lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 23.11.2015, 23:12:17   przez: extraper
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 461  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
predi888
2015-11-23 23:23:58
Ocena: 29(glosow:35)-+
Petycje podpisałem, ale śmiem wątpić czy przejdzie. Ludzie bardziej się boją rodaków z legalną bronią, niż bandytów i terrorystów z bronią z przemytu.

pbax4400
2015-11-30 09:46:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak na prawdę zdobycie pozwolenia na broń nie jest bardzo trudne. I nie mówię tutaj o broni czarnoprochowej (tak wiem na nią nie potrzeba pozwolenia) czy myśliwskiej. Wymaga tylko podjęcia pewnego wysiłku, między innymi umysłowego. Dlatego nie jestem zwolennikiem zmian przepisów. Ludzie, którym na prawdę zależy i potrafią myśleć będą w stanie pozwolenie zdobyć, ale dzięki temu że do informacji "jak" i żeby to "jak" wykonać ten wysiłek jest potrzebny, nie mamy w Polsce idiotów latających po mieście z bronią... No dobra paru by się znalazło :)... I nie pytajcie jak. Jak chcec

koreperytor12
2015-11-28 13:47:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
2015-11-26 11:55:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nokian098
2015-11-25 12:52:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ogólnie rzecz biorąc chyba nie chciał bym kogoś zabić i żyć z tym że zrobiłem to świadomie, więc chyba bym nie chciał broni, po za tym szybko zrobiło by się jak w stanach nie dostaniesz po prostu w gębę tylko kulkę, oraz znaczny wzrost sprzedaży nie legalnej broni co by oznaczało że nawet 10 latek jak byś go wq...wił mógł by cię posłać do piachu:)

honda_syfik
2015-11-25 08:42:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jakby to przeszło to połowa polaków się powybija sama...

zwierzak250477
2015-11-25 20:05:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
2015-11-25 08:31:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jeśli to przejdzie to bede sie czuc znacznie mniej bezpiecznie

jontek1234567890
2015-11-25 07:56:35
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jestem za. Dać idiotom popierającym pis kukiza i korwina bron, to się sami powybijają. Już teraz "prawdziwi polacy" czyli kibole leją się między sobą, a co będzie jak dostaną broń! W USA mają broń i co z tego? Najwięcej bezsensownych strzelanin, nawet nie potrzebują do tego imigrantów bo sami się powybijają.

zaldbag
2015-11-25 07:39:49
Ocena: 4(glosow:10)-+
Zgadzam się! W Polsce dochodzi tylko do 17 zabójstw rocznie na 1 mln. mieszkańców. Też uważam, ze powinniśmy dążyć do amerykańskiej średniej czyli 51 - 53 zabójstwa na 1 mln. mieszkańców. Rozumiem, że każdy kto się pod tym podpisuje zgadza się ze mną.

zubeks
2015-11-25 16:39:58
Ocena: 1(glosow:7)-+
NIE PORÓWNUJ NAS DO CZARNUCHÓW, KTÓRZY TAM SIĘ WYBIJAJĄ, CO LEDWO Z DRZEWA ZESZI I DOSTALI BROŃ, NORMALNI SIĘ BEONIĄ. W SZWAJCARJI KAŻDY MA BROŃ I CO WYBIJAJĄ SIĘ? NIE.

Epy0
2015-11-25 22:34:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zaldbag za wygadywanie takich bredni powinni karać i to boleśnie. Głupoty w ten sposób się nie wypleni, ale za to nauczy się milczenia takich filozofów od siedmiu boleści.

zaldbag
2015-12-01 13:01:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
hujeks, nie powybijali się. Ale w Szwajcarii jest taka sama przestępczość jak w Polsce. Więc do czego ta broń ma służyć?!

interna
2015-11-24 22:20:35
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie przejdzie, bo Bieńkowska nie pozwoli. Ps. w Starożytności, tylko niewolnicy nie mogli posiadać broni. Jakieś aluzje?

