lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dam jemu a nie księdzu na tacę.
główna
Dodano: 13.12.2016, 19:17:09   przez: amil37
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 262  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
psx85
2016-12-14 16:05:55
Ocena: 10(glosow:12)-+
i głosujący na PO i N. nie pobierali 500+ ;)

PO_chwa
2016-12-16 12:14:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja też zbieram pieniądze jak Owsik . Pomagam zwierzakom w schroniskach Uzbierałem 3000 zł na potrzeby firmy wydałem 2900 zł . Za resztę kupiłem karmę dla psiaków . Też robię dobra robotę. To nic że trochę biorę z tego dla siebie ważne że robię coś dobrego .

PO_chwa
2016-12-16 12:08:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czemu na taśmach z Aferą lewak mówi idź do Owsika on ma 30 baniek

kolobolo1
2016-12-16 09:58:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chcesz, żeby przeciwnicy WOŚP przestali jazgotać? Dlaczego, skoro twierdzisz, że nic od nich nie chcesz?

Dariusz75346
2016-12-15 12:52:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
pokaż w końcu papiery .

jarecki01
2016-12-15 08:53:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
Widzę, że Pisiory kolejny raz dofinansowały swoich trollów!

jarecki01
2016-12-15 08:51:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poziom impertynencji Pisiorów przekracza już wszelkie granice!

Hokku
2016-12-15 01:52:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
A wszyscy o poglądach socjalnych powinni mieć zabrane wszystkie pieniądze i rozdysponowane wśród narodu według potrzeb xD

Hokku
2016-12-15 01:45:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak to nie? Szef jednego ze sztabów 3 razy mnie prosił o pomoc i sprzęt. Najzabawniejsze, że takie wstawki często robią ludzie którzy nic nie przepracowali dla WOŚP ewentualnie pare godzin z puszką pochodzili. Żeby nie było niejasności, nie jestem przeciwnikiem wośp jako takiego (choć imo są lepsze sposoby pomagania) tylko głównie Owsiaka, który wyciera sobie gębę pracą tysięcy ludzi i mówi w ich imieniu rzeczy z którymi się nie zgadzają (np dotyczące aborcji). Dodatkowo kłamie przed sądem i finansuje z funduszy na pomoc rzeczy z tym nie związane Wieloletni członek jednego ze sztabów.

DarkDaro
2016-12-14 23:10:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
Róbta co chceta a o finanse nie pytajta! Jak ktoś zbiera na cele charytatywne 36 mln to nie znaczy, że może sobie zabrać z tego 6 mln a za resztę kupić sprzęt i będzie wszystko ok. Poczytajcie jak robi to Jurek. Zakłada spółki na żonę itd i robi koszty dla fundacji. Wszystko jest zgodne z prawem więc nie można nic zrobić. Ja po prostu nie daję mu kasy. Kiedy Caritas oskarżano o machlojki, pokazali papiery. WOŚP do dziś nie pokazał nic poza... no właśnie - FILMIKIEM ANIMOWANYM! To jest po prostu żałosne. Pewnie zostanę pozwany za to co napisałem ale każdy chyba ma prawo do subiektywnej opinii?

smietnik81
2016-12-14 19:32:44
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2016-12-14 22:12:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
O lodach Rydzola też warto poczytać?

Oliolo
2016-12-14 22:46:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BarbaeeIla125
2016-12-14 17:48:05
Ocena: -12(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dario75572
2016-12-15 00:35:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
I zrobiłaś im loda? Przynajmniej się to czegoś przydałaś.

texas_18
2016-12-14 14:07:47
Ocena: 7(glosow:17)-+
To na ch...j robisz taką wstawkę. A nie trzeba być z PO ani z PIS lub KOD wystarczy poczytać wyroki przeciwko WOŚP. Dziękuję

bingo73
2016-12-14 13:45:19
Ocena: 4(glosow:18)-+
nie ma zielonego pojęcia, kto to zrobił i się podpisał, ale mam nadzieję że nie Owsiak. Jeśli on, to robi z siebie tylko debila. WOŚP ostnieje dzięki potężnym środką publicznym, jakie wykładają zarówno gminy, jak i sami darczyńcy. jeśli nawet OSP z remizy robi pokaz za darmo, to mimo wszystko są to koszty, zarowno paliwa czy użyczenia sprzętu, jak i pracy, nawet charytatywnej, samych strażaków. O innych atrakcjach , jakie są na WOŚP, czy też można je kupić, a są one organizowane przez instytucje publiczne, nie wspominając. WOŚP bez tego wogle by nie zaistniał.

