Ukryj komentarze(171)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
chlewnia666
2015-04-28 19:22:16
Ocena: 131(glosow:147)-+
po wierszu dziadka na końcu, łzy płyną tak szybko, jak szybko PO zaje##ło kasę z OFE
waniasor
2017-08-01 10:29:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Większość w sejmie to są agencji co pracują dla Niemców, masonów , żydów, dla opus dei , a naród biedny patrzy i nie wie o co chodzi tym złodzieja , po prostu chcą nas wymazać z mapy dlatego sprzedają ten kraj zadurzają na chama żeby doprowadzić do rozbioru za długi :-) :-) :-)
ukaszszulta
2017-09-13 20:40:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kontrrra
2015-04-30 17:31:12
Ocena: -3(glosow:13)-+
Coś ty- zostanie super business woman, panią prezes od konserwacji powierzchni płaskich. Z pensji nie obciążonej ZUS'em i podatkami utrzyma 5 osobowa rodzinę- 3 dzieci w prywatnych szkołach( państwowe zlikwidowane), prywatna służba zdrowia, wakacje all inclusive. Żyć- nie umierać... A nie! Sorry. Przecież to mąż będzie utrzymywał tę 5 osobową rodzinę. Nie będzie kobiet pracujących- bo jak zlikwidują podatki to normalnie nie będzie to konieczne! Nie wiem, kto będzie sprzątał? Witki opadają na Krula i jego zwolenników.
pancerny39
2015-04-30 18:06:02
Ocena: 4(glosow:8)-+
Zasadniczo powiedziałeś o tym czego chce JKM ale zmanipulowałeś fakty z wody też mogę zrobić śmiercionośną truciznę prawie jak w TVN albo i TVP
kontrrra
2015-05-01 11:27:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
W jakiż to sposób zmanipulowałem? No przecież bez podatków( oprócz tych, które nawet Mikke uznaje za konieczne np. na utrzymanie urzędu prezydenta) ma byc raj. Więc albo nie będzie sprzątaczek z niską pensją albo nie będą się rozmnażać, albo ich dzieci w wieku 5 lat też rozpoczną zawrotną karierę konserwatorów powierzchni płaskich. Innej opcji nie widzę- oświeć mnie.
latarnik47
2015-04-30 15:33:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kukiz został celowo zachęcany i namawiany do startowania w wyborach przez ludzi "bandy czterech".
Cel jest prosty - jeśli ktoś ma dość syfu i bagna w które zmienia sie ten kraj to zagłosuje na Korwina, jeśli tych osób trochę będzie może być niebezpiecznie.. a dajmy kogoś znanego lubianego, mniej radykalnego... glosy z Korwina częściowo przejdą na Kukiza i żaden nic nie zyska i nie przejdzie.
A babcie i 80% ludzi Którzy ogladaja TV 6godz dziennie pojda zagłosować na pis i po.
Moja babcia chce iść za komorowskim bo "przystojny i tyle już przeżył".. Ciekawe czy znajdzie d
zbysiula154
2015-04-30 16:10:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
Z całym szacunkiem dla twojej babci. Niech idzie i na niego zagłosuje może jeszcze dożyje chleba po 20 zł jak nie to chociaż wnukom zgotuje ten los.
davidbrian35175
2015-04-30 21:14:11
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wez sie pajak nie smiej z babci
waw1910
2015-04-30 14:12:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
marcik8, ekonomiczny ignorancie...odpowiem na Twoje pytanie ja. Sprzedaż dóbr luksusowych wzrosła, tak samo jak banki osiągnęły rekordowe zyski w czasie kryzysu. Zyski te poszły w dywidendy, którymi raczyli się preziowie banków. A dobry prezio byle czym jeździł nie będzie, byle czego do gęby nie włoży. I stąd geniuszu wzrost sprzedaży dóbr luksusowych.
