lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 18.01.2017, 10:10:46   przez: MontyPython
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 352  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ClintEastwood
2017-01-19 11:46:03
Ocena: 8(glosow:12)-+
Pytanie, czy to było oszustwo skarbowe, czy sprytne wykorzystanie luki prawnej? Wiadomo, że aby dorobić się dużych pieniędzy w takim kraju jak Polska trzeba być cwanym i sprytnym.

pepsi001
2017-01-23 13:18:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nawet nie tyle Urząd Skarbowy co jedna urzędniczka która wykończyła Optimusa - najpewniej na zlecenie konkurencji.

jark0
2017-01-21 15:13:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Niestety, duża cześć społeczeństwa dalej uważa balcerowicza za guru ekonomii. Warto pamiętać, że swetru wyrósł pod jego protekcją.

thyr
2017-01-21 14:01:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
pokoumistyczne nierzady powstaly aby niszczyc to co polskie i uzalazniac od zachodu

dario_lodz
2017-01-21 07:10:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
to prawda polska to chory kraj,ale 600 baniek odszkodowania dostał

kwas88
2017-01-20 12:56:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja pracuje w tym budynku w firmie która produkuje kasy, są też inne firmy oprócz biura pracy, które nigdy jeszcze nikomu nie znalazło pracy.

ZIRT
2017-01-20 08:42:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
ktos wzial do lapy z microsoftu i uwalil kogo trzeba

NecrosDeus
2017-01-22 09:49:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sądzę, że wtedy, 99% zarządu Microsoftu, nawet nie wiedziała gdzie leży Polska! Po drugie, wtedy, Microsoft był producentem wyłącznie oprogramowania, więc chyba zależałoby mu na rozwoju Optimusa bo sprzedałby więcej SO! Mniej kompów to chyba strata dla MS! Nieprawdaż? Zanim zaczniesz takie bzdury wypisywać to zastanów się nad logiką wypowiedzi!

KotSchrodingera
2017-01-20 06:31:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Niestety faktem jest, że urzędasy, politycy chcą zniszczyć polską myśl techniczną, polską gospodarkę. Przykład: pracowałam swego czasu w pewnym szpitalu wojewódzkim, który produkował bardzo dobrej jakości sztuczne serca, dzięki czemu miał kupę kasy. Coś się podziało, jakiegoś typka wsadzili na dyrektora. On od razu kazał..zaprzestać produkcji tych serc. Kilka miesięcy i szpital zaczął popadać w ruinę. Ja się pytam: kto ma interes w ruinie Polski i jak z tym walczyć? Ktoś niszczy nasz dumny polski naród i nasz piękny kraj. Trzeba coś z tym zrobić, tylko co?

Togo11
2017-01-19 23:08:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
..Kluska sprzedał firmę i wycofał się z biznesu, a zrobił to w najlepszym dla Siebie momencie skasował furę kasy. Skarbówka zaczęła go ścigać jakieś dwa lata po sprzedaży firmy...ale cały czas jakieś barany snują takie dyrdymały o rzekomo zarżniętej firmie.

NecrosDeus
2017-01-22 09:54:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zgadza się! Kretyńskie gimby zamiast wpierw poczytać jak historia się przedstawia, to wymyślają jakieś "teorie"! Pamiętam te czasy i wiem czym był Optimus! Gimby dorabiają wyższą ideologię do pospolitej działalności gospodarczej opartej na kombinowaniu! JTT na kombinowaniu z VAT'em wyszedł lepiej bo był "podpięty" pod odpowiednie "układy", Kluska nie, więc go "ukarali"!

bossnr1
2017-01-19 21:12:26
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon785
2017-01-20 00:20:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KotSchrodingera
2017-01-20 06:15:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
To idź i haruj dla Niemca lub Żyda, w końcu jesteś "polskim bydłem". Mogę cię nawet ja zatrudnić na stanowisku odgarniacza gnoju z chlewa mojej babci za pół funta na godzinę brutto, pewnie się ucieszysz, bo takie forsy w życiu nie widziałeś.

