lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
... 7 dnowa wersja stworzenia świata
główna
Dodano: 10.12.2016, 09:54:17   przez: piotr.dombrowski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 71  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marcusma
2016-12-10 10:15:11
Ocena: 16(glosow:44)-+
Prawdą jest ,że rządzący chcą sprowadzić kolejne pokolenia do swojego niskiego poziomu inteligencji i wiary w zabobony. Przecież o wiele łatwiej sterować głupim narodem ...

lukaszenka17
2016-12-13 16:12:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakbyście nigdy nie mieli wpajanego do głowy teorii i religii to by była dla was śmieszna książka... Tyle w temacie, każda teoria będzie tylko teorią bo nie jest naukowo udowodnione że ewolucja istniała a wiara też jest tylko wiarą albo chcesz wierzyć albo nie... Ktoś kto to wrzucił chciał tylko wywołać g*wno burze ludzi co więcej czasu spędzają niż czymkolwiek się interesują. W 2 minuty zrezygnowałem z czytania tych śmiesznych wypowiedzi...

Gorn221
2016-12-20 08:18:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Teoria naukowa – całość logicznie spoistych uogólnień, wywnioskowanych na podstawie ustalonych faktów naukowych i powiązanych z dotychczasowym stanem nauki. Ma na celu wyjaśnienie przyczyny lub układu przyczyn, warunków, okoliczności powstawania i określonego przebiegu danego zjawiska.

pingu68
2016-12-13 00:22:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

piotr.dombrowski
2016-12-12 20:40:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dla tych wszystkich co podważają teorie Charles Darwin zapraszam do obejrzenia programu dokumentalnego Kosmos odc.2 - Wszystko to sprawka cząsteczek który znajdziecie na torrent-ach, chomiku i innych tego typu stronach Internetowych.

Mininferno
2016-12-12 17:23:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
To jest teoria, tak samo jak kreacjonizm.

Gorn221
2016-12-20 08:20:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Teoria naukowa - całość logicznie spoistych uogólnień, wywnioskowanych na podstawie ustalonych faktów naukowych i powiązanych z dotychczasowym stanem nauki. Ma na celu wyjaśnienie przyczyny lub układu przyczyn, warunków, okoliczności powstawania i określonego przebiegu danego zjawiska.

piotr.dombrowski
2016-12-12 12:33:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

GMOzabija
2016-12-12 04:11:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
masz racje dzisiaj nauka to wiara i albo jesteś z nami albo przeciwko

damsie5
2016-12-11 22:33:30
Ocena: -3(glosow:11)-+
Nie wiem czytam te komentarze i naprawę nawet nie trzeba zaznajamiać się z TEORIĄ DARWINA ,żeby stwierdzić że jest wiarygodna. Wystarczy że przyjrzymy się naszemu gatunkowi pod względem naszych ras murzyn ,eskimos ,aborygen, itd. każdy ma jakieś cechy które uwarunkowało środowisko w którym bytował .Zaznaczam że to wymaga czasu i na przestrzeni lat takie cechy się wykształciły. polkowski pyta dlaczego skoro pochodzimy od małpy to nie mamy sierści no a dlaczego praprzodek słonia mamut miał sierść a słoń jej nie a no pewnie dlatego że na przestrzeni lat ta sierść zaczeła mu być nie potrzebna

damsie5
2016-12-11 22:40:26
Ocena: -4(glosow:6)-+
a może nawet przeszkadzać dlatego w ramach ewolucji przystosował się do nowych warunków. W kwestii wiary kościół już dawno uznał TEORIĘ EWOLUCJI w swoisty dla siebie sposób przedstawiciele tej profesji twierdzą bowiem że nie da sie zaprzeczyć teorii ewolucji natomiast to Bóg posłużył się nią do stworzenia człowieka tak mi powiedział ksiądz na religii . Tak tak kiedyś uczęszczłem na religię . Jak to mówią wroga trzeba poznać hehe...

kawalrafala
2016-12-11 23:26:05
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GMOzabija
2016-12-12 04:04:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
klepiesz szkolna wiedze, a teraz sluchaj bo nie uslyszysz tego nigdzie wiecej przynajmniej po polsku,jestesmy rasa kosmiczna zasiedlajaca rozne planety przybylismy na ziemie 3.5 miliona lat temu w statkach zeusa,13500 lat temu najechali nas reptylianie swoim ksiezycem dzisiej zwanym naszym, przepedzili swite Zeusa pod grozba wysadzenia ziemi zrobili azjatow ze swoich i naszych genow przywiezli takze arabow i zydow i chcą nas wymienić na swoje przywiezione rasy wiecej na blogu hellenandchaos już teraz rozumiesz dlaczego nie da się wytlumaczyc przejścia od mineralow do malpy ?

goblin83
2016-12-12 08:08:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

damsie5
2016-12-12 08:58:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kawalrafala z tymi bakteriami też się zastanawiam, ale czy na podstawie tego można obalić TEORIE DARWINA???

