lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To już nawet polnymi drogami nie można pojeździć? Nienormalni...
główna
Dodano: 23.07.2015, 12:49:43   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(93)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
b-g-s
2015-07-23 14:02:59
Ocena: 95(glosow:177)-+
Jakimi polnymi drogami debile (użyte celowo). Po pierwsze to może być droga prywatna - tego nie wiesz czy nie wjechałeś komuś na posesje. Po drugie po takich drogach też chodzą ludzie np. wracający z pracy w polu (również dzieci). Po trzecie jak widać na końcu filmiku wyjechaliście motocyklami na drogę publiczną a żaden z was nie ma przystosowanego pojazdu do poruszania się po takiej drodze. Nie wspominając już o braku tablic rejestracyjnych no i pewnie ubezpieczenia. Napisze to jeszcze raz jesteście debilami. Jak chcecie jeździć w takim stylu jak na filmiku to wypie... na TOR CROSSOWY.

wwlosiu
2017-11-04 06:23:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Brawo gonić ich . Na torze niech szaleją . Widać że z lasu wyjechali .

epimatheus
2017-04-12 12:12:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
w USA kolesie za wtargnięcie na cudzy teren dostali by po kulce w dupę. w socjalistycznej polsce jeszcze właściciel ziemi dostanie w czapę że się domagał swoich praw.

Krzystek
2015-08-11 09:42:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ken299
2015-08-09 09:42:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
tam zaczynał się teren zabudowany,sam mieszkam w podobnym terenie,i nie ma nic bardziej wkurzającego jak człowiek przyjedzie po tygodniu ciężkiej pracy a koło posesji przyjedzie parę gości z miasta na łono natury się odchamić i hałasować blisko domu,uwierzcie mi wtedy że też jestem wściekły słuchać ich całą niedzielę,i nie dziwię się temu gościowi tylko dziwię się mieszkańcom że nie zebrali się by mu pomóc i pogonić tych lalusiów

Oskar700012
2015-08-07 04:46:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wiecie co panowie, dyskusja pod tym nagraniem jest pożałowania godna, nikt na nagraniu nie jest bez winy, zamiast z jakimś kijem, siekierą czy łukiem wyskakiwać na nich co jest groźne dla obu stron mogli by pomachać, pogadać i po sprawie, a jeśli nie to potem sięgnąć po radykalniejsze środki, a nie takie coś, co do jazdy w terenie, panowie nie wiedzą chyba, że kręcenie się po torze jak gówno w przeręblu na dłuższą metę jest nużące i chce się pojeździć na otwartej przestrzeni, przez las itp.

jareoo1
2015-08-06 17:01:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
i dobrze wpierdddd dla burakow na motorynkach niech se jezdza po swoim balkonie fuj fuj

lucystren
2015-08-05 17:16:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pola które widzisz po prawej i po lewej stronie są zawsze czyjąś własnością. Aby dojechać do tych pól, musi być droga która również jest prywatna i ktoś za to wszystko płaci podatki od gruntu rolnego. Tak więc jeśli włazisz komuś na jego teren, bo jesteś nie douczony i myślisz, że każda droga polna jest do Twojej dyspozycji, właściciel może coś z tym zrobić bo Tobie po ogródku też nikt nie łazi.

motyl999
2015-08-05 09:49:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylko cebulaki jeżdżą polnymi drogami wśród zabudowań bo na prawdziwym torze nie dają rady:) mistrzowie prostej... siedzi na dobrym sprzęcie... cóż z tego... to beztalęcie...

motyl999
2015-08-05 09:42:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

palkora79
2015-08-04 22:37:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
Następnym razem trafią na rozciągnięty drut. Też bym się wqrwił, gdyby takie gnoje naparzały mi pod oknami tymi pierdzielami.

Paszeko
2015-08-05 22:11:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Linka 3 taka podrdzewiała. Laser.

gonzo8711
2015-08-04 20:59:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
jakbyscie u mnie tak pod domem jezdzili to bym wam wszystkim tak wjeb... ze przez rok zaden nie usiadlby na motor bydlo jeb... nic wiecej...

ja1ja
2015-08-04 19:00:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ciekawi mnie czy tych pięciu debili się cieszyło, gdyby ktoś im hałasował pod oknami.

Sebo30
2015-08-04 15:16:38
Ocena: -6(glosow:8)-+
Teraz to mu powinni zaorać ten "podwórek"

yinyang
2015-08-04 14:01:53
Ocena: 1(glosow:13)-+
Bo każdy motocyklista to kawał chu.. i tyle!