Python013
2015-11-24 21:55:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
W tej sprawie lepiej byłoby zwrócić się do Antoniego Macierewicza, ponieważ on jest zwolennikiem uzbrojenia społeczeństwa (ułatwienia dostępu do broni dla ludzi prawych).

lipa414
2015-11-24 21:37:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
jest takie fajne państwo Andora się zwie tam to dopiero jest podejście do posiadania broni przez obywateli ;d

hardydemon
2015-11-24 20:57:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jestem jak najbardziej ZA aby był ogólny dostęp do broni. Dla czego nie będę się wypowiadał bo mądrzy ludzie doskonale wiedzą dlaczego... Ale drodzy Polacy to nie przejdzie. Na referendum będzie garstka ludzi którzy będą ZA. A grom ludzi przeciwnych. Większość Polaków to ahh... szkoda mówić...

O105N
2015-11-24 20:44:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Podpisałabym :)

Suzzi86
2015-11-24 19:45:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
podpisałam.

kapsell
2015-11-24 19:36:12
Ocena: 6(glosow:6)-+
Podpisałem i wysłałem do wszystkich znajomych!

woooj
2015-11-24 17:46:47
Ocena: -6(glosow:14)-+
Co za matoły..Dać gimbazie na dopalaczach giwerę..albo oszołomionym moherom...lub tym pseudo krytykom teatralnym z Wrocławia..Puknijcie się w łeb... Chcesz postrzelać zapisz się do woja lub do ISIS tam ci dadzą..

shellah
2015-11-24 19:36:57
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ty chyba nie pojmujesz w ogóle sensu tego?! jakim gimbusom,jakim moherom i jakim krytykom? Nie wiem jak ty ale ja gdyby mi wpadł na osiedle terrorysta i latał i strzelał do wszystkich wolałbym mieć legalną broń aby z ukrycia zabić dziada. Tak też by się stało w Francji i nie zginęło by 130 dusz.. Ale oczywiście jesteś pewnie z tych co barwy pepsi na profilowym sobie ustawiają bądź łażą po marszach Pokoju. Chcę tylko wspomnieć że ruskie mają z turkami spięcie a my w nato siedzimy jak i turcja!

terrorparty
2015-11-24 17:23:42
Ocena: -6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

roman2272
2015-11-24 21:00:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
To ty jesteś tępy -Polacy to najbardziej zaradny i mądry naród tylko przez takich idiotów jak ty co tylko mózg ci stoi i masz problem chapnij worek gipsu i będziesz męski.

terrorparty
2015-11-24 23:01:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Adrian2712
2015-11-25 01:02:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
terrorparty widze,ze masz złe wspomnienia z pracy na zmywaku za granicą,co?

gangnam10
2015-11-24 16:32:57
Ocena: -2(glosow:14)-+
Bzdura. Posiadanie w Polsce broni jest całkowicie niepotrzebne. Nie spowoduje to żadnego zwiększenia bezpieczeństwa a wręcz przeciwnie. Jestem absolutnie przeciwny.

lolo88888888
2015-11-24 15:43:32
Ocena: -1(glosow:7)-+
czytam co po niektóre komentarze i mam ochotę strzelić sobie mega facepalma. nikt nie mówi, żeby dawać każdemu broń, lub pozwolenie zaraz po 18. wiadomo że to by się źle skończyło. powinny być testy psychologiczne, określona ilość godzin na strzelnicy z instruktorem. a nie dawać każdemu jak leci. czy wy ludzie nic już nie potraficie myśleć samodzielnie?

