lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 06.05.2015, 14:30:22   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 146  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nassan
2015-05-06 14:34:32
Ocena: 35(glosow:97)-+
Gdyby kózka nie szalała, to by się nie wyj***bała.

rycerz-nadziei
2015-05-15 19:49:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rob_Roy
2015-05-10 10:58:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
Obejrzyj sobie filmik jeszcze raz z Kodeksem Ruchu Drogowego w ręku i zobaczysz ile na tym kawałku złamał przepisów (właśnie przez takich jak Ty - co macie przepisy ruchu drogowego w dupie - są zdarzenia drogowe!!)"

Rob_Roy
2015-05-10 10:50:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bardzo dobrze,może nauczy się że przepisy i znaki drogowe są dla wszystkich takie same, a jak chce szybko jeździć to niech spier...ala na autostrade

fhurer88
2015-05-09 08:36:47
Ocena: -5(glosow:9)-+
Nie rozumiem komentarzy niektórych z was: Facet jedzie z prędkością 60km/h, ma zielone światło, gość wymusza mu pierwszeństwo..... a Wy wieszacie psy na motocykliście (właśnie przez takich jak Wy - co macie innych użytkowników drogi w dupie - są zdarzenia drogowe!!)

grzesiek102
2015-05-08 12:05:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Hahaha, brawo!!! Teraz do niemiec na ogórki zarobić na remont.

lexlite
2015-05-07 22:24:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
bardzo skocznie....

rav2323
2015-05-07 21:24:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Skrzyżowanie, zielone światło ale niestety brak wyobraźni.

james19111
2015-05-07 20:31:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gdańsk Matarnia

divide_et_impera
2015-05-07 18:52:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sam tak kiedyś się wy***ałem na maskę Astry. Nie usprawiedliwiam ale jestem w stanie zrozumieć.

lysek300
2015-05-07 18:01:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lysek300
2015-05-07 17:59:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
czy to nie było w szczecinku

martenscool
2015-05-07 16:31:25
Ocena: -6(glosow:14)-+
Szkoda że nie zdechł...

Drago33
2015-05-08 11:42:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale ty mądry jesteś , aż Mi cię szkoda !!

mirga
2015-05-07 15:27:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
Spina się sporo osób- pseudomotocyklistów, którzy są za tym aby motocyklom można było wszystko i żadne przepisy ich nie obąwiązywały. To tak jakby tłumaczyć że kierowcom BMW też można więcej- niestety marka za*ebista, ale często ma pecha do kierowców. Ograniczenia na drodze obowiązują wszystkich. Jeśli ktoś je łąmie, na własną prośbę stwarza zagrożenie dla siebie i innych

Wiochowato123
2015-05-07 12:42:40
Ocena: 5(glosow:13)-+
po pierwsze-30 sekunda motocyklista wyprzedził samochody na rondzie po drugie-39 sekunda motocyklista wyprzedził samochody na linii ciągłej po trzecie-42 sekunda motocyklista przekroczył prędkość o 10km/h(prosze dać stop i sprawdzić) pewnie jechałby szybciej. po czwarte jet korek i samochody na skrzyżowaniach mają obowiązek zatrzymać się aby umożliwić innych kierowców na zmianę trasy. TAK ŻE WINA MOTOCYKLISTY i nie obwiniać kierowcę bo jego manewr był dozwolony(UWAGA)motocykl ma szybsze przyspieszenie i trzeba je dostosować w mieście do odpowiednich warunków.

Rasier
2015-05-07 19:16:16
Ocena: -6(glosow:12)-+
Po 1 na rondzie można wyprzedzać, po 2 linia ciągła zgodzę się ,a po 3 wyprzedzanie z prawej jest nie dozwolone, po 4 prędkość niecałe 60km/h nie była moim zdaniem wykroczeniem ponieważ jest jeszcze coś takiego jak tolerancja, po 5 na skrzyżowanie nie można wjeżdżać jeśli nie można opuścić ale on jechał prawym pasem który był pusty więc miał prawo tam wjechać. Nie usprawiedliwiam go bo robił to wszystko zbyt agresywnie. Skręt w lewo wymaga zachowania ostrożności, nie można oczekiwać że nie pojawi się jakiś idiota na motorze.Korek niczego tu nie zmieia, a wymaga większej ostrożności.