KapitanZbuk
2015-04-30 20:31:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
gangnam10
2015-04-30 03:12:26
Ocena: -7(glosow:17)-+
A gdzie niby ten film jest zakazany?? Piękna wizja utopijnego państwa, gdzie nie ma podatków i wszyscy żyją w dobrobycie... tylko powiedzcie mi, z czego utrzymamy wojsko, policję, służbę zdrowia, edukację itd. Myślicie, że jak zlikwiduje się podatek dochodowy to każdego będzie stać na to żeby się kształcić albo leczyć albo bronić itd.?? Jedno trzeba przyznać, wiocha to jest miejsce na to arcydzieło kinematografii...
xvxFUxvx
2015-04-30 09:25:24
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jak odciążymy pracodawców, to oni przyjmą więcej ludzi (bo to od nich zależy liczba miejsc pracy, nie można ich do#ierdalać), co oznacza zmniejszenie bezrobocia, im więcej kasy się zarobi, tym więcej się wyda, co skutkuje większymi pieniędzmi z podatków, rozwojem prywatnych firm i ewentualnymi kolejnymi nowymi miejscami pracy, podatków całkowicie się nie zlikwiduje, jakieś tam będą, Ty się o państwo martwisz, a nie o siebie, jak każdy będzie w stanie (miał możliwość) zadbać o siebie, bo teraz to liczą się bardziej znajomości niż zdolności.
marcik8
2015-04-30 10:50:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
Do xvnFUxvx -Geniuszu ekonomiczny! Ty się tu marnujesz na Wiocha.pl. Może wyjaśnisz nam dlaczego w kryzysie wzrosła sprzedaż dóbr luksusowych? Gdy pracodawca będzie miał więcej kasy to w czterech literach będzie miał jakieś użeranie się z robolami i innymi związkami zawodowymi. Nakupi sobie ziemi i nieruchomości i tym będzie obracał albo czekał na lepszą cenę.
xvxFUxvx
2015-05-02 10:18:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak długo, jak pracodawca będzie w stanie mieć zysk z pracownika, tak długo będzie w stanie przyjmować nowych, chyba logiczne ? Ludzie zawsze sobie sami radzili, no chyba dorosły człowiek nie potrzebuje opieki jak dziecko. "Może wyjaśnisz nam dlaczego w kryzysie wzrosła sprzedaż dóbr luksusowych?", mnie się nie pytaj, tylko ludzi co brali kredyty, albo tych pasożytów urzędniczych.
Michal_Szczecin
2015-05-06 01:31:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiesz ze w Polsce jest 104 podatki a wplywy z dochodowego to okolo 30 MLD z czego polowa to wplywy od urzednikow i pare miliardow idzie na koszta poboru czy tego nie wiedziales ??? Wiesz tez ignorancie ze po likwidcji tego podatku przyjedzie tu mase firm ktore bea potrzebowaly ludzi do pracy ? A potrafisz skojarzyc fakt ze taka babcia ledwo wiazaca koniec z koncem bezie miala o kilka stow wyzsza emeryture ???? Czy to za trudne bo nie powiedzieli w TV ?? jest za likwidacją podatków dochodowych a nie WSZYSTKICH podatków kłamco
zonkumariano
2015-04-30 00:51:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2015-04-30 01:09:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
W socjalistycznej Szwecji podatki są jeszcze wyższe niż w Polsce. Kto tam jest okupantem? A resortom siłowym obniżałbyś zarobki, żeby chciały tam pracować same miernoty? Na pewno poprawiłoby to nasze bezpieczeństwo wewnętrzne i zewnętrzne.
homo_sapiens
2015-04-30 01:19:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
Sporo racji ma, szczególnie w sferze ekonomii. Szkoda tylko, że poza tym wygłasza tak niebezpieczne tezy (np. o wprowadzeniu autorytaryzmu w Polsce, oczywiście pod jego światłym przewodnictwem, albo gloryfikujące Putina), że lepiej trzymać go od władzy z daleka. Ale chciałbym, już od dawna, by trafił do Sejmu. Pamiętam czasy, gdy był posłem i w wielu sprawach jedynym głosem rozsądku. Przynajmniej inni posłowie usłyszeliby rzeczy, których woleliby nie słuchać, by nie psuć sobie świetnego samopoczucia.
lukaszptr
2015-04-29 23:44:25
Ocena: -9(glosow:19)-+
14 minut niskiego lotu manipulacji wizualno - wokalnej dla ludzi niekoniecznie posiadających zdolność pogłębionej refleksji. JKM, obok Palikota i Millera to typ cynicznego oportunisty wykorzystującego każdą możliwość dla osiągnięcia osobistych celów i korzyści. Także materialnych (pensja europarlamentarzysty m.in.). Jeden z tych, których można opisać stwierdzeniem "Pan Bóg posiada różnych lokatorów, jako w niebie, tak i na ziemi". Amen !
