lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
"Jak nim pojechałem na stację diagnostyczną, to sobie na nim maszyny kalibrowali".
główna
Dodano: 17.09.2016, 13:10:54   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 91  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dorota81
2016-09-18 18:49:01
Ocena: 5(glosow:11)-+
Żeby tak w polsce profesjonalnie naprawiali a nie 100 kg szpachli.

daro1985
2018-01-26 12:56:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do tych wszystkich co studiują najróżniejsze kierunki: Posiadacie wiedzę teoretyczną a jaką macie praktykę w tego typu naprawach? Każdy producent samochodów przewiduje możliwość takiej naprawy na nowych oryginalnych czesciach i proces ten wygląda jak składanie w fabryce blaszka po blasze tyle że koszt takiej naprawy przewyższa wartość pojazdu. Na tym filmie naprawa jest zrobiona tak samo jak by to zrobił serwis tyle ze części użyte do niej są używane ale oryginalne co obniża koszta i czas naprawy. Tak zrobiony samochód jest na pewno bezpieczniejszy niż ulep pospawany i poszpachlowany na sz

daro1985
2018-01-26 13:04:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sztuke w szopie lub stodole i wstawiony do komisu jako "niemiec tylko do kościoła jeździł 100% oryginał". Wiec rada dla "znawców" teoretyków: popracujcie minimum kilka lat w ASO oddział napraw blacharsko lakierniczych zapoznajcie się z technologią napraw powypadkowych później zabierajcie głos.

kluch97
2017-10-28 12:26:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na dole nawet dobrze zespawal ale już na górze to masakra. Jak już robił coś takiego to powinien robić na zakładke, np że strony zewnętrznej niżej odciąć a od strony wewnętrznej wyżej. Tak jak on to zrobił to samochód już nie jest pewny. Szyba będzie strzelać bo tył będzie pracować. Niech spróbuje coś takiego z Mercedesem w123...

zapasiony
2017-04-14 23:50:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobra robota. A nie naciaganie klepanie i szpachel. A jak salony robia?

inwalidaTDI
2016-09-21 11:52:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
poprostu piekna robota! zrobione profesjonalnie

kibic13
2016-09-20 00:31:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Witam. "to sobie na nim maszyny kalibrowali" chyba do szycia te maszyny były :):):)

MichuBydgoszcz
2016-09-19 22:06:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Z migomatem do blachy borowej.... co za matoł... fachowiec od siedmiu boleści....

Mr.Spook
2016-09-18 22:21:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
Po II sem. wytrzymałości materiałów, II projekt. konstrukcji kratowych, II symulacji konstrukcji w CAD, I sem fiz. ciała stałego, nie wsiadłbym do takiego ulepa. Przy dachowaniu czy dzwonie w bok, blacha wzdłuż spawów się rozpruje, pasażerowie tylnych siedzeń polecą razem z odlatującą doopą auta w nieznanym kierunku, po drodze rozszarpane słupki, dach i podłoga odetną im nogi i głowy, ale dres buraki z blacharami będą się cieszyć z taniego BMW, co z tego, że rozrzuci ich w promieniu 50m pola, jak wypadną podczas wieśniaczenia pseudorajdowymi popisami na trasie do Protektora. Auto musi kosztowa

pawel1710
2016-09-19 02:43:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bubatraker96
2016-09-19 09:46:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Mr.Spook takie coś widziałem o czym piszesz ale z nielepionego samochodu. Dokładnie widziałem sprintera w którym brakowało 3/4 elementów blaszanych które zostały wyrwane na zgrzewach, a jak wiadomo zgrzewa się w fabryce, sterczały tylko spoiny reszta blachy została wyrwana. Obcięte były tylko niewielkie odcinki blachy także to co piszesz może zdarzyć się w nielepionym samochodzie

Mr.Spook
2016-09-19 15:43:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
@buba, wszystko pięknie, ale gościu tnie też belki nośne progów i fabryczne przetłoczenia centralne samochodu-tam gdzie idzie wał na tylny napęd, bez jakichkolwiek wzmocnień wzdłużnych i poprzecznych, spawa belki dachu, okey, będzie się to trzymać, ale 80% prawdopodobieństwa, że przy dzwonie akurat tam się to wsio rozwwali a projektuje się to by właśnie podczas wypadku te elementy się odkształciły pochłaniając energię, chroni to pasażerów. Gdy to się rozleci, przypięci pasami zostaną przemieleni przez uciekającą doope.

