lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Muzułmanin urodzony w ultratolerancyjnej Holandii i oto efekty!
główna
Dodano: 07.11.2015, 10:18:41   przez: toudiz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 209  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
thor102
2015-11-07 12:53:58
Ocena: 34(glosow:38)-+
a gdzie jest w tym piepszonym koranie napisane że brudasy mogą grać w piłkę zawodowo????

KrisAxe
2016-02-09 20:59:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nigdy sie nie naucza:)

zbych2202
2015-11-10 19:31:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak właśnie można odróżnić małpę od cywilizowanego człowieka

Marek-irl
2015-11-10 13:22:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BMB14
2015-11-10 09:31:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Niewychowany, ale my ich nauczymy szacunku do kobiet!

Made-In-Poland
2015-11-16 13:34:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bydła nie da się czegokolwiek nauczyć.

Zubkownik
2015-11-10 08:00:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
K..wa - ta tzw. przyszłość Europy wnosi na kontynent jedynie gwałty, rozboje, kradzieże i w niedalekiej perspektywie wojnę domową - ale USA o to właśnie chodzi destabilizując Bliski Wschód- osłabi się Unię jako gospodarczego konkurenta i zarobi się na pożyczkach wojennych ( jak w pierwszej i drugiej wojnie światowej)

Daroeu
2015-11-09 23:17:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
Powinna sie cieszyć ze taki śmieć ludzki jej nie zbrukał

wojtage
2015-11-09 23:02:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
ten kolo w marynarce powinien mu wyje..bać...

rabin777
2015-11-09 19:53:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ręki nie podał, ale kuta...a by jej wsadził.

franekmucha
2015-11-09 18:29:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
Teraz wróci do domu i kozę przytuli.

Pablo93csw
2015-11-09 18:20:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
dzisiaj 7.11.15 w tvp 2 pani lisowa puściła materiał o "rasizmie polaków wobec islamskich terrorystów" że źli Polacy, wyjdą na ulice 11 listopada głoscić swój rasizm i ksenofobie. Niech pis w końcu zrobi coś z tą propagandą peło w tvp, widać jak się władzy tvp tyłki palą i zaczynają jechać propagadną póki jeszcze mają posadki w tvp.

nissin
2015-11-09 18:13:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wiocha i poglądy jej wiesniakow to prawdziwa rozrywka. Pomyslec ze jeszcze jest takie badziewie w Europie.

caleanka
2015-11-09 18:06:05
Ocena: -5(glosow:9)-+
To dziennikarka zachowala sie nie wlasciwie, wyciagajac reke. Niby cywilizowana, niby swiatowa a jednak bez podstawowych wiadomosci. Wymagacie szacunku, to wykazujcie szacunek.

zaldbag
2015-11-09 17:37:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
I teraz katoprawica ma problem. Pochwaliłaby za brak szacunku dla kobiet, ale nie można bo niewierny, ciapaty i brudas...

greturt
2015-11-09 15:46:52
Ocena: 5(glosow:7)-+
Czemu on gra w pilke nozna? Przeciez to rozrywka zgnilego zachodu.

michalng
2015-11-09 20:12:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale on jest 'zgniłym zachodem'. Urodził się i wychował w Holandii.

nissin
2015-11-09 11:58:35
Ocena: 3(glosow:9)-+
"Po pierwsze, w islamie zwraca się ogromną uwagę na sposób zachowania kobiety i mężczyzny, zwłaszcza jeśli nie są małżeństwem lub rodziną, i dlatego rezygnuje się z wzajemnego gestu, żeby nie wzbudzać podejrzeń. W kręgach konserwatywnych panuje powszechne przekonanie, że powinno się unikać jakiegokolwiek, nawet najmniejszego kontaktu cielesnego mężczyzny i kobiety, ponieważ każdy rodzaj dotyku może mieć znamiona seksualne.

nissin
2015-11-09 12:01:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
Po drugie, muzułmanie wzbraniają się od podawania ręki, żeby – podobnie jak ortodoksyjni żydzi – nie ściągnąć na siebie nieczystości rytualnej. Jeśli jednak doszło do uściśnięcia dłoni, to – według szafiickiej szkoły prawnej – należy dokonać małej ablucji.

