lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 22.04.2017, 16:36:00   przez: bossnr1wpl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 281  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
m_a_c_i_e_k_85
2017-04-22 16:50:48
Ocena: 31(glosow:39)-+
Jest oczywiście absurdem by państwo pomagało frankowiczom, jeżeli czują się oszukani to od tego są sądy.

k73k73
2017-06-14 09:38:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Takie obrazki wrzucają tylko ekonomiczni analfabeci bez podstawowej znajomości tematu.

Gregory_k
2017-06-13 22:49:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Proste rozwiązanie: reset kredytów we frankach tak jakby były brane w złotówkach w czasie udzielania. Prawdopodobnie i tak się okaże że frankowicze będą niezadowoleni i będą musieli dopłacić, bo jak ja płaciłem w 2008 roku (Wibor ok. 6%) 4300zł raty to sąsiad we frankach połowę z tego. Potem Wibor spadł więc ja 3300zł, a sąsiad nadal około 2000zł i tak do czasu wzrostu kursu. Sądzę że i tak są teraz na plusie w porównaniu do mnie. Oni akurat nie płaczą, ale dlaczego ktoś miałby ich dofinansowywać? żeby byli jeszcze na większym plusie?

koreperytor12
2017-06-12 14:10:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mihau2
2017-06-12 12:50:56
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jeśli ktoś wziął np. 100 tys. franków kredytu to wpłynęło mu na konto 100 tys. franków czy równowartość tych 100 tys. franków w złotych wg ówczesnego kursu? Jeśli równowartość w złotych wg ówczesnego kursu to dla czego ktoś taki ma teraz oddawać prawie 400 tys. zł + odsetki zamiast ponad 200 tys. z + odsetki skoro tak na prawdę pożyczył ponad 200 tys. zł ,a nie prawie 400 tys. zł? Skąd przekonanie, że frankowicze chcą żeby państwo spłacało za nich różnicę? Może oni tylko chcą żeby państwo zmusiło banki do naliczania rat i odestek od kwoty,która faktycznie wpłynęła im w złotych?

Xanten
2017-06-12 17:01:36
Ocena: 5(glosow:9)-+
To skoro chcieli 200tyś. złotych to dlaczego nie wzięli kredytu w naszej walucie? Odp.: Bo raty wychodziły taniej. I tylko debil by się nie zastanowił czemu ban oferuje kredyty w dwóch rożnych wersjach. Logiczne myślenie pozwala nam wnioskować iż każdy bank na taką sytuacje liczył... Chytry traci dwa razy bo głupi.

yaiba83
2017-06-13 10:30:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
A gdyby sprawy poszły w innym kierunku i frank staniał do 1zł i zamiast 200tyś zł miałbyś do spłaty 100tyś zł to też byś protestował czy chwalił się przed wszystkimi jaki to przedsiębiorczy jesteś? Kredyt w obcej walucie to zawsze loteria (w polskiej też ale znacznie mniejsza, bo stopy procentowe aż tak nie szaleją). Brachol brał kredyt jak frank kosztował 3zł, później 2zł teraz 4zł. Nikt na dobrą sprawę nie przewidzi jak to będzie za 5 czy 10 lat. Jak jeszcze masz pieniądze spróbuj obstawić zakłady bukmacherskie na tzw pewniaków - przekonasz się jakie życie jest loterią...

Gregory_k
2017-06-13 23:02:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mihau2: zgodzę się z Tobą "od kwoty,która faktycznie wpłynęła im w złotych" od czasu udzielenia kredytu, z polskim Wiborem i z pełnymi tego konsekwencjami. Przypomnę że w 2008 roku Wibor wynosił ponad 6%, a Libor 3%. Znowu będzie płacz: z czego dopłacić tą różnicę odsetek występującą na przestrzeni ostatnich 10 lat. To potężny cios który pewnie paradoksalnie trzeba by rozłożyć ludziom na raty ;).