rad061984
2017-01-20 08:05:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
bossnr1 to jeb_any biedak

nair
2017-01-20 15:21:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Powiedzcie mi proszę czemu ten użytkownik (bossnr1) nie został na wiocha.pl jeszcze usunięty bądź zbanowany skoro pod każdym obrazkiem pisze takie bezczelne rzeczy o Polakach i Polsce?

egon785
2017-01-21 14:40:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2017-01-19 19:22:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elpapiotr
2017-01-19 18:36:11
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Slytytus
2017-01-19 18:27:53
Ocena: -4(glosow:8)-+
Do autora: Jeszcze raz przyrównasz Acer'a do Asus'a, to połamię twoje Atarii!

gironka
2017-01-19 23:03:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
no nie przesadzaj asus tak wiele nie ustępuje acerowi.

Substorm
2017-01-19 17:29:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
Smutne ale caly czas prawdziwe: polak polakowi to najwiekszy wrog. Nidgy nie dogonimy zachodu jesli to sie nie zmieni. Pisuar z czarna stonka tez nam w tym nie pomaga.

jark0
2017-01-21 15:23:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tuskowi i bulowi również zależało na podziale społeczeństwa, tak jak każdej władzy i opozycji. Obie strony podsycają konflikt tylko po to, aby ludzie nie skupiali się na tym co istotne. Od lat mówi się o rosnącym długu publicznym, o stanie służby zdrowia,uproszczeniu systemu podatkowego ale jednocześnie odwraca się uwagę sztucznymi problemami jak Smoleńsk, stan demokracji, wolne media i innymi dyrdymałami kompletnie bez wpływu na nasze życie.

Substorm
2017-01-19 17:27:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Smutne ale caly czas prawdziwe: polak polakowi to najwiekszy wrog. Nidgy nie dogonimy zachodu jesli to sie nie zmieni. Pisuar z czarna stonka tez nam w tym nie pomaga.

Zbowidowiec
2017-01-19 17:14:37
Ocena: -6(glosow:8)-+
Tak byłaby sławna a 1500 ludzi by tam harowało za marne grosze.

spike23
2017-01-19 15:38:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
U nas też się taki jeden żali że go fiskus wykończy, a on tylko jajka niespodzianki na przemian z kawą woził do Czech i z powrotem, żył jak król z vatu. Tak samo było z Optimusem, więc to że się pan Kluska strasznie nawrócił nie znaczy że był uczciwy.

obcinarka
2017-01-19 13:44:47
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KotSchrodingera
2017-01-20 06:20:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Więc w jakiej czarnej robocie za marne grosze harujesz? Bo ja np. jestem Polką, a mam firmę (od 8 lat). Zaczynałam w Polsce, od paru lat w UK. Z racji tego, czym się zajmuję znam wielu inteligentnych, twórczych Polaków, którzy mają swoje firmy - w tym aniołów biznesu. Marne zakompleksione trolle, którym zabrakło pomyślunku na życie i spędzają czas harcząc na Polaków, bo tylko to potrafią ich dwukomórkowe mózgi do pięt im nie dorastają

jark0
2017-01-21 15:37:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za tydzień odbędzie się pierwsza rozprawa przeciwko pewnemu niemcowi, akt oskarżenia obejmuje prawa do wolności od mowy nienawiści, do dumy narodowej, do bycia niedyskryminowanym ze względu na przekonania polityczne i pochodzenie narodowe, zatem uważajcie wioskowe trolle, aby wasze wpisy obrażające Polaków nie przekroczyły cienkiej linii, która je póki co jeszcze dzieli od mowy nienawiści.