nissin
2015-11-09 12:03:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wielu młodych muzułmanów, żyjących zwłaszcza w Europie, nie przestrzega tego typu przepisów religijnych, dostosowując się do ogólnie panujących zwyczajów młodzieżowych. Niemniej, jeśli spotkamy dorosłego muzułmanina, a zwłaszcza muzułmankę, warto zawsze odczekać chwilę z podaniem dłoni, czekając na reakcję drugiej strony. "

gajcy
2015-11-09 16:45:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
I dla tego jest tyle gwałtów w wykonaniu muzulmanow, wystarczy sprawdzic .

rogerwiocha
2015-11-09 16:52:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
musliny to pojeby

quanticox
2015-11-09 18:14:51
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ręki to nie poda, bo kobieta jest fee ale do ruchania to wszyscy pierwsi. Od gwałtów na niewinnych kobietach po użalanie się uchodźców "na ból jąder" i ich potrzeby - wtedy już nie patrzą, że są w niewiernej Europie i pieprzyć chcą co popadnie.

caleanka
2015-11-09 19:53:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
@gajcy - mendrek wiejski, katol, moher i podwladny plebana.

caleanka
2015-11-09 19:59:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
@gajcy - "30 tys. zgwałconych kobiet w Polsce rocznie Statystyki są bezwzględne - z badań, które przeprowadziła prof. Beata Gruszczyńska z Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości wynika, że każdego roku przemocy fizycznej lub seksualnej doświadcza od 700 tys. do miliona Polek, a 10 proc. kobiet w Polsce zostaje ofiarami gwałtu lub usiłowania gwałtu. Według raportu prof. Gruszyńskiej co roku w Polsce zostaje zgwałconych około 30 tys. kobiet. Do tego każdego roku ginie w Polsce około 150 kobiet, które są ofiarami przemocy domowej. To trzy kobiety tygodniowo."

bajbusADHD
2015-11-09 11:28:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

brumby
2015-11-09 11:25:37
Ocena: 2(glosow:10)-+
Oczywiście, że nie miał prawa, bo przeprowadził się do kręgu kultury europejskiej i zobowiązany jest przestrzegać tych reguł. Jak się jedzie do Iranu to też można tam wprowadzać swoje zasady kultury? Np. chodzić po ulicach w krótkich spodniach i popijać piwko przy fontannie? Nie wydaje mi się.

homo_sapiens
2015-11-09 11:55:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
"Oczywiście, że nie miał prawa" - No to powiedz, jaki paragraf w holenderskim prawie zabrania niepodawania ręki kobiecie? Wyraźnie jest napisane, że dziennikarka była o tym uprzedzona, więc nie może się uważać za ofiarę. Robiąc z nim mimo to wywiad, tylko zwiększyła jego popularność wśród holenderskich muzułmanów. Zamiast tego wszyscy nie-muzułmanie (piłkarze, kibice, dziennikarze, sponsorzy) powinni tego człowieka olać, nigdzie nie zapraszać itp., czyli poddać społecznemu ostracyzmowi.

brumby
2015-11-09 13:02:46
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie chodzi o prawo w sensie stricte, tylko o prawo zwyczajowe. Kultura nakazuje by przestrzegać zwyczajów gospodarzy a nie wprowadzać swoje.

michalng
2015-11-09 15:04:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
Czyli jak jadę sobie do ludorzerców to mam obowiązek ludzkie mięsko zajadać ? A jak na wyspy Mikronezji to nago mam biegac jedynie genitalia mam sobie zawiązać w supełek ? Nie. Mój ubiór czy moja ditea to moja sprawa, podobnie jak moja religia. Owszem musze się dostosowywać do miejscowego prawa i powinienem starać się nie "urażać' gospodarzy ale moja kultura to moja kultura.Poza tym on urodził sie w Holandii. Jest u siebie i jest gospodarzem.

brumby
2015-11-09 19:46:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Podanie ręki kobiecie nie jest nieprzeskakiwalne kulturowo i nie porównywanie tego do kultury ludożerców zakrawa mi na jakieś lewakowanie. Jak pojedziesz do Bośni i będziesz zwiedzał meczet to wpadniesz tam w krótkich spodniach i sandałach, bo tak lubisz chodzić czy się dostosujesz?!

michalng
2015-11-09 20:10:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pisałeś o prawie zwyczajowym i konieczności dostosowywania sie do zwyczajów gospodarzy. Skoro nie podobaja ci sie 'ludorzercy' to moze skoro w Wielkiej Brytanii nie obchodzi się Wigilii to Polacy na wyspach powinni dostosowując się do zwyczajów gospodarzy przestac Wigilie obchodzić ? Nie. A tu mamy do czynienia z 'religią'. Czy katolik powinien jeść mieso w Wielki Piatek bo go jakiś 'gospodarz' poczęstował ? A moze musi spedzić noc z żoną eskimosa bo taki tam mają zwyczaj. Nie. Bo dla niego to grzech.

