lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Lekcja szeryfowania - poziom ekspert.YTPlay
Dodano: 05.06.2015, 13:10:30   przez: wrednycham007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 99  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(67)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Tarboszek
2015-06-05 14:19:33
Ocena: 34(glosow:74)-+
pięknie ich zrobił :D

dd84
2015-06-15 11:42:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
W doopie mam to czy ktoś sobie chce stać w korku czy nie. Nikt Cię nie zmusza do jazdy lewym wiec nie zmuszaj nikogo do stania za tobą w korku. Mogę jechać lewym aż do znaku zakaz wyprzedzania a ty blokując mi drogę popełniasz wykroczenie. no ale oczywiście wszechwiedzący debile muszą być mądrzejsi od wszystkich innych. Patrząc na kodeks wykroczenie popełnia blokujący. w tym konkretnym przypadku obaj popełniają wykroczenie ale większą szansę na obronę ma wyprzedzający prawym pasem. a Ci co stoją w korku mimo że moga śmignąć do końca lewym to kretyni i tyle. pzdr dla normalnych

pit13
2015-06-15 10:32:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tylko gdyby takich cwaniaków było z 10, którzy są za mądrzy by stać jak reszta to o ile by spowolnili jadących jako ostatni w tym zatorze? Jazda na suwak wtedy jeśli wszyscy jadą , a Ci którzy jadą do końca by się później wcisnąć powodują spowolnienie prawego pasa. Jeżeli by dodać dużą liczbę ciężarówek na pasie prawym to zanim ona się zatrzyma ,zanim zbierze z miejsca to ostatni w korku musi odstać. Nie pochwalam blokowania pasa ,lecz to bywa jedyna możliwość na cwaniactwo

chmura87
2015-06-13 13:29:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Akurat w tle:)

Gargamel_80
2015-06-11 21:42:06
Ocena: 5(glosow:7)-+
To czy lepsza jest jazda na suwak czy w tzw sznurku to zależy od sytuacji i miejsca. Bo np w mieście wiadomo że im krótszy korek tym lepiej bo wtedy nie zablokuje się krzyżówek tym którzy chcieć ominąć korek jadąc zupełnie inną drogą. Zaś na drogach ekspresowych lub autostradach, gdzie krzyżówki nie występują, to jak najbardziej można jechać sznureczkiem. Ale najgorsze jest szeryfowanie i na siłę zmuszanie innych do swoich racji :P

zajcew26
2015-06-12 01:11:15
Ocena: 10(glosow:12)-+
Dwa pasy są po to aby ich używać ....

koczmen3
2015-06-11 15:10:30
Ocena: 9(glosow:13)-+
Jeśli został wybudowany lewy pas, to chyba po to by nim jechać, a nie blokować. Prawda? A może się mylę... co szeryfowie?

alicia24832
2015-06-13 17:15:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak zostal wybudowany skoro nie zostal wybudowany ?Moze sie myle?

koczmen3
2015-06-15 07:33:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
alicia, jesli nie widzisz na filmie dwóch pasów, to już na to nic nie poradzę. Moge tylko dodać, że gdyby drugi pas nie został wybudowany (jak twierdzisz), to byłby tylko jeden pas, a wtedy problem "szeryfów lewego pasa" by nie istniał. Prawda?

POYebacTUSKA
2015-06-11 13:52:43
Ocena: 10(glosow:10)-+
Otóz kierowca w żadnym momencie nie popełnił wykroczenia . Mógł wyprzedzać z prawej . Mógł ominąc korek ponieważ żadne znaki tego nie zakazywały .Pasy są z czego jeden wolny więc jakie sa podstawy ,żeby ustawiac sie w kolejkę ? Winny natomiast jest kierowca pierwszego auta , który wjechał na lewy pas zajeżdżając drogę , kierowca TIR-a ,który leje swoja spermę przez okno oraz kierowca TIR-a , który blokuje lewy pas . i to wszystko w temacie .

