Tam rurek i szpilek nie będzie, tam nauczy się jak być facetem a nie babą
Ukryj komentarze(121)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
Wiesniak_Krul
2015-03-24 18:08:59
Ocena: 32(glosow:46)-+
Chorych psychicznie do wojska nie biorą. A taki "chłop" to akurat choroba psychiczna w najczystszej postaci.
komandos13
2015-04-19 01:10:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dla tego czegoś to mam pozdrowienie środkowym paluchem,tylko martwię siė że cymbał nie szczai i pomyśli że to zaproszenie na sex.bleeee
proboszczu-1234
2015-04-05 21:42:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
taki stylowy ma wzięcie że go dupa boli
herbataizelki
2015-03-27 23:26:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Na prawdę, co was to obchodzi, że Szpak, czy ktokolwiek inny wygląda tak czy inaczej. To trochę żałosne, nie lepiej zająć się sobą? Skoro z wami tak dobrze, to zamiast wskazywać, że on jest niemęski, zacznijcie zauważać, że dobrze, że wy jesteście męscy. Co to jest w ogóle za moda na przejmowanie się życiem kogoś, kogo się nie zna i kto nie ma znaczenia w waszym życiu.
BloodyFace
2015-03-26 08:04:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
Tu nie koncert życzeń wirus12. A dojechac to ty sobie mozesz swoim polonezem w garaż z blachy falistej trolu internetowy
korbawerde
2015-03-26 07:44:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marekcempiel
2015-03-25 22:54:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
debil
BloodyFace
2015-03-25 21:59:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Cokolwiek nie zrobi ma wieksze jaja niz ty wirus12. Mozesz mu jedynie te buty na koturnie wypolerowac.
mati123419
2015-03-25 20:24:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
barbarella123
2015-03-25 18:40:25
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
davidbrian35175
2015-03-25 18:51:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
a moze pan bog chcial wlasnie takiego stworzyc , nie dowiesz sie nigdy
omen100
2015-03-25 19:33:13
Ocena: 2(glosow:8)-+
Argument z bogiem-powalający. Jako osoba wierzaca musisz wiedzieć,ze Bóg dal każdemu z nas wolność w podejmowaniu decyzji dotyczących naszego życia,próbując ograniczać innym wolność sprzeciwiasz sie bogu i grzeszysz. Lepiej usuń ten absurd bo jak bóg zobaczy,to może sie nieźle wkur*wic i pójdziesz do piekła.
LuskaI23
2015-03-25 18:16:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
Każdy z nas decyduje o tym kim jest i jak wygląda i nikt nie ma prawa nas do niczego zmuszać. Bo nie wiem czy byłabyś zadowolona jakby ktoś kazał Ci siedzieć w kuchni, dzieciom dupy wycierać i podawać swojemu facetowi piwo, bo przecież taka powinna być PRAWDZIWA kobieta czyż nie?
wirus12
2015-03-25 18:48:55
Ocena: -3(glosow:7)-+
No ale na Boga, facet rodzi sie facetem by chodzić w meskich butach, normalnych spodniach i miec krótkie włosy, a kobieta ma swoje rzeczy, a nie rodzi sie facetem a przebiera sie za babę, dla mnie powinni leczyć takich zboczeńców i pederastów, tańczysz w klubie podrywasz kogoś, a to sie okazuje, że facet w damskich ciuszkach, no zrzygać sie można, fuu
davidbrian35175
2015-03-25 19:26:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
A moze lepiej isc pokopac pilke na boisku, niz siedziec przed komputerem, he?
Untraceable
2015-03-25 19:46:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2015-03-26 12:17:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LuskaI23
2015-03-26 12:24:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Eh.. chodziło mi o to, żeby Wirus nie kazała żyć ludziom tak jak się tego od nich wymaga, nie mówiła im, że mają być tacy czy tacy bo tak. Ponieważ jej samej nie byłoby miło, gdyby ktoś kazał jej żyć podłóg jakiś tam oczekiwań i wymogów. Każdy żyje i wygląda jak chce. Niczego nie rozpowszechniam, bo każdy wie, że u Nas jest stereotyp matki polki. Mój sarkazm był jak najbardziej udany. Odwróciłam sytuację i tyle.
Untraceable
2015-03-26 12:52:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LuskaI23
2015-03-26 13:00:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
To było odniesienie to podejścia Wirus, że prawdziwy facet to tylko taki co w wojsku był. I do tego co pisała niżej. A równie dobrze ktoś, mógłby jej powiedzieć, że prawdziwa kobieta, to tylko taka co w domu siedzi i sprząta. A co znaczy PRAWDZIWY facet czy PRAWDZIWA kobieta? Prawdziwi są tylko wtedy kiedy żyją według określonego widzi mi się społeczeństwa? Ja nikogo nie obraziłam więc nie mam pojęcia czemu poczułeś się obrażony. Dawniejsze matki Polki właśnie podawały swym mężom piwo i nadal podają i nie mówię że to coś złego. To nie o to chodzi.
