Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
cyc1982
2016-02-29 14:42:22
Ocena: 9(glosow:19)-+
Panowie "towarzysze" którzy rządzą nami po dziś dzień dopuścili się zrujnowania przemysłu i gospodarki jak na polecenie Rosji tak i Niemiec, betoniarnie,huty po motoryzacje itd,my nic swojego nie mamy nawet banków,Pan B. dobrze wszystkim znany zrobił z polską gospodarką i bankami większe spustoszenie niż Hitler za czasów wojny a rozdaje karty nadal i jeszcze mu przytakują,ludzie budzą się że snu lecz wciąż jeszcze zbyt wolno,najgorzej jest gdy ktoś niewolnictwo nazywa wolnością i wierzy że tak ma być,
czapiewski
2016-03-01 08:15:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
"POLAK POTRAFI" Tylko komuchy nas ograniczali
ken299
2016-02-29 22:07:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
tak miało być bo Polacy nie są i nie byli gorsi od Niemców,taki stan zawdzięczamy POlityce upadłości i wyprzedaży Polskiego rynku,ludzie typu Bolek,Tusk,Nowoczesna PSL,ci z pierwszych stron gazet którzy wmawiają nam że Polska wszędzie musi iść na kolanach a unia może robić z nami co chce za jedno stanowisko komisarza, i takich organizacji jak KOD którzy opluwają wszystko co dobre,i którzy nagle przejęli się demokracją w Polsce,która dotyczyła tylko jednej strony POlityków i nadal dotyczy,
jarek_arek
2016-02-29 19:54:44
Ocena: -9(glosow:9)-+
W Czechach takie samochody robili w latach 20-tych XX wieku:) 50 lat wcześniej:):)
new2010
2016-02-29 16:42:33
Ocena: 6(glosow:6)-+
A jako podkład muzyka Marka Bilińskiego .... Mało kto wie, że ten multiinstrumentalista w owych czasach był tak popularny jak Kraftwerk i według wielu słuchaczy był od nich o niebo lepszy. No ale jak to zwykle w Polsce bywa , został po nim tylko wspomnień czar...
cyc1982
2016-02-29 14:42:22
Ocena: 9(glosow:19)-+
Panowie "towarzysze" którzy rządzą nami po dziś dzień dopuścili się zrujnowania przemysłu i gospodarki jak na polecenie Rosji tak i Niemiec, betoniarnie,huty po motoryzacje itd,my nic swojego nie mamy nawet banków,Pan B. dobrze wszystkim znany zrobił z polską gospodarką i bankami większe spustoszenie niż Hitler za czasów wojny a rozdaje karty nadal i jeszcze mu przytakują,ludzie budzą się że snu lecz wciąż jeszcze zbyt wolno,najgorzej jest gdy ktoś niewolnictwo nazywa wolnością i wierzy że tak ma być,
NecrosDeus
2016-02-29 14:28:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wszystkim "płaczącym" za FSO przypomnę, że po upadku Daewoo FSO przejęła prawa do dalszej produkcji Matiza i Lanosa! Polscy inżynierowie zdecydowali, że są na siłach produkować tylko Matiza natomiast dobrze się w tamtych czasach sprzedającego Lanosa nie! Ukraińcy którzy kupili FSO przenieśli maszyny do siebie i...zaczęli produkcję Lanosa i jest on produkowany do dziś!!! Tak płaczecie nad polską branża "auto" a ona nawet nie była w stanie samodzielnie produkować auta mając maszyny i technologię! A wam marzy się produkcja polskiego auta w PRL!!!
NecrosDeus
2016-02-29 14:05:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Co do Syreny Sport! Powstała ona na zasadzie: "PRL też potrafi"! Jeżeli trafiłby do produkcji to kto miałby nim jeździć? Poza tym, poczytajcie gimbusy o możliwościach technicznych (technologicznych) opracowania i produkowania czegokolwiek w PRL!!! Gimbusy, to nie dzisiejsze czasy gdy jak się chce to "stawiamy" fabryki w rok! Państwa wtedy nie było stać na postawienie nowej fabryki po FSO! To koszty przewyższające możliwości finansowe kraju! Przypomnę, że Tarpana produkowano chałupniczo jak w szopie (a w sumie w szopie!), nie było kasy na hale i prawdziwą linię montażową!!!