QUTAPHONE
2016-12-14 17:54:21
Ocena: -3(glosow:3)-+
dzięki środką ? Może warto słownik przejrzeć

Oliolo
2016-12-14 18:59:16
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

QUTAPHONE
2016-12-14 20:20:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jakie fakty? Po prostu uwagę zwróciłem, to jakaś zbrodnia?

kurnachatawiocha
2016-12-14 22:17:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Podatki musisz płacić chociaż nie korzystasz, abonament musisz płacić chociaż nie oglądasz, zrzucić się na paliwo i poświęcić trochę czasu już nie musisz.

goblin83
2016-12-14 13:08:33
Ocena: -16(glosow:26)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

psx85
2016-12-14 13:42:42
Ocena: 2(glosow:14)-+
Lepiej PiSdą niż zaKODowanym POjebem.

endrju-garcia
2016-12-14 17:52:01
Ocena: 9(glosow:9)-+
Niedługo Sześciu Króli. Dajcie na luz

goblin83
2016-12-15 13:57:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zLewus
2016-12-16 11:32:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
goblin hahaha zaorane!

wiosenka0
2016-12-14 13:07:47
Ocena: -3(glosow:21)-+
Przeciwnicy WOŚP powinni mieć wytatuowaną deklarację, że w razie wypadku ich lub kogoś z ich rodzin nie życzą sobie leczenia sprzętem pochodzącym z WOŚP. Koniec kropka.

jacek.jacek
2016-12-14 13:38:09
Ocena: 2(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

borno7
2016-12-14 14:03:56
Ocena: -2(glosow:6)-+
Do jacek.jacek Coś przedobrzyłeś z tym wywodem. Poopierasz honorowe krwiodawstwo - korzysta z krwi. Jesteś przeciwnikiem - nie korzystaj. Podobnie z WOŚP. Jeśli ktoś nie chce z jakiś powodów mieć transfuzji to może odmówić i są osoby, które tak robią (np. z powodów religijnych)

psx85
2016-12-14 16:05:55
Ocena: 10(glosow:12)-+
i głosujący na PO i N. nie pobierali 500+ ;)

Paszeko
2016-12-14 18:27:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
@wiosenka0 Zwolennicy WOŚP powinni mieć wytatuowane na czole "korzystam wyłącznie ze sprzętu zakupionego przez WOŚP".

Oliolo
2016-12-14 19:01:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiosenka0
2016-12-14 19:32:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
Paszeko brak logiki - wspieram Służbę Zdrowia przez darowizny na wyposażenie w sprzęt więc jestem ZA lecznictwem. Dlaczego mam nie korzystać w takim razie z innych jego dobrodziejstw pochodzących ze środków publicznych? Zauważ, że najwięcej modry drą ci którzy leczą się za nasze, podatników pieniądze, w prywatnych klinikach bo ich na to stać. Jak ktoś kiedyś widział Ojca dyktatora albo kaczora w "pospolitym" szpitalu to stawiam skrzynkę Bolsa. Sami nie korzystają i innym tez nie dadzą. Lecznictwo w Polsce leży i kwiczy bo ważniejsze są podwyżki dla ekipy rządzącej w ramach Taniego Pa

wielki_miszcz
2016-12-14 12:58:51
Ocena: 6(glosow:18)-+
Parafrazując - PRZECIWNICY KOŚCIOŁA!!! NIKT NICZEGO OD WAS NIE CHCE - WIĘC PRZESTAŃCIE SYCZEĆ, JAZGOTAĆ, SZCZEKAĆ I PLUĆ JADEM. KOŚCIÓŁ daje radę od 2000 lat i wygląda że będzie dawał radę jeszcze długo po tym jak owsiak obróci się w proch. Nie jestem zwolennikiem kościoła ale takie wstawki są tak irytujące, żerujące na naiwności i jeszcze ta deklaracja komu dasz (chłopie lubisz i pociągają cię starsi panowie OK! daj owsiakowi ale po co o tym wszystkich informować?)... ŻENADA

jacek.jacek
2016-12-14 13:40:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2016-12-14 13:49:37
Ocena: -2(glosow:14)-+
miszczu nie wiesz co znaczy słowo "parafrazować" więc po co go używasz? na wośp dają ludzie bo chcą, na kościół dają wszyscy czy chcą czy nie chcą bo kk dostaje kase z budżetu... ponadto wośp płaci vat za aukcje a kościół nie płaci żadnych podatków od swoich pieniędzy... owsiak też nie wpier*ala sie w polityke i nie kryje pedofilów pod swoim szyldem

kocurxtr
2016-12-14 15:25:42
Ocena: -6(glosow:8)-+
dobra. zamknę się. jak tylko Watykan odspawa czarny ryj od naszego budżetu ! OK ?