KurdePL
2015-08-04 13:40:26
Ocena: 9(glosow:9)-+
U nas jeden typ napierdala w dwie strony tym pierdzielem i to jest tak wkurwiające, że sam z miła chęcią wyszedłbym z Pała, ale raz poczekałem z Policja i nadział się. Od teraz spokój na szczęście.BTW. nie mam nic to tego typu jazdy, ale nie obok domów do k***y nędzy.

dar3k28
2015-08-04 11:41:23
Ocena: 7(glosow:7)-+
chyba tylko u nas się przyjęło że jeżeli teren nie jest ogrodzony drutem kolczastym, to można go bezkarnie rozjeżdżać crosami i quadami.

bingo73
2015-08-04 10:00:21
Ocena: 4(glosow:8)-+
Takim jak oni powinni zabronić zakładać rolki, o czymś innym nie wspominając. Sam uwielbiam off-road, ale polne drogi do tego nie służą. Zresztą tylko idioci, którzy nie wiedzą do czego służy ten sprzęt i co on potrafi napalają się na jazdę polną, suchą i praktycznie płaską drogą, zamiast udać się tam, gdzie można wykorzystać możliwości maszyny i pokazać swoje możliwości. No, ale większość z krzykaczy tam by nawet nie umiała iść, o jeździe nie wspominając.

martenscool
2015-08-04 09:15:34
Ocena: 6(glosow:10)-+
Gdzie z tymi crossami między domy? Nie dość, że jeżdżą jak by byli królami drogi to jeszcze hałasują niemiłosiernie! Popieram chłopaka i coraz mniej dziwię się tym, co linki rozciągają...

Papa_wiocha
2015-08-04 09:13:17
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tymi pierdziawkami to se barany na własnych podwórkach pierdzieć. Linki na was to za mało pierdzące smrody.

bierut1
2015-08-04 08:54:57
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2015-08-04 08:51:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawel1710
2015-08-04 01:53:10
Ocena: 9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

basen_pl
2015-08-04 01:04:39
Ocena: -3(glosow:19)-+
Tylko łańcuch (a najlepiej linka) w poprzek drogi! Jedyny sposób.

CzuowiekBanan
2015-08-04 02:38:28
Ocena: 2(glosow:14)-+
na ciebie tez linka wystarczy... tylko taka zwisajaca z drzewa razem z toba

dar3k28
2015-08-04 11:47:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
nie popieram takiej jazdy po czyimś terenie ale twoja metoda to nic innego jak nakłanianie do morderstwa. Wybacz ale takich kretynów jak ty powinno się zamykac w zakładnie

szlovak
2015-08-08 22:02:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
oczywiście, każdy ma prawo ogrodzić teren jak chce

fbli515
2015-08-03 23:29:15
Ocena: 14(glosow:24)-+
Taka sytuacja: Niedziela na wsi, grill, spotkanie rodzinne, dom koło lasu, droga szutrowa obok, ale czy da się odpocząć ? NIEEEE bo stado IDIOTÓW musi sobie pojeździć, ale żeby to po lesie czy jakimś torze, ale NIEEEE najlepiej pełen gaz przed domami w wiosce bo większy kurz się wzbija, bo po co zwolnić niech ludzie sobie żyją w spokoju ? lepiej im dopiec. Brak tłumików, brak rejestracji i denerwowanie mieszkańców. Będziemy was tępić, utrudniać życie, niszczyć wasze KOMARKI, zanim durny buraku na motorze nie nauczysz się żyć w społeczeństwie.

tlenowygonzo
2015-08-03 23:23:10
Ocena: 8(glosow:14)-+
Zauważyliście, ze film jest MOCNO WYCISZONY? Ledwie słychać wrzaski. Bo ten syf z tłumikiem z dziurawego wiadra hałasuje jak tartak, a jak jest ich kilka, to mieszkańcom współczuję.

vert0
2015-08-03 23:08:07
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

RuterFull
2015-08-03 22:32:59
Ocena: 7(glosow:9)-+
durnie przynoszące wstyd jednośladom...

b-g-s
2015-08-04 10:08:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
W końcu odzywa się ktoś, kto jak podejrzewam ma motocykl i mózg do myślenia a nie po to by tylko zajmował miejsce w głowie. Pozdrawiam.

