lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Poleca nagrywającemu odłożyć telefon "bo może on stanowić broń".
główna
Dodano: 05.06.2017, 17:18:12   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 117  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(54)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bohun2006
2017-06-05 18:51:31
Ocena: 12(glosow:34)-+
Policjantem nie moze byc osoba niezrownowazona psychicznie,takie prowokacyjne zaczepki powinny byc rozwiazane na poziomie,niestety funkconuje u nas jeszcze stara nomenklatura i wpier.ol za krzywopatrzenie,nagrywajacy to irytujaca ciota ,a gliniarz,tak gliniarz a nie policjant to niewlasciwy czlowiek na wlasciwym stanowisku,juz powinno sie go usunac ze sluzby,stanowi zagrozenie a nie ochrone dla spoleczenstwa,burak w mundurku

kasia1414
2018-04-12 14:06:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam nadzieję że ten pan w czapce już tam nie pracuje. Nie ma do tego drygu.

kasztangd22
2017-11-23 14:37:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
JA TO BYM W DUPE TEN TELEFON REZYSEROWI WSADZIL !

FredStandard
2017-06-28 21:13:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ewidentnie nie nadaje się do służby. Wracaj koleżko do biedronki na zaplecze, tam nie ma styczności z ludźmi, nikt nie patrzy...

prarock
2017-06-09 01:19:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
jako broń chyba w sądzie

atony
2017-06-08 03:06:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
ostatnie pytanie gościa nagrywającego ,myślę że policjant źle zrozumiał,pewnie usłyszał chcę dostać wpie..ol ,albo dostaniesz wpie..ol

Xenon123
2017-06-08 01:19:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Xenon123
2017-06-08 01:20:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Pablito86
2017-06-07 23:03:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ght1910
2018-03-17 00:18:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sam jesteś pedalinooo policyjna swinio

kbrowarek
2017-06-07 17:29:12
Ocena: 0(glosow:14)-+
I to jest zje.bany pies,ktorego trzeba wyeliminowac ze spoleczenstwa dla dobra ludzkosci

linaxis
2017-06-07 16:55:17
Ocena: -3(glosow:5)-+
dlatego kupujcie gaz pieprzowy, macie prawo użyć go w razie obrony osobistej, a policjant podlega takiemu samemu prawu jak obywatel.

bonifacq
2017-06-07 16:20:11
Ocena: 2(glosow:10)-+
Dyskusje , dyskusje heheh chciałbym zobaczyć jak za komuny by tak podyskutował z panem Milicjantem . Od tej demokracji polaczkom cebulaczkom w dupach sie poprzewracało .

projszczok
2017-06-07 17:02:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
Masz rację, ale policjanta też obowiązują przepisy prawa. W końcu on powinien świecić przykładem. Wg mnie przekroczył uprawnienia.

Papior
2017-06-07 17:50:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Argument nie do odrzucenia: "za komuny..." . Za komuny była Milicja, reżimowy organ reżimowego ustroju, łącznie z ORMO. Inne niż ustalone na Plenum myślenie było karane. Zapomniałeś tylko o jednym, wtedy milicjant był "mocny", bo był bezkarny. A takie zachowanie rodzi patologie, z taką samą mamy na tym filmiku. POLICJANT MOŻE DZIAŁAĆ TYLKO W ZAKRESIE SWOICH UPRAWNIEŃ

fhurer88
2017-06-07 15:26:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
kolejny "mistrz" który "pracuje" na naszą reputację

anubisgd
2017-06-07 14:46:21
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wieslav
2017-06-07 14:26:02
Ocena: 10(glosow:12)-+
Z jakiej racji za palenie papierosa gościu jest przeszukiwany? Jakim prawem pies każe mu odłożyć telefon? O co chodzi? To policja czy jakieś gestapo? Od razu składać doniesienie do prokuratury o przekroczenie uprawnień i do BSW. Nie może być tak, żeby policja była taka agresywna do ludzi. Takie tępuny nie powinny pracować w policji.