Leszy
2015-11-10 07:29:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Czyli jak jadę sobie do ludorzerców to mam obowiązek ludzkie mięsko zajadać?" To zależy od zwyczajów ludożerców, ale w zasadzie tak. Odmowa mogłaby urazić gospodarzy. Bardzo często się to zdarza w prymitywnych kulturach, że odmowa spożycia posiłku jest okazaniem barku szacunku i ma swoje przykre konsekwencje.

koksownik91
2015-11-09 10:46:12
Ocena: 6(glosow:8)-+
No litości czy jeszcze wam trzeba więcej dowodów że oni mają gdzieś nasze prawa moralność i kulturę??? piszecie i mówicie chreścijaństwo to ciemnogród a ja się pytam jak to nazwiecie...

bierut1
2015-11-09 11:20:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2015-11-09 11:28:18
Ocena: 1(glosow:9)-+
To taki sam ciemnogród jak Chrzescijaństwo. Taki sam zbiór nakazów i zakazów z których spora część jest kompletnie nie zgodna ze zdrowym rozsądkiem, wiara w niestworzone historię, przekonanie o tym ze tylko 'moja wiara" jest prawdziwa i ze tylko ja wiem co jest dobre a co złe (bo mam informacje przekazane przez Boga) ze jestem moralnie lepszy od niewierzących i ze mam prawo mówic innym jak mają żyć i stanowic prawo tak jak chce moja religia.

bierut1
2015-11-09 11:49:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2015-11-09 14:36:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
"W założeniu" to i komunizm zły nie był ;-) I nie chce dyskutować który "ciemnogród" jest leprzy a który gorszy. Wszystkie są podobne. Stek bzdur powstałych setki lat temu kompletnie nie przystających do wspólczesności. A coś takiego jak uniwersalna moralnośc nie istnieje. Moralność jest zawsze subiektywna. Dla tego gościa dotykanie ręki obcej kobiety jest nie morlane.

bierut1
2015-11-09 15:31:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2015-11-09 19:25:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
Akurat "Dekalog" masz zarówno w Talmudzie jak i w Koranie. Niektóre przykazania się różnią ale 'nie kradnij' , 'nie zabijaj' i 'nie cudzołóż' masz wszędzie.

bierut1
2015-11-10 08:52:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

barbarella123
2015-11-09 10:32:08
Ocena: -9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oryginalgabber
2015-11-09 13:54:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przecież to nie POLKA głupia franco

borwielki
2015-11-09 10:17:41
Ocena: 5(glosow:11)-+
Mi religia zabrania podawania ręki muzułmanom. Zabrania również udzielania jakiejkolwiek pomocy ludziom uznających swoją wyższość nad ludźmi innego wyznania oraz płci.

homo_sapiens
2015-11-09 11:47:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
A to z ciekawości zapytam, jaką religię wyznajesz?

borwielki
2015-11-09 13:23:30
Ocena: 5(glosow:5)-+
Religia nie musi mieć nazwy ani być zarejestrowana w sądzie aby móc w nią wierzyć. W Polskiej konstytucji jest zapisana wolność wyznania bez specyfikacji jakie są opcje.

homo_sapiens
2015-11-09 14:23:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ależ oczywiście! Tylko, że w tej sytuacji dla tzw. prawdziwych-Polaków-katolików jesteś takim samym heretykiem, jak żydzi czy muzułmanie.

zezorek
2015-11-08 08:59:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kresto
2015-11-07 19:47:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Niech wraca. !!!!!!!!!!!

lemmingz
2015-11-07 16:00:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nietolerancja
2015-11-07 15:57:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jeb...ny brudas!

nissin
2015-11-09 11:40:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
"Śmierdzenie narodowe". Polak na bakier z wodą, mydłem i szczoteczką do zębów.Polacy to brudasy? Choć z roku na rok, spada liczba osób nie dbających o higienę, to wciąż nie osiągnęliśmy zadowalającego poziomu. 3,8 mln Polaków nie myje zębów, a co czwarty mężczyzna kąpie się raz w tygodniu."