Zordon9999
2017-06-12 11:53:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sirmatti
2017-06-12 09:26:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
państwo nie powinno tym cwaniakom pomagać. chceili się wzbogacić ale nie przewidzieli że jak wszyscy wezmą po 100-500 tys to kurs może się zmienić. można było wziąść 10-50 ale nie bo dla cebulandi to mało. to tak jakby ja wziął kredyt na 1mln a potem niech mi pomagają...

lolo88888888
2017-06-12 08:37:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Petru im pomoże spłacić długi:) Jest przecież dobrym doradcą:)

katermoten
2017-06-11 23:36:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie pasował kredyt? Nie brać. Pasował? Nie narzekać, czytanie ze zrozumieniem się kłania, a jeżeli już naprawdę się nie rozumie konsekwencji zobowiązania na tyle lat to trzeba było iść do doradcy finansowego, innego jak taki który znajduje kredyty, zapłacić i mieć opinie kogoś kto potrafi myśleć o skutkach swoich działań.

zarzeka
2017-06-12 03:46:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
A gdzie ty znalazłeś ich wypowiedzi? Bo ja widzę wrzucenie na wiocha.pl debilnego obrazka, którym podniecacie się jak koty w rui. Kto ci napisał, że mu kredyt we frankach nie leży?! Gdzie to doczytałeś?! Ja jedynie w necie czytałem teksty frankowiczów dotyczące oszukania ich przez banki w sprawie obowiązkowego zakupywania waluty z tzw. spreed-em. Dopiero ustawa z 2011r. ukróciła te oszukańcze działania, ale do dzisiejszego dnia banki bronią się przed tym, żeby oddać nadpłacone pieniądze. Ale co ci do tego?! Nawet jeżeli zostanie uchwalone prawo zwrotu to nie będzie to płacone z budżetu!...

zarzeka
2017-06-12 03:49:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
... Skąd zatem biorą się takie teksty jak twoje?! Wchodzisz z buciorami w życie tych ludzi i swoimi chorymi wypocinami wpierd...sz się w ich finanse nie mając zielonego pojęcia o co w tym wszystkich chodzi. Idź się lecz chory z nienawiści ogrze.

katermoten
2017-06-12 15:22:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
Byłem jakiś czas na ich grupie, SBB, nabici frankowicze i parę innych, tam widziałem ich wypowiedzi, każdemu polecam. Umowy albo się podpisuje albo nie, jak się podpisuję powinno się dotrzymać i tyle. Ja nie powiedziałem nic o budżecie Polski, ja powiedziałem że jeżeli zobowiązali się do czegoś swoim podpisem to powinni tej umowy dotrzymać, nie ważne na co się zgodzili. Głupota musi boleć. A co mi do tego? A to że ja nie chce mieć żyć w jednym kraju z ludźmi którzy mogą sobie powiedzieć że podpisali ale nie do końca bo teraz im coś nie pasuje po 8+ latach.

zarzeka
2017-06-12 19:43:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po kiego zatem piszesz do wstawki o spłacie z podatków (jeden z tekstów na poronionej grafice)?! Banki... tak, mają pomóc w spłacie ponieważ w umowach zastosowali niedozwoloną klauzulę dotyczącą zakupu waluty po ich kursie. Dodatkowo powinien być nakaz wskazania przez banki, czy na dzień uruchomienia kredytów banki posiadały zabezpieczenie w walucie, w której udzieliły kredytu. Jeżeli tak, to jest OK, a jak nie to niestety kredyt był czysto złotowy, a instytucje zaufania społecznego (czyt, banki) oszukał setki tysięcy osób. W takim razie proszę o powołanie komisji. Bo dla AmberGold jest bo to

zarzeka
2017-06-12 19:47:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
... politycznie opłaca się pisowi. Natomiast większość kredytobiorców walutowych to nie ich elektorat więc mają go głęboko. Tutaj właśnie widać "lepszy i gorszy sort". Co do spreedu, to bankom powinno się nakazać zwrot różnicy w zakupie waluty. I to by było sprawiedliwe i żaden frankowicz niczego innego nie chce jak tylko to, żeby banki oddały to co tak naprawdę ukradły tym ludziom. Koniec kropka, a szczucie jakie uprawia tutaj większość ogrów to po prostu masakra. Złośliwe mendy, które uważają, że tylko oni mogą decydować co i jak.

zajcew26
2017-06-13 00:07:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Spreedy czy nie, umowę podpisali. Mogli pójść do radcy, zapłacić i wiedzieć jakie jest ryzyko. Umów trzeba dotrzymywać. Co za różnica czy dostali zł czy franki na konto ? Płacili przy takich samych kredytach dwa razy mniejsze raty. Przecież to trzeba mieć mózg i to wystarczy. Takie same cwaniaczki jak klienci Amber Gold. % zysku z kosmosu a później zdziwieni. Naiwniacy i powinni cierpieć bo to na własne życzenie.

