lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 19.10.2015, 16:20:48   przez: ketmadero
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 104  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
antraxcdt
2015-10-21 20:42:32
Ocena: 18(glosow:26)-+
Jak czytam takie wypociny to aż łzy ze śmiechu mi lecą... Gdyby ten młody i normalny według Ciebie człek był mądry to by się zatrzymał i poniósł konsekwencję swojego wybryku i by tyle było. A Policjanci robili co do nich należy. Co według Ciebie mają odpuszczać wszystkim na skuterach/motorach bo się może wywrócić jakiś jeleń? Jeśli ktoś ucieka to policja od razu powinna strzelać a nie marnować paliwo na pościgi. Wtedy jeśli ktoś niema nic wielkiego na sumieniu wcale by nie uciekał i nie było by takich wypadków...

zibi430
2015-11-11 18:32:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
ONA NA KOŃCU ROBIŁA MU SŁIT FOCIE CZY MI SIĘ WYDAJE

kat_eon
2015-10-26 19:02:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Selekcja naturalna...

pickupurfone
2015-10-25 14:45:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak przezyje to niezle odszkodowanie dostanie.

agasuzuki
2015-10-25 07:11:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tylko że oni chyba mierli rozkaz go złapać a nie przejechać...

DaW676
2015-10-22 05:48:35
Ocena: 7(glosow:9)-+
Jest ryzyko jest zabawa . Wiocha to komentarze tutaj , policja robiła co do nich należy .

azzaro
2015-10-21 21:01:01
Ocena: -15(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

antraxcdt
2015-10-21 21:11:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antraxcdt
2015-10-21 21:20:34
Ocena: 7(glosow:9)-+
W tym momencie poczułem lęk o naszych policjantów. Chyba zgłoszę ten post do organów ścigania by zapobiec zaj@##@$iem... kilku funkcjonariuszy przez takiego groźnego bandytę i zatwardziałego kryminalistę jak Ty. A teraz idziesz już do łóżka bo jutro o 7.30 lekcje Ci się zaczynają, i nie zapomnij z domu wziąć drożdżówki bo w sklepiku gimnazjalnym nie kupisz...

damian.szefo
2015-10-21 21:26:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
azzaro jesteś śmieciem. Za komuny to była milicja debilu

d_j_siwy
2015-10-21 22:18:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Za komuny to on kurze na stojąco w doopę pluł albo za oknem jeszcze w gumie wisiał

Extremerator
2015-10-22 00:26:30
Ocena: -6(glosow:8)-+
A wy wszyscy jesteś pier*olonymi komunistami, jeb*nymi w dupę za każdym razem w pracy, za policją. Ciemnota społeczna. azzaro dobrze napisałeś, popieram !

sandslash
2015-10-22 00:38:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
extremator... widze ze piatki zbijasz z azzaro w szkolnej lawce :)

antraxcdt
2015-10-22 07:50:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Extrenerator - dopiero w drugiej klasie gimnazjum poznaje się znaczenie słów takich jak komunizm więc jeśli się nie douczyłeś na własną rękę co ono znaczy prosił bym Cie byś poczekał jeszcze ten rok, do lekcji o tym i dopiero wtedy zaczął go używać. A jak już za te kilka lat pójdziesz do pracy to zobaczymy jak często i głęboko będą Ciebie je$@4ac w dupę... Chociaż po Twojej wiedzy i elokwencji sądzę, że jedyna pracą jaką znajdziesz to będzie dawanie dupy więc chyba jeb@E#$nie Ci się powinno podobać :).

merfi9
2015-10-22 09:52:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
antraxcdt ..... kolega Extremerator olał Ciebie bo fałszywych przekonań nie można zbić żadnymi racjonalnymi i logicznymi argumentami. Gdy skrzywdzą policjanta ryczysz jak baba rzewnymi łzami, a gdy ginie dobry chłopak cieszysz ryja jak szczur na otwarcie kanału... komuchu lecz się!!!

antraxcdt
2015-10-22 19:51:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
merfi9 - ty tak serio? Po 1 widzę, że z extremeratorem jesteście kolegami bo takie same braki w wykształceniu macie i nie wiecie co to znaczy komunizm... Po 2 skąd wiesz, że ten chłopak był dobry? Po 3 skąd wiesz, że zginął? Po 4 gdzie ja się cieszyłem, że Ci policjanci przejechali po tym chłopaku? Po 5 gdzie extrement podał jakiekolwiek racjonalne a tym bardziej logiczny argument? Po 6 jak staram się ludzi nie wyzywać to dla Ciebie zrobię wyjątek jesteś naprawdę totalnym DEB##%EM...