Mr.Spook
2016-09-19 15:45:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
W fabrycznym aucie, blachy mają się prawo rozpruć jako element pochłaniający energię, ale nie belki kabiny...

d_j_siwy
2016-09-18 22:14:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Takiemu blacharzowi tylko oddawać auto do remontu. Przygotowanie, spasowanie i wykończenie na bardzo wysokim poziomie - nie to co polscy Janusze co mają warsztat z szopy. Podejrzewam że ta usługa nie była tania ale warta. Ten film jest jego reklamą i myślę że pokazał się z lepszej strony jak większość złodziejskich ASO

dorota81
2016-09-18 18:49:01
Ocena: 5(glosow:11)-+
Żeby tak w polsce profesjonalnie naprawiali a nie 100 kg szpachli.

dorota81
2016-09-18 18:45:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
wiocha 1984 ciekawe jakim ty kretynie jeździsz składakiem klepanym w deutschland?

wiocha1984
2016-09-20 17:20:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
... dorota81 - ano zdziwiłabyś się. I najpewniej szczeną w podłogę byś uderzyła. Nie mierz innych swoją miarką, bo łatwo sie przeliczyć.

Popmean
2016-09-18 12:57:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bubatraker96
2016-09-18 11:16:14
Ocena: 2(glosow:8)-+
Naprawa wykonana zgodnie z technologią naprawy producenta. Po to są właśnie te elementy które wycinał na początku żeby w tych miejscach właśnie wyciąć uszkodzony element i wstawić nowy a nie prostować i szpachlować pogiętą blachę. Producenci pojazdów muszą założyć naprawy powypadkowe więc projektują w taki sposób samochody. Do pewnego stopnia uszkodzenia prostuje się a przy większych uszkodzeniach wymienia się całe elementy tak jak na tym filmie

mietekp
2016-09-18 15:32:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
Spawanie tez pewnie dokonal wg technologi producenta? tak?

bubatraker96
2016-09-18 16:17:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
@mietekp na pewno musiał wykonać spawanie w odpowiedni sposób ponieważ przy blacharce nie wykonuje się pełnych spawów tylko robi się to punktowo i teraz w zależności czy blacharz robi po taniości i na szybko to wypełnia spoiny szpachlem lub odpowiednimi masami w zależności od tego gdzie spoina była wykonywana lub jak klient sobie życzy, czy jest uczciwy blacharz to robi ciągłe spoiny ale wtedy koszty takiej usługi są większe

wiocha1984
2016-09-18 17:16:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
bubatraker96, a czy TY może dowiadywałeś się w ASO czy mają tylną ćwiartkę w ofercie handlowej w katalogu części zamiennych OEM? Są takie kolizje i takie uszkodzenia, które dyskwalifikują pojazd z dalszego użytku. I nie ma dyskusji czy Zenek z Wackiem uklepią blachy czy nie. A Ty wsadziłbyś do tego spawanego BMW swoją żonę z dziećmi? Dajmy na to, że Wacek blacharz zapewnia Ciebie, że wykonał naprawę zgodnie z technologią naprawy producenta. Żaden producent nie daje 0% gwarancji, że takie spawane auto w momencie zderzenia zachowa się jak auto bezwypadkowe.

Mr.Spook
2016-09-18 22:40:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dzieciaku, kto Ci takiego kitu nawciskał? Od 2008 producenci produkują auta tak, by po takim dzownie nie dało się go naprawić, tak żeby było bezpieczne jak przed - szkoda całkowita, co najwyżej można je wizualnie odpicować. Kolo naruszył belki nośne progów, przetłoczenia konstrukcyjne, to go dyskwalifikuje, z użyciem ramy pomiarowej powinien całą belkę progu wymienić, a nie ciąć ją w 3/4 by podczas dzwonu cała doopa odleciała.

MichuBydgoszcz
2016-09-19 22:11:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzę. że tylko Mr.Spook ma pojęcie o czym pisze. Uszkodzenie w tym BMW ze zniekształconą belką progu dyskwalifikuje ten samochód z jakiejkolwiek naprawy. Koniec i kropka.

buhaha
2016-09-20 17:26:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wyszedł mu za duży prześwit na tylną osią albo taka perspektywa?

Wolfpiotrek
2016-09-18 10:19:38
Ocena: -5(glosow:9)-+
No i super zrobione :) Nie ogarniam w czym tu wiocha. Facet naprawił swój samochód tak jak tylko mógł zamiast oddawać go na złom jakby to zrobiła część osób.

wlocho1
2016-09-18 10:12:31
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jak jest dobrze zespawane to bedzie trzymac. Wiochy tu nie widze, tylko pelna profeske

marcino75pl
2016-09-18 11:01:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mietekp
2016-09-19 10:57:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciekawe jak to sprawdziles po zdjeciu ze pelna profeska spawow? Jak sprawdzisz miernikem ultradzwiekowym jakosc polaczen to daj znac
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Zaoranie
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Takie tam żarciki.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0