wieslav
2017-06-07 14:23:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zacznijmy od tego, że każdy policjant powinien mieć na służbie włączoną kamerę. Skończy się wtedy przekraczanie uprawnień policjantów, ale też ludzie nabiorą szacunku do policjantów bo wszystko będzie nagrane. Sam komendant główny policji powiedział niedawno, że nagrywanie funkcjonariuszy jest w 100% legalne! Ja osobiście zalecam nagrywać zawsze, bo chroni to przed przekraczaniem uprawnień. Np. kiedy chcą was spisać mimo iż nie popełniliście wykroczenia, to nagrajcie, zapytajcie się o przyczynę i na drugi dzień doniesienie do prokuratury o przekroczenie uprawnień.

damian.szefo
2017-06-07 20:58:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciekawe jak długa masz historię w krajowym rejestrze karnym?

kawalrafala
2017-06-07 22:37:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
2017-06-08 17:48:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Otóż mylisz się. Spisać policjant może cię tylko wtedy kiedy popełnisz wykroczenie/przestępstwo lub gdy odpowiadasz rysopisowi osoby poszukiwanej. Kiedy policjant spisuje kogoś za nic przekracza uprawnienia i popełnia przestępstwo. Na filmie oczywiście mieli podstawę go spisać, ale czemu go przeszukiwali? I czemu kazali odłożyć telefon? Damian nie mam historii w krk, ale raz zawinęli mojego kolegę na komisariat bo był podobny do poszukiwanego, na komisariacie pobili go, a kiedy kapnęli się, że to faktycznie nie on, chcieli mu przybić napaść i aresztować go, żeby zdążył się zagoić. Taka policj

damian.szefo
2017-06-09 14:33:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wiesław radzę podszkolic z prawa. Podstaw do spisania a właściwie jest dużo więcej. Na żądanie policjanta masz obowiązek podać dane lub okazać dokument tożsamości. Można być też np. Świadkiem, na polecenie innych organów, podejrzenie popełnienia przestępstwa lub wykroczenia itd. Tak więc każdy ma obowiązek wylegitymowac się, nie opowiadaj głupot. A ten twój kolega to napewno był święty jak Ty, bajki opowiadasz

damian.szefo
2017-06-09 14:38:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Na dworcach i przystankach można dokonywać kontroli bagażu, nie wolno palić papierosów. Gość popełnił zatem wykroczenie. Policjant może sprawdzić tel pod kontem czy nie pochodzi z kradzieży. Nikt bo nie uderzył, tylko co najwyżej zabrał telefon. Oddał po sprawdzeniu skoro widzimy ten materiał. Ty powinienes wiedzieć jak działa prawo

wieslav
2017-06-09 21:04:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pewnie jesteś z milicji? Twoja pisownia to potwierdza "pod kontem" heheh. Mi kiedyś policjant na mandacie napisał "szejset złoty" heheh MASAKRA!! No za dużych wymagań nie mają przy naborze.

damian.szefo
2017-06-09 22:42:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
Widać że jesteś z kryminału albo typowym dresem. Pewnie pojęcie autokorekty jest ci obce? Podobnie jak znajomość prawa. Typowy dres co wydaje mu się że zna prawo ale prawo to prawo a nie chłopskie rozumowanie.

wieslav
2017-06-10 13:44:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Eh typowy krawężnik. Idź dupę lizać naczelnikowi, bo za mało mandatów wpisałeś i za mało gimbusów spisałeś. Co ty w ogóle robisz na tym portalu?! Przecież normy mandatowej nie wypełniłeś!!!

damian.szefo
2017-06-12 20:10:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiesław zwykły z Ciebie cwok. Nie napisałem Ci gdzie pracuje a ty się spinasz. Zwykły jpek z Ciebie.

pituhejka
2017-06-07 13:19:06
Ocena: -4(glosow:4)-+
Pozwalniać wszystkich, likwidować kodeksy, niech każdy robi co chce. Będzie jak w Iraku. I będzie dobrze.

megasam1
2017-06-07 11:40:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ojjjjjjjj, ten kutas z psiarni ma już gorąco pod ogonem.

pawel-wod
2017-06-07 11:27:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
nagrywający używa samsunga s7

PieknyJakDzien
2017-06-07 10:53:38
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

munios123
2017-06-07 10:37:21
Ocena: -1(glosow:13)-+
Palił w miejscu publicznym? palił! Jest zakaz? Jest! Grzecznie go prosił żeby odłożył telefon? Prosił! A policjant trącił go w rękę w której trzymał telefon dopiero kiedy gościu użył wulgaryzmu. Pewnie, że nie powinien przemocy używać ale...