Rasier
2015-05-07 19:19:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
Małe sprostowanie z prawej na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną też można wyprzedzać. Więc tylko linia ciągła jest tutaj przewinieniem.

Wiochowato123
2015-05-07 20:24:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
to sprostuje ja ciebie, na rondzie można wyprzedzać jeżeli jest wielopasmowe a tu mamy zwykłe rondo jedno pasmowe ;)

janpawlacz123
2015-05-07 11:52:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

protection2000
2015-05-07 11:32:30
Ocena: -5(glosow:15)-+
Gdzie motocyklista szalał? samochód w niego uderzył gdy motocyklista jechał 50

rozpruwacz78
2015-05-07 08:38:10
Ocena: -6(glosow:8)-+
Ale z prawej to się chyba nie wyprzedza!!!!

grog
2015-05-07 09:40:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
to jak na lewym pasie jest korek kierowcy z prawego tez musza stac? a jak sa trzy albo cztery pasy po prawej, wszyscy stoja?

lukaszo
2015-05-07 10:13:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
w terenie zabudowanym można. wcześniej widać, że prawy i lewy pas są także do jazdy na wprost, a motocyklista nie musiał teoretycznie puszczać auta z lewoskrętu. Na moje pierwsze oko wina motocykla, ale do dogłębniejszej weryfikacji terenowej.

protection2000
2015-05-07 11:35:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Naucz się przepisów najpierw, jak widzisz tam są dwa pasy

dijef
2015-05-07 01:20:48
Ocena: -3(glosow:19)-+
wina kierowcy auta, za daleko wyjechała aby sprawdzić czy może dalej jechać. osobówkę by tak samo trafiła

YaPaE
2015-05-07 00:22:45
Ocena: 0(glosow:24)-+
I pewnie przez tego idiote na motorze ,kierowca z auta dostał mandat bo nie ustąpił pierwszeństwa....

Drago33
2015-05-08 11:48:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
TAK !! Powinien dostać .

grog
2015-05-08 17:46:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
skrecajac w lewo musi przepuscic wszystkich jadacych z naprzeciwka na wprost, ktorego wyrazu nie rozunmiesz? Lewo, naprzeciwko, wprost?

przemo296
2015-05-06 23:15:17
Ocena: 2(glosow:18)-+
Masakra ile w was jadu ..ludzie ...i najlepsi jak widze znawcy i super kierowcy :-) żal...

paramedicus
2015-05-06 22:59:52
Ocena: 3(glosow:19)-+
Czytając niektóre komentarze przychodzą mi na myśl słowa klasyka które pozwolę sobie sparafrazować: trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz to też wina motocyklistów... Zastanawiam się skąd tyle jadu u tak wielu?

swz13
2015-05-06 22:16:18
Ocena: -9(glosow:19)-+
Przecież ewidentnie widać, że ten idiotą na motocyklu zmienił pas bo chciał wyprzedzić i wjechać w wolną lukę bo pewnie kierował się na obwodnicę. Jakby jechał swoim pasem pośrodku pewnie zdążył by zareagować. Samo zdarzenie było bardzo blisko lewej strony.

goldolo
2015-05-06 22:03:38
Ocena: 6(glosow:30)-+
Mimo że jestem tylko kierowcą samochodu to jednak wina leży przede wszystkim po stronie gościa w aucie. Motocyklista po zjechaniu z ronda widzi znak który umożliwia mu jazdę na wprost z każdego z dwóch pasów. Do tego miał zielone światło. Oczywiście przecięcie linii ciągłej jest wykroczeniem ale równie dobrze mógł się na tym pasie znajdować od początku i wtedy efekt byłby identyczny. Po prostu kierowca osobówki wciął się na pałę i tyle.

jersey_pan
2015-05-07 08:43:46
Ocena: -4(glosow:4)-+
prędkości też motocykl nie miał zabójczej. jakieś 60 kmh na tacho.