MrMotuk
2016-12-12 10:50:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
@kawalrafala: a skąd wiesz, że to były bakterie? Moim zdaniem gdyby ewolucja była prawdziwa, to na ziemi żyłyby same koty, bo to one, a nie człowiek są najdoskonalszym bytem z żyjących aktualnie; rzadzą światem tak skrycie, że nawet w opisie stworzenia w Biblii ich brak. Co nie zmienia faktu, że byle bakteria potrafi wyprawić zarówno kota, jak i człowieka do piachu. Więc może bakterie są najdoskonalsze i całe życie powinno pozostać bakteriami? Ale bakterię w sumie jest w stanie załatwić człowiek antybiotykiem, więc może jednak człowiek... a, ch*j z tym, i tak nie chciałem być teologiem.

Nokian098
2016-12-12 14:22:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Teoria darwina to totalna bzdura sami naukowcy o tym mówią szczególnie genetycy, nikt tego nie mówi oficjalnie bo nie posiadają swojej racjonalnej teorii skąd się wziął człowiek, po za tym wszyscy ludzie tacy sami nie ma nic pośredniego.

MrMotuk
2016-12-12 22:09:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Nokian098: z klasycznej teorii Darwina pozostało tyle, że ewolucja jest powszechnie uznanym faktem. Wiele innych elementów tej teorii rzeczywiście w miarę rozwoju wiedzy zostało podważonych lub obalonych. Ale czego oczekiwać w dziedzinie nauki, która ma już 150 lat, jak nie postępu? Podobnie można powiedzieć o prawach dziedziczności Mendla - te też zostały już dawno w Twoim rozumieniu "obalone", a mimo wszystko cholera jakoś niektóre geny nadal nie chcą przestać dziedziczyć się po mendlowsku. To co nazywasz "obaleniem" w nauce przeważnie nazywa się uzupełnieniem albo rozsz

kawalrafala
2016-12-12 23:37:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2016-12-11 19:08:09
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotr.dombrowski
2016-12-12 20:22:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlatego mają się uczyć żeby nie skończyć jak TY, poza tym, dodam jeszcze, niech inni podważają teorie Darwina nauka na to pozwala w przeciwieństwie co do wiary, tylko niech przedstawią mi/innym dowody naukowe.

polkowski
2016-12-11 19:02:12
Ocena: 3(glosow:15)-+
skoro jesteśmy od małpy to jaka ewolucja spowodowała że nie mamy sierści ? W afryce ,wg. nauki w kolebce ludzkości , małpy mają owłosienie, a ludzie nie mają żyjąc w tym samym klimacie . Co spowodowało że cały gatunek ludzki nie ma sierści? Pytanie: jeżeli jesteśmy od małpy dlaczego człowiek się poci a szympansy nie? Jeżeli człowiek miał stracić sierść bo wymyślił ubranie to dlaczego są włosy na głowie chociaż nosi się czapki i po co by było ubranie skoro małpom wystarcza sierść to i człowiekowi też powinna? To jest maciupeńki przykład niezgody z teorią ewolucji.

lalecznik
2016-12-11 19:42:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ponieważ więcej nas łączy ze świnią. Przecież ludzie to świnie, nie słyszałeś?

shudini
2016-12-11 19:44:29
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie pochodzi od małpy lecz ma wspólnych przodków, a to mimo wszystko różnica

GMOzabija
2016-12-12 04:07:17
Ocena: -3(glosow:3)-+
chyba skasowali mój post ale tak po krotce pochodzimy z Andromedy jesteśmy tutaj 3.5 miliona lat więcej na blogu hellenandchaos

MrMotuk
2016-12-12 11:00:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
@polkowski: To w sumie proste. Zagrała preferencja seksualna - mężczyźni wolą młodsze kobiety, a mniej owłosiona baba wygląda na młodszą. Szympansy wolą starsze samice, które mają większy szacunek w stadzie, pierwsze się najadają itd. a że bardziej owłosiona samica wygląda na starszą, to i szympansom nie zanika owłosienie (szympansice nie przechodzą menopauzy i mogą rodzić do końca życia). Tak że żadnej niezgody tu nie ma, tylko dobór płciowy (preferancje seksualne), a nie naturalny (najlepsze przystosowanie). Mam nadzieję że pomogłem :-)

pingu68
2016-12-11 18:51:28
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MrDefekator
2016-12-10 18:51:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Policov
2016-12-11 07:58:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nikt ci nie powiedział, że likwidują gimnazja i przywracają 8 klas szkoły podstawowej? Chyba coś przespałeś...