coupello
2015-06-12 12:02:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
Mozna wyprzedzac z prawej w obszarze zabudowanym jak sa conajmniej 2 pasy w tym samym kierunku i poza obszarem jak sa conajmniej 3 pasy wiec co do wyprzedzania bym sie spieral

sagem3
2015-06-11 12:54:28
Ocena: -8(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

astaii
2015-06-11 11:57:08
Ocena: -9(glosow:27)-+
Troszkę jeżdżę (jakieś 2 tyś/km tygodniowo) i wqurwiają mnie tacy cwaniacy jak ten typ,kiedy inni grzecznie czekają, frajer się wpierd@la byle zaoszczędzić minute

plomien1234
2015-06-11 13:09:22
Ocena: 8(glosow:14)-+
Tam były dwa pasy ruchu, a tamci uprzejmi panowie popełnili wykroczenia. "szeryfostwo" jest wykroczeniem frustraci.

simply1975
2015-06-11 14:02:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
2015-06-11 16:38:41
Ocena: -1(glosow:9)-+
To że robisz 2 k/km tygodniowo (wiem ile to jest) nie świadczy o tym, że jesteś dobrym kierowcą. Pewnie jeździsz zestawem z blokadą i tak troszkę cię ch***j strzela że inni mogą szybciej na autostradzie a Ty nie

romanow6
2015-06-11 22:34:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
co innego jazda na suwak a co innego jazda na cwaniaka. Ciekawy jestem czy ci wielcy zwolennicy suwaka wpuszczają bez spiętych pośladków lepszych od nich. Pozdrawiam kulturę!

zajcew26
2015-06-12 01:17:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wychodzi z Was zawiść, że jaj nie macie aby polecieć lewym do zjazdu. I przez to stoicie w sznureczku zamiast wzajemnie się wpuszczać i życie ułatwiać. Ja robie jakieś 5 tys/msc i nie potrafię zrozumieć dlaczego ludzie stoją jeden za drugim w nie wiadomo jak długim korku skoro można objąć dwa pasy i żyć w zgodzie. Ale tu wychodzi jedno : " skoro ja stoję to inni niech też stoją " .

jrozan
2015-06-11 11:31:54
Ocena: -2(glosow:12)-+
Do jednej kasy w sklepie też podchodzicie w dwóch kolejkach na zamek? A jak są dwa i więcej czynnych punktów obsługi, np. na poczcie, dworcach, to czekacie w osobnych kolejkach, czy jednej wspólnej? A jak to wygląda w krajach trochę bardziej cywilizowanych? Ludzie kulturalni mają zwyczaj samoorganizacji FIFO, czekają grzecznie w kolejce na swoją kolej. Kierowcy w Polsce potrafią jeździć na zamek bez kompleksów, np. gdy na drodze jest wypadek lub inne nieoczekiwane zdarzenie blokujące jeden pas. Na filmie jest zwykłe chamstwo. Zresztą poza obsz. zabud. wyprzedzanie z prawej jest zabronione.

stoney
2015-06-11 18:00:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
doczytaj sobie kiedy wyprzedzanie z prawej jest zabronione

jrozan
2015-06-12 09:21:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
10. Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 i 7: 2) na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku.

nowy_uzytkownik
2016-01-26 02:40:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bardzo mi się podoba przykład z kasami w sklepie. Tylko trochę zamieszałeś. :) Ja bym porównał zwężkę do drzwi wyjściowych a dwie kasy do dwóch pasów... Czy chcąc sprawnie wyjść ze sklepu (zwęzki) będziesz stał w kolejce do jednej kasy (BO WSZYSCY tak stoją) czy pójdziesz do drugiej pustej. I wszystko w temacie. Ludzie nie gęsi swój rozum mają. :P Ps. co do wyprzedzania z prawej strony poza terenem zab. masz rację.

eddie00007
2015-06-11 10:52:00
Ocena: 5(glosow:11)-+
i to sie nazywa plynna i bezproblemowa jazda brawo trzeba tepic szeryfów

ramars
2015-06-11 02:38:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Powinno być - lekcja dla "szeryfów - debili" Dobry :)

djetka228
2015-06-11 00:44:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
I gdzie tu wiocha ja się pytam.

wnorekkk
2015-06-10 22:56:53
Ocena: 1(glosow:13)-+
Bystry jak woda w kiblu...