cavefalcon
2017-01-19 11:35:02
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2017-01-19 17:50:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zgadza się. Komputery Optimusa to żadna rewelacja, ani podzespołowa, ani jakościowa, natomiast cena była absurdalna. Kolega kupił coś za 6 tys zł licząc na jakość, a były same problemy! Mógł kupić w innej firmie o 1/3 taniej! Ja to w ogóle nie rozumiem tego zachwytu nad tą firmą. Drogo, byle jak, a gość "beknął" bo kombinował z VAT'em i przetargami!!!

ktoszeszkoly
2017-01-19 11:17:34
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

NecrosDeus
2017-01-19 11:12:06
Ocena: 6(glosow:16)-+
Dodam jeszcze! Zanim zaczniecie wypisywać idiotyzmy, to zapoznajcie się z tematem! Optimus ma opinię krętacza, a nie lidera przedsiębiorczości, a eksport i import tego samego przez ten sam podmiot gospodarczy jest po prostu kombinowaniem z VAT, i o to się doczepiła skarbówka! Gość tak kręcił, bo mógł! Później "przychylność" się skończyła, i widocznie "ktoś" wiązał większe nadzieje z ITT!!!

NecrosDeus
2017-01-19 11:07:38
Ocena: 4(glosow:12)-+
Wtedy, polskie prawo, nakładało podatek VAT na kompy produkowane w Polsce, natomiast te importowane tego podatku nie miały! Cały pic polegał na tym, że aby wziąć udział w lukratywnych przetargach trzeba było kompy wyeksportować i "przyimportować"! Wtedy były bez vatu! Tak robił Optimus i ITT! Jeden nie miał poparcia "Skarbówki", drugi miał! Tak czy owak, to było oszustwo skarbowe!!!

ClintEastwood
2017-01-19 11:46:03
Ocena: 8(glosow:12)-+
Pytanie, czy to było oszustwo skarbowe, czy sprytne wykorzystanie luki prawnej? Wiadomo, że aby dorobić się dużych pieniędzy w takim kraju jak Polska trzeba być cwanym i sprytnym.

NecrosDeus
2017-01-19 17:56:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
W żadnym kraju na świecie nie ma zezwolenia na eksport i ponowny import tego samego przez ten sam podmiot gospodarczy, mając na celu skorzystanie z obniżonej stawki VAT na towary importowane! A jeżeli robi to na dodatek producent który eksportuje swoją produkcję, po czym importuje to samo, po czym sprzedaje bez VAT'u! W USA to ze 20 lat pierdla murowane!

zygabb
2017-01-19 19:41:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co nie jest zabronione jest dozwolone. Kluska wykorzystał tylko lukę prawną. Co z resztą wziął pod uwagę NSA uniewinniając go. W dzisiejszych czasach polskie firmy importując z chin towar który jest wysoko clony w pl wolą zaimportować go np do niemiec gdzie cło jest niższe i przewieźć w stefie schengen do pl.

jash
2017-01-19 20:13:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zygabb, w UE są jednolite stawki celne na towary spoza UE w każdym kraju - mamy tzw. unię celną.

KotSchrodingera
2017-01-20 06:25:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dla mnie oszustwem to są wysokie podatki i zus przy tak niskiej i nie wzrastającej od wielu lat kwocie wolnej od podatku. W tej ostatniej tylko Ghana ma niższą.

awesomebeauty
2017-01-19 11:07:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jakas sila rozwala ten kraj od srodka, a my sie dziwimy, ze NIC nie wychodzi jak wszystkie Polakow dzialania SA marnotrawione na poziomie urzedniczym czyli ktos Tu wstrzymuje Nasz rozwoj celowo I nie wazne ktora to partia, Bo wszyscy juz byli I dzialaja tak samo

NecrosDeus
2017-01-19 11:03:49
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ta megalomania gimbusów jest śmieszna! Optimus miał charakter wybitnie lokalny i bzdurą jest twierdzenie, że z czasem mogłaby stać się firmą światową, czy nawet europejską! To zwykła montownia komputerów z importowanych podzespołów, kompletnie nic poza tym! Miała by być największą montownią komputerów na świecie???