kurnachatawiocha
2015-04-30 08:40:43
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak dotąd, to jedynie udaje, że coś robi. Pobiera przy okazji sporą pensyjkę. I nie mówcie, że on bierze, bo mu dają. Tusk, Kopacz, wojewoda, starosta, wójt też tak mówią.
ramzesx
2015-04-29 23:35:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gdyby nie był poligamistą, to może bym na niego zagłosował. Zgadzam się na pewno z tym, że trzeba zmniejszyć o kilkaset tysięcy osób biurokrację i uprościć przepisy. Każdy kto prowadzi jakąś działalność gospodarczą i trochę jest w temacie, to wie ile jest absurdalnych przepisów i jak to wszystko jest pogmatwane. a podatki to faktycznie kupa kasy idąca na darmozjadów i złodziei typu Sikorski, Tusk, Nowak, Hofman itd.
homo_sapiens
2015-04-30 01:22:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jego poglądy ekonomiczne są skrajnie liberalne, więc całkowicie odwrotne do marksizmu-leninizmu. Jedyny ślad "bolszewizmu", jaki dostrzegam, to uwielbienie Rosji i Putina.
prgutek
2015-04-30 10:31:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
A mnie się podoba koncepcja rządów autorytarnych lub monarchii. Mają one swoje wady i zalety które według mnie są lepsze od tej "cukierkowej demokracji", gdzie każdy raz za razem pcha się do koryta, programy rządowe zmieniają się co kilka lat, stacje masowego przekazu i tak skłaniają się do promocji jednej lub innej partii, a z samego demokratycznego prawa do głosowania i tak nie korzysta spora część narodu.
malsicabej
2015-04-29 22:52:27
Ocena: -5(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zbysiula154
2015-04-29 23:18:35
Ocena: 11(glosow:11)-+
Żałosne to jest to, że Polacy zamiast wyjeżdżać na urlop za granice wypocząć czy pozwiedzać, na urlop do Polski przyjeżdżają.
czarnastrzala
2015-04-29 23:29:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jesteś głupi czy tylko takiego udajesz?
kawalrafala
2015-04-29 23:44:32
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
lolo88888888
2015-04-30 00:05:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
powinieneś dostać bana za głupotę.
muszynianka2013
2015-04-29 21:36:37
Ocena: 14(glosow:26)-+
Polacy trzeba iść na wybory i zagłosować. Czy wiecie, że jeśli nie pójdziecie i nie zagłosujecie to rząd automatycznie zabiera wasz głos i oddaje na ten rząd który rządzi aktulanie ? Ide na Korwina głosować, bo nie oddam swojego głosu na śmieciowskie po i komora, w życiu !!!
homo_sapiens
2015-04-30 01:30:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Najbliższe wybory to wybory prezydenckie, które nie wyłaniają rządu. Od tego są wybory parlamentarne. A nieoddanie głosu w jakichkolwiek wyborach zawsze de facto wzmacnia te opcje, którym jesteśmy przeciwni, a osłabia te, które są nam najbliższe.
homo_sapiens
2015-04-29 20:16:11
Ocena: -7(glosow:19)-+
Tylko, że ten starszy pan jest w elektoracie Kaczyńskiego (a ściślej - tego, kogo popiera Rydzyk), a nie JKM.
mandalorianin89
2015-04-29 21:05:40
Ocena: 12(glosow:20)-+
Ja i przed obejrzeniem tego filmiku wiedziałem, że będę na niego głosował
czarnastrzala
2015-04-29 19:38:37
Ocena: 6(glosow:12)-+
Głosuje na Korwina tylko jego szanuje!!!!
pietrek2011
2015-04-29 19:26:51
Ocena: 8(glosow:14)-+
I teraz juz nie wiem Kukiz , czy Korwin
kawalrafala
2015-04-29 19:52:29
Ocena: 6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora
rav_007
2015-04-29 18:35:28
Ocena: -29(glosow:41)-+
Widze ze idziecie slepo we wszystko co powie korwin. Korwin przegral sprawe z duda o strzelanie do gornikow, sad zadecydowal ze duda nie musi przepraszac za to ze powiedzial za korwin kazalby do nich strzelac. Korwin natomiast zaczall sie wypierac ,ze on wcale nie chcial sadzic dude. No to sa jakies jaja. Dalej bedziecie pisac ze korwin nie powiedzial nic o tym strzelaniu? Korwin to wariat i ulubieniec gimby
Python013
2015-04-29 18:56:58
Ocena: 11(glosow:17)-+
Pan Mikke odnośnie strzelania wypowiedział się, ale nie w sensie strzelania do górników bo urządzili sobie strajk tylko odnośnie tych, którzy wpadli tam wszczynać rozróby zachowując się jak chuligani i bandyci. Ta grupka robiła demolkę i rzucała w policję wielkimi śrubami wyniesionymi z kopalni więc Policja zrobiła to co do czego została powołana. Gów*no wiesz i gów*no widziałeś więc nie trolluj.
