Ukryj komentarze(154)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
heerind
2015-11-24 11:05:20
Ocena: 28(glosow:34)-+
Nie,nie ma sensu ponieważ zamachowcy strzelali z broni automatycznej,która tak czy siak jest nielegalna dla cywili.Poza tym zawsze powtarzam, że jak broń jest legalna to może wpaść w niepowołane ręce,ale jak jest nielegalna to wpada TYLKO W TAKIE RĘCE,to oczywiście nie moje słowa,ale wiadomo o co chodzi.Sumując,taka ustawa uderza wyłącznie w zwykłych ludzi,którzy nie będą ryzykowali kłopotów z prawem dla pistoleciku,a psychol czy bandyta jak będą chcieli posiąść broń to ją posiądą tak czy inaczej, legalnie czy też nie.
baslejndimon
2015-12-21 23:31:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kto mi wytłumaczy jak ona znalazła się na tym stanowisku ?! ... i czy 'zegarmistrz (Nowak) światła purpurowy' też jest jakimś komisarzem w UE ?
universal1988
2015-11-29 16:03:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2015-11-27 13:59:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ktosieq007
2015-11-25 16:23:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ma racje powinny być zaostrzone, i wysokie kary, nie posiadasz w domu przynajmniej 1 broni płacisz kare
Python013
2015-11-24 21:41:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
W związku z powyższym wszystkie bractwa kurkowe, kluby strzeleckie, stowarzyszenia kolekcjonerskie itd. itp. poproszone zostały o oficjalne stanowiska w tej sprawie (na piśmie) by przedstawiono je na Wiejskiej 1 w Warszawie. Bieńkowska albo działa na czyjeś zlecenie tak jak ten, który stołek jej wylizał u Merkelowej, albo jest taką idiotką i nie wie, że nawet w Niemczech spośród przestępstw z użyciem broni aż niespełna 1% jest dokonywany z użyciem legalnie posiadanej broni (Broń to pojęcie ogólne: wiatrówki, kusze, czarnoprochowce, katany itd.)
rozpruwacz78
2015-11-25 10:22:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pani Bieńkowska działa na zlecenie braci "Mocnych w Wierze". Obywatel nie uzbrojony nie jest zagrożeniem dla systemu. A to pi3rdolenie żeby przeciwdziałać terrozryzmowi to wierutne bzdury. Dobrze, że można jeszcz być posiadaczem broni czarnoprochowej, która nie wymaga pozwolenia. Wystarczy kupić replikę takiej broni i miec ja na wypadek nie ciapatych a tej całej SOCIALEUROPEJSKIEJ CHOŁOTY.
caleanka
2015-11-24 18:27:56
Ocena: -11(glosow:13)-+
Mam nadzieje ze sluzba MSW notuje nazioli na wiocha...
caleanka
2015-11-24 18:23:29
Ocena: -11(glosow:13)-+
Dajcie bron Mlodzierzy Wszechpolskiej i naziolom Cookiza, to zobaczycie co sie stanie z demokratycznie wybrana wladza...
prusi
2015-11-24 17:47:29
Ocena: 8(glosow:8)-+
Chciałoby się powiedzieć rozbrajająca logika :) Aby zwiększyć bezpieczeństwo obywateli unii. Sprowadźmy do wszystkich krajów unii osoby obce kulturowo, z których wiele może być zradykalizowane religijnie oraz być może uzbrojone. Potem nazwijmy wszelkie przejawy sprzeciwu obywateli unii ksenofobią i faszyzmem oraz uniemożliwmy im obronę. NORMALNIE PIŁSUDSKI, JAN III SOBIESKI, KOŚCIUSZKO itd. Nie przewracają się w grobie... ale wirują jak frania pod 400 volt :)
barbarella123
2015-11-24 17:22:52
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
barbarella123
2015-11-24 20:38:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
andrzej67k
2015-11-24 17:22:30
Ocena: 3(glosow:7)-+
W Ameryce terroryści by tak nie szaleli jak np. we Francji. Pif, paf i po terroryście.
caleanka
2015-11-24 17:23:25
Ocena: -9(glosow:11)-+
Twoj jezyk swiadczy o Twoim poziomie intelektualnym...
