Tragiczny wypadek w Ujrzanowie... i już chyba wiem gdzie jest "Zbuczyn".
Ukryj komentarze(141)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Darecky
2015-04-22 11:06:14
Ocena: 19(glosow:33)-+
skórę może i miał, ale do wyposażenia nie dodali mózgu....
Janusz_Brajan
2016-12-02 09:35:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
szczęście w nieszczęściu że w drzewo a nie jadących z przeciwka
pedros1980
2015-05-13 22:11:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Durczok wiedział gdzie jest Zbuczyn.
kriss92
2015-04-26 17:33:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ładnie musiał sypać,audi to dość solidny samochód.
Polacy nie maja wyobrazni,sam przesiadlem sie z opelka do audi kusi zeby depnac ale trzeba myslec troche.Jadac samemu i w miejscu gdzie stan drogi pozwala na szybsza jazde czemu nie.Kolega tez lubi pocinac po 180 na drodze gdzie przy 100 samochod w koleinach traci przyczepnosc,powiedzialem mu jestes jeszcze mlody i glupi i zycze Ci abyś roztrzasl tylko samochod a sam wyszedl bez szwanku moze wtedy zmadrzejesz.
impressa88
2015-04-26 16:29:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
To ja może zapytam, po co produkować takie szybkie samochody?
danielek300069
2015-04-25 21:44:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kur*a on chyba jechał 400 km/h że ten samochód się tak rozleciał :/ Szkoda, że młodzi ludzie bez wyobraźni zabierają ze sobą na tamten świat niewinne osoby.
MichuBydgoszcz
2015-04-24 22:47:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
Powypadkowy szmelc z Reichu sprowadzony przez oszusta i pospawany przez idiotę. Sprawny samochód nie ma prawa się tak rozpaść!!! Nie ma takiej możliwości!!! Kierowca jednak się już nie poskarży, że kupił "niebity"
opopopopzzz
2015-04-25 01:44:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Widzę że rozpracowałeś sprawę bardzo szybko. CV do Macierewicza już wysłałeś?
Valdi75014
2016-11-20 14:29:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz racje nawet poduchy w kierownicy nie bylo
kanalia137
2015-04-24 20:37:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
wina drzewa, bo rosło na torze lotu...
wdk86pl
2015-04-24 10:35:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Za dużo szybkich i wściekłych za mało rozumu... Szczęście w nieszczęściu że nikt nie szedł tym poboczem... Życie to nie film a droga to nie tor wyścigowy... Problem nie tkwi w przepisach tylko w nas samych bo to my siadamy za kierownice i to my zabijamy a nie maszyny... Podsumowując brak wyobrazni i przerost ambicji nad możliwościami... Zabił komuś dziecko idiota...Rodzice pewnie będą dumni z syna.
vroneck
2015-04-24 07:00:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
drzewo winne, opony winne, poduszka się nie otworzył, wszystko i wszyscy winni oprócz kierowcy...k..a co za żałosne komentarze...jezu jak się cieszę że już nie mieszkam w kraju pijanych gimnazjalistów, żałosnych kierowców i obłąkanych fanatyków teori spiskowych..
czapiewski
2015-04-24 06:57:17
Ocena: -1(glosow:5)-+
Gdyby nie te drzewa przy drodze to by przezyli! Prawie kazdy mlody kierowca jak ma szanse to chce poszalec NIESTETY.
Piczer0000
2015-04-23 23:37:41
Ocena: -1(glosow:9)-+
Zasrane drzewo jak by nie ono to pewnie by ŻYŁ.....
MichuBydgoszcz
2015-04-24 22:49:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak na poważnie to części z niego na pewno pójdą w obieg...
Baron_Sanedi
2015-04-23 22:01:36
Ocena: 7(glosow:11)-+
pewnie juz wczesniej było spawane z dwóch
Nagasukaaa
2015-04-23 20:38:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nawet dobre auto nie ochroni pasażerów przy każdym wypadku ale tutaj widzę że żadna poduszka powietrzna nie wystrzeliła... spójrzcie na kierownicę i pozostałości drzwi. Ani poduszki ani kurtyny. No i auto przepołowione... czyżby kolejny który sprzedano jako "bezwypadkowy" spawany z ćwiartek a ponownej kolizji nie wytrzymał?
ROBI00000000
2015-04-23 20:06:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
No to jedynie tylne felgi znajdą nowego nabywce...Nerki,wątroba...serce to raczej już nie.
rycerz-nadziei
2015-04-23 18:38:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kocyk8000bmw
2015-04-23 17:31:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
damiano155
2015-04-23 19:34:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jechał tu brat z siostrą bliźniaczką
kubatron600
2015-04-23 16:29:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
Chciałbym zobaczyć sytuację,w której zamiast Audi w wypadku uczestniczyło by BMW.
Mogę sobie dać rękę uciąć,że nikt by nawet nie pomyślał o ludziach,którzy zginęli tylko wszyscy by wyzywali kierowców BMW... (P.S: nie jestem kierowcą BMW.)