Krazorek
2015-06-10 21:43:58
Ocena: -17(glosow:27)-+
Czym się ten baran szczyci? Cwaniakowaniem? Wyprzedzaniem z prawej strony?

adammaster
2015-06-10 22:16:55
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hasterer
2015-06-10 23:07:53
Ocena: 14(glosow:16)-+
a kto mu broni z prawej? wy serio nie znacie przepisów? bo wasze uwagi zaczynają być nudne. Zrobił wszystko zgodnie z prawem. A ktoś kto blokuje pas łamie ich szereg. Blokowanie lewego, zajmowanie nieskrajnie prawego pasa itp. Nawet gość z ostatniej cieżarówki,m gdyby go przytarł, dostałby 450zł za kolizje przy zmianie pasa ruchu. A że to droga dwupasmowa dwujezdniowa (kierunki ruchu rozdzielone pasem zieleni)czyli obowiązują przepisy jak na drodze jednokierunkowej o dwóch pasach. Jesli nie przed przejsciem dla pieszych, wzieniseiniem , zakretem to MOŻNA wyprzedzać z prawej.

mpilek77
2015-06-10 21:25:05
Ocena: -28(glosow:32)-+
Co za debil nagrał ten film od kiedy można wyprzedzać na drodze 2 jezdniowej z prawej strony . Brawo to nagranie miało być pokazem twoich umiejętności , a trafi na policję tylko czekaj jak zapukają i oddasz swoje dekle ( o ile je masz ) panie święty albo śnięty . HEHEHE zobaczymy kto się będzie śmiał z tego filmiku.

enter69
2015-06-10 22:35:25
Ocena: 7(glosow:7)-+
puknij się w swój dekiel znawco.

Szpkaz
2015-06-10 23:31:52
Ocena: 6(glosow:8)-+
mpilek77 zrób prawo jazdy a pózniej się wypowiadaj

Norak
2015-06-10 20:18:33
Ocena: -2(glosow:10)-+
Bystry chłopak, brawo.

POYebacTUSKA
2015-06-10 19:50:07
Ocena: 8(glosow:28)-+
Słuchajcie ''eksperty'' . Korek jest wtedy kiedy zablokowane są wszystkie pasy . Lewy pas był wolny więc kierowca jechał bo raczej miał jakies pojecię o tym . Po drugie to korek szybciej by sie rozładował za pomocą zamka błyskawicznego .Ale przy tym trzeba ruszyć głową . A po trzecie to kierowca TIR-a powiniem dostać plaskacza .

mdra
2015-06-10 20:04:02
Ocena: -9(glosow:29)-+
Zamek błyskawiczny to masz w rozporku. I nie - na tak zwany "zamek" nie byłoby szybciej. A swoją drogą to weź pierwsze lepsze spodnie do ręki i zobacz jak działa zamek. Lewa strona porusza się z tą samą prędkością co prawa. Czyli jeżeli widzisz że prawym pasem jadą jeden za drugim a lewy jest pusty to zamka już z tego nie wyczarujesz. W tym przypadku to wpieprzanie się przed resztę i nikt nie ma obowiązku wpuszczenia ciebie na prawy pas - czytaj znowu na końcu będziesz zajeżdżał innym drogę.

de_vall
2015-06-10 20:07:33
Ocena: 0(glosow:12)-+
ale ty jesteś głupi - jazda na zamek nie przyspiesza przejazdu tylko zmniejsza korek bo pojazdy zamiast na jednym stoją na dwóch pasach :] (teoretycznie jedynie wtedy przyspiesza gdy istnieje przepustowość zwężenia a włączenia do ruchu pojazdów jest wykonane w sposób prawidłowy - u nas to niewykonalne)

mirga
2015-06-10 20:43:53
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie wytłumaczysz ograniczonym, oni wiedzą i tak swoje. Ostatnio dużo gówniarzy się tu wypisuje, pisząc co im się wydaje, nie mając pojęcia jak jest i jak powinno być

hasterer
2015-06-10 23:09:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
mdra. Gdyby ci stojący z prawej wiedzieli jak działa metoda zamka błyskawicznego i jechaliby lewym pasem do konca, to zrównaliby prędkości.A tak to czego oczekujesz?

