Ukryj komentarze(97)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Makuszek
2015-04-18 11:02:09
Ocena: 32(glosow:84)-+
Jak Lepper mówił o więzieniach CIA w Polsce to też takie memy powstawały
milypiast93
2015-04-20 13:37:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
nie wiem czy był wybuch czy nie ale wiem jedno, że śmiać się z Macierewicza, który rozwalił to bagno WSI i próbował przeprowadzić lustrację 1992 roku tylko oczywiście przeszkodzili mu w tym Wałęsa, Tusk, Pawlak i kilku innych mędrców, którzy dokonali zamachu stanu na rząd Olszewskiego(jak ktoś nie wie o czym piszę to warto obejrzeć film pt. Nocna zmiana), to trzeba być niezłym debilem bądź w ogóle nie orientować się co się w polityce dzieje.
protection2000
2015-04-20 12:05:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Był wybuch czy nie było, nie wiem, ale nigdy nie można być takim pewnym jak niektórzy że to był zwykły wypadek, z ruskimi nigdy nic nie wiadomo nie raz już pokazali w historii świata kim są. Chyba nie uważacie że jeśli było by to zaplanowane to zrobili by to jawnie, żebyś ty głupi polaku o tym wiedział.
maciejos78
2015-04-19 22:28:30
Ocena: -3(glosow:7)-+
Dwa proste pytania do przeciwników teorii wybuchu:
1) skoro 55-tonowy samolot wyrżnął w bagnisty grunt z prędkością ~ 270 km/h, to gdzie był krater po uderzeniu?
2) dlaczego szczątki samolotu były rozrzucone po tak ogromnym obszarze?
krzychoo33
2015-04-20 10:34:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zadaj sobie minimalny wysilek i znajdz zdjecia z miejsca katastrofy, to moze przestaniesz zadawac glupie pytania.
StachTraktorzysta
2015-04-18 22:50:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
O, Rafalala zrobiła mema.
BigRooy
2015-04-18 22:43:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wszyscy się pierdzielą z jakimiś tnt czy innymi teoriami a w wystarczyłby perhydrol butelka ok 1.5l cukier jako Paliwo i spłonka -> powstaje środek który rozerwie powłokę skrzydła ( umiejętnie to robiąc można zrobić ładunek kierunkowy) i w dodatku po 1 deszczu zniknie jego wykrywalność. Perhydrol to wysoce utleniona woda stosowana niegdyś do rozjaśniania włosów. Zastanówcie się dla czego nie można zabierać ze sobą do stanów butelek powyżej + - 100 ml - o ile dobrze pamiętam.
GumowyRocco
2015-04-19 10:10:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bo wiesz Błasik im na kolanach siedział :) popijając margarittę :d
kurnachatawiocha
2015-04-19 14:24:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
W tej teorii i we wszystkich teoriach tego typu zastanawia mnie jedno. Skąd zamachowiec wiedziałby, że lot opóźni się o kilka godzin, w kokpicie będzie "impreza" i że mimo słabej widoczności będą chcieli lądować w Smoleńsku?
BigRooy
2015-04-19 22:13:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
kurnachatawiocha
Kilka BTS jakiejkolwiek sieci GSM potrafi pomimo wyłączonego GPS namierzyć twój telefon i każdy inny nr który np masz w drugiej kieszeni, rozpoznając nr imei i imsi oraz kalibrując ich przemieszczanie względem siebie - mało tego mogą nawet mając tylko te informacje dokładnie co metra odmierzać ich lokalizację względem tylko 1 BTS ( chodzi tu o przekaźnik sieci kom) bazując ma metrach od przekaźnika i określonym kierunku względem jego . Słowem zakończenia Każdy ma przy sobie smycz - dziwnie, że akurat nie zadziałałałoby to w w smoleńsku.
klos74
2015-04-20 15:25:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
BigRooy, wszystko pięknie, ale jak to się ma do wpisu adresata Twojej wypowiedzi ?
Wiedzieć gdzie kto jest, nie znaczy wiedzieć ile się spóźni, a zapalnik czasowy ustawić trzeba ...