Sebo30
2015-10-21 20:55:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ludzie nie mylcie popierdułek z motocyklem! Koles miał po prostu pecha i nie ma co gdybać gdy by nie zaczął uciekać czy cos tam...

damian.szefo
2015-10-21 20:53:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Policjanci nie gońcie bandytów to was wioskowe głupi zlinczują!

damian.szefo
2015-10-21 20:55:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
A jak już kogoś gonicie to z zachowaniem bezpieczniej odległości, najlepiej 1000 metrów.

ferretto333
2015-10-21 20:06:03
Ocena: -12(glosow:16)-+
dla mnie to zwykły bandytyzm,widać ze to młody chłopak,jechał sobie skuterkiem pewnie bez karty motorowerowej,to jego największe wykroczenie i za takie coś przejechać człowieka?dzieciaka? a gdzie wyobrażnia tych policjantów,przecież każdy z nas był dzieciakiem.Bohaterowie bo młody głupi,normalny skręcił by w las między drzewa i tyle by go mieli.Zapominają ci pseudo struże prawa że w stosunku do jednośladów nie stosuje się tych samych zasad np.kolczatek a pościg ewentualny nie ma doprowadzić do niczyjej śmierci czy kalectwa,a komentujący tu typu,,dobrze mu tak,,są zwykłymi burakami

antraxcdt
2015-10-21 20:42:32
Ocena: 18(glosow:26)-+
Jak czytam takie wypociny to aż łzy ze śmiechu mi lecą... Gdyby ten młody i normalny według Ciebie człek był mądry to by się zatrzymał i poniósł konsekwencję swojego wybryku i by tyle było. A Policjanci robili co do nich należy. Co według Ciebie mają odpuszczać wszystkim na skuterach/motorach bo się może wywrócić jakiś jeleń? Jeśli ktoś ucieka to policja od razu powinna strzelać a nie marnować paliwo na pościgi. Wtedy jeśli ktoś niema nic wielkiego na sumieniu wcale by nie uciekał i nie było by takich wypadków...

protection2000
2015-10-21 18:30:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Zacznijmy od tego że to nie motocykl

gerwazy192
2015-10-21 17:58:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Skutecznie go zatrzymali....

martenscool
2015-10-21 17:55:12
Ocena: 2(glosow:8)-+
hahaha :) dobrze mu tak, po co uciekał? :)

daniel16126
2015-10-21 17:40:46
Ocena: -6(glosow:6)-+
zamiast cofnąć to wychodzą z samochodu i oglądają...

pasia251
2015-10-21 17:44:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
hahaha, ty tak serio? mieli cofnąć i przejechac go drugi raz?

robolov
2015-10-21 18:41:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
a nie przyszło ci do głowy, że mogli by tylko większych szkód na jego zdrowiu wyrządzić takim manewrem? inna kwesta to to, że nie wykazali się rozumem trzymając się tak blisko za nim...

tem101
2015-10-21 12:22:51
Ocena: -3(glosow:5)-+
W Ameryce to użyli by broni służbowej, bo nie podniósł rak do góry.

matys601
2015-10-21 11:53:59
Ocena: -1(glosow:25)-+
Wy już na tym portalu tak skretynieliście czy tylko takie posty dopuszcza moderator. Człowieka dorosłego lub dziecko przejeżdża samochód, a wszyscy pieją że w sumie mu się należało. K.... M.. co się z wami dzieje?!

damian.szefo
2015-10-21 12:00:50
Ocena: -3(glosow:17)-+
A po co uciekał? Dla sportu i adrenaliny? Byłbyś dla niego tak samo wyrozumiały jakby motocyklista przejechał dzieciaka? Jak ktoś tu skretyniał to na pewno ty!