munios123
2017-06-07 10:34:08
Ocena: -5(glosow:13)-+
Ciekawy jestem jak byście zareagowali jak by jakiś ćwok was przy robocie nagrywał i jeszcze to komentował? Teraz chwila prawdy, naprawdę zastanów się urzędasie jak petent filmuje cię ja za biurkiem siedzisz. Zastanów się robolu jak ktoś cię nagrywa jak nieudolnie machasz łopatą. Zastanów się lekarzu jak ktoś cię filmuje jak na ulicy pacjentowi pomocy udzielasz.... itp!!!

kosma1
2017-06-07 13:21:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psychofuck
2017-06-07 18:28:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
A widzisz, mówisz "jak byście zareagowali jak by jakiś ćwok was przy robocie nagrywał i jeszcze to komentował?", czyli twierdzisz, że to co robią to robota (znaczy praca). Ciekawe zatem dlaczego jak się mówi o przywilejach policjantów to wtedy już to nie jest praca tylko służba. Tak to jest służba i to co qrwa robią ma służyć dobru obywateli. Palił gość na przystanku to wypisać mandat i koniec, a nie jakieś przeszukania i bajki o niebezpiecznym smartphonie. Jeszcze mu mogli prostatę sprawdzić palpacyjnie per rectum.

Brst
2017-06-08 01:57:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Obsługuje codziennie wielu klientów i każdy ma swoje rządania przeważnie sprzeczne z interesami mojej firmy. I każdy krzyczy kim to on nie jest i kogo to on nie zna ale ja traktuje ludzi równo. I nawet taki pospolity pracownik jak ja jest w stanie powstrzymać emocje na wodzy. A policjant po szkole i kursach nie umie tego zrobić, dla mnie nie do pomyślenia

pikar
2017-06-05 23:40:09
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

de_vall
2017-06-05 20:12:26
Ocena: 4(glosow:10)-+
Przykro mi to mówić, ale policjantem nie może być osoba, która byle jaka menda srowokuje do takiej zagrywki.

Kawosz78
2017-06-05 20:09:54
Ocena: 1(glosow:11)-+
Palenie papierosów na przystanku jest WYKROCZENIEM, słusznie zareagowali i podjęli interwencje. Przeklinanie także jest WYKROCZENIEM. Mieli prawo także sprawdzić bagaż. Jeśli już to wykroczenie popełniła osoba upubliczniająca nagranie. Nagrywać owszem można, ale nie udostępniać. Co za durne społeczeństwo, policja nie reaguje - gdzie jest policja, policja reaguje - dlaczego się czepiacie. Na miejscu patrolu zrobiłbym wniosek o ukaranie do sądu za palenie i przeklinanie, a teraz złożył zawiadomienie o upublicznieniu wizerunku. Kolejnym razem Pan nagrywający już by tak nie kozaczył.

FredStandard
2017-06-05 22:46:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kawosz, zimowy świetlik nie nadaje się do służby i koniec tematu. Funkcjonariusz na służbie jest osobą publiczną czy nie jest?

pikusiozaur11
2017-06-06 11:51:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
jezeli nieuzasadnione uzycie sily nazywasz interwencja,to incydentem wg ciebie bedzie gwalt na nieletniej?

pdonn
2017-06-06 21:43:43
Ocena: -1(glosow:7)-+
czuć psa Kawosz78, czuć psa... powinieneś wiedzieć że Policjant na służbie jest osobą publiczną i jego wizerunek może być upubliczniony. A ten materiał proponuję udostępnić mediom, bo składanie skarg nic nie da.

bohun2006
2017-06-05 18:51:31
Ocena: 12(glosow:34)-+
Policjantem nie moze byc osoba niezrownowazona psychicznie,takie prowokacyjne zaczepki powinny byc rozwiazane na poziomie,niestety funkconuje u nas jeszcze stara nomenklatura i wpier.ol za krzywopatrzenie,nagrywajacy to irytujaca ciota ,a gliniarz,tak gliniarz a nie policjant to niewlasciwy czlowiek na wlasciwym stanowisku,juz powinno sie go usunac ze sluzby,stanowi zagrozenie a nie ochrone dla spoleczenstwa,burak w mundurku

Xenon123
2017-06-08 01:27:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kogo się spodziewacie na stanowisku na którym zarobki to najczęściej 2 400 zł? Muszą brać kogo popadnie bo nie stać ich na selekcję. Po za tym najlepszym sposobem żeby w ryj nie dostać to nie prowokować bo na takich "kozaków" jak na filmiku mam uczulenie.

