Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
emilator
2016-05-27 22:09:29
Ocena: 34(glosow:50)-+
Po to są dwa pasy żeby z nich korzystać, a przy samy końcu wjeżdżać " na suwak", ale zawsze się znajdzie jakiś szeryf który nie przepuści bo "nie ma ch... nie wyprzedzi mnie, też będzie stał".
buczo108
2016-11-27 12:39:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czyli ten co blokuje to wg was debil etc.?ale jak cebulowy janusz ktory nagral ten film ominal volvo i wy_ebal grzecznie i przepisowo jadacych z 10 samochodow to jest kozakiem i obronca wszelkich cnot? To tak dla przykladu jak stoicie w kolejce do kasy w markecie to dlaczego na "suwak" z pelnym wrazeniem kultury nie wpuscicie wiecznie spieszacego sie przecietnego emeryta? Uswiadomcie sobie ze pojecie "suwak" nie istnieje a wymyslili go cfaniaki co zawsze musza byc pierwsi. To fachowe pojecie jest mylone ze zwyklym zastosowanie kultury.
nowy_uzytkownik
2016-05-31 09:45:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ha ha ha! Nieźle go w c*uja zrobili. :D
zajcew26
2016-05-29 23:43:32
Ocena: 7(glosow:9)-+
To jest znak informacyjny. Taki sam jak znak informujący o przejściu dla pieszych. Pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach, ale kierowca powinien przepuścić. Nie masz obowiązku. Ale jak jesteś baranem to stoisz na prawym jak lewy jest wolny i na dodatek nie wpuścisz tych ogarniętych co chcą jechać.
adolf206
2016-05-29 08:08:03
Ocena: 7(glosow:9)-+
A to wszystko dlatego ze co niektóre glaby nie umieja jechac na suwak,gdyby normalnie szly dwa pasy i przed końcem sie zjeżdżali bylo by ok i taki szeryf nawet jakby chcial to nie miałby jak zaistnieć ale u nas polowa lewego zjeżdża wczesniej na prawy później wpuszczajac resztę ktora dojedzie lewym i dlatego prawy idzie 2razy wolniej.
Heisenberg88
2016-05-29 10:12:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
ponieważ jest ogromne natężenie ruchu??
mdra
2016-05-28 20:31:19
Ocena: -12(glosow:24)-+
Nie pochwalam blokowania ale jaki suwak? Na końcu pierwszeństwo mają ci z prawego pasa, a ty się po prostu wpie..alasz i robisz korek. Suwak działa przy pełnych prędkościach w normalnym ruchu, a nie przy remontach w korku, gdzie samochody stoją w miejscu. Jazda jednym pasem jeden za drugim zawsze będzie szybsza niż twój suwak bo niestety nikt idealnie tego suwaka "nie zrobi" i zacznie się hamowanie.
A dla obrony blokującego chciałbym wiedzieć czy czasami pare metrów wcześniej nie było znaku zakaz wyprzedzania co często w takich sytuacjach jest stosowane, ale buraki sie do tego nie s
fiorehencerbin
2016-05-28 20:40:51
Ocena: 12(glosow:18)-+
mdra Ależ ty pier.lisz głupoty panie kolego. Są dwa pasy i oba służą do jazdy, a nie jeden do jazdy, a drugi na pokaz. Właśnie dzięki jeździe "na zamek" ruch może odbywać się płynnie (kiedy ty k..rwa widziałeś jazdę na zamek przy pełnej prędkości?) ale twój rozumek chyba nie ogarnia idei takiej jazdy! Gdzie ty tam remont widzisz, bo widzisz go chyba tak samo jak ten zakaz wyprzedzania, przecież ciągle jest linia przerywana. Człowieku dokształć się z przepisów ruchu drogowego, jak i z kultury jazdy zanim zniszczysz komuś samochód lub kogoś zabijesz z taką "logiką jazdy".
mdra
2016-05-28 21:03:27
Ocena: -7(glosow:13)-+
@fiorehencerbin
To ty synku chrzanisz. Jazda na zamek ma sens gdy kierowcy tutaj prawego pasa JADĄ PŁYNNIE zostawiając miejsce dla tych z lewej. Skoro prawie stoją to nie jadą płynnie, a widać też że nie zostawiają miejsca więc nie wiem na co liczą ci z lewej. Weź pierwszy lepszy artykuł, choćby z Moto-Faktów i zapoznaj się z tym czym jest jazda na suwak. Podstawa to płynna jazda tu prawego pasa. Proponowałbym jeszcze lekcje z czytania ze zrozumieniem - napisałem, że NIE pochwalam blokowania i NIE wiadomo czy nie było tam znaku? Dociera? Czy wykształcony człowieku nie rozumiesz co czytasz?
mdra
2016-05-29 11:10:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
@QUTAPHONE - A ty sie smarku tak nie wymądrzaj. Ponizej wkleję ci oryginalny przepis niemiecki, gdzie jazda na tzw. zamek błyskawiczny jest uregulowana w przepisach i czesto stosowana. Użyty tam zwrot Reißverschluss - to po niemiecku po prostu zamek błyskawiczny.
Przepis:
Straßenverkehrs-Ordnung (StVO)
§ 7 Benutzung von Fahrstreifen durch Kraftfahrzeuge, pkt (4)
mdra
2016-05-29 11:12:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przepis w oryginale: (4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein Fahrstreifen, ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen, dass sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können (Reißverschlussverfahren).
fiorehencerbin
2016-05-29 19:54:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Synka to może się kiedyś doczekasz, wielce jest prawdopodobne że starszy jestem od ciebie i to znacznie, ale ch.j z tym skoro lubisz stać w kilometrowym korku to twój problem, lepiej jednak byś nie szeryfował gdy będę jechać, bo rozmowa może być niemiła i bardzo krótka. Fajnie byłoby wybudować drogE o pięciu pasach żeby takie "mdra" mogły sobie blokować ten jeden dla rozrywki.
mdra
2016-05-29 22:25:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
@fiorehencerbin
Synka się już doczekałem, a na zaczepki typu "pi.lisz gupoty" i per "ty" odpowiadam właśnie w ten sposób. A co do "krótkiej rozmowy" z tobą - jakoś dziwnie się nie boję. Straszyć to sobie możesz kolegów z piaskownicy. Także mistrzu zamka błyskawicznego, domyślam się że jesteś również mistrzem prostej. Więc mistrzu kierownicy z prawo jazdami od max 8 lat bo więcej ci nie daję, zasuwaj do Nowego Targu na zakopiankę w wakacje, tam jest taki jeden pas wyłączony i zademonstruj nam tam ten twój suwak, pouczymy się wszyscy od mistrza. Wszyscy będą stać a
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0