zbysiula154
2015-04-29 16:26:50
Ocena: 19(glosow:19)-+
Można oszukiwać wielu ludzi jakiś czas, a niektórych ludzi cały czas, ale nie można oszukiwać cały czas Narodu. Abraham Lincoln. Ludzie przebudźcie się pora naplujcie klice bandy czworga w twarz.
kawalrafala
2015-04-29 16:48:17
Ocena: 11(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurnachatawiocha
2015-04-30 08:48:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ma poglądy niczym amerykańscy ekonomiści, którzy wypłacili bankom kasę odkładaną przez obywateli? No brawo, na pewno zagłosuję na korwina...
pukus
2015-04-30 22:39:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
@darus1000 Dlatego wszyscy powinni pójść na wybory i zagłosować nie na mnie mniejsze zło, tylko zgodnie z przekonaniami. Teraz większość olewa wybory, bo uważają, że ich głos nic nie zmieni. Jeżeli na wybory chodzi połowa do tego uprawniona, a druga połowa ma wy...ne, to właściwie ta druga połowa wpływa na to, że z wynikami i sondażami robi się co się chce. Ale to tylko takie moje przemyślenia.
nonamenoname
2015-04-29 15:44:05
Ocena: 7(glosow:11)-+
Wart mojego głosu. Przede wszystkim nie zmienia co chwilę zdania w zależności od tego jak analitycy opinii podsuwają wypowiedzi, żeby zadowolić jak największą liczbę wyborców pustymi słowami.
Xandu89
2015-04-29 15:42:30
Ocena: -9(glosow:17)-+
Korwin ma lepsze postulaty, bo wzięte niczym z sci-fi. Ludzie, serio uważacie, że prezydent ma taką władze, żeby zlikwidować podatek? Korwin widać inteligentnie podszedł do tematu, uważając większość Polaków za idiotów, stąd te cuda na kiju wymyślone. Głównie chce zebrać głosy tych, którzy dopiero co ukończyli 18 lat i język wywalają na myśl, że będą mogli mieć pistolet lub przypalać na legalu maryśke, gdzie im się podoba.Polska to nie Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt, czy inne bogatsze kraje, gdzie podatki im nie potrzebne,by Państwo miało kasę. Smutek mnie ogarnia jak widzę, ile ludzi c
yezyk
2015-04-29 14:48:13
Ocena: 1(glosow:13)-+
Jestem w ciężkim szoku co media potrafią zrobić z resztkami szarych komórek pozostałych w czerepach przeciętnych obywateli.. Wystarczy mieć IQ wyższe od przeciętnego znaku drogowego by zrozumieć wypowiedzi JKM, a tymczasem 3/4 ludzi zachowuje się jakby od 25 lat chlali denaturat i nic nie rozumie. Taka mała rada: przed dokonaniem JAKIEGOKOLWIEK wyboru czy osądu, należy w sposób obiektywny zapoznać się ze wszystkimi faktami dotyczącymi danej kwestii. Takie osądy można respektować. Jednakże jeśli ktoś ocenia JKM na podstawie wyrwanych z kontekstu, dzielonych znakiem "(...)"to nic tylko
kejdzi
2015-04-29 14:34:10
Ocena: 10(glosow:12)-+
Muszę przyznać że nie sądziłem że Korwin kiedykolwiek się przebije, żeby ludzie rzeczywiście go usłyszeli. Jest go coraz więcej i coraz więcej ludzi zaczyna rozumieć o co mu chodzi. Wiadomo, że prezydentem nie zostanie, do ewentualnej 2. tury też nie wejdzie. Ale jego celem są wybory parlamentarne. Widzę jego koalicję z Kukizem, wtedy mają dużą szansę.