ClintEastwood
2017-01-19 11:47:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Każda firma jakoś zaczynała, taką lokalną nie była, jak Kluska był swego czasu chyba 13 najbogatszym człowiekiem w Polsce. Żadna megalomania według mnie to nie jest.

NecrosDeus
2017-01-19 18:03:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
W tamtych czasach to każdy "gangster" pracujący przy przywożeniu spirytusu był najbogatszy w kraju! Po PRL to 80% społeczeństwa nic nie miała i była biedna jak mysz kościelna! Co do "megalomanii", chodzi o porównanie do firm produkujących na cały świat, Optimus produkował tyle co kot napłakał, i to w czasach największej produkcji!

Salmoniusz
2017-01-19 11:00:20
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2017-01-19 10:47:15
Ocena: 5(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

NecrosDeus
2017-01-19 11:15:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
Gimbusie! Diora istniała aż do lat 2000'cznych!Całe lata 90'te produkowała totalne dziadostwo nie wiadomo dla jakiej grupy odbiorców! Serie wież 500 i 700 to kiszka, taką opinię wtedy miała, i klientów na to było brak! Po drugie, asortyment był wybitnie mały! Zapoznaj się z tematem zanim zaczniesz bzdury wypisywać!

vahanara
2017-01-19 13:16:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
frajerze, "polska dolina krzemowa" to był twór który kopiował kradzone z zachodu. nic nowego w polsce nie powstało, ale co taka dzicz - bez znajomości jakiegokolwiek języka obcego, polegając na toruńskiej telewizji - może o tym wiedzieć...

pajakpajak
2017-01-19 13:53:43
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Franusss
2017-01-18 20:15:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
Prawo już działa w ten sposób, że urzędnik w pełni odpowiada za swoje decyzje........ lepiej późno niż wcale.

saddamos
2017-01-19 11:03:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
Tak, i jak widać efekt jest fantastyczny. Urzędnicy przestali wreszcie niszczyć polskich przedsiębiorców bo jeszcze żaden urzędnik nie został skazany. Ten przepis to kpina.

beeveer
2017-01-18 15:51:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
brawo wolna polska

gozdzik88
2017-01-18 13:02:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
"urząd pracy " co za ironia losu

rogro
2017-01-18 11:43:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
optimus t nie jest producent komputerów tak jak np asus.

g6307844
2017-01-19 10:11:18
Ocena: 5(glosow:9)-+
nie jest ale mógł być. ale tego się już nie dowiemy.

NecrosDeus
2017-01-19 10:59:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
W pewnym sensie był. Trzeba pamiętać, że pomysł na biznes polegał na tym, że sami zaczęli sprowadzać podzespoły komputerowe, po czym składali z tego komputer. To była pierwsza firma w Polsce tak robiąca, a pierwsze komputery powstawały...w szopie! Wtedy komp klon PC IBM kosztował fortunę, i to dosłownie, a Optimus oferował je dużo taniej.

montesuma
2017-01-18 11:08:25
Ocena: -9(glosow:27)-+
Ta firma to tylko montownia, jedna z pierwszych, które u nas powstały i do tego niezależnych a to nie podobało się decydentom, nawet gdyby fiskus jej nie wykończył zrobiłby to któryś z globalnych koncernów HP, Dell, Foxconn poprzez przejęcie. Podobnie było z JTT Computer. Ale gloryfikowanie i porównywanie jej do Asusa czy Acera gdzie rząd nie przeszkadzał a wręcz pomagał to przesada.

amenhotep
2017-01-18 11:07:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ktoś skorzystał.

goblin83
2017-01-18 10:32:35
Ocena: 25(glosow:31)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
To zdumiewające, jak ludzie próbują zaoszczędzić kilka funtów.
główna
Dodano: 03.07.2018, 17:07:57   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 34Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0