katermoten
2017-06-13 15:46:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Piszę bo uważam że nie powinno być żadnej pomocy dla frankowiczów, żadnej specjalnej taryfy ulgowej i wymuszania na kimkolwiek czegokolwiek co wykracza po za zakres zawartej umowy. Ostatnia sprawa, jedyne co się stanie w przypadku jakieś mocnej ingerencji to wzrost kosztów kredytów dla wszystkich, bo po prostu będzie większe ryzyko, a im inwestycja bardziej ryzykowna tym większy zysk trzeba z niej mieć.

humer
2017-06-11 22:42:02
Ocena: 10(glosow:18)-+
Mądrzy ludzie mawiają; pożyczaj walutę w której zarabiasz. Chcieliście być cwani, to teraz najprostrzym rozwiązaniem jest wyjazd i praca w Szwajcarii za franki. Dlaczego my mamy spłacać wasze kredyty????

zarzeka
2017-06-12 03:51:19
Ocena: -1(glosow:9)-+
Następny ogr, który nie wie co pisze. Kto i kiedy spłaca frankowe kredyty gimbazo?!

kurwamac02
2017-06-12 20:12:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

humer
2017-06-13 00:26:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zarzeka; po pierwsze- za moich czasów nie było gimnazjów, smarku. A po drugie, spróbuj może poczytać co to jest kredyt w walucie i kurs waluty. Pozatym, jeżeli jakieś państwo wprowadza ujemne oprocentowanie (tak jak to było w tym przypadku), to ostatnie co się robi- to bierze kredyt w walucie tego państwa. A jeżeli już się wtopiło, to najszybciej jak to możliwe się go przewalutowuje, żeby zminimalizować straty.

zarzeka
2017-06-11 20:56:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zarzeka
2017-06-11 20:28:23
Ocena: -6(glosow:14)-+
Jedziecie ogry po frankowiczach, a sami bierzecie kredyty i korzystacie z programów typu MDM, a tam przecież "państwo wcale nie dopłaca do kredytów" tłuki. Czyli wg was nie tykać banków nawet jeżeli przewieźli setki tysięcy osób na umowach, które zawierały niedozwolone wpisy i jechać po frankowiczach chociaż żadnych pieniędzy państwo w to nie umoczyło, ale inni to niech biorą. To jest właśnie kretyński sposób myślenia zazwyczaj pisiorskich umysłów.

kurwamac02
2017-06-11 20:31:05
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zarzeka
2017-06-11 20:46:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zarzeka
2017-06-11 20:49:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zarzeka
2017-06-11 20:52:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Moderatorze, napisz o co chodzi z tym kasowaniem postów, bo nie mam pojęcia co w nich jest takiego, że je usuwasz.

zarzeka
2017-06-11 20:58:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Szczekasz, żeby państwo nie dawało frankowiczom, ale na tych od MDM, którzy realnie mają dopłaty z budżetu do swoich kredytów to złego słowa nie powiesz. Taka hipokryzja. Co do MDM to ja mam za dużo lat, żeby się łapać na tego typu programy. Niestety pojęcie piszących tutaj ludzi jest po prostu katastrofą.

kurwamac02
2017-06-11 21:15:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2017-06-11 21:17:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zarzeka
2017-06-11 22:24:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Po prostu oczy łzawią od czytania tego typu tekstów. Jakiś kretyn wrzucił ponownie coś o frankowiczach, a ty z resztą sobie podobnych pieprzysz kacaboły. Sprawę frankowiczów wywołały media, a frankowicze sami sobie radzą w sądach z bankami. Pomimo tego, że ani jedna złotówka z budżetu nie trafiła do żadnego frankowicza to siedzisz i klepiesz ozorem. Ja płacę podatki i nie zgadzam się z tym, żeby dawać na MDM. Odpowiem tak samo jak ty. Skoro młodych nie stać na wzięcie kredytu bez MDM to niestety nie będą mieć mieszkań. Jak zwykle w tym dzikim kraju jedni dostają i jest ok, a drugim wykłulibyśc

zarzeka
2017-06-11 22:27:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
... ście oczy. I na dodatek żaden projekt, który był przedstawiany w sprawach frankowiczów nie mówił nic o finansowaniu go przez budżet. Ale jak się ma 3 klasy podstawówki, z opanowaniem w połowie alfabetu to potem pisze się tego typu bzdury.