woooj
2015-11-24 17:55:21
Ocena: -2(glosow:6)-+
"powszechne" czyli ogólnodostępne..Karki, kibole i inne kasiaste oszołomstwo nie będzie miało problrmu z tymi papierkami..więc strzel sobie mega facepalma

lolo88888888
2015-11-24 21:13:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
po pierwsze to myślę że będą mieli problemy, bo by testów nie przeszli, po drugie - ci co mają kasę to sobie już teraz mogą załatwić pozwolenia czy też broń na lewo, po trzecie - każdy chyba zdaje sobie sprawę, że jak ktoś (np. wspomniany przez ciebie kibol) zacznie machać pistoletem, to sam jest narażony na odstrzał przez osoby trzecie, to nie to samo co bójka, w której może wyjść cało i zdrowo. nikt by nikogo nie zaczepiał od tak, bo każdy by przemyślał 3x zanim by coś zrobił. i tak jak już napisałem,broń nie powinna być dostępna dla każdego, ale powinna być bardziej dostępna dla normalnego

lolo88888888
2015-11-24 21:14:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
społeczeństwa. PS facepalma sobie oszczędzę, ale tobie chętnie bym strzelił

Tom-Star
2015-11-24 14:12:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znieśli obowiązkową służbę wojskową a broń wam dadzą, już to widzę ;)

barbarella123
2015-11-24 13:11:46
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2015-11-24 13:26:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lamparcica
2015-11-24 13:54:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Od tłustej klępy oczywiście.

barbarella123
2015-11-24 15:14:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

roman2272
2015-11-24 21:05:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sciereczka

gurool
2015-11-24 12:58:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
w Szwajcarii każdy może mieć pukawkę i dzięki temu jest mniej napadów i przestępstw związanych z naruszeniem nietykalności cielesnej. A to dlatego bo się każdy boi kogoś zaatakować bo ktoś może mieć pukawkę i jej bez problemu użyć.

Free.80
2015-11-24 13:37:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2015-11-24 13:47:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wisien91
2015-11-24 15:24:01
Ocena: -3(glosow:5)-+
Free.80 popieram! a zobaczcie jeszcze jaka policja w stanach jest agresywna i ile osób często niewinnych ginie z ich rąk. Jak ma nie być agresywna jak każdy jest potencjalnie uzbrojony?

rav_007
2015-11-25 08:33:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
Akurat w usa najwiecej zabojstw i napadow z bronia w reku jest w stanach w ktorych nie ma powszechnego dostepu do broni.

ElManiaco
2015-11-24 12:28:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

RuterFull
2015-11-24 11:23:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
to na posiadanie broni trzeba mieć pozwolenie... a jak ktoś nie ma to co mi grozi... laptop i internet powinien być dostępny po okazaniu zezwolenia wydawanego po pozytywnym przejściu specjalistycznych badań...

bierut1
2015-11-24 10:54:28
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hanauer
2015-11-24 10:47:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ziomal19922
2015-11-24 10:24:13
Ocena: 2(glosow:10)-+
Polska jest jednym z najbardziej rozbrojonych krajów w europie. Na 1000 mieszkańców przypada 13 sztuk broni, z czego większość to bron gazowa i myśliwska. Jak w takiej sytuacji mamy sie bronic?

koreperytor12
2015-11-27 19:48:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2015-11-24 10:21:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Guardian1486
2015-11-24 09:10:11
Ocena: 10(glosow:12)-+
Powszechny dostęp do broni palnej to pomysł bardzo fajny tylko, że niestety w Polsce kompletnie się nie sprawdzi. Nie przy naszym kalekim i ułomnym wymiarze sprawiedliwości i sądownictwie, które najpierw należałoby zreformować pod tym kątem. Już teraz jak oklepiesz mordę kolesiowi, który cię napadnie możesz iść siedzieć albo płacić odszkodowanie za "przekroczenie warunków obrony koniecznej" to pomyślcie ile dostaniecie jak np strzelicie typowi w nogę i trwale ją uszkodzicie. Będziecie jeszcze płacić odszkodowania do śmierci typowi, który was napadł bo takie durne są polskie sądy.