jfktransporter
2015-11-24 16:14:09
Ocena: 4(glosow:12)-+
Lepiej by zrobiła dając d..y na rogu:::)))
caleanka
2015-11-24 16:16:20
Ocena: -3(glosow:3)-+
Twoj argument decyduje...
caleanka
2015-11-24 16:15:17
Ocena: -7(glosow:7)-+
Dlatego jest zabroniona dla osob nie stabilnych umyslowo...
caleanka
2015-11-24 15:41:05
Ocena: -17(glosow:25)-+
Kto w Polskim spoleczenstwie najbardziej potrzebuje broni? To prawo o tym postanawia. Pewnie kibole i im podobni mieli by silniejsze argumenty w rozrubach, albo Mlodzierz Wszechpolska...
caleanka
2015-11-24 16:13:24
Ocena: -9(glosow:13)-+
@bieryt - na szczescie nie biegaja...Ale to oni najbardziej chca biegac, no i narodowcy...
caleanka
2015-11-24 16:19:11
Ocena: -11(glosow:13)-+
@bierucie - Twoje argumenty sa nie do odparcia...Wlasnie dlatego nie powinienes posiadac dostepu do broni.
caleanka
2015-11-24 16:23:02
Ocena: -2(glosow:8)-+
Obecnie pierwszym etapem do posiadania broni, jest badanie lekarskie. Juz na tym etapie oszolomy typu "bieruta" i jemu podobnych odpadaja.
caleanka
2015-11-24 16:37:05
Ocena: -8(glosow:14)-+
@bierucie - jedz, wydalaj i rozmnarzaj sie to Twoja rola. Myslenie pozostaw innym...Takich jak Ty jest wiekszosc w spoleczenstwie.
caleanka
2015-11-24 17:32:29
Ocena: -3(glosow:7)-+
@rebus - nie szastaj argumentami, typu; trol i idiota. To tylko swiadczy o Twoim poziomie intelektualnym w cywilizowanej dyskusji.Takim prymitywnym ludziom jak Ty nie wolno dawac dostepu do broni palnej.
Python013
2015-11-24 21:47:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak, to Bieńkowska jest oficjalnym pomysłodawcą zmiany ustawy (zaostrzenia przepisów) o dostępie do broni przez ludzi prawych z terenów EU. Ustawa jest tak debilna, że ludzie będą musieli oddawać legalnie posiadaną broń, za którą płacili kupę kasy do zniszczenia bo przypomina ona zbytnio tą używaną przez wojsko, policję czy terrorystów (tak się rozumie tą ustawę).
lolo88888888
2015-11-24 15:26:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
na "Max Kolonko - MaxTV" w najnowszym odcinku w opisie jest petycja do prezydenta o rozpisanie referendum o zmianę konstytucji w sprawie posiadania broni. Panie i Panowie, do dzieła! a i przy okazji warto obejrzeć ten odcinek
NAIRIN
2015-11-24 15:09:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
A to cwana bestyja! Jak nie będzie broni - obywatele UE będą bezbronni = terroryści szybciej ich wybiją = koniec terroryzmu, bo nie ma kogo terroryzować :D Ha! To może wsadźmy obywateli UE na stadiony i je wysadźmy, będzie po sprawie :D Tak pewnie sobie Pani B. myślała...
pablo1122334455
2015-11-24 14:45:07
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
kurwamac02
2015-11-24 14:53:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurwamac02
2015-11-24 15:43:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurwamac02
2015-11-24 19:54:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Pablo93csw
2015-11-24 14:14:33
Ocena: 4(glosow:6)-+
bieńkowska i tako dostała w EU posadkę za lojalność do tuska i merkel robiąc wszystko co dobre dla interesu niemiec.. sabotażystka
mariuszencja
2015-11-24 14:04:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja mam lepszego kandydata, który napisała coś takiego „Magnificencjo, Ojcze Rektorze Założycielu, Magnificencji Ojcze Rektorze, Eminencjo, Najprzewielebniejszy Księże Kardynale, Ekscelencje Księża Biskupi, Czcigodni Kapłani i Osoby Życia Konsekrowanego, Szanowni Wykładowcy, Drodzy Studenci, Panie i Panowie”
barbarella123
2015-11-24 13:32:47
Ocena: -10(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Pablo93csw
2015-11-24 14:12:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
francja...taka mała wieś w Polsce
barbarella123
2015-11-24 15:11:52
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Pablo93csw
2015-11-24 15:25:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
skoro burdelmama zapewniła ci powrót za wcześniejsze wysokie wyniki w pracy to spoko.