homo_sapiens
2015-04-29 15:15:55
Ocena: -8(glosow:14)-+
Do wyborów parlamentarnych potrzebna jest partia polityczna, a Korwin został wysiudany już chyba z dwóch swoich własnych partii (które sam zakładał), więc cienko to widzę.
kejdzi
2015-04-29 15:30:46
Ocena: 6(glosow:6)-+
Akurat w przypadku Korwina polska ordynacja działa na plus. Ktoś zna jakiegokolwiek innego polityka z Nowej Prawicy? Ktoś wie kto poza Korwinem wszedł do Europarlamentu? A mimo to weszli. On jest tak rozpoznawalny że wyborcy po prostu głosują na jego ludzi. I tu widzę dla nich szansę.
kawalrafala
2015-04-29 16:25:34
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2015-04-29 16:51:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
@kawalrafala - wiem doskonale, to kolejna już partia, którą założył.
kawalrafala
2015-04-29 16:57:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2015-04-29 17:07:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
@kawalrafala - Tusk nigdy nie należał do AWS. Był współzałożycielem KLD, który połączył się z UD, tworząc UW, której z kolei część razem z częścią AWS przekształciła się w PO. Z żadnej z tych partii go nie wywalili. Trudno o bardziej nietrafione porównanie.
kawalrafala
2015-04-29 18:03:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
homo_sapiens
2015-04-29 20:04:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
@kawalrafala - Z ostatnim Twoim zdaniem się zgodzam.
homo_sapiens
2015-04-29 13:55:32
Ocena: -8(glosow:20)-+
Piękna manipulacja! Pokazano - w większości słuszną - diagnozę problemów Polski, ale już nie puszczono wypowiedzi Korwina o tym, co i jak zrobić, by to naprawić. Wtedy takiego poparcia filmik by już nie nakręcał. Pokazano na końcu zwolenników Rydzyka - starszych ludzi, którzy na wygranej Korwina i realizacji jego pomysłów wyszliby jak Zabłocki na mydle, gdyż Korwin jest za likwidacją publicznej służby zdrowia. I gdzie wtedy taki emeryt czy rencista miałby się udać po pomoc?
homo_sapiens
2015-04-29 16:56:29
Ocena: -1(glosow:9)-+
@cozabzdet - Po pierwsze doskonale zrozumiałem, o co mu chodzi, ale nie z tego filmiku (bo tu tego nie ma), tylko z wielu wywiadów z nim. Po drugie, będę się wypowiadał na takich forach, na jakich JA chcę, a nie tam, gdzie TY mi łaskawie pozwolisz. Jak widać zamiłowanie do zamordyzmu łączy Cię z Twoim idolem.
Python013
2015-04-29 18:48:59
Ocena: 1(glosow:9)-+
Człowieku, co Ty za farmazony gadasz. Likwidując publiczną służbę zdrowia zrobi nam przysługę. Od dwóch lat obserwuję temat indywidualnego ubezpieczenia medycznego i jest już masa KLINIK, które za 210-250 PLN miesięcznie zapewnia Ci znacznie więcej i to bez kolejek niż NFZ. Mało tego, mają na etatach znacznie lepszych lekarzy oraz nowoczesny sprzęt. Jeśli JKM zniesie nam podatek dochodowy i ZUSy (blisko 500zł po stronie pracownika i drugie tyle po stronie pracodawcy) to wyjdziemy na tym lepiej. Wierz mi, że odłożysz na emeryturę znacznie więcej. Trzeba tylko myśleć logicznie i przyszłościowo.
homo_sapiens
2015-04-29 20:11:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
@Python - mnie nie musisz przekonywać, jestem gospodarczym liberałem i z tą częścią pomysłów Korwina się zgadzam, choć on prezentuje najbardziej skrajną wersję gospodarczego liberalizmu, jaką można sobie wyobrazić. Ale jaka prywatna instytucja ubezpieczy tanio starego rencistę po zawałach, z nowotworem, cukrzycą itp.? To nie są rozwiązania korzystne dla tej części społeczeństwa. Poza tym z budżetu finansuje się pewne procedury bardzo drogie, które prywatny ubezpieczyciel dyskretnie wyłączy drobnym druczkiem z zakresu odpowiedzialności.
szeregowyPryszcz
2015-04-29 13:19:29
Ocena: -17(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora
prgutek
2015-04-29 11:51:05
Ocena: 5(glosow:11)-+
Szczerze? Nie zmieni się wiele nawet gdyby wygrał Korwin w co też za bardzo nie wierzę. Mimo wszystko będę głosował najprawdopodobniej na niego.