wichura84
2015-11-24 08:46:16
Ocena: 1(glosow:9)-+
Broń czarnoprochowa??? Można również bronić się procą... Efekty podobne!!!Jesteśmy "ubezwłasnowolnieni"przez politykierów (Takie stado baranów z nas uczynili-Byle sakwy w ich kieszeniach wypełnione były.A ty Kowalski zapierdal.. od rana do wieczora i "żyj" za 1200 brutto na miesiąc).Nawet że by bronić własnego życia i rodzin musimy pisać petycje?referenda? (A "imigrantów" w skrócie ISIS chcecie szkolić i dawać im broń???PARANOJA!!!Nowa władzo obudź się!!!Bo będzie za późno aby min.bronić wasze dupy w przyszłości!!!Czas nagli...

sztefanhunter
2015-11-24 01:30:43
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jestem 100% za, ale szczerze wątpię czy przejdzie, ale zawsze jest większa szansa niż bez petycji.

lodazajeansy
2015-11-23 23:57:01
Ocena: -7(glosow:17)-+
Legalna broń? nie ma sprawy ale pod warunkiem że jak zginę jako ofiara napadu to takie lemingzy, perdi88, GaleScud wyżywią i utrzymają moją rodzinę w ramach odszkodowania.Powiedzcie mi ile jest w polsce przypadków użycia broni przez przestepców? a ile w USA, gdzie broń jest legalna jak narazie to nie spotkałem dresa z pistoletem ale po waszej durnej petycji wszystko będzie możliwe.

CzuowiekBanan
2015-11-24 00:08:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
a co jak ci powiem ze czarnoprochowce sa legalne i moze je kupic kazdy janusz i seba... tylu ludzi biega i strzela ze ja bym sie bal wychodzic z domu...

lodazajeansy
2015-11-24 00:12:45
Ocena: -2(glosow:14)-+
Czarnoprochowiec to nie zwykły pistolet. Taka broń ma jedną kule a naładowanie trwa bardzo długo tylko idiota użyłby jej do napadu.

lodazajeansy
2015-11-24 00:16:39
Ocena: -1(glosow:13)-+
Ponadto czarnoprochowce mogą zwyczajnie nie wypalić myślisz że skąd wzieło się powiedzenie spełzło na panewce?. Z tą broni jest więcej kłopotów niż pożytku. Wciąż mi jednak nie odpowiedziałeś na moje pytanie w pierwszym komentarzu ile jest przestepstw z użyciem broni w USA a ile w Polsce no cwaniaczku?

michalng
2015-11-24 07:09:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
Poza czarnoprochowcami legalne są też łuki ;-) taki nowoczesny łuk bloczkowy jest bardziej niebezpieczny od czarnoprohowca ;-)

twardy87
2015-11-24 07:45:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
Używaliście rewolwerów że tak sie mądrzycie?? W bębnie masz 6 strzałów i zawsze możesz mieć kilka gotowych naładowanych przy sobie. Jest to broń która w niczym nie odbiega od współczesnej broni poza czasochłonnością naładowania bębna 3-5 min w moim przypadku.

twardy87
2015-11-24 07:47:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
Gdy na mojej ulicy zjawi się ciapaty wykrzykujący coś o jakimś allanie czy allachu i mówiący że ma duże jaja i potrzebuje z tym pomocy chętnie mu jej udzielę...pif-paf po jednym na każde:)

twardy87
2015-11-24 07:58:24
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dlaczego gdy mowa jest o udostępnieniu prawnie broni palnej zawsze jest taka sama mowa. Zanim zaczniesz powtarzać liberalną lewicę proszę dogłębnie się zainteresować tematem. Bez przerwy to samo chore gadanie.Każdy boi sie o własną skórę KAŻDY!! Nawet bandzior zastanowi się 100 razy zanim zechce użyć broni by czasem ktoś przypadkowy nie ustrzelił mu tego i owego.

michalng
2015-11-24 08:28:42
Ocena: 0(glosow:10)-+
Nie każdy się boi. Duża część ludzi jest nieskalana zadną refleksją. Tyczy się to zarówno bandytów, jak i 'kowbojów'. ;-) Posiadanie broni nie rozwiazuje zadnego problemu. Generuje natomiast duzo nowych. 'Kowalski' w większosci sytuacji obronic przed przestępcą i tak. Przestępca jest najczesciej bardziej brutalny, zdeterminowany, jest też najczęsciej 'twardszy' i sytuacja w której sięznajduje nie jest dla niego 'nowa' ani nie jest zaskoczeniem. Zawsze też będzie 'lepiej uzbrojony' niz jego ofiara.

