lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Macie swoją "zieloną wyspę" Lisów, Wojewódzkich i inncy celebrytów TVPmusisz
główna
Dodano: 01.07.2015, 18:10:29   przez: KSUT
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 313  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
solo1978
2015-07-01 21:14:04
Ocena: 34(glosow:44)-+
to niech panstwo placi mi z mozliwosc pocalowania mnie w dupe

drvector
2015-07-06 19:51:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie martwcie sie za niedlugo nas facetow wszystkich profilaktycznie beda zamykac do pierdla, w koncu mamy fiuty, mozemy gwalcic.

KOCUREK1970
2015-07-06 02:51:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
"Dlatego w Irlandii płacisz 160, w Niemczech ok. 215, a Polsce ok. 55 euro rocznie." Tylko zapomniałeś baranie, że Niemiec na taką kwotę pracuje 10 godzin, Polak musi pracować 55 godzin... Niemiec - 20 E/h Polak - 1 E/h

Fabrizio1977.10
2015-07-06 09:43:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
W Irlandii 8.65/h(minimum; poza Dublinem mało kto zarabia więcej niż 12,5); W Niemczech podstawa to 8,5/h(zarobki podobne do irlandzkich - średnio ok.10-12/h; nie wiem kto Ci powiedział, ze zarabia 20, ale Cię oszukał) W Polsce 4zl/h? Dobrze się czujesz?

dibo2
2015-07-05 19:46:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Na Wiejskiej ZŁODZIEJ ZŁODZIEJA ZŁODZIEJEM pogania a może wprowadzić opłatę za Oddychanie o2 ?

szprocior
2015-07-06 14:12:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Już jest nazywa się opłata klimatyczna... DEAL WITH THAT :(

ogiolaf
2015-07-07 01:08:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
nad morzem jest taka opłata od jodu czy coś takiego jest tak ładnie ukryta w podatkach że sie skapnąć nie można :D (ps na mazurach i w górach to samo ;) )

drozd1984
2015-07-04 22:23:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
co tu dużo mówić; sorry taki mamy klimat

hanauer
2015-07-03 20:53:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

aaadrian2
2015-07-03 20:51:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
blebs niech nie płacze tylko płaci.Polak to taka istota co by wszystko chciała za darmo ,albo wynosić z zakładu pracy,polski plebs ma to już we krwi.Wszędzie janusze w sandałach

zonkumariano
2015-07-02 23:53:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aaadrian2
2015-07-02 22:59:58
Ocena: -4(glosow:6)-+
w irlandii tak jest odd dawna więc przestań płakać

norton-61
2015-07-02 22:10:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
a mieliście mixnews wczoraj otworzyłem ponad 11zł/miesięcznie

boskiradek
2015-07-02 18:51:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
to tak jak usiasc na kiblu i udawac ze sie sra

E1000000
2015-07-02 17:27:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
to przygraniczni Niemcy, Czesi, Ruscy też niech bekną, bo nasz sygnał dochodzi do nich i taką samą mają możliwość

pioter.fm
2015-07-02 15:55:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
To za sex też mi dopierdolcie bo mam ku temu warunki.

zduneks111
2015-07-02 15:16:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
W Niemczech też tak jest. nie mam niemieckiej telewizji i nie słucham radia. zatem nie płacę w Ch**u ich mam. upomnienie już 3 raz przyszło haha

Dulka77
2015-07-02 15:06:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czyli trzeba wynieść się na jakieś zadupie, do lasu żeby nie dowalili ci za "możliwość"? Tam, gdzie nie ma sygnału. Chyba, że zapłaci się za możliwość dotarcia sygnału... Bo że nie dociera, to niczyja wina, ale jest nadany i możliwość jest.

witold4
2015-07-02 14:04:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Mówicie że w Irlandii tak jest, w Norwegii tak jest, w Szwajcarii tak jest. Tyle że jakie są zarobki w tych krajach a jakie w Polsce to juz zapominacie.

wieslav
2015-07-02 15:59:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
DOKŁADNIE.

