstrukcja cepa.
Polityka zagraniczna to jest partia szachów. ty patrzysz tylko na jedna figure a należy patrzeć na wszystkie na raz i jeszcze przewidywać ich potencjalne ruchy na kilka do przodu.
Jak wygląda nasza sytuacja?
Na wschodzie mamy dwa bardzo wrogie nam państwa. Ukrainę i Rosję. Rosja to mocarstwo i na to ze szarpie teraz Ukrainę nie mamy wpływu. Za to z radością szympansa rzucającego kamieniami w ruski czołg to
gordon.lameman
2015-03-23 10:51:09
Ocena: -3(glosow:9)-+
W jaki sposób Bandera jest odpowiedzialny za Wołyń, skoro w tym czasie siedział w polskim więzieniu?
Tyle gadacie,a gówno na temat historii wiecie.
thcmotopride
2015-03-22 23:01:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
LUDZIE historia!!!!!!! Sojusznik, ktory strzelal nam w tyl glowy! Nic sie nie zmienilo
thcmotopride
2015-03-22 22:57:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
Podpisuje sie i popieram.
Pie...rzyc wszystkich "przyjaciol" ze wschodu
TommyT
2015-03-22 20:19:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
A ja tam znam paru Ukraińców i nic do nich nie mam. W porządku ludzie. Nie dajcie się wkręcać prowokacjom i hasłom dązącym do nienawisci. Rosjanie też nie są tacy źli tylko politycy kreują tendencję nienawiści między nami. Taka jest moja opinia, niech się kazdy odniesie do niej jak chce. Pozdro.
dobex
2015-03-22 20:19:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
I nawet nienawiść do Moskali nas nie wybroni!!! Wiecie, że we Lwowie jest knajpa UPA, do której można wejść na hasło: "Смерть москолn 0;ом". Czyli "śmierć Moskalom". P.S. Celowo napisałem to hasło po rosyjsku. Po ukraińsku brzmi tak samo a nie do końca wiem jak to poprawnie po ukraińsku napisać.
homo_sapiens
2015-03-22 17:16:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
"Obcą jest nam wszelka nienawiść plemienna i narodowościowa. Bojownicy wolności wszystkich krajów i narodów są naszymi braćmi. Umiemy hołd oddać wszelkiej wielkiej myśli, w jakimkolwiek języku się zrodziła, umiemy uczcić wszelkiego poetę i myśliciela, jakikolwiek naród go wydał." - Józef Piłsudski
homo_sapiens
2015-03-22 17:01:54
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jak można cały naród czynić odpowiedzialnym za zbrodnie ludobójstwa, i to jeszcze wtedy, gdy prawie wszyscy z tych, którzy dokonywali tych zbrodni, już dawno nie żyją? Poparcie dla nacjonalistów wynosiło na Ukrainie jakiś czas temu około 10%. I to nie "dzisiejsza władza" zrobiła z Bandery bohatera narodowego, tylko zrobił to prezydent Juszczenko kilka lat temu. Takie komentarze służą tylko jednemu - interesom ROSJI.
Andy1313
2015-03-22 08:16:28
Ocena: 6(glosow:10)-+
Rosjanin, Białorusin,Litwin, Słowak, Czech, Niemiec też. Dzięki takiemu wstecznemu myśleniu mamy wokół samych wrogów. Może czas wreszcie spojrzeć w przód a nie ciągle babrać się w historycznych zaszłościach. Pamiętać, owszem, ale nie ciągle żyć przeszłością bo to zasłania widoki na przyszłość. Wiocha to idealne miejsce na taką wsteczną propagandę.
Sigmal
2015-03-22 16:52:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
PL966 - Smoleńsk pamiętam - w roku wyborczym jakiś kartofel zapakował 95 osób, w tym swoją żonę w samolot i kazał lądować mimo złych warunków pogodowych w Smoleńsku bo nie zdążyłby się pokazać potencjalnym wyborcom gdyż spóźnił się na samolot(wina Tuska?),a później drugi kartofel w Kijowie stanął w cieniu czerwono-czarnych flag UPA przy boku banderowca i faszysty Oleha Tiahnyboka, szefa antypolskiej i antysemickiej partii »Swoboda«, która depcze pamięć pomordowanych Polaków, Ormian i Żydów oraz domaga się m.in. oderwania 19 południowo-wschodnich powiatów od Polski i krzyczał
anabarbara
2015-03-21 23:12:45
Ocena: -1(glosow:7)-+
To nie jest nakrecanie przeciwko Ukrainie lub Rosji,to jest nic innego jak tylko prawda.Historia pokazala ile zlego niestety nasza ojczyzna doznala od tych pseudo przyjacieli ze wschodu a teraz nasi politycy wlaza im do d..y i na sile chca zrobic z nas przyjaciol,tylko pytanie po co ?.