Brst
2017-06-08 02:03:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak nikt rozsądny nie przyjdzie za 2400 to wtedy dadzą 2800 tak powinien działać rynek pracy. A nie bierzemy tych co się zgodzą za 2400 bo nikt inny nie chce

Krzysiek_77
2017-06-05 17:56:39
Ocena: -6(glosow:16)-+
Jakim trzeba być nie dość że ignorantem to i inteligentnym inaczej żeby tak prowokować urzędnika państwowego. Na zachodzie by tak nie dyskutowal o wschodzie nie wspomnę dawno by poszedł w kajdanach i nikt by z nim nie dyskutowal.

zygzak64
2017-06-05 19:49:46
Ocena: -1(glosow:13)-+
.....twój sposób rozumowania świadczy ....że jesteś urodzonym parobkiem , i nie masz szans na to , by stać się człowiekiem wolnym ;) .........funkcjonariusz jest w służbie publicznej ! TY jesteś jego pracodawcą !!! .......jesteś zobowiązany do nadzoru jego pracy !!! .....po co ja to piszę ;))))) ......i tak nie pojmiesz ............

kurnachatawiocha
2017-06-07 12:04:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
zygzak co ty pier..isz? jakim pracodawcą policjanta jesteś? Mariusz, to ty?

diabelek71
2017-06-05 17:46:25
Ocena: -1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kawosz78
2017-06-05 20:05:45
Ocena: 1(glosow:11)-+
Za co deb....u skończony powinien stracić pracę? Za wykonywanie co do niego należy, za legitymowanie i kontrolę bagażu? Takie jest prawo policji, czy Ci się to podoba czy nie. Palenie papierosów na przystanku jest WYKROCZENIEM, słusznie zareagowali i podjęli interwencje. Przeklinanie także jest WYKROCZENIEM. Mieli prawo także sprawdzić bagaż. Więc o co Ci chodzi głąbie. Jeśli już to wykroczenie popełniła osoba upubliczniająca nagranie. Nagrywać owszem można, ale nie udostępniać. Co za durne społeczeństwo, policja nie reaguje - gdzie jest policja, policja reaguje - dlaczego się czepiacie.

Papior
2017-06-07 17:36:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kawosz po pierwsze: wykroczenie w jakiejkolwiek postaci, nie uprawnia policjanta do celowego uszkodzenia mienia.Telefon nie był i nie jest "bronią". Po drugie: przeszukiwanie torby, bagażnika w samochodzie czy też kieszeni bez nakazu jest możliwe tylko w okolicznościach wskazujących na popełnienie przestępstwa. Po trzecie: policjant na służbie jest osobą publiczną i nie podlega ochronie wizerunku. Można go filmować, upowszechniać jego wizerunek i "patrzeć na ręce".

Papior
2017-06-07 17:41:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mając dodatkowo na uwadze to, że dwóch policjantów ma zawsze rację, nagrywanie ich czynności jest jedyną możliwością udowodnienia przekroczenia przez nich uprawnień. Po czwarte: policjant musi użyć adekwatnych do zagrożenia środków. W tym przypadku użycie siły (uderzenie mające na celu wytrącenie z ręki telefonu) jest przekroczeniem uprawnień. Opieram się tylko na pokazanym filmie, co było przed włączeniem rejestracji... nie sądzę żeby nagrywający był agresywny, bo miałby skute ręce.

ostra1
2017-06-05 17:32:44
Ocena: 1(glosow:13)-+
No to teraz to nagranie powinno być "upowszechnione" na komendzie,jako załącznik do skargi...

Ejkum-Kejkum
2017-06-05 17:22:36
Ocena: 2(glosow:8)-+
Matura i chęć szczera zrobi z ciebie policjanta. No i jeszcze wujek poseł lub starosta, rozumu się nie wymaga...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Bo padało...
  •  Tarczyński niebawem
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0