Możliwość namierzenia telefonu nie odpowiada również na inne pytanie - dlaczego mimo braku warunków próbowano lądować ? (zniżono wysokość poniżej minimum ?)
north0000
2015-04-18 19:59:44
Ocena: 2(glosow:8)-+
Polecam film NOCNA ZMIANA ( można znaleźć na Youtube), tam wyraźnie można zobaczyć gdzie od 25 lat przebiega linia podziału. Obok filmu W CIENIU WSI i Wystąpienia Leppera przed odwołaniem z funkcji marszałka Sejmu, powinien on być "lekturą obowiązkową" przed każdymi wyborami.
Rebus364
2015-04-19 15:50:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie ma żadnej ,,lini podziału''.To fałszywa teza.Jarosław Kaczyński mimo że jego PC miało w rządzie Olszewskiego czterech ministrów ,to jednak nie był usatysfakcjonowany tym faktem i żądał więcej dla swojej partii.Poza tym Jarosław wystawił jako kandydatów na premiera prof Glińskiego i jako kandydata na prezydenta Dudę.Obaj to byli członkowie Unii Wolności tak jak Komorowski i Tusk.Więc gdzie ty tu widzisz ów ,,podział''?
Virusjazda
2015-04-18 18:17:16
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
dziurb
2015-04-18 18:08:40
Ocena: 3(glosow:9)-+
a te trzy strzały na tym ruskim nagraniu faceta zaraz po katastrofie... poznałem wtedy nowe rosyjskie powiedzonko jak mu mówili, że nie wolno nagrywać: "jebi sebie xuja"... czy to odpowiednik naszego "pier***dol sie"? warto poczytac wypowiedzi prof. Kieżuna
damach
2015-04-18 17:34:47
Ocena: 7(glosow:15)-+
Śmiejcie się, tylko później miejcie odwagę przyznać się do błędu - z Leppara też się śmiali i robili z niego idiotę jak mówił o więzieniach CIA - ale lemingi pozostaną lemingami. Nie jestem zwolennikiem PISu, ale jeżeli niezależni zagraniczni eksperci podważają "nasze" raporty i proponują międzynarodową pomoc, to warto by było skorzystać z rozumu jaki macie i trochę pomyśleć. Wiem że możecie się trochę bać, ale gwarantuję - myślenie naprawdę nie boli.
caleanka
2015-04-18 16:39:28
Ocena: 1(glosow:23)-+
Z Macierewicza nie trzeba robic idioty.....
GumowyRocco
2015-04-18 16:33:13
Ocena: 10(glosow:10)-+
Nie wiem czy pamiętacie, ale to zespół Macierewicza zebrał "księgę wałęsy", która została po obaleniu rządu Olszewskiego została "wypożyczona" przez samego Wałęsę i następnie zwrócona z wyrwanymi kartkami... Zamieszany w to był jeszcze Pawlak, który umożliwił to wypożyczenie zmieniając obecnego szefa UOPu na lojalistę. Dziś nikt prawie nie ma wątpliwości, że Wałęsa był agentem... Sam się potem po wielu kłamstwach przyznał, że podpisał, ale tylko po to, aby oszukać władzę PRL :DDD
GumowyRocco
2015-04-18 16:37:11
Ocena: 14(glosow:16)-+
Od tego momentu zaczęto robić z niego idiotę... Zdarzyło mi się słuchać jego wystąpień, a nie słów wyjętych z kontekstu. Wiele kwestii naprawdę jest do przemyślenia. A co robią media dla takich tłuków jak większość was, pokazują Macieriewicza który mówi "Zamach" po czym pokazane są stare kościółkowe baby i oszołomy. Nie widzicie w tym manipulacji? :) Czy wy nie zrozumiecie, że śledztwa nie było i nie będzie bo samolot nie jest po 5 latach możliwy do zbadania. Przyjmuje się, że walnął o ziemie i koniec. Wnioski państwowych komisji...
kurnachatawiocha
2015-04-18 17:45:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jeśli leje się dwóch oprychów, Ty wiesz, że obaj to złodzieje i ćpuny, to któremuś kibicujesz? Ja nie kibicuję żadnemu, nawet jeśli któryś miałby akurat w tej sprawie rację.