alicia24832
2015-06-10 19:39:41
Ocena: -14(glosow:34)-+
To nie bylo miasto.Tutaj korek nie blokowal zadnego ronda,skrzyzowania czy wjazdow na stacje czy do posesji.Wszyscy zgodnie w poszanowaniu jeden dla drigiego ustawili sie w szyku gwarantujacym najszybsze przejechanie zwezki.Znalazla sie jedna menda ktora musi to zepsuc i wszystkich wydymac. Najbardziej bolesne jest to ze gro dzieciakow na wiosce przyklaskuje takiemu cwaniackiemu zachowaniu.Fakt -mozna bylo te pojazdy zmiescic na 2 pasach a na koncu mogly sie zamykac ale czas pokonania byl by 50% dluzszy.Brak edukacji komunikacyjnej i praktyki a kazdy z prawkiem w planach to ekspert.

martin987
2015-06-10 19:49:29
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

alicia24832
2015-06-10 20:10:07
Ocena: -2(glosow:18)-+
Dokladnie tak jak piszesz. Jezeli bede na setnej pozycji w jednym rzedzie samochodow przejade szybciej niz bym stala w podwojnym korku na 50 pozycji i kazdy grzecznie bedzie sie przepuszczal na zmiane. Zawsze jest 99 pojazdow przede mna ale gdy jada prosto idzie to plynnie a gdy trzeba ustepowac zawsze nasepuje spowolnienie.

jamez
2015-06-10 20:14:57
Ocena: 5(glosow:15)-+
jest lewy pas to może sobie jechać nim jak długo chce, nie musisz go wpuszczać na końcu ale prawa do ch.ja nie masz żeby go blokować ,pojmujesz to alicja czy nie do końca ?

alicia24832
2015-06-10 20:50:34
Ocena: -8(glosow:14)-+
Zgadza sie . Ja nie napisalam ze zlamal prawo. Napisalam tylko ze 99,9 ustawilo sie w kolejce a on jeden nie. Nikt nie blokowal lewego bo nie mozna blokowac czegos co nie ma kontynuacji i jest zablokowane poprzez brak mozliwosci dalszego ruch..W wielu przypadkach spowalnianie ruchu jest naganne ale ten korek (moim skromnym zdaniem)byl wzorem racjonalnego zachowania dopuki nie pojawil sie cwaniak .

jamez
2015-06-10 21:43:37
Ocena: 4(glosow:10)-+
pewnie że cwaniak a jak nazwiesz tych co blokowali pas ? można było go po prostu na końcu ogonka nie wpuścić a nie zachowywać się jak ograniczone umysłowo krowy na drodze ,bo krowa (zwierze) jak wejdzie na drogę to zachowuje się podobnie

hasterer
2015-06-10 23:11:13
Ocena: 9(glosow:11)-+
aliccia, nie będe tychgłupotkomentował. Jeśli każdy ustawiłby się na prawym pasie, to po co budowali lewy? żeby tracić pieniądze? mnie zawsze mowiono, że jeśli coś jest dostępne, nie ogranicza tego prawo, to się z tego korzysta i czerpie korzysci. Ale po co, lepiej stac, tworzyc korek i narzekać.

alicia24832
2015-06-13 17:14:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Budowali a nie wybudowali i dlatego jest problem. Ja napisalam glupote? Skoro pas sie konczy to w jaki sposob moze spowodowac przyspieszenie przejazdu?