manamanam
2015-08-03 22:27:38
Ocena: 8(glosow:12)-+
Bo normalnie do ludzi nie dociera, że ku*wa jeździ się po ulicy, tudzież po torach jak już. Zagrożenie stwarzają, zwierzęta rozjeżdżają, rolnikom uprawy niszczą i jeszcze pretensje, bo się komuś to nie podoba.

hyksu
2015-08-03 22:20:21
Ocena: -15(glosow:21)-+
chujowi powinni zęby powybijać

nonam
2015-08-03 22:12:29
Ocena: -17(glosow:37)-+
Jak widzę jaki macie ból dupy bo ktoś jeździ motocyklem po polnej/leśnej drodze to bym Wam wszystkim posłał 100 czarnych ch**ów w dupę. To że wieśniaki upalają komary, jawki i inny PRLowski sprzęt bez gazety popieprzając po drogach publicznych to wszystko jest ok, ale jak ktoś crossem gania to problem gotowy. Gdyby ten kraj był normalny to i tory dla crossów by były i ścigantów na ulicach mniej by szalało, ale jest jak jest, cudem uratowali Poznań na który i tak normalni ludzie nie mają wjazdu. Pewnie, niech wszyscy siedzą całe dnie przed kompem jak nolify z gimbazy, to jest ku**a normalność.

mwach1234
2015-08-03 22:59:37
Ocena: -7(glosow:15)-+
Dokładnie tak, a barany i tak zminusują.

Prekrasnaya
2015-08-04 09:48:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
2015-08-04 09:58:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
Takim jak ty powinni zabronić zakładać rolki, o czymś innym nie wspominając. Sam uwielbiam off-road, ale polne drogi do tego nie służą. Zresztą tylko idioci, którzy nie wiedzą do czego służy ten sprzęt i co on potrafi napalają się na jazdę polną, suchą i praktycznie płaską drogą, zamiast udać się tam, gdzie można wykorzystać możliwości maszyny i pokazać swoje możliwości. No, ale większość z krzykaczy tam by nawet nie umiała iść, o jeździe nie wspominając.

krisstof2
2015-08-03 21:44:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

don_pedro_104
2015-08-03 21:37:17
Ocena: 13(glosow:23)-+
Na miejscu tego pana pogoniłbym was cepem lub kosą. Takie motory są przeraźliwie głośne, a tacy debile jeżdżą często tam gdzie np. są niemowlaki. Ja sam trzy razy widziałem w górach, na szlaku, jak niemowlę wpadło w panikę i zanosiło się płaczem bo taki pajac zaryczał motorem tuż obok. Raz dotyczyło to mojego dziecka. Dlatego popieram b-g-s: wyp...ć na tor crossowy.

astaii
2015-08-03 20:55:48
Ocena: 6(glosow:8)-+
Pierydolenie o Szopenie,że niby po polnych drogach jeżdżą, a spójrzcie co za plecami na tym filmie LAS!!!

mis777
2015-08-03 20:50:32
Ocena: 9(glosow:15)-+
nie mam nic przeciw crossom dopóki bawią się w miejscach przeznaczonych do takich celów a na takiej drodze nawet linkę stalową bym rozciągną może wtedy zrozumieją że to może być teren PRYWATNY

wieslav
2015-08-03 20:40:02
Ocena: -24(glosow:30)-+
Polski wieśniak ma ból dupy, że ktoś ma motor i stać go na hobby. Takiemu zawistnemu wsiokowi pozostaje tylko oranie pola. W tym wypadku motocykliści jadą pustą, polną drogą na jakimś zadupiu i nikomu nie wadzą. Nie niszczą ścieżek leśnych, nie płoszą zwierzyny, nie jeżdżą po terenie zabudowanym (dwa syfiaste domy to nie teren zabudowany). Wiocha to, to że jadąc grupą pozwolili się sterroryzować takiemu bucowi. Wieśniak już na początku powinien leżeć obezwładniony i czekać grzecznie na przyjazd policji.

asd1905
2015-08-03 21:02:12
Ocena: 12(glosow:20)-+
jezdzi ci 5 takich debili cala niedziele kiedy ty chcesz odpoczac i halasuje na twoim podworku

tlenowygonzo
2015-08-03 23:26:54
Ocena: -5(glosow:9)-+
Twój syfiasty dom, to tylko jeden dom.

martin987
2015-08-03 20:34:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2015-08-03 20:32:32
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
2015-08-03 22:38:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja przynajmniej potrafię odpowiedzieć w wątku, dla ciebie to za trudne. Poza tym jesteś w stanie udowodnić, że to nie była droga prywatna? Jeśli nie to zamilcz