matys601
2015-10-21 12:06:41
Ocena: 2(glosow:14)-+
pozwól że zniżę się do twojego poziomu i odpowiem tak abyś zrozumiał: jakby przejechał twojego dzieciaka to nie:)

pasia251
2015-10-21 12:30:03
Ocena: 4(glosow:16)-+
jak się podejmuje jakies działania, zwłaszcza te najgłupsze jak ucikanie przed policją, to należy liczyć się z konsekwencjami...

matys601
2015-10-21 12:55:35
Ocena: 3(glosow:13)-+
żeby było jasne, ja nie popieram w tym wypadku ucieczki przed policją tylko wyrażam swój wstręt do całej tej grupy ludzi która potrafi to skwitować mówiąc: należało mu się. Pasia, przechodziłaś kiedyś na czerwonym świetle? Rozumiem że jeżeli by cię wtedy potrącił samochód to z jednej strony powinienem współczuć kierowcy, a z drugiej strony śmiać się z poszkodowanego/lub martwego - bo w sumie mu się należało? No ale zapewne wy nie popełniacie błędów.

fiorehencerbin
2015-10-21 14:40:16
Ocena: 2(glosow:10)-+
Odezwał się moralista który właśnie powiedział że nie miałby nic przeciwko jakby dziecko Damiana rozjechał ktoś na drodze. Żałosne.

matys601
2015-10-21 15:40:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
żałosna jest ta dwulicowa moralność, gdy ktoś ubolewa nad hipotetycznie przejechanym dzieckiem jednocześnie drwiąc z osoby leżącej realnie pod samochodem. Tylko tyle i aż tyle! co do przykładu którym się posłużyłem to nie jestem z niego dumny, bo to nie mój styl myślenia ale inaczej nie trafia co widać i na twoim przykładzie fiorehencerbin skoro jedyny twój komentarz do tego filmiku sprowadza się do tej odpowiedzi. Tak więc cieszę się, że Cię poruszyłem, żal mi że musiałeś się zmartwić ale obejrzyj film jeszcze raz pewnie humor znowu wróci.

damian.szefo
2015-10-21 16:04:02
Ocena: -1(glosow:5)-+
matys jesteś śmieciem a twój komentarz najlepiej o tym świadczy. Wstręt to ogarnia mnie to ludzi którzy piszą "jakby przejechał twojego dzieciaka to nie:)" Ty nawet nie masz dwulicowej moralności skoro tak piszesz.

lukaszenka17
2015-10-21 16:49:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
Fajna rozmowa ;)... W Grodzisku jak był wypadek z winy policjanta(pewnie %) nic nie było na stronie napisane(Kłobuck). Tylko tyle co jest parę zdjęć zrobionych telefonem komórkowym tak to kompletna cisza. Tutaj się zgodzę że osoba prowadząca jednoślad(skuterek co jedzie max 70 km/h) popełniła wykroczenie ale bezmyślność policji też jest winą tego co się stało. Z policją miałem dwa razy styczność nigdy mandatu nie dostałem ale jednak wydaję mi się że jeżeli ja jadę 50-60km/h(teren zabudowany) i mnie radiowóz wyprzedza na podwójnej ciągłej to ktoś chyba ma nie po kolei w głowie...

pasia251
2015-10-21 17:47:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
matys601 wyobraź sobie, że jakby przełaziła na czerwonym i przejechał mnie samochód to owszem, uznałabym że mi sie należało - za głupotę sie płaci... i tak, należałoby współczuc kierowcy, który przez głupią babę ma rozwalony samochód, wizytę na komisariacie, może traumę a na pewno stratę czasu...

fhurer88
2015-10-21 18:08:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
do lukaszenka17: jaka tu jest bezmyślność i wian policji?? Nie wiadomo kto kierował jednośladem (może to był sprawca kolizji, wypadku, albo osoba nietrzeźwa), ponadto uciekał przed Policją - a ci, go gonili?? To teraz jak ktoś będzie Policjantom uciekał to mają mu odpuścić, żeby mu się przypadkiem jakaś krzywda nie stała?? Zastanów się co piszesz.....