roga82
2016-12-14 17:46:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
kościół się sypie kto tego nie widzi, jest ślepy.

wielki_miszcz
2016-12-14 22:51:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
DkNG - męczy mnie przeczucie, graniczące z pewnością że pojecie "parafrazować" jest ci zupełnie obce, dlatego zamiast masturbować się tu intelektualnie - jak już siedzisz przed monitorem sprawdź co to znaczy albo jutro spytasz "pani od polaka", "vat za aukcje" - urzekła mnie twoja historia, kościół tez płaci vat - jeżeli już chcesz podejść do tematu od strony podatkowej, nawet ty płacisz ... ale to dłuższa historia roga82 - może się i sypie, ale pamiętaj że jest to najdłużej na świecie działająca korporacja z niewyobrażanym zapleczem finansowym i wiekami doświa

Hokku
2016-12-15 01:55:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale Owsiak też czerpie kase z samorzadu i policji. Odczepię się jak tylko sam bedzie wynajmował wszystkie pomieszczenia w całej Polsce na sztaby. Będzie opłacał wszystkie pokazy policji/straży pożarnej itd. A słowo parafraza użyte poprawnie

kocurxtr
2016-12-14 12:51:57
Ocena: -6(glosow:20)-+
"WOŚP be PiSiorów sobie poradzi, zdychający w szpitalu PiSior bez sprzętu WOŚP hmm ...'nie da rady' " - polecam taką refleksję do wieczornej modlitwy pisie tempaki ...

jacek.jacek
2016-12-14 13:42:22
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2016-12-14 13:51:06
Ocena: -1(glosow:11)-+
do psychiatryków wośp nie kupuje sprzetu...

jacek.jacek
2016-12-14 16:53:13
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lukaszenka17
2016-12-14 11:23:39
Ocena: 7(glosow:9)-+
Mało osób jazgocze szczerze to u mnie w rodzinie kupują serduszka i chodzą do kościoła... Akurat ja nie jestem sponsorem więc ani ksiądz nie dostanie pieniędzy ani też Owsiak... Proste nie chcesz to nie płać a ta wstawka też jest żeby takie osoby wyciągnąć do następnej burzy i głupiego pi*rdolenia... Strata czasu czytać komentarze...

marcus346
2016-12-14 11:43:13
Ocena: 6(glosow:14)-+
Też tak sądzę. Jeśli chce ktoś rzeczywiście pomagać to jedzie i po cichu kupuje (tak robiliśmy po powodzi) by państwo nie łupiło przy tym obywateli. Co do samych szpitali to płace w ch.j podatków a z tego nie korzystam, gdzie moje pieniądze się podziewają?? kolejne rządy nic nie inwestowały w szpitale bo bedzie wosp i kupi.

mopshtein
2016-12-14 11:18:16
Ocena: 0(glosow:20)-+
"Popieram PiS jako mniejsze zło" XDDD No proszę cię... Póki co PiS zadłużył Polskę w ciągu roku, jak żadna inna partia do tej pory. Do tego każdego, kto jest przeciwnikiem PiSu nazywasz KoDowcem- czyli jesteś na równym poziomie z fanatykami w moherze. Ja jestem wyborcą JKM i zawsze oddawałem na niego głos- moja rodzina również. W zestawienu PIS-PO to PO jest mniejszym złem, bo jak powiedział JKM "Lepiej żyć w kraju rządzonym przez złodziei, niż w kraju rządzonym przez idiotów". Nie przewidział jednak że ci idioci są również złodziejami.

marcus346
2016-12-14 11:39:05
Ocena: 2(glosow:8)-+
Naprawdę jesteś dziwny. Do zadłużenia należy dodać rozwalane kopalnie (razem z kulczykiem), stocznie, telekomunikacja, budowlanka i inne gałęzie przemysłu. Czy PiS jest gorszy?? Odpowiedź niech da upadłość 21firm żerujący na biedzie Polaków (chwilówki) i dużo miejsc pracy. Czy to się utrzyma to zobaczy.

mysliwy
2016-12-14 15:41:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
"jak żadna inna do tej pory" nie, to nie jest rekordowe zadłużenie kraju, większe zrobiło PO i jeszcze okradło OFE na spłatę i poprawę "statystyk", to co PO ukradło teraz będzie się ciągnąc za nami latami.