LuskaI23
2015-03-26 13:03:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chodzi o to, żeby nie wymagać od kogoś by żył tak jak sobie wymyśliło społeczeństwo, tylko by żył jak chciał i jak mu się podoba, bo to jego życie. I skoro Wirus wymaga by facet był umięśnionym, wojskowym, łysym barbarzyńcą to niech się nie zdziwi jak ktoś będzie wymagał od niej, bycia kurą domową. Nie sądziłam że moja wypowiedź może być tak niezrozumiała..
Untraceable
2015-03-26 13:05:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LuskaI23
2015-03-26 13:12:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jestem przeciwniczką marszów, bo one również wymuszają coś na drugiej osobie. Jeśli ktoś nie toleruję homo, to żaden marsz go do tego nie przekona. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie i powiedzieć co mu się podoba a co nie, ale niech swoim zdaniem nie zmusza innych do zmiany i nie obraża. Ktoś chce być gejem i chodzić na różowo, niech sobie chodzi. Ktoś chce być łysym dresem, niech sobie będzie. Co kogo obchodzi jak żyje inna osoba? Tylko podkreślam. Nie zmuszać i nie namawiać do swojego i nie obrażać. Bo nikt z Nas nie chciałby, by ktoś mu kazał chodzić w tym czy tamtym.
Untraceable
2015-03-26 13:17:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LuskaI23
2015-03-26 13:26:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy jak wezmę "umięśnionym, wojskowym,łysym, barbarzyńcą" w cudzysłów to będzie bardziej zrozumiałe? Nie nie napisałam tego jakby to było coś złego. To Twoja interpretacja. Ona w odniesieniu do mężczyzn kieruje się stereotypem, więc i ja jako przykład podałam stereotyp w odniesieniu do kobiet. Sama wolę męskich mężczyzn, ale nie będę wypisywać, że każdy ma być męski, bo inaczej nie będzie prawdziwym mężczyzną. Nie umiem bardziej wytłumaczyć o co mi chodziło, więc raczej na tym zakończę.
LuskaI23
2015-03-26 13:29:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na koniec dodam raz jeszcze. Niech każdy ubiera się i żyje jak chce, bo to jego życie a nie Twoje, Ty masz swoje i nim się zajmij. To się Tyczy wszystkich i homo i hetero i wojskowych i modeli. Nie narzucaj innym tego jak mają żyć. Dziękuję i miłego popołudnia ;)
Untraceable
2015-03-26 13:47:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2015-03-27 12:06:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
CzarnulkaEwa
2015-03-25 17:07:39
Ocena: -8(glosow:10)-+
Dlatego słuzba wojskowa powinna byc obowiazkowa DLA Panow, a nie szkoła szkólki srółki byle sie migac a potem nie ma komu POLSKI, domu matki i zony bronic.. ,studia kursy po wojsku..i mam w dupie minusy za swoje zdanie. Kazdy ma swoje miejsce my kobiety i mezczyzni..choc takich jak szpak ciezko nazwac nim.. Do wojska!!! |Chlop ma wygladac jak chlop a nie cio..nie wiadomo co. ps prawdziwe kobiety wola prawdziwy mezczyzn nie tych malowanych ..
wololo1991
2015-03-25 17:26:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
Rozbiegnij się dziewczynko i przypierdziel z dyńki w ścianę (mówię "dziewczynko", bo Twoja wypowiedz wskazuję na rozwój emocjonalny 14 latki max...). To że zapewne Ty wolisz tępego betona bez szkoły, którego jedyną aspiracją jest latanie z kijem wokół stadionu, ew. pojarka na bezmózgiego trepa po zasadniczej w wojsku, to Twoja sprawa, ale ja (i wiele innych osób) aspiruje na coś więcej niż bycie stanem pośrednim między małpą a człowiekiem... Wojsko powinno być TYLKO zawodowe, i TYLKO dobrowolne, a chłopcom powinno się co najwyżej pokazać w trakcie cyklu edukacji jakąś 'zajawkę' tego,
wololo1991
2015-03-25 17:30:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
@ w postaci wypadu do jednostki itp - aby każdy dobrowolnie zdecydował, czy mu taka droga życia odpowiada. Takich wypłoszów jak to z góry jest promil, ale tępę pustaki będą się wypowiadać za wszystkich - najczęściej fanki ociężałych umysłowo miśków w dresach... Czyli ludzi, którzy są tak "męscy", że takie (męskie zresztą) czynności inne niż lanie się pod stadionem, jak np. naprawa samochodu (nie, nie drutem i trytytką), czy porządny remont mieszkania, naprawa w nim czegoś bardziej fachowego niż zbicie kafli ze sciany, powoduje wstawianie tutaj zdjęć ich "dzieł" podpisanych
wololo1991
2015-03-25 17:31:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
@podpisanych jako "Janusz płakał jak naprawiał" itd...