Fabrizio1977.10
2015-07-02 17:48:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dlatego w Irlandii płacisz 160, w Niemczech ok. 215, a Polsce ok. 55 euro rocznie.

wieslav
2015-07-02 13:38:02
Ocena: 7(glosow:9)-+
Niech państwo zakoduje sygnał i ściąga opłaty od zainteresowanych...

kurwamac02
2015-07-02 15:26:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
2015-07-02 13:36:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
Państwo zmusza nas, żeby płacić abonament na: 100tys zł pensji dla Kraśków sraśków, za nowości filmowe z lat 90, reklamy dłuższe niż w polsacie i w końcu za ciekawe transmisje sportowe, które oglądam na canal+...

byczq18
2015-07-02 12:57:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
ja mam telewizje przez internet szach mat !!! : >>

Pablo93csw
2015-07-02 13:17:44
Ocena: 6(glosow:6)-+
możesz nawet nie mieć wcale, a zapłacisz. Gdzie byłeś jak w szkole były lekcje o czytaniu ze zrozumieniem?

Pazdziochoff
2015-07-02 13:17:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
ales bystry... O.O

Pablo93csw
2015-07-02 12:42:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
za TV Trwam i m jak mdłości? to chyba żarty. A co z tymi co mają wykupione programy w Canal+ lub cyfrowym polsacie. Płacić prywatnym firom za kanały, które się wybrało samemu i jeszcze państwu, które wrzuca tv trwam? złodziejstwo. Rmf fm, radio zet, tvn, polsat nie biorą podobno pięniedzy z abonamentu.

karyy80
2015-07-02 12:04:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
TV bierze pieniądze od firm za puszczanie reklam a ode mnie chcą pieniądze za ich oglądanie?? gdy puszczę pierda i poleci z wiatrem w stronę Warszawy to powinienem kasować za możliwość sztachnięcia się.... taki apel do KRRiT : chłopaki zmieńcie dietę bo wam kupska pomyliły kierunki...

StachTraktorzysta
2015-07-02 11:51:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
W Norwegii nie jest obowiązkowy abonament, a dobrowolny. Maja trzy kanały bez reklam, na których można obejrzeć mecze piłkarskie. Ligowe, mistrzostwa, i mundiale. Olimpiady itp. W przypadku finałów i półfinałów dzielą się z prywatną stacją na której są reklamy. Mają tam tez kilka wartościowych programów muzycznych, edukacyjnych itp. Generalnie, jeśli nastawi się NRK, to nie boli głowa od wrzasku i można tego słuchać mimowolnie. Uszy nie puchną i nie ma tego debilnego ogłupiania jakimiś nowymi konkursami. Wierzycie w to że w TVP po wprowadzeniu tej opłaty będzie podobnie?

krzychoo33
2015-07-02 13:18:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sprawdzilem i oto co znalazlem: "Abonament w Norwegii obowiązuje każdego posiadacza odbiornika telewizyjnego; Obecnie abonament telewizyjny w Norwegii kosztuje 2680,5 NOK(ok. 358 euro) rocznie; Płaci się go z góry i jest podzielony na dwie raty... Jeżeli jeszcze nie płacimy abonamentu, a posiadamy telewizor, możemy się spodziewać wizyty Pana z NRK lub telefonu z urzędu i wtedy trzeba będzie podać czas użytkowania odbiornika. Nie płacenie abonamentu w terminie, jest równoznaczne z naliczaniem odsetek i rozpoczęciem postępowania windykacyjnego.