mdra
2015-06-10 19:38:05
Ocena: -1(glosow:15)-+
Nie wiem czy był tam zakaz wyprzedzania ale takie bałwany jak ty z reguły tego nie zauważają. Ale nawet jeżeli zrobiłeś to zgodnie z przepisami to uważasz że tak jest szybciej? 1000 pojazdów szybciej przejdzie dwoma pasami zjeżdżając na jeden non stop przyhamowując cały "peleton" czy szybciej jest jechać płynnie jednym pasem jeden za drugim? Sam sobie odpowiedz. Ty przejechałeś szybciej, przez ciebie 10 pojazdów przejechało wolniej i musiało przyhamowywać. Korki to hamowanie! Czy chodzi o kulturę jazdy czy cfaniactfo do kamerki. Tak, w twoim wykonaniu przez dwa "f"

KickAzZ
2015-06-11 01:26:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
2 pasy są od tegop żeby nimi jechac a nie 1? szybciej jest 2 czy 1 przychamowując znafco?

shellah
2015-06-10 19:35:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja pier@@ole. Nie chcę mi się wertować ale jestem 100% pewny że było to i to w zeszłym tygodniu. Faktycznie wiocha dla wstawiającego i admina.

mdra
2015-06-10 19:32:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zsproman
2015-06-10 19:13:40
Ocena: 3(glosow:9)-+
bardzo dobrze to zrobił, według mnie legalnie przed znakiem zakazu wyprzedzania. a debile blokują pas ruchu bezprawnie, idioci.

Szeryflewegopasa
2015-06-10 19:07:28
Ocena: -4(glosow:20)-+
Rozumiem że ten kierowca jest jakimś lepszym człowiekiem, skoro może wszystkich "wydymać", podczas gdy oni stoją normalnie i uczciwie w kolejce. To jest plon PRL i wczesnych lat 90-tych, gdzie cwaniactwo było cnotą, nieważne jakim i czyim kosztem. Jak widać to chore myślenie przetrwało i ma się dobrze również dziś. Smutne.

KickAzZ
2015-06-11 01:27:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
opd tego są 2 pasy znafco, takie baranki jak ty stoją na jednym itworzą kilometrowe korki podczas gry lewy pas jest wolny i można jechać na suwak

de_vall
2015-06-10 18:31:27
Ocena: -17(glosow:27)-+
z nudów wysłałem na KGP - gość ewidentnie stwarza zagrożenie przekraczając prędkość i skacząc z pasa na pas jak małpa z drzewa na drzewo (blokowania nie popieram)

mirga
2015-06-10 19:12:09
Ocena: 3(glosow:9)-+
Brawo dla ćwoka... dla Ciebie żeby była jasnośc

martin987
2015-06-10 19:19:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
2015-06-10 19:50:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
ip?

de_vall
2015-06-10 20:02:31
Ocena: -5(glosow:5)-+
spokojnie matołki stękacie jak wasze stare po robocie w krzakach - jak będą chcieli to znajdą a jak nie to nie :] a swoją droga cieszy mnie wasz odzew ;]

jamez
2015-06-10 20:16:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
de_ drzazgi masz w kut.sie ?

de_vall
2015-06-10 18:28:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jersey_pan
2015-06-08 13:54:16
Ocena: 3(glosow:15)-+
pięknie objechał tych melepetów...

thor102
2015-06-05 18:36:11
Ocena: 9(glosow:11)-+
co prawda nie lubię takich cwaniaczków ale za blokowanie lewego pasa należy sie mandat więc uważajcie .

aleksander1979
2015-06-05 16:00:04
Ocena: 10(glosow:22)-+
i tak powinno sie korzystac z lewego pasa a nie glaby go blokuja bo ja nie jade to ty tez polskie rozumowanie ciemnej masy

zzfish
2015-06-05 15:42:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bartek1561
2015-06-05 14:28:34
Ocena: 10(glosow:22)-+
Temu chu.. co mu wylal cos na szybe powinien wyjeb... w ryj :D

gonzo8711
2015-06-05 16:38:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
popieram

koci_sutek
2015-06-08 08:38:26
Ocena: -3(glosow:9)-+
mógł się zatrzymać zadzwonić na policję i ciekawe czy by gościu był taki cwany, tymbardziej że miał wszystko nagrane

Tarboszek
2015-06-05 14:19:33
Ocena: 34(glosow:74)-+
pięknie ich zrobił :D
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Trumpizm.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0