Pablo93csw
2015-11-24 16:42:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Julu, nie rozumiem po czym sugerujesz, że dobrze znam te sprawy..., chyba nie wiedziałeś co napisać i troche Ci nie wyszło. ale odpowiem Ci na te bzdurne pytanie. Nie, nie pracowałem, więc nie jesteśmy z kolegami z pracy jeżeli o to ci chodzi.
caleanka
2015-11-24 16:58:25
Ocena: -3(glosow:5)-+
@pablo - odpusc, nie osmieszaj sie wiecej...Spelniles swoja role na wiocha.pl. Napewno Ci zaplaca...
Pablo93csw
2015-11-24 17:30:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Calenka, jedynym błaznem na wiocha jesteś Ty, genderowski pełowcu, wcześniej na koncie miałeś kobieta, teraz mężczyzna, zdecydować się trolu nie możesz. Idź na marsz pedałów ze swoimi imigrantem na smyczy. Tobie chyba płacą za reprezentowanie tego żałosnego poziomu, barbarella jest już bardziej mądrzejszy..
Pablo93csw
2015-11-24 19:52:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Julu, jest różnica czy ktoś się trolem czy po prostu ma inne zdanie, a skoro już o inteligencji to przypuszczam, że twoja równa się różowego trampka grosickiego, bo jak widać niczego nie pojmujesz.
barbarella123
2015-11-24 20:46:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
analny_destruktor
2015-11-24 13:16:09
Ocena: 10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
analny_destruktor
2015-11-24 14:09:01
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
analny_destruktor
2015-11-24 14:20:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
analny_destruktor
2015-11-24 14:40:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
analny_destruktor
2015-11-24 18:48:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
analny_destruktor
2015-11-24 19:04:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
m_a_c_i_e_k_85
2015-11-24 12:15:03
Ocena: 6(glosow:10)-+
,, Wam się oczy otworzą, jak mnie się zamkną,, Janusz Korwin-Mikke.
willager666
2015-11-24 12:29:41
Ocena: -7(glosow:17)-+
Janusz, jak ciebie zamkną, to ja otworzę szampana...,
Wonderwall1977
2015-11-24 12:48:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ferdek Kiepski to powiedział
heerind
2015-11-24 11:30:39
Ocena: 10(glosow:18)-+
Ludzie!Zrozumcie,że to nie jest kwestia czy oni są mądrzy czy głupi,tylko oni tak naprawdę tych decyzji nie podejmują,a robią to wielkie Lobby działające w imieniu koncernów i mafia,a jak wiadomo w szeroko pojętym interesie mafii jest,aby broń i narkotyki były NIELEGALNE bo wtedy mają na to monopol,politycy dostają za to ogromne łapówki no i w razie czego umywają ręce bo oni zrobili przecież wszystko żeby dostęp ludziom to niebezpiecznych rzeczy ograniczyć i takim sposobem wszyscy "zadowoleni",a to że zwykli ludzie i skarb państwa na tym cierpią?Kto by się przejmował...
koreperytor12
2015-11-24 10:51:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
stiller1
2015-11-24 10:37:57
Ocena: -9(glosow:11)-+
Nie podoba mi się intelektualna ignorancja, którą prezentuje tutaj większość ludzi umieszczając swoje wpisy na temat terroryzmu i uchodźców. 99% wpisów na ten temat świadczy o całkowitym braku zrozumienia problemu i braku podstawowej wiedzy na ten temat.
stiller1
2015-11-24 10:35:11
Ocena: -13(glosow:13)-+
Osobiście mam bardzo złe zdanie o tej pani. Ale mam też bardzo złe zdanie o autorze tego wrzutu. Czy wiesz, drogi autorze, że wszyscy z dotychczasowych zamachowców mieli europejskie paszporty, byli urodzeni i wychowani w Europie? ŻADEN nie był uchodźcą. Wobec tego zaostrzenie tych przepisów ma jakiś sens. Co prawda nie jest to rozwiązanie - jak ktoś chce zdobyć broń to i tak ją zdobędzie. Jednak liberalizacja tych przepisów też nic nie zmieni.