docent84
2015-05-06 22:00:00
Ocena: 1(glosow:13)-+
dobrze cwaniakowi

jajaja15
2015-05-06 22:01:51
Ocena: 6(glosow:30)-+
zgadzam się ma za kare obite auto i zniżki poleca

jajaja15
2015-05-06 21:48:18
Ocena: 1(glosow:21)-+
jak zawsze wina motocyklisty i kierowcy tira... zal was

mirga
2015-05-06 21:47:22
Ocena: -9(glosow:19)-+
Sory panie motocyklisto, ale moja reakcja na ten folmik i wyprzedzanie z prawej to: hahahahahaha. Mimo wszystko cieszę się że nic Ci się nie stało

grog
2015-05-07 10:04:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
wyprzedzanie z prawej i jazda prawym pasem to nie to samo

mirga
2015-05-07 15:10:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
Rozumiem że następny obrońca uciśnionych pseudomotocyklistów, który będzie tłumaczył głupotę.

grog
2015-05-08 06:10:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie chwal sie, nie rozumiesz

jajaja15
2015-05-06 21:47:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

falk87
2015-05-06 21:33:13
Ocena: -5(glosow:15)-+
nie wyprzedza sie na skrzyzowaniu

M1CLAY19
2015-05-06 21:03:56
Ocena: 5(glosow:19)-+
Grunt ze brumka chodzi. Jedno co mnie rospierdala to to ze kierowcy w blaszankach musza myslec o motocyklistach. Motocyklisci (przepraszam wszystkich ze tego debila zaliczylem do tego grona) nie mysla o sobie. Jak mam przemowic do cmy lecacej do swiecy.Pozytywem jest to ze rozyebal sie na starcie sezonu wiec to lato bedzie nieco spokojniejsze.

wnorekkk
2015-05-06 20:00:51
Ocena: 5(glosow:7)-+
jeszcze maszyne zatarł....

PIZDZITO2
2015-05-06 19:55:04
Ocena: -3(glosow:11)-+
idiota je..ny hahaha

bingo73
2015-05-06 19:44:42
Ocena: 3(glosow:13)-+
jeśli Policja sprawdziła kamerę, powinna być współwina lub mandat za wcześniejsze wykroczenie (przejazd przez ciągłą). No i motocyklista nie zastosował się do art. 3 ust. 1 Prawa o ruchu drogowym.

asd1905
2015-05-06 20:26:30
Ocena: -6(glosow:22)-+
a kretyn w puszce sie juz zastosowal do tego ? czy moze dzialamy w mysl zasady duzy moze wiecej, jak na miejscu motocyklisty byl by tir to czyja by byla wina ?

tomi2000
2015-05-06 20:29:55
Ocena: 8(glosow:28)-+
Motocyklista wyprzedzał na skrzyżowaniu, a poza tym zwyczajnie nie myślał, bo ma siano we łbie zamiast mózgu. Korek pod supermarketem, a ten gaz do dechy i zapndala. Jeszcze auto komuś uszkodził

hasterer
2015-05-06 22:52:05
Ocena: 0(glosow:12)-+
a jaki przepis zabrania mu wyprzedzania na tym przejsciu i skrzyżowaniu? złamał tylko 1 pfrzepis. pojedyncza ciągłą linię;) nie przyczyniając się formalnie do zaistnienia kolizji;) radze doczytac pordo wyprzedzaniu na skrzyzowaniach o ruchu kierowanym;)

bingo73
2015-05-07 15:02:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
o winie kierowcy nie mówię, bo jest bezsporna. Mówię tylko o motocykliście, bo to jego współwina nie jest oczywista.

chlewnia666
2015-05-06 19:15:11
Ocena: 2(glosow:18)-+
Słabe. Przeżył.

adammaster
2015-05-06 19:13:24
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lukasz_wa
2015-05-06 19:11:20
Ocena: 17(glosow:21)-+
By być motocyklistą nie wystarczy benzyna we krwi - trzeba mieć jeszcze olej ... w głowie.

suchy1971
2015-05-06 19:10:25
Ocena: -5(glosow:9)-+
masz nasrane w "łebku". Jeżdże tirem i mam nadzieję że kidyś tarfi twoja rozczochrana głupia makówka pod moim kołem...

