"Jak nim pojechałem na stację diagnostyczną, to sobie na nim maszyny kalibrowali".
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
dorota81
2016-09-18 18:49:01
Ocena: 5(glosow:11)-+
Żeby tak w polsce profesjonalnie naprawiali a nie 100 kg szpachli.
daro1985
2018-01-26 12:56:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do tych wszystkich co studiują najróżniejsze kierunki: Posiadacie wiedzę teoretyczną a jaką macie praktykę w tego typu naprawach?
Każdy producent samochodów przewiduje możliwość takiej naprawy na nowych oryginalnych czesciach i proces ten wygląda jak składanie w fabryce blaszka po blasze tyle że koszt takiej naprawy przewyższa wartość pojazdu.
Na tym filmie naprawa jest zrobiona tak samo jak by to zrobił serwis tyle ze części użyte do niej są używane ale oryginalne co obniża koszta i czas naprawy. Tak zrobiony samochód jest na pewno bezpieczniejszy niż ulep pospawany i poszpachlowany na sz
daro1985
2018-01-26 13:04:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sztuke w szopie lub stodole i wstawiony do komisu jako "niemiec tylko do kościoła jeździł 100% oryginał".
Wiec rada dla "znawców" teoretyków: popracujcie minimum kilka lat w ASO oddział napraw blacharsko lakierniczych zapoznajcie się z technologią napraw powypadkowych później zabierajcie głos.
kluch97
2017-10-28 12:26:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na dole nawet dobrze zespawal ale już na górze to masakra. Jak już robił coś takiego to powinien robić na zakładke, np że strony zewnętrznej niżej odciąć a od strony wewnętrznej wyżej. Tak jak on to zrobił to samochód już nie jest pewny. Szyba będzie strzelać bo tył będzie pracować. Niech spróbuje coś takiego z Mercedesem w123...
inwalidaTDI
2016-09-21 11:52:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
poprostu piekna robota! zrobione profesjonalnie
MichuBydgoszcz
2016-09-19 22:06:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Z migomatem do blachy borowej.... co za matoł... fachowiec od siedmiu boleści....
Mr.Spook
2016-09-18 22:21:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
Po II sem. wytrzymałości materiałów, II projekt. konstrukcji kratowych, II symulacji konstrukcji w CAD, I sem fiz. ciała stałego, nie wsiadłbym do takiego ulepa. Przy dachowaniu czy dzwonie w bok, blacha wzdłuż spawów się rozpruje, pasażerowie tylnych siedzeń polecą razem z odlatującą doopą auta w nieznanym kierunku, po drodze rozszarpane słupki, dach i podłoga odetną im nogi i głowy, ale dres buraki z blacharami będą się cieszyć z taniego BMW, co z tego, że rozrzuci ich w promieniu 50m pola, jak wypadną podczas wieśniaczenia pseudorajdowymi popisami na trasie do Protektora. Auto musi kosztowa
bubatraker96
2016-09-19 09:46:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Mr.Spook takie coś widziałem o czym piszesz ale z nielepionego samochodu. Dokładnie widziałem sprintera w którym brakowało 3/4 elementów blaszanych które zostały wyrwane na zgrzewach, a jak wiadomo zgrzewa się w fabryce, sterczały tylko spoiny reszta blachy została wyrwana. Obcięte były tylko niewielkie odcinki blachy także to co piszesz może zdarzyć się w nielepionym samochodzie
Mr.Spook
2016-09-19 15:43:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
@buba, wszystko pięknie, ale gościu tnie też belki nośne progów i fabryczne przetłoczenia
centralne samochodu-tam gdzie idzie wał na tylny napęd, bez jakichkolwiek wzmocnień
wzdłużnych i poprzecznych, spawa belki dachu, okey, będzie się to trzymać,
ale 80% prawdopodobieństwa, że przy dzwonie akurat tam się to wsio rozwwali
a projektuje się to by właśnie podczas wypadku te elementy się odkształciły
pochłaniając energię, chroni to pasażerów. Gdy to się rozleci, przypięci pasami
zostaną przemieleni przez uciekającą doope.
