Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
budrysio
2016-12-01 19:06:00
Ocena: 8(glosow:14)-+
zanim ktoś napisze o prędkościach powiem, że z doświadczenia zawodowego wiem, że różnica pomiędzy uderzeniem czołowo w drzewo przy prędkości 100km/h a 200km/h jest taka, że w drugim przypadku trzeba więcej się nachodzić aby pozbierać części. Ciała wyglądają bardzo podobnie
uzytkowniczka
2016-12-03 21:59:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak ktoś nie wie co może zrobić samolot to niech sobie przypomni 2 wieżowce w Ameryce.
VC89
2016-12-03 14:05:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
Rafałek niedługo zostanie ekspertem ICAO haha! Może przeprosi się z opłacanymi pisdzielskimi trollami - "ekspertami społecznymi"? Zespół jak znalazł! Znajdą Boeinga Malaysian Airlines, odtworzą śmierć Sikorskiego i ustalą, kto rozpylił sztuczną mgłę i zamontował pancerz na brzozie!
theresonlyone
2016-12-03 10:59:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Owszem na drzewach zatrzymują się samochody osobowe, a nawet i TIRY, ale tylko dlatego, że drzewa tuż przy gruncie mają olbrzymią wytrzymałość. Można sobie próbować złamać gałąź u podstawy i na końcu, gdzie łatwiej to chyba każdy wie. Gdyby ten sam samochód osobowy uderzył bliżej wierzchołka tego drzewa, to drzewa by nie było, a samolot ma bez porównania dużo większą masę i prędkość. Dochodzi jeszcze do tego, że brzoza jest na samym końcu w skali twardości i łatwo ją złamać.
theresonlyone
2016-12-03 17:57:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
budrysio@ jeśli zawadziłbyś się o sznurowadło i wybił zęby, to takiego rodzaju uszkodzenie ciała byłoby normalne. Tupolew miał "dobre" warunki do crashu jak na samolot, niska prędkość, błoto, a mimo to z samolotu nic nie zostało. Berczyński to inżynier, który projektował samoloty dla Boeinga, a jego kwalifikacje ma jedynie 2% inżynierów tej firmy. Jeśli ktoś taki nie ma najmniejszych wątpliwości, że Tupolew nie mógł się tak rozlecieć od uderzenia w błoto, to tak po prostu jest.
theresonlyone
2016-12-03 18:16:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
budrysio jak przyznałeś zbierasz pozostałości po wypadkach aut i tyle. Wiedzę z tematu lotnictwa zostaw więc lepiej ekspertom pokroju Berczyńskiego, którzy rzeczywiście mają do tego wiedzę i kwalifikacje. Zwykli ludzi tacy jak ty, chcieliby krytykować inżynierów lotniczych, a sami nie rozumieją nawet bardzo oczywistych rzeczy. Nie dostrzegłeś nawet tego, że drzewo ma zupełnie inną wytrzymałość u podstawy, niż przy wierzchołku, a nawet mały Jasio w przedszkolu powinien to wiedzieć!
theresonlyone
2016-12-03 11:24:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
A okaże się na pewno, gdyż już patrząc na sam charakter zniszczeń części tego samolotu, to widać, że samolot rozerwało bezsprzecznie ciśnienie. Samolot uderzając w podłoże podlega zawsze siłom zgniatającym, nie rozrywającym i to nawet kretyn powinien wiedzieć. Setki naukowców krytykuje oficjalną wersje wydarzeń w smoleńsku nie dlatego, że lubią pis czy Kaczora, a tylko dlatego, że naukowo nie jesteś w stanie wytłumaczyć zniszczeń tego samolotu przy oficjalnej wersji wydarzeń.
NecrosDeus
2016-12-03 11:30:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeżeli tak piszesz, to widocznie coś z fizyki wiesz. Może nam, laikom z fizyki, opiszesz sytuacje jedną i drugą z punktu widzenia tej nauki? Czekamy!
kawalrafala
2016-12-03 01:11:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zonkumariano
2016-12-02 23:59:16
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
adammaster
2016-12-02 23:55:44
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2016-12-03 01:09:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
willager666
2016-12-03 12:39:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
od kiedy to lądujący samolot porusza się 800km/h?
kawalrafala
2016-12-02 22:11:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
M1CLAY19
2016-12-02 21:01:01
Ocena: 2(glosow:8)-+
kolejny yebany ruski troll.
Mr.Spook
2016-12-02 22:17:03
Ocena: 5(glosow:7)-+
Masa własna Tu 154 to 55 ton + użyteczna 18t max (ludzie + bagaże) + 10t paliwa(trzeba zrzucić do 80t bezpiecznej masy lądowania) = 60-80ton o prędkości 500km/h rozniosło by tą brzozę w pył, nie mówiąc, o wykonaniu beczki niczym myśliwiec poniżej czasu i odległości w jakiej myśliwce są w stanie taką beczkę zrobić przy takiej masie.
theresonlyone
2016-12-03 11:06:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie tylko ma mniejszą średnice, ale jest na samym końcu skali twardości drzew. Zdjęcie z tematu pokazanie zatrzymanie auta na drzewie, ale tylko dlatego, że auto uderzyło w podstawę tego drzewa. Można sobie próbować złamać gałąź u podstawy i na końcu, gdzie łatwiej to chyba każdy wie, a samolot ma w dodatku bez porównania większą prędkość i masę. Tak czy inaczej nawet gdyby drzewa oderwało skrzydło tupolewa, to i tak nie tłumaczy to charakteru zniszczeń tego samolotu, a zamiast działania sił zgniatających są tutaj siły rozrywające.
theresonlyone
2016-12-03 11:18:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
A i jeszcze jedna ciekawa rzecz. W Rosji od czasu smoleńska było 5 podobnych wypadków lotniczych, konstrukcji tupolewa lub podobnych samolotów. Ścięte kilkadziesiąt drzew (bo to były lasy, nie zagajniki), a samoloty w całości i większość ludzi przeżyło. Jak wytłumaczy to autor tej wrzuty? Podążając jego brakiem logiki, to już jedno drzewo powinno zatrzymać samolot :)
M1CLAY19
2016-12-02 21:03:06
Ocena: 6(glosow:8)-+
Dowiesz sie jak Ci bedzie pralki potrzeba i wymodlisz sie o kase ......a kasa przyjdzie z totolotka.
budrysio
2016-12-01 19:06:00
Ocena: 8(glosow:14)-+
zanim ktoś napisze o prędkościach powiem, że z doświadczenia zawodowego wiem, że różnica pomiędzy uderzeniem czołowo w drzewo przy prędkości 100km/h a 200km/h jest taka, że w drugim przypadku trzeba więcej się nachodzić aby pozbierać części. Ciała wyglądają bardzo podobnie
ToSaJakiesJaja
2016-12-01 19:18:57
Ocena: -2(glosow:8)-+
Co bynajmniej nie wyklucza przeprowadzenia eksperymentu przeprowadzonego przez samego Antoniego.
theresonlyone
2016-12-03 11:10:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
zbierasz śmieci po wypadkach aut, to lepiej zajmuj się tylko tym, a nie wypowiadaj się na tematy lotnicze. Drzewa mają olbrzymią wytrzymałość u podstawy. Można sobie próbować złamać gałąź u podstawy i na końcu, gdzie łatwiej to chyba każdy matoł powinien wiedzieć, a tu jednak osoby twojego pokroju nie wiedzą tego. Samolot ma w dodatku bez porównania większą prędkość i masę, a sama brzoza jest na samym końcu skali twardości drzew.
Zdjęcia ma pewnie piękne i fejm na mieście również zapewniony.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0