Python013
2015-08-03 22:58:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
Droga prywatna i wewnętrzna nie muszą być oznakowane. Co do tematu to poczytaj sobie komentarz DRK2091 - chyba 3 od samego dołu.

martin987
2015-08-04 19:36:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Python013
2015-08-04 21:36:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli potrafisz logicznie myśleć to widok gruntowej drogi pomiędzy dwiema posesjami lub polami powinien dać Ci trochę do myślenia, bo na bank nie należą do skarbu państwa. Co do oznakowania drogi prywatnej i wewnętrznej to nie możesz zrobić tego samowolnie bez zgłoszenia tego i zgody odpowiednich instytucji. Na koniec musisz zakupić znaki drogowe z homologacją.

Python013
2015-08-04 21:42:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co do tej konkretnej drogi to wystarczy iż jest to jakaś tam rodzina i dogadali się odnośnie poświęcenia kawałka ziemi jako dojazd do posesji, a z innymi ewentualnie jeśli zaszła taka potrzeba w ramach użyteczności jako dojazd do pól.

martin987
2015-08-04 23:17:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

de_vall
2015-08-03 20:14:10
Ocena: 0(glosow:12)-+
módlcie się śmierdziele, żeby gościowi nic się nie stało - bo jak włos mu z głowy spadnie to policja was tak dojada, że na dołku przez tydzień będą świętować za dostawę nowego mięsa - winni są na tym filmiku

josia0112
2015-08-03 20:13:15
Ocena: -14(glosow:24)-+
Nie znam całej sytuacji bo na filmiku do końca nie wiadomo o co chodzi, ale ludzie ogarnijcie się, czy człowiek nie może już mieć własnego hobby? Co to za teksty, że szkła rozsypywać, druty w lasach rozciągać itp.? czy Wy jesteście normalni?! Żebyś jeden z drugim kiedyś się potknął na takiej uliczce obsypanej szkłem i wylądował na niej prosto na ryj, albo żebyście się uwiesili na takim drucie rozciągniętym w lesie. Serdecznie Wam tego życzę. W Polakach sama zawiść, żal i pretensje do wszystkich, zero tolerancji dla innych! Pewnie, lepiej siedzieć całymi dniami i gnić przed kompem na facebooku!

mis777
2015-08-03 20:54:15
Ocena: 6(glosow:10)-+
co ty pierdo.lisz wejde ci na posesje i zaczne kopac bedziesz dalej na dupie siedzial

Prekrasnaya
2015-08-03 21:45:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czacha666_2004
2015-08-03 20:08:12
Ocena: 14(glosow:20)-+
Rozumiem człowieka. Sam miałem przyjemność mieszkać na trasie przelotowej takiego młota, który wył swoim badziewiem o każdej porze dnia i nocy...dzieciaki stawały na baczność nawet z najgłębszego snu...aż się prosił o wpierd..

andrev.733
2015-08-03 19:42:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
tępe ch.., myślą że wszędzie mogą jezdzić

Python013
2015-08-03 18:58:49
Ocena: 15(glosow:25)-+
Żaden z tych crossów nie miał prawa tam się znajdować. Nie posiadają tablic rejestracyjnych, ani oświetlenia czyli nie zostały dopuszczone do ruchu drogowego. Jeżdżą gnoje byle czym, pewnie bez szmat i się panoszą. Powinien koleś te złomy im "traktorem" przejechać jak im coś nie pasi.

piotruszka
2015-08-03 18:46:57
Ocena: 8(glosow:16)-+
będę popierał crosowców jak założą odpowiednie tłumiki i liczba decybeli spadnie do akceptowalnych 93dB. To samo się tyczy miszczuniów na szosach. Mam moto i nic mnie tak nie wk.wia jak debil tłumaczący bezpieczeństwem swój ryk z pustej rury

bingo73
2015-08-03 18:44:50
Ocena: 8(glosow:18)-+
droga polna to nie tor crossowy, tylko normalna droga, po której chodzą piesi, w tym dzieci. Taka jazda po drogach polnych jest bardziej niebezpieczna, niż po asfalcie, szczególnie dla innych użytkowników drogi - tu nawet nie mają gdzie uciec. Po to są tory, przygotowane i wyłączone z innego ruchu, żeby sobie na nich wariować. Sam z tego korzystam, wprawdzie na 4 kółkach, ale to nie ma znaczenia.