Nie na Komorowskiego który przez 5 lat pokazał na co go stać.
Nie na Panią Ogórek która najzwyczajniej wydaje mi się być pionkiem, także nie na Dudę.
Pamiętajcie że Prezydent Polski wiele nie zmieni w kraju, zapoznajcie się jakie ma prawa i przywileje.
Ale zgodzę się z jedną rzeczą. Trzeba coś zmieniać, i myśleć podczas wyborów, a nie być lemingiem, jednym który idzie z prądem za wszelką cenę bo tak wygodnie.
allejaja
2015-04-29 18:05:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
dokladnie ja tez z tych powodow glosuje na Korwina, tez nie wierze, ze sie cos zmieni ale wierze, ze nie bedzie gorzej przynajmniej, juz za duzo jest napsute zeby tak szybko to ogarnac, moze uda mu sie choc trache naprawic ten chory system a jak wygra komor czy inna szuja to bedzie tylko gorzej...
szulcik
2015-04-29 11:37:27
Ocena: 11(glosow:17)-+
Najgorszą ,rzeczą jaka zrobił Nasz NIErząd ,to złupienie Naszych pieniedzy z Ofe a bylo ich 153 MLD złotych Wiecie ile to pieniedzy ? Wiecie ile emerytur poszło w piz*du !? Ja nawet nie zdaje sobie z tego sprawy .. a tepe ludki dalej bedą napierd*lać ,ze Korwin to oszołom.
kurnachatawiocha
2015-04-29 12:44:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
Co ma złodziejstwo rządu do stwierdzenia w ostatnim zdaniu?
szulcik
2015-04-29 17:28:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
No jak co ? Posłuchaj wyborców pełowców .. Ze Pan Janusz to oszołom ,wariat ,ze nie nadaje sie do rządów.. Ze nic dobrego nie uczyni ,a ci co są to juz niczego gorszego zrobić nie mogą ,wiec powinni zostać u sterów. Posłuchaj co inni mówią jak sie wypowiadaja ,to az scyzoryk sie w kieszeni otwiera.
kurnachatawiocha
2015-04-30 08:34:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nadal nie widzę związku. Nie zgadzam się z tym co jest teraz ale też nie zgadzam się na wprowadzenie systemu, który funkcjonuje w krajach afrykańskich. Jak widzę po minusach wam to nie przeszkadza. Zacznie przeszkadzać jak wam się noga powinie. Tylko, że w PL nie przeżyjesz zimy w szałasie.
szulcik
2015-04-30 11:05:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie rozumiesz ? Jestes pracowity? Pracujesz,utrzymujesz rodzinę ,masz pieniadze ,zyski ,które nie są grabione przez NASZ NIErzad, a jak masz w dupie nie pracujesz ,to gówno masz ,wpierd*lasz szyszki z parku i tyle. O co mu chodzi? Chodzi o to ,ze człowiek który jest pracowity ,bedzie mial swój wypracowany zysk ,a leń bedzie leniem.Ja jestem pracowity ,pracuje ilę sie da ,ale boli mnie ,ze zysków takich nie mam co Pan poseł z NIErządu ,który chu*j robi ,a ma.Teraz juz wiesz o co chodzi ?
marcik8
2015-04-30 11:21:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pan Stanisław to taki spóźniony patriota. Coś jak jego idol Jarosław Polskezbaw. Gdy dziś odwaga potaniała to się bredzi na lewo i prawo o miłości ojczyzny. Ilu z was uwierzyło, że pan Stanisław to jakiś weteran wojenny? Mając 78 lat obecnie, wojnę zobaczył jako 2 letnie dziecię.Dlaczego nie mówił takich wierszyków za Stalina, Bieruta, Gomółki? Aha -saperem był ..Qva
rav_007
2015-04-29 11:40:01
Ocena: -9(glosow:11)-+
Ferment to to ze pisze o korwinie ze chcial strzelac do gornikow za to ze osmielili sie wystapic przeciwko prezesowi zlodziejowi? Na slasku korwin juz przegral za ta wypowiedz, sam na niego glosowalem ale teraz tylko kukiz.