twardy87
2015-11-24 08:39:09
Ocena: 4(glosow:8)-+
Do wszystkich którzy chcą posłużyć jako"tarcze strzeleckie" zapraszam do Francji! Ja chce mieć możliwość obrony własnej,rodziny oraz jesli przyjdzie taka konieczność obrony Polski.AMEN

twardy87
2015-11-24 08:50:01
Ocena: -2(glosow:6)-+
Michalng ... Poprostu zainteresuj się tematem dogłębnie zanim zaczniesz wypisywać rzeczy które zostały Ci "wszczepione" propagandą. "nie każdy się boi" ... Mówisz to z własnego doświadczenia czy na podstawie własnej wyobraźni? Uprzednio oglądając gwiezdne wojny?

lodazajeansy
2015-11-24 09:17:59
Ocena: 1(glosow:9)-+
twardy ja nie mam zamiaru chodzić po bułki do sklepu z bronią na wszelki wypadek bo moge trafić na wariata. Pracowałem kiedyś na stacji benzynowe. Właściciel stanowczo zakazał sprzedawania alko osobą nietrzezwym co było zgodne z prawem, bał się o licencje. Paru kolesi chciało mnie pobić za to że nie sprzedałem i alkoholu i to nie byli menele a z pozoru normalni ale pijani ludzie. Gdyby tym furiatom dać broń na pewno by się to zle skończyło dla mnie. Nim by się schylił pod lade już dawno miałbym kule w głowie a tak skończyło się na niegorznej bójce. W polsce nie potrzeba broni palnej

lodazajeansy
2015-11-24 09:25:42
Ocena: -2(glosow:8)-+
normalnego prawa które pozwoli mi bez konsekwencji się obronić. Mnie wystarczy nóż co więcej przed bandytą z nożem można uciec ale przed kulą już nie. Za dużo filmów amerykańskich się naoglądaliście, pojedzcie do USA pomieszkajcie tam i poczujcie ten strach wracając nocą. Amerykanie nie boją się zamachów oni boją się innego amerykanina z bronią. Najśmieszniejsze jest to że u nas dyskutuje się o legalizacji broni a u nich o delegalizacji tylko wpływy firm zbrojeniowych są tak duże że nie da się tego zrobić. Te wszystkie informacje o pozytywach płynących z legalnej borni są stworzone przez lobby

lodazajeansy
2015-11-24 09:29:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
.. firm zbrojeniowych. Wiecie skąd pochodzi najwięcej nielegalnej broni w Meksyku, gdzie jest ogromna przestępczość?. Właśnie z USA a konkretniej z Teksasu, gdzie broń jest legalna. Zresztą z kim ja tu dyskutuje większość ludzi chcących legalizacji broni to dorosłe dzieci które chcą mieć zwyczajnie nową zabawkę.

lodazajeansy
2015-11-24 09:32:31
Ocena: -1(glosow:7)-+
A i jeszcze jedno wciąż nie uzyskałem odpowiedzi ile jest przestępstw dokonanych w Polsce z bronia w ręku na 100 mieszkańców a ile w USA?. Widzę że unikacie tej odpowiedzi jak ognia dlatego wam przypominam.

twardy87
2015-11-24 09:48:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Lodazajeansy odpowiedz mi ile w ostatnich kilku miesiącach dokonało sie zabójstw w USA i w Polsce przy użyciu siekiery w której ofiarą jest nikomu winna dziewczynka ??