NecrosDeus
2016-02-29 13:57:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
NecrosDeus
2016-02-29 13:50:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przypominam, że były to pojazdy koncepcyjne a nie prototypy! Działy konstrukcyjne musiały coś robić pomimo, że szansa na wdrożenie do produkcji była żadna! Każdy z tych aut wymagał wybudowania nowych hal i nowych linii montażowych! To w epoce PRL ze względu na gigantyczne koszty nie było możliwe! Beskid składał się z części aut już produkowanych, ale koszty linii produkcyjnej i problemy techniczne były gigantyczne, lepiej było kupić licencję od Fiata którą spłacaliśmy gotowymi autami!
NecrosDeus
2016-02-29 14:23:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Od pomysłu do produkcji to jest dalsza droga niż z Ziemi na Księżyc! Potem pozostaje problem "klienta"! Przypomnę ci, że Poloneza przestano produkować bo sprzedaż, a tym samym produkcja, zmalała do kilkunastu tys sztuk rocznie! Po prostu, na Poloneza nie było w ogóle popytu! Na kilka lat przed upadkiem FSO Poloneza rocznie kupowało 30-50 tys klientów! To za mało aby fabryka mogła istnieć, zwłaszcza, że w FSO nadzatrudnienie sięgało 50% stanu załogi!
andrzej67k
2016-02-29 10:55:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wtedy zabraniano nam robić auta pokazane na filmie - były zbyt "odjazdowe" jak na pojazd dla ludu. Teraz już mamy demokrację, nikt nam nic nie zabrania, i żadnych polskich aut nie produkujemy :( Dlaczego?
ikswohceicjow
2016-02-29 10:27:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Miało być tak jak jest w absurdzie, na szczęście tak nie było dlatego dzisiaj mamy Arrinera Hussarya
nienormalny_jones
2016-02-28 12:04:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
i co to by zmienilo? futurystyczne ksztalty a silnik bylby dalej DOHC
punkpropaganda
2016-02-28 12:50:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
Akurat widać jak się NIE znasz na silnikach. Moja stara kiedyś jeździła po Dani Polonezem, i robiła to przez lata, samochód nie do zdarcia. Nie raz miała stłuczkę bo ktoś swoim japońskim lub niemieckim samochodem w nią wjechał. On zawsze miał samochód miazgę a Polonez jak czołg nawet wgniotki nie było. Silnik miał przejechane jak by dookoła ziemi kursował a karoserie jak czołg. Zacznij doceniać to co nasze bo mamy dużo dobrych rzeczy. Do niedawna najlepszym ciągnikiem na świecie był Ursus. Ale teraz fabryka upadla! Kazdy sobie chwalił Ursusa, każdy kto go miał za nim teraz tęskni.
NecrosDeus
2016-02-29 14:19:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
marcinek235
2016-02-29 13:52:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wystarczyło by ludzie od ruiny nie sprzedawali praw do nowego Lublina Brytyjczykom tylko Andori.
NecrosDeus
2016-02-29 14:35:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
marcinek235 - fakt, szkoda! Polscy inżynierowie męczyli się nad tym Lublinem kilkanaście lat i pracom konstrukcyjnym nie było końca. Całe szczęście, że zakłady przejęli Koreańczycy, to tylko dzięki nim auto zostało ukończone i wdrożone do produkcji. Niemniej auto nie było rewelacyjne, mechanicznie było słabe a karoseria bardzo szybko rdzewiała! Znajomy odebrał nowiuśkiego Lublina, zostawiał on...4 ślady! Podejście serwisu było żałosne więc oddał ten samochód i kupił coś używanego z Niemiec! Nie wiem czy dziś na Lublina byliby chętni!
marcinek235
2016-02-29 13:55:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
To pan ma pretensje że rząd sprzedał Jelcza czy Stara Polakowi. A co do FSO to miało pecha, bo po ten zakład ustawiała się kolejka chętnych- VW, Hyundai i Daewoo. Związki wybrały Daewoo i wyszło jak wyszło.
Luznyszyderca88
2016-02-27 22:29:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
Aż łezka sie w oku kręci, że ten postęp sie nie rozwinął. Socjalizm czyli Duży Brat Rosja nas blokowała.
NecrosDeus
2016-02-29 14:12:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0