Untraceable
2015-03-25 17:37:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wololo1991
2015-03-25 17:44:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie, skoro taka chętna do "jedynych słusznych" dróg rozwoju i powinności obojga płci, to raz raz, do kuchni, podpinać łańcuch do pieca i zmywaka, a potem Twój łysy pan-trep wieczorem odepnie Cię z tego łańcucha, żebyś mu mogła nóżki rozłożyć. Za 9m-cy urodzisz mu bachora i tak w pętli. Jeezas, czemu i nas trzeba operować skrajnościami, a inaczej się nie da... Albo skończona ciota, albo beton bez ambicji...
Rexica
2015-03-25 17:55:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
Oj czepiacie się:-) dziewczyna pewnie oglądała filmy wojenne 3000 razy i myśli, że do dziś w Wojsku jest rygor. A mój szwagier lubi wracać na szkolenia do Woja..bo jak twierdzi " fajna Biba z kumplami..chlanie, chlanie i chlanie" :-) bawią mnie porównania "do Wojska go" bo dzisiejsze wojsko..to nie to samo wojsko co w latach 80 tych. Gdzie żołnierz dostawał wpi3rdol na Dzień Dobry.
wololo1991
2015-03-25 18:01:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
@ReXica: Nie, dziewczyna po prostu ma ideał faceta-prymitywnego bezmózga, do którego bardzo dobrze wpisuję się człowiek którego "pasją" jest zabijanie, wojsko (od tej "brudnej strony", nie mówię o zamiłowaniu do militariów, co jest czym innym...), i wyładowywanie swojej agresji na wszystkim w koło (czyli bezmózgi Misiek). I o ile ma święte prawo czuć pociąg do dowolnych wzorców, o tyle sugerowanie publicznie, że bezmózgi beton jest jedynym słusznym facetem, po prostu mnie drażni, bo nie lubię prymitywów (i skrajności), jakim ona zdaje się być, sądząc po wypowiedzi...
LuskaI23
2015-03-25 18:03:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Każdy wygląda jak chce a innym chu*uj do tego. Łatwo mówić o czymś co nas samych nie dotyczy, ale uważaj Czarnulka bo życie lubi być przewrotne i nigdy nie wiesz w jakiej sytuacji się znajdziesz. Co do wojska to jestem absolutnie przeciw jakiemukolwiek obowiązkowi. Kiedyś było za co walczyć, a teraz? Nie życzę sobie żeby niewinne osoby ryzykowały życie w obronie rządu który nie jest w stanie zapewnić nam nawet opieki zdrowotnej. Ochotnicy, proszę bardzo, ale nie z przymusu. Nikt nie ma prawa zmuszać kogokolwiek do czegokolwiek.
LuskaI23
2015-03-25 18:06:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
A poza tym, wstyd że ludzie są tak zje*bani i zachłanni, że wywołują wojny na których giną miliony ludzi. W imię czego? W imię tylko i wyłącznie pieniądza. Czy nie lepiej umieć się dogadać i żyć wspólnie? Ah sen o Utopii, oby kiedyś się spełnił, bo marnie widzę życie ludzkie.
kurwamac02
2015-03-25 18:07:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wololo1991
2015-03-25 18:11:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
@LuskaI23: Wojsko poborowe, niezawodowe jest przede wszystkim nic nie warte z pkt widzenia przydatności w ew. konflikcie. Uważasz że "żołnierz", którego przysposobienie trwało parę miechów, i opierało się głównie na nauce dyscypliny, w postaci darcia japy i PODSTAW innych rzeczy, ma szansę w walce (często i po 20 latach od tej służby...) z zawodowym żołnierzem? Nie sądzę.. Tacy ludzie w imię ew. konfliktu BEZ SENSU poniosą śmierć, nie przyczyniając się zbyt wiele w walce. Bo po prostu nie umieją tego robić. Mięso armatnie.