lodazajeansy
2015-11-24 10:01:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie odwracaj kota ogonem odpowiadając pytaniem na pytanie. Co to jest za porównanie. Siekiera jest narzędziem i tak jest sprzedawana. Broń służy do zabijania i do niczego innego. Na 13 636 morderstw w 2009 r.w USA kroniki policyjne odnotowały śmierć 801 pobitych gołymi pięściami. Co prawda w tym samym roku z broni palnej zabito 9146 osób !!. Teraz porównaj sobie skale 9 tysięcy morderstw z broni palnej a 801 zgonów od pobicia reszta to zabójstwa właśnie z użyciem takich narzędzi jak nóż, siekiera itp. Broń palna napędza ludzi do zabijania jak żadna inna.

twardy87
2015-11-24 10:02:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zanim zaczniesz nazywać dorosłych mężczyzn dziecmi wyłżyj przez okno! Może w 2016 zobaczysz jak obok domu ktoś będzie ucinał twojemu sąsiadowi głowę lub gwałcił czyjąś bądź twoją córeczkę... Mówisz że jesteś dorosły a w obliczu zagrożenia utraciłeś najważniejsze! Chęć obrony

twardy87
2015-11-24 10:05:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przepraszam Ty jesteś z tych nowoczesnych obrońców... Będziesz rzucał kwiatki na grób poległych lub ustawiał flagę na profilowym na FB...

twardy87
2015-11-24 10:09:28
Ocena: 2(glosow:6)-+
Broń służy do zabijania.... Wracaj do swojej loży byc tam fajnym. W życiu wystrzeliłem pewnie dobrych kilka tysięcy kul różnego kalibru i o dziwo nikt nie zginął.

lodazajeansy
2015-11-24 10:15:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co argumenty się skończyły? teraz będę słyszeć wyzwiska od lewaków, pedałów ?. Po to mamy rząd, służby specjalne żeby nie dochodziło do takich akcji. Jak Francja rozdaję komu popadnie obywatelstwo to tak pózniej jest. Polakiem powinno zostawać się z urodzenia albo jak na przykład obcokrajowiec poślubił polkę. Obywatelstwo to nie jakiś szmaciany dokument. Teraz Beata Szydło zakwestionowała kwoty uchodzców i to jest dobry kierunek. Stworzyć Państwo Narodowe, gdzie inni mogą przyjechać tu ale mając wizę. Zrobić taką filtracje jak USA.

twardy87
2015-11-24 10:32:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Skoro pokazujesz ile ludzi zginęło od broni może tez pokażesz ile dzieki niej ocalało??Wyzwiska do niczego nie prowadzą, ale proponuje "uzbroić" sie tzw. "gwizdek gwałtu" i liczyć na pomoc służb specjalnych. Kto wie może w niedalekiej przyszłości moja kula będzie tą która obroni Twoje życie i Twoje mądrości.Pozdrawiam

Sir_Gorg
2015-11-24 11:00:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Sir_Gorg
2015-11-24 11:04:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lodazajeansy, wygoogluj sobie "Broń, niewygodna prawda" oraz "mniej broni - mniej zabójstw i generalnie bezpieczniej?" - miłej lektury. Przyda się - przestaniesz powtarzać oklepane komunały i pleść bzdury.

lodazajeansy
2015-11-24 11:48:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Spoko jak Ci szurnięty gościu zabije kogoś z rodziny inaczej będziesz śpiewać, pierwszy będziesz do delegalizacji broni.

lodazajeansy
2015-11-24 11:54:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zanim zaczniesz nazywać dorosłych mężczyzn dziecmi wyłżyj przez okno! Może w 2016 zobaczysz jak obok domu ktoś będzie ucinał twojemu sąsiadowi głowę lub gwałcił czyjąś bądź twoją córeczkę... Mówisz że jesteś dorosły a w obliczu zagrożenia utraciłeś najważniejsze! Chęć obron Polska to nie afryka nikt nie odcina ludziom głów pod blokiem a gwałty były i będą a broń nie jest sposobem na nie. Ja mam nóż i to mi wystarczy wiem że ktoś inny też będzie musiał do mnie podejść i go wyciągnąć a kula nadleci i nawet nie bede wiedziec skąd

lodazajeansy
2015-11-24 11:58:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ta dyskusja jest nie potrzebna tracę czas na bzdury bo bron i tak w tym kraju nie bedzie nigdy zalegalizowana i bardzo dobrze a wy możecie pisac te swoje petycje hahaha.