No cóż taki stereotyp.
nissin
2015-04-23 14:53:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
Radary sa zmora kierowcow z wyjatkiem TEGO i jemu podobnych, jeszcze zyjacych.
vikunia100
2015-04-23 15:41:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo pewnie był wstawiony opornik
pawelek19911991
2015-04-23 13:15:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
No to gówniarz dał popis przed dziewczyną...
okido
2015-04-23 13:49:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Taa, pewnie. Jedź jak głupi, a potem mów że wina drzewa. Przy prędkości wystarczającej do takiego rozwalenia samochodu to czy przydzwoniłby w drzewo czy tylko zaliczył rów i kilkanaście przewrotek po polu to różnica byłaby minimalna. Szczerze powiedziawszy to cieszę się, że tam było drzewo a nie przystanek lub czyjś dom. Zabił siebie i pasażerkę, ale nikogo więcej. Dobre i to.
grog
2015-04-23 13:53:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
prawda, w odleglosci 500m od drogi nie powinno byc drzew, slupow telegraficznych, domow, stacji benzynowych, znakow i powinni budowac takie szeeeerokie tunele, zeby moznabylo sobie bezpiecznie zapi..dalac ile kto chce. Jasne chyba jest tez dla kazdego, ze pas do jazdy w przeciwnym kierunku powinien byc w podobnym oddaleniu
impressa88
2015-04-26 18:02:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
jestem tego samego zdania.
isiekmat
2015-04-27 09:53:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Widze tutaj samych ekspertow od wytrzymalosci materialow. Pelno debili wypowiada sie na tematy im nieznane. Nie potrafisz policzyc naprezen w zwyklej belce? To nie udzielaj sie na temat wytrzymalosci materialow. Prawda jest taka, ze drogi powinny byc tak zrobione, ze w przypadku bledu czlowieka nie powinna wydarzyc sie tragedia. Kazde drzewo powinno byc wyciete, powinny byc porobione rowy zaraz za pasem ruchy, aby w razie utraty kontroli wpasc w niego i wytracic predkosc. Fatalny stan drog w naszym kraju jest czesta przyczyna smierci wielu ludzi. Jakos w innych krajach sie da, u nas nie...
Pablo93csw
2015-04-23 12:41:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
zapierd***ał i nie zdążył na czas..
dupa-mariana
2015-04-23 12:06:23
Ocena: -7(glosow:9)-+
Wyraźnie widać na jednym z ujęć, że poduszka na kierownicy się nie otworzyła - gdyby nie to, pewnie skończyłoby się na siniakach i samochód już by klepali w warsztacie, a tak to jedynie alusy ocalały
phantom.92
2015-04-23 12:00:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tatuś Audi dał to trzeba było zapier...
M1CLAY19
2015-04-23 11:25:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
Pewnie dwiescie na lysych laczkach. Normalne zycie to takze gra tylko nie taka jak na kompie gdzie wracasz do poprzedniej planszy.Zycie jest jedno a prawa fizyki niepodwazalne.
maran_hand
2015-04-23 10:13:00
Ocena: 1(glosow:13)-+
Tragedia nie jest wiocha. Szkoda 2 mlodych ludzi :(
maran_hand
2015-04-23 11:12:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mam 30 pare lat. 3 lata temu zrobilem prawko na motor. I wiesz co ? Po mimo tego ze moj syn jest mega rozsadnym czlowiekiem nigdy nie zgodze sie na prawko A przynajmniej do momentu gdy skonczy 30 lat :) Sam bedac mlodym kierowca i wydawaloby sie odpowiedzialnym czlowiekiem, dzis wspominajac to co robilem za kierownica w wieku 20 paru lat sam przed soba sie wstydze. Niestety tak juz jest, pewna madrosc i umiejetnosc przewidywania swoich zachowan przychodzi z wiekiem.
maran_hand
2015-04-23 11:30:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie bede podejmowal. Po przez rozmowe bede staral sie przekonac go do moich racji. Wiesz Basswood gdy jestes rodzicem ale i przyjacielem to wiele spraw udaje sie zalatwic przy pomocy slow. P.S. nie sadze by moj syn potrzebowal od Ciebie wspolczucia :)
M1CLAY19
2015-04-23 11:34:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
To nie jest tak do konca. Kazdy ma swoja swieczke i nie zna czasu jej palenia sie.Patrzac wstecz przechodza mnie ciary od mojej mlodzienczej glupoty.CBR600 sprzedalem jak zadlem prawko a wczesniej 2 lata ciolem nia przestrzen bo w kasku nie widac czy dzieciak czy "dorosly".Poprostu udalo sie.Dzisiaj moje dzieci chca jezdzic i mam opory ale jak sie nie naucza to beda inwalidami drogowymi.Sa rzeczy na ktore mamy tylko PEWIEN wplyw. Reszta dzieje sie sama.