LuskaI23
2015-03-25 18:18:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czy ja gdziekolwiek tak napisałam iż mi to sugerujesz? Jestem całkowicie przeciwna wojnie, wojsku i wszystkim co z tym związane. A zwłaszcza zmuszaniu kogoś. Bo jak to ładnie napisałeś, takie osoby będą zwykłym mięsem armatnim. Czyli zmuszanie ludzi do walki , wiedząc że nie mają szans, jest zwykłym MORDERSTWEM
wololo1991
2015-03-25 18:21:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nigdzie nie napisałaś, ale tłumacze po prostu kompletną bezużyteczność instytucji "wojska poborowego".... Bo owszem, to co piszesz byłoby piękne, brak wojen itd, ale niestety jest niemożliwe, więc z dwojga złego wojsko ZAWODOWE musi być...
kurwamac02
2015-03-25 16:00:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurwamac02
2015-03-25 16:04:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tellmetellme
2015-03-25 15:02:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
Szpak ma bardzo ładne włosy, ale nic poza tym. Zaburzenie świadomości płciowej w najczystszej postaci.
ikswohceicjow
2015-03-25 11:56:35
Ocena: 1(glosow:9)-+
prawdziwy mężczyzna bierze kobietę i dziecko i spier...la z chorego kraju gdzie najpierw całe życie go okradają a później każą ginąć za ojczyznę i nie oszukujmy się bo gdyby u nas ludziom dali broń to w pierwszej kolejności atak poszedłby na sejm a następnie na pałac prezydencki by skończyć na ZUSie
highway_to_hell
2015-03-25 12:45:55
Ocena: -5(glosow:9)-+
Prawdziwy mężczyzna już w latach młodości potrafi tak myśleć, by w przyszłości móc zapewnić rodzinie dobry byt. A nie budzi się z letargu, że ma dziecko, konkubinę czy żonę i zero pomysłu na życie.
Untraceable
2015-03-25 17:42:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
highway_to_hell
2015-03-25 11:53:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
Człowieczeństwo ma to do siebie, że każdy ma swoją rolę. Jeden by być gwiazdą bądź pseudogwiazdą, drugi by bronić kraju. To pozostawmy prawdziwym facetom (choć nie uważam, żeby pójście do wojska było wyznacznikiem męskości), a on niech będzie sobą. Obojętnie czy nam to się podoba czy nie. To on robi z siebie debila, nie ty, nie ja.
highway_to_hell
2015-03-25 11:55:41
Ocena: -2(glosow:8)-+
W wojsku też są homoseksualiści. Siła, odwaga to wyznacznik faceta, a gej też nim jest. Nie każdy jak ten powyżej waży mniej jak moje dwa cycki.
unknown81
2015-03-25 11:45:58
Ocena: 5(glosow:9)-+
Mam rozumieć, że uważacie, iż wojna, naloty bombowe, pourywane kończyny, mózgi rozbryzgujące się na asfalcie, osierocone dzieci i cały szajs z wojną związany jest lepszy niż ludzie lekko 'ześwirowani'? Dwie godziny później - ocena: -189 (głosów 189) :). Pozdrawiam.
Kor222
2015-03-25 14:41:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Człowieku ta strona jest pełna kolesiostwa w wieku 14-18, sam mam 20 ale wiem, że w wojsku bardziej bym peniał przed dresikami z własnego oddziału niż ruskim z kałaczem.
Gamoniom się wydaje że wojsko to karabin, godzina szkolenia i front gdzie będą same "headshoty" walili wrogowi.
pajakpajonk
2015-03-25 11:21:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
highway_to_hell
2015-03-25 12:54:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przecież geje też są w wojsku. Nie wiedziałeś?
ToRnADo147
2015-03-25 14:12:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Wiesniak_Krul
2015-03-24 18:08:59
Ocena: 32(glosow:46)-+
Chorych psychicznie do wojska nie biorą. A taki "chłop" to akurat choroba psychiczna w najczystszej postaci.
copkopiasty
2015-03-25 16:39:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo to cwaniaczki co sobie reklamacje z armii załatwili... a na kompani zdechli by pierwszego dnia...
homo_sapiens
2015-03-24 14:52:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
No bo to taki wielki problem się przebrać i pójść do fryzjera, nie?
vacarius
2015-03-24 14:46:29
Ocena: 0(glosow:12)-+
W wojsku wielu mężczyzn przebywając z samymi mężczyznami zacznie uprawiać seks homoseksualny. A gdy wrzucicie tam jeszcze tych w rurkach to tym bardziej tak będzie.
Dlatego gdy jeszcze brano do woja to nie brano tam gejów. Aby nie szerzyć w wojsku homoseksualizmu. A w wojsku homoseksualizm szerzy się w takim samym stopniu jak w wiezieniach.
Nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy prawaki ilu gejów jest żołnierzami zawodowymi! Tylko wsród kleru jest więcej gejów.
jacek.jacek
2015-03-25 16:51:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0