zielunahaluna
2016-12-10 16:43:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
KRK = Krajowe Ramy Kwalifikacyjne

neposz
2016-12-10 16:03:29
Ocena: -2(glosow:18)-+
Trzeba być naprawdę niespełna rozumu aby wierzyć w teorię ewolucji. Bardzo dobrze, że w końcu będzie tego debilizm mniej w podręcznikach. Mnie w podstawówce uczyli, że Rosjanie to nasi bracia, a nie najeźdźcy. Taka to była prawda, jak to, że człowiek pochodzi od małpy. Darwin wymyślił historyjkę, która w ogóle nie ma przełożenia na rzeczywistość. Minęło ponad 100 lat i dalej to teoria, nie praktyka. Ale by to zrozumieć trzeba myśleć, a nie tępo wierzyć w bzdury. Bzdury, na które nie ma dowodów, prócz domniemań, spekulacji i wiary w coś, czego nikt na własne oczy nie widział.

malgolina
2016-12-10 18:20:54
Ocena: -6(glosow:16)-+
Jeśli nie ewoluowaliśmy to jak się pojawiliśmy? Stworzenie człowieka przez Boga to też przecież teoria.

Policov
2016-12-11 08:01:17
Ocena: 0(glosow:14)-+
"Ale by to zrozumieć trzeba myśleć, a nie tępo wierzyć w bzdury. Bzdury, na które nie ma dowodów, prócz domniemań, spekulacji i wiary w coś, czego nikt na własne oczy nie widział." Tak mówisz? A jednocześnie chcesz powiedzieć, że stworzył cię bóg, którego nikt nigdy nie widział na własne oczy, nie ma żadnych dowodów na jego istnienie, są tylko domniemania i spekulacje. Minęło 2 tysiące lat i nadal tego boga nie widać...

lalecznik
2016-12-11 19:49:02
Ocena: -3(glosow:9)-+
Dwa podstawowe błędy. 1. Wierzyć to można w Boga. Teorię ewolucji albo się uznaje, albo racjonalnie szuka błędów. Obie opcje są trudne dla religijnych fanatyków. Mają umysł nastawiony na wiarę, przez to niezdolny do racjonalnego myślenia na takim poziomie. 2. Teoria ewolucji ma matematyczne podstawy, i dlatego jest nauką, podobnie jak teoria względności czy teoria wielkiego wybuchu. Matematyka ta jest jest jeszcze zbyt zaawansowana, aby można ją było przedstawić szerszej publiczności. Są naukowcy, jeszcze nie ma nauczycieli.

kurnachatawiocha
2016-12-11 22:20:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
lalecznik nie zgadzam się, że umysł nastawiony na wiarę jest niezdolny do racjonalnego myślenia. Wielu naukowców wierzy w Boga. Istnienia Boga nie udało się potwierdzić naukowo ale i nie udało się temu zaprzeczyć, wytłumaczenie może być tak "nielogiczne", jak istnienie dwóch tych samych cząstek w różnych miejscach w tym samym czasie (mechanika kwantowa).

lalecznik
2016-12-12 09:06:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
Napisałem religijnych fanatyków. A tylko tacy kwestionują obecnie ewolucję. Ewolucja nie jest sprzeczna z poglądami Kościoła Katolickiego, natomiast była użyta przeciw niemu przez protestantów. Stąd wyraźna niechęć lub przynajmniej dystans, który pozostał po tym starciu i jest przenoszony na wiernych. Darwin był wierzącym, ale w kulturze reformatorskiej nie przyjmuje się cudów, jak w KK. Uważają, powstanie świata było cudem, i to wystarczy. Dlatego teoria ewolucji uzyskała u nich akceptacje, a w kulturach katolickich nie. Nasza strata.

neposz
2016-12-14 02:26:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Rozmowa na poziomie tego portalu nie ma sensu. Po pierwsze, nie wystarczy znaków na opisanie tematu. Po drugie, poziom niektórych rozmówców jest jaki jest. Choćby policov, który w moim komentarzu widzi jakoby, że napisałem cyt, "Tak mówisz? A jednocześnie chcesz powiedzieć, że stworzył cię bóg, ". Gdzie to napisałem? To jest właśnie zindoktrynowany osobnik. Mawiają, uderz w stół a nożyce się odezwą.