alecyc
2015-03-22 00:08:45
Ocena: -4(glosow:6)-+
No i co z tego wynika?Wojna skończyła się 70 lat temu człoweniu, a wy dalej rozdrapujecie rany.Dobrze że jeszcze nie wypominacie najazdów Henryka V. Otwórz oczy na świat który Ciebie teraz otacza.Czemu o niemiaszkach nie napiszecie nic złego?o angolach, żabojadach czy o usa?Unia nas dyma,usa nas dyma,rząd nas dyma, a wy qrwa upa i upa.Się dziwić że szogun prezydentem jak naród tępy.
masterpolska
2015-07-11 12:16:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzie na jeja mają to gdzieś i nadal uważają ukrainę za przyjaciela widać że są to dzieci bogatych rodziców.
witek41
2015-03-21 20:46:05
Ocena: 5(glosow:13)-+
Wiecie co ja napiszę tak, pracuję w miejscu gdzie zaraz po wybuchu konfliktu na ukrainie (specjalnie napisałem z małej litery aby okazać brak szacunku)przyjechało do pracy trzech ukraińców,teraz jest ich w moim zakładzie pracy już nastu, dostali mieszkanie nie płacą rachunków nic oprócz pracy ich nie obchodzi i WKURWI@ mnie fakt niesamowicie że zarabiają więcej ode mnie, moi dziadkowie musieli uciekać z terenów które kiedyś należały do Państwa Polskiego by zostać przy życiu, teraz rząd MOJEGO KRAJU daje im pomoc na którą absolutnie nie zasługują a mi zabiera rodzinne bo dochód przekroczył o 1z
po_zbuju
2015-03-21 21:41:06
Ocena: 5(glosow:11)-+
moim zdaniem ci kretyni uciekną pierwsi i źle mnie oceniasz kocham ten kraj ale uważam że obrażanie innych narodów nie pomoże nam w przyszłości. A poza tym w razie wojny z rosją to my zostaniemy sprzedani i niemcy zakną granice dla nas by putina przypadkiem nie rozgniewać
witek41
2015-03-21 22:01:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jeżeli chodzi o naród Niemiecki to historia pokazała że w nich nie będziemy mieli sojusznika, Stany jak historia pokazała będą nam kibicować zza wielkiej wody a ukraińcy też pokazali co potrafią i powiedz jak Polak ma ufać? A w razie wojny mylisz się wielu ludzi zostanie i będzie bronić Naszego Kraju chociażby dla przyszłości swoich dzieci i zresztą to też pokazała historia że w kryzysowych sytuacjach potrafimy iść razem w ogień.
po_zbuju
2015-03-21 22:10:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Moim zdaniem ludzie zostają nie dlatego że chcą ale dlatego że nie mają dokąd pójść nie chcą być w ciągłej tułaczce bo gdzie ich przygarną. Nie miałem zamiaru obrazić patriotów ale egoistów którzy strzelali tylko w cs, którzy obrażają każdy inny kraj Ukraina - banderowcy, Rosja - komuchy , Niemcy - naziści, afryka - murzyny, i nie zapominajmy o turasach. A gdy ktoś coś powie na Polskę to chorągiew w dłoń rota na ustach i lać wroga. Mam ból dupy do właśnie takich ludzi. A chętnie mogę podyskutować o poglądach tylko ranga mi nie pozawala na komentarze :D
Maniek54
2015-03-21 18:04:39
Ocena: 9(glosow:15)-+
Moja matka opowiadała jak wycieli część jej rodziny,wujka czy stryjka zamordowali w oczy wbili patyki i posadzili go z kartką na piersi że pilnuje domu-to byli ich sąsiedzi z tej samej wiochy-ukraińcy a ona sama uciekała przez zboża.Jedyny ratunek to na początku wojny dla cywili to byli Niemieccy żołnierze.Tyle znam z opowieści matki.
mordi
2015-03-21 17:49:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
„Wielka Brytania nie ma wiecznych sojuszników, ani wiecznych wrogów; wieczne są tylko interesy Wielkiej Brytanii i obowiązek ich ochrony”
Henry Temple
A teraz zastanówcie się czy pomaganie Ukrainie leży w naszym interesie? W polityce nie ma znaczenia krzywda, płacz dzieci, mordowani ludzie ale właśnie interesy i Polacy muszą to w końcu zrozumieć. Pomagasz lub nie pomagasz Ukrainie nie dlatego ze tam giną ludzie, dzieci umierają z głodu itp. ale patrzysz tylko i wyłacznie na interes Polski jako kraju.
gaaabi1992
2015-03-21 17:25:06
Ocena: 0(glosow:24)-+
Nie każdy ukrainiec to skur*iel, tak jak nie kazdy polak to zlodziej. Teraz sa inne czasy i nie ma co wrzucac wszystkich ludzi do jednego wora.
mordi
2015-03-21 17:20:09
Ocena: 15(glosow:19)-+
Daleki jestem od twierdzenia ze każdy Ukrainiec jest zły ale Polska nie powinna utrzymywać z Ukraina stosunków dyplomatycznych dopóki Stiepan Bandera jest bohaterem narodowym.