martin987
2015-08-03 18:33:21
Ocena: -19(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Python013
2015-08-03 19:08:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

andrev.733
2015-08-03 19:39:29
Ocena: 7(glosow:9)-+
sam jesteś wieśniak cebularzu

TYGRYS-1984
2015-08-03 19:52:24
Ocena: 7(glosow:15)-+
martin987 ty jesteś taki jeb...ty na poważnie czy admin ci płaci za pisanie takich bzdur?

martin987
2015-08-03 20:36:03
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Python013
2015-08-03 20:50:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
martin987 ja bym się też nie zastanawiał tylko łopatą wyje*bał w łeb takiemu gnojkowi na crossie co uprawy niszczy, bez szmat na lewym sprzęcie lata. Policji by nie wezwał bo by bata na siebie oraz kolegów ukręcił.

Prekrasnaya
2015-08-03 21:37:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Prekrasnaya
2015-08-03 21:39:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TYGRYS-1984
2015-08-03 18:24:58
Ocena: 14(glosow:28)-+
I dobrze. Ciekawe czy autor wstawki by chciał żeby takie skurwesyny hałasowali mu pod oknem? Niech wypier... hałasować pod oknami swoich znajomych i rodzin. Banda niedojebóóów na motorkach.

martin987
2015-08-03 18:34:59
Ocena: -11(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
2015-08-03 18:58:50
Ocena: 5(glosow:15)-+
a jak droga prywatna to co ty na niej robisz? W kraju wolności czyli USA za takie coś miałbym cię prawo zastrzelić, bo własność prywatna to świętość.

wieslav
2015-08-03 20:44:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
gdzie tam frajerze masz napisane, że to droga prywatna?

ZeuS112
2015-08-03 22:36:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
wiem mózgu, że dla ciebie to zbyt trudne, ale moje słowa miały charakter przypuszczenia, nie stwierdziłem, że to droga prywatna. A słowa te były jedynie odpowiedzią na durne stwierdzenie, że droga jest po to by nią jeździć. Nie jest jeśli jest prywatna. Poza tym nie mieliśmy całego filmu, więc znając życie te mózgi nawet by tego nie pokazały. Frajerów szukaj w rodzinie, sądząc po wpisie masz niejednego w niej.

jersey_pan
2015-07-24 16:47:34
Ocena: 13(glosow:23)-+
dlaczego ci moturkowcy nie hałasują po swoim osiedlu ??? co za przyjemność słuchać pierdziawek, wariatów jeżdżących dla własnej manii wibracji pod tyłkiem i ogłuszającego hałasu ??? wydzierżawcie sobie pole, z dala od ludzkich siedzib i bawcie się w cross, albo wypad na Syberię, tam nie będziecie przeszkadzać.

Majezon
2015-07-23 18:28:23
Ocena: 13(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lukaszdbk
2015-07-23 15:33:15
Ocena: -18(glosow:36)-+
I co z tego że do pól??? Czy jemu z tą drogą coś się stało??? To jest właśnie polskie wieśniackie podejście, moje i nie oddam. Mnie też kiedyś sąsiad zastawił drogę u dziadków na wsi, bo stwierdził że to jego. Guzik go interesowało że nie mam jak dojechać samochodem pod dom. Więc przeorałem mu poletko, a jak przyszedł to wziąłem siekierkę i kazałem wy...lać w podskokach. Trzeba z wieśniakami po wieśniacku bo po polsku nie zrozumieją...

punkpropaganda
2015-07-23 17:40:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

czacha666_2004
2015-08-03 20:01:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
Pewnie dzięki tym troglodyckim zachowaniom sąsiad zamknął Ci drogę. Gdybyś nie cwaniakował i żył z nim jak człowiek to do dzisiaj byś przez nią jeździł, a nie przenosił swojego Fiata 126p na plecach na własne podwórko...

b-g-s
2015-07-23 14:02:59
Ocena: 95(glosow:177)-+
Jakimi polnymi drogami debile (użyte celowo). Po pierwsze to może być droga prywatna - tego nie wiesz czy nie wjechałeś komuś na posesje. Po drugie po takich drogach też chodzą ludzie np. wracający z pracy w polu (również dzieci). Po trzecie jak widać na końcu filmiku wyjechaliście motocyklami na drogę publiczną a żaden z was nie ma przystosowanego pojazdu do poruszania się po takiej drodze. Nie wspominając już o braku tablic rejestracyjnych no i pewnie ubezpieczenia. Napisze to jeszcze raz jesteście debilami. Jak chcecie jeździć w takim stylu jak na filmiku to wypie... na TOR CROSSOWY.