KotSchrodingera
2016-12-21 10:19:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
No pewnie, jesteś mądrzejszy od Darwina, który latami zwiedzał świat badając swoją teorię, której poświęcił całe życie. Co studiowałeś? Co potrafisz i na jakim poziomie? Gdzie bywałeś? Ile książek przeczytałeś i jakich? Nie masz bladego pojęcia o teorii ewolucji, nie przeczytałeś o tym żadnej książki, ale jesteś pierwszy do jej krytykowania. No pewnie, lepiej wierzyć, że świat powstał w 6 dni. Ciekawe tylko, czemu Wszechświat ma miliardy lat, samo Słońce 5 miliardów

zielunahaluna
2016-12-10 13:25:01
Ocena: -5(glosow:11)-+
No bo to przecież bozia, która mieszka na chmurce (nie udowodniono czy na Altocumulusie czy może na Stratus, oraz w której warstwie atmosfery), pewnego razu pstryknęła swoimi magicznymi paluszkami - i pyk - pojawiły się wszystkie żyjątka na ziemi. Przecież każdy mądry i wykształcony człowiek to wie, że tak było, bo tak jest napisane w książce! A książki nie kłamią. Tylko niewykształcona ciemnota szuka początków życia na ziemi i bawi się w jakieś ewolucje.

Laudanum
2016-12-10 13:47:33
Ocena: 4(glosow:12)-+
Po co tyle emocji? Ty pochodzisz od małpy, a mnie stworzył Bóg. Zadowolona ?

zielunahaluna
2016-12-10 16:41:43
Ocena: -4(glosow:6)-+
Mnie zrobili matka z ojcem - a jeżeli ciebie nie, to najwyraźniej jesteś z in vitro, w dodatku wersja testowa, skoro nie znasz rodziców i wmówili ci wersję z bókiem.

kary1977
2016-12-10 20:07:42
Ocena: 0(glosow:8)-+
Który bóg Laudanum? Ten w którego wierzą zarówno izraelici jak i muzułmanie wraz z chrześcijanami? Ten sam bóg Abrahama, który pomagał jego narodowi wybranemu mordować inne plemiona i niszczyć takie miasta jak Jerycho?

Policov
2016-12-11 08:03:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tylko dlaczego bóg w swej nieomylności stworzył pedofili? I dlaczego nie stworzył sobie imienia?

Laudanum
2016-12-11 16:03:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
To nie Bóg tworzy pedofilie tylko diabeł na spółę z człowiekiem coraz bardziej zdemoralizowanym za pomoca np wszechobecnej pornografi. Widać że Go nie znasz bo gdybyś Go znał, to wiedziałbyś jak wiele ma imion :)

jacek.jacek
2016-12-11 19:12:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sealtiel
2016-12-12 15:45:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Policov
2016-12-13 04:32:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Laudanum, to podaj jego imię. I nie gadaj głupot, ze diabeł coś stworzył, diabeł nie może nic tworzyć, bo jest aniołem, a jak wiadomo, anioły mogą tylko wykonywać wolę boga, bo tak zostały przez tego boga stworzone anioły, one nie mają wolnej woli. Coś u ciebie cienko ze znajomością tej dziwnej religii.

akczym
2016-12-10 11:16:13
Ocena: -3(glosow:15)-+
Klasyczna Darwinowska teoria ewolucji została już dawno obalona. Obecnie mamy trzy podstawowe w tym temacie, również zakładającą duży wpływ doboru naturalnego. Zmiany programowe mają na celu zniwelować przekonanie, że dobór naturalny jest głównym czynnikiem wpływającym na powstawanie i rozwój gatunków, gdyż nie potwierdzają tego badania. Sprawa jest dużo bardziej skomplikowana.

vacarius
2016-12-10 11:59:19
Ocena: -2(glosow:14)-+
Teoria Ewolucji została zaakceptowana nawet przez papieża Jana Pawła II. Gdy papież mówi ze ewolucja jest faktem to coś w tym jest. I dla ciebie katolu powinna być faktem bo papież jest nieomylny a ty jesteś omylny! A w ogóle nie powinieneś nawet sam myśleć bo za głupi na to jesteś. Powinieneś tylko nadążać za tym co mówią papieże a nawet za tym nie nadążasz. Kiedyś ci kler powiedział żeby podważać ewolucje i tak ci zostało. Choć kler zasypany dowodami przez naukowców zmienił już zdanie.

akczym
2016-12-10 12:09:45
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie zrozumiałeś tego co napisałem, nie rozumiesz co zaakceptował Krk, nie znasz powszechnie przyjmowanych na świecie teorii w tym zakresie, nie wiesz przeciwko czemu i dlaczego protestuje PAN, przekonania polityczne przysłaniają Ci racjonalne myślenie, mylisz się co do mojej wiary.. Zbyt duże różnice bym mógł poważnie potraktować Twą wypowiedź.