Zerino
2017-06-11 23:07:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sprawa frankowiczów była nagłośniona bo duża ilość dziennikarzy brała kredyt we frankach, dodatkowo z tego co pamiętam to w tym czasie jedyny kredyt jaki udzielali na mieszkania był we frankach więc mieli związane ręce i go brali. Z drugiej strony bank gwarantował stabilność, a są zawodem zaufania publicznego, czyli tak jakby iść do lekarza, który przepisuje lek Y, który pogorszył stan zdrowia i nie dostać odszkodowania, ale to banki powinny za to odpowiedzieć. W sumie nie mam kredytu we frankach to nie będę za nich walczyć.

zarzeka
2017-06-12 03:38:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2017-06-12 17:34:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2017-06-12 17:38:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2017-06-12 17:41:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomaszbg
2017-06-11 19:22:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
Tak, przyklaskujcie bankom, im tylko o to chodzi by ludzie "jechali" na frankowiczów. Żaden frankowicz nie chce nawet złotówki od Państwa, chcę tylko by Państwo polskie wymusiło na bankach stosowanie prawa jakie w Polsce obowiązuje, a Sąd Najwyższy wydał wyrok, że umowy kredytowe są ABUZYWNE, czyli niedozwolone. Ale o tym nikt nie wie, tylko chlapać ozorem na frankowiczów jest najwygodniej, bo banki taką plotę rozsiały. A pieniądze zamiast zostać w kraju to wyjeżdżają za granicę, a glupi suweren się cieszy... To typowo polskie, nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście.

kejdzi
2017-06-11 18:46:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
To może inaczej? Dajcie mi swoje pieniądze, zainwestuję je w złoto i tanie linie lotnicze. Obiecuję, zarobicie 15% rocznie. A teraz? Państwo PO nie działało, oddajcie nam nasze pieniądze. To chyba podobny mechanizm. Na głupotę żadne państwo nie pomoże.

mark2626
2017-04-24 12:07:05
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tylko co Kaczor ma do tego? Przecież to była umowa między kredytobiorcą, a kredytodawcą i państwu jedynie można zarzucić jakieś luki w prawie.Kaczor nie jest państwem.

ack1
2017-04-23 11:13:34
Ocena: 3(glosow:13)-+
Zawistne debile dam wam przyklad jak to działało. Kowalski przychodzi do banku prosi o kredyt na mieszkanie bank odpowiada nie dostanie pan, ale we frankach mozemy panu dac. Naciagneli tysiace Polakow złodzieje a wy im jeszcze przyklaskujecie. Zarabiaja biliony a te pieniadze sa wyprowadzane z Polski.

kornas1988
2017-04-23 14:26:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
debile to sa ci co sie na to zgadzali ..k...a ameby umyslowe

kurwamac02
2017-06-11 18:15:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon785
2017-06-11 18:24:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adam1234576
2017-06-11 18:58:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie debile tylko normalnie zdrowo myślący ludzie. Nie dawali Ci kredytu było nie brać wcale, a nie brać obciążony ryzykiem. Tym tokiem każdy biznes który upada w tym kraju bo najzwyczajniej w świecie nie wypalił, powinien być dotowany z państwa bo właściciel się będzie tłumaczyła ale ja nie wiedziałem. Wchodzisz w krowie łajno to nie dziw się że może śmierdzieć,i przede wszystkim nie każ wszystkim dokoła myć Ci nogę.

Jarewa
2017-06-11 19:49:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak ja brałem nic takiego nie było mogłem brać w złotówkach jak i we frankach fakt wtedy we frankach było bardzo korzystnie wziąć kredyt ja jako jedyny z grona znajomych wybrałem złotówki, koledzy mówili że jestem idiotą że nie biorę na lepszych warunkach. Ale ja choć wiedziałem co spłacam i inflacja nie była mi groźna skoro zarabiam w złotówkach to płace w złotówkach. Nie wiem jak oni ale ja już swój kredyt spłaciłem.

daniel1506
2017-04-23 00:27:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-04-22 16:50:48
Ocena: 31(glosow:39)-+
Jest oczywiście absurdem by państwo pomagało frankowiczom, jeżeli czują się oszukani to od tego są sądy.

Barbarella124
2017-06-11 18:19:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adam1234576
2017-06-11 19:02:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Barbarella124 bo w zamyśle pomaga tym dzieciom (niestety nie da się ominąć w żaden sposób wykorzystywania tej pomocy na cele nazwijmy to "patologiczne"), a one nie są ni jak winne głupoty i nieodpowiedzialności swoich rodziców.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Kibice krótko...
  •  Zaoranie
I na co te wszystkie asystenty parkowania?
główna
Dodano: 19.07.2018, 17:04:47   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 143Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0