Sir_Gorg
2015-11-24 12:25:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tracisz czas na gadanie głupot... Skoro tylko statystyka do Ciebie dociera to masz - USA 38000 sztuk broni na 1 zabójstwo, Polska - 11900 sztuk broni na jedno zabójstwo z jej użyciem... CBDU - im bardziej uzbrojony zwykły obywatel, tym bezpieczniejszy. A w Polsce - no cóż - narodem rozbrojonym łatwiej się manipuluje...

twardy87
2015-11-24 12:53:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ciekawa logika ... Najpierw mówisz że masz nóż, a następnie ze nie jesteś dzikusem z Afryki:D hehehe i co myślisz zrobić z tym nożem? kromeczkę chleba posmarować terroryście? Naprawdę polecam Ci gwizdek gwałtu przynajmniej jak go użyjesz zagłuszysz jęki jakie będą wydawać Twoi domownicy

martin987
2015-11-23 23:41:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemmingz
2015-11-23 23:30:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CzuowiekBanan
2015-11-24 00:05:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
w dupie byles gowno widziales

predi888
2015-11-23 23:23:58
Ocena: 29(glosow:35)-+
Petycje podpisałem, ale śmiem wątpić czy przejdzie. Ludzie bardziej się boją rodaków z legalną bronią, niż bandytów i terrorystów z bronią z przemytu.

michalng
2015-11-24 07:02:49
Ocena: -2(glosow:6)-+
I chyba słusznie ? Większość nigdy nie miała do czynienia z zadnym uzbrojonym bandytą albo terrorystą tylko z pijanym awanturującym się sąsiadem , agresywnie zachowującym sie kierowcą, dresiarzem rozrabiającym w pubie czy bandą gównierzy demolujących przystanek i to posiadania broni przez nich się boją.

Python013
2015-11-24 21:58:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
W tym sęk, że największymi wrogami w tej sprawie są bandyci z rząd*u i ludzie ze spranymi mózgami, którzy mają gów*niane pojęcie o temacie i rzetelnych statystykach.

GaleScud
2015-11-23 23:23:33
Ocena: 4(glosow:8)-+
Przydałoby się, a prawdziwi bandyci czy mafia którzy mogliby kogoś zabić i tak i tak już mają broń, zatem im by to życia nie ułatwiło.

CzuowiekBanan
2015-11-23 23:21:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
referendum nic nie da bo zawsze sie znajda nawiedzone osoby ktore w dupie byly gowno widzialy a bron widzialy jedynie w westernach albo innych bondach vs jaszczury z kosmosu... pewnie ta wstawke zaleje fala durnych komentarzy ze jak kazdy bedzie mial dostep do broni to sebixy beda sie na ulicach zabijac..

WyznawcyAslana
2015-11-23 23:31:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Prosta sprawa. Z posiadaniem broni powinno być tak jak jest z prawem jazdy, czyli że każdy może ją mieć, ale trzeba przejść test na umiejętność posługiwania się nią(żeby nikt przez przypadek nie skrzywdził siebie, ani innych), mieć ukończone 18 lat, oraz być osobą nie ubezwłasnowolnioną i poczytalną

michalng
2015-11-24 07:06:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
Czyli mniej więcej tak jak jest teraz? bo teraz dodatkowo trzeba jeszcze wyjasnić po co broń jest nam potrzebna.

rav_007
2015-11-25 08:46:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety teraz tak nie jest. Aby posiadac i legalnoe nosic ze soba bron potrzebujesz ja na zezwoleniu o ochronie osobistej, a zdobycie jej przez normalnego obywatela jest niemozliwe. Moga sobie na to pozwolic jedynie bardzo bogaci biznesmeni oraz oczywiscie politycy.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Takie tam żarciki.
  •  Tylko tu zostawię
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Dodano: 15.06.2018, 17:50:31   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 157Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0