psx85
2016-12-14 16:13:33
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zastanów się, a dopiero potem pisz. Od 89r. PiS sprawowało władze ....3 lata. Resztę tego czasu zmarnotrawiła UW, SLD i PO (koledzy)czyli w sumie koło 20 lat. Teraz się zastanów czy po opierdalaniu przez dwie dekady polskich obywateli przez lewicowych komuchów można postawić kraj zwany Polską na nogi w ciągu roku ? Oraz jakim bezmózgim obywatelem trzeba być, aby głosować na PO i N.

psx85
2016-12-14 11:10:23
Ocena: 5(glosow:13)-+
Do 2015r. krajem rządziła wąska grupka ludzi za czasów których dokonano tylu przekrętów,że mamy chyba za mało sędziów i biegłych, aby to wszystko ogarnąć.Tak bezczelne opierdalanie obywateli widzieli chyba tylko państwa na wschód od Nas.W tym samym czasie Owsiak, który startuje w 1994r. wzorowo, bezproblemowo"dogaduje"się z ówczesną, zakłamaną władzą oraz TV.W momencie, kiedy rząd się zmienia, a dzieci biegające z puszkami WOŚP w końcu dorosły(np. ja)Jurek trafia przed sąd z poważnymi zarzutami i nie potrafi się wybronić,a na domiar złego sam sobie na sali rozpraw zaprzecza. Niesamow

Naxy91
2016-12-14 10:55:08
Ocena: 4(glosow:16)-+
Mimo iż nie chcę wspierać wośpu, to jestem do tego zmuszany w postaci policji, straży pożarnej czy pogotowia które koczują pod scenami i pilnują porządku i zdrowia uczestników zamiast być w terenie i pomagać ludziom. Tak samo urzędy miasta udostępniają swoje place oraz prąd za darmo. Budżet danego miasta dokłada do tego kasę, a kasa ta pochodzi z moich podatków. "Gwiazdy" przyjeżdżające do danego miasta zagrać 2 piosenki z okazji wośpu, biorą grubą kasę za koncert, zamiast zrobić to za darmo. Ciekawe ile tvn w przyszłym roku zażyczy sobie za transmisje tego przedsięwzięcia.

Portfolio
2016-12-14 11:07:29
Ocena: -6(glosow:14)-+
Mimo iż nie chcę wspierać pasibrzuchów z kk i ich działalności to jestem do tego zmuszany w postaci przymusowego pobierania podatków od moich zarobków przez US oraz do finansowania im emerytur i opieki zdrowotnej, mimo iż nie płacą składek ZUS, O darowiznach już nie wspomnę.Budżety wszystkich miast dokładają do tego kasę, zamiast dofinansowywać potrzebujących. Ciekawe ale nasz miłosierni nam panujący rząd wydoi z nas pieniędzy,żeby dalej to finansować.A teraz oszołomy prawackie ujadajcie, mam to gdzieś.Pozdrawiam.

mopshtein
2016-12-14 11:07:35
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jakoś nie komentowałeś nic przy postach o miesięcznicach, przy których koczuje policja a czasem nawet wojsko :)

castagir
2016-12-14 12:54:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
Uwielbiam patrzeć jak tylko zbliża się kolejny WOŚP lub chodzi o Caritas itp i ludzie zaczynają się obrzucać nawzajem albo owsiakiem albo kk itp. Czy Wy ludzie jesteście tka głupi, ze nie widzicie, że oni wszyscy to jest jedna banda złodziei i walą każdego z nas równo w D? Skaczcie sobie dalej do gardeł, a tym czasem ktoś gdzieś tam cieszy się, że na tępym skłuconym narodzie łatwo robi się interesy i wały. Nie pozdrawiam!

goblin83
2016-12-14 13:07:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
2016-12-14 13:44:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bystry_kaziu
2016-12-14 10:28:51
Ocena: 26(glosow:46)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mopshtein
2016-12-14 11:06:24
Ocena: -4(glosow:14)-+
Dystrybucja środków publicznych od 25 lat jest gorzej niż fatalna. Ktoś rzeczywiście robi Cię w ch..ja, ale nie WOŚP, tylko PiS/PO/PSL/SLD. Na rozdawnictwo 500+ stać już rząd, ale na to, co najważniejsze, i z czego każdy podatnik mógłby korzystać już nie. W USA wszystkie szpitale są prywatne, i te dobrze zarządzane mają świetne wyposażenie i nie mają długów. Tam nie ma obowiązkowego NFZ- każdy ubezpiecza się prywatnie i wychodzi to dużo taniej niż składki w Polsce, które są mielone przez cały aparat urzędniczy. W USA szpitale biją się o pacjentów- w PL biją się żeby ich nie mieć.