Sytuację zmieni militarne rozbicie ISIS i wyprosznie z Syrii Rosji, która tylko dla pozoru walczy z ISIS a tak faktycznie broni dyktatora
heerind
2015-11-24 11:05:20
Ocena: 28(glosow:34)-+
Nie,nie ma sensu ponieważ zamachowcy strzelali z broni automatycznej,która tak czy siak jest nielegalna dla cywili.Poza tym zawsze powtarzam, że jak broń jest legalna to może wpaść w niepowołane ręce,ale jak jest nielegalna to wpada TYLKO W TAKIE RĘCE,to oczywiście nie moje słowa,ale wiadomo o co chodzi.Sumując,taka ustawa uderza wyłącznie w zwykłych ludzi,którzy nie będą ryzykowali kłopotów z prawem dla pistoleciku,a psychol czy bandyta jak będą chcieli posiąść broń to ją posiądą tak czy inaczej, legalnie czy też nie.
de_vall
2015-11-24 11:55:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
czy wiesz stiller1, że każda sztuka broni, każdy gram środów wybuchowych użyty przez terrorystów jest pozyskany przez nich nielegalnie - tak rozczaruje Cie, na te ak-47 nie mieli pozwolenia - wniosek jest jednej - morderca terrorysta zawsze pozyska nielegalnie borń ale owce hodowane na rzeź nie będą się miał czym bornic - bo przecież legalnie broni nie dostaną (a przecież są owcami - nielegalnej te nie będą mieć)
Zba72
2015-11-24 12:20:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
@stiller1 - ale mnie rozbawiłeś :D. Piszesz że zamachowcy są z europy, a sytuację zmieni rozbicie ISIS :D - z logiką to u Ciebie trochę krucho. Oni nam wlezą do domu i zabiją rodzinę, a my w odwecie zbombardujemy domy ich wrogów.
Faktycznie 99% ludzi okazuje brak zrozumienia problemu i brak podstawowej wiedzy na ten temat :D
GanGstaRR
2015-11-24 17:10:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
A mnie rozbawiła głupota heerind, prawie spadłem z krzesła jak wyczytałem ten bełkot, a mianowicie, uwaga! (dla myślących): "Poza tym zawsze powtarzam, że jak broń jest legalna to może wpaść w niepowołane ręce,ale jak jest nielegalna to wpada TYLKO W TAKIE RĘCE" - HAHAHAH... nie mogę! I jeszcze tyle plusów dostałeś za ten bełkot, jesteś mistrzu!! Jeśli broń wpada w niepowołane ręce tzn, że wpada w ręce złych ludzi. Krótko pisząc, nie ma znaczenia czy jest legalna czy nie w tym sensie! Bo gdy jest legalna to wzorowy obywatel może się bronić, terrorysta czy szaleniec i tak ją POZYSKA.
a11223344556789
2015-11-24 18:40:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
@GanGstaRR
Czego nie zrozumiałeś w cytowanym przez siebie fragmencie? Najpierw się nabijasz że to bełkot a później wychodzi że masz takie samo zdanie tylko inaczej je sformułowałeś. Łopatologicznie wytłumaczę ci ten cytat: broń nielegalna - może wpaść w niepowołane ręce bo łatwiejszy dostęp ale i może ją mieć zwykły Kowalski (i się nią obronić), broń nielegalna - może wpaść tylko w niepowołane ręce a Kowalski już jej nie dostanie.
heerind
2015-11-24 20:40:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
@a11223344556789 Dzięki,że wytłumaczyłeś temu tumanowi o co chodzi w tym "bełkocie" bo ja za to spadłem prawie z krzesła jak zobaczyłem jego "logiczne myślenie" i zdolność czytania ze zrozumieniem.Sprawa jest co najmniej dziwna dlatego,że gościu ma w avatarze KORWINa,a to jest właśnie cytat,którym Korwin-Mikke się podpiera przy każdej możliwej debacie na temat broni i do niej dostępu.Podsumowując,jeżeli jesteś za Korwinem to "You do it wrong".
deadmanwalking
2015-11-24 10:21:48
Ocena: 7(glosow:9)-+
Jakim cudem tacy debile w ogóle funkcjonują na tak wysokich stanowiskach. Lecz się kretynko.
rogerwiocha
2015-11-23 23:07:37
Ocena: 7(glosow:9)-+
mało- nie obrażajcie idiotów i debili, dla tego lachona nie powstało jeszcze właściwe określenie....