GumowyRocco
2015-04-19 01:08:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
To gratuluję :). Ja kibicuje temu, który ma rację. Narzędzia są po to, aby je używać. Bo jeżeli stosować takie porównania, to wolę, aby "oprych" mnie ty okradł, a nie okradł i zgwałcił :) To jednak ma chyba znaczenie? :)
GumowyRocco
2015-04-19 01:11:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
W polskich realiach tradycyjnie wybiera się mniejsze zło, więc trzymam się tego. Niestety nie zmienimy tego, bo naród jest na to za głupi. Większość z was wybiera kandydata na podstawie mediów lub któremu lepiej z oczy patrzy... Taka jest niestety prawda, już słyszałem, że ten jest cieplejszy, a tamten ma zgorzkniałość w oczach... Po prostu komedia de.bili... :D
kurnachatawiocha
2015-04-19 14:33:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Akurat znasz mnie na tyle, żeby wiedzieć jakimi kryteriami kieruję się podczas wyboru kandydata. W sprawie Smoleńska jest wiele niejasności i co z tego? Mam w takim razie uwierzyć w teorie o trotylu, sztucznej mgle i dobijaniu rannych? Nigdy nie głosowałem na po nigdy nie głosowałem na pis, mam na temat tych dwóch partii swoją teorię, czy mam przyjąć, że przykładowo wyborca Korwina jest jej zwolennikiem? Też mogę stwierdzić, że zwolennicy teorii M. też są zmanipulowani przez media z nazwy niezależne.
geniuszczura
2015-04-18 15:31:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Buahahahah
2015-04-18 15:09:39
Ocena: -5(glosow:15)-+
Choroba (zespół) Macierewicza tego już uczą na studiach medycznych....
barbarella123
2015-04-18 14:42:31
Ocena: -8(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurnachatawiocha
2015-04-18 15:07:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zgadzam się tylko z drugą częścią ostatniego zdania. Jeśli jest bałagan zdarzają się tragedie. Uda się raz, dwa, dziesięć, a za jedenastym jest to, co 5 lat temu i 2 lata wcześniej z Casą.
slawek06052
2015-04-18 14:07:08
Ocena: -7(glosow:17)-+
Słuchaj debilu,samolot rozbił się nie przez brzozę,ale o ziemię,bo była za blisko.
seledynowy
2015-04-18 14:15:33
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zaniżasz poziom dyskusji. Można robić ironiczne komentarze czy wstawiać sarkastyczne absurdy, ale nie wolno obrzucać ludzi wyzwiskami.
slawek06052
2015-04-18 14:01:54
Ocena: 0(glosow:10)-+
Panie Antoni,podziwiałem Pana w latach 70-tych,ale teraz chyba Pan trochę powinien pokochać trochę T....i.
kurnachatawiocha
2015-04-18 15:02:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
jakby walnął w brzozę na wysokości chociaż 100 metrów, to pewnie by dolecieli na inne lotnisko, czyli podjęli jedynie rozsądną decyzję. 96 osób żyłoby nadal...
kurnachatawiocha
2015-04-18 15:04:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
i jeszcze jedno. Co ma do tego waga samolotu? Człowiek ważący 160 kg nigdy nie złamie ręki?
GumowyRocco
2015-04-18 16:39:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
O gałązkę wątpię...
longvader
2015-04-18 13:43:14
Ocena: 12(glosow:18)-+
Dla wszystkich ignorantów którzy wiedzą lepiej i wyłącznie ich teoria jest prawdziwa- taka ciekawostka. Tajemnica śmierci nad Gibraltarem gen. Sikorskiego także teoretycznie jest wyjaśniona. Jeśli tak, to dlaczego Wielka Brytania wszystkie dostępne dokumenty przechowywane w archiwach, udostępni dopiero po... 2046 r. ??
adminitocwele
2015-04-18 13:35:00
Ocena: 1(glosow:21)-+
Ale z was wszystkich durnie-to oczywiste, że był to zamach, ale przecież cwele z wiochy wiedzą lepiej.
sebkop
2015-04-18 12:55:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Trochę to już się nudne robi, nie ważne jaki program wyborczy, ważne, żeby wyborców pozyskać na litość i współczucie i oczywiście spisek...kuzwa telenowela się z tego robi. Z drugiej strony PO straszy Polaków czubkami z PiSu i to działa od kilku lat. I tak obie partie z naszą pomocą dokonują zamachu na Polskę.
szatano999
2015-04-18 12:36:23
Ocena: -5(glosow:13)-+
Przy takiej ilości tłumoków na pokładzie to już żadnego wytłumiania nie trzeba było.