Majkrzaq
2015-05-06 19:33:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rycerz1990
2015-05-06 18:41:47
Ocena: 1(glosow:17)-+
Najgorsze jest to, że jest wina samochodu a nie dawcy ;/

xadi09x
2015-05-07 08:20:41
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dawcy orgazmu twojej starej :)

tttssss
2015-05-06 18:28:07
Ocena: -1(glosow:27)-+
Taa wina osobówki... Trzeba było szybciej zapierdalać tym motorem to by może zdążył.

kemot77
2015-05-06 18:42:52
Ocena: 2(glosow:26)-+
w chwili wypadku miał 50km/h za dużo?-nie , jechał swoim pasem z sygnalizacją świetlną pozwalającą na przejazd. Coś więcej potrzeba?

nn22
2015-05-06 19:24:00
Ocena: 0(glosow:14)-+
Nie no wcale motocyklista nie był sobie winny nic a nic. A od kiedy można przekraczać linię ciągłą?

nn22
2015-05-06 19:30:44
Ocena: 0(glosow:12)-+
W chwili zderzenia miał kreskę dokładnie na 60. Jakby się nie zderzył z tym samochodem to pewnie by się nawet lepiej rozpędził

protection2000
2015-05-07 11:43:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie ważne ile by miał gdyby się nie zderzył bo co to ma do rzeczy? zawinił kierowca osobówki, tak samo przekroczenie lini ciągłej nie wpłynęło na zdarzenie w żaden sposób.

kemot77
2015-05-06 18:27:51
Ocena: 4(glosow:22)-+
Gdańsk Matarnia :) ewidentna wina kierowcy auta

asd1905
2015-05-06 18:22:53
Ocena: 6(glosow:32)-+
czytam komentarze i mam wrazenie ze ogladam inny filmik albo wszyscy "znafcy" nie maja prawka, motocyklista jedzie prawidlowo swoim pasem ruchu nawprost na ZIELONM swietle to burak z osobowki zmienia kierunek jazdy i nie ustepuje mu pierwszenstwa

nn22
2015-05-06 19:27:37
Ocena: -1(glosow:23)-+
Tego 'buraka' na 99,99% przepuszczał kierowca stojący na lewym pasie. Też bym się w tym miejscu nie spodziewał motocyklisty, który ma takie ciśnienie na prędkość na ruchliwym skrzyżowaniu. Zasada ograniczonego zaufania jego też dotyczy. Obwodnica jest dosłownie kawałeczek obok. Tam mógłby sobie trochę pocisnąć.

asd1905
2015-05-06 20:20:10
Ocena: 2(glosow:10)-+
nn22 motocyklista jedzie AZ 50km/h wyraznie widac predkosciomierz

asd1905
2015-05-06 20:24:24
Ocena: 4(glosow:12)-+
a co do "przepuszczania" to zadna zasada i jadacy prawym pasem nie ma obowiazku tez "przepuscic" skoro skreca powinien wjechac miedzy pojazdy na lewym pasie i upewnic sie ze moze jechac dalej jak pojdziesz w koncu na kurs prawa jazdy to cie tego naucza

nn22
2015-05-06 20:34:15
Ocena: -2(glosow:10)-+
Dziwne bo ja i jeszcze jeden z komentujących widział 60 na zegarze. A czy ja napisałem gdzieś, że skręcający miał pierwszeństwo? Oczywiście, że nie. Oboje uczestnicy wypadku w jakimś stopniu zawinili. Kierowca samochodu tym, że nie upewnił się, że ma wolne a motocyklista w swoim parciu na prędkość nie wepchał się na prawy pas łamiąc przepisy (tam była linia CIĄGŁA jakbyś nie zauważył) to pewnie by do tej sytuacji by nie doszło.

nn22
2015-05-06 20:36:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
Sorry za babole językowe :)

wiktor7432
2015-05-06 18:19:52
Ocena: -2(glosow:16)-+
Ewidentna wina kierwocy samochodu

Sebo30
2015-05-06 18:16:52
Ocena: -2(glosow:14)-+
przez takiego barana wszyscy motocykliści to tak zwani "dawcy" pajac jeden nawet nie umiał zgasić motocykla baran , jełopa nakopać takiemu jeszcze

protection2000
2015-05-07 11:47:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
idz sie bawic klockami lego

passatwtdi
2015-05-06 18:14:13
Ocena: -5(glosow:17)-+
oj oj oj biedna motomyszka...obsrałem się ze współczucia.