ASY37
2015-11-07 14:39:14
Ocena: 10(glosow:16)-+
Jakby właściciel klubu miał jaja to by wywalił muslima na zbity pysk.

homo_sapiens
2015-11-09 11:45:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
A wtedy zostałby podany do sądu o dyskryminację i musiałby płacić gigantyczne odszkodowanie.

toudiz
2015-11-07 12:56:04
Ocena: 10(glosow:16)-+
Gdyby to bialy chrzescijanin nie podal reki muzulmanowi albo czarnemu to by media krzyczaly ze rasizm, islamofobia, ksenofobia.

thor102
2015-11-07 12:53:58
Ocena: 34(glosow:38)-+
a gdzie jest w tym piepszonym koranie napisane że brudasy mogą grać w piłkę zawodowo????

menwroclaw35
2015-11-07 12:44:33
Ocena: 4(glosow:18)-+
Aż musiałem się zalogować.....to są zwierzęta,dzicz stepowa i to europejczyka,który boi się tej zarazy nazwą faszystą,nazistą itp.Precz z tym,niech wracają tam skąd przybyli.Jeśli moje poglądy mają oznaczać że jestem rasistą,faszystą i takie tam to......TAK! jestem nim

michalng
2015-11-07 10:30:16
Ocena: -9(glosow:19)-+
Moim zdaniem zasymilował się dobrze, uprawia sport który jest najpopularniejszy w Holandii, był nawet jej reprezentantem (w u-17), po holendersku mówi biegle (co nie jest dziwne bo w Holandii sie urodził). A to ze jego religia nie pozwala mu dotykać obcych kobiet to jedynie jego sprawa.

gajcy
2015-11-07 10:51:13
Ocena: 13(glosow:21)-+
Ciekawe ze muzułmanin nie moze podać ręki obcej kobiecie ale spokojnie zgodzie ze swoja religia moze je gwałcić .

michalng
2015-11-07 11:03:10
Ocena: -14(glosow:22)-+
Muzułmanie nie mogą gwałcić w zgodzie se swoją religią.(Tak jak chrzescijanin) Wręcz przeciwnie,kultura muzełmanska utrudnia gwałcenie. W krajach muzułmańskich liczba popełnianych gwałtów jest zdecydowanie mniejsza niż w Europie.

gajcy
2015-11-07 11:31:11
Ocena: 4(glosow:12)-+
Mich, slyszale wypowiedzi duchownych muzułmańskich , i muzulmanie akurat gwałcą wystarczy zobaczyc dane z krajow zachodnich.koran zabrania asymilacji ..Niech wierzący nie biorą sobie za przyjaciół niewiernych, z pominięciem wiernych! A kto tak uczyni, ten nie ma nic wspólnego z Bogiem, chyba że obawiacie się z ich strony jakiegoś niebezpieczeństwa. Bóg ostrzega was przed samym Sobą i do Boga zmierza wędrowanie.Koran 3:28

gajcy
2015-11-07 11:35:27
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wielki ajatollah szyicki pochodzący z Iraku, który związany jest z pewnymi grupami rebeliantów walczących w Syrii, Ahmad Al-Bghdadi Al-Hassani stwierdził, że uzasadnione jest porywanie chrześcijanek przez muzułmanów oraz ich gwałcenie...Jak doniosły ostatnio niemal wszystkie media, muzułmańscy mężczyźni wykorzystują seksualnie dzieci. Gangi muzułmańskie regularnie gwałcą dziewczynki, ale policjantom każe się nie zwracać uwagi na przynależność etniczną i wyznawaną przez sprawców religię, szczególnie jeśli ofiarami są białe obywatelki Wielkiej Brytanii.

gajcy
2015-11-07 11:39:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
Były muzułmanin ostrzega przed naiwnością wobec islamu..Muzułmanom zawsze mówiono , że jest to dla nich szczególny zaszczyt zabijać dla islamu i jeszcze większy zaszczyt ginąć za islam..Świat ma zostać zislamizowany , jest to nauczane w wielu surach koranu.Jest to propagowane przez islamskich naukowców , duchownych , przywódców religijnych w krajach islamskich.. Tylko poprawnosc polityczna z niezrozumiałych powodów nie mowi , o gwaltach strefach szariatu o islamie... Choc przed islamem ostrzegają ludzie ktorzy mieli bliski kontakt z tym swiatopogladem .