Jakos Adolf Hitler nie jest bohaterem narodowym Niemiec, nie ma tam jego pomników pod którymi świeże kwiaty leżą a na Ukrainie pod pomnikami Bander tak.
rabarbar1
2015-03-21 20:14:26
Ocena: 4(glosow:6)-+
Całkowicie się z Tobą zgadzam!!! Tak swoją drogą banderowcy w lipcu 1943 zamordowali mojego dziadka, jego siostrę (będącą w ciąży) oraz dwójkę małych dzieci. Moja babcia z moim ojcem (malutkim dzieckiem wtedy) cudem się uratowała ( kilka dni wcześniej wyjechała)i musiała uciekać z Wołynia na zachód Polski.
kicaj997
2015-03-21 20:00:26
Ocena: 4(glosow:6)-+
Przypomnę, cóż takiego strasznego stało się w 1947 r. Otóż, ciemne chłopstwo działające na szkodę państwa i wspierające zbrodniarzy zostało wyciągnięte z XIX w. lepianek i przetransportowane w XX w. murowane domy. Dostali sprzęt, którego nawet nie potrafili obsługiwać, bo mentalnie tkwili w XVIII w. Dzięki tej akcji uratowano setki Polaków, którym groziła śmierć z rąk ukraińskich barbarzyńców! Fakt, została zastosowana odpowiedzialność zbiorowa, ale dzięki temu łuny w Bieszczadach zgasły!
stopa-83
2015-03-21 16:37:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
ukraina jest bardziej podzielona niż Polska. U nas tuska podkrecala do robienia gnoju Merkelowa a ukraincow do robienia gnoju podkreca Putin. Sami ukraincy nie wiedza co maja myslec bo rosja im robi wode z mozgu zeby nie widzieli jak dobrze jest na zachodzie. gdyby rosjanie poczuli by oznaki kapitalizmu albo wiedzieli ze wszystkie dobra sa ogolnodostepne to by sami Putina powiesili.
Bigosik1977
2015-03-21 14:15:58
Ocena: 8(glosow:20)-+
Bzdury gadacie u nas we firmie pracuje paru ukraincow i dobrze robia swoja robote maja do nas szacunek i podziwiaja jak tutaj w polsce jest dobrze. Moze bedziemy tez niemcow nienawidziec za wojne anglikow ze nam nie pomogli w czasie wojny francuzow ze kolaborowali z niemcami japonczykow ze tez walczyli w osi zla ... Ludzie oprzytomnijcie troche i zacznijcie myslec pozytywnie nie cofajmy sie do przeszlosci ciagle . Pamietajmy o tym ale nie zyjmy tylko przeszloscia. Jak w polsce byla komuna zachod nam tez pomagal. Nie badzcie jak ci typowi polacy badzcie otwarci kosmopolityczni tolerancyjni a le
Meg2012
2015-03-21 13:33:19
Ocena: 10(glosow:14)-+
Mam nadzieję że nigdy nie wejdą do UE.Oni otwarcie mówią że nas nie lubią,a uznanie Stefana Bandery za bohatera mówi samo za siebie.Do nas się tylko przymilają bo chcą pomocy,abyśmy to wzięli ich na plecy i do UE,potem się na nas wypną.Jakbyśmy to my byli w potrzebie to oni nigdy by nam nie pomogli.Polska(głowa państwa) nie pomaga swoim obywatelom ma ich w doopie,ale pieniążki dla Ukraińców rozdaje.Niech Pan prezydent ze swojej kieszeni daje,a od budżetu państwa wara.
zmyslowy.edek
2015-03-21 11:35:44
Ocena: -3(glosow:13)-+
spadaj ruski trollu
czarnoczarny23
2015-03-21 13:06:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
GrzesiekACM
2015-03-21 11:31:26
Ocena: 3(glosow:19)-+
Nie ma to jak wspominać coś z przed 70 lat. A Niemiec to nie twój wróg? A z chęcią jedziesz do niego do pracy żeby zarobić trochę euro. A Anglik czy Francuz to nie wróg? Przecież to przez nich zginęły miliony Polaków jak wypieli się na nasz sojusz gdy wybuchła Druga Wojna Światowa. A ilu jedzie do nich zarabiać pieniążki.