robolov
2015-10-21 18:56:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
damian.szefo - "Byłbyś dla niego tak samo wyrozumiały jakby motocyklista przejechał dzieciaka? matys601 - "jakby przejechał twojego dzieciaka to nie:)" Czy tylko ja rozumiem inaczej niż wy, którzy się rzuciliście na matysa - tę wymianę zdań? Jasno z niej wynika, że nie byłby wyrozumiały ;] swoją drogą zgadzam się z tokiem rozumowania matysa, myślę że niektórzy z was powinni spojrzeć na świat trochę bardziej kolorowo a nie tylko czarno biało. Może to jakiś dzieciak na tym skuterze, zobaczył policję i się przestraszył bo ma na sumieniu jakąś pierdołę.. a dla was to morderca od r

robolov
2015-10-21 19:01:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
@fhurer88 - wystarczyło by zachować bezpieczną odległość.. przecież to było do przewidzenia po tym, jak zarzuciło go 1 raz, że może dojść do takiej sytuacji

damian.szefo
2015-10-21 20:52:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
robolov czy ty się słuchasz? Mają gonić kogoś z zachowaniem bezpiecznej odległości? Czy ty jak kogoś gonisz to też tak robisz? Ogarnij się. Co to za usprawiedliwianie, że się mógł przestraszyć? A policja to strach na wróble? Ucieka się jak ma się coś na sumieniu albo dla zabawy. W jednym i drugim przypadku trzeba się liczyć z konsekwencjami. A jakby wywrócił się i z całym impetem rozwalił się na drzewie to też by była wina policji? Wina policji jest według ciebie taka, że gonią ludzi łamiących prawo. Brawo geniuszu!

lukaszenka17
2015-10-21 21:19:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
damian.szefo Niedługo jak kogoś będą gonić za zwiniętego batonika to chyba strzelą kulkę w plecy... Mózgu nie mieli policjanci może to jakiś łebek co ma 15 lat i nie miał karty motorowerowej?:) Przez to się wystraszył że mogą mu coś zrobić, wielki uciekinier na skuterku no niesamowite... Akcja policji wzorowa i ten śmiech na początku... Jadąc samochodem pewnie rowerzystów wymijasz na trzeciego bo też nie masz wyobraźni? Ale co wam będę tłumaczyć policja nawet jak by go zastrzeliła to by i tak była bez winy bo on akurat zaczął uciekać... BRAWO WIOCHMENI!

damian.szefo
2015-10-22 22:31:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
lukaszenka co wy z tym batonikiem? Gość kradł nałogowo i wszyscy sklepikarze mieli go dosyć. Jakby nic z nim nie zrobili to też by było źle. Z drugiej strony skąd wiesz że to gówniarz bez karty rowerowej? Przecież to nawet nie w Polsce! A może to morderca, handlarz narkotyków czy sprawca śmiertelnego wypadku? Kto szanuje prawo to się zatrzymuje. Skoro to jakiś gówniarz, to obojętnie jaki to kraj, to by dostał po przysłowiowych uszach - tylko! Nie oceniaj tej sytuacji poprzez pryzmat swojej nienawiści do policji. Pieprzycie o bezpiecznej odległości, czytać się nie da!

fhurer88
2015-10-21 11:25:01
Ocena: -3(glosow:15)-+
facet nie zatrzymał się do kontroli i zaczął uciekać...... Policjanci podjęli pościg, który skończył sie tak a nie inaczej - szkoda tylko, że zrobili wszystko zgodnie z literą prawa, a będą sie musieli z tego słono tłumaczyć.....

ucho103
2015-10-21 20:15:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie, po (h^j uciekał?

basen_pl
2015-10-21 11:08:24
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nie ma to jak poranna dawka dobrego humoru.

damian.szefo
2015-10-21 10:59:00
Ocena: -5(glosow:13)-+
I bardzo mu dobrze. Po co uciekał? Dla adrenaliny? Żeby pochwalić się kolegom, że uciekłem przed policją? Niestety część motocyklistów nie grzeszy inteligencją. Ci wszyscy co tak się za nim ujmują sami pewnie mają takie zapędy i brak szacunku dla prawa. Ciekawe co byście mówili gdyby podczas ucieczki motocyklista przejechał matkę z dzieckiem. Pewnie też by było na policję - bo po co go gonili?