BaSsWoOd
2015-04-23 11:52:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
maran_hand, Z drugim Twoim postem oczywiście zgadzam się, przedstawić swoje spostrzeżenia mniej "doświadczonej" osobie można a nawet NALEŻY, jednak ostateczna decyzja powinna do niej należeć(Oczywiście jeżeli chce to realizować za własne fundusze).
zlosliwy_szyderca
2015-04-23 15:18:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
@rafal8 ... no właśnie radarów brak, ograniczenie do 90.. szeroko prosto po horyzont... to pozapierdalam audicą od tatusia :D :D a tu ZONK!
antyantylbn
2015-04-22 18:34:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
szybciej kur... !!
fekaliator
2015-04-22 12:22:11
Ocena: 1(glosow:13)-+
Więcej drzew !!! Zaprzęgi muszą jeździć w cieniu, bo konie się przegrzewają
fekaliator
2015-04-22 15:29:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
Gdyby nie drzewo to nawet głupi mógłby żyć nadal
corvus_pl
2015-04-22 16:06:59
Ocena: 4(glosow:8)-+
Można powiedzieć to o wielu rzeczach. Gdyby nie producent alkoholu to by ludzie nie zostawali alkoholikami. Nie należny przerzucać odpowiedzialności za swoją głupotę na co innego. Ślepy był że nie widział drzew?? Chyba że mu nagle wyskoczyło z rowu
fekaliator
2015-04-22 16:52:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
W sobotę jechałem przez kraj nasz piękny, a idiota z przeciwnego kierunku zapiredolił w tzw. wysepkę, koło mu się położyło i zaczął bączki kręcić na jezdni. Cieszę się, że było, pobocze bez drzewa
wiesiek45
2015-04-23 11:21:02
Ocena: -1(glosow:5)-+
@corvus_pl rozumiem ze wg Ciebie poduszki powietrzne itp. to tez glupota, bo tylko debile i brawura prowadzi do wypadkow i tacy najlepiej niech umieraja?
Teraz wyobraz sobie sytuacje, ze jedziesz przepisowo swoim pasen z naprzeciwka wyjezdza pijany kierowca tira na czolowke, a Ty masz dwa wyjscia albo tir albo uciekac w pobocze? Ktora opcje wybierasz? Wolisz sie zdezyc z drzewem czy tirem?
corvus_pl
2015-04-23 17:14:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
wiesiek45 zacytuj gdzie takie coś napisałem że poduszki ..... Przykład który podałeś to nadal jest głupota bo nikt mądry pijany nie wsiada do samochodu, a to że przez głupotę kogoś giną ludzie postronni to już inna sprawa. Wyjechał pijany czyli może zamknijmy gorzelnie wtedy nie będzie pijanych. Takie myślenie to przerzucanie odpowiedzialności na coś tam i to jest szkodliwe. Nie zabijają samochody tylko ludzie którzy nimi kierują i ich głupota.
ghore
2015-04-23 19:16:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jestem z Siedlec i w okolicach tego miejsca czesto zdarzaja sie samochodowe wypadki z ofiarami smiertelnymi. Pamietam ze kilka lat temu w tym miejscu rowniezna drzewie rozbil sie samochod zginela matka z dwojka malych dzieci.. Dla porownania w takim Chodowie rowniez blisko Siedlec wycieto wszystkie przydrozne drzewa i od tego czasu nie slyszalem o zadnym smiertelnym wypadku drogowym! Oczywiscie buraczkom i cebulaczkom nie wytlumaczysz bo slabi kierwocy wg nich musza ginac na drzewach..
corvus_pl
2015-04-23 20:12:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czyli tak-wyciąć drzewa najlepiej w odległości min.500m od drogi i w tej samej odległości budować domy itp., zasypać rowy, poszerzyć drogi tak żeby jeden pas miał z min.20 metrów, poszerzyć tunele i mosty i oczywiście miedzy pasami ruchu pas zieleni tak też 500m. Takie rozwiązanie cieszy wszystkich idiotów bez wyobraźni za kierownicą. Jak ktoś nie potrafi jeździć to niech nie wsiada za kółko. Na co byście zrzucili winę jakby do samolotu za stery wsiadł nowicjusz który ów samolot rozbija?Na coś o co się rozbił?
wiesiek45
2015-04-24 01:42:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
corvus_pl To Ty nie odpowiedziales na proste pytanie co wybierasz drzewo czy tira? Zgodze sie ze "nikt mądry pijany nie wsiada do samochodu", ale co zrobisz?
Nie pisales ze poduszki... ale jakby bylo tak jak mowisz ze po drogach jezdza sami madrzy i odpowiedzilni to poduszki tez bylyby niepotrzebne. A jednak robi sie je na wszelki wypadek. I na wszelki wypadek mozna by wyciac drzewa- @ghore dal Ci przyklad. Wszystko co zmniejsza liczbe ofiar jest czyms co mogloby sluzyc spoleczenstwu, w tym Tobie i Twoim dzieciom.
corvus_pl
2015-04-24 09:15:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dałem już wam rozwiązanie co zrobić z drzewami, drogami, mostami itd. Potem na co zwalicie jak ktoś za..erdalając zrobi 10 koziołków samochodem? Gdyby nie ta ziemia to może by przeżył. Niewiarygodne co ludzie robią żeby zwolnić się z myślenia i odpowiedzialności
rozpruwacz78
2015-04-22 10:48:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ej widzieliście skórę miał na wyposażeniu.
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0