MrDefekator
2016-12-10 19:28:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

paullla17
2016-12-12 02:01:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
przecież dobór naturalny jest siłą napędową ewolucji, pewne cechy i nowe korzystne mutacje dzięki doborowi naturalnemu zyskiwały na sile a gatunek zmieniał się

GMOzabija
2016-12-12 04:14:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
ciekawe jak dobor naturalny ma się w przejściu od mineralow do malpy ?

akczym
2016-12-12 07:58:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Konkretnie chodzi o to, że tak jak naukowcy wychodzący w swych dociekaniach w pozarelatywistyczną fizykę w zasadzie jednogłośnie już wskazują, że prawa rządzące naszym światem nie mogły się ustalić w drodze szczęśliwego trafu tak biolodzy nie znajdują odp dowodów na twierdzenie, że powstanie życia na ziemi (z błota wg Darwina) i różnicowanie gatunków możliwe było tylko w wyniku zmienności genetycznej a bez udziału dodatkowego czynnika. Który poszukiwany jest np w teoriach od panspermii aż po wpływ nieznanego nam zewnętrznego inteligentnego oddziaływania.

MrMotuk
2016-12-12 11:17:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
@akczym: ale przecież wiadomo, że w prawa rzadzące zachowaniem materii nie są ustalone raz na zawsze. Mnie, laikowi, mówili w szkole, że taka stała grawitacji G maleje z wiekiem wszechświata. Najbardziej oczywiste dla mnie wyjaśnienie jest takie, że wielkość oddziaływań w obrębie materii dynamicznie się zmienia i zdolność tworzenia trwałych jąder atomowych i atomów jest przejściowa. A co do obecnie obowiązujących teroii ewolucji, to nie mam pojęcia co jest na topie. Wspólnego pochodzenia gatunków na raze chyba nikt nie kwestionuje. A ciasne umysły minusują, bo nie wiedzą, co czytają.

Laudanum
2016-12-10 10:47:16
Ocena: 0(glosow:16)-+
Małpi potomkowie znów oburzeni:)

marcusma
2016-12-10 10:15:11
Ocena: 16(glosow:44)-+
Prawdą jest ,że rządzący chcą sprowadzić kolejne pokolenia do swojego niskiego poziomu inteligencji i wiary w zabobony. Przecież o wiele łatwiej sterować głupim narodem ...

cozakraj7
2016-12-11 19:43:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
Prawda jest taka, że ta 'teoria' jest jedynie 'teorią' i to już od dawna obaloną. Prawdą jest, że od wprowadzenia tworu zwanego gimnazjum matura z roku na rok jest na dużo niższym poziomie i już nawet nie będę wspominał o tym, że w systemie podstawówka - liceum na koniec liceum w czwartej klasie na matematyce nauczano całek kiedy teraz to się robi dopiero studiach, a to przecież tylko jeden przedmiot, bo o takiej historii to nawet szkoda gadać. Żeby nie było to nie jestem fanem religii w szkole, ale nauczania głupot również nie więc tutaj dobra decyzja.

akczym
2016-12-12 08:16:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wypowiedź porównałbym z sytuacją chłopa w czasach faraonów w obliczu zaćmienia słońca. Czegoś nie rozumiem więc się tego boję i podatny jestem na wszelkie teorie mówiące, iż stanowi to dla mnie zagrożenie. Co nie zmienia faktu, iż na budowę systemu szkolnictwa w współczesnych rozwiniętych krajach często wpływ mają odgórnie wyliczenia co do ilościowego zapotrzebowania obewateli na danym poziomie wyedukowania dla sprawnego działania państwa przy minimalnych nakładach na szkolnictwo w tym i np dla ludności terenów podbitych, zależnych itp.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Kibice krótko...
  •  Myśleli, że piją święconą wodę
Cieszmy się z naszych polskich madek, bo te z importu są o kilka klas gorsze, jak widać.
główna
Dodano: 10.06.2018, 13:10:35   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (44) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0