StachTraktorzysta
2015-07-02 14:09:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
Znam wielu w Norwegii którzy tego nie płacą, tak że nie strasz. Teoria a praktyka to dwie różne rzeczy lemingu. A może pamiętasz jak Tusk mówił że Polacy nie powinni płacić abonamentu, bo powinien on być zniesiony. zdobył tym wtedy poklask u wszystkich. a ze kilka miesięcy już ktoś inny podał informację o tym, że będzie opłata audiowizualna. ale tego już Tusk nie powiedział. On jest tylko od przekazywania dobrych wiadomości. Dziękuję dobranoc.

krzychoo33
2015-07-02 15:50:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
No to teraz zablysnales madroscia :D Mnie nie interesuje czy Ty placisz, czy nie. To Twoja sprawa. Ja znam takich, ktorzy nie placa za prad, albo wode. Czy to znaczy, ze te oplaty sa dobrowolne? Nie odnioslem sie do tego, co Tusk mowil o abonamencie RTV, takze Twoja riposta jest jakby nie na temat. Zwrocilem uwage na to, ze piszesz glupoty, co latwo sprawdzic. Musisz byc strasznie sfrustrowanym czlowiekiem, jezeli w odpowiedzi starasz sie mi ublizyc. Bardzo Ci wspolczuje.

StachTraktorzysta
2015-07-02 23:19:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Może i nie jest dobrowolne, ale nikt tu po domach nie chodzi sprawdzać czy ktoś ma telewizor. Nie bede grzebał w necie jak to jest dokładnie, bo mam od tego lemingów, których podpuszcze i pogrzebią za mnie. Co nie zmienia faktu że nie zapłacę abonamentu, bo nie muszę. Nie ma tu takiego debilnego przepisu, żeby płacić za cos tylko dlatego, że mam możliwość z tego skorzystać. Nie oglądam telewizji bo od niej odwykłem i nie jest mi ona do niczego potrzebna. A jeżeli w Polsce ten przepis wejdzie, to bedzie to chore.

krzychoo33
2015-07-03 09:37:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ojoj. Widze, ze slabo z Toba jednak. "Nie ma takiego debilnego przepisu", a jednak ten dotyczacy abonamentu RTV taki jest. Poczytaj sobie, to nie boli. Jedziesz tam i wstyd przynosisz. Nie wiesz za co masz placic, a za co nie i twierdzisz, ze jezeli nie wiesz, to znaczy, ze nie musisz. Norwegowie nie placa, czy tylko Polacy podobni Tobie? Jezeli ja jestem lemingiem, to Ty jestes na poziomie ameby.

StachTraktorzysta
2015-07-03 12:38:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzisz lemingu, bo wg. mnie życie nie jest po to żeby się bać jakichś durnych ustaw. Sam napisałeś że płacić muszą ci którzy posiadaja tv. bo kontrole dotyczą czy ktoś ma odbiornik w domu. Tym samym zaprzeczasz sam sobie, że jest tak jak ma być dopiero w Polsce. Słuchaj bojący sie dudku, który naczyta sie głupot i potem pierdzi ze strachu. Jak ktoś chce to płaci, a jak nie to nie. Ale nikt tu sie po domach nie szweda, żeby kontrolować tv. Jak chcesz to się obczytuj głupot dalej i nie wychylaj nosa z domu. Ja z praktyki wiem to czego ty sie z teorii nigdy nie dowiesz.

krzychoo33
2015-07-03 13:08:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bawisz mnie. Nie plac, kozaku. Nikt Ci nie kaze. W sklepie tez nie musisz placic. Nigdzie nie napisalem, ze jest tak, jak ma byc w Polsce. Widocznie masz problem ze zrozumieniem prostego tekstu. Czy ktos chodzi po domach, czy nie, tego nie wiem. Napisalem tylko to, co przeczytalem i to samo pisza na stronach norweskich. W Polsce wiekszosc nie placi abonamentu i to nie znaczy, ze oplaty sa dobrpowolne.

krzychoo33
2015-07-03 13:09:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tego co tu pokazujesz, to najwieksza praktyke masz w robieniu z siebie buraka. W tej dziedzinie na pewno nigdy Ci nie dorownam.