punkpropaganda
2015-07-23 17:43:16
Ocena: -24(glosow:36)-+
Nie bądź taki poprawny, przez takich cwaniaczków jak ty co się poprawnie prawa trzymają nikomu nic nie wolno. Piwka nawet spokojnie w upalny dzień nie można wypić w naturze bo to miejsce publiczne. I co z tego ze ludzie chodzą ta droga.. Droga prosta a chłopaki oczy maja wiec się nie wper*alaj. Ja miałem sytuacje na stacji kolejowej przez takich poprawniaków jak ty. Straż miejska mnie się czepiała bo na stacji kolejowej otworzyłem kole w puszce a oni nie dawali wiary ze w puszce jest kola bo nie polskie napisy. Dopiero jak się dowiedzieli ze nie mogą mnie spisać bo mam duńskie dokumenty odeszl

bingo73
2015-08-03 18:45:53
Ocena: 8(glosow:12)-+
chłopaki mają oczy, ale jakoś zatrzymać się przed chłopakiem z kijem nie umieli ...

zwierzak250477
2015-08-03 19:42:13
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

erniej
2015-08-04 08:01:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
zgadzam się z tobą. Sam jeżdżę quadem (ośką- kfx450r) i widzę skutki po jeździe takich bezmózgów. Kiedyś wyskoczył na mnie gość z cegłówką w ręku. Zatrzymuję się, pytam o co chodzi- chłopinie się głupio zrobiło- mówi że go truje życie przy takiej drodze szutrowej, kilka dni wcześniej żona pranie zrobiła, wywiesiła i po przejeździe grupki takich "hobbystów" z powrotem zebrała do pralki. Gdybym tam był, to złapałbym za drugi kij.

alexkret
2015-07-23 13:08:15
Ocena: 7(glosow:13)-+
jazda polnymi drogami a komus po polu to roznica...

dominiq21
2015-07-23 13:06:52
Ocena: 7(glosow:13)-+
no tak... jak nas 4 to go łatamy ale jak ich dwóch a nas czterech to sperrdalamy buahaha cos mi się wydaje że ta droga może byc prywatną do pól

marianmax
2015-07-23 13:05:17
Ocena: 11(glosow:23)-+
I bardzo dobrze tępić te stado baranów u mnie jak sie pokasuje to mam dożo szkła już przygotowane nie ma nic do jazdy ale do rycia drogi tak i hałasu z tych ryczących silników to będę tępić

punkpropaganda
2015-07-23 17:53:37
Ocena: -12(glosow:24)-+
Idz się huknij w głowę. Jak w latach 80tych rozgrzewałeś silnik syrenki, i zakopciłeś cala ulice nikt się ciebie nie czepiał.. Nawet jak budziłeś cale osiedle o 5 rano bo na 6 do roboty musiałeś zdążyć. To i teraz od młodych ludzi na motorach się odczep. Czasy się zmieniły i maszyny tez. Chłopaki nie po to inwestowali w te maszyny żeby rdzewiały w stodole.

mlaski666
2015-07-23 19:54:48
Ocena: -9(glosow:23)-+
Sam jesteś baran, wydajemy na maszyny kilka tys. a lepiej chyba że latamy po bezdrożach niż po głównych ulicach. Na miejscu chłopaków stanąłbym od razu i kaskiem przez plecy poczęstował. Facet mógł normalnie zatrzymać i powiedzieć że nie życzy sobie jazdy tą drogą bo prywatna albo ...

DRK2091
2015-08-03 18:33:43
Ocena: 9(glosow:13)-+
Akurat dobrze znam tę całą sytuacje i po 1. Droga była prywatna 2. Gadka o spokojnej jeździe po polnych drogach to też bajka bo notorycznie jeździli po polach na których rosły uprawy i 3. Bajka o 10 napastnikach w momencie gdy się niby kończy pamięć na karcie...

ZeuS112
2015-08-03 18:56:15
Ocena: 7(glosow:13)-+
burżuj to jak wydajesz z ziomeczkami kilka kafli na maszynę to zrzućcie się jeszcze po drugie tyle i kupcie sobie hektar lasu/bagna. Będziecie mieli gdzie śmigać i nikomu dupy zawracać nie będziecie tymi pierdziawkami.

Antycyponek
2015-07-23 13:04:42
Ocena: -18(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0