michalng
2015-11-07 12:24:12
Ocena: -7(glosow:15)-+
Za dużo słuchasz wypowiedzi duchownych i to zdecydowanie 'złych' duchownych. Wypowiedzi kilku fanatycznych imamów mające na celu zwiększenie posłuszeństwa i wzmocnienie fanatyzmu "żołnierzy" ISIS to nie jest "religia". Owszem muzułmanie gwałcą, gwałcą tez chrześcijanie, buddyści , hinduiści (czy ateiści). I oni wszyscy nie robią tego w zgodzie ze swoimi religiami. Karą za gwałt w szariacie jest kara śmierci. W krajach muzułmańskich gwałtów jest mniej niż w Europie. To nie "religia" powoduje ze muzułmanie gwałcą w Europie. Chłopcy w krajach muzułmańskich żyją &q

michalng
2015-11-07 12:33:53
Ocena: -7(glosow:15)-+
żyją 'oddzielnie' od dziewcząt. W kontakcie z europejskimi dziewczynami, nie potrafią się zachować, nie wiedzą gdzie jest "granica" co wolno a co nie, na co dziewczyna pozwala a na co nie. Dodatkowo są wychowywanie w przeświadczeniu ze są 'lepsi' od dziewczyn, a zwłaszcza od 'europejek' które 'się puszczają'. Tylko ze to nie jest 'religijne' a 'kulturowe'. Najwięcej gwałtów 'na obywatela' masz w RPA. Wogle najwięcej gwałtów jest w południowej Afryce i Ameryce Południowej. W Afryce nie tej "muzułmańskiej" (RPA - Boswanma czy Lesoto ) i w 'Katolickiej' Ameryce Południowej

homo_sapiens
2015-11-09 11:41:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Panowie, obaj macie rację, tylko że obaj mówicie o zupełnie innych obliczach islamu. Islam to nie jednolita religia. Ma różne nurty, odłamy, różny stopień ortodoksji, zupełnie tak jak w religii żydowskiej czy chrześcijańskiej (katolicy, prawosławni, mnóstwo odłamów protestanckich, amisze, lefebryści itd.) Najlepszym dowodem na to, że to nie jest jednolita religia, jest fakt, że muzułmanie różnych odłamów zabijają się nawzajem w tych krajach, które zostały pozbawione zamordystycznego reżimu, który trzymał wszystkich "za pysk".

nissin
2015-11-09 11:45:03
Ocena: 4(glosow:6)-+
@gajcy - "30 tys. zgwałconych kobiet w Polsce rocznie Statystyki są bezwzględne - z badań, które przeprowadziła prof. Beata Gruszczyńska z Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości wynika, że każdego roku przemocy fizycznej lub seksualnej doświadcza od 700 tys. do miliona Polek, a 10 proc. kobiet w Polsce zostaje ofiarami gwałtu lub usiłowania gwałtu. Według raportu prof. Gruszyńskiej co roku w Polsce zostaje zgwałconych około 30 tys. kobiet. Do tego każdego roku ginie w Polsce około 150 kobiet, które są ofiarami przemocy domowej. To trzy kobiety tygodniowo."

vacarius
2015-11-07 10:22:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ciekawo czy Grodzkiej by podał.

gajcy
2015-11-07 10:23:31
Ocena: -3(glosow:5)-+
A wyobraź sobie ze bym podał ,

michalng
2015-11-07 10:31:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
A pocałował byś Grodzką w rękę ? ;-)

gajcy
2015-11-07 10:38:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
Mezczyzn nie całuje w rękę

michalng
2015-11-07 12:51:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nawet Papieża ?

gajcy
2015-11-07 10:22:13
Ocena: -6(glosow:10)-+
I tak byl wyrozumiały, po pierwsze rozmawiał , po drugie dał sie dotknąć, po za tym dla czego muzułmanin w swoim kraju ma tolerować jakies zwyczaje jakis tam psów niewiernych?

michalng
2015-11-07 10:34:46
Ocena: -2(glosow:8)-+
Mylisz tolerowanie zwyczajów z ich 'uprawianiem". On toleruje europejskie zwyczaje , nikomu nie zabrania podawania ręki . A ze sam tego nie robi to jego prawo.Przecież nie zarzucisz Polakowi na wyspach który nie je na śniadanie fasoli i nie pije o 17 herbaty ze nie toleruje brytyjskich zwyczajów ?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Tarczyński niebawem
  •  Religia to opium dla ludu ?
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
Kto zgasił światło
główna
Dodano: 06.08.2018, 10:55:51   przez: ma75rio1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 280Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0