CzuowiekBanan
2015-11-23 20:30:34
Ocena: 8(glosow:20)-+
a co jesli ci powiem ze od kilkunastu lat w polsce mozna kupic legalnie wszelkiego rodzaju czarnoprochowce repliki itp... jestes kolejnym durnym polaczkiem ktory mysli ze jak bedzie mozna kupic kazda bron bez pozwolenia to sebixy beda sie strzelac na ulicach...
zyndramik
2015-11-23 20:39:19
Ocena: 5(glosow:7)-+
Dokładnie, polskie prawo jest ułomne w tym zakresie. Można legalnie kupić czarnoprochowy 6 strzałowy rewolwer peacemaker, który jest niewątpliwie śmiercionośny, wszak zabijali się nimi na dzikim zachodzie :) Paradoks polega na tym, że mimo, że nowoczesna broń jest znacznie bardziej bezpieczna, zarówno dla użytkownika jak i otoczenia trudniej ją zdobyć aniżeli czarnoprochowca (w internecie za 1300-1500 zł legalnie, za okazaniem dowodu).
CzuowiekBanan
2015-11-23 21:36:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
deski nie przestrzeli ? bez komentarza... jakbys dostal z takiego nowoczesnego czarnoprochowca w leb to z przodu bys mial lekki slad a z tylu by ci wylatywal mozg ze wszystkimi twoimi madrosciami
michalng
2015-11-23 21:48:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ustawa nie pozwala posiadać "nowoczesnych' tylko takie z przed 1885 roku, rozdzielnego ładowania i ich repliki. I oczywiście ze da się z takiego czarnoprochowca zabić, tak jak nożem, z łuku, szablą czy łyżka do opon. Ponawiam pytanie strzelałeś kiedyś z czarno-prochowca ? a ze współczesnej broni ?
CzuowiekBanan
2015-11-23 22:04:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
doczytaj jeszcze raz ustawe i pozniej sie madrzyj... czarnoprochowce mozna kupic legalnie wszedzie niezaleznie od ich daty produkcji... na strzelnicy ostatnio bylem w tamtym miesiacu bo jest tak zimno ze mi sie dupy z domu ruszac nie chce... sam w domu mam kilka derringerkow i kilka pistolecikow na sportowa licencje
michalng
2015-11-23 22:17:39
Ocena: -3(glosow:7)-+
Sam doczytaj: nawet ci zacytuję:(ustawa o broni i amunicji) Art. 11. Pozwolenia na broń nie wymaga się w przypadku:
10) posiadania broni palnej rozdzielnego ładowania, wytworzonej przed rokiem 1885 oraz replik tej broni;
I co nie widzisz ze twoje derringerki to zabawki w porównaniu ze współczesna bronią ? To powinno być oczywiste bo były to w zasadzie zabawki już w XIX wieku.
CzuowiekBanan
2015-11-23 23:18:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
a czy ja mowie ze deringerki to powazna bron? xd po prostu je mam i tyle i nigdzie ich nie porownuje do wspolczesnej broni lel
wisien91
2015-11-24 15:14:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
CzuowiekBanan Oczywiście i broń czarnoprochowa Ci łeb z bliska rozwali, ale to żaden argument, że to efektywna broń palna. Co więcej kusza, łuk, maczuga, a nawet butelka po jabolu czy z porządnego drzewa krzesło też Ci łeb z bliska rozwali. Możesz to śmiało do broni palnej porównać;)
CzuowiekBanan
2015-11-23 19:59:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
taki mamy klimat
CzuowiekBanan
2015-11-23 19:55:39
Ocena: 7(glosow:19)-+
inteligenci ktorzy minusuja przynajmniej pochwalcie sie co wam sie nie podoba...
CzuowiekBanan
2015-11-23 19:41:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
twarz nie nieskazona czym ?
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0