Ps nie piepszcie ze to nie jego slowa.
frenchman9
2015-04-29 11:28:30
Ocena: 1(glosow:7)-+
Gęsia skórka na całym ciele :)
spootnick
2015-04-29 11:17:42
Ocena: 6(glosow:12)-+
Mam małą firemkę. Chciałbym zatrudnić człowieka i dać mu 3500pln netto, ale jak zobaczyłem, że taki rarytas, jak pracownik będzie kosztował mnie łącznie 6000pln (podwójne brutto) to sobie odpuszczam "mocarstwowe: zapędy i powegetuję.
Podatki związane z moją działalnością: 23% Vat, 19% dochodowy, 1100pln ZUS.
Po opłaceniu tego g*wna, we wszystkim, co kupuję w sklepie płacę 23% Vat i nawarstwione podatkidochodowe, a jak kupuję paliwo, alko czy prąd elektryczny to jeszcze dorzucą mi akcyzkę. Kalkuluję, że podatki to ok 60-80% moich dochodów (nie umiem tego realnie wyliczyć). Witam w Matri
kurnachatawiocha
2015-04-29 12:39:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
Do kosztów "utrzymania pracownika" doliczasz vat? Rozpisałeś się o tym vat, a głosując na Korwina będziesz go płacił dalej... Marny argument panie "byznesmenie".
lukaszptr
2015-04-29 23:55:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jesteś płatnikiem VAT, zatrudnij podwykonawcę (też Vatowca) z własną firmą, żądaj wystawienia faktury, zapłać, wrzuć w koszty, odlicz VAT, zadeklaruj się na liniowy podatek dochodowy (19%), uważnie rozliczaj koszty działalności firmy, a najlepiej zatrudnij wiarygodną firmę doradztwa księgowego. Skalkuluj koszt podwykonawstwa (20% marży to uczciwa stawka). I nie myl qrwa dochodu z przychodem - zatrudnij księgowego, to cię podszkoli.
prgutek
2015-04-29 11:14:15
Ocena: 4(glosow:8)-+
NIE ZAPOMNIJCIE edukować rodziców, rozmawiać z rodziną itd., pokazywać że mogą się mylić dlatego że wierzą telewizji, że nie szukają innych źródeł itp. Duży problem polega na tym że ludzie którzy idą głosować, którzy przeżyli już ładne kilka wiosen uważają że to bez sensu, że trzeba dużo pozmieniać, wywrócić kraj do góry nogami. Trzeba sobie tylko odpowiedzieć na to tak, że w końcu TRZEBA ZACZĄĆ ZMIENIAĆ ten kraj na lepsze, a nie stać w miejscu, bo to nic nie pomoże - ABSOLUTNE NIC
maran_hand
2015-04-29 11:08:45
Ocena: 3(glosow:9)-+
Widze jeden problem. Elektorat ktory chce zmian podzielil sie miedzy Korwinem a Kukizem. Mysle ze gdyby Ci dwaj panowie sie dogadali i jeden z nich zrezygnowal by z ubiegania sie o urzad prezydenta przekazujac swoj glos na drugiego wtedy bysmy zwyciezyli. Niestety obawiam sie ze moze byc inaczej :(
jurek1102
2015-04-29 11:15:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
Kukiz już zapowiedział że nie chce mieć nic wspólnego z Korwinem czy narodowcami.