zanik1111
2015-05-07 23:29:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
nizly 15 letni pasek , z niemiec od pierwszego wlasciciela z przebiegiem 75000 ?

passatwtdi
2015-06-12 13:57:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie bardzo rozumiem o co chodzi?..wytłumacz jeszcze raz dla słabszych.

ksieciunio
2015-05-06 18:11:02
Ocena: -9(glosow:19)-+
Szkoda że nie złamał sobie przynajmniej kręgosłupa..;( Niestety selekcja naturalna nie zadziałała.. Gdyby mi ktoś tak wyjechał to będąc w samochodzie najechał bym mu kołem na głowę i wcisnął gaz do dechy a policji bym wymyślił sensowną bajeczke i sprawa byłaby zamknięta ;)

Basco
2015-05-07 02:11:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mama kupiła GTA na komunię, że taki ciekawy pomysł przyszedł Ci do "głowy"?? Czy może koledzy się nie ładnie z Tobą bawią w szkole i potem musisz odreagować??

Drago33
2015-05-07 12:07:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Twoja wypowiedź jest tak głupia , że nie wiem co napisać ?? A może podasz Mi swoje dane i nr.rejestracyjny jak będziesz jechał to podjadę ciężarówką czterdziesto-tonową i też Cię rozjadę ? Pozwolę Ci nawet wybrać jedno z dwunastu kół którym miał bym cię rozjechać !! Jak poczujesz na czaszce kila lub kilkanaście ton to może zaczniesz myśleć ??

thor102
2015-05-06 17:43:50
Ocena: 6(glosow:16)-+
wyprzedzanie na skrzyżowanie i to z prawej strony i to na bank bez kierunku plus przekroczenie dozwolonej prędkości o 10km/h poleci mandacik .

hasterer
2015-05-06 20:33:59
Ocena: 6(glosow:8)-+
złamał tylko jeden przepis. Przekroczenie linii pojedynczej ciągłej. Wyprzedzanie z prawej strony i nawet na pasach jest dopuszczone przez PoRD przy ruchu kierowanym (sygnalizacją np.). Radze doczytac;)

nn22
2015-05-06 20:44:08
Ocena: -1(glosow:7)-+
I tylko ten jeden złamany przepis wystarczył, żeby doszło do zderzenia.

hasterer
2015-05-06 22:40:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
wg PoRD i interpretacji przepisów motocyklista do zdarzenia się nie przyczynił. To kierowca osobówki skręcał w lewo na skrzyżowaniu o ruchu kolizyjnym, więc on nie zachował ostrożności, wymusił pierwszeństwo przejazdu. Bo to kiero osobówki miał bezwzględny obowiązek ustąpić pierszeństwa wszystkim jadącym na wprost. A krótko rzecz ujmując. Motocyklista jest sprawcą jedynie ww. wykroczenia, które nie miało wpływu na zaistnieni kolizji. Kierowca osobówki winny kolizji za co mandat do 500zł i 6pkt a motocyklista 100zł i 1 pkt karny;) każdy wykwalfikowany policjant tak to oceni;)

Drago33
2015-05-07 12:21:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
hasterer.: Wreszcie ktoś coś mądrego napisał !! BRAWO !!

radek6544567
2015-05-06 16:45:13
Ocena: -12(glosow:32)-+
To wina pajaca z osobówki bo nie ustąpił pierwszeństwa ... Po coś ma oczy -.-

de_vall
2015-05-06 16:09:48
Ocena: -5(glosow:5)-+
oby miał OC

lukasek1312
2015-05-06 15:26:42
Ocena: 0(glosow:14)-+
za wolno jechał,szkoda...

kris74
2015-05-06 14:57:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nassan
2015-05-06 14:34:32
Ocena: 35(glosow:97)-+
Gdyby kózka nie szalała, to by się nie wyj***bała.

jokerssxx
2015-05-06 21:49:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
idiota
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Laska się popłakała, bo...
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Tarczyński niebawem

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0