psx85
2016-12-14 11:40:07
Ocena: 0(glosow:8)-+
mopshtein-z tych 25 lat PiS sprawował rządy 3 lata.Reszta należy do SLD,UW i PO ściśle powiązanych oczywiście w przeciwieństwie do partii Kaczyńskiego.Przekalkuluj sobie teraz kto i jak bardzo miał wypływ na losy nieszczęsnego i ciągle narzekającego Narodu Polskiego.500+ zmniejszyło ubóstwo w polskich rodzinach o ponad 90%,firmy pożyczkowe na wyskoki procent odnotowują największe straty od lat,dyskonty z przyborami szkolnymi się wyprzedały jak nigdy, sklepiki szkolne sprzedają więcej niż zazwyczaj,a w sumie prawie 3 miliony rodzin w końcu czuje,że żyje lepiej.Co do ZUS,NFZ masz 100%

DkNG
2016-12-14 13:59:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
psx mądrze gadasz ale to o czym piszesz to doraźna pomoc a chodzi o to żeby tym co są biedni chciało sie pracować (i oczywiście żeby mieli gdzie pracować) a tego socjalem nie załatwisz... pomyśl tak - moja twoja i jeszcze ch*j wie czyja kasa trafia do US, stamtąd do wojewodztwa, potem gminy i powiatu i dopiero dostaje ją ktoś kto albo nie pracuje albo pracuje za małą kase... a teraz pomyśl że ta sama kasa trafia prosto do pracownika od pracodawcy dzięki zmniejszeniu podatku dochodowego i ulgom dla pracodawców - prościej taniej i przede wszystkim z mobilizacją do działania...

Jokers746
2016-12-14 14:24:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jak uważasz, że ktoś Cie robi w butelkę to nie dawaj. Sam dam na WOŚP a nie jak to rząd robi 500+ i inne takie super pomoce, które idą na różne rzeczy. Lepiej płodzić dzieci niż iść do pracy a medycyna u nas leży i kwiczy.

ambroszpp
2016-12-14 19:33:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
psx85 PiS rządziła tylko 3 lata bo bo partia powstała w 2001 roku, ale jej członkowie wcześniej też zasiadali w sejmie jako PC, ZChNa, Ruch Odbudowy Polski, cześć z nich nawet sobie porządziła jako AWS. Później po rozpadzie tego potworka, powstało PO i PiS.

psx85
2016-12-14 23:14:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
ambroszpp - w PiS'ie liczy się tylko Kaczyński i Macierewicz i nie ważne kto tam jeszcze jest, bo to oni dyktują zasady rozgrywki swojej całe partii, a reszta słucha, bo to nie pionki UE nad którymi jest jeszcze kilku innych. Przypomnę, że Kaczyński nie był komuchem, bo komuchów milicja nie rozpracowywała do tego przez okres 3 lat. Nie należał również do żadnej partii prócz Solidarności. Macierewicz tak jak prezes popierał Solidarność i mocno współpracował z Kościołem, ale komuchem nie był na pewno, choć wielu by chciało.

psx85
2016-12-14 23:27:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
DkNG - Masz sporo racji, ale to kwestia zwykłej lub niezwykłej empatii. Miliony Polaków, którzy po prostu żyją w ubóstwie, często nie z własnej winy oraz ich dzieci. Takim należy pomóc tak jak pomaga się potrzebującym.Piszesz social.W Niemczech jest ponad 100 euro na miesiąc na dziecko i coraz więcej miesięcznie za każde następne. Social to jak nierób siedzi w domu i bimba. Prawie 30lat rozpierd@lani@ tego kraju i nie ma takiej opcji,że ktoś nagle ruszy gospodarkę przy ciągłych atakach lewicy i ue.PO i reszta stworzyła biedę,a PiS to wykorzystał.Kto zawinił?

atony
2016-12-15 03:19:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja myślę że nie jesteś taki bystry_kaziu jak dopiero po 25-ciu latach załapałeś to co załapałeś....

kostkarubika1000
2016-12-14 10:27:14
Ocena: -4(glosow:14)-+
Lubię tego hipokryte który szkaluje na kościół a sam wysyła dzieci by stały u jego wejścia i zbierały kasę od tych złych katoli :)

najebam
2016-12-14 11:59:00
Ocena: 0(glosow:10)-+
Co Ty pi**** za przeproszeniem , wszem i wobec wiadomo ze większych hipokrytów od katolików i żydów nie ma.