Granit190
2015-07-02 11:16:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fabrizio1977.10
2015-07-02 10:58:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
W Irlandii jest to samo. Nie musisz mieć TV, żeby musieć płacić abonament - 160 euro rocznie. Jest obowiązkowy dla każdego i jeżeli nie zapłacisz w terminie, to musisz się liczyć z karą 1000e. Jeżeli i tego nie zapłacisz, to sprawa wędruje do sądu i możesz dostać karę więzienia. Podobno były już takie przypadki.

solo1978
2015-07-01 21:14:04
Ocena: 34(glosow:44)-+
to niech panstwo placi mi z mozliwosc pocalowania mnie w dupe

tomi2000
2015-07-02 11:59:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jakie państwo ma Ci płacić? Przecież państwowe pieniądze są moje i Twoje. Dlaczego chcesz, żebym Ci płacił za taką możliwość? A sam sobie będziesz płacił? Przecież nawet nie dosięgniesz

arturo.c
2015-07-01 19:21:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
tak samo jak w UK

ejaeja
2015-07-01 19:11:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podobnie w Niemczech...

Vitas91
2015-07-01 18:33:09
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nic dziwnego skoro 90% ludzi nie płaci abonamentu. Inna sprawa, że większość ma cyfrowy polsat, cyfre plus czy coś podobnego i tacy nie powinni płacić abonamentu radiowo-telewizyjnego

perun12345
2015-07-01 19:38:55
Ocena: -10(glosow:12)-+
A czy mając te cyfry itp nie mają możliwości oglądania podstawowych ogólnodostępnych kanałów? Mają, więc niech też płacą.

Vitas91
2015-07-01 20:12:16
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ale dlaczego skoro płacą już swojemu dostawcy. To podwójna zapłata za jedną usługe.

Wiesniak_Krul
2015-07-01 20:57:33
Ocena: -5(glosow:7)-+
Oczywiście, że powinni płacić. Telewizja publiczna jest dla wszystkich - nawet jeśli jej nie chcą, np. ja nie chcę, nie mam nawet anteny. A że przy okazji kupują sobie dostęp do pierdyliarda kanałów których i tak nie obejrzą to tylko ich sprawa. Tłumaczenie "mam polsat to nie płacę za TVP" jest z dupy wzięte.

perun12345
2015-07-02 07:27:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale co z tego, że płacą swojemu dostawcy? Skoro jeśli on wyłączy swój sygnał, to i tak będą mieli możliwość oglądania ogólnodostępnych kanałów. Oni mu nie płacą za dostęp do tych darmowych kanałów, tylko za dodatkowe. Skoro nie stać kogoś na opłacanie jednego i drugiego, to niech zrezygnuje z tych cyfr...

Shady76
2015-07-01 18:20:32
Ocena: -2(glosow:4)-+
Mieszkam w Szwajcarii. Tutaj wlasnie tak jest. Zalozenie jest logiczne: zeby odbierac radio czy TV nie musisz miec dzisiaj telewizora. Wystarczy komputer lub smartfone. I placa wszyscy. Raz na rok dostajesz fakture na 450 Frankow i po problemie.

ejaeja
2015-07-01 19:10:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RuterFull
2015-07-02 10:11:43
Ocena: 9(glosow:13)-+
może i po problemie ale niech ktoś mi powie dlaczego mam płacić za nic niewarte programy wieczne powtórki tych samych seriali i piorące mózg "informacje"... płacić za kosmiczne wynagrodzenia aktorzynów grających w spektaklu zwanym "wiadomości" czy dla potomków komuchów którzy piastują wysokie prezesowskie stołki... całe szczęście że już 60% mojej firmy jest po za zasięgiem tych "wiejskich złodziei"...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Takie tam żarciki.
  •  Religia to opium dla ludu ?
  •  Tylko tu zostawię
Jak się araby bawią za kasę z ropy, a pisowcy za kasę z podatków
główna
Dodano: 09.06.2018, 09:11:27   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 48Skomentuj (51) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0