sempin
2015-03-28 19:57:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hahaha. cygana pracującego nie znalazłem, ale pracowałem na Ukrainie pare razy przez parę miesięcy przy renowacjach ołtarzy. I piłem, i bawiłem się, i raz w bójkę się wdałem, i dlatego walcze z powstającym stereotypem że Ukraińcy to faszyści. Znajdziesz tam tyle samo nacjonalistów i debili i fanatyków, co w Polsce
irek285
2015-03-21 11:07:40
Ocena: 6(glosow:10)-+
To są przestępstwa poszczególnych ludzi a nie całego narodu.Wojna zawsze zmienia priorytety każdego z nas.Teraz mówisz że nie zabił byś,ale jak tylko miał byś okazje żeby przeżyć na pewno byś to zrobił.Takie sytuacje wyzwalają w nas zwierzęce instynkty.Może już czas zapomnieć i nie dopuścić do ponownej wojny? Każdy teraz ma ten sam priorytet żyć godnie,spokojnie,zwiedzać itp itd.O historii zawsze trzeba pamiętać ale nie nią żyć.
zwierzak250477
2015-03-21 11:01:48
Ocena: -1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
zwierzak250477
2015-03-22 12:07:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
pibi80
2015-03-21 10:50:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Prawie nikt nie jest twoim bratem. Ani rusek, ani ukrainiec, ani żyd, ani czarny. Ani Polak. Brat to jest ktoś z kim masz wspólną matkę, a nie obywatel tego bądź innego kraju. Brzmi jak truizm, ale przestańmy zmieniać znaczenie słów, bo sens się gdzieś już dawno zagubił.
lodazajeansy
2015-03-21 14:58:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zgadzam się z Tobą. Zawsze lepiej siać nienawiść jak wiadomo wspólny wróg jednoczy a taki banderowiec to idealny wróg na naszą miarę i czasy bo do kogo innego moglibyśmy zmieszczać z błotem. Niemiec ma polowe naszej gospodarki, czesi z nas się smieją, ruscy mają gaz i rope, wegrzy udają, że nas nie ma więc taki ukrainiec któremu odebrano połowe jego państwa jest idealnym kozłem ofiarnym, moje kochane polaczki
wielki_miszcz
2015-03-21 12:44:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
jeżeli jesteś Polakiem powinieneś być po stronie Polski i jej interesów, a to nie po drodze ani z ukraińcami a nie z ruskimi ...
mordi
2015-03-21 17:30:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ukrainy juz nie ma. Najpierw została przez Putina zniszczona gospodarczo a teraz wykańcza jej resztki militarnie.
Walczenie za Ukraine to jak kopanie niedźwiedzia w tyłek aby mu wyrwać z łap upolowana sarenkę.
Sensu to nie ma zadnego a i samemu można stać się "drugim daniem"
kicaj997
2015-03-21 18:04:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
Na wschodzie walczą dwa WROGIE nam narody, a w interesie Polski jest stać z boku i czekać na rozwój akcji, aby potem spokojnie ze zwycięzcą robić interesy. Wpieprzanie się między wódkę i zakąskę ZAWSZE kończy się źle. "Gdzie się dwóch bije tam trzeci korzysta"
P.S. Polsce nic nie zagraża, po za "polskim" rządem.
dupa-mariana
2015-03-21 09:51:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Yiddish
2015-03-10 23:12:52
Ocena: -11(glosow:19)-+
Nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że takie wstawki wrzucają tutaj pachołki Putina aby poróżnić nas z Ukraińcami. Owszem nie zapominajmy tego co zrobili Nam a my Im. Ale jednocześnie pamiętajmy że lepiej niech się biją oni a nie my bo Putin uderzy na zachód, jak tego nie zrobi to straci władzę nad kremlem.
mordi
2015-03-21 17:45:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
„Wielka Brytania nie ma wiecznych sojuszników, ani wiecznych wrogów; wieczne są tylko interesy Wielkiej Brytanii i obowiązek ich ochrony”
Henry Temple
Polacy tez w końcu powinni to zrozumieć. W polityce zagranicznej nie ma przyjaciół, są interesy. Sprzyjanie Ukrainie nie leży w naszym interesie.
misiekb1977
2015-03-10 17:27:41
Ocena: -1(glosow:9)-+
plon uraino do ostaniej deski.....
skukinkoty
unrealista
2015-03-10 15:25:47
Ocena: 7(glosow:23)-+
Ta dzicz nigdy nie będzie naszymi przyjaciółmi. Czekają tylko na odpowiedni moment żeby nam Polakom wsadzić nóż w plecy!
FrankEinstein
2015-03-10 14:43:06
Ocena: 7(glosow:17)-+
Moim bratem też nie jest ta ukraińska swołocz!!!
FrankEinstein
2015-03-10 14:37:58
Ocena: 4(glosow:10)-+
Moim bratem też nie jest ta swołocz!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0