Vultus
2016-12-14 10:27:00
Ocena: 5(glosow:7)-+
Szczerze, to też mi się śmiać chce z tych co tak wyliczają Owsiaka z pieniędzy których sami nie dali. Ja sam nie daję, bo uważam że nie wolno państwa uczyć że inni ich wyręczą z ich obowiązku. Ale nie skomlę jak Wilk w pełni że inni dają bo mają taką potrzebę. Mam pytanie, czy kogoś z was zmuszono do dania? Nie? Już tyle lat to trwa, mijają mnie z puszkami i po prostu mówię im grzecznie NIE. I odchodzą dalej. Nikt mnie nie zmusił do dania. Mi to nie przeszkadza to czemu was to tak boli? Zazdrość?

Necrathal
2016-12-14 10:21:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
WOŚ pomaga ludziom tak samo jak kościół. Część pieniędzy idzie na dobre cele a część do kieszeni. Nie trzeba być geniuszem czy szpiegiem, żeby to wiedzieć. A argumenty o sprzęcie możecie sobie w d*pe wsadzić. Nie po to płacę najwyższe w Europie podatki, żebym musiał się jeszcze dokładać organizacjom i stowarzyszeniom. Albo prywatna służba zdrowia i datki dla stowarzyszeń albo państwowa i zero datków. Tyle w temacie.

marcus346
2016-12-14 11:52:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
KK łoży min 25% na pomoc innym. Akcja owsiaka to ok 60-70% (trudno dokładnie ustalić, ale to i tak największy odsetek). Największy plus to dajesz/wierzysz bez przymusu. Co do prywatnej służby zdrowia to nie zgodzę się (teraz jest wydajna bo robi tylko co się opłaca, a jak powikłania to do publicznej) bo zdrowie/życie jest bezcenne i prywata będzie ściągać ile wlezie (jedzenia sobie odmówisz ale leki musisz kupić).

tuskomatol
2016-12-14 10:21:50
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zonkumariano
2016-12-14 00:57:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

magwies
2016-12-13 21:21:20
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ciekawe z jakiego sprzętu będzie nam dane korzystać jak prędzej czy później znajdziemy się w szpitalu,lub w karetce,i raczej nikt nie zrezygnuje jak zobaczy tam serduszko.Obecnie wszech-rządząca partia też nie zabardzo kocha owsiaka,a wiec ma pole do popisu aby spowodować żeby nie był potrzebny.

cyb155
2016-12-14 14:31:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
A chuu z tym sprzętem z wośp płace podatki na szpitale i mam mieć sprzęt do leczenia i nie interesuje mnie kto to kupił jest w szpitalu to jest do użytku .

dinxik
2016-12-13 20:37:30
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jak jednemu i drugiemu uratuje życie aparatura kupiona za pieniądze ze zbiórek WOŚP inaczej będzie śpiewać a hipokryzją jest jazda po WOŚP a w szpitalu chwalenie się ile to ja nie dałem datków na WOŚP

Peterz
2016-12-13 19:40:15
Ocena: -4(glosow:12)-+
oddaj dotację które idą z pieniędzy wszystkich a potem zakazuj krytyki

marcinek235
2016-12-13 19:58:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
a jakie to dotacje odstała WOSP.

Peterz
2016-12-13 23:47:54
Ocena: -2(glosow:14)-+
Udział policji, straży pożarnej, wojska, czas antenowy w publicznych mediach, reklamy w gminach, zwolnienia podatkowe .... jak myślisz to wszystko funduje Św. Mikołaj ;)

mopshtein
2016-12-14 11:12:28
Ocena: 3(glosow:5)-+
Oddaj mi dotacje na film "Smoleńsk", asystę policji/ wojska przy miesięcznicach, pieniądze na pensję Kurskiego, pieniądze na sfinansowanie "Wiadomości" w TVP, setki tysięcy złotych rocznie wydane na prywatną ochronę dla Jarosława Kaczyńskiego i 20 miliardów rocznie za 500+. A to tylko część z tego, za co jako wyborca PiSu powinieneś mi oddać pieniądze.

Peterz
2016-12-14 11:22:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Peterz
2016-12-14 16:17:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
Problem jest taki, że ani ja ani inni krytykujący WOŚP nie próbuje zatykać ci ryj@ :D Pominę już fakt skąd wziął ci się w temacie pis, Kurski, Kaczyński i miesięcznice. Czy jako obywatel mam prawo krytykować zwłaszcza, że moje pieniądze idą wbrew mojej woli i nawet nie mam prawa weryfikacji sprawozdania finansowego jako "fundator". Ba nawet owsik nie respektuje wezwań sądowych. PS: Naprawdę chcesz się licytować ? :D Pomijając już bezsensowność, mogło by się okazać, że twoje praprawnuczki nie spłaciły by tego.

czeskiwafel
2016-12-13 19:35:53
Ocena: 8(glosow:28)-+
Myślę że większość normalnych Polaków woli dać na WOŚP i później pogonić księdza po kolędzie albo psem dziada poszczuć !!!