motovaradero
2015-10-21 10:55:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
powiem , że koleś na takich oponach i takim motocyklem nieźle dawał sobie radę na mokrej szutrowej nawierzchni

pasia251
2015-10-21 10:34:04
Ocena: -11(glosow:15)-+
I bardzo dobrze, przynajmniej podatnicy nie będę finansowac jego pobytu za kratami... tak powinno się traktować wszystkich piratów drogowych...

lommel
2015-10-21 10:37:20
Ocena: -1(glosow:11)-+
Sorry, ale jestes kretynem.

merfi9
2015-10-21 10:38:50
Ocena: 4(glosow:20)-+
bo jechal 20 km/h za szybko... a za batonika leb upier^^^^

bartek1561
2015-10-21 10:24:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
To sobie uciekl hehe

kurnachatawiocha
2015-10-21 10:23:40
Ocena: -1(glosow:9)-+
Teraz się zastanawiają jak zdrapać kolesia ze zderzaka.

dominiksk
2015-10-19 17:16:27
Ocena: -4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2015-10-21 10:40:07
Ocena: 4(glosow:12)-+
Bo to nie jest 'przestępca' ani nawet 'motocyklista' tylko zapewne jest to zwykły gimbus bez prawa jazdy (widac ze nie potrafi motocyklem jezdzić). Przejechanie komuś dzicka nie jest niczym przyjemnym.

merfi9
2015-10-21 10:40:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
ohohoho ... widze ze mamusia w domku dyscypline trzymala

pasia251
2015-10-21 12:28:29
Ocena: -4(glosow:10)-+
przejechanie komuś dzieciaka? jak się nie potrafi dzieciaka wychować to się ponosi potem tego konsekwencje.

merfi9
2015-10-21 15:30:57
Ocena: 5(glosow:5)-+
pasia251 za to ze na motorynce jechal ? a tobie rąk nikt nie upier**l za glupie komentarze..

pasia251
2015-10-21 17:51:15
Ocena: -4(glosow:4)-+
merf za nie zatrzymanie się na wezwanie... ciebie rodzice nie uczyli, że za własne błędy sie płaci? płacą też zazwyczaj najblizsi... skąd wiesz, że ten "dzieciak na motorynece" nie był tak naprawdę narąbanym, potencjalnym mordercą?

protection2000
2015-10-21 18:35:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
pasia251 - znajdź mi artykuł o nieletnim zabójcy na motorynce. łepek s...dalał bo nie miał zapewne karty motorowerowej, ale karma dla takich p....onych imbecyli jak ty się odwraca

pasia251
2015-10-21 19:23:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
protection ona się nie odwraca, ona po prostu dopada każdego ;) równiez tego gościa na mopliku...

merfi9
2015-10-21 20:30:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
pasia251 nie mogę uwierzyć jak czytam twoje komentarze na temat tego dzieciaczka i od dziś będę Cię traktował jako osobę z lekką dysfunkcją umysłową

pasia251
2015-10-21 20:51:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
marfi narawdę sądzisz, że mnie interesuje co o mnie myslisz? i skąd powziąłes informację, że to jest dzieciak? bo z filmiku to nie wynika, nie wynika równiez co zroił i dalczego uciekał... ale coż, skoro jestes wszechwiedzący... tak czy inaczej - pisze co myślę, a ty nie musisz tego ani czytać, ani sie z tym zgadzać - mamy wolnośc póki co w tym kraju ;)

merfi9
2015-10-21 22:15:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
pasia251 nie musze Ciebie czytać, a już na pewno się z tobą nie zgodzę bo jak wczesniej wspomnialem traktuje Ciebie jako osobe z deficytem umysłowym. Skoro funkcjonujesz jako psychopata każdy podatnik bedzie dla Ciebie przestępcą skarbowym, łysy z tatuażem mordercą, a kazdy kto kona na chodniku to pijak. Skoro z filmu nie wynika ze zrobil cos zlego to po co cieszysz morde ze rediowóz przejechal po korpusie czlowiekowi?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Trumpizm.
  •  Zaoranie
  •  Tarczyński niebawem

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0