prgutek
2015-04-29 11:23:28
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jeżeli dobrze pamiętam Kukiz chyba stwierdził że nie chce mieć nic wspólnego z Korwinem bo zawierzył propagandzie jakoby Korwin miał bez zastanowienia kazać strzelać do górników. W tym momencie ten pan (Kukiz) się spalił w moich oczach. Osoba stanowiąca przeciw systemowi, wierząca propagandzie dziennikarskiej
maran_hand
2015-04-29 11:32:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
właśnie w tym problem, jest 2 kandydatów którzy chcą zmian, dużych zmian.. a siła w jedności
Michal_Szczecin
2015-04-29 12:34:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
jestes jełopem czy udajesz ze nie wiesz ze to slowa wyrwane z kontekstu. Robotnik demolujacy Bogu ducha winne sklepy i samochod yan ulicy to zwykły bandyta. Gdyby Tobie podpalili auto lub je zdemolowali tez bys nie chcial by policja lub wojsko bronila Twojego mienia ? Kowal zawinił cygana powiesili, kto inny odpowiada za rozwalenie kopalni a komus podpale auto ? NAstepny inteligentny inaczej myslacy emocjami a nie chłodną logiką
rav_007
2015-04-29 13:01:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
Michalku a gdzies ty widzial takie zamieszki z udzialem gornikow zeby jakies sklepy czy auta palili. I sam jestes jelopem z pomorza nie masz pojecia co sie dzialo na slasku kilka miesiecy temu, jak wszyscy nie tylko gornicy, protestowali przeciwko temu dziadostwu ktore chciala zrobic tu kopaczowa, a ten korwinek powie ze kazalby strzelac do tych rabusiow
Michal_Szczecin
2015-04-29 15:25:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
zapytalem czy jestes a Ty od razu wyzywasz. Kilka prywatnych rzeczy górnicy zniszczyli i o tym mowil ze takie cos jest niedopuszczalne
DarkAngel27
2015-04-29 11:05:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
O całe kurestwo sejmowe postawić pod murem i rozszczelać za ZDRADE NARODU POLSKIEGO
andrzej67k
2015-04-29 10:47:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
Link do filmu przesyłam znajomym.
szulcik
2015-04-29 10:41:13
Ocena: 5(glosow:9)-+
Wiersz pana Stanislawa.. nie trzeba niczego wiecej komentowac,oddaje wszystko jak jest w Kraju,Naszym Kraju. Zeby dzisiejsze spoleczenstwo miało chocby ułamek miłosci do Naszej Polski co Pan Stanisław ,to Nasz Kraj nie wygladalby by tak jak wyglada. Jest to smutne i przykre ,ale ku*wa prawdziwe.
chlewnia666
2015-04-28 19:22:16
Ocena: 131(glosow:147)-+
po wierszu dziadka na końcu, łzy płyną tak szybko, jak szybko PO zaje##ło kasę z OFE
vacarius
2015-04-28 18:02:55
Ocena: -21(glosow:43)-+
Ludzie którzy zarabiają 1200zł bo już mniej zarabiać nie mogli bo takie są płace minimalne chcą korwina który chce zlikwidować płace minimalne. A na zachód to dlaczego jadą bo na zachodzie place minimalne zaczynają się od 1000 euro wzwyż! Czemu jadą do krajów bardziej socjalistycznych, z wysokimi płacami minimalnymi, wysokim socjalizmem na dzieci. A nie do libertariańskiej Somalii? Jeszcze się obudźcie z ręką w nocniku gdy ten wasz korwin wygra i zabierze wszelkie zasiłki na dzieci, płaca minimalne, darmową edukacje i służbę zdrowia.
irek285
2015-04-28 20:21:59
Ocena: 13(glosow:21)-+
Chyba słuchasz bez zrozumienia.Kto pracuje ten ma,a nie że bezrobotnym co sie nie chce pracować dawać zasiłki a ty pracujesz i masz nie wiele więcej.Na zachodzie nauczono murzynów że wystarczy przyjechać i się dostanie.A że oni nauczeni do życia w tej Somali na minimum to te zasiłki im wystarczają.Wystarczy rok na zasiłku i taki juz do pracy nie pójdzie.Bo państwo da i to wystarczy.A jak sie zaczyna zabierać to wychodzą na ulice walczyć o swoje.Zasiłki powinny być dla tych co tracą prace jako zapomoga na jakiś czas,czyli do znalezienia drugiej pracy.A nie uczenia lenistwa.
tachotuning_pl
2015-04-28 23:29:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szulcik
2015-04-29 10:52:30
Ocena: 7(glosow:13)-+
No własnie lewicowe pierd*nie ,bo sie za bardzo przyzwyczailo do : ,,czy sie stoi ,czy sie lezy ,to się nalezy" ,a podatek dochodowy to najgorsze debilstwo ,zapierd*lasz ile tylko sił ,a i tak wiecej nie zarobisz ,bo cie złupią.Dlatego ,tyle ludzi idzie na zasilek i ma w dupie ,leża ,chleją i maja głeboko ,a teraz w modzie jeszcze zebractwo,a uczciwy człowiek ,który zapierd*lala by utrzymać rodzinę nie ma czasu na to by iśc na urlop , by wypocząc ,bo rachunki wpierd*lą wszystko to co sie uzbierało.
kurnachatawiocha
2015-04-29 12:32:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
gdzie dają roczny zasiłek?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0