GumowyRocco
2015-04-18 12:26:22
Ocena: 5(glosow:25)-+
Tak czy inaczej PO się udało jesteśmy podzieleni... To nie jest wina Macierewicza, że coś teoretyzuje, a władzy, która nie wyjaśniła do dziś jasno przyczyn katastrofy lub zamachu. Że czarne skrzynki są nam wypożyczane z Moskwy na określony czas, że samolot gnije pod plandeką... TO JEST WINA WŁADZY!! I KONIEC KROPKA Nie kaczyńskiego, nie macierewicza, nie Korrwina, a szmac.iarzy z PO, którym podzielony, skr.etyniały naród jest na rękę.
kurnachatawiocha
2015-04-18 14:59:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Niestety wszystkim jest to na rękę. I kaczorom, i tuskom, i korwinom.
GumowyRocco
2015-04-18 16:29:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wina jest zawsze sojuszu rządzącego, jeżeli w danej chwili rządził by PiS winiłbym za to PiS... PO-PSL miało szansę wyjaśnić sprawę... nie zrobiło nic, a wręcz nakłamało, zrobiło fuszerkę itp. Po 5 latach nowe nagrania wypływają :DDDD
PorucznikWrzud
2015-04-18 12:23:45
Ocena: -3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
north0000
2015-04-18 12:16:02
Ocena: 7(glosow:27)-+
3 lutego 1998 roku samolot EA6B Prowler z Bazy Aviano przeciął skrzydłem stalowa linę kolejki górskiej powodując upadek wagonika i śmierć 20 osób, po czym wrócił na lotnisko gdzie Amerykanie zabrali się za wymianę skrzydła i statecznika. A Wam wmówiono że trzy razy większy od Prowlera Tu-154 urwał sobie skrzydło na 20-sto centymetrowej brzozie. Żal....
kurnachatawiocha
2015-04-18 14:58:18
Ocena: -5(glosow:7)-+
być może wrócił, bo przeciął tylko jedną linę, nie miał przed sobą ściany wąwozu, wiedział gdzie leci, miał bardziej zwartą budowę... Zwolennicy teorii M lubią eksperymenty, więc zrób dwa samoloty z papieru, jeden duży, drugi mniejszy o zwartej budowie, urwij kawałek skrzydła i zobacz który poleci dalej.
sambakicikici
2015-04-18 11:02:20
Ocena: 3(glosow:11)-+
Jaki kraj taki zamach.
czapiewski
2015-04-18 11:02:20
Ocena: -5(glosow:17)-+
Ta istota czlekoksztaltna przypomina mi KOZE
nonamenoname
2015-04-18 10:50:47
Ocena: 7(glosow:17)-+
Do tego typu akcji nie potrzebna jest klasyczna bomba, wystarczy bomba magnetyczna, niszczy wszystkie obwody elektryczne, jest też cicha ;) Oczywiście mówiąc teoretycznie :)
jurek1102
2015-04-18 11:54:56
Ocena: -3(glosow:19)-+
marcus to nie to że władzy jest to nie na rękę, tylko raczej PISowi. Te wszystkie szalone teorie są po to by prawda nigdy nie została ujawniona. Gdyby prawda wyszła na jaw to by był prawdopodobnie koniec PISu.
pajakpajak
2015-04-18 12:08:25
Ocena: 5(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2015-04-18 12:30:38
Ocena: -1(glosow:11)-+
Zgroza zgadzam się z pająkiem
Podlasiak1977
2015-04-18 13:03:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
to masz pretekst do nachlania sie hahahahaha
ferdal
2015-04-19 15:24:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Podłysiusiak dużo fajniejszym pomysłem jest kopnięcie w krzywy ryj takiego frajera jak ty.
daniel1506
2015-04-19 17:46:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Podlasiak1977
2015-04-19 23:22:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
uuuuuuuuu ferdal,mam zaczac sie bac?:)
kurnachatawiocha
2015-04-18 14:50:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo MH17 nie lądował we mgle na polu.
LordElefant
2015-04-17 20:50:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
A może nawet sexbomba
fantomas3103
2015-04-17 18:25:39
Ocena: -12(glosow:42)-+
taka wstawka pokazuje idiotyzm wstawiającego żenada
jurek1102
2015-04-17 21:12:54
Ocena: -5(glosow:17)-+
Żenada to twój komentarz.
bystry_kaziu
2015-04-18 14:00:54
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0