d_j_siwy
2016-09-18 22:14:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Takiemu blacharzowi tylko oddawać auto do remontu. Przygotowanie, spasowanie i wykończenie na bardzo wysokim poziomie - nie to co polscy Janusze co mają warsztat z szopy. Podejrzewam że ta usługa nie była tania ale warta. Ten film jest jego reklamą i myślę że pokazał się z lepszej strony jak większość złodziejskich ASO
wiocha1984
2016-09-20 17:20:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
... dorota81 - ano zdziwiłabyś się. I najpewniej szczeną w podłogę byś uderzyła. Nie mierz innych swoją miarką, bo łatwo sie przeliczyć.
bubatraker96
2016-09-18 11:16:14
Ocena: 2(glosow:8)-+
Naprawa wykonana zgodnie z technologią naprawy producenta. Po to są właśnie te elementy które wycinał na początku żeby w tych miejscach właśnie wyciąć uszkodzony element i wstawić nowy a nie prostować i szpachlować pogiętą blachę. Producenci pojazdów muszą założyć naprawy powypadkowe więc projektują w taki sposób samochody. Do pewnego stopnia uszkodzenia prostuje się a przy większych uszkodzeniach wymienia się całe elementy tak jak na tym filmie
bubatraker96
2016-09-18 16:17:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
@mietekp na pewno musiał wykonać spawanie w odpowiedni sposób ponieważ przy blacharce nie wykonuje się pełnych spawów tylko robi się to punktowo i teraz w zależności czy blacharz robi po taniości i na szybko to wypełnia spoiny szpachlem lub odpowiednimi masami w zależności od tego gdzie spoina była wykonywana lub jak klient sobie życzy, czy jest uczciwy blacharz to robi ciągłe spoiny ale wtedy koszty takiej usługi są większe
wiocha1984
2016-09-18 17:16:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
bubatraker96, a czy TY może dowiadywałeś się w ASO czy mają tylną ćwiartkę w ofercie handlowej w katalogu części zamiennych OEM? Są takie kolizje i takie uszkodzenia, które dyskwalifikują pojazd z dalszego użytku. I nie ma dyskusji czy Zenek z Wackiem uklepią blachy czy nie. A Ty wsadziłbyś do tego spawanego BMW swoją żonę z dziećmi? Dajmy na to, że Wacek blacharz zapewnia Ciebie, że wykonał naprawę zgodnie z technologią naprawy producenta. Żaden producent nie daje 0% gwarancji, że takie spawane auto w momencie zderzenia zachowa się jak auto bezwypadkowe.
Mr.Spook
2016-09-18 22:40:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dzieciaku, kto Ci takiego kitu nawciskał? Od 2008 producenci produkują auta tak, by po takim dzownie nie dało się go naprawić, tak żeby było bezpieczne jak przed - szkoda całkowita, co najwyżej można je wizualnie odpicować. Kolo naruszył belki nośne progów, przetłoczenia konstrukcyjne, to go dyskwalifikuje, z użyciem ramy pomiarowej powinien całą belkę progu wymienić, a nie ciąć ją w 3/4 by podczas dzwonu cała doopa odleciała.
MichuBydgoszcz
2016-09-19 22:11:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzę. że tylko Mr.Spook ma pojęcie o czym pisze. Uszkodzenie w tym BMW ze zniekształconą belką progu dyskwalifikuje ten samochód z jakiejkolwiek naprawy. Koniec i kropka.
Wolfpiotrek
2016-09-18 10:19:38
Ocena: -5(glosow:9)-+
No i super zrobione :) Nie ogarniam w czym tu wiocha. Facet naprawił swój samochód tak jak tylko mógł zamiast oddawać go na złom jakby to zrobiła część osób.
marcino75pl
2016-09-18 11:01:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0