Snickers65
2016-12-13 19:50:10
Ocena: -5(glosow:11)-+
Z tego co się tu ostatnio chwaliłeś czeski buzerancie to do zeszłego roku dawałeś księdzu kopertę po kolędzie.Cytuje "Brawo Jurek. W tym roku nie wpuszczam księdza po kolędzie, a to co miałem przeznaczone dla klechy dam na WOŚP !!!

mysliwy
2016-12-13 19:50:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mysliwy
2016-12-13 19:54:00
Ocena: -5(glosow:19)-+
Nie myśl wafel, bo to nie jest twój atut:) Ja bym psem poszczuł wolontariusza z WOŚP za to, że jest tak głupi, że zbiera za darmo i za to, że w ogóle zbiera. Owsik jak chce zarobić na swoje luksusowe życie to niech sam stanie pod kościołem w mróz i zbiera.

zado
2016-12-14 10:57:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Typowo polskie podejscie. Kazdy decyduje o swoich pieniadzach i jeden niech sle Rydzykowi cala emeryture, a drugi niech wspomaga fundacje Sorosa (trudno), a trzeci moze sie nawet podcierac 100-zlotowymi banknotami i nic ci do tego. Patrz w swoj portfel.

mysliwy
2016-12-13 19:23:56
Ocena: -9(glosow:27)-+
wolontariusze WOŚP nie stójcie pod kościołami, bo ta instytucja was nie popiera:) Dajcie rade bez tego hipokryci!

amblin
2016-12-13 19:29:10
Ocena: 4(glosow:18)-+
to że kogoś szamani z nadania Watykanu nie popierają to niewątpliwa zaleta a nawet powód do dumy ale masz racje WOŚP da sobie rade bez tej garstki nienawistników

mysliwy
2016-12-13 19:36:23
Ocena: -3(glosow:15)-+
Nie dacie, będziecie tam stać i żebrać jak co roku:)

amblin
2016-12-13 19:49:01
Ocena: 1(glosow:9)-+
a ty jak co roku nie dasz i pewnie obrócisz do kolejki ze sto razy aby sto razy nie dać.Twój buk pewnie będzie z ciebie dumny

mysliwy
2016-12-13 19:57:08
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ja wierzę w Boga tak samo jak w dobre intencje Owsika, nie chodzę do kościoła, ale śmieszą mnie żebraki z WOŚP pod kościołami nabijający kabzę, w tym roku kolejny rekord zrobicie na katolikach, których tak nienawidzicie?

mysliwy
2016-12-13 20:02:51
Ocena: -3(glosow:13)-+
364 dni w roku plujecie na kościół i Caritas a jeden dzień w roku stoicie pod bramami i nadstawiacie puszeczki, przeproście te instytucje albo nie wyłudzajcie w ich pobliżu pieniędzy.

zLewus
2016-12-13 21:11:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
mysliwy racja racja ..myślę, że najlepsiejszy rząd od czasów powstania wszechświata powinien popracować nad rozporządzeniem określającym dokładnie w jakiej odległości od tych instytucji osoby z nimi niezwiązane mogą wyłudzać pieniądze ..dziwie się, że taki przepis jeszcze nie powstał

mysliwy
2016-12-13 21:29:06
Ocena: -3(glosow:5)-+
zlewus ja wiem, że to was boli co piszę, bo ukazuje to waszą hipokryzję, człowiek honorowy nie poszedłby pod instytucje która opluwa, ale jak widać dziadostwo z WOŚP wyda rozkaz stania pod bramą kościołów nieświadomym dzieciom, które myślą, że pomagają w słusznej sprawie. To tylko świadczy jaką fałszywą instytucją jest WOŚP. Jeśli chodzi o PiS to dobrze napisałeś "rząd" a nie sługusy makreli za obiecane stołki. Nie robią wszystkiego idealnie, ale są rządem.

zLewus
2016-12-13 21:42:02
Ocena: 5(glosow:5)-+
ale po co ten wywód mysliwy przecież przyznałem ci rację:D ..btw takie pisowskie pieski jak ty (bo jesteś nim prawda?:)) często mają tendencję do określania swoich rozmówców mianem "wy" ..nie rozumiem skąd to się bierze, z tego strachu przed jakimiś nieokreślonymi mocami które w waszym mniemaniu wszędzie się na was czają? a może "wy" w sensie "lewactwo", bardzo wygodny dla was termin pod który można podciągnąć praktycznie każdego kto nie bije pokłonów przed Niepokalanym Jarosławem Polskęzbawem?:)

zLewus
2016-12-13 21:53:43
Ocena: 5(glosow:5)-+
co do mojej rzekomej hipokryzji opowiem pewną anegdotkę ..w tamtym roku kiedy po mojej ulicy chodził ksiądz po kolędzie, moja żona przez okno zobaczyła, że wchodząc do sąsiadów na przeciwko kazał zostać ministrantowi na dworze. Był wtedy kur*wski mróz i kobicie żal się chłopaka zrobiło. Zaproponowała żebygo zawołać coby się ogrzał i chociaż nad drzwiami mam wyryty kołowrót zaprosiłem kleszego sługę pod swój dach ..oczywiście odmówił, bał się pewnie konsekwencji ze strony faceta w czarnej kiecce

mysliwy
2016-12-13 22:01:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mysliwy
2016-12-13 22:08:08
Ocena: -3(glosow:3)-+
"Wy" to jest pewien krąg osób na tej stronie i poza nią żyjący w kulcie "antypisowskim" czy też inaczej nazwanym "KOD". Stworzyliście sobie sektę podobną do katolicyzmu i ją tutaj uprawiacie. A co do anegdoty to nie widzę nic wspólnego z tematem, zapewne gdyby przyszedł i opluł Ci drzwi to byś go wypędził albo wezwał policje. Tak samo powinien działać kościół, plujecie i wyśmiewacie to nie macie tam wstępu.

amblin
2016-12-13 23:23:12
Ocena: 6(glosow:6)-+
formę "Wy" używało się często za komuny w pierwszej osobie liczby pojedynczej...Wy towarzyszu... i ja sądzę że te popłuczyny po bolszewi te ex komuchy i inne pzprowce przefarbowane na patriotów mają to we krwi, być może nawet w genach to dziedziczą przekazując na kolejne pokolenia.

zLewus
2016-12-14 00:29:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
mysliwy a ty jestes tak ograniczony, że w ten sposób szufladkujesz ludzi? słusznie zaważyłeś, że jestem antypis ale nie oznacza to tym samym że maszeruje z KODem czy głosowałem na PO jak to często ludzie twojego pokroju sobie wmawiają ..ja rozumiem, że "niezależne" media wbijają takim jednostkom jak ty właśnie taki ogląd świata bo jest im to na rękę, ale uwierz mi - świat jest bardziej zróżnicowany:) pewnie tak jak mówisz gdyby przyszedł opluć mi drzwi dostałby kopa w zad, z tym że ja się do kościoła nie pcham, a WOŚP to nie wiem ..a jedyne co uprawiam to seks z żoną i rzodkiewkę w o

mysliwy
2016-12-14 09:39:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mysliwy
2016-12-14 09:41:33
Ocena: -4(glosow:4)-+
amblin jakbyś przejawiał choćby minimum inteligencji to nie mógłbyś mnie nazwać ex komuną, bo byś sprawdził, że urodziłem się w latach, gdy komunę obalano a nikt z mojej rodziny do PZPR nie należał. zLewus, ale propagując antypisowskie wstawki torujesz drogę KODowi do władzy, więc świadomie czy też nie dajesz im swoje poparcie, uwierz mi, że KOD przed wyborami stanie się partią polityczną, która w sondażach "zyska" ogromne poparcie, pewnie od razu pojadą gdzieś z 30% w słupkach. Bydło na nich zagłosuje, a Ty możesz sobie popierać kogokolwiek, ważne komu działasz na rękę.

mysliwy
2016-12-14 09:49:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja wolę popierać PiS jako mniejsze zło niż wracać do tego co było przez ostanie 8 lat. Jak na razie nie ma żadnej partii opozycyjnej dla PIS i KOD, która jest na tyle silna żeby wygrać wybory, więc porażka PiS=wygrana KODowców. A zwycięstwo Korwina, Stonogi czy innych jest mało realne w najbliższych wyborach.

zLewus
2016-12-16 12:12:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
myśliwy co ty za przeproszeniem pi*rdolisz? ja daje wyraz swoim poglądom w wyborach a nie oceniając i komentując wstawki na wiocha.pl ..chyba za dużą rolę przypisujesz temu portalowi:) ..i przez takie podejscie jak twoje od kilkunastu lat mamy na najwyższych szczeblach władzy karuzelę magdalenkowych świń

Snickers65
2016-12-13 19:23:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jest nas coraz więcej a to dobrze wróży na przyszłość.

dudus54
2016-12-13 19:21:29
Ocena: 1(glosow:11)-+
hm chyba stracil troche na wiarygodnosci
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Laska się popłakała, bo...
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Takie tam żarciki.
główna
